PDA

Επιστροφή στο Forum : Αντικατάσταση κινητήρα ή γενική επισκευή?


Sokrates E46
23-11-08, 00:04
Αγαπητοί φίλοι.

Παρακολουθώ καιρό τις συζητήσεις στα forum. Το να είσαι κάτοχος μιας "κούκλας", σε κάνει πάντα αισθάνεσαι ότι έχεις κάτι ιδιαίτερο στα χέρια σου. Πέρα, λοιπόν, από την γνώμη του έμπορα, του μηχανικού, της μαστοράτζας και της τσέπης σου, χρειάζεσαι και μία γνώμη από ανθρώπους που έχουν περάσει από την θέση σου και ανθρώπους που έχουν άποψη για το εργαλείο που οδηγούμε..
So, έχω ένα Ε46, 2001, 1900κ. Το απέκτησα το 2002, από την Γερμανία, ο ΙΔΙΟΣ.
Το πήρα μωρό (50.000χλμ) και στα χρόνια που πέρασαν διένυσε συνολικά 320.000χλμ χωρίς ιδιαίτερες βλάβες (σινεμπλοκ Χ 2, δίσκο Χ 2, αμορτισέρ Χ 2, διάφοροι αισθητήρες κλπ).
Το πιο βασικό από όλα είναι ότι (χτύπα ξύλο) ποτέ δεν είχα ατύχημα, εκτός από κάποια χτυπήματα από τις πόρτες ασυνείδητων οδηγων.
Τα 320.000 έγιναν κυρίως σε εθνικό δύκτιο και σε υψυλές στροφές και ταχύτητες.
Η συντήρηση γινόνταν πάντα στην ώρα της, με εξαίρεση την αλλαγή λαδιών, η οποία γινοταν πάντα νωρίτερα (5-6.000) και με συνθετικό λάδι, ακόμα και σήμερα.

Έφτασε η ώρα, λοιπόν που άρχισα να ακούω τις "πεταλούδες, βαλβίδες, διαφόρων ειδών ρουλεμανάκια μηχανής κλπ" να μου κελαηδούν!

Σε σχετική επίσκεψη και έρευνα αγοράς στα συνεργεία, οι μισοί επέμεναν για επισκευή κινητήρα, και οι υπόλοιποι για αντικατάσταη μοτέρ.
Οι τιμές έχουν μεγάλη απόκλειση! Σε κινητήρες 1.900κ από 800ευρώ εώς και 1.500 ευρώ ο κινητήρας κομπλέ, χωρίς σασμαν, + 400ευρώ η τοποθέτηση.
Σημαντικό!! Σκέπτομαι να βάλω ακριβώς τον ίδιο κινητήρα, αποφεύγοντας έξοδα αλλαγής αναρτήσεων, φρένων κλπ.
Βρήκα και έναν 2.800κ φουλ μετατροπή με 5.000 ευρώ (δεν υπάρχουν..).
Για την επισκευή του κινητήρα, δεν έχω πολλά στοιχεία όσο αφορά το οικονομικό μέρος, όπως επίσης και στο τι πρέπει να αντικαταστήσω παραπάνω.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
1) Ποιό έχει τις περισσότερες πιθανότητες αποτυχίας. Επισκευή ή αντικατάσταση μοτέρ?
2) Τι πρέπει να προσέξω στην περίπτωση επισκευής ή στην περίπτωση αντικατάστασης?
3) Κοστολόγιο (είμαι μέσα στις τιμές, η επισκευή)

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

:feedback:

Snoopy
23-11-08, 00:25
και που ξερεις τι χλμ εχει αυτος που θα βαλεις επάνω;

φτιαξε τον δικο σου σε εναν καλό μηχανικό και θα βγαλεις αλλα 300.000 εκτός και αν μείνεις πια απο μπλοκ.

Τα πιο πολλά εισαγωγής χτυπάνε στην ελλάδα 300.000 χλμ για πλάκα απλά δεν το ξερουν οι ιδιοκτήτες τους επειδή εχουν γυρισμένα χιλιόμετρα όταν έρχονται.

Το χιλιάρικο ειναι η τιμή που πρέπει να κοιτας για μια ολοκληρωμένη επισκευή με εγγύηση.

το τι χρειάζεται να αλλάξει θα σου το πει ενας μηχανικός ανάλογα με το τι -βλέπει- και τι θα βρει στο δρόμο. Παντως μην αλλάξεις τον κινητήρα σου αν τον ξέρεις.

Απο συμπίεση πως πας;

agrotis328
23-11-08, 00:27
αυτο που ειναι πιο σιγουρο ειναι η επισκευη αρκει να την κανει καποιος που εχει επισκευασει αρκετα bmw και δεν θα χαλασει το δικο σου για να μαθει
αλλα για να γινει σωστη δουλεια θα ξεπερασει αρκετα το κοστος της αλλαγης του κινητηρα και υπαρχει και φοβος αν ο μηχανικος ειναι χαρτοπαιχτης να σου χρεωσει καινουργια ανταλακτικα αλλα να σκουπισει τα δικα σου με το στουπι και τα ξαναβαλει παλι μεσα

για αλλο κινητηρα δεν το συνιστω γιατι αν εισαι ατυχος και βαλεις πανω καποιον κινητηρα και κουδουνιζει την εφαγες εκτος και αν βρεις μοτερ απο καποιον γνωστο που εκανε μετατροπη

δηλαδη γνωμη μου ειναι επισκευη σε εμπειρο μηχανικο και μη λυπηθεις τα λεφτα

oldcarskickass
23-11-08, 00:43
Πριν πας σε ολική ανακατασκευή μέτρα συμπίεση, αν είναι έτσι όπως τα λες δε νομίζω να θες ΚΑΝ γενική επισκευή.


Αν η συμπίεση είναι οκ, κάνε απλά μια γενική επισκευή των περιφερειακών σου, δλδ αντλίες βενζίνης,αντλία λαδιού, ωστήρια, τεντωτήρες, ρουλεμάν, πιθανώς φλάτζα κεφαλής.

Από τη στιγμή που έκανε το μοτέρ 370.000 χιλ χλμ χωρίς ιδιαίτερα θέματα ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ το μοτέρ σου από την στιγμή που σε καλύπτει.-

sm6
23-11-08, 01:47
σε γενικες γραμμες μιας και μιλαμε για μοντελο 01, και ο κινητηρας που θα βρεις στα μεταχειρισμενα θα εχει αρκετα χιλιομετρα στην πλατη του, εκτος αν βρεις καποια ευκαιρια ή απο ανθρωπο που τον ξερεις, οπως ειπαν οι προλαλησαντες. διαφορετικα θα ειναι καθαρη τυχη να βαλεις ενα μοτερ χωρις κανενα προβλημα. και δεν ξερεις ποτε τι θα προκυψει. ουτε τι θα κοστισει τελικα.
συμφωνω κι εγω οτι η επισκευη ειναι η ασφαλεστερη επιλογη. αυτο που προτεινω επιπροσθετα, ειναι να γινει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο. ναι συμφωνω, ειναι ακριβοι, ναι μπορεις να κανεις τη δουλεια σου με λιγοτερα καπου αλλου, αλλα... αν κατι δεν παει καλα ή κατι στραβωσει στην πορεια θα εχεις καποια εγγυηση για την επισκευη και θα εχεις επισης και την bmw απο πισω να παραπονεθεις και να βρεις το δικιο σου. σε μη εξουσιοδοτημενο, τι ακρη να βρεις...? επισης εχε υπ' οψιν οτι ενας παλιος κινητηρας αλλα και ολο το αυτοκινητο γενικοτερα, θα αρχισει να "ζηταει" συνεχως... οσο παλιωνει κατι θα φτιαχνεις, θα χαλαει κατι αλλο. μπορεις λοιπον να υπολογισεις αυτο κοστος και να δεις μηπως σε συμφερει να το δωσεις ανταλλαγη, συν καποια μετρητα, συν καποιες δοσεις και να παρεις κατι πιο καινουργιο που δεν θα εχει απαιτησεις επισκευων, εκτος απο συντηρηση.
τα μελετας ολα προσεκτικα και αποφασιζεις.

nikos_E34
23-11-08, 10:31
γεια χαρα
θελω να ρωτησω 2 πραγματακια πριν εκφερω γνωμη για να καταλαβω περι τινος προκειται και θελω απαντηση οσο γινεται πιο σαφης
1) τι λαδια χρησιμοποιεις?καταλαβα οτι ειναι συνθετικα αλλα τι ιξωδες ?
2)πεταλουδα δεν υπαρχει περιπτωση να χτυπησει..μηπως ειναι κανα ωστηριο η κανα βανος που ψιλοχτυπαει??ποτε ακουγεται?ζεστο?κρυο?συνεχεια??
3)σου καιει λαδια??
4)το υπολοιπο σκαφος σε τι κατασταση βρισκεται?αναρτησεις κλπ?
φιλε σμ6 εδω καινουριο αμαξι πας στην αντιπροσωπεια για τυπικο σερβις και στο κανουν σαν τα μουτρα τους ενω ειναι αποδεδειγμενο οτι πολλες φορες ενας BMW -MANIAC μαστορας της γειτονιας θα κανει 100 φορες πιο καλη επισκευη στο τουτου σου...

sm6
23-11-08, 11:53
γεια χαρα
θελω να ρωτησω 2 πραγματακια πριν εκφερω γνωμη για να καταλαβω περι τινος προκειται και θελω απαντηση οσο γινεται πιο σαφης
1) τι λαδια χρησιμοποιεις?καταλαβα οτι ειναι συνθετικα αλλα τι ιξωδες ?
2)πεταλουδα δεν υπαρχει περιπτωση να χτυπησει..μηπως ειναι κανα ωστηριο η κανα βανος που ψιλοχτυπαει??ποτε ακουγεται?ζεστο?κρυο?συνεχεια??
3)σου καιει λαδια??
4)το υπολοιπο σκαφος σε τι κατασταση βρισκεται?αναρτησεις κλπ?
φιλε σμ6 εδω καινουριο αμαξι πας στην αντιπροσωπεια για τυπικο σερβις και στο κανουν σαν τα μουτρα τους ενω ειναι αποδεδειγμενο οτι πολλες φορες ενας BMW -MANIAC μαστορας της γειτονιας θα κανει 100 φορες πιο καλη επισκευη στο τουτου σου...

σωστα, συμγωνω μαζι σου. απο οτι μου εχει πει φιλος μου, ειχε παει το Μ6 του στον παπαδοπουλο στη θεσσαλονικη για καποια επισκευη (υποτιθεται οτι θα το περναγαν "εγγυηση", αλλα δεν...) και μετα απο 10-20 χιλιομετρα εσπασε το μοτερ...!!! :drive2:(ειχαν ξεχασει να βιδωσουν ενα μπουζι, συν κατι αλλες "λεπτομερειες"...). οπωσδηποτε προσοχη χρειαζεται στην επιλογη.
αν παει στο σπανο στη γλυφαδα στον τζουβελη, ή στον κουλουρη στα γλυκα νερα στο δημα, πιστευω θα εχει καλη δουλεια. εγω τουλαχιστον εχω τις καλυτερες εντυπωσεις. για μη εξουσιοδοτημενο, καλα λογια εχω να πω για τον καρλο στα βριλησσια. κυριος. αλλα οχι σημαντικα φθηνοτερος απο εξουσιοδοτημενο.

Sokrates E46
23-11-08, 13:01
και που ξερεις τι χλμ εχει αυτος που θα βαλεις επάνω;

φτιαξε τον δικο σου σε εναν καλό μηχανικό και θα βγαλεις αλλα 300.000 εκτός και αν μείνεις πια απο μπλοκ.

Τα πιο πολλά εισαγωγής χτυπάνε στην ελλάδα 300.000 χλμ για πλάκα απλά δεν το ξερουν οι ιδιοκτήτες τους επειδή εχουν γυρισμένα χιλιόμετρα όταν έρχονται.

Το χιλιάρικο ειναι η τιμή που πρέπει να κοιτας για μια ολοκληρωμένη επισκευή με εγγύηση.

το τι χρειάζεται να αλλάξει θα σου το πει ενας μηχανικός ανάλογα με το τι -βλέπει- και τι θα βρει στο δρόμο. Παντως μην αλλάξεις τον κινητήρα σου αν τον ξέρεις.

Απο συμπίεση πως πας;

Αύριο την μετράω...
Ευχαριστώ.

Sokrates E46
23-11-08, 13:02
αυτο που ειναι πιο σιγουρο ειναι η επισκευη αρκει να την κανει καποιος που εχει επισκευασει αρκετα bmw και δεν θα χαλασει το δικο σου για να μαθει
αλλα για να γινει σωστη δουλεια θα ξεπερασει αρκετα το κοστος της αλλαγης του κινητηρα και υπαρχει και φοβος αν ο μηχανικος ειναι χαρτοπαιχτης να σου χρεωσει καινουργια ανταλακτικα αλλα να σκουπισει τα δικα σου με το στουπι και τα ξαναβαλει παλι μεσα

για αλλο κινητηρα δεν το συνιστω γιατι αν εισαι ατυχος και βαλεις πανω καποιον κινητηρα και κουδουνιζει την εφαγες εκτος και αν βρεις μοτερ απο καποιον γνωστο που εκανε μετατροπη

δηλαδη γνωμη μου ειναι επισκευη σε εμπειρο μηχανικο και μη λυπηθεις τα λεφτα

Είναι σημαντικό να το αναθέσω σε εξοικιωμένο ΒΜW μηχανικό. Σε ευχαριστώ.

Sokrates E46
23-11-08, 13:06
σε γενικες γραμμες μιας και μιλαμε για μοντελο 01, και ο κινητηρας που θα βρεις στα μεταχειρισμενα θα εχει αρκετα χιλιομετρα στην πλατη του, εκτος αν βρεις καποια ευκαιρια ή απο ανθρωπο που τον ξερεις, οπως ειπαν οι προλαλησαντες. διαφορετικα θα ειναι καθαρη τυχη να βαλεις ενα μοτερ χωρις κανενα προβλημα. και δεν ξερεις ποτε τι θα προκυψει. ουτε τι θα κοστισει τελικα.
συμφωνω κι εγω οτι η επισκευη ειναι η ασφαλεστερη επιλογη. αυτο που προτεινω επιπροσθετα, ειναι να γινει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο. ναι συμφωνω, ειναι ακριβοι, ναι μπορεις να κανεις τη δουλεια σου με λιγοτερα καπου αλλου, αλλα... αν κατι δεν παει καλα ή κατι στραβωσει στην πορεια θα εχεις καποια εγγυηση για την επισκευη και θα εχεις επισης και την bmw απο πισω να παραπονεθεις και να βρεις το δικιο σου. σε μη εξουσιοδοτημενο, τι ακρη να βρεις...? επισης εχε υπ' οψιν οτι ενας παλιος κινητηρας αλλα και ολο το αυτοκινητο γενικοτερα, θα αρχισει να "ζηταει" συνεχως... οσο παλιωνει κατι θα φτιαχνεις, θα χαλαει κατι αλλο. μπορεις λοιπον να υπολογισεις αυτο κοστος και να δεις μηπως σε συμφερει να το δωσεις ανταλλαγη, συν καποια μετρητα, συν καποιες δοσεις και να παρεις κατι πιο καινουργιο που δεν θα εχει απαιτησεις επισκευων, εκτος απο συντηρηση.
τα μελετας ολα προσεκτικα και αποφασιζεις.

Για να είμαι ειληκρινής, μελέτησα τα περιθώρια αλλαγής με νεότερη Ε46 facelift, αλλά για να δώσω το δικό μου ας πουμε ανταλλαγη πρέπει 1) να το επισκευάσω και 2) έχω 320000χλμ, ούτε 10000 δεν θα πιάσει.
Ευχαριστώ!

Sokrates E46
23-11-08, 13:15
γεια χαρα
θελω να ρωτησω 2 πραγματακια πριν εκφερω γνωμη για να καταλαβω περι τινος προκειται και θελω απαντηση οσο γινεται πιο σαφης
1) τι λαδια χρησιμοποιεις?καταλαβα οτι ειναι συνθετικα αλλα τι ιξωδες ?
2)πεταλουδα δεν υπαρχει περιπτωση να χτυπησει..μηπως ειναι κανα ωστηριο η κανα βανος που ψιλοχτυπαει??ποτε ακουγεται?ζεστο?κρυο?συνεχεια??
3)σου καιει λαδια??
4)το υπολοιπο σκαφος σε τι κατασταση βρισκεται?αναρτησεις κλπ?
φιλε σμ6 εδω καινουριο αμαξι πας στην αντιπροσωπεια για τυπικο σερβις και στο κανουν σαν τα μουτρα τους ενω ειναι αποδεδειγμενο οτι πολλες φορες ενας BMW -MANIAC μαστορας της γειτονιας θα κανει 100 φορες πιο καλη επισκευη στο τουτου σου...

1) εως τις 250000 έβαζα ΑΡΑΛ στην αρχή 0-30, και έπειτα 5-40.
το 0-30 τα καλοκαίρια το "έτρωγε" περισσότερο. Ιξώδες δηλαδή?
2) Κρύο ακούγονται βαλβίδες για το πρώτο 2-3λεπτο. Όταν είναι ζεστό ακούγονται τα υπόλοιπα.
3) Λαδάκι δεν έκαψε ποτέ, ίσως να πηγαίνει και για φλάτζα σιγά σιγά. Ένα αξιοσημείωτο είναι ότι μου έσπασε κολλάρα, και ένα ψυγείο. Μετρήσαμε την πίεση στο στόμιο του ψυγείου και την βρίκαμε αυξημένη. Άλλαγα τάπα χαμηλότερης εξαέρωσης (1,5bar από 2) αλλά ο μαστοράκος μου μου είπε ότι πάμε για φλάτζα, άραγε να ισχύει??
4) Εξαιρετική κατάσταση. Καθαρό. Ούτε σαπίλες. μόνο το σαλονάκι θέλει ένα δέρμα¨)

Ευχαριστώ.

Sokrates E46
23-11-08, 13:26
σε γενικες γραμμες μιας και μιλαμε για μοντελο 01, και ο κινητηρας που θα βρεις στα μεταχειρισμενα θα εχει αρκετα χιλιομετρα στην πλατη του, εκτος αν βρεις καποια ευκαιρια ή απο ανθρωπο που τον ξερεις, οπως ειπαν οι προλαλησαντες. διαφορετικα θα ειναι καθαρη τυχη να βαλεις ενα μοτερ χωρις κανενα προβλημα. και δεν ξερεις ποτε τι θα προκυψει. ουτε τι θα κοστισει τελικα.
συμφωνω κι εγω οτι η επισκευη ειναι η ασφαλεστερη επιλογη. αυτο που προτεινω επιπροσθετα, ειναι να γινει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο. ναι συμφωνω, ειναι ακριβοι, ναι μπορεις να κανεις τη δουλεια σου με λιγοτερα καπου αλλου, αλλα... αν κατι δεν παει καλα ή κατι στραβωσει στην πορεια θα εχεις καποια εγγυηση για την επισκευη και θα εχεις επισης και την bmw απο πισω να παραπονεθεις και να βρεις το δικιο σου. σε μη εξουσιοδοτημενο, τι ακρη να βρεις...? επισης εχε υπ' οψιν οτι ενας παλιος κινητηρας αλλα και ολο το αυτοκινητο γενικοτερα, θα αρχισει να "ζηταει" συνεχως... οσο παλιωνει κατι θα φτιαχνεις, θα χαλαει κατι αλλο. μπορεις λοιπον να υπολογισεις αυτο κοστος και να δεις μηπως σε συμφερει να το δωσεις ανταλλαγη, συν καποια μετρητα, συν καποιες δοσεις και να παρεις κατι πιο καινουργιο που δεν θα εχει απαιτησεις επισκευων, εκτος απο συντηρηση.
τα μελετας ολα προσεκτικα και αποφασιζεις.

Για να είμαι ειληκρινής, μελέτησα τα περιθώρια αλλαγής με νεότερη Ε46 facelift, αλλά για να δώσω το δικό μου ας πουμε ανταλλαγη πρέπει 1) να το επισκευάσω και 2) έχω 320000χλμ, ούτε 10000 δεν θα πιάσει.
Ευχαριστώ!

nikos_E34
23-11-08, 14:08
1) εως τις 250000 έβαζα ΑΡΑΛ στην αρχή 0-30, και έπειτα 5-40.
το 0-30 τα καλοκαίρια το "έτρωγε" περισσότερο. Ιξώδες δηλαδή?
2) Κρύο ακούγονται βαλβίδες για το πρώτο 2-3λεπτο. Όταν είναι ζεστό ακούγονται τα υπόλοιπα.
3) Λαδάκι δεν έκαψε ποτέ, ίσως να πηγαίνει και για φλάτζα σιγά σιγά. Ένα αξιοσημείωτο είναι ότι μου έσπασε κολλάρα, και ένα ψυγείο. Μετρήσαμε την πίεση στο στόμιο του ψυγείου και την βρίκαμε αυξημένη. Άλλαγα τάπα χαμηλότερης εξαέρωσης (1,5bar από 2) αλλά ο μαστοράκος μου μου είπε ότι πάμε για φλάτζα, άραγε να ισχύει??
4) Εξαιρετική κατάσταση. Καθαρό. Ούτε σαπίλες. μόνο το σαλονάκι θέλει ένα δέρμα¨)

Ευχαριστώ.

ωχ!κι αλλος με αραλ...να δοκιμαζες ενα 10-40 η 5-40 σε καστρολ η μομπιλ η ελφ παρα αραλ..πολυς κοσμος εχει λαλησει με τα βρωμοαραλ πιστεψε με! ωστηρια εφ'οσον ακουγονται τωρα και ηρεμουν μετα απο κανα 2λεπτο και με τη χρηση που το κανεις να ξερεις οτι στα επομενα 100.000 χλμ πρεπει να σκεφτεις να αλλαξεις ωστηρια κοκορακια κλπ οπως αλλιως τα λενε...οι "αλλοι θορυβοι" πιοι ειναι? εχεις αλλαξει αλυσιδα χρονισμου με τα τεντωτηρια κλπ???μηπως ακουγεται η αλυσιδα?αλυσιδα αλλαζεται καθε 230-250.000 χλμ... μπιελα η ρουλεμαν αν ηταν θα το ειχες παρει στα χερια η θα εκανε σαν τρακτερ Βλαντιμιροβετς του παπου μου...
βαλβιδα αν χτυπαγες θα το ειχες καταλαβει..δλδ θα εχανες συμπιεση στον εν λογω κυλινδρο
επισης εχεις αυξημενη πιεση στο συστημα ψυξης..να υποθεσω οτι εχει ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ γιατι ετσι δεν καιει φλατζα κεφαλης αδερφε..πρεπει να το αφησες να ανεβασει θερμοκρασια...

γνωμη δικη μου αν ειχα το εν λογω αυτοκινητο ακομα δεν θα το ακουμπαγα...οταν αρχισει να τσιμπαει λαδακια η να καπνιζει τοτε μονο αλλα αν θες τοσο πολυ να αλλαξεις καποια πραγματα θα προτεινα να αλλαξεις λαστιχακια βαλβιδων και ας μην καιει λαδι διοτι τα λαστιχακια απο τα χλμ γινονται σαν PVC και θα παρεις τις βαλβιδες στο χερι
2) αραλ ειναι καλο λαδι για τα αλυσοπριονα και το τρακτερ στο χωριο..δεν κανουν καλο σε αμαξια με υδραυλικα ωστηρια (3 διαφορετικα αμαξια το επαθα) ...ξεκινα να βαζεις 10-40 η 5-40 λαδι της καστρολ η ακομα και της μομπιλ...πλεον 5-30 δεν αξιζει να βαζεις...
3)αλλαξε τα ωστηρια και τα κοκορακια τα οποια χτυπανε..υπαρχει μια μεθοδος οπου 90 τοις εκατο βρισκεις πιο ωστηριο κανει τη ζημια..πρεπει να κατεβουν ολα μαζι κατω και στη μεγγενη σιγα σιγα να τα πιεσεις μεχρι να αρχισουν να ανοιγοκλεινουν με το δαχτυλο..αν εχει λιγο μποσικα η κανει ενα ιδιετερο θορυβο το ωστηριο ειναι για πεταμα...μανικι ειναι για 16 ωστηρια αλλα το εχω κανει στο Μ50 με 24 τετοια ωστηρια οπου αλλαξα τα 8 στο τελος και το αμαξι πλεον σταματησε...θα μου πεις ποια ειναι η πιθανοτητα να ξαναχτυπησει...μπορει να χτυπησει καποιο αλλο στα επομενα 200.000 χλμ...αλλα αν θα αλλαξεις αρρωστο ωστηριο αλλαξε και την προικα του απο πανω δλδ κοκορακια κλπ...
4)αν θα ανοιξεις μοτερ αλλαξε δαχτυλιδια πιστονιων ρουλεμαν στροφαλου και μεταλλα κανε ενα πολαρισμα κεφαλη κλπ...
5) αγοραζεις νεα μπουζονια η μπουλονια..μην παει ο μλκς ο μαστορας και ξανακλεισει το μοτερ με τα παλια..
6)νεα αλυσιδα χρονισμου με τεντωτηρα κλπ αντλια νερου κλπ
7)αν εχει βανος πηγαινε στη μπεεμβε να αγορασεις το κιτ επισκευης βανος! το βανος επισκευαζεται και ειναι υπευθυνο για πολλους θορυβους

εχεις ενα μοτερακι στην τσιτα και το οδηγας και αυτο ειναι
οτι αλλη απορια εχεις ρωτα εδω τον φιλο GOD ..εγω δεν ειμαι μαστορας , ιατρος ειμαι στο επαγγελμα αλλα εχω λυσει πολλα μοτερ με παρεα μαζι και εχω φαει τα μουτρα μου ουκ ολιγες φορες..το εχω χομπι..οπως χομπι εχει καθενας τις γκομενες , το WOW , το πλεξιμο ετσι και εγω γουσταρω να μουτζουρονομαι

ΥΓ. Σωκρατη το θεωρω χαζο να δωσεις ενα καλο αμαξακι να παρεις ενα αβεβαιο...ας μην γινομαστε θυματα υπερκαταναλωτισμου..ενα καιρο τα αμαξια τα οδηγουσαν μεχρι τελικης πτωσεως και δεν παθαιναν τιποτα..αν εχεις σκοπο να το δωσεις καλυτερα ειναι να μην κανεις επισκευη. να το κανει ο επομενος και επισης με αυτα τα χλμ ουτε 8000 δεν πιανεις φιλε μου..κανα 5-6000 ευρω καλα θα ειναι..αλλα τι θα παρεις με 5-6000 ???γιαυτο καλυτερα κρατα το και μαζευε λεφτα για καινουριο

oldcarskickass
23-11-08, 14:16
Νίκο το κόστος κατεβαίνει κατακόρυφα απλά και μόνο γιατί είναι ο απλός κλασσικός σκύλος Μ43 με 8 και όχι 16 ή 24βαλβίδες.

Πάντως για κάποιον που κάνει τόσα πολλά χλμ (βασικά πολλοί κάνουν αντίστοιχα χλμ αλλά πιστεύω ότι δε το γράφουν εδώ γιατί όταν έρθει η στιγμή να το δώσουν...) πιστεύω ότι αξίζει να κάνει ένα γενικό rebuilt στο μοτέρ παρά να μπει στον κυκεώνα των μετατροπών και των άγνωστων μοτέρ και μηχανικών.

Πάντως φίλε Σωκράτη το να γίνει ηχηρό το μοτέρ μετά από τόσα χλμ
1)δεν είναι κάτι που απαραίτητα υποδηλώνει ότι τα έφτυσε
2)μήπως εν τέλει έχει φθαρεί η ηχομόνωση του μηχανοστασίου;



ΥΓ. Σωκρατη το θεωρω χαζο να δωσεις ενα καλο αμαξακι να παρεις ενα αβεβαιο...ας μην γινομαστε θυματα υπερκαταναλωτισμου..ενα καιρο τα αμαξια τα οδηγουσαν μεχρι τελικης πτωσεως και δεν παθαιναν τιποτα..αν εχεις σκοπο να το δωσεις καλυτερα ειναι να μην κανεις επισκευη. να το κανει ο επομενος και επισης με αυτα τα χλμ ουτε 8000 δεν πιανεις φιλε μου..κανα 5-6000 ευρω καλα θα ειναι..αλλα τι θα παρεις με 5-6000 ???γιαυτο καλυτερα κρατα το και μαζευε λεφτα για καινουριο


ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ.-

Σωκράτη μη μασάς, έχεις εργαλείο που αντέχει πολλαπλάσια χλμ από αυτά που έχεις ήδη κάνει.

Απλά αν θες να την ψάξεις παραπάνω δες τι δίνει η BMW ότι θέλει άλλαγμα.

Πχ καδένα εκκεντροφόρου, γλύστρες κλπ, τα οποία θεωρώ πιθανότερα.

Sokrates E46
23-11-08, 22:27
Σας ευχαριστώ πολύ για τις πολυτιμες συμβουλές σας. Εκτιμώ ότι θα σας έχουν κοστίσει και εσάς αρκετά.

Υ.Γ. Προτεινόμενο συνεργείο-μαστοράτζα (Αθήνα) για τις παραπάνω επισκευές? Το μαστόρι μου είναι για όλα τις μάρκες...

sm6
23-11-08, 22:55
Σας ευχαριστώ πολύ για τις πολυτιμες συμβουλές σας. Εκτιμώ ότι θα σας έχουν κοστίσει και εσάς αρκετά.

Υ.Γ. Προτεινόμενο συνεργείο-μαστοράτζα (Αθήνα) για τις παραπάνω επισκευές? Το μαστόρι μου είναι για όλα τις μάρκες...

o karlos στα βριλησσια ειναι καλος.

Snoopy
23-11-08, 23:13
o karlos στα βριλησσια ειναι καλος.

Πράγματι έχει καλό όνομα στην περιοχή.

Sokrates E46
27-11-08, 17:55
Καλησπέρα σε όλους σας.
Σας ευχαριστώ πάλι για τις συμβουλές σας.
Πήγα στον Καρλος σήμερα. ¨Εμεινα ευχαριστημένος, αρκετά θα έλεγα, από την εξυπηρέτηση, αλλά και από την τεχνογνωσία.
Μετρήσαμε συμπίεση. 2,2 / 1,9 / 1,9 / 2,2.
320.000km με αυτή την συμπίεση μεταφράζεται σε εξαιρετική κατάσταση για τα χιλιομετρά του.
Όσο για τους θορύβους και το σκαμπανέβασμα του κινητήρα? Για τους περισσότερους ήταν υπεύθυνη η βαλβίδα συμπίεσης (αναθυμιάσεων) κάτω από τον φίλτρο καμπίνας!! (μέτρηση συμπίεσης + βαλβίδα = 117ευρώ)
Οι θόρυβοι που έμειναν, προέρχονται από τις πεταλούδες οι οποίες είναι ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο.
Είναι πραγματικά τραγικό αν πέσεις σε συνεργείο που δεν γνωρίζει από BMW πόσα μπορείς να πάθεις...
Από ότι κατάλαβα αυτά είναι μόνο για λάδια και τακάκια.
Αλλά από την άλλη με ένα 15% παραπάνω στις εργασίες, αξίζει να πας σε εξειδικευμένο συνεργείο (karlos :) )
Βρήκε και κάτι ζαφοράκια που κοπάναγαν, όπως και η μίζα μου.

Παιδιά ειλικρινά σας ευχαριστώ!

nikos_E34
27-11-08, 18:58
για τα χλμ σου ειναι φοβερη η συμπιεση...τι σου μπηκε η μυγα να ανοιξεις μοτερ ΜΠΡΕ!:pth:
κοιταξες για αερια στο αντιψυκτικο σου μεσα?κατι ειχες πει για φλατζα κεφαλης οτι ΜΠΟΡΕΙ να εχει παρει τον που...
ποιες λες εσυ πεταλουδες γιατι δεν καταλαβα?
αν θες ανοιξε το καπακι απο πανω να αλλαξεις τσιμουχακια βαλβιδων αφου ετσι και αλλιως ειναι η ωρα τους..το κιτ δεν πρεπει να κανει παραπανω απο 20 ευρω για ποιοτικα τσιμουχακια και μην ακουμπας τιποτα αλλο...
ΚΑΙ ΠΕΤΑ ΤΑ ΠΑΛΙΟ ΑΡΑΛ!!!!βαλε μομπιλ η καστρολ 10-40 η 5-40

Sokrates E46
04-12-08, 10:57
Φαίνεται ότι η βαλβίδα συμπίεσης(αναθυμιάσεων) ήταν υπεύθυνη για πολλά...
Κρύο το πρωί, ρολόι το μοτέρ. Κιχ....
Το Aral τέλος....

Μήπως ξέρει κανείς την αρχική συμπίεση του μοτέρ? Μ43, 1895cc.

Ευχαριστώ και πάλι!

nikos_E34
04-12-08, 11:34
δες σε ενα Autodata υπαρχει σε ολα τα καλα τορενταδικα και εχει μεχρι και τι βιδα στις πορτες διαστασεις οχι μονο συμπιεση

vaspap
04-12-08, 13:46
Ειχα ενα 518 e34 και μετα απο 260000χλμ εκανα μια επισκευη σε αντιπροσωπια της bmw καπου στην Αθηνα (bmw Μελιος) επειδη μου εκαιγε λαδι περιπου 1κιλο καθε 5000χλμ.

Τελικα μετα απο 300000δρχ επισκευες, ειχα μεγαλη καταναλωση, ατελειωτα μηχανικα προβληματα (θορυβους σε καδενες, σε βαλβιδες, υψηλες θερμοκρασιες) το συνεργειο μου ειπε οτι επρεπε να κανω 2000χλμ για να στρωσει, και το χειροτερο 1κιλο λαδι καθε 1000χλμ.

Μετα απο 5000χλμ και αφου ειχα παει αμετρητες φορες στο συνεργειο, τιποτα δεν ειχε βελτιωθει και κατεληξα να τσακωθω με το συνεργειο, και να παω καπου αλλου για την αντικατασταση του κινητηρα με ενα εξακιλινδρο. Απο τοτε ειδα οτι τα εξακιλυνδρα στα ταξιδια ειναι τα πιο οικονομικα!

Απο προσωπικη εμπειρια θα ελεγα να μην επισκευασεις τον κινητηρα σου γιατι δεν θα γινει ποτε οπως οταν ηταν στην αρχη και ισως να μπλεξεις.

Βαλε εναν αλλο κινητηρα με λιγα χλμ οπως βγηκε απο το εργοστασιο, να μην τον εχουν ανοιξει ποτε.
Εγω θα εβαζα ενα εξακιλινδρο!

Αν ομως αποφασισεις να τον επισκευασεις πηγαινε στο Σπανο ή στον Καρρα Αργος(bmw intersport 2751024352) μονο εκει θα κανεις καλη δουλεια γιατι γνωριζουν μυστικα μεσα απο την bavaria motors στην επισκευει κινητηρων.