PDA

Επιστροφή στο Forum : Πιστόνια Μ3 σε Μ54 μοτέρ


Nick_E60_GR
23-11-08, 10:46
Ξέρει κανείς αν μπαίνουν τα πιστόνια του S54B32 κινητήρα (Ε46-Μ3)σε M54B30 (Ε46-330xx)
με προσθήκη χοντρής φλάντζας ...ή υπάρχουν άλλου είδους θέματα?

S54B32 διάμετρος Χ διαδρομή = 87 Χ 91 mm
M54B30 διάμετρος Χ διαδρομή = 84 Χ 89,6 mm

DoctorAbo
23-11-08, 11:15
Ρε μεγάλε ???? Πως θα το κάνεις αυτό ? Δε ταιριάζει καμμία από τις 2 διαστάσεις.

Η διαδρομή πιθανότητα δεν επηρεάζει τη κατάσταση αλλά η διάμετρος την επηρεάζει σε απαγορευτικό βαθμό. Νομίζω πως η σκέψη είναι λάθος. Αν σκέπτεσαι πως θα ανοίξεις τη διάμετρο των κιλύνδρων από τα 84 στα 87 προκειμένου να μεγαλώσεις το κυβισμό νομίζω πως δεν έχεις αρκετό τοίχωμα στο μπλοκ για να το κάνεις με ασφάλεια.

Επίσης, δεν είναι σαφές τι θες να πετύχεις από αυτή τη μετατροπή. Τα πιστόνια τoy S54 πιθανότατα είναι πολύ ελάφρύτερα γιατί οι γραμμική ταχύτητα τους μέσα στον S54 είναι πολύ μεγάλη.

Οπότε, αν έχεις τη καλοσύνη γράψε μας τι έχεις σκεφτεί και σε τι θα στόχευε αυτή η πατέντα για να σου πούμε κάτι και μεις.

SUPERCHARGER
23-11-08, 11:33
S54B32 διάμετρος Χ διαδρομή = 87 Χ 91 mm
M54B30 διάμετρος Χ διαδρομή = 84 Χ 89,6 mm

Αν προσεξεις την διαμετρο θα δεις οτι εχεις 3 χιλιοστα διαφορα. Αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να κανει ρεκτιφιε στο μπλοκ σου (αν εχει αρκετο "ψωμι") για να μπουν.
Κατα τα αλλα (πειρος και υψος απο τον πειρο μεχρι την κορυφη) ειναι ιδια.
Αλλη μια μικρη διαφορα ειναι στο σχημα της κορυφης. το ενα εχει μεγαλυτερη "γουβα" απο το αλλο, αλλα αυτο φτιαχνεται.

Για περισσοτερες πληροφοριες, κοιτα εδω. Τα εχει ολα.

http://www.motorenteile.mahle.com:8080/eLIZA/app/queryEngine

SUPERCHARGER
23-11-08, 11:35
Καποιος παει για τουρμπισμα??????
Αν ναι.........., κοιτα για πιστονια απο S52.

VanVIC
23-11-08, 13:11
Ξέρει κανείς αν μπαίνουν τα πιστόνια του S54B32 κινητήρα (Ε46-Μ3)σε M54B30 (Ε46-330xx)
με προσθήκη χοντρής φλάντζας ...ή υπάρχουν άλλου είδους θέματα?

S54B32 διάμετρος Χ διαδρομή = 87 Χ 91 mm
M54B30 διάμετρος Χ διαδρομή = 84 Χ 89,6 mm

Το σκεφτόμουν κι'εγώ για τα εντόσθια του S54Β32 στον Μ54Β30 αλλά ούτε που τολμούσα να ρωτήσω (θα με :icon02: ο shido)

InsaneDriver
23-11-08, 14:27
Γιατί να πηγαίνεις από το δύσκολο-αμφίβολο δρόμο όταν μπορείς με λογικά λεφτά να βάλεις επώνυμα ενισχυμένα πιστόνια και μπιέλες;

saikoE39
23-11-08, 14:52
Γιατι σκεφτεστε εντόσθια του S54Β32 στον Μ54Β30 ...???????
Για 200 κυβικα...???????
Καλυτερα να βαλεται εναν ολοκληρο S54.....!!!!!!!!:banned:

Snoopy
23-11-08, 15:06
η καλύτερη και πιο σωστη λύση ειναι αυτή που θα δουλέψει αμέσως μόλις την κάνεις και θα συνεχίσει να δουλεύει και μετά απο 5 χρόνια (τουλάχιστον).
Για το λόγο αυτό θα πρότεινα υπερκυβισμό απο την Noelle Motors (http://www.noellemotors.de/3_3l_engine_basis_BMW_M54_B30.261+M550b5cda0bd.0.h tml) όπου ανεβάζει στα 286 άλογα και αντίστοιχα 342 ροπή και σαν δεύτερο στάδιο το πακέτο τους ΦΠΕ που ανεβάζει σε αυτό το σετ άλλα 25 άλογα.
Ατμοσφαιρικά, δοκιμασμένα και στην προνομιακή τιμή των 8.600 ευρώ τελευταία φορά που είχαμε ρωτήσει (1.5 χρόνο πίσω).

saikoE39
23-11-08, 15:09
η καλύτερη και πιο σωστη λύση ειναι αυτή που θα δουλέψει αμέσως μόλις την κάνεις και θα συνεχίσει να δουλεύει και μετά απο 5 χρόνια (τουλάχιστον).
Για το λόγο αυτό θα πρότεινα υπερκυβισμό απο την Noelle Motors (http://www.noellemotors.de/3_3l_engine_basis_BMW_M54_B30.261+M550b5cda0bd.0.h tml) όπου ανεβάζει στα 286 άλογα και αντίστοιχα 342 ροπή και σαν δεύτερο στάδιο το πακέτο τους ΦΠΕ που ανεβάζει σε αυτό το σετ άλλα 25 άλογα.
Ατμοσφαιρικά, δοκιμασμένα και στην προνομιακή τιμή των 8.600 ευρώ τελευταία φορά που είχαμε ρωτήσει (1.5 χρόνο πίσω).

Πολλα χρηματα.....!!!!!
:party:

Snoopy
23-11-08, 15:11
Πολλα χρηματα.....!!!!!
:party:

σίγουρο αποτέλεσμα. :party:

Nick_E60_GR
23-11-08, 15:37
Αν προσεξεις την διαμετρο θα δεις οτι εχεις 3 χιλιοστα διαφορα. Αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να κανει ρεκτιφιε στο μπλοκ σου (αν εχει αρκετο "ψωμι") για να μπουν.
Κατα τα αλλα (πειρος και υψος απο τον πειρο μεχρι την κορυφη) ειναι ιδια.
Αλλη μια μικρη διαφορα ειναι στο σχημα της κορυφης. το ενα εχει μεγαλυτερη "γουβα" απο το αλλο, αλλα αυτο φτιαχνεται.

Για περισσοτερες πληροφοριες, κοιτα εδω. Τα εχει ολα.

http://www.motorenteile.mahle.com:8080/eLIZA/app/queryEngine

Σ' ευχαριστώ! Αυτό ακριβώς ψάχνω! Την απόσταση από πείρο μέχρι κορυφή γιατί δεν θέλω να περάσω το 10.5 συμπίεση με τίποτα, φυσικά το σχήμα της κεφαλής του πιστονιού παίζει σημαντικότατο ρόλο όσον αφορά αυτή την παράμετρο.

Nick_E60_GR
23-11-08, 17:11
Το σκεφτόμουν κι'εγώ για τα εντόσθια του S54Β32 στον Μ54Β30 αλλά ούτε που τολμούσα να ρωτήσω (θα με :icon02: ο shido)

Σε μια τέτοια περίπτωση, ποιό θα ήταν το πιό σοβαρό "κώλυμα" ??

yiannis2002
23-11-08, 17:30
Το κώλυμμα είναι στο μπλόκ. Έχει "ψωμί" το μπλόκ για να το ανοίξεις 3 χιλιοστά? θα είναι επαρκής η απόσταση του κυλίνδρου από τα λούκια ή θα γίνεται θερμοσίφωνας κάθε τρείς και λίγο?
Γιατί δεν ακολουθείς την ευθεία οδό?να βρείς στους καταλόγους στα πιστονάδικα , πιστόνια υπερκυβισμού και με την συμπίεση που θέλεις, χωρίς ν αναγκαστείς να σκάψεις και το καπάκι, και ας παίξεις στα 2 χιλιοστά όχι στα 3.

SUPERCHARGER
23-11-08, 18:04
Το κώλυμμα είναι στο μπλόκ. Έχει "ψωμί" το μπλόκ για να το ανοίξεις 3 χιλιοστά? θα είναι επαρκής η απόσταση του κυλίνδρου από τα λούκια ή θα γίνεται θερμοσίφωνας κάθε τρείς και λίγο?
Γιατί δεν ακολουθείς την ευθεία οδό?να βρείς στους καταλόγους στα πιστονάδικα , πιστόνια υπερκυβισμού και με την συμπίεση που θέλεις, χωρίς ν αναγκαστείς να σκάψεις και το καπάκι, και ας παίξεις στα 2 χιλιοστά όχι στα 3.

Οπως τα λεει ο Γιαννης.
Αν εχει ψωμι το μπλοκ (δηλαδη να κοψεις 3 χιλιοστα απο καθε κυλινδρο και να μεινουν και 2-3 χιλιοστα να παταει καλα η φλατζα) τοτε εισαι ΟΚ.
Το θεμα της συμπιεσης μπορει να λυθει με το να "φας" λιγο τα πιστονια απο πανω.

SUPERCHARGER
23-11-08, 18:05
Σ' ευχαριστώ! Αυτό ακριβώς ψάχνω! Την απόσταση από πείρο μέχρι κορυφή γιατί δεν θέλω να περάσω το 10.5 συμπίεση με τίποτα, φυσικά το σχήμα της κεφαλής του πιστονιού παίζει σημαντικότατο ρόλο όσον αφορά αυτή την παράμετρο.

Να σιγουρευτεις οτι και ο πειρος εχει την ιδια διαμετρο με τη διαμετρο στις μπιελες που θα χρησιμοποιησεις.

agrotis328
23-11-08, 18:26
γιατι να μη βαλεις καποια καλα σφυρηλατα που θα ειναι ακριβως στην διασταση που θες και να γλυτωσεις την αποτυχια που την εχεις σιγουρη....?
αρκει να την ψαξεις λιγο για τιμες, ενας φιλος κομπλε πιστονια για vr6 εδωσε μονο 700 ευρο και ενας αλλος απο τον ιδιο τα πηρε 1100

dogteam
23-11-08, 19:48
για πεστε μου ρε παιδια noelle δινει 40 αλογα στο Μ3 ειστε σιγουρη το εκανε κανενας ?απλα ρωταω γιατι μερικοι αλλη λενε ουτε 10 αλογα δεν περνεις με προγραμμα

Nick_E60_GR
23-11-08, 20:04
για πεστε μου ρε παιδια noelle δινει 40 αλογα στο Μ3 ειστε σιγουρη το εκανε κανενας ?απλα ρωταω γιατι μερικοι αλλη λενε ουτε 10 αλογα δεν περνεις με προγραμμα

...και έχουν δίκιο

Nick_E60_GR
23-11-08, 20:23
Οπως τα λεει ο Γιαννης.
Αν εχει ψωμι το μπλοκ (δηλαδη να κοψεις 3 χιλιοστα απο καθε κυλινδρο και να μεινουν και 2-3 χιλιοστα να παταει καλα η φλατζα) τοτε εισαι ΟΚ.
Το θεμα της συμπιεσης μπορει να λυθει με το να "φας" λιγο τα πιστονια απο πανω.

Ειναι πολλά τα θέματα λοιπόν Γιάννη.
Βρίσκω τα original M3 πιστόνια σε πολύ καλή τιμή και το σκεφτόμουν μήπως έκανα καμμιά σχετικά απλή επέμβαση μιάς και έχω το μοτέρ στην παλέτα. Μάλλον το ξεχνάω, ή το αφήνω για αργότερα.

sm6
23-11-08, 21:19
για πεστε μου ρε παιδια noelle δινει 40 αλογα στο Μ3 ειστε σιγουρη το εκανε κανενας ?απλα ρωταω γιατι μερικοι αλλη λενε ουτε 10 αλογα δεν περνεις με προγραμμα

o noelle δεν δινει μονο προγραμμα, κανει και μια μετατροπη στο φιλτροκουτι απ οτι λεει στο σαϊτ. ειναι πολυ καλος και αξιοπιστος βελτιωτης.

http://www.noellemotors.de/3_2l_inlet_manifold_kit_basis_BMW_S50_B.421+M5c0bf 5d2242.0.html

m52b33
23-11-08, 21:22
ΣΕ Μ54 τα πιστονια απλα δεν μπαινουν με κανενα τροπο! εκτος αν θελεις το μοτερ για λιγες εβδομαδες!
δεν μπορεις να φας το αλουσιλ!
εαν θελεις απλα να παρεις μερικα αλογα, εχει αλλους τροπους!
εαν παλι θελεις να το υπερκυβισεις , εχει τροπο αλλα το θεμα ειναι τα ευρο!
και ενα αλλο, μ3 πιτονια μτχ δεν αγοραζουμε απο καποιον που δεν ξερουμε! μπορει να ειναι απο διαφορετικα μοτερ <αλλα βαρη αλλες ανοχες>!
τι προτζεκτ εχεις στο μυαλο σου?

dogteam
23-11-08, 21:35
και τιμη ξερει κανεις η τον αντιπροσοπο ελλαδα για το προγραμμα ενοω

shido
23-11-08, 21:40
Dear John,
thank you for your enquiry by e-mail and your interest in our exclusive engine tuning program for BMW Group automobiles.

Attached you will see your personal offer. For the modification we need 6 working days and it is no problem to take the Supersprint/ Hartge exhaust system. Schrick camshafts are also the best for your car. We can do this modification only at our manufactory in Bavaria because we have to bore and hone the engine. The attached hp and torque details are measured with headers, cats etc.

Looking forward to hearing from you for suggestions, questions or comments.

Please do not hesitate to contact us at any time.

9,254€ + Φπα.
ο εδω αντιπροσωπος ζητησε πιο πολλα.Υποψιν εμενα δεν με χρεωναν εξατμιση και εκεντροφορους..

dogteam
23-11-08, 21:44
shido η τιμη ειναι για το προγραμμα

m52b33
23-11-08, 21:45
performance bmw !
για μ54 330 ειναι κοντα στα 750Ε!
τσαμπανταν!

VanVIC
23-11-08, 21:55
performance bmw !
για μ54 330 ειναι κοντα στα 750Ε!
τσαμπανταν!

Μην νομίζεις οτι είναι και το πιο ακριβό.
Τουλάχιστον φέρει υπογραφή BMW.
Για τί αυξηση ιπποδύναμης μιλάει ?

shido
23-11-08, 22:00
Μην νομίζεις οτι είναι και το πιο ακριβό.
Τουλάχιστον φέρει υπογραφή BMW.
Για τί αυξηση ιπποδύναμης μιλάει ?

μαζι με εκεντροφορους το δινει νομιζω

m52b33
23-11-08, 22:04
δεν ειπα οτι ειναι ακρβο το αντιθετο μαλιστα!
για 2 εκκεντροφορους και προγραμμα μια χαρα ειναι!

οσο για την αποδοση μην περιμενουμε και τρελα πραματα!
αν εχεις 5 λεπτα υπομονη να διαβασω το product info θα μπορεσω να πω ακριβος!

VanVIC
23-11-08, 22:06
Dear John,
thank you for your enquiry by e-mail and your interest in our exclusive engine tuning program for BMW Group automobiles.

Attached you will see your personal offer. For the modification we need 6 working days and it is no problem to take the Supersprint/ Hartge exhaust system. Schrick camshafts are also the best for your car. We can do this modification only at our manufactory in Bavaria because we have to bore and hone the engine. The attached hp and torque details are measured with headers, cats etc.

Looking forward to hearing from you for suggestions, questions or comments.

Please do not hesitate to contact us at any time.

9,254€ + Φπα.
ο εδω αντιπροσωπος ζητησε πιο πολλα.Υποψιν εμενα δεν με χρεωναν εξατμιση και εκεντροφορους..

Γιάννη, αν θυμάμαι σωστά (πρέπει να βρώ το σχετικό e-mail), μου'χε ζητήσει περίπου 12000 με ΦΠΑ πάλι χωρίς το χταπόδι, εξάτμιση και καταλύτες.

VanVIC
23-11-08, 22:08
δεν ειπα οτι ειναι ακρβο το αντιθετο μαλιστα!
για 2 εκκεντροφορους και προγραμμα μια χαρα ειναι!

οσο για την αποδοση μην περιμενουμε και τρελα πραματα!
αν εχεις 5 λεπτα υπομονη να διαβασω το product info θα μπορεσω να πω ακριβος!

αν τα 750 είναι για εκκεντροφόρους και πρόγραμμα (το θεωρώ πολύ απίθανο) τότε η BMW -όπως λένε και οι πολιτικοί μας- ΛΑΪΚΙΖΕΙ !

Απλά δεν "παίζει" τέτοιο "δώρο".

shido
23-11-08, 22:08
καλα και παλι,να μην σου πω τι ζητησε οεδω αντιπροσωπος.....χωρις χταποδια καταλυτες και εκκεντροφορους

VanVIC
23-11-08, 22:12
καλα και παλι,να μην σου πω τι ζητησε οεδω αντιπροσωπος.....χωρις χταποδια καταλυτες και εκκεντροφορους

καλά, ο εδώ αντιπρόσωπος...
Οταν πήγα στο συνεργείο του (στον Πειραιά), δεν ήξερε να μου απαντήσει.
Τελικά εγώ έμαθα πιο γρήγορα απ'αυτόν με απ'ευθείας e-mail στην Noelle.
Φαντάσου οτι και μένα μου γραψαν οτι τέτοιες "αναβαθμίσεις" τίς κάνουν ΜΟΝΟΝ στην έδρα τους στην Γερμανία.
Φαντάσου τον ρόλο του αντιπροσώπου.
Ασε...

shido
23-11-08, 22:13
καλά, ο εδώ αντιπρόσωπος...
Οταν πήγα στο συνεργείο του (στον Πειραιά), δεν ήξερε να μου απαντήσει.
Τελικά εγώ έμαθα πιο γρήγορα απ'αυτόν με απ'ευθείας e-mail στην Noelle.
Φαντάσου οτι και μένα μου γραψαν οτι τέτοιες "αναβαθμίσεις" τίς κάνουν ΜΟΝΟΝ στην έδρα τους στην Γερμανία.
Φαντάσου τον ρόλο του αντιπροσώπου.
Ασε...

πειραια?Παντως και ο Σπανος συνεργαζεται με αυτον

Snoopy
23-11-08, 22:19
4 βάζουν noelle στην Ελλάδα, αλλά περιέργως πως, ο noelle δεν συνιστά ΚΑΝΕΝΑΝ.

sm6
23-11-08, 22:22
ποιον "αντιπροσωπο" στον πειραια ρε παιδια? αποκλειστικη συμφωνια για την ελλαδα εχει σπανος με τη noelle. εδω και ενα χρονο περιπου. ολα τα κιτ που εχει, μονταρονται στην ελλαδα στο σπανο. εκτος απο τους υπερκυβισμους. προφανως το e-mail που εχεις ειναι παλιοτερο.

ποιοι ειναι αυτοι οι 4 σνουπι?

VanVIC
23-11-08, 22:22
κοιτάξτε την απάντησή μου (No.58) στην σελίδα 6.

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=8973&highlight=%F5%F0%E5%F1%EA%F5%E2%E9%F3%EC%FC%F2

m52b33
23-11-08, 22:23
αν τα 750 είναι για εκκεντροφόρους και πρόγραμμα (το θεωρώ πολύ απίθανο) τότε η BMW -όπως λένε και οι πολιτικοί μας- ΛΑΪΚΙΖΕΙ !

Απλά δεν "παίζει" τέτοιο "δώρο".

δεν μπορω να καταλαβω την λεξη ΛΑΙΚΙΖΕΙ?

744.88ε εχει στην ελλαδα !
δωρα δεν κανει κανεις!

Snoopy
23-11-08, 22:28
είχα ρωτήσει πριν 2 χρόνια για υπερκυβισμό και ξεκινησα να ψάχνω απο την Ελλάδα πρώτα.
Στα σχετικά email μου είχαν στείλει 4 ονόματα, αλλά μόνο για εγκατάσταση chiptuning και αγορά
περιφερειακών.

Αν ο Σπανός τελικα εκανε συμβόλαιο δεν το ξέρω.

VanVIC
23-11-08, 22:30
δεν μπορω να καταλαβω την λεξη ΛΑΙΚΙΖΕΙ?

744.88ε εχει στην ελλαδα !
δωρα δεν κανει κανεις!

είσαι σίγουρος ?
για Μ54Β30: 2 εκκεντροφόροι + πρόγραμμα = 744,88 ευρώ.
Μήπως σου κρατάει τους μαμά εκκεντροφόρους ?

shido
23-11-08, 22:33
Βαγγελη παιζει,ειναι οι εκεντροφοροι απο το αμρικανικο ZHP.οχι κατι το ιδιαιτερο αλλα καλυτερο απο μαμα,Αν δεν κανω λαθος συμετρικοι ειναι.

sm6
23-11-08, 22:34
κοιτάξτε την απάντησή μου (No.58) στην σελίδα 6.

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=8973&highlight=%F5%F0%E5%F1%EA%F5%E2%E9%F3%EC%FC%F2

λογικο το βρισκω, το ποσο που σου ζητησε.
εμενα μου εκανε προσφορα για κομπρεσορ μαζι με υπερκυβισμο στα 4,8 για ενα 645ci που ειχα το 2006, στα 32500 + φπα. επισης γνωστος μου εκανε υπερκυβισμο v10 5,8 με κοστος περιπου 70000 (μαυρογιαλουρος). τελος το κιτ που φοραω τωρα, ο σπανος το δινει περιπου :smashtard10000 και περιλαμβανει 2 connecting pipes, 2 sport catalysts και προγραμμα.
τι νομιζεις οι σοβαρες μετατροπες ειναι φθηνες?

shido
23-11-08, 22:36
εσενα δηλαδη σου κανει λογικο να ζηταει σε μενα η noelle 9500 και ο εδω αντιπροσωπος που δεν κανει τιποτα παρα στελενι το αμαξι εξω 14?

VanVIC
23-11-08, 22:40
λογικο το βρισκω, το ποσο που σου ζητησε.
εμενα μου εκανε προσφορα για κομπρεσορ μαζι με υπερκυβισμο στα 4,8 για ενα 645ci που ειχα το 2006, στα 32500 + φπα. επισης γνωστος μου εκανε υπερκυβισμο v10 5,8 με κοστος περιπου 70000 (μαυρογιαλουρος). τελος το κιτ που φοραω τωρα, ο σπανος το δινει περιπου :smashtard10000 και περιλαμβανει 2 connecting pipes, 2 sport catalysts και προγραμμα.
τι νομιζεις οι σοβαρες μετατροπες ειναι φθηνες?

Σίγουρα οι σοβαρές δουλειές δεν είναι φθηνές αλλά εξαρτάται απο το τί θες να κάνεις.

Είναι άλλο να έχεις 330 και να θες να αναβαθμίσεις και άλλο να έχεις 645.

Στο 330 με 12000 ευρώ έχεις και την επιλογή του μοτέρ Μ3 για να μην σου πώ για ESS TS3
Exεις επιλογές πιο συμφέρουσες απο αυτήν που προσφέρει ο Noelle (στα χρήματα που ζητάει)

Απ'την άλλη για να ανβαθμίσεις 645, αν θες μοτέρ Μ5, θες αντίστοιχα πολλά χρήματα οπότε εκεί η πρόταση του Noelle φαίνεται πιο λογική.

m52b33
23-11-08, 22:41
η τιμη ειναι μονο ανταλλακτικα.
τα παλια εκκεντριφορια τα κρατας εσυ! ειναι δικα σου!
εργατικα δεν ρωτησα γιατι τα βαζω κονος μου! η οπου εγω θελω,
και για να μου βαλουν το προγραμμα +30ε+φπα!
αυτα! οσο για τα αλογατα αυριο γιατι to pdf το εχω στο φορητο!

sm6
23-11-08, 22:44
εσενα δηλαδη σου κανει λογικο να ζηταει σε μενα η noelle 9500 και ο εδω αντιπροσωπος που δεν κανει τιποτα παρα στελενι το αμαξι εξω 14?

οχι, παραλογο ειναι. αλλα, ποιος ειναι ο εδω αντιπροσωπος που εννοεις? και ποτε εγινε η προσφορα? τοτε που εχεις κανει το ποστ υπηρχαν καποιοι συνεργαζομενοι οπως λεει και ο σνουπι. οχι ομως αντιπροσωποι.

σνουπι εχει κανει συμβολαιο ο σπανος αποκλειστικης διαθεσης το οποιο το ανανεωσε προσφατα.

εγω το αυτοκινητο το εφταιξα στη γερμανια, (πηγα οδικως) για αλλους λογους. εκει γνωρισα τους ανθρωπους οι οποιοι ειναι σοβαροτατοι και εξαιρετικοι επαγγελματιες.

shido
23-11-08, 22:45
10 στο αμερικανικο
Το ΖΗΡ βγαζει 235 αλογα (225 το απλο)

m52b33
23-11-08, 22:51
δηλαδη με 12000 ε
ποσα κυβικα το παει!

VanVIC
23-11-08, 22:52
δηλαδη με 12000 ε
ποσα κυβικα το παει!

τρεις χιλιάδες τριακόσια κυβικά εκατοστά

sm6
23-11-08, 23:00
συμφωνω οτι αυτο το οικονομικο υψος μετατροπης, οπωσδηποτε ειναι υψηλο. το θεωρω διακιολογημενο μεν, αλλα δεν θα το εκανα, δε.
προτιμω αν ειναι να διαθεσω τοσα χρηματα, να βαλω κατι ακομα και να αγορασω καλυτερο αυτοκινητο. οπως και επραξα.

BILL007
23-11-08, 23:01
τρεις χιλιάδες τριακόσια κυβικά εκατοστά

Να υποθέσω "κακή" αντιγραφή Alpina Ε46 B3.3 χωρίς το τούρμπο?:nutkick::pimp::GrowUp:

m52b33
23-11-08, 23:01
στο ιδιο μποκ?
γιατι το δικο μου το εκανα 3.250. αλλα οχι το ιδιο μπλοκ ηταν ακατορθοτο!
εκτος αν ξεχειλωνει το μποκ και το παει ολλανδια για αλουσιλ.
αλλα και παλι εχει αλλα προβληματα! πχ ταλαντωσης και συντονισμου!

sm6
23-11-08, 23:05
Να υποθέσω "κακή" αντιγραφή Alpina Ε46 B3.3 χωρίς το τούρμπο?:nutkick::pimp::GrowUp:

ο noelle ηταν ο διευθυντης ερευνας και εξελιξης του alpina. αρα αν προκειται για αντιγραφη δεν θα ειναι "κακη". μαλλον "πιστη".

shido
23-11-08, 23:09
στο μαιλ που ποσταρα το γραφει καθαρα
επεξεργαζονται το δικο σου μπλοκ.

m52b33
23-11-08, 23:16
στο μαιλ που ποσταρα το γραφει καθαρα
επεξεργαζονται το δικο σου μπλοκ.

ευχαριστω!

EVANGELOS
24-11-08, 16:57
Συγνώμη αν στενοχωρήσω κάποιους ...

Είναι σχεδόν μαθηματικά σίγουρο ότι :

To μόνο πραγματικά βελτιώσιμο Μ μοτέρ ήταν το S62-B49 , και αυτό γιατί είχε πάρα πολύ μικρή ειδική ισχύ ... Για όλα τα άλλα "S" μοτέρ τα κιτ - ψιτ κλπ απλά είναι για να πετάς τα λεφτά σου ...
Θα πάρεις ούτε 10% (μέγιστη ισχύ) και ΑΝ κάνεις χοντράδα και το μοτέρ στο χέρι ... στον S54 ας πούμε ... αντιγράφοντας το division και ελευθερόνοντας επιπλέον την εξαγωγή άντε να βγάλεις ότι (ή και λίγο παραπάνω) από το csl ... δηλαδή σκάρισα 370 ... που ΔΕΝ το πιστεύω ...

Υπερκυβισμοί , πιστόνια , μπιέλες , στρόφαλοι σε μοτέρ με κωδικό "S" είναι για να γελάει ο κόσμος ... γνώμη μου ...

Στα απλά μοτέρ , ok υπάρχουν περιθώρια ... αλλά αν ξεφύγεις από το απλό ΦΠΕ , και αρχίσεις τα εκκεντροφόρους , ελατήρια , πιστονια , υπερκυβισμούς κλπ κλπ το κόστος φοβάμαι ότι θα προσεγγίσει τα επιπλέον χρήματα που θα σου αγόραζαν το επόμενο μοντέλο ... ας πούμε με 10 χιλ κόστος ... πουλάς το 330 και αγοράζεις Μ3 ... που θα είναι πιο γρήγορο από κάθε ατμ. βελτιωμένο Ε46...

Επιπλέον ... τέτοια κιτάκια (υπερκυβισμοί - εκκεντροφόροι κλπ κλπ) ΔΕ λειτουργούν αυτόματα ... θέλουν μηχανικούς με γνώση ... που αφθονούσαν παλιά στο Άργος ας πούμε και που σήμερα σπανίζουν ... bolt on δεν υπάρχουν σε ατμ. βελτιώσεις ... αυτές οι ρετσέτες "το πήρα - το κούμπωσα - θα παίξει μόνο του" καλά καλά δεν ισχύουν ούτε σε τζαπάν εφαρμογές για τουρμπάτα ...

Τα μοτέρ δεν είναι λέγκο ... βγάλε το πράσινο το τετράγωνο να βάλεις 2 μπλέ ... όταν λέτε για πιστόνια από S54 ή S50 σε Μ54 ... έχετε υπόψιν τι ακριβώς λέτε ???? δηλαδή αν ήταν έτσι θα έβγαζαν όλες οι εταιρίες 100 άλογα το λίτρο ... μην πετάτε τα λεφτά σας ...

p.s. To E46 B3s ΔΕΝ είναι υπερτροφοδοτούμενο

Nick_compact
24-11-08, 17:42
Για να αρχίσουμε από ποιό βασικά πράγματα, δεν παίζει να ανοίξει 3mm τον κάθε κύλινδρο με τίποτα... Όλα τα άλλα είναι περιττά :)

shido
24-11-08, 17:48
Για να αρχίσουμε από ποιό βασικά πράγματα, δεν παίζει να ανοίξει 3mm τον κάθε κύλινδρο με τίποτα... Όλα τα άλλα είναι περιττά :)

ακριβως
απο noelle
vtechnical engine dates:

cylinder 6

bore 86,00 mm

stroke 93,80 mm

effective capacity

3268 ccm

compression ratio


10,5

Nick_E60_GR
24-11-08, 22:35
Για να αρχίσουμε από ποιό βασικά πράγματα, δεν παίζει να ανοίξει 3mm τον κάθε κύλινδρο με τίποτα... Όλα τα άλλα είναι περιττά :)

Όντως... http://www.my330i.com/forums/showthread.php?t=8770&page=16

37 σελίδες thread !!
Τι έχει κάνει ο άνθρωπος ρε παιδιά? To ξήλωσε το αυτοκίνητο, ας τον σταματήσει κάποιος ...χαχαχαχα

mo328i
25-11-08, 00:08
αλλαζεις μια μπιελα με πιο μακρυα για μεγαλυτερη διαδρομη του πιστονιου φλατζουλα μεταλλικη μελετημενη και εισαι ετοιμος και υπερκυβισμενος βεβαια χρειαζονται κιαλλα αλλα τα 2,7 eta σε 2500cc ε30 αυτο κανουν και πας απο 2,5 σε 2,7 με τα εντοσθεια οχι ολο το μπλοκ!!

Nick_E60_GR
25-11-08, 00:41
αλλαζεις μια μπιελα με πιο μακρυα για μεγαλυτερη διαδρομη του πιστονιου φλατζουλα μεταλλικη μελετημενη και εισαι ετοιμος και υπερκυβισμενος βεβαια χρειαζονται κιαλλα αλλα τα 2,7 eta σε 2500cc ε30 αυτο κανουν και πας απο 2,5 σε 2,7 με τα εντοσθεια οχι ολο το μπλοκ!!

Μπιέλες χωρίς στρόφαλο? και η διαδρομή? Για να αυξηθεί ο κυβισμός πρέπει να αυξηθεί η διάμετρος είτε η διαδρομή, ή και τα δυο μαζί.

gnx
22-01-09, 13:18
η καλύτερη και πιο σωστη λύση ειναι αυτή που θα δουλέψει αμέσως μόλις την κάνεις και θα συνεχίσει να δουλεύει και μετά απο 5 χρόνια (τουλάχιστον).
Για το λόγο αυτό θα πρότεινα υπερκυβισμό απο την Noelle Motors (http://www.noellemotors.de/3_3l_engine_basis_BMW_M54_B30.261+M550b5cda0bd.0.h tml) όπου ανεβάζει στα 286 άλογα και αντίστοιχα 342 ροπή και σαν δεύτερο στάδιο το πακέτο τους ΦΠΕ που ανεβάζει σε αυτό το σετ άλλα 25 άλογα.
Ατμοσφαιρικά, δοκιμασμένα και στην προνομιακή τιμή των 8.600 ευρώ τελευταία φορά που είχαμε ρωτήσει (1.5 χρόνο πίσω).

Ο αντιπροσωπος ποιος ειναι ρε συ Snoopy;

sm6
22-01-09, 13:20
...σπανος...

shido
22-01-09, 13:23
Ο αντιπροσωπος ποιος ειναι ρε συ Snoopy;

13000 τετοια εποχη περσι

gnx
22-01-09, 13:23
Διαβασα πιο κατω το θρεντ, ευχαριστω