PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετατροπη για e34 518


xabos 5er
25-11-08, 00:19
Γεια σας παιδια.
Εχω ενα E34 518 και νομιζω οτι το 2009 ειναι η χρονια του.
Λεω να του περασω ενα μοτερ δηλ. να φερω ενα αμαξι ολοκληρω και να γινουν οι γνωστες αλλαγες.
Τι μου πρωτεινεται απο θεμα αλλαγης δηλ πλεξουδες,ψαλιδια,αναρτησεις κ.π.α.?????
(εγω εχω στο νου μου 530V8 ή 525 24v)
Ποιο απο τα δυο αυτα μοντελα εχει τις ληγοτερες αλλαγες????

God
25-11-08, 06:20
Όποιο μοτέρ και να διαλέξεις φίλε μου, τα ίδια θα αλλάξεις. Δηλαδή σχεδόν τα πάντα. Θέλεις απαραιτήτως φυσικά το μοτέρ με ολόκληρη την μετάδοση του (σασμάν, διαφορικό), όλα τα περιφερειακά αλλά και τα ηλεκτρολογικά του νέου μοτέρ (ψυγείο, λούφτ, αντλίες, βάσεις, πλεξούδα μηχανής, εγκεφάλους κτλ) ολόκληρη την πίσω γέφυρα με τα άκρα και τα φρένα, φυσικά και τα εμπρός φρένα και άλλη ανάρτηση.

Η καλύτερη λύση είναι να βρεις ένα ολόκληρο αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες για ανταλλακτικά και να το γδύσεις. Έτσι μπορείς να δοκιμάσεις και το μοτέρ και όχι να πάρεις ένα γουρούνι στο σακί.

ptboul
25-11-08, 09:00
Καλημέρα,

Προσωπικά, όπως μπορείς να δεις και από την περιγραφή που κάνω στο my garage, από νωρίς επιλέχτηκε η λύση του τούρμπο. Επιδόδεις εφάμιλλες με 525i, καμία επέμβαση στον ίδιο τον κινητήρα, όλα μπήκαν περιφερειακά, αξιοπιστία, απροβλημάτιστη λειτουργία, και άφθονη ροπή αφήνοντας πίσω σε έντονες ανηφόρες πολλά Ε και CLK 15 χρόνια μετά..

nikos_E34
25-11-08, 14:02
Γεια σας παιδια.
Εχω ενα E34 518 και νομιζω οτι το 2009 ειναι η χρονια του.
Λεω να του περασω ενα μοτερ δηλ. να φερω ενα αμαξι ολοκληρω και να γινουν οι γνωστες αλλαγες.
Τι μου πρωτεινεται απο θεμα αλλαγης δηλ πλεξουδες,ψαλιδια,αναρτησεις κ.π.α.?????
(εγω εχω στο νου μου 530V8 ή 525 24v)
Ποιο απο τα δυο αυτα μοντελα εχει τις ληγοτερες αλλαγες????


επισης τον V8 ξεχασε τον...πανακριβο κοστος συντηρησης και δε λεει... υπαρχει και η αλλη πατεντα που την εκανε γνωστος..εβαλε μοτερ Μ44 και το αμαξι πιο γρηγορο απο Μ50 ..ποσο πιο γρηγορο δεν ξερω αλλα ετσι ισχυριζετε

oldcarskickass
25-11-08, 14:11
Το πιο trouble free πιστεύω θα είναι το 25άρι το Μ50 λόγω του ότι είναι σύγχρονος (σχετικά, πολύ σχετικά κινητήρας) σε σχέση με το Μ30 που φόραγε και πιο απλός στη συντήρηση από τον Μ60 του 530 και 540.

Επίσης τσιμπάει αρκετά εύκολα άλογα και κυβίζεται επίσης πανεύκολα, το κόστος συντήρησής του και η κατανάλωση του είναι απόλυτα λογικές κρίνοντας ότι :

1)είναι μοτέρ 18 ετών σχεδίασης
2)το 5άρι είναι βαρύ.

nikos_E34
25-11-08, 14:30
Το πιο trouble free πιστεύω θα είναι το 25άρι το Μ50 λόγω του ότι είναι σύγχρονος (σχετικά, πολύ σχετικά κινητήρας) σε σχέση με το Μ30 που φόραγε και πιο απλός στη συντήρηση από τον Μ60 του 530 και 540.

Επίσης τσιμπάει αρκετά εύκολα άλογα και κυβίζεται επίσης πανεύκολα, το κόστος συντήρησής του και η κατανάλωση του είναι απόλυτα λογικές κρίνοντας ότι :

1)είναι μοτέρ 18 ετών σχεδίασης
2)το 5άρι είναι βαρύ.

ο φιλος λεει για τον Μ60Β30 που ηταν 8κυλινδρος 3000 κυβικα και εβγαινε απο 1992
ο Μ30 ηταν εξακυλινδρος 3500 κυβικα και εμπαινε απο το 1989..αχταρμα τα ειχαν κανει λιγο αλλα ετσι ηταν τα πραγματα...ο Μ20 ηταν 2.0 και 2.5 και 2.7

και εγω προτεινω Μ50 μιας και εχει το ιδιο βαρος με το Μ20 λογω αλουμινιου παντου

gsova
25-11-08, 15:42
Με μπριζώσατε με αυτό το ποστ :p: και χάζευα στο mobile.de για e36 328i coupe. Το ερώτημα είναι το εξής:

Υπάρχει κανένα νομικό κόλλημα να φέρεις αμάξι από έξω, με σκοπό να το "γδύσεις" για να περάσεις τα περιφερειακά του στο δικό σου και μετά να πετάξεις τον δότη; (να τον στείλεις για ανακύκλωση δηλαδή)...

Εννοείται ότι θα το δηλώσεις τον κυβισμό του νέου μοτέρ στην άδεια, θα περάσεις ΚΤΕΟ και τα σχετικά αλλά μήπως είναι τίποτε άλλο που κάνει τη διαδικασία παράνομη; (μην πάμε για μαλλί και βγούμε κουρεμένοι)

Αυτό βασικά σκέφτομαι... αλλιώς ακούγεται άκρως δελεαστικό να πάρω ένα 328 από Τζέρμανυ με 3 χιλιαρικάκια και να γίνει η μεταμόσχευση!

God
25-11-08, 17:30
Με μπριζώσατε με αυτό το ποστ :p: και χάζευα στο mobile.de για e36 328i coupe. Το ερώτημα είναι το εξής:

Υπάρχει κανένα νομικό κόλλημα να φέρεις αμάξι από έξω, με σκοπό να το "γδύσεις" για να περάσεις τα περιφερειακά του στο δικό σου και μετά να πετάξεις τον δότη; (να τον στείλεις για ανακύκλωση δηλαδή)...

Εννοείται ότι θα το δηλώσεις τον κυβισμό του νέου μοτέρ στην άδεια, θα περάσεις ΚΤΕΟ και τα σχετικά αλλά μήπως είναι τίποτε άλλο που κάνει τη διαδικασία παράνομη; (μην πάμε για μαλλί και βγούμε κουρεμένοι)

Αυτό βασικά σκέφτομαι... αλλιώς ακούγεται άκρως δελεαστικό να πάρω ένα 328 από Τζέρμανυ με 3 χιλιαρικάκια και να γίνει η μεταμόσχευση!

Για αρχή, το μοτέρ του 328 για να μπει στο 5άρι θέλει τρελές πατέντες, τα περιφερειακά του δεν μπαίνουν τα περισσότερα, τα ηλεκτρικά καμία σχέση, και για ανάρτηση-μετάδοση-φρένα-άκρα-γέφυρες ούτε λόγος.

Να βρείς αυτοκίνητο από έξω φίλε μου (αν και δεν συμφέρει οικονομικά αφού βρίσκεις και εδώ πολλά, βάλε μεταφορικά και έξοδα ταξιδίου και τα 3 χιλιάρικα γίνονται 5) αλλά να είναι Ε34 όπως και το δικό σου. Αλλιώς μία τρύπα στο νερό κάνεις, και το μοτέρ να κάνει (που το 2.8 δεν κάνει στο Ε34 έτσι απλά) τα υπόλοιπα πάλι θα τα αγοράσεις αφού είναι όλα διαφορετικά.

nikos_E34
25-11-08, 18:22
το Ε34 με Μ44 μοτερ παντως ειναι γεγονος...

oldcarskickass
25-11-08, 20:15
Για αρχή, το μοτέρ του 328 για να μπει στο 5άρι θέλει τρελές πατέντες, τα περιφερειακά του δεν μπαίνουν τα περισσότερα, τα ηλεκτρικά καμία σχέση, και για ανάρτηση-μετάδοση-φρένα-άκρα-γέφυρες ούτε λόγος.

Να βρείς αυτοκίνητο από έξω φίλε μου (αν και δεν συμφέρει οικονομικά αφού βρίσκεις και εδώ πολλά, βάλε μεταφορικά και έξοδα ταξιδίου και τα 3 χιλιάρικα γίνονται 5) αλλά να είναι Ε34 όπως και το δικό σου. Αλλιώς μία τρύπα στο νερό κάνεις, και το μοτέρ να κάνει (που το 2.8 δεν κάνει στο Ε34 έτσι απλά) τα υπόλοιπα πάλι θα τα αγοράσεις αφού είναι όλα διαφορετικά.

Βασικά θέλει ότι και για να μπει στο Ε30, δλδ κάρτερ - αντλία λαδιού - αναρρόφηση από Μ50 από Ε34 και όλο το EWS κλειδιά κεραίες Immobilizer από το 28άρι.

Από την άλλη βέβαια μπορεί να πάρει τον κορμό και την κεφαλή και όλα τα άλλα από το Μ50.


Αλλά αυτό είναι μετατροπή πριν καν ξεκινήσει και για μικρό κέρδος, χώρια ότι είναι τρελή πατέντα.

Μ50ΤUβ25 λοιπόν...

gsova
25-11-08, 20:49
Για αρχή, το μοτέρ του 328 για να μπει στο 5άρι θέλει τρελές πατέντες, τα περιφερειακά του δεν μπαίνουν τα περισσότερα, τα ηλεκτρικά καμία σχέση, και για ανάρτηση-μετάδοση-φρένα-άκρα-γέφυρες ούτε λόγος.

Να βρείς αυτοκίνητο από έξω φίλε μου (αν και δεν συμφέρει οικονομικά αφού βρίσκεις και εδώ πολλά, βάλε μεταφορικά και έξοδα ταξιδίου και τα 3 χιλιάρικα γίνονται 5) αλλά να είναι Ε34 όπως και το δικό σου. Αλλιώς μία τρύπα στο νερό κάνεις, και το μοτέρ να κάνει (που το 2.8 δεν κάνει στο Ε34 έτσι απλά) τα υπόλοιπα πάλι θα τα αγοράσεις αφού είναι όλα διαφορετικά.

όχι μπρέ God, εγώ έλεγα για το δικό μου το e36 316i που έχω. Ο φάδερ έχει ένα 518 e34 αλλά μια χαρά πάει, δε θέλει αναβάθμιση :p:

Anyway, εγώ φταίω που έγραψα για το e36 στο θέμα για το e34 που άνοιξε ο φίλος και σας μπέρδεψα :cheers:

Αλλά το ερώτημα ισχύει: Άν φέρεις ένα αμάξι απ'έξω για να το γδύσεις και μετά να το πετάξεις, υπάρχει κανένα νομικό θέμα ή εφόσον το δηλώσεις το νέο μοτέρ στην άδεια και περάσεις ΚΤΕΟ όλα κομπλέ, κανένα πρόβλημα; (αν ξέρετε βέβαια)

kostase28
25-11-08, 20:58
Εχουν βγει τοσα πολλα μοντελα της Ε34 με τοσα πολλα μοτερ που το μοναδικο που εχεις να κανεις ειναι να διαλεξεις.Οταν διαλεξεις δεν εχεις παρα να παρεις σβαρνα τα τροπεταδικα,μαντρες,εφημεριδες και να ψαχνεις.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ αγοραζεις ολοκληρο αμαξι και οχι τροπετο η μισα μισα τα πραγματα που θες! Απο κει και περα απο την στιγμη που εχεις Ε34 και το αλλο αμαξι που θα παρεις τα πραγματα ειναι και αυτο Ε34 δεν υπαρχει κανενα θεμα στον τομεα τοποθετηση! Καντο 540!

xabos 5er
25-11-08, 21:01
Καταρχας ευχαριστω ολλους για το ενδιαφερων:yipee:
Το αμαξι θα παραμηνει αδιλοτο για ευνοητους λογους κοροιδιας απο το ελληνικο κρατος που πρεπει να εχεις καραβια για να εχεις ενα παλιο και σχετικα περισοτερον κυβικων απο πολλα αλλα αμαξια.
Ποιο πολλη ειμαι της θεωριας οτι ενα αμαξι αν δεν ειναι turbo απο την μανα του δεν γινεται αξιοποιστο turbo εαν το κανεις απο ατμοσφαιρικο.
Δηλαδη λετε για 525 M50 μονοδρομος στα 190 αλογα ε???? κατι ποιο πανω?????
Oταν λετε για συντηρηση τι ενοειται τα 4 μπουζι παραπανω και καποια λιτρα λαδι ή κατι αλλο????

nikos_E34
25-11-08, 22:04
Καταρχας ευχαριστω ολλους για το ενδιαφερων:yipee:
Το αμαξι θα παραμηνει αδιλοτο για ευνοητους λογους κοροιδιας απο το ελληνικο κρατος που πρεπει να εχεις καραβια για να εχεις ενα παλιο και σχετικα περισοτερον κυβικων απο πολλα αλλα αμαξια.
Ποιο πολλη ειμαι της θεωριας οτι ενα αμαξι αν δεν ειναι turbo απο την μανα του δεν γινεται αξιοποιστο turbo εαν το κανεις απο ατμοσφαιρικο.
Δηλαδη λετε για 525 M50 μονοδρομος στα 190 αλογα ε???? κατι ποιο πανω?????
Oταν λετε για συντηρηση τι ενοειται τα 4 μπουζι παραπανω και καποια λιτρα λαδι ή κατι αλλο????

αστο αδηλωτο μεχρι να σε καρφωσει κανενας η χτυπα ξυλο να τρακαρεις και να μη σε καλυπτει η ασφαλιστικη..πανεξυπνο πως δεν το σκεφτηκαμε ολοι μας :) αλλη φαση ειναι να παρεις τα νουμερα του τωρινου μοτερ και να τα χτυπησεις στο καινουριο αλλα πρεπει να πας σε "γνωστη" του ειδους...δεν το συνιστω το τελευταιο

oldcarskickass
25-11-08, 22:15
αστο αδηλωτο μεχρι να σε καρφωσει κανενας η χτυπα ξυλο να τρακαρεις και να μη σε καλυπτει η ασφαλιστικη..πανεξυπνο πως δεν το σκεφτηκαμε ολοι μας :) αλλη φαση ειναι να παρεις τα νουμερα του τωρινου μοτερ και να τα χτυπησεις στο καινουριο αλλα πρεπει να πας σε "γνωστη" του ειδους...δεν το συνιστω το τελευταιο

Με τη μόνη διαφορά ότι τώρα έχει 4κύλινδρο και θέλει να βάλει 6κύλινδρο...

BILL007
25-11-08, 22:31
να πας σε "γνωστη" του ειδους...δεν το συνιστω το τελευταιο

Γιατί καλέ?Και οι άνθρωποι αυτοί τη δουλειά τους κάνουν...:bananasmi:bugeye::lamer:

God
26-11-08, 05:49
όχι μπρέ God, εγώ έλεγα για το δικό μου το e36 316i που έχω. Ο φάδερ έχει ένα 518 e34 αλλά μια χαρά πάει, δε θέλει αναβάθμιση :p:

Λάθος κεκτημένης ταχύτητας...:owned:

Καταρχας ευχαριστω ολλους για το ενδιαφερων:yipee:
Το αμαξι θα παραμηνει αδιλοτο για ευνοητους λογους κοροιδιας απο το ελληνικο κρατος που πρεπει να εχεις καραβια για να εχεις ενα παλιο και σχετικα περισοτερον κυβικων απο πολλα αλλα αμαξια.
Ποιο πολλη ειμαι της θεωριας οτι ενα αμαξι αν δεν ειναι turbo απο την μανα του δεν γινεται αξιοποιστο turbo εαν το κανεις απο ατμοσφαιρικο.
Δηλαδη λετε για 525 M50 μονοδρομος στα 190 αλογα ε???? κατι ποιο πανω?????
Oταν λετε για συντηρηση τι ενοειται τα 4 μπουζι παραπανω και καποια λιτρα λαδι ή κατι αλλο????

Αν φίλε μου το αμάξι παραμείνει αδήλωτο και σε μαγκώσουν, εκτός από το ότι η ασφάλεια δεν σε καλύπτει (αν σε μαγκώσουν πάνω σε ατύχημα) πληρώνεις πρόστιμο και μάλιστα γερό συν τα τέλη κυκλοφορίας από την ημερομηνία πρώτης αδείας εώς και σήμερα. Με λίγα λόγια θα κάνεις τον σταυρό σου να μην πέσει πάνω σου κανένα παπάκι ή να μην σε σταματήσουν για έλενχο, γιατί σίγουρα μετά θα πρέπει να πουλήσεις κανένα καράβι για να ξεχρεώσεις.

Για την συντήρηση εννοούν τα παιδιά ότι εκτός τα παραπάνω μπουζί, λιπαντικά, περιφερειακά που χρειάζεται ο Μ60, καίει και τα ψιλο-άντερά του. Θα σου έρθει η κατανάλωση λίγο κατακέφαλα. Το Μ50 2.5 δεν είναι μονόδρομος αλλά είναι η καλύτερα ζυγισμένη και πιο συμφέρουσα λύση.

xabos 5er
26-11-08, 15:10
Λοιπον αποφασισα στην οντος ποιο ζιγησμενη λυση γιατι δεν ειμαστε και δισεκατομμυριούχοι
να βαλω ενα 525 m50 μοτερ και αν θελησω κατι παραπανω ενα lite turbo στα 0,5bar.
Αλλα πητε μου τα προσθημα και τη μπωρει να προκειψη απο εναν αδιλοτο κινητηρα γιατι με φοβησατε και λιγο.
(Με βλεπω με κανα 1000 να ξε..... γιατι δεν μας βλεπω καλα):smashtard

nikos_E34
28-11-08, 09:52
ετσι ειναι φιλε χαμπο οποιος εχει τα γενια εχει και τα χτενια..καλυτερα δωσε κανα φραγκο και δηλωσε το και ασε το τουρμπο για αργοτερα

xabos 5er
28-11-08, 14:04
ετσι ειναι φιλε χαμπο οποιος εχει τα γενια εχει και τα χτενια..καλυτερα δωσε κανα φραγκο και δηλωσε το και ασε το τουρμπο για αργοτερα

To ζωρει ειναι οτι θεωρουμε ανεργος και καταλαβενεις οτι να το δηλωσω ειναι αδινατο.

bmwman
04-12-08, 00:08
φιλε εχω ολοκλιρω 525 Ε34 για πουλιμα αμα θες μου λες

xabos 5er
04-12-08, 00:44
φιλε εχω ολοκλιρω 525 Ε34 για πουλιμα αμα θες μου λες

Ζωρικο αλλα ευχαριστω παντως.:dblthumb2

bmwman
04-12-08, 12:24
Ζωρικο αλλα ευχαριστω παντως.:dblthumb2

το δινει για μετατροπη εχει δερματα a/c 17αρες αναρτισεις

xabos 5er
04-12-08, 14:11
Mπα ευχαριστω να σε καλα.

ROUKI
04-12-08, 22:04
Η καλύτερη λύση είναι μ50 25 και αξιόπιστη και οικονομική πάντως προτίμησε να πάρεις όλο το αμάξι για την μετατροπή, επειδή είναι 518 αλλάζουν τα πάντα μέχρι και το ντεπόζιτο της βενζίνης.

patrinos
23-03-09, 16:19
φιλε εχω ολοκλιρω 525 Ε34 για πουλιμα αμα θες μου λες

steile pm to noumero sou me endiaferei to 5.25

onyx
26-03-09, 11:42
Γνωστός έκανε την αλλαγή, έφερε ολόκληρο αυτοκίνητο από έξω, άλλαξε τα πάντα με το δικό του και το πούλησε σε Αλβανό.
Οι διαφορές είναι πολλές και σημαντικές. Δεν το πίστευα όταν το είδα πόσο διαφορετικός ήταν ο πίσω άξονας με τα παρελκόμενά του.... το διπλό πράμα!

patrinos
26-03-09, 14:16
ναι το ξερω και εγω οτι εχει πολλες διαφορες. και εγω για ετσι το παω

geo47
11-10-09, 14:25
ο god εχει απολυτο δικιο

geo47
11-10-09, 15:06
φιλε χαμπο τα πραγματα ειναι λιγο δυσκολα.εχω κανει την μετατροπη απο 518 σε 525 και ειμαι οκ.το προβλημα ειναι οτι ο νομος δινει 20% παραπανω κυβικα απο τον αρχικο κινητηρα.και πρεπει να δηλωθη στο κτεο ελληνικου οπου τσεκαρουν εργοστασιακες προδιαγραφες καυσαερια κλπ.τα εμαθα ολα αυτα κατοπιν εορτης .ενα ε34 520 μπορει να βαλει 525.ενα 518 πρεπει να βρει τιμολογειο αγορας που να λεει τον 525 520.στην εμφανηση οι κινιτηρες αλλαζουν μονο στο παχος των εισαγωγων αερα.εκτος αν κανεις το κουνελι και κυκλοφορας με την αδεια 518

BILL007
11-10-09, 16:02
το προβλημα ειναι οτι ο νομος δινει 20% παραπανω κυβικα απο τον αρχικο κινητηρα

Φίλε μου κι όμως δεν υπάρχει θέμα.Τυπικά αυτός είναι ο νόμος.Αν απευθυνθείς όμως σε κάποιο διεκπαιρεωτή να είσαι σίγουρος ότι θα το καταφέρεις να το δηλώσεις μια χαρούλα,όπως πολλοί άλλοι...;)

Y.Γ ΜΗΝ μου στέλνετε pm's και με ρωτάτε αν ξέρω κάποιον...Εξω απο τα ΚΤΕΟ, ακόμα και τα ιδιωτικά,υπάρχουν μπόλικοι...;)