PDA

Επιστροφή στο Forum : Φτηνο μπλοκε για ολους


z3 2.2
21-11-08, 20:21
Υπαρχει ενα συστηματακι το οποιο μπαινει στο μαμα διαφορικο και το κανει μπλοκε.Λεγεται phantom grip και υπαρχει και αντιπροσωπος στην Ελλαδα.Το ειχαμε βαλει σε mx-5 φιλου μου με εξερετικα αποτελεσματα.Το αναφερω ετσι απλα γιατι το θυμηθηκα και θεωρησα σωστο να το πω.Εξαλου ολοι οι πισωκινητοι αξιζουν ενα μπλοκε!!!Εχωντας ζησει το mx-5 του φιλου μου μπορω να σας πω οτι αν το αυτοκινητο μου δεν ειχε μπλοκε απο τη μανα του θα το ειχα βαλει αμεσως

deepblue
21-11-08, 20:26
Ομορφα τα λες αλλα θα πρεπει να μας πεις και περισσοτερες και αναλυτικοτερες πληροφοριες πχ που θα το βρουμε τιμες κλπ...?

Fanatic
21-11-08, 20:32
Kαι τι σοϊ πατεντα ειναι

deepblue
21-11-08, 20:32
Bρηκα τον αντιπροσωπο:Azet Motorsports Greece & Cyprus
30-210-8955422
www.azet.gr
Ξερει κανεις αλλος κατι γι'αυτο να μας δωσει τα φωτα του εχει μπει σε καποιο BMW?
Πως δουλευει :
http://www.azet.gr/howitworks.asp

Τι σας παρέχει το Phantom Grip :
http://www.azet.gr/products.asp

Πως θα τοποθετήσετε το Phantom Grip σε 8 απλά βήματα:
http://www.azet.gr/phantomgrip.asp

bimmer86
21-11-08, 20:34
Κανει απο οσο ξερω περιπου 450 με την τοποθετηση, και το εχει ενας αντιπροσωπος που λεγεται ΑΖΕΤ motorsport η καπως ετσι. Δεν εχω προχειρο τηλεφωνο, αλλα ειχα παρει παλαιοτερα και μου ειχε πει οτι πρεπει να παω σκετο το διαφορικο.

Fanatic
21-11-08, 20:36
Στο http://www.phantomgrip.com/ λεει οτι υπαρχει μονο για ΜΙΝΙ

jkarpas
21-11-08, 20:43
με αυτλά τα χρήματα παίρνεις κομπλέ μεταχειρισμένο διαφορικό και όχι 2 πλακάκια και 4 ελατήρια. Είναι υπερτιμημένο κατα τη γνώμη μου. Ψαξτε και ebay έχει πιο φτηνά απο ελλάδα.

Snoopy
21-11-08, 20:45
Στείλτε ενα email στην μητρική εταιρεία για το αν μπαίνει σε BMW και ας βάλει κάποιος την απάντηση τους στο ποστ αυτό.

Fanatic
21-11-08, 20:49
με αυτλά τα χρήματα παίρνεις κομπλέ μεταχειρισμένο διαφορικό και όχι 2 πλακάκια και 4 ελατήρια. Είναι υπερτιμημένο κατα τη γνώμη μου. Ψαξτε και ebay έχει πιο φτηνά απο ελλάδα.

Αν εβγαινε μπλοκε για το αμαξι που εχει ο καθενας γιατι πχ για Ε46 και Ζ4 δεν υπαρχει κατι απο την μαμα BMW

tassos
21-11-08, 20:51
Αυτα που λεει η εγγυηση δεν με πειθουν...
Μηπως μετα απο λιγο καιρο το παρεις στα χερια το διαφορικο?

Snoopy
21-11-08, 20:55
κάντε λίγο υπομονή.
Εστειλα email και περιμένω απάντηση.

tassos
21-11-08, 21:04
το phantom grip στο ebay εχει περιπου 300$, αρα γυρω στα 250Ε.. Δηλαδη θελει αλλα τοσα για να το τοποθετησει??
Τσ τσ τσ...

Dimzan
21-11-08, 21:37
μη σου πω οτι και αυτος απο ebay παραγγελνει... χαχα!

με μια απλη λογικη ομως ειναι 250+μεταφορικα+τοποθετηση+εγγυση+φπα

Μην βλεπεις μονο την τιμη στο ebay. Γιατι οκ τα μεταφορικα για τετοια αντικειμενα δεν ειναι παντα φτηνα και σκεψου οτι αυτος παιζει και καποιο ρολο αντιπροσωπου με οτι αυτο συνεπαγεται. 450 δεν μ ακουγεται πολυ τραβηγμενη τιμη. Βεβαια μην τρελαθουμε δεν τα παιρνει 250 ο αντιπροσωπος αλλα πολυ λιγοτερο. Εγω παντως θα προτιμουσα να φτιαξω το δικο μ διαφορικο παρα να αγορασω ενα μπλοκε μεταχειρισμενο. Που ξερεις τι σκισιμο εχει φαει και το μεταχειρισμενο??

Snoopy
21-11-08, 21:50
μετά απο ενα σύντομο ψάξιμο στο νετ, βρήκα αρκετούς που το έβαλαν σε μπροστοκίνητα, αρκετους στους οποιους έσπασε, αρκετούς που λένε οτι δεν ειναι ακριβώς μπλοκέ και μερικούς που λένε πως το πήραν αλλά δεν κατάφεραν να το βάλουν (οχι επειδή δεν μπορούσαν, αλλά επειδή δεν έμπαινε στο αμάξι τους).
Δεν έχω βρεί κάποιους να το έχουν σε BMW το τονίζω.

s_goudis
21-11-08, 21:52
Έχω μιλήσει εγώ μαζί του!! Εδώ και αρκετό καιρό,ήθελα να κάνω ένα σχετικό θέμα αλλά οι υποχρεώσεις....Λοιπόν ο άνθρωπος είναι πολύ ευγενικός και έτοιμος να λύσει κάθε απορεία, δίδεται εγγύηση και τοποθέτηση στα 450 euro. Προσφέρει ποσοστό εμπλοκής 40% και η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία για τετοιου είδους μετατροπή. Ο άνθρωπος θέλει το γκρουπάκι του διαφορικού μόνο και σε λιγότερο από εβδομάδα είναι και πάλι στα χέρια σου. Αν δεν είχα έγω ήδη μπλοκέ θα έκανα τα εξής βήματα:
1. κατέβασμα διαφορικού και λύσιμο
2. βαψιμο χελώνας διαφορικού
3. φυσικά στέλνω το γκρουπ στο κύριο
4. αλλαγή όλων των τσιμουχών και βαλβολίνης
5. προαιρετικά αλλαγή ρουλεμάν
6. δεσιμο - τοποθέτηση
Πιστεύετε ότι ένα μεταχειρισμένο διαφορικό ανέβα κατέβα και τέλος θα έιναι καλύτερο? Εγώ πάντως όχι.....

Snoopy
21-11-08, 21:56
Έχω μιλήσει εγώ μαζί του!! Εδώ και αρκετό καιρό,ήθελα να κάνω ένα σχετικό θέμα αλλά οι υποχρεώσεις....Λοιπόν ο άνθρωπος είναι πολύ ευγενικός και έτοιμος να λύσει κάθε απορεία, δίδεται εγγύηση και τοποθέτηση στα 450 euro. Προσφέρει ποσοστό εμπλοκής 40% και η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία για τετοιου είδους μετατροπή. Ο άνθρωπος θέλει το γκρουπάκι του διαφορικού μόνο και σε λιγότερο από εβδομάδα είναι και πάλι στα χέρια σου. Αν δεν είχα έγω ήδη μπλοκέ θα έκανα τα εξής βήματα:
1. κατέβασμα διαφορικού και λύσιμο
2. βαψιμο χελώνας διαφορικού
3. φυσικά στέλνω το γκρουπ στο κύριο
4. αλλαγή όλων των τσιμουχών και βαλβολίνης
5. προαιρετικά αλλαγή ρουλεμάν
6. δεσιμο - τοποθέτηση
Πιστεύετε ότι ένα μεταχειρισμένο διαφορικό ανέβα κατέβα και τέλος θα έιναι καλύτερο? Εγώ πάντως όχι.....

σαφέστατα και αν κάνει ότι υπόσχεται, θα ειναι πολύ καλό.
Ειδικά για τα 46άρια και Ζ4 που δεν έχουν μπλοκέ και μια λύση ξεκινάει απο τα 1300 ελάχιστη τιμή σε υπάρχον διαφορικό.
Ας πάρουμε μια απάντηση και το βλέπουμε.
Με ενδιαφέρει και εμένα και για αυτό και το ψάχνω.

yiannis2002
21-11-08, 22:21
Ο Αζετ είναι γνωστός αγωνιζόμενος , ο κ. Κωνσταντακάτος.
Το έχω δοκιμάσει το μπλοκέ αυτό σε σταρλετ αγωνιστικό ΚΠ61 και δούλευε-δουλεύει άψογα!!!Για εμένα, καλύτερα από το τόρσεν και ισάξιο με το trd σε αυτό το αυτοκίνητο.

Snoopy
21-11-08, 22:24
Ο Αζετ είναι γνωστός αγωνιζόμενος , ο κ. Κωνσταντακάτος.
Το έχω δοκιμάσει το μπλοκέ αυτό σε σταρλετ αγωνιστικό ΚΠ61 και δούλευε-δουλεύει άψογα!!!Για εμένα, καλύτερα από το τόρσεν και ισάξιο με το trd σε αυτό το αυτοκίνητο.

Γιαννη μάθε αν μπαίνει σε 46άρι πληζ.

Απο τη στιγμή που το λες εσύ, αν μπαίνει, το έβαλα.

yiannis2002
21-11-08, 22:24
Θα ρωτησω και θα ενημερώσω Σταμάτη

SPYROS-MUSIC-CABRIO
21-11-08, 22:38
Κανει απο οσο ξερω περιπου 450 με την τοποθετηση, και το εχει ενας αντιπροσωπος που λεγεται ΑΖΕΤ motorsport η καπως ετσι. Δεν εχω προχειρο τηλεφωνο, αλλα ειχα παρει παλαιοτερα και μου ειχε πει οτι πρεπει να παω σκετο το διαφορικο.

ποσο καιρο δινουν εγγυηση κ ποσο τις % θα ειναι μπλοκε?25% για ε36 οπως το μαμα?
παντως πολλα τα 450 για αφτερ μαρκετ...

Snoopy
21-11-08, 22:40
για 36αρι ισως, για 46αρι καλά ειναι.

SPYROS-MUSIC-CABRIO
21-11-08, 22:53
Υπαρχει ενα συστηματακι το οποιο μπαινει στο μαμα διαφορικο και το κανει μπλοκε.Λεγεται phantom grip και υπαρχει και αντιπροσωπος στην Ελλαδα.Το ειχαμε βαλει σε mx-5 φιλου μου με εξερετικα αποτελεσματα.Το αναφερω ετσι απλα γιατι το θυμηθηκα και θεωρησα σωστο να το πω.Εξαλου ολοι οι πισωκινητοι αξιζουν ενα μπλοκε!!!Εχωντας ζησει το mx-5 του φιλου μου μπορω να σας πω οτι αν το αυτοκινητο μου δεν ειχε μπλοκε απο τη μανα του θα το ειχα βαλει αμεσως

φιε μπορεις να κανεις μια ερωτηση για 36αρι κ να μου πεις?
ευχαριστω

toumbas
21-11-08, 23:44
και ομως εχει μπει και σε Ε46 330 και ειναι αψογο.........εδω και αρκετους μηνες και δεν εχει παθει τιποτα θα γινει και μια τοποθέτηση και στο δικο μας σε λιγες μερες να δουμε τι κανει......

MrZ
22-11-08, 08:56
ποσο τις % θα ειναι μπλοκε?
Προσφέρει ποσοστό εμπλοκής 40%

Άν κοίταγες λίγο πιο πάνω...

Dark_Niaou
22-11-08, 09:57
ποσο καιρο δινουν εγγυηση κ ποσο τις % θα ειναι μπλοκε?25% για ε36 οπως το μαμα?
παντως πολλα τα 450 για αφτερ μαρκετ...

Σπυρο, διαβασε πιο πανω......... Εχει υποθει!!!!!!!!!!:smashtard

Nick_E60_GR
22-11-08, 10:00
Ενδιαφέρον, αλλά φαίνεται φτηνοδουλειά.
Εικόνες από τη μετατροπή εδώ:

http://www.ak-bmwcroatia.com/forum/showthread.php?t=2320

Strax
22-11-08, 11:51
Πάντως ακριβώς το ίδιο "μπλοκέ" δίνει και ο Kleemann για τα περισσότερα Mercedes (κυρίως των AMG). Το έχει τοποθετήσει πολύ φίλος μου σε SLK55 AMG και δουλεύει ικανοποιητικά. Θα τον ρωτήσω να μου πει νεότερα μια και πρέπει να το έχει πλέον πάνω από χρόνο στο αυτοκίνητο.

Αυτό που θυμάμαι είναι ότι έχει μεγάλη σημασία η συνολική απόσταση από πλάκα σε πλάκα, γιατί αυτό αλλάζει ουσιαστικά την προφόρτιση. Ίσως να πρέπει να κάνει κάποιος μερικές δοκιμές πριν καταλήξει στο σωστό συνδυασμό. Τελικά στο φίλο μου δούλεψε με τη δεύτερη απόπειρα.

Όσο για την τιμή, αν μάθετε πόσο το έδινε ο Kleemann, απλά θα τρέξετε να στοκάρετε για να έχετε...

BILL007
22-11-08, 12:11
Πάντως ακούγεται καλή φάση ειδικά για Ε46 και ίσως αν σύμφερε και αν είναι καλό και αξιόπιστο στην τελική,να κάναμε και κανα group (therapy) buy...:friday::drive2:

yiannis2002
22-11-08, 13:28
Εχει για Ε46 στα 450 ευρω το κομμάτι με τοποθέτηση, μόλις μίλησα με τον κ. Σταμάτη.
Για group buy κλπ παρτε ενα τηλεφωνάκι ή ας πάει κάποιος από εκεί.

BILL007
22-11-08, 13:38
Bρηκα τον αντιπροσωπο:Azet Motorsports Greece & Cyprus
30-210-8955422
www.azet.gr
Ξερει κανεις αλλος κατι γι'αυτο να μας δωσει τα φωτα του εχει μπει σε καποιο BMW?
Πως δουλευει :
http://www.azet.gr/howitworks.asp

Τι σας παρέχει το Phantom Grip :
http://www.azet.gr/products.asp

Πως θα τοποθετήσετε το Phantom Grip σε 8 απλά βήματα:
http://www.azet.gr/phantomgrip.asp

Eπειδή διάβασα λιγάκι τους όρους εγγύησης,

*Σημείωση: θα πρέπει πάντα να ακολουθείτε την προγραμματισμένη
από τον κατασκευαστή διαδικασία συντήρησης του
συστήματος μετάδοσης του αυτοκινήτου σας.

τι διαδικασία συντήρησης λέει εδώ???δεν πολυκαταλαβαίνω...μπορεί κάποιος να μου πει τι εννοεί ο ποιητής?:)



.

z3 2.2
22-11-08, 13:52
Κυριοι.Εγω απλα δεν εδωσα παραπανω πληροφοριες για να μην θεωρηθει διαφημιση.Ο ανθρωπος που τα αντιπροσωπευει ειναι πολυ σωστος.Εγω απλα πηρα το συστηματακι και το μονταρισα στου φιλου μου το mx-5.Βλεποντας το συστημα απο τεχνικης πλευρας ειναι πολυ εξυπνο στη λειτουργια του.Αυτο που μπορω να σας πω για την αντοχη του ειναι οτι αντεξε στα χερακια του φιλου μου με το mx-5.Aν γνωριζατε τον φιλο μου θα καταλαβαινατε!!!Δεν γνωριζω αν ταιριαζει σε bmw και δεν το εχω ψαξει απλα οπως σας ειπα το θεωρησα σωστο να το αναφερω γιατι με ειχε εντυπωσιασει και μου αρεσε πολυ η λειτουργια του.Ως επισης τα ελατηρια που εχει μεσα αναλογα με τη σκληροτητα τους αλλαζουν το βαθμο εμπλοκης.Για να κλεισω αν δεν ειχα στο αυτοκινητο μου θα το εβαζα για πλακα κρινοντας το απο τη συμπεριφορα το "αδυναμου" mx-5 το οποιο ντριφταριζε πια χωρις να καιει το εσωτερικο λαστιχο και με μεγαλη ευκολια λες και ειχε πολυ περισσοτερα αλογα.Νομιζω οτι θα δουλευει αντιστοιχα και σε bmw.

konas
22-11-08, 14:11
Ωραια. Κοιταξα τις φωτογραφιες, καταλαβα πως μπαινει φαινεται οτι ειναι σαν τα τυπου 'δισκου', αλλα πρακτικα, πως στην ευχη λειτουργει σαν μπλοκε? Πιεζοντας τους δορυφόρους με τις πλακες + ελατηρια? Ε, και αυτο πως το κανει μπλοκε?

Επισης η προοδευτικότητα των ελατηρίων πως εφαρμοζεται στην πράξη?

Αν εχουμε κανενα μηχανολογο ας μας εξηγησει please.

Ρωταω διοτι ενδιαφερομαι και θελω να το καταλαβω.

Snoopy
22-11-08, 14:12
Πάντως ακριβώς το ίδιο "μπλοκέ" δίνει και ο Kleemann για τα περισσότερα Mercedes (κυρίως των AMG). Το έχει τοποθετήσει πολύ φίλος μου σε SLK55 AMG και δουλεύει ικανοποιητικά. Θα τον ρωτήσω να μου πει νεότερα μια και πρέπει να το έχει πλέον πάνω από χρόνο στο αυτοκίνητο.

Αυτό που θυμάμαι είναι ότι έχει μεγάλη σημασία η συνολική απόσταση από πλάκα σε πλάκα, γιατί αυτό αλλάζει ουσιαστικά την προφόρτιση. Ίσως να πρέπει να κάνει κάποιος μερικές δοκιμές πριν καταλήξει στο σωστό συνδυασμό. Τελικά στο φίλο μου δούλεψε με τη δεύτερη απόπειρα.

Όσο για την τιμή, αν μάθετε πόσο το έδινε ο Kleemann, απλά θα τρέξετε να στοκάρετε για να έχετε...

Κυρίως ρώτησε για το σφύριγμα αν έχεις την καλοσύνη.

Ευχαριστούμε

Geo_3D
22-11-08, 14:57
Θα προτιμουσα να δωσω τα τριπλασια γιατι
1)δεν θα εψαχνα τι και πως,
2)δεν θα ρωταγα κανεναν για εντυπωσεις,
3)δεν θα ειχα κανεναν φοβο στο κεφαλι μου αν θα με αφησει οποιαδηποτε στιγμη
4)θα ηταν δισκατο,
5)θα ειχε εμπλοκη 0-100%,
6)θα ειχα εφορου ζωης εγγυηση και
7)θα ειχα ισως...το καλυτερο aftermarket μπλοκε στον κοσμο

yiannis2002
22-11-08, 15:26
Eπειδή διάβασα λιγάκι τους όρους εγγύησης,



τι διαδικασία συντήρησης λέει εδώ???δεν πολυκαταλαβαίνω...μπορεί κάποιος να μου πει τι εννοεί ο ποιητής?:)



.

N αλλάζεις βαλβολίνες στην ώρα τους. Το αυτονόητο.

Θα προτιμουσα να δωσω τα τριπλασια γιατι

4)θα ηταν δισκατο,
5)θα ειχε εμπλοκη 0-100%,
6)θα ειχα εφορου ζωης εγγυηση και
7)θα ειχα ισως...το καλυτερο aftermarket μπλοκε στον κοσμο

δισκάτο και 0-100 μαζι δεν παίζει Γιώργο

Snoopy
22-11-08, 15:42
http://i527.photobucket.com/albums/cc355/Abladoubla/paris-hilton-interested.jpg


το κουβέντιασα με την Παρις, και ενδιαφέρεται και αυτή.

Δώστε λίγες ακόμα πληροφορίες παρακαλούμε

BILL007
22-11-08, 16:53
N αλλάζεις βαλβολίνες στην ώρα τους. Το αυτονόητο.


Nα ρωτήσω και κάτι άλλο...Βαλβολίνες πότε είναι η ώρα τους να τις αλλάξεις και που(στο διαφορικό?)?
Συγγνώμη για τις απλοικές απορίες μου αλλά δεν τα πάω και πολύ καλά με τα μηχανολογικά...Thnks για την κατανόηση...:):dblthumb2

Geo_3D
22-11-08, 16:55
N αλλάζεις βαλβολίνες στην ώρα τους. Το αυτονόητο.



δισκάτο και 0-100 μαζι δεν παίζει Γιώργο

Ελα ρε κολλητε,εκει κολλησες εσυ τωρα??Βαλε ενα ποσοστο οσο θες εσυ!!!!
Μεσα θα εισαι ετσι και αλλιως!!

yiannis2002
22-11-08, 16:59
Nα ρωτήσω και κάτι άλλο...Βαλβολίνες πότε είναι η ώρα τους να τις αλλάξεις και που(στο διαφορικό?)?
Συγγνώμη για τις απλοικές απορίες μου αλλά δεν τα πάω και πολύ καλά με τα μηχανολογικά...Thnks για την κατανόηση...:):dblthumb2

Στο διαφορικό, εκεί που εστιάζεται το ενδιαφέρον μας αυτή την στιγμή :)
μέσα στην συντήρηση υπάρχει και ο έλεγχος και η αντικατάσταση για τις βαλβολίνες στο σύστημα μετάδοσης.
Αυτό εννοεί. Να μην το αφήσεις δηλαδή χωρίς βαλβολίνες και καεί και μετά ζητάς τα ρέστα.
Γενική παρατήρηση αυτή για όλα τ αυτοκίνητα, όχι για τα bmw.

BILL007
22-11-08, 17:05
Στο διαφορικό, εκεί που εστιάζεται το ενδιαφέρον μας αυτή την στιγμή :)
μέσα στην συντήρηση υπάρχει και ο έλεγχος και η αντικατάσταση για τις βαλβολίνες στο σύστημα μετάδοσης.
Αυτό εννοεί. Να μην το αφήσεις δηλαδή χωρίς βαλβολίνες και καεί και μετά ζητάς τα ρέστα.
Γενική παρατήρηση αυτή για όλα τ αυτοκίνητα, όχι για τα bmw.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες και την άμεση απάντηση Γιάννη...Α,κάτι τελευταίο,κάθε πότε ήθισται να αλλάζουν βαλβολίνες (κάθε πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα)?αμα το αμάξι έχει κλείσει τα 100.000 για παράδειγμα πρέπει να αντικατασταθούν?:)

yiannis2002
22-11-08, 17:10
Eξαρτάται από το αυτοκίνητο. Υπάρχουν και lifetime κλπ. Εκεί πρέπει να δείς το βιβλίο συντήρησης, πότε προβλέπει έλεγχο ή αντικατάσταση.
Στο accord πχ της γυναίκας μου, είχε ανα 15000 χλμ. Δεν υπάρχει στάνταρ σε αυτό.Αλλάζει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο.

BILL007
22-11-08, 17:13
Α...οκ...θα κοιτάξω το βιβλιαράκι και θα το ψάξω...Αν και η ΒΜW κάτι για lifetime θυμάμαι να λέει γενικά σε βαλβολίνες(κιβώτιο τουλάχιστον),αλλά θα το κοιτάξω πιο ενδελεχώς για το διαφορικό...Thnks...:)

Υ.Γ όποιος ξέρει για Ε46,ας πει,για να μαθαίνουμε κιόλας...:)

z3 2.2
22-11-08, 17:47
Aπο θορυβους σφυριγματα κλπ δεν παιζει τιποτα.Απολυτως τιποτα.Στο mx-5 του φιλου μου νομιζω οτι δουλευε σαν 30%.Στο αυτοκινητο δεν αλλαζει τιποτα.Απλα βαζεις τη δυναμη κατω και οταν ντριφταρεις ειναι πολυ ελεγχομενο.Εμενα παντως (που εχω φαει τα χρονακια μου δουλευοντας στα συνεργεια) μου ειχε αφησει φοβερες εντυπωσεις.Η απλοτητα της κατασκευης του νομιζω οτι θα του χαριζει και μακροζωια(υποθετω).Τι να πω?Δεν θα ηθελα να παρω καποιον στο λαιμο μου αλλα εγω σαν μηχανικος θα το εβαζα στο αμαξι μου.Η αναφορα στη δουλεια μου ειναι μονο για να δωσω μια ελαχιστη βαρυτητα στη γνωμη μου και οχι για να το παιξω μαστορατζα και γενικοτερα "ιστορια" περιαυτολογοντας....

Nick_compact
22-11-08, 18:02
Ρε φίλε, εφόσον με 400-500 ευρώ μπορείς να βρεις γνήσιο BMW Μπλοκέ για το αμάξι σου με το βήμα που θέλεις, δε βλέπω λόγο να βάλεις μια τέτοια π@π@ριά εσύ συγκεκριμένα, αλλά και κανείς άλλος...

Snoopy
22-11-08, 18:28
Που έχεις βρεί Νίκο διαφορικο μπλοκέ γνήσιο για Ε46 ή για Ζ4 ?

Nick_compact
22-11-08, 18:38
Aπευθύνθηκα στο φίλο με το Ζ3, δεν αναφέρθηκα σε Ε46 / Ζ4, το "αλλά και κανείς άλλος..." πήγαινε στο ότι είναι πολύ καλογια να είναι αληθινό, κατά την γνώμη μου δεν αξίζει καν η προσπάθεια.

oldcarskickass
22-11-08, 18:39
Ρε φίλε, εφόσον με 400-500 ευρώ μπορείς να βρεις γνήσιο BMW Μπλοκέ για το αμάξι σου με το βήμα που θέλεις, δε βλέπω λόγο να βάλεις μια τέτοια π@π@ριά εσύ συγκεκριμένα, αλλά και κανείς άλλος...

400 - 500 € μτχ μπλοκέ εναντίον ανακατασκευασμένου δικού σου μπλοκέ, δε νομίζω να υπάρχει δίλημμα.

Που έχεις βρεί Νίκο διαφορικο μπλοκέ γνήσιο για Ε46 ή για Ζ4 ?

Αμ αυτό;

Snoopy
22-11-08, 18:42
Aπευθύνθηκα στο φίλο με το Ζ3, δεν αναφέρθηκα σε Ε46 / Ζ4, το "αλλά και κανείς άλλος..." πήγαινε στο ότι είναι πολύ καλογια να είναι αληθινό, κατά την γνώμη μου δεν αξίζει καν η προσπάθεια.

Παντως επειδή εγώ εχω μια μανία με τις -χαμένες παρτίδες- λέω να το δοκιμάσω.
Αρκεί να μου σιγουρέψουν οτι δεν πρόκειται να φάει κανένα κόλλημα με 180+ και συνεχίσω τα παντηλίκια εκεί ψηλά στην οδό Παραδείσου.

konas
22-11-08, 18:46
Παντως επειδή εγώ εχω μια μανία με τις -χαμένες παρτίδες- λέω να το δοκιμάσω.
Αρκεί να μου σιγουρέψουν οτι δεν πρόκειται να φάει κανένα κόλλημα με 180+ και συνεχίσω τα παντηλίκια εκεί ψηλά στην οδό Παραδείσου.




Εσυ δεν εγραψες οτι στο ιντερνετ αλλοι που το εβαλαν δεν ηταν και πολυ καλα τα αποτελεσματα?

Μη βιαζεσαι, ασε να ακουσουμε εντυπωσεις πρωτα.

georgiou
22-11-08, 18:47
εγω που εχω πετρελαιο bmw και εχω φαει τον κοσμο να βαλω μπλοκε quaife , hiop δεν με πειραζει το κοστος... αλλα λογο του τεραστιου βηματος 2,45 νομιζω καμοια εταιρια αξιοπιστη δεν βγαζει κατι για το δικο μου..

μια τετοια λυση θα με ενδιαφερε και μενα...

Snoopy
22-11-08, 18:51
Εσυ δεν εγραψες οτι στο ιντερνετ αλλοι που το εβαλαν δεν ηταν και πολυ καλα τα αποτελεσματα?

Μη βιαζεσαι, ασε να ακουσουμε εντυπωσεις πρωτα.

είπα
α περιμένω εντυπώσεις
Β περιμένω απάντηση στο mail
γ λέει ο γιαννης οτι ειναι καλό.

2-1 μεχρι τώρα.

Εξ άλλου, μπορεί και να εχει φύγει το αμάξι πριν το βάλω, οπότε... αλλά το μπάξιμο ποτέ δεν σταματάει.
για 5 κατοστάρικα, δε γαμιέτ....

konas
22-11-08, 18:52
Ωραια. Κοιταξα τις φωτογραφιες, καταλαβα πως μπαινει φαινεται οτι ειναι σαν τα τυπου 'δισκου', αλλα πρακτικα, πως στην ευχη λειτουργει σαν μπλοκε? Πιεζοντας τους δορυφόρους με τις πλακες + ελατηρια? Ε, και αυτο πως το κανει μπλοκε?

Επισης η προοδευτικότητα των ελατηρίων πως εφαρμοζεται στην πράξη?

Αν εχουμε κανενα μηχανολογο ας μας εξηγησει please.

Ρωταω διοτι ενδιαφερομαι και θελω να το καταλαβω.

Ρε παιδια εχει καταλαβει κανεις το τροπο λειτουργιας του?????????????

Snoopy
22-11-08, 18:54
Ρε παιδια εχει καταλαβει κανεις το τροπο λειτουργιας του?????????????

γιατι, εχει καταλάβει κανείς τον τρόπο λειτουργίας του δισκάτου;
τι ρωτάς τώρα;

konas
22-11-08, 19:08
Αυτο ειναι μοντιφα, ενω τα αλλα ειναι ολο το συστημα μαζι, τα χουν δοκιμασει πολλοι κλπ κλπ

Αν δεν το καταλαβω δεν το βαζω.

Παντως για το δισκατο εχεις δικιο, δεν ειναι ευνοητο πως δουλευει.

stauros772000
22-11-08, 19:30
πριν 4-5 χρονια που "φορτωνα"τον ιαπωνα,ειχα φτασει στο διαφορικο,και ειχα αρκετες επιλογες.μια απο αυτες ηταν και το φαντομ γκριπ.απο τις φτηνες.εν τελει εγω διαλεξα δισκατο στην διπλη τιμη,΄΄η τριπλη?δεν θυμαμαι......τριπλη βγηκε με τα μεταφορικα απο ιαπωνια.αλλα εφριξα οταν "φιλαρακι" εκανε την ιδια δουλεια με μενα,με ενα τετοιο διαφορικο στο 1/3 της τιμης.ο μπαγλαμας δεν με ειδοποιησε κατα την τοποθετηση,γιατι ηταν σιγουρο οτι θα μαθαινα κατι,αλλα ας οψετε το "φιλαρακι".
παντως κανει δουλεια ,αλλα ακομα δεν εχω καταλαβει και εγω πως δουλευει.και οι πληροφοριες στο νετ ειναι πολυ λιγες, για τον τροπο λειτουργιας,για να μην πω μηδενικες......μονο για την τοποθετηση λενε.....

τωρα που το τεκαρισα λιγακι,μαλλον οι 2 πλακες ειναι σαν συμπλεκτης και τριβονται τα αντικρυστα γραναζια πανω τους,και παρεχετε μια υποτυπωδες εμπλοκη.η οποια ειναι αναλογη με την σκληροτητα των ελατηριων που υπαρχουν αναμεσα στις πλακες.αν λειτουργει ετσι ομως,φθειρετε και το πισω μερος των ιδιων των γραναζιων,ή η ροδελλα ολισθησης που εχουν πολλα διαφορικα.
κατα 99% ετσι λειτουργει.

bmwdakiaspower
22-11-08, 23:16
ειπα να βαλω κ εγω σαν ενδιαφερομενος κατι που βρηκα στο ιντερνετ ψαχνωντας.... ελπιζω να βοηθησει!!!!!!!!!!!

http://phantomgrip.com/
http://uk.youtube.com/watch?v=k_Ghroa_8jA

Snoopy
22-11-08, 23:20
http://i527.photobucket.com/albums/cc355/Abladoubla/paris-hilton-interested-1.jpg

Action Man
23-11-08, 01:10
http://i527.photobucket.com/albums/cc355/Abladoubla/paris-hilton-interested-1.jpg

http://img146.imageshack.us/img146/9125/rkellywtfio8th1.gif

z3 2.2
23-11-08, 14:08
Εμενα εχει 25% μπλοκε ετσι κι αλλιως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Το ειχε προικισει μια χαρα ο κατασκευαστης!(τον ευχαριστω καθε μερα!!!)

nassosbmw1
23-11-08, 18:34
Αυτο ειναι μοντιφα, ενω τα αλλα ειναι ολο το συστημα μαζι, τα χουν δοκιμασει πολλοι κλπ κλπ

Αν δεν το καταλαβω δεν το βαζω.

Παντως για το δισκατο εχεις δικιο, δεν ειναι ευνοητο πως δουλευει.

Κοίτα,το δούλεμά του είναι απλό:οι 2 πλάκες πιέζουν τα γρανάζια στα τοιχώματα....απλά πράματα...αλλά για 400€ (και να του το πάω στο χέρι κιόλας)είναι πολλά λεφτά...οι αμερικάνοι το πουλάνε για 280$...μη τρελλαθούμε...στο e-bay χτυπάς τόρσεν με αυτά τα λεφτά ...

z3 2.2
23-11-08, 22:53
Ρε φίλε, εφόσον με 400-500 ευρώ μπορείς να βρεις γνήσιο BMW Μπλοκέ για το αμάξι σου με το βήμα που θέλεις, δε βλέπω λόγο να βάλεις μια τέτοια π@π@ριά εσύ συγκεκριμένα, αλλά και κανείς άλλος...

Εμενα εχει 25% μπλοκε ετσι κι αλλιως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Το ειχε προικισει μια χαρα ο κατασκευαστης!(τον ευχαριστω καθε μερα!!!)
__________________

Snoopy
25-11-08, 15:33
We do have a unit for your vehicle but we would need the diff sent to for fitment on either of these.
Prices start at USD 280 up to USD 450.
Let us know if this is of interest for further details.
Thank you for your interest.
Janice


SKS wrote:
Dear Sir/ Madam

Please provide information on Phantom Grip prices, installation and compatibility on BMW E46 and BMW Z4 differentials.

Thank you in Advance

Best Regards

S.S


και φυσικά εφ΄όσον και η Paris ενδιαφέρεται, συνεχίζουμε την επικοινωνία.

BILL007
25-11-08, 15:47
Για να δούμε τι θα βγει τελικά...:D:D:D

MaSt0RaS
25-11-08, 16:39
δεν μου γεμιζει το ματι προσωπικα δνε θα το εκανα θα περιμενα για να βαλω κατι καλυτερο!

teopoulos
25-11-08, 17:04
Μιας και το πιάσαμε το θέμα ας μπώ κι εγώ μπάς και γλιτώσω την
οξογονοκολληση στο διαφορικό μου!

Οι δικές μου απορίες είναι οι εξής τις οποίες δεν μου έλυσαν
στο mail που τους έστειλα! (βασικά δεν μου απάντησαν καθολου)

Δεν με πολυνοιάζει πως δουλεύει το συστηματάκι, αλλα κυρίως
η αντοχή του! Και να το επεκτέινω λιγάκι, η αντοχή ενός "δισκάτου" διαφορικού σε
συνθήκες πίστας!

Αν είναι να το βάλω και μετά απο μία πίστα να έχω ξανά απλό διαφορικό
δε λέει!

Έχει κανένας να μου πεί εντυπώσεις απο δισκάτο διαφορικό μέσα σε πίστα
και την αντοχή του? Αν ναι ας βοηθήσει! Γιατί οι δικές μου εντυπώσεις
απο μαμά μπλοκέ της bmw μεσα σε πίστα είναι οι χειρότερες!
Και ψάχνω να δώ αν τελικά είναι απλά θέμα συντήρησης η όντως δεν αντέχουν...

konas
25-11-08, 18:34
Αποτι καταλαβα οι πλακες αυτες 'σπρωχνουν' τους δορυφορους και οταν ο ενας δορυφορος παει να κινηθει ταχυτερα τοτε 'σπρωχνεται΄περισσοτερο και λειτουργει περιπου σαν δισκατο.

Αυτο σημαινει τριβες και θορυβος, μη ελευθερη κινηση κινηση των δορυφορων στους οδηγους τους.

Και τα δισκατα καπως ετσι δουλευουν αλλα με σωστη εφαρμογη και οχι μια τετραγωνη πλακα που πιεζει.

ΔΕν ξερω τι να πω... Μπορει να εχει θεματα μετα το διαφορικο και με αυτα τα πραγματα δεν παιζουν.
Αν ειχα αμαξι μονο για πιστα ΟΚ, αλλα τωρα μαλλον οχι.

Ας μας πει κανεις που το χει βαλει εντυπωσεις και βλεπουμε

stauros772000
25-11-08, 18:41
πραγματι τα δισκατα εχουν περιορισμενο χρονο ζωης αν χρησιμοποιουντε στην πιστα,και αγρια.αναλογως την ποιοτητα των δισκων(την σκληροτητα βασικα).συνηθως αντεχουν και κανα δυο σφιξιματα-προφορτισεις ,προτου αλλαξεις δισκακια.
το σιγουρο ειναι οτι το φαντομ γκριπ ,δεν μπορει να σου δωσει την εμπλοκη που θα σου δωσει ενα κανονικο δισκατο.ουτε συμπεριφερετε ακριβως οπως το δισκατο.ειναι σαν ενα δισκατο με 20-30% εμπλοκη,και μαλιστα δεν ειναι για τρελες δυναμεις.δεν θα σπασει,αλλα αν πας να κατεβασεις 200 αλογα με εναμιση τονο οχημα,δεν θα εχει την ιδια εμπλοκη συγκριτικα με ενα ιδιας ιπποδυναμης αλλα χιλια κιλα βαρος.το καλυτερο ολων ειναι το αγγλικο κουαιφε.

z3 2.2
25-11-08, 22:43
πραγματι τα δισκατα εχουν περιορισμενο χρονο ζωης αν χρησιμοποιουντε στην πιστα,και αγρια.αναλογως την ποιοτητα των δισκων(την σκληροτητα βασικα).συνηθως αντεχουν και κανα δυο σφιξιματα-προφορτισεις ,προτου αλλαξεις δισκακια.
το σιγουρο ειναι οτι το φαντομ γκριπ ,δεν μπορει να σου δωσει την εμπλοκη που θα σου δωσει ενα κανονικο δισκατο.ουτε συμπεριφερετε ακριβως οπως το δισκατο.ειναι σαν ενα δισκατο με 20-30% εμπλοκη,και μαλιστα δεν ειναι για τρελες δυναμεις.δεν θα σπασει,αλλα αν πας να κατεβασεις 200 αλογα με εναμιση τονο οχημα,δεν θα εχει την ιδια εμπλοκη συγκριτικα με ενα ιδιας ιπποδυναμης αλλα χιλια κιλα βαρος.το καλυτερο ολων ειναι το αγγλικο κουαιφε.

Αυτο με την πολυ δυναμη θα με προβληματιζε αλλα εχει παρει το αυτι μου για αρκετα αυτοκινητα του Πανελληνιου πρωταθλ. φορανε τετοιο.Βεβαια με εικασιες δεν φτιαχνεις αμαξι.Παντως νομιζω οτι δεν ειναι κακη περιπτωση

yiannis2002
25-11-08, 22:54
Τα περισσότερα μπλοκέ που χρησιμοποιούνται στους αγώνες είναι δισκάτα.
Με τα δισκάτα το πρόβλημα είναι πως σιγά σιγά το ποσοστό εμπλοκής μειώνεται από τις φθορές στους δίσκους, και το πλεονέκτημα είναι πως μπορείς "να φτιάξεις" το ποσοστό παίζοντας με αυτούς, είτε βάζοντας πιο μεγάλους είτε με τραχειά επιφάνεια κλπ.

το quaife και το torsen είναι πολύ καλά για πολιτική χρήση, σε αγωνιστικές εφαρμογές δεν είναι πολύ δημοφιλή, γενικώς κανένα φυγοκεντρικό δεν είναι. Εκτός και αν εννοούμε αγώνες στα ντρίφτ οπότε πάω πάσο.

Αλλά και εκεί μ ενα καλό δισκάτο, κάνεις παπάδες.

z3 2.2
25-11-08, 23:20
Τα περισσότερα μπλοκέ που χρησιμοποιούνται στους αγώνες είναι δισκάτα.
Με τα δισκάτα το πρόβλημα είναι πως σιγά σιγά το ποσοστό εμπλοκής μειώνεται από τις φθορές στους δίσκους, και το πλεονέκτημα είναι πως μπορείς "να φτιάξεις" το ποσοστό παίζοντας με αυτούς, είτε βάζοντας πιο μεγάλους είτε με τραχειά επιφάνεια κλπ.

το quaife και το torsen είναι πολύ καλά για πολιτική χρήση, σε αγωνιστικές εφαρμογές δεν είναι πολύ δημοφιλή, γενικώς κανένα φυγοκεντρικό δεν είναι. Εκτός και αν εννοούμε αγώνες στα ντρίφτ οπότε πάω πάσο.

Αλλά και εκεί μ ενα καλό δισκάτο, κάνεις παπάδες.

Πολυ σωστα!!!

teopoulos
27-11-08, 13:57
Τα περισσότερα μπλοκέ που χρησιμοποιούνται στους αγώνες είναι δισκάτα.
Με τα δισκάτα το πρόβλημα είναι πως σιγά σιγά το ποσοστό εμπλοκής μειώνεται από τις φθορές στους δίσκους, και το πλεονέκτημα είναι πως μπορείς "να φτιάξεις" το ποσοστό παίζοντας με αυτούς, είτε βάζοντας πιο μεγάλους είτε με τραχειά επιφάνεια κλπ.

το quaife και το torsen είναι πολύ καλά για πολιτική χρήση, σε αγωνιστικές εφαρμογές δεν είναι πολύ δημοφιλή, γενικώς κανένα φυγοκεντρικό δεν είναι. Εκτός και αν εννοούμε αγώνες στα ντρίφτ οπότε πάω πάσο.

Αλλά και εκεί μ ενα καλό δισκάτο, κάνεις παπάδες.


Βασικά την ερώτηση την κάνω για drift περισσότερο! Γενικά αν το αυτοκίνητο μπαίνει 2-3 πίστες το μήνα ένα μαμά μπλοκέ διαφορικό της bmw που έχει γίνει service και έχει καινούρια δισκάκια πόσο θα αντέξει??? Σκέφτομαι γιατί αν είναι να μου μέινει στο χέρι
και να μην έχει εμπλοκή πάνω στο μήνα νομίζω δέν αξίζει...!
Επίσης υπάρχει και λύση torsen για e30?? Γιατι μπλοκέ torsen σε πίστα, δοκιμασμένο
σε mx5 είναι εγγύηση εδώ και 5 χρόνια!!

harrisdriver
18-06-09, 09:49
Τελικα τι εγινε με αυτο το θεμα?
Βρεθηκε τιποτα?

manos4683
24-06-09, 23:00
το είχα δει σε μια εκθεση αυτο ειναι οντος 2 λαμάκια και 4 ελατηρια και ειναι πολλα λεφτά αυτα που ζητάνε και χωρις τοποθέτηση

gregE36
08-07-09, 09:47
τι εγινε ακομα τιποτα? καμια καινουργια ενημερωση?αν θυμαμαι καλα και ο γνωστος μπουμπης εφτιαχνε μπλοκε διαφορικα του πηγαινες το δικο σου και το εφτιαχνε αλλα δεν θυμαμαι κοστος

stef
08-07-09, 10:16
Η εταιρεία λέγεται "Boubis Cams". Το όνομα Boubis είναι nick name πίσω από αυτό είναι ο κ. Χρήστος Βαλασσόπουλος.

Το τηλ είναι 210 3458207.