PDA

Επιστροφή στο Forum : Απορια σε e46 m3


mo328i
22-11-08, 16:59
Καλησπερα παιδια εχω ενα e46 m3 smg 2 και μου συμβαινει το εξης οταν αλλαζω ταχυτητα απο 1η σε δευτερα και μονο στις μεσαιες στροφες με χαλαρες αλλαγες κανει πισω ενα ντουπ (θορυβο) που το καταλαβαινεις αρκετα..τι ειναι αυτο το διαφορικο η ο σταυρος?η να μην ανυσηχω?ευχαριστω πολυ

santo
22-11-08, 17:12
Καλησπέρα φίλε,
Μπορεί να είναι διάφορα πράγματα :
1) Σινεμπλόκ διαφορικού.
2) Βάσεις διαφορικού.
3) Κόψιμο σασί πίσω είτε στις βάση διαφορικού εκεί που βιδώνει στο πάτωμα, είτε στο θόλο.
4) Συνδεσμος κεντρικού άξονα.
5) Βάσεις σαζμάν.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το πάς να το σηκώσεις σε κάποιο συνεργείο και να δείς τι γίνεται.

Στην περίπτωση που το αμάξι σου είναι μετατροπή.. τότε εάν δεν έχουν βάλει το X-brace πίσω τότε πρέπει να το βάλεις με την πρώτη ευκαιρία.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BL91&mospid=47621&btnr=33_1076&hg=33&fg=30
Το ανταλλακτικό με νούμερο 16

sofos 2.8i
22-11-08, 18:01
+1 o santo ηταν κατατοπιστικοτατος.Σου εχει πει ολες τις περιπτωσεις χωρις να αφησει περιθωριο να συμπληρωσω κι εγω κατι!!!

mo328i
22-11-08, 18:37
ευχαριστω πολυ φιλαρακι,θα το κοιταξω απο δευτερα,ρε παιδια τα s2000 εχω δει οτι λενε οσοι τα εχουν οτι βαζουν καποια υγρα βαλβολινες κατι τετοιο στο διαφορικο τους,δλδ τι διαφορα εχι το δικο μας και δεν βαζουμε τιποτα?η ειπα κοτσανα?

Snoopy
22-11-08, 18:46
ευχαριστω πολυ φιλαρακι,θα το κοιταξω απο δευτερα,ρε παιδια τα s2000 εχω δει οτι λενε οσοι τα εχουν οτι βαζουν καποια υγρα βαλβολινες κατι τετοιο στο διαφορικο τους,δλδ τι διαφορα εχι το δικο μας και δεν βαζουμε τιποτα?η ειπα κοτσανα?

πραγματικός pistonhead...

Ολα τα αυτοκίνητα έχουν βαλβολίνες στο διαφορικό τους. Στα BMW ειναι μακράς διαρκείας εφ όρου ζωής λέει η BMW αλλά αμα θες καλό κάνει και να τα αλλάζεις, ο μηχανικός σου το κάνει σε 10 λεπτά το πολύ.

mo328i
22-11-08, 18:50
αν το παω εκει ο μηχανικος θα θελει 10 λεπτα και το μισο μου μηνιατικο τελος παντων θα δω ευχαριστω παντως..

manosm3
22-11-08, 18:55
7.5€ το λιτρο εχουν...

m52b33
22-11-08, 19:27
στην κινα μπορει να κανουν τοσο!
στην ελλαδα εχουν κοντα ~30ε
και δεν τις δινει log life η BMW.

santo
22-11-08, 20:02
Λοιπόν μερικές πληροφορίες για συντήρηση του Ε46 Μ3 όσο αναφορά λάδια και βαλβολίνες.

1) Αλλαγή λαδιών κινητήρα κάθε 5000-6000 km
Λάδια μόνο: BMW Castrol TWS Motorsport 10W-60 ή Castrol Edge Motorsport 10W-60
Πάντα με φίλτρο λαδιού (bmw p/n 11-42-1-730-389) !!!

2) Αλλαγή βαλβολίνης Διαφορικού κάθε 15.000-20.000 km ή ένα χρόνο ανάλογα με την χρήση
Βαλβολίνες Castrol SAF-XJ + FM booster
BMW P/N 83-22-2-282-583

3)Αλλαγή βαλβολίνης Σαζμαν κάθε 15.000-20.000 km ή ένα χρόνο ανάλογα με την χρήση
Βαλβολίνες Castrol MTF-LT-2 (NOT LT-3) και για SMG και για Manual(6T)
BMW P/N 83 22 0 309 031

Για τα λάδια μηχανής είναι εξαιρετικά σημαντικό να αλλάζονται σε αυτά τα διαστήματα/km.
Για τις βαλβολίνες είναι θέμα χρήσης. Αλλά σίγουρα καλό κάνει να έχει φρέσκα και χωρίς γρέζια.

Snoopy
22-11-08, 20:11
αν το παω εκει ο μηχανικος θα θελει 10 λεπτα και το μισο μου μηνιατικο τελος παντων θα δω ευχαριστω παντως..

αρα ετοιμάσου για μισό μηνιάτικο σε κάθε αλλαγή. :ices_ange

santo
22-11-08, 20:13
αρα ετοιμάσου για μισό μηνιάτικο σε κάθε αλλαγή. :ices_ange

Λάδια από την BMW + φίλτρο λαδιού πρέπει να έχουν γύρω στα 120-130 Euros.
Πόσο να κάνει 1 αλλαγή σε ένα βενζινάδικο/μάστορα.

KATSAMPOXAKIS
22-11-08, 21:05
εμενα μου ειπανε αλλαγη λαδιων σε αυτοματο σασμαν (ηθελα να τα αλαξω εντελος προληπτικα στις 90.000 χλμ ) 500 ευρω στην αντιπροσωπια !!!!:chair::angryfire

ειναι δυνατον ?

280 ευρω τα λαδια longlife και 220 εργασια γιατι για να αλαχτουν θελει ιστορια:rofl2:

ΔημητρηςΜ3
22-11-08, 21:53
:twak:χαχαχαχα 500ευρο:ylsuper:

mo328i
24-11-08, 17:53
ρε παιδες σιγουρα βαλβολινες διαφορικου και σασμαν αλλαζουν τοσο συντομα?εδω ο αδερφος μου εχει ενα seat και βαλβολινες σασμαν δεν θα αλλαξει ποτε του ειπαν απο την αντιπροσωπεια,δεν νομιζω να ειναι ετσι...αλλα θα ρωτησω..

Strax
25-11-08, 08:49
ρε παιδες σιγουρα βαλβολινες διαφορικου και σασμαν αλλαζουν τοσο συντομα?εδω ο αδερφος μου εχει ενα seat και βαλβολινες σασμαν δεν θα αλλαξει ποτε του ειπαν απο την αντιπροσωπεια,δεν νομιζω να ειναι ετσι...αλλα θα ρωτησω..

Από ότι είδα οι προβλεπόμενες διαδικασίες είναι αλλαγή λαδιών και κιβωτίου και διαφορικού κάθε inspection II.

mo328i
25-11-08, 12:50
Από ότι είδα οι προβλεπόμενες διαδικασίες είναι αλλαγή λαδιών και κιβωτίου και διαφορικού κάθε inspection II.


μπραβο αυτο πρεπει να ειναι!!

nikos_E34
25-11-08, 14:09
αλλο το σαζμαν του σεατ αλλο σαζμαν απο ενα θηριο με 343 αλογα δεν νομιζεις?
στα αυτοματα στεπτρονικ καλα ειναι να αλλαζονται τα λαδια καθε 80-90.000 χλμ διοτι τα λαδια ειναι μεν λονγκ λαιφ αλλα μετα τις 100.000 ειναι χαλια...το κοστος ειναι μεγαλο επειδη ανοιγουν το σαζμαν , καθαριζουν μεσα τα γρεζια και τις π@π@ριες , αλλαζουν φιλτρο λαδιου , φλατζα καινουρια και καινουριο λαδι...φανταζομαι στο SMG τι μανουρα ειναι αλλα πρεπει να αλλαζονται...σε πολλα απο τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει ,σπορ και μη , ολα εχουν προβλημα - θορυβους απο το σαζμαν μετα τα 150.000 χλμ λογω του οτι τα ρουλεμαν πηραν τον κατηφορο...αν ακουγεται ηχος απο ρουλεμαν εν σταση χωρις ταχυτητα και οταν πατατε συμπλεκτη σταματαει τοτε ειναι τα ρουλεμαν απο το κιβωτιο..αν ο ηχος εμφανιζεται οταν πατατε το συμπλεκτη τοτε μιλαμε για ρουλεμαν συμπλεκτη

mo328i
25-11-08, 20:31
εγω λεω να περιμενω το inspection 2 και να κανω το service και στο σασμαν και στο διαφορικο,οποτε εχω ακομα λιγακι μεχρι τα 90000 χιλιομετρα!!δηλαδη ποσο παει τα λεφτα για βαλβολινες σασμαν και αλλαγη λαδιων του διαφορικου?ποσο να υπολογιζω?

mo328i
25-11-08, 20:32
βαλτε και ενα δισκο πλατω στην τιμη!!

mo328i
05-12-08, 13:53
τελικα πηγα στον μηχανικο κι σηκωσαμε το αμαξι,βρεθηκε ενα προβλημα το οποιο απο οτι μου ειπε το εχουν ολα τα E46 m3,το δεξι ημιαξονιο που δενει στο διαφορικο.οχι ομως πανω στο ημιαξονιο μεσα στο διαφορικο ειναι,μου ειπε βεβαια οτι δεν ειναι τιποτα σοβαρο,αλλα η bmw δεν δινει ανταλλακτικα για το διαφορικο,οποτε δεν μπορω να κανω κατι,το πολυ να ανοιξουμε το διαφορικο και να κοιταξουμε μπας και μπορουμε να κανουμε κατι...