PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγη μηχανης σε ε21


Bimmermeister
22-11-08, 15:15
χαιρετω την παρεα!!!

κατ' αρχην εχω μια ε21

λοιπον, ενα ομορφο απογευμα εκει που παω να παρω την μπεμπα να βγω βολτα, την βαζω μπροστα και κανει ενα ηχο λες και ειναι ντιζελ...

το πηγα στο μαστορα και μου ειπε πως βαρεσε μπιελα...

η ζημια διορθωνεται αλλα μιας και απο καιρο σκεφτομουνα να της βαλω μια πιο δυνατη και πιο καινουργια μηχανη θελω αν γινεται να μου πει καποιος που ξερει ποιοι τυποι μηχανων μπορουν να μπουν χωρις πατεντες και φυσικα μηχανες που να μπορουν να παρουν εγκριση τυπου βεβαιως βεβαιως...

Snoopy
22-11-08, 15:25
οιονδήποτε Μ20 νομίζω τον παίρνει κουτί.
για έγκριση τύπου, πάς με το σίγουρο δρόμο να βάλεις ότι έχει ήδη δηλωθεί.
Μπορείς όμως ακόμα και 2.700 να τον περάσεις σαν 2.300 οπότε ούτε εκεί έχεις πρόβλημα.

Προβλήματα συνεργασίας στα ηλεκτρονικα δεν υπάρχουν ιδιαίτερα και καλή τύχη.

ninos22
22-11-08, 15:42
+φωνω με τον φίλο..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
22-11-08, 19:50
κοιτα φιλε ψαχτω εχω και εγω ε21 και ψαχνω για 3500 απο 5αρα μου ειπαν δν εχει πολλες μετατροπεσ
μονο ηλεκρικα χρειαζεται

nikos_E34
23-11-08, 09:11
φιλε ειναι μανικι το 3.5 το εξακυλινδρο..μιλαμε για πιο πολυ βαρος (μαντεμι το μπλοκ) και χαμηλη σχεση συμπιεσης που το κανει ικανο για τουρμπισμα..μοτερ που τουρμπιζονται και βγαζεις οτι υποχθονια ανωμαλια της φαντασιας σου ειναι τα Μ10 και Μ30 μοτερ αλλα ειναι βαρυ...θα θες πατεντα αβλεπι..γιατι δεν πας σε 2.5 Μ20 μοτερ για να μπει κουφετο?το 2.7 το ετα που λενε ολοι να βαλεις δεν ξερω πως ειναι η φαση να παρεις εγκριση τυπου και πως να βρεις ανταλακτικα διοτι εχω ενα οδηγο εδω απο ενα γνωστο βουλγαρο που εκανε το 2.7 του να "σκοτωνει" αλλα μεχρι να το κανει εσπασε 2-3 φορες το μοτερ..τωρα εδω και 5 χρονια το οδηγει για τη δουλεια και για πιστα...θα χρειαστεις στροφαλο απο Μ21 μοτερ (το ντιζελ δλδ) πιστονια απο 325 μπιελες κλπ αλλα θα χρειαστεις ηλεκτρονικη...εδω ο δικος μου βρηκε ηλεκτρονικη απο αλπινα...
επισης το αλλο μανικι με σενα ειναι να βρεις μπλοκε διαφορικο. το προβλημα στο Ε21 σε σχεση με το Ε30 και μεταγενεστερα ειναι οτι το πατωμα του Ε21 θελει μετατροπη επειδη το μπλοκε ειναι λιγο μεγαλυτερο κατα 6 εκ....
αν στραφεις σε μοτερ Μ30 πρεπει να ξερεις οτι πρεπει να βρεις ολοκληρο πισω αξονα απο 323 ,φρενα απο 323 και τρομπα φρενων , διαφορικο (χωρις μπλοκε που θα ξεκινησεις να πας?)
τελος οταν κατεβασεις τα μοτερ κλπ θα δεις οπωσδηποτε σαπακια και θα πρεπει να τα συμαζεψεις...

εχω ενα οδηγο εδω πως μετατρεπεται το 2.7 αλλα ειναι στα βουλγαρικα και ψιλοβαριεμε να το μεταφρασω γιατι ειναι μακριναρι...σκεψου το καλα μαι φρεντ γιατι το ε21 ειναι για σκληροπυρηνικους ανωμαλους :)

BMW530dE39
23-11-08, 10:13
moter το οποιο βαζουν στα ε21 ειναι το μ20 ευκολα βρισκεις ενα 2.5 cc απο e 30 και το περνας πανω εχεις 170 αλογακια και το παει μια χαρα

προβλημματα αν εχεις καροτσα απο 315 316 320 θα χριαστει να κοψεις την μετοπη για να μπει το ψυγιο αν η καροτσα σου ειναι απο 323 δεν εχεις κανενα προβλημμα επισης η εξατμιση που θα βγαλεις θα πρεπει να ειναι μαγκας ο εξατμισας γιατι περναει φιλλερ απο αξονα μεταδοσης και απο ρεζερβουαρ δεν το σιζηταμε οτι αναβατημιζεις φρενα απο 323 και διαφορικο γιατι θα στα δοσει στο χερι και τελος λογο βαρους αλαζεισ και μπουκαλες μπροστα μαζι με ελατηρια γιατι θα στο μπρουμουτιασει λογο βαρους

αν ολα αυτα σου φενονονται πολλα παιζει και 2000 cc moteraki που μπορει να βγαλει καλα αλογακια με εκεντοφορο καρμπιτερ και λιπα ανετος παιζει στα 150 - 160 hp ξεκουραστα και πολυ παραπανω αν το φτασεις λεμο αν εχεις καμια απορια η θες τπτ για Help μιλα μου

ευχομαι να το κανεις να σκοτονει

nikos_E34
23-11-08, 10:16
Η μετατροπη του Μ20 εως τα 2.700 κυβικα είναι πολύ δημοφιλης μεθοδος για να βγαλετε οσο το δυνατον περισσοτερα αλογα. Μπορειτε να λετε ότι θελετε αλλα τα κυβικα είναι ΚΥΒΙΚΑ! Η μπεμβε εχει διο μοτερ που είναι καταλληλα για τον υπερτατο στοχο μας – Μ20Β25 (από το Ε30 325ι ) και Μ20Β27 (Ε30 325 ε και Ε28 525 ε). αν καποιος ρωτησει «τι διαολο τα θελω τα 2700 κυβικα?? Οι απαντησεις είναι δυο – HARTGE H27 & ALPINA C2 2.7. παρακατω θα προσπαθησω να σας εξηγησω τι είναι απαραιτητο για τη ποθητη μετατροπη.
ΜΠΛΟΚ
Το μπλοκ του 325ι , 325 ε και 525 ε είναι ολοιδιο – 84 μμ διαμετρος πιστονιου. Υπαρχει ακομα μια επιλογη μπλοκ και αυτή είναι 80 μμ , όπως στο 320ι και 323ι. αν κανετε τη μετατροπη για Ε30 να εχετε υπ’οψη σας , ότι τα μπλοκ από Ε34 δεν είναι καταληλα λογω της στεκας του λαδιου , που είναι στο καρτερ (Ε34) αντι να είναι στο μπλοκ. Επισης αν χρησιμοποιητε μπλοκ από Ε28 525 ε πρεπει να είναι κατασκευασμενο μετα τον ιουνη του 1983. Άλλη επιλογη είναι να παρετε μπλοκ από διλιτρο.
ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ
Εχετε διο επιλογες. Η καλυτερη επιλογη είναι να παρετε στροφαλο από Μ21(ντιζελ) – σφυρηλατος ατσαλινος στροφαλος που στην πραγματικοτητα είναι ΑΘΑΝΑΤΟΣ! Ειδικα αν σκοπευετε να τουρμπισετε αργοτερα. Αυτό το στροφαλο εχει χρησιμοποιησει η ΑΛΠΙΝΑ για το C2. Επομενη επιλογη είναι στροφαλος από ΕΤΑ. Αυτος ο στροφαλος εχει προδιαγραφες για κοφτη κατω από τις 5000 στροφες και νορμαλ να δουλευει μεχρι λιγο πιο κατω από τις 3000 τον περισσοτερο καιρο. Στην πραγματικοτητα μπορουν να δουλεψουν εως τις 6000-6200 στροφες αλλα δεν συνισταται διοτι εχουν την κακη συνηθεια να στραβωνουν η ακομα και να σπανε στις υψηλες στροφες. Ο στροφαλος είναι πολύ πιθανον να είναι σε πολύ καλη κατασταση , αρκει το λαδι να αλλαζοταν που και που. Το ζυγισμα του στροφαλου δεν είναι απαραιτητο , αλλα αν σκοπευετε να βαλετε light flywheel καλα είναι να μην κανετε οπισθοχωρησεις. Οι στροφαλοι της μπεεμβε είναι τελεια ζυγισμενοι από το εργοστασιο ακομα. Αν ο στροφαλος ερχεται από αυτοματο αυτοκινητο , θα πρεπει να βαλετε στην ακρη του ρουλεμαν για να μπορεσει να μπει το χειροκινητο κιβωτιο.
ΜΠΙΕΛΕΣ
Χρειαζεστε πιο κοντες μπιελες (130μμ). Οι μακριες μπιελες είναι 135 μμ και ότι πιστονι και να βαλετε θα βγαινουν εκτος του μπλοκ. Καλα είναι να αγορασετε καινουριες μπιελες
ΠΙΣΤΟΝΙΑ
Το τι πιστονια θα βαλετε εξαρταται από το τι ειδους κεφαλη εχετε στην κατοχη σας. Ας πουμε ότι εχετε 320ι η 323ι. η στανταρ κεφαλη (731) επιτρεπει την εισχωρηση αρκετου αερα για την μετατροπη σε 2.7. στην πραγματικοτητα τα ports αυτης της κεφαλης είναι λιγο μεγαλουτσικα για 2.0 κινητηρα το οποιο εχει σαν αποτελεσμα τη μικρη ταχυτητα των αεριων στις χαμηλες στροφες και γιαυτο ο εξακυλινδρος είναι μουντος! 
Τα πρωτα 525 Ε μοντελα (εως το καλοκαιρι του 1985 ) εχουν υψηλη σχεση συμπιεσης - κοντα στο 11-1 . στα μετεπειτα μοντελα που ακολουθησαν η σχεση συμπιεσης επεσε στο 10-1. Τα γεγονοτα εχουν ως εξης – η κεφαλη του 525 ε – πρακτικα ιδια (200) όπως στο Ε21 320 και 323ι. εχουν τον ιδιο ογκο και σχημα θαλαμου καυσης όπως και η μετεπειτα κεφαλη (731) που εμπαινε στα Ε30. Η τοποθετηση κεφαλης 731 θα διατηρησει την υψηλη σχεση συμπιεσης.11-1 είναι πολύ μεγαλη για χρηση βενζινης 95 οκτανιων αλλα 10-1 είναι μια χαρα. Δεν θα πηγαινει καλα με 95αρα βενζινη αλλα θα ξυριζει με 98-100 οκτανια. Επισης απαγορευετε να βαλετε πιστονια από 325Ι διοτι θα βρισκουν στις βαλβιδες. Πιστονια από 325Ι μπορουν να χρησιμοποιηθουν μονο με κεφαλη από 325Ι (885)
«μπορουμε να βαλουμε κεφαλη από 325ι με πιστονια από ΕΤΑ?»
ΚΑΙ ΝΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ! Ναι θα δουλευει και θα εχει απροβληματιστη λειτουργεια το μοτερ αλλα το μετωπο του πιστονιου και το σχημα του θαλαμου καυσης δεν συμπιπτουν. Το πιστονι του 325ι εχει χαρακτηριστικη μετωπη σχεδιασμενη να δουλευει με κεφαλη 885. Όλα τα πιστονια τυπου 325ι στην πραγματικοτητα εχουν το ιδιο ντιζαιν αλλα διαφορετικη σχεση συμπιεσης και μηκος της (αυτό δεν ξερω πώς να το μεταφρασω σορρυ!). τα πρωτα πιστονια που μπηκαν στα πρωτα Ε30 πριν φεισλιφτ εχουν πιο υψηλη σχεση συμπιεσης 9.71. αν χρησιμοποιησετε αυτά τα πιστονια πρεπει να εχετε υπ΄οψην σας διο πραγματα. Πρωτον , αν κανετε μετατροπη από 2.5 σε 2.7 η σχεση συμπιεσης θα αυξηθει κατά 10 % . δευτερον , αυτά τα πιστονια εχουν πολύ μακρια (……) και υπαρχει περιπτωση να «βρουν» στο στροφαλο του 2.7 – η λυση είναι να κοπουν 10 μμ από το (…..) +-1-2 μμ εξαρταται ποιος είναι ο κατασκευαστης του πιστονιου Mahle η Karl Schmidt.
Η καλυτερη επιλογη είναι να παρετε πιστονια από Ε30 φεισλιφτ. Αυτά τα πιστονια εχουν πιο κοντη (…..) και εχουν σχεση συμπιεσης 8.8-1 που σημαινει ότι αν μπουν στο 2.7 η σχεση θα γινει περιπου 9.5-1
ΚΕΦΑΛΗ
Για το Μ20 εχει τριων ειδων κεφαλες. Η πιο παλια (τυπος 200) τη συνανταμε στο Ε21 320Ι και 323ι. εχει μικρα intake &outtake ports , 40 μμ και 34 μμ διαστασεις βαλβιδων εισαγωγης και εξαγωγης αντιστοιχα. Αργοτερα χρησιμοποιηθηκε και στο 325 ε και 525 ε , οπου 3 λεωφοροι λαδιου είναι βουλωμενες (τα μοτερ ΕΤΑ εχουν 4 ρουλεμαν για τον εκεντροφορο)
Η επομενη κεφαλη τυπος 731 εκανε το ντεμπουτο της στο Ε30 320ι και 323ι. εχει πολύ μεγαλυτερα ports αλλα τον ιδιο θαλαμο καυσης και βαλβιδες.
Ο τελευταιος τυπος 885 το συνανταμε στο Μ20Β25 – Ε30 325Ι και Ε34 525Ι (12βαλβιδο) . εχει μεγαλα ports και επισης μεγαλυτερες βαλβιδες (42/36μμ)
Τα outtake ports είναι ολοιδια όπως στη 731 αλλα τα intake εχουν διαφορετικο σχημα , αντι να είναι πολύ πιο μεγαλυτερα.
Η καλυτερη λυση είναι να χρησιμοποιησετε κεφαλη 885 αλλα και η 731 είναι ικανη να ταισει 200+ αλογα.
ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ
Ο στανταρ εκεντροφορος του Μ20 είναι πολύ συντηριτικος – 252 μοιρες για να κανει το αυτοκινητο οικονομικο και ανθεκτικο. Το επομενο σταδιο είναι ο εκεντροφορος που προσφερει η ΑΛΠΙΝΑ – 268 μοιρες. Καπως καλυτερα αν και η ΑΛΠΙΝΑ εχει συμμορφωθει με την καταναλωση και για να μπορει να παρεχει εγγυηση. Από εκει και περα εχουμε επιλογες του Δρ. Schrick – 272 , 284 ,300+ μοιρες. (σ.σ. προσωπικα δεν θα εβαζα πανω από 284 σε αυτοκινητο που το οδηγω και εκτος πιστας)
Διαφορα
Στο ALPINA C2 2.7 εχουν χρησιμοποιησει στανταρ μπεκ , πεταλουδα και AFM από 325ι. αυτό είναι πολύ καλη αρχη - 210 αλογα. Θα χρειαστειτε νέο τσιπακι αν και το κομπιουτερ μπορει να μεινει το ιδιο.απο εκει και περα καλα είναι να χρησιμοποιησετε ΜΑΦ από Ε36 που είναι καλυτερη επιλογη από το να παρετε AFM από Μ30Β35
Στην τελικη αναλυση , αξιζει???
Ο καθενας αποφασιζει μονος του για τον εαυτο του! Αληθεια είναι ότι με ένα εκεντροφορο και τσιπακι το κάθε 325 θα ζωντανεψει αλλα αν το μοτερ σας είναι πεθαμενο και ετσι και αλλιως θα ανοιχτει για να επισκευαστει είναι αμαρτια από το θεο να μην το κανετε 2.7.

Μια προσφορα του Νικος Ε34 για το www.bmw-motorsport.gr


υγ. εχεις να κερασεις μια εβδομαδα φραπεδες φιλαρακο :P

E30MANIAC
23-11-08, 14:30
Νικο τα λες πολυ καλα μονο που θα σε διορθωσω σε δυο σημεια,αν μου επιτρεπεις.
1ον.Με μπιελες 130mm μπορεις να χρησιμοποιησεις custom πιστονια ειτε κανονικα ειτε σφυριλατα,οπως εκανα κι εγω
2ον.Το maf απο Ε36 δεν δουλευει αν δεν βαλεις παραλληλο εγκεφαλο.
Επισης με τοποθετηση ΤD η ΕΤΑ στροφαλο(81mm διαδρομη) σε συνδιασμο με τις κοντυτερες μπιελες χρειαζεται 2-3 mm καταβασμα το μπλοκ.
Τα οφελη μιας τετοιας μετατροπης σιγουρα ειναι πολλα.

Υ.Γ.Για οποιον ενδιαφερεται,μιας και το εφερε η κουβεντα,εχω στροφαλο σφυριλατο απο TD και μπιελες 130mm:nod:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
23-11-08, 14:42
ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ 2.5 ΑΠΟ Ε36 ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΙΤΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 180 ΑΛΟΓΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ Ε21 ΜΟΥ

Snoopy
23-11-08, 15:10
ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ 2.5 ΑΠΟ Ε36 ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΙΤΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 180 ΑΛΟΓΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ Ε21 ΜΟΥ

Μονο με πατέντες και ίσως και κοψίματα.



Για το θέμα μας τώρα, επειδή ειχα Ε21 (τον αρχαίο καιρό εκείνο που τα πουλάγανε και καινουργια), έχω να καταθέσω οτι ενα καλοστημένο 320 ειναι η χρυσή τομή κόστους - χαράς.
Οτιδήποτε παραπάνω, προσπαθεί να σε σκοτώσει σε κάθε στροφή αν δεν έχεις βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για φρένα-αναρτησεις-περιφερειακά.

Dimzan
23-11-08, 15:13
ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ 2.5 ΑΠΟ Ε36 ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΙΤΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 180 ΑΛΟΓΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ Ε21 ΜΟΥ

αυτο κι αν θελει πατεντα.. παρεπιπτοντως το 325 με βανος του Ε36 βγαζει 192... κατ εμε μην το κανεις...

kostase28
23-11-08, 15:16
ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ 2.5 ΑΠΟ Ε36 ΜΕ ΜΕΤΑΒΛΙΤΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 180 ΑΛΟΓΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ Ε21 ΜΟΥ

Οχι φιλε θα μπλεξεις,για μενα βαλε εναν Μ20Β25 (απο 325 Ε30) αλλα να τον παρεις κομπλε δηλ,μοτερ,σασμαν πλεξουδα,εγκεφαλο,κτλ και αν μπορει να ειναι ολα απ τον ιδιο κινητηρα για να μην μπλεξεις

nikos_E34
23-11-08, 15:51
Νικο τα λες πολυ καλα μονο που θα σε διορθωσω σε δυο σημεια,αν μου επιτρεπεις.
1ον.Με μπιελες 130mm μπορεις να χρησιμοποιησεις custom πιστονια ειτε κανονικα ειτε σφυριλατα,οπως εκανα κι εγω
2ον.Το maf απο Ε36 δεν δουλευει αν δεν βαλεις παραλληλο εγκεφαλο.
Επισης με τοποθετηση ΤD η ΕΤΑ στροφαλο(81mm διαδρομη) σε συνδιασμο με τις κοντυτερες μπιελες χρειαζεται 2-3 mm καταβασμα το μπλοκ.
Τα οφελη μιας τετοιας μετατροπης σιγουρα ειναι πολλα.

Υ.Γ.Για οποιον ενδιαφερεται,μιας και το εφερε η κουβεντα,εχω στροφαλο σφυριλατο απο TD και μπιελες 130mm:nod:

δεν το εχω κανει ποτε αυτη τη μετατροπη μαν μου την εστειλε ενας γνωστος με Ε21..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
23-11-08, 16:04
ποσα αλογα βγαζει το 2.5 ε30 γιατι το αμαξι μου ειναι ολο 2.3 εχω 143 τωρα και ελεγΑ να ανεβασω λιγα ακομα χωρισ να μπλεξω με μεταρτοπεσ γιαυτο ψαχνω μοτερ κατι μεγαλιτερο σε κυβ κ αλογα

Snoopy
23-11-08, 16:06
171 άλογα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
24-11-08, 07:23
κατι καλητερο δεν παιζει δηλαδυ γιαυτη την καροτσα

BMW530dE39
24-11-08, 07:26
Τα 171 HP μπορουν ανετα να πιασουν τα 190 με χταποδι και εκενετροφορο τι αλλο θες δεν θα προλαβενεις να το μαζεψεις το εργαλειο ασε που αφου εχεις 323 μοτερ πανω θα σου μπουνε ολα κουτι πανω μια χαρα θα ειναι το αμαξι

nikos_E34
24-11-08, 12:20
αν διαβαζες το ποστ μου φιλε δημητρη θα σου ειχαν γινει σαφεις πολλες πλευρες του μοτερ σου..επισης τα αλογα δεν ειναι στραγαλια μαν..το Ε21 ειναι πιο ελαφρυ και απο τη σειρα 1..δυστυχως ή ευτυχως στην Ε21 δεν ισχυε τοσο πολυ η κατανομη βαρους 50-50 να μην πω καθολου..με το 323 πρεπει να ριχνεις καροτσες σε πολλα γρηγορα αμαξακια αν εχεις και μπλοκαδουρα δεν σε πιανει κανεις...ηδη αν εχεις την προικα του 323 ανετα βαζεις ενα 2.5 μοτερ χωρις πολλα πολλα το βαρος παραμενει ιδιο..
ριξε μια ματια παλι το ποστ μου πλζ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
24-11-08, 15:23
φιλαρακι νικο η αληθεια ειναι οτι και τωρα παει μια χαρα τα αμαξι δεν εχω προβλημα. επειδη το αμαξι το εχω κανει ολο 323 τα εχω βαλει ολα το μονο που του εκΑνα του εβγαλα το διαφορικο του και του εβαλα ενα απο 315 και εχει κοντινει αρκετα και το εχω κανει 100% μπλοκε με κολλημα γιατι πιστευω ειναι καλητερο για παντες

Snoopy
24-11-08, 15:25
φιλαρακι νικο η αληθεια ειναι οτι και τωρα παει μια χαρα τα αμαξι δεν εχω προβλημα. επειδη το αμαξι το εχω κανει ολο 323 τα εχω βαλει ολα το μονο που του εκΑνα του εβγαλα το διαφορικο του και του εβαλα ενα απο 315 και εχει κοντινει αρκετα και το εχω κανει 100% μπλοκε με κολλημα γιατι πιστευω ειναι καλητερο για παντες

τι έκανες ?

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
24-11-08, 15:35
τι κακο εκανα με αυτη την κινηση

nikos_E34
24-11-08, 15:36
μητσο να ρωτησω κατι ρε συ?? οταν οδηγας μπορεις να στριψεις?? 100 τοις εκατο μπλοκε εχω δει σε Volvo F12 με διακοπτη και αν το ξεχασεις και πας να στριψεις η σπας διαφορικο η συνεχιζεις ευθεια...
μηπως ειναι 20 τοις εκατο?
δεν ειναι 100 τοις εκατο φιλε μου αλλιως δεν μπορεις να στριψεις το αμαξι συνεχεια ευθεια θα πηγαινει

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
24-11-08, 15:39
αυτο που λεσ ειναι λιγο προβλημα το εχω κανει 100% πχ οταν πασ να παρκαρεισ ο μεσα τροχοσ κλοσταει γιατι περνει τισ ιδιεσ στροφεσ με τον εξω

Snoopy
24-11-08, 15:42
απορώ πως δεν έχει ξυρίσει τα πάντα εκει πίσω...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
24-11-08, 15:47
ενταξει δικιο εχεισ και το ξερω το ποιο συχνω που αλλαζω ειναι τα σινεμπλοκ και γενικα οτι λαστιχενιο υπαρχει αλλα δεν συγκρινετε στην παντα με το διαφ. του 2.3 καμια σχεση

Dimzan
24-11-08, 15:48
απορώ πως δεν έχει ξυρίσει τα πάντα εκει πίσω...

μαλλον εχουν λιωσει τοοοοσο πολυ τα λαστιχα του και χανουν πιο ευκολα προσφυση. αλλωστε ο ιδιος το ειπε οτι το κανε 100% για να πεταει κολω πιο ευκολα..

με καινουρια λαστιχα-καλη ασφαλτο και 100% μπλοκε δεν υπαρχει περιπτωση να στριψεις ανθρωπινα με πολυ χαμηλες ταχυτητες.. Οι δυναμεις και τα φορτια λογω αντιστασης στη διαφορετικη στροφικη ταχυτητα των δυο τροχων ειναι τεραστιες και τεινουν να τα σπασουν ολα.... Εγω απορω -νταξει στις λιγες- αν πας με 80-100 σε μια λιγο πιο κλειστη στροφη δε σ σπαει τα νευρα..? το 100% εχει οφελος μονο οταν θες να κανεις μπαντες!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
24-11-08, 15:54
στο ,μονο που εχει προβλημα ειναι στα λιγα χιλ μετα δεν καταλαβενεισ τιποτα

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
24-11-08, 16:53
ρε παιδια αν ξερει καποιοσ να μου πει σε τι τιμη παιζει το 2.5 απο το ε30 γιατι οπωσ ειχα πει στη αρχη ηθελα να βαλω ενα 3.5 το οποιο παιζει στα 1200 ευρω. ΣΟΡΙ αν σασ πριζω απλα ψαχνω να βαλω κατι καλο στη μπεμπα για να μην ξαναμπλεξω παλι με αλλαγη μοτερ αμεσωσ και παλι ευχαριστω για το χρονο σασ

oldcarskickass
24-11-08, 17:18
τι έκανες ?

Αργκόν FTW!!!

απορώ πως δεν έχει ξυρίσει τα πάντα εκει πίσω...

Δεν παθαίνει τίποτα, έτσι νόμιζα και εγώ Snoopy, αλλά τελικά δεν παθαίνει τίποτα! (το ίδιο το διαφορικό, τα σινεμπλόκ την ακούν για πλάκα).

nasos01
25-11-08, 01:00
Εχω εγω ενα ε21 που ηταν 315 οταν το πηρα.Του εβαλα μοτερ απο ε30 325 με 170 αλογα.το μοτερ καθεται κουτι αλλα θελει να βρεις γεφυρα απο ε21 323.Α λλιως θα χρειαστει να φτιακσεις βασεις.Εγω το εχω στημενο για drift.Εχει bilstein χοντροκαλαμα τα οποια καλαμια τα πηρα και αυτα απο ε21 323.4 δισκοφρενα με διπλη δαγκανα μπροστα brembo απο ε21 323 και αυτη.Γενικα αν θες να κανεις καλη δουλεια βρες ενα ε21 323 και παρα πολλα πραγματα απο αυτο θα σε βγαλουν απο πολυ ψαξιμο και περιτα εξοδα.Το μονο δυσκολο ειναι να βρεις μπλοκε εργοστασιακο για αυτο το αμαξι αλλα αν εχεις μικρο κουπ βρισκεις ενα απο 318ις και στο μηχανουργιο στο περνανε.Εγω αναγκαστικα να κανω αγωνες χωρις μπλοκε και σε ενα το ειχα κολημενο αλλα δεν αντεξε για πολυ.Επισης για πιο πολυ δυναμη του ειχα χταποδια ansa και προγραμμα.Το αμαξι σκοτωνε κυριολεκτικα.Τωρα το εχω για πουλημα υπαρχουν video στο www.youtube.com Bmw e21 drift-tazes και αγγελια με τα χαρακτηριστικα στο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/124396

yiannis2002
25-11-08, 04:42
Δεν θα στο είχανε κολλήσει καλά. Έχουν παράδοση τα διαφορικά αυτά στις καφρίλες και αν το κολλήσεις σωστά αντέχει χρόνια.

Οσον αφορά το αρχικό ερώτημα, θα συμφωνήσω και εγώ με τους προλαλήσαντες που είπαν για Μ20Β25 με τα 170 άλογα. Εϊναι υπεραρκετά, από εκεί και πάνω αρχίζει το χαροπάλεμα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
25-11-08, 14:34
φιλαρακι αυτο εχω κανει, πηρα αμαξι 323 και του τα εχω ριξει ολα πανω στο δικο μου το μονο προβλημα ειναι οτι θελω να αλαξω το μοτερ για το μονο λογο οτι δεν μου φτανει το γκαζι που εχει για παντες και αρκουδες το θελω ποιο πολυ
οσο για το διαφορικο το εχω κολισει 6 μηνες συνεχεια το καιω του εχω φαει την ψυχη και δεν εχει καταλαβει τιποτα αλλα σκεφτομουν αν βαλω μοτερ μεγαλιτερο να του βαλω το 2.3 μηπωσ δεν αντεξει το 1.5 απλα δεν θα ειναι κολιμενο αυτο εκτοσ αν βρω κατι αλλο

Hartge
11-12-08, 06:23
να προσθεσω και εγω το πετραδακι μου σαυτο το ακρως κατατοπιστηκο θρεντ.και ευχαριστω γιατι εμαθα πολλα.
επισης θελεις και κρεμαριερα απο το 323 για να μπει ο Μ20 πανω.
μπλοκαδουρα μαγκες φοραω στο ε21 απο μαμα ΒΜW!γραφει ενα ομορφο S πανω.
εν τελει να προσθεσω, ελπιζω χωρις παρεξηγηση. φιλε μου πετα το 21 δεν κανει για γκαζι. εγω το παρατησα τα εβαλα ολα στο ραφι και εχω ενα ομορφο λαδωμενο Μ10 παλι...παρε ενα 30αρι να βρεις ανταλλακτικα με το κιλο και να το χαρεις κιολλας.το ε21 ειχε 240 αλογατα, οδηγηση σαν καρτ, φρενουμπες απο 323 αεριζομενες μπροστα και τετοια...αλλα δεν κανει οτι του λες,ο πισινος του 21 οταν σπαει ειναι σαν να σε πιανει εφραγμα, ακαριαια και χωρις να συγχωρει.
ολοι μου το ελεγαν μην κανεις 21,εγω το αγαπαω αυτο το αμαξι ελεγα...ο σχεδιασμος των ψαλιδιων του νομιζω κανει το κακο και οχι τοσο η μικρη στρεπτικη ακαμψια του σασι.
δεν κανει για τιποτα παραπανο απο 120 αλογα. αποψη μου βεβαια.

silent
11-12-08, 07:01
Για επιπλέον βελτίωση - που δούλεψε καλά σε μένα - υπάρχει αυτή η λύση:

http://www.madabout-kitcars.com/forum/showthread.php?t=1216

Me chip a-tech, μεγαλύτερη πεταλούδα, χταπόδι hottuning (BTB replica, best value for money όμως και με αξιοπρεπείς κολλήσεις), και εκκεντροφόρο catcams 273/273. Έτσι στο ρελαντί είναι πιο σταθερό για χρήση δρόμου. Απο τις 3500 και πάνω ειδικά δίνει πολύ καλά.