PDA

Επιστροφή στο Forum : Supercharger για Ν42 Valvetronic...


tmilatos
26-11-08, 11:10
Εψαχνα στο διαδικτυο αν εχει βγει καμια αναβαθμιση για τον φτωχο πλην τιμιο κινητηρα μου τον 318 143hp Ν42 κωλο-Valvetronic και επεσα πανω στο site της Mosselman, που προτεινει μια λυση... Υποσχεται 50 αλογακια, δεν ειναι ασχημα...Ξερω τι αυτοκινητο εχω παρει και δεν περιμενω τρελα hp. Καλα ειναι. Το εχει φορεσει κανεις? Ειναι αξιοπιστη εταιρια? Θελω να ξερω πριν ασχοληθω να παρω τηλ τον αντιπροσωπο της εδω.

P.S. Πριν αρχισετε να με πυροβολειτε οτι εχει εξαντληθει το θεμα σε αλλα thread, εψαξα και ΔΕΝ βρηκα καμια προταση για τον κινητηρα μου περα απο προτασεις για βελτιωση 1ου σταδιου ΦΠΕ μονο. Ευχαριστω!
http://84.243.254.242/~verhoeven/website/index.php?id=154

BILL007
26-11-08, 11:16
Με τόσα λεφτά (3900ευρώ ίσως και περισσότερα)για 50 άλογα,μπορείς να πας σε μετατροπή και να κερδίσεις περισσότερα δίνοντας ελάχιστα λεφτά παραπάνω...Αυτή είναι η δική μου άποψη φίλε μου...:)

bill987
26-11-08, 11:19
Εψαχνα στο διαδικτυο αν εχει βγει καμια αναβαθμιση για τον φτωχο πλην τιμιο κινητηρα μου τον 318 143hp Ν42 κωλο-Valvetronic και επεσα πανω στο site της Mosselman, που προτεινει μια λυση... Υποσχεται 50 αλογακια, δεν ειναι ασχημα...Ξερω τι αυτοκινητο εχω παρει και δεν περιμενω τρελα hp. Καλα ειναι. Το εχει φορεσει κανεις? Ειναι αξιοπιστη εταιρια? Θελω να ξερω πριν ασχοληθω να παρω τηλ τον αντιπροσωπο της εδω.

P.S. Πριν αρχισετε να με πυροβολειτε οτι εχει εξαντληθει το θεμα σε αλλα thread, εψαξα και ΔΕΝ βρηκα καμια προταση για τον κινητηρα μου περα απο προτασεις για βελτιωση 1ου σταδιου ΦΠΕ μονο. Ευχαριστω!
http://84.243.254.242/~verhoeven/website/index.php?id=154

Χεχχεχεεχ έχω πάθει πλάκα, αλλά δεν δίνει περισσότερα στοιχεία, για πείτε ρε παιδιά έχει ακούσει κάποιος γι΄αυτό??

konas
26-11-08, 11:21
Α καλα, το λινκ μιλαει για τον rotrex που ισχυριζονται οτι μπαινει σε ολα τα αυτοκινητα.

Σε κινητηρα βαλβετρονικ δεν σε παιρνει για υπερσυμπιεστές και τουρμπο
(όπως εχει ξαναγραφτεί πολλές φορές στο φορουμ) :D: :nod:

ΔΕΝ θα στο συνιστούσα....

EDIT: Η rotrex εχει και στην Ελλαδα αντιπροσωπο (:google:

Dim77
26-11-08, 11:22
Δεν υπάρχει καμμιά αξιόπιστη λύση πέραν του πρώτου σταδίου μέχρι τώρα.

Στην ουσία μόνο πρόγραμμα δηλαδή (άντε και τελικό καζανάκι). Το φίλτρο είναι προαιρετικό στην ουσία, μάλλον δεν έχει καμμιά απολύτως διαφορά.
Για αυτό το λόγο δεν βρήκες τίποτα άλλο.

Στο παρελθόν υπήρχαν αναφορές στα site βελτιωτών για εγκατάσταση supercharcher αλλά είχαν αποσυρθεί (π.χ. Breyton όταν είχε πρωτοβγεί η σειρά 1. Λίγους μήνες μετά απεσύρθει η καταχώρηση από τη σελίδα τους.) Προφανώς υπήρξαν σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας.

Το μόνο που μπορείς να κάνεις, είναι να συννενοηθείς με την εταιρεία, αφού δεν υπάρχει κανένας (στο φόρουμ τουλάχιστον), που να έχει τοποθετήσει τέτοιο σύστημα και να λειτουργεί ήδη.

konas
26-11-08, 11:25
Δεν υπάρχει καμμιά αξιόπιστη λύση πέραν του πρώτου σταδίου μέχρι τώρα.

Στην ουσία μόνο πρόγραμμα δηλαδή (άντε και τελικό καζανάκι). Το φίλτρο είναι προαιρετικό στην ουσία, μάλλον δεν έχει καμμιά απολύτως διαφορά.
Για αυτό το λόγο δεν βρήκες τίποτα άλλο.

Στο παρελθόν υπήρχαν αναφορές στα site βελτιωτών για εγκατάσταση supercharcher αλλά είχαν αποσυρθεί (π.χ. Breyton όταν είχε πρωτοβγεί η σειρά 1. Λίγους μήνες μετά απεσύρθει η καταχώρηση από τη σελίδα τους.) Προφανώς υπήρξαν σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας.

Το μόνο που μπορείς να κάνεις, είναι να συννενοηθείς με την εταιρεία, αφού δεν υπάρχει κανένας (στο φόρουμ τουλάχιστον), που να έχει τοποθετήσει τέτοιο σύστημα και να λειτουργεί ήδη.

:+1: Ετσι ακριβως

tmilatos
26-11-08, 11:42
H Mosselman γενικα ειναι αξιοπιστη εταιρια? Παιδια εσας εμπιστευομαι περισσοτερο απο την καθε εταιρια, γι'αυτο απευθυνθηκα σε εσας πρωτα...

bill987
26-11-08, 11:44
Είπα και εγώ, υπάρχει τούρμπο για τα μωρά μας και δεν το έβαλε κανείς.....

:icon02::icon02::icon02:

Επομένως πάμε μόνο για μετατροπή!

tmilatos
26-11-08, 11:47
Με τόσα λεφτά (3900ευρώ ίσως και περισσότερα)για 50 άλογα,μπορείς να πας σε μετατροπή και να κερδίσεις περισσότερα δίνοντας ελάχιστα λεφτά παραπάνω...Αυτή είναι η δική μου άποψη φίλε μου...:)

Bill007 απο οτι διαβαζω στο φορουμ η μετετροπη σε 330 π.χ. δυστυχως θα παει ΠΟΛΥ παραπανω απο 3900...

BILL007
26-11-08, 11:54
οχι πολύ παραπάνω...με κανα 6άρι το πολύ είσαι κομπλέ!

konas
26-11-08, 12:18
H Mosselman γενικα ειναι αξιοπιστη εταιρια? Παιδια εσας εμπιστευομαι περισσοτερο απο την καθε εταιρια, γι'αυτο απευθυνθηκα σε εσας πρωτα...


Δεν ξερω να σου πω, αλλά στο site της ειδα οτι εχει αντιπροσωπο στην Ελλάδα (στο Λαγονησι). Ισως καποιος αλλος να ξερει για αυτόν

tmilatos
26-11-08, 13:02
Ρωτησα κατι ατομα που εχουν εγκαταστησει τουρμπο της εταιριας αυτης αλλα σε Μερσεντονια και εχουν βιντεακια στο Youtube , και ολοι εχουν καλα λογια να πουν. Τι να πω, ξερω γω... Απλα μου ειναι πολλα τα 6000 ευρω για μετατροπη σε 330, (χωρια που προσεχως αναμετενεται και ενισχυμενος Αλογοσκουφης round 2), αλλα πολυ λιγα απ'την αλλη και τα 10 και κατι ψιλα αλογακια που παιρνεις με ΦΠΕ. Με αλλα 50 hp που υποσχεται η εταιρια θα ημουν ΥΠΕΡευχαριστημενος. Το θεμα ειναι ομως ποσο αξιοπιστη ειναι η λυση αυτη...

panagakiss
26-11-08, 13:08
οχι πολύ παραπάνω...με κανα 6άρι το πολύ είσαι κομπλέ!

Οταν λες ενα 6αρι? μονο κινητηρα..σωστα?

Παντως αν και τρεχουν τα σαλια σ εμας τους ταπεινους 4Κ. Valvetronic οταν ακουμε για βελτιωση, πιστευω πως η καλυτερη λυση ειναι να βαλεις αλλο κινητηρα (+φρενα, +διαφορικο, +αναρτησεις +++..) και με ενα 8αρι να χεις καθαρισει, παρα να σκασεις τεσσερα χιλιαρικα σε ενα supercharger που ουτε ξερεις ποσο θα αντεξει το μοτερ σου, +οτι παλι χρειαζεσαι φρενα, αναρτησεις κλπ κλπ..

tmilatos
26-11-08, 13:17
Λεω ετσι πληροφοπιακα να παρω ενα τηλ την εταιρια να μαθω πληροφοριες, εγγυησεις κτλ. θα θελω και αλλα φρενα και αναρτησεις για 50 αλογακια παραπανω ε? Μαλιστα...

konas
26-11-08, 13:28
Το προβλημα εδω δεν ειναι στο αν ειναι αξιόπιστη αυτή η εταιρεία ή όχι, αλλά στο ότι οι βαλβετρονικ δεν αντεχουν παρεμβασεις

BILL007
26-11-08, 13:37
Οταν λες ενα 6αρι? μονο κινητηρα..σωστα?





oχι βέβαια...Τα πάντα μηχανολογικά πλήρης μετατροπή...Διαφορικά,εγκεφάλους,φρένα,άκρα,κιβώτι α, τα πάντα απο μηχανολογικά...Εδω εμένα μου είχαν ζητήσει 7.000 πριν απο 2 χρόνια...Λογικά θα έχει πέσει και κανα 1000άρικο τώρα...:drive2:

Η μετατροπη για διαφορά 2000 ευρώ τουλάχιστον για μένα είναι ασυζήτητη...και ειδικα αμα μιλάμε για valvetronic που δεν ανέχονται σχεδόν το παραμικρό...:dupe:

wind/fire
26-11-08, 13:51
ποιο ειναι το SITE της εταιριας;

konas
26-11-08, 14:18
ποιο ειναι το SITE της εταιριας;

Από το 1ο ποστ:

...........http://84.243.254.242/~verhoeven/website/index.php?id=154

stelmaniac
26-11-08, 14:39
Mακρυα απο επεμβασεις σε Valvetronic...Ειναι που ειναι και ευαλωτα απο μονα τους...θα μπλεξεις ασχημα...

m2bmw2002
26-11-08, 15:30
εγκαθηστα τωρα ενα rotrex εδω στα χανια σε ενα c4 6979807751

tmilatos
26-11-08, 16:01
εγκαθηστα τωρα ενα rotrex εδω στα χανια σε ενα c4 6979807751

C4??? Citroen? Διορθωσε με αν κανω λαθος, αλλα λογικα αλλο BMW και αλλο Citroen....:hello:

wind/fire
26-11-08, 16:14
Από το 1ο ποστ:

:banghead: στραβωμαρα

zaharias
26-11-08, 16:45
Μιλα με τον αντιπροσωπο και ρωτα τον αν εχει φτιαξει κανενα σαν το δικο σου... Εαν πει ναι τοτε ρωτας αν μπορεις να το δεις απο κοντα και να το οδηγησεις...

Αλλα το κοβω πολυ χλωμο... Για εμας τους βαλβετρονικους περαν του Φ.Π.Ε. (αντε και ενα πιο κοντο διαφορικο), ο εξακυλινδρος ειναι μονοδρομος...:bigthumb:

ΔημητρηςΜ3
26-11-08, 18:27
δεν ειναι αξιοπιστο οπως λενε γιατι δεν το εκανε κανεις!! αν εισαι ο πρωτος που θα το κανεις και αντεξει τοτε ανοιγεις δρομο και για αλλους!! αυτα

bill987
26-11-08, 18:38
Μιλα με τον αντιπροσωπο και ρωτα τον αν εχει φτιαξει κανενα σαν το δικο σου... Εαν πει ναι τοτε ρωτας αν μπορεις να το δεις απο κοντα και να το οδηγησεις...

Αλλα το κοβω πολυ χλωμο... Για εμας τους βαλβετρονικους περαν του Φ.Π.Ε. (αντε και ενα πιο κοντο διαφορικο), ο εξακυλινδρος ειναι μονοδρομος...:bigthumb:

Έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο Ζαχαρίας, πάρε ένα τηλ και ρώτα εάν έχει περάσει σε 2λιτρο valvetronic να δούμε τι θα σου πει!

konas
26-11-08, 18:40
δεν ειναι αξιοπιστο οπως λενε γιατι δεν το εκανε κανεις!! αν εισαι ο πρωτος που θα το κανεις και αντεξει τοτε ανοιγεις δρομο και για αλλους!! αυτα


Δεν υπάρχει καμμιά αξιόπιστη λύση πέραν του πρώτου σταδίου μέχρι τώρα.

.......Στο παρελθόν υπήρχαν αναφορές στα site βελτιωτών για εγκατάσταση supercharcher αλλά είχαν αποσυρθεί (π.χ. Breyton όταν είχε πρωτοβγεί η σειρά 1. Λίγους μήνες μετά απεσύρθει η καταχώρηση από τη σελίδα τους.) Προφανώς υπήρξαν σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας.

.......

Το εχει ήπια αναφερει ο Δημητρης παραπανω. Προσπαθειες τετοιες σε βαλβετρονικ εχουν γινει αρκετες με δυσαρεστα αποτελεσματα (για τον κινητηρα).

Υπαρχουν αντιστοιχες αναφορες σε πολλα φορουμ του εξωτερικού.

ΔημητρηςΜ3
26-11-08, 18:56
νομιζω πως και τα honda type r για να βαλουνε τurbo καταργουν το vvt κατι τετοιο πρεπει να γινει και εδω!νομιζω!

BILL007
26-11-08, 19:00
για το βάνος είχα ακούσει οτι το καταργούσαν,στα Μ 36 για να τουρμπίσουν...άραγε να γίνεται αυτό και στα valvetronic?

oldcarskickass
26-11-08, 23:28
νομιζω πως και τα honda type r για να βαλουνε τurbo καταργουν το vvt κατι τετοιο πρεπει να γινει και εδω!νομιζω!

Νομίζεις λάθος για τα type - r. Βασικά το tuning ενός (οποιοδήποτε) γιαπωνέζικου αν βγαίνει σε τόμους στα BMW βγαίνει σε σελίδες... και προέρχεται κυρίως εσωτερικά, δλδ αλλαγή μοτέρ από άλλο μεγαλύτερο, τα τζαπάνια είναι αλλού.

Αν καταργηθεί το αντίστοιχο vvt δλδ το valvetronic δε θα υπάρχει πλήρης έλεγχος ή και καθόλου, του γκαζιού...

shido
26-11-08, 23:44
να χεις ενα R35 ε και να καθεσαι να διαβαζεις τομους.....αχ παω να ονειρευτω

panagakiss
26-11-08, 23:55
να χεις ενα R35 ε και να καθεσαι να διαβαζεις τομους.....αχ παω να ονειρευτω

Μεσα στο ονειρο, οπως θα διαβαζεις τους τομους, ονειρεψου και το λαχειο που θα κληρωθει γιατι το R35 δεν φτανει! :p:

wind/fire
27-11-08, 01:24
r35 golf ;;;

Sp!ros G
27-11-08, 03:20
r35 golf ;;;
Nissan R35 GT-R

Speedy
27-11-08, 10:23
νομιζω πως και τα honda type r για να βαλουνε τurbo καταργουν το vvt κατι τετοιο πρεπει να γινει και εδω!νομιζω!


Εχεις δει Vtec k turbo μαζι??

Απλα κολαση!!!!!!!!

:bowdown:

tmilatos
27-11-08, 10:54
Εγω παιδια συνειδητα παντως αγορασα της κουτας το αυτοκινητο μου εως 2000cc πριν 2 χρονια γιατι ηξερα οτι καποια στιγμη ολο και καποιος Αλαγοσκουφης θα ερθει να μας την σπασει με τεκμηρια, κατι που αναμενεται σε λιγακι. Δεν ηξερα ομως οτι οι valvetronic δεν βελτιωνονται σχεδον καθολου. Ειχα την εντυπωση οτι θα εβρισκα κατι σε aftermarket να βαλω, και να παρω καποια αλογακια παραπανω. Δεν περιμενα σε καμια περιπτωση να το κανω ουτε Μ3 ουτε 330. Απλα πικραινομαι καπως που βλεπω κατι Leon με 240hp και Peugot και αλλα με δυνατους κινητηρες απο μαμα για τα κυβικα τους, με τα μισα φραγκα που εσκασα εγω. Και τονιζω, ΔΕΝ πηρα ΒMW για να κανω drag racing η κοντρες. Δεν θα αλλαζα ΠΟΤΕ την BMW για καμια αλλη εταιρια, για ολους τους λογους που εχουν 1000ειπωθει σε αλλα thread, αλλα δεν περιμενα να αφηνε ετσι αυτη την μεριδα πελατων της με κινητηρες valvetronic.

Libanner
27-11-08, 13:46
Εντάξει φίλε εν μέρη έχεις δίκιο στο ότι είναι πίκρα που δε παίρνει σχεδόν τίποτα.Αλλά πρέπει να σκέφτεσαι και την φιλοσοφία του μοτέρ σου που στοχεύει στην οικονομία καυσίμου με ικανοποιητικές επιδόσεις.Αν ήθελες να παίξεις με αύξηση ιπποδύναμης θα έπρεπε να πας στο 6κύλινδρο 2.2 τουλάχιστον, που υπάρχουν αρκετές λύσεις και δε θα είχες μεγάλες φόρο-επιβαρύνσεις σε σχέση με το 2λίτρο που έχεις τώρα.

toumbas
27-11-08, 19:05
Εγω παιδια συνειδητα παντως αγορασα της κουτας το αυτοκινητο μου εως 2000cc πριν 2 χρονια γιατι ηξερα οτι καποια στιγμη ολο και καποιος Αλαγοσκουφης θα ερθει να μας την σπασει με τεκμηρια, κατι που αναμενεται σε λιγακι. Δεν ηξερα ομως οτι οι valvetronic δεν βελτιωνονται σχεδον καθολου. Ειχα την εντυπωση οτι θα εβρισκα κατι σε aftermarket να βαλω, και να παρω καποια αλογακια παραπανω. Δεν περιμενα σε καμια περιπτωση να το κανω ουτε Μ3 ουτε 330. Απλα πικραινομαι καπως που βλεπω κατι Leon με 240hp και Peugot και αλλα με δυνατους κινητηρες απο μαμα για τα κυβικα τους, με τα μισα φραγκα που εσκασα εγω. Και τονιζω, ΔΕΝ πηρα ΒMW για να κανω drag racing η κοντρες. Δεν θα αλλαζα ΠΟΤΕ την BMW για καμια αλλη εταιρια, για ολους τους λογους που εχουν 1000ειπωθει σε αλλα thread, αλλα δεν περιμενα να αφηνε ετσι αυτη την μεριδα πελατων της με κινητηρες valvetronic.


φιλαρακο υπαρχει ηδη κομπρεσερατο valvotronic με 70000 χιλιομετρα απροβληματιστα και συνεχιζει αψογα.
και για τους απιστους Θωμαδες

Libanner
27-11-08, 19:08
φιλαρακο υπαρχει ηδη κομπρεσερατο valvotronic με 70000 χιλιομετρα απροβληματιστα και συνεχιζει αψογα.
και για τους απιστους Θωμαδες

Είναι δικό σου φίλε;

Δώσε καμία παραπάνω πληροφορία για τα παιδιά που ψάχνονται.

oldcarskickass
27-11-08, 20:18
Εγω παιδια συνειδητα παντως αγορασα της κουτας το αυτοκινητο μου εως 2000cc πριν 2 χρονια γιατι ηξερα οτι καποια στιγμη ολο και καποιος Αλαγοσκουφης θα ερθει να μας την σπασει με τεκμηρια, κατι που αναμενεται σε λιγακι. Δεν ηξερα ομως οτι οι valvetronic δεν βελτιωνονται σχεδον καθολου. Ειχα την εντυπωση οτι θα εβρισκα κατι σε aftermarket να βαλω, και να παρω καποια αλογακια παραπανω. Δεν περιμενα σε καμια περιπτωση να το κανω ουτε Μ3 ουτε 330. Απλα πικραινομαι καπως που βλεπω κατι Leon με 240hp και Peugot και αλλα με δυνατους κινητηρες απο μαμα για τα κυβικα τους, με τα μισα φραγκα που εσκασα εγω. Και τονιζω, ΔΕΝ πηρα ΒMW για να κανω drag racing η κοντρες. Δεν θα αλλαζα ΠΟΤΕ την BMW για καμια αλλη εταιρια, για ολους τους λογους που εχουν 1000ειπωθει σε αλλα thread, αλλα δεν περιμενα να αφηνε ετσι αυτη την μεριδα πελατων της με κινητηρες valvetronic.

Δυστυχώς όμως ούτε η BMW υπολόγιζε τους Αλογοφλούφληδες, ούτε καν τους έλληνες μ@λ@κ@ς ψηφοφόρους που τον έβαλαν εκεί που είναι...

ΔημητρηςΜ3
27-11-08, 20:21
τουmba για αλλη μια φορα εδωσες λυση σε προβλημα!!!!!!

konas
27-11-08, 20:38
φιλαρακο υπαρχει ηδη κομπρεσερατο valvotronic με 70000 χιλιομετρα απροβληματιστα και συνεχιζει αψογα.
και για τους απιστους Θωμαδες


Λεπτομερειες please , ειναι πολυ σημαντικο αυτό και χρησιμο σε πολλους εντος και εκτος Ελλαδας

tmilatos
27-11-08, 21:26
φιλαρακο υπαρχει ηδη κομπρεσερατο valvotronic με 70000 χιλιομετρα απροβληματιστα και συνεχιζει αψογα.
και για τους απιστους Θωμαδες

Ελα ρε φιλε! 70000χλμ? Για πες!!!! :greenboun

platanos
27-11-08, 21:54
TOUMBAS ποτε φτιαχτηκε το αμαξι αυτο?
κομπακτ μηπως ειναι?

KATSARAIOS
27-11-08, 22:02
φιλαρακο υπαρχει ηδη κομπρεσερατο valvotronic με 70000 χιλιομετρα απροβληματιστα και συνεχιζει αψογα.
και για τους απιστους Θωμαδες

ρε φιλε φωτιες αναψες!!!!!
βλεπω να ετοιμαζεται group buy....

ΔημητρηςΜ3
27-11-08, 22:04
που εισαι Γιωργο!!!!!! δωσε τα φωτα σου για τους Ν42!!!!!!:ylsuper::ylsuper:

oldcarskickass
27-11-08, 22:08
τουmba για αλλη μια φορα εδωσες λυση σε προβλημα!!!!!!

Χωρίς να ξέρω τον χρήστη toumbas απλά με μια απλή αναζήτηση στα 100 περίπου μυνήματά του είδα ότι το 95% των μυνημάτων αφορούν πωλήσεις είτε δικές του είτε φίλους του.

Και εσείς (και εγώ)<< φάγατε >> μια φωτογραφία με ένα Ν42 με μεταλλικά σωληνάκια και φιλτροκούτι το οποίο αυτός που το πόσταρε είπε ότι είναι compressor.

Ούτε βίντεο ούτε άλλες φωτό, ένας μετεωρίτης και αυτό ήταν.-

ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΤΕ;;;;; Πλάκα κάνετε, και αν ο τύπος είναι κανένας εμποράκος; ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΛΙΓΟ.

Δεν κατηγορώ τον toumbas αλλά δε μπορώ να τον πιστέψω κατευθείαν και πόσο μάλλον όταν ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ δεν υπάρχει τίποτα και κάποιος toumbas σε ένα φόρουμ με BMW δίνει αυτό που οι 4κύλινδροι BMWδάκηδες θέλουν να πληρώσουν!!!!Χώρια το εμπορικό του παρελθόν στο φόρουμ.
Απορώ ώρες ώρες με τη Μ@Λ@ΚΙ@ που μας δέρνει.
Γιαυτό άραγε έχουμε 2 κόμματα μόνο τα τελευταία 34χρόνια;

(δε ξέρω γιατί αλλά έχω εξοργιστεί)

KATSARAIOS
27-11-08, 22:14
Χωρίς να ξέρω τον χρήστη toumbas απλά με μια απλή αναζήτηση στα 100 περίπου μυνήματά του είδα ότι το 95% των μυνημάτων αφορούν πωλήσεις είτε δικές του είτε φίλους του.

Και εσείς (και εγώ)<< φάγατε >> μια φωτογραφία με ένα Ν42 με μεταλλικά σωληνάκια και φιλτροκούτι το οποίο αυτός που το πόσταρε είπε ότι είναι compressor.

Ούτε βίντεο ούτε άλλες φωτό, ένας μετεωρίτης και αυτό ήταν.-

ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΤΕ;;;;; Πλάκα κάνετε, και αν ο τύπος είναι κανένας εμποράκος; ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΛΙΓΟ.

Δεν κατηγορώ τον toumbas αλλά δε μπορώ να τον πιστέψω κατευθείαν και πόσο μάλλον όταν ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ δεν υπάρχει τίποτα και κάποιος toumbas σε ένα φόρουμ με BMW δίνει αυτό που οι 4κύλινδροι BMWδάκηδες θέλουν να πληρώσουν!!!!Χώρια το εμπορικό του παρελθόν στο φόρουμ.
Απορώ ώρες ώρες με τη Μ@Λ@ΚΙ@ που μας δέρνει.
Γιαυτό άραγε έχουμε 2 κόμματα μόνο τα τελευταία 34χρόνια;

(δε ξέρω γιατί αλλά έχω εξοργιστεί)

φιλε βιαζεσαι να κρινεις προσωπα και πραγματα.
προσεχε τι γραφεις ,μπορει να εκτεθεις!!!

toumbas
27-11-08, 22:15
καλητερα να μασας παρα να μιλας....................ntiospo ειναι αυτα που λεγαμε............υπαρχει ε30 valvotronic και τα λεει αυτα.............

ΔημητρηςΜ3
27-11-08, 22:20
το ξερω φιλε!!!!
και γι,αυτο επειδη ειπε καποιος μια μ@λ@κι@ δωσε τα φωτα σε αυτος που πραγματικα θελουν με p.m

BILL007
27-11-08, 22:46
Ρε παιδιά αυτά που ακούμε και βλέπουμε σήμερα σε αυτό το thread αποτελούν ΜΕΓΑ ΕΙΔΗΣΗ(αν είναι πραγματικά)!!!!

Υπάρχουν πολλές απορίες και πολλοί ενδιαφερόμενοι,γι'αυτό καλό θα ήταν να λεγόταν και κάτι παραπάνω δημόσια...Εκτός αν πρόκειται για το τόσο πλέον "μυστικό" setup...
:):)

toumbas
27-11-08, 23:01
Χωρίς να ξέρω τον χρήστη toumbas απλά με μια απλή αναζήτηση στα 100 περίπου μυνήματά του είδα ότι το 95% των μυνημάτων αφορούν πωλήσεις είτε δικές του είτε φίλους του.

Και εσείς (και εγώ)<< φάγατε >> μια φωτογραφία με ένα Ν42 με μεταλλικά σωληνάκια και φιλτροκούτι το οποίο αυτός που το πόσταρε είπε ότι είναι compressor.

Ούτε βίντεο ούτε άλλες φωτό, ένας μετεωρίτης και αυτό ήταν.-

ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΤΕ;;;;; Πλάκα κάνετε, και αν ο τύπος είναι κανένας εμποράκος; ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΛΙΓΟ.

Δεν κατηγορώ τον toumbas αλλά δε μπορώ να τον πιστέψω κατευθείαν και πόσο μάλλον όταν ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ δεν υπάρχει τίποτα και κάποιος toumbas σε ένα φόρουμ με BMW δίνει αυτό που οι 4κύλινδροι BMWδάκηδες θέλουν να πληρώσουν!!!!Χώρια το εμπορικό του παρελθόν στο φόρουμ.
Απορώ ώρες ώρες με τη Μ@Λ@ΚΙ@ που μας δέρνει.
Γιαυτό άραγε έχουμε 2 κόμματα μόνο τα τελευταία 34χρόνια;

(δε ξέρω γιατί αλλά έχω εξοργιστεί)

βλεπω οτι ο oldcarskickass λεει πολλα και ατομα που με ξερουν,ξερουν πολυ καλα ποιος ειμαι εγω.το σταματαω εδω και επειδη τα ξερει ολα ο φιλος να σας δωσει μια λυσει και το κυριο δεν ειμαι εμπορας απλα ειπα να σας λυσω καποιες αποριες..........που εχουν λυθει εδω και αρκετο καιρο αφου παντα υπαρχει ενας oldcarskickass τι να πω.για να μην πω τιποτα αλλο και δεν ρωταει αν εχουμε χρονο να ασχολιθουμε με το φορουμ εχουμε και δουλειες

oldcarskickass
27-11-08, 23:04
φιλε βιαζεσαι να κρινεις προσωπα και πραγματα.
προσεχε τι γραφεις ,μπορει να εκτεθεις!!!


Τι βιάστηκα να κρίνω φίλε μου; Την πραγματικά ατράνταχτη απόδειξη ΜΙΑΣ και μόνο φωτογραφίας με ένα μοτέρ;

Και αν εσύ πρόσεξες, πρόσεξα ΠΑΡΑ πολύ καλά τι έγραψα, δεν έθιξα κανέναν, δεν έβρισα κανένα και δεν είπα ψέμματα ή έβαλα λόγια σε ΚΑΝΕΝΑ.

Αν εσύ είδες κάτι από τα παραπάνω ή έστω το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μεμπτό στο παραπάνω ποστ μου, σε παρακαλώ (ειλικρινά, όχι επιτακτικά ή εκνευρισμένα) να το γράψεις.

καλητερα να μασας παρα να μιλας....................ntiospo ειναι αυτα που λεγαμε............υπαρχει ε30 valvotronic και τα λεει αυτα.............

Από ότι φαίνεται μάλλον εσύ τα μασάς, μωρέ σε Ε30 ότι θες έχει μπει, δε με θα με ξάφνιαζε το βαλβετρόνικ. Θα με ξάφνιαζε το υπερτροφοδοτούμενο βαλβετρόνικ, για το οποίο ΑΚΟΜΑ περιμένουμε αποδείξεις.

Δε σε κατηγορώ - κατηγόρησα σαν άνθρωπο και το τι κάνεις στη ζωή σου(και ζητώ συγνώμη αν το έκανα), θα ήμουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΛΟΙΟΣ αν το έκανα, απλά το να λες με μια φωτογραφία και ένα ποστ 2 γραμμών ότι υπάρχει υπετροφοδοτούμενο βαλβετρονικ και να περιμένεις να γίνεις κατανοητός ή πιστευτός είναι αφελές και αν κρίνω και από το παρελθόν σου εδώ (το οποίο ΔΕΝ κατακρίνω) δεν έχεις δώσει σημάδια πέραν του ότι έχεις πολύ πράμα για πούλημα.

Κάτι χρήσιμο έχεις να πεις; Μπορείς να αποδείξεις στους ομολογουμένως ξαφνιασμένους χρήστες εδώ πέρα ότι ΟΝΤΩΣ υπάρχει υπερτροφοδοτούμενο βαλβετρόνικ.

Και τα σχόλια του στυλ << καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς >>να τα πεις στην μανούλα σου και στον πατερούλη σου και γενικά εκεί που σε παίρνει, αλλά δε φταις εσύ έτσι σε έμαθαν. Είπες κάτι για το βαλβετρόνικ, δεκτό, μπορείς ή όχι να το υποστηρίξεις - αποδείξεις;

το ξερω φιλε!!!!
και γι,αυτο επειδη ειπε καποιος μια μ@λ@κι@ δωσε τα φωτα σε αυτος που πραγματικα θελουν με p.m

Θα το πείτε και σε εμάς; Η μήπως ανακαλύψατε την ψυχρή σύντηξη;

Το φόρουμ κύριοι μορφωμένοι και του διαλόγου είναι για να μοιραζόμαστε ΓΝΩΣΕΙΣ όχι μυστικά.

oldcarskickass
27-11-08, 23:09
βλεπω οτι ο oldcarskickass λεει πολλα και ατομα που με ξερουν,ξερουν πολυ καλα ποιος ειμαι εγω.το σταματαω εδω και επειδη τα ξερει ολα ο φιλος να σας δωσει μια λυσει και το κυριο δεν ειμαι εμπορας απλα ειπα να σας λυσω καποιες αποριες..........που εχουν λυθει εδω και αρκετο καιρο αφου παντα υπαρχει ενας oldcarskickass τι να πω.για να μην πω τιποτα αλλο και δεν ρωταει αν εχουμε χρονο να ασχολιθουμε με το φορουμ εχουμε και δουλειες

Μα τόνισα από την αρχή ότι ΔΕΝ σε ξέρω.

Δε σε κατηγόρησα ΠΟΤΕ, είπα ότι απλά είπες κάτι που ΟΛΟΣ ο κόσμος ψάχνει μέσα από ένα ποστ και μια φωτογραφία, το οποίο πιστεύω να αναγνωρίζεις ότι δε μπορεί εύκολα να γίνει πιστευτό.

Είναι σα να ποστάρω ότι έχω ένα πυρηνικό αντιδραστήρα σπίτι μου για να ανάβω τα φώτα και να μην πληρώνω ΔΕΗ.

Συγνώμη που όλο το φόρουμ δε σε ξέρει ή δεν είναι φίλοι σου, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συγνώμη και δε θα ξαναγίνει, αλλά συγνώμη είχες το χρόνο να βάλεις τη φωτογραφία και να βάζεις τόσες αγγελίες και να ποστάρεις στις 12:00 το βράδυ και δε μπορεις να εξηγήσεις πως δούλεψε αυτό το πράμα.

Και εγώ έχω δουλειές και με φούντες μάλιστα, αλλά ότι λέω προσπαθώ να το υποστηρίξω, και όταν μπαίνω εδώ δε μπαίνω για να πάρω κάτι (από γνώση μέχρι οτιδήποτε) ΑΛΛΑ για να μοιραστώ με άτομα που ΔΕΝ ξέρουν γνώσεις και εμπειρίες.
Δεν έχω προσωπικά μαζί σου ειλικρινά, δε σε ξέρω, αλλά αυτά που λες πρέπει με κάποιο τρόπο να τα υποστηρίζεις, και ο τρόπος αυτός δεν είναι απλά μια φωτογραφία, αν σε κουράζει τόσο, γράψε με στα τέτοια σου, αλλά πες μας πρώτα πως δούλεψε αυτό το πράμα και που μπορεί ένας χριστιανός (ας είναι και μουσουλμάνος) να το κάνει.

KATSARAIOS
27-11-08, 23:13
Τι βιάστηκα να κρίνω φίλε μου; Την πραγματικά ατράνταχτη απόδειξη ΜΙΑΣ και μόνο φωτογραφίας με ένα μοτέρ;

Και αν εσύ πρόσεξες, πρόσεξα ΠΑΡΑ πολύ καλά τι έγραψα, δεν έθιξα κανέναν, δεν έβρισα κανένα και δεν είπα ψέμματα ή έβαλα λόγια σε ΚΑΝΕΝΑ.

Αν εσύ είδες κάτι από τα παραπάνω ή έστω το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μεμπτό στο παραπάνω ποστ μου, σε παρακαλώ (ειλικρινά, όχι επιτακτικά ή εκνευρισμένα) να το γράψεις.



Από ότι φαίνεται μάλλον εσύ τα μασάς, μωρέ σε Ε30 ότι θες έχει μπει, δε με θα με ξάφνιαζε το βαλβετρόνικ. Θα με ξάφνιαζε το υπερτροφοδοτούμενο βαλβετρόνικ, για το οποίο ΑΚΟΜΑ περιμένουμε αποδείξεις.

Δε σε κατηγορώ - κατηγόρησα σαν άνθρωπο και το τι κάνεις στη ζωή σου(και ζητώ συγνώμη αν το έκανα), θα ήμουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΛΟΙΟΣ αν το έκανα, απλά το να λες με μια φωτογραφία και ένα ποστ 2 γραμμών ότι υπάρχει υπετροφοδοτούμενο βαλβετρονικ και να περιμένεις να γίνεις κατανοητός ή πιστευτός είναι αφελές και αν κρίνω και από το παρελθόν σου εδώ (το οποίο ΔΕΝ κατακρίνω) δεν έχεις δώσει σημάδια πέραν του ότι έχεις πολύ πράμα για πούλημα.

Κάτι χρήσιμο έχεις να πεις; Μπορείς να αποδείξεις στους ομολογουμένως ξαφνιασμένους χρήστες εδώ πέρα ότι ΟΝΤΩΣ υπάρχει υπερτροφοδοτούμενο βαλβετρόνικ.

Και τα σχόλια του στυλ << καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς >>να τα πεις στην μανούλα σου και στον πατερούλη σου και γενικά εκεί που σε παίρνει, αλλά δε φταις εσύ έτσι σε έμαθαν. Είπες κάτι για το βαλβετρόνικ, δεκτό, μπορείς ή όχι να το υποστηρίξεις - αποδείξεις;



Θα το πείτε και σε εμάς; Η μήπως ανακαλύψατε την ψυχρή σύντηξη;

Το φόρουμ κύριοι μορφωμένοι και του διαλόγου είναι για να μοιραζόμαστε ΓΝΩΣΕΙΣ όχι μυστικά.
εγω φιλε μου σε βλεπω πολυ αναμμενο και ετοιμο να μας δειρης.εγραψες για μ@@@@ες ,για εμπορια ,κλπ που δεν εχουν σχεση με το θρεντ και το αντικειμενο του.
και εγω δεν εχω καποιο οφελος απο το παιδι που του τα λες αυτα ,απλα ασε να μας πει ,η να μας δειξη και μετα γραψε.
επειδη δεν θελω να φανω επιθετικος δεν ξαναγραφω εδω και απλα θα περιμενω τα νεωτερα απο τον φιλο τον toumba.
καληνυχτα

toumbas
27-11-08, 23:24
katsaraios ειλικρινα δεν εχω να πω κατι εχασα πασα ιδεα ειπα να βοηθεισω τους φιλους του φορουμ σε κατι το οποιο εχει γινει απο το 2003 σε φιλικο συνεργειο και το ειδα και εγω και ειπα να το μοιραστώ μαζι σας αλλα εχασα πασα ιδεα απο καποιο ατομο χωρεις ακομα να πω τιποτα απλα απο χρονο δεν προλαβα να γραψω το απογευμα και αρχισε να μιλα για (Και τα σχόλια του στυλ << καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς >>να τα πεις στην μανούλα σου και στον πατερούλη σου και γενικά εκεί που σε παίρνει, αλλά δε φταις εσύ έτσι σε έμαθαν)

toumbas
27-11-08, 23:27
ειχα ολοι την καλη διαθεση να το χαρω μαζι σας αλλα δεν φταιω εγω καληνυχτα

bill987
27-11-08, 23:30
ειχα ολοι την καλη διαθεση να το χαρω μαζι σας αλλα δεν φταιω εγω καληνυχτα

Δηλαδή φίλε μου, επειδή σε τσάντισε ένα άλλο παιδί, δεν θα κάνεις τον κόπο να μας πεις γι΄αυτό το τούρμπο?????

toumbas
27-11-08, 23:37
με ένα Ν42 με μεταλλικά σωληνάκια και φιλτροκούτι το οποίο αυτός που το πόσταρε είπε ότι είναι compressor by oldcarskickass

Libanner
28-11-08, 00:17
Καμιά φορά φίλε τούμπα η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα, και το συγκεκριμένο αμάξι που έχεις στις φώτο αποτελεί την εξαίρεση. Μέχρι τώρα ξέραμε ότι όσοι βάλανε υπερσυμπιεστές σε μοτέρ valvotronic το πήραν στο χέρι (δείτε και τον γνωστό τουρκο τουρμπιστή...).Καλό θα ήταν να δόσεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες.
Όλα αυτά φιλικά, εμένα εγκυκλοπαιδικά περισσότερο με ενδιαφέρει δεν έχω valvotronic και ούτε πρόκειται να πάρω.

wind/fire
28-11-08, 01:44
φιλε toumba μην την πληρωσουμε ολοι οι αλλη που μας ενδιαφερει ,για καποιον που δεν τον ενδιαφερει!

konas
28-11-08, 09:06
Ας αφησουμε κύριοι στην ακρη τις αντιπαραθεσεις (συμβαίνουν αυτά σε κάθε μορφής συζήτηση και δεν πιστεύω ότι υπάρχει πρόθεση).

Ας παμε στην ουσια του thread: Supercharger για Ν42 valvetronic.

Ειναι πράγματι πολύ ενδιαφέρον τι ακριβως εχει γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, καθόσον ολες οι προσπάθειες που έγιναν οπουδήποτε, απέτυχαν ως προς την αντοχή των κινητήρων valvetronic (πχ Ν42, Ν46) σε κάθε μορφής υπετροφοδότηση.

Γιαυτο ακριβως και η καλοπροαίρετη δυσπιστία.

Οπότε (και όπως έχουμε πει από το παρελθόν όταν γράφουμε κάτι θα πρέπει να το τεκμηριώνουμε) παρακαλείται ο φίλος Toumbas να γίνει πιο λεπτομερής και συγκεκριμένος.

oldcarskickass
28-11-08, 09:17
εγω φιλε μου σε βλεπω πολυ αναμμενο και ετοιμο να μας δειρης.εγραψες για μ@@@@ες ,για εμπορια ,κλπ που δεν εχουν σχεση με το θρεντ και το αντικειμενο του.
και εγω δεν εχω καποιο οφελος απο το παιδι που του τα λες αυτα ,απλα ασε να μας πει ,η να μας δειξη και μετα γραψε.
επειδη δεν θελω να φανω επιθετικος δεν ξαναγραφω εδω και απλα θα περιμενω τα νεωτερα απο τον φιλο τον toumba.
καληνυχτα

Αναμένο με κανέναν δεν είμαι, φουντωμένο ίσως που βρήκαμε λύση στο θέμα βελτίσωη βαλβετρόνικ, δεν ειρωνεύομαι. Απλά ακόμα περιμένω κάποια σοβαρή απόδειξη ότι δουλεύει.


Και παλιότερα υπήρχε Ε46 με τούρμπο από ένα μέλος εδώ αλλά ΔΕΝ δούλεψε ποτε σωστά, από τα λόγια του ΙΔΙΟΥ του ιδιοκτήτη.

Αν εγώ το έβγαζα φωτογραφία και το πόσταρα εδώ πέρα και έλεγα ότι έχει κάνει 850.000χλμ θα μπορούσε κανένας να αποδείξει το αντίθετο;

Γιατί εδώ ο Κύριος (με Κ κεφαλαίο, μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου) toymbas έβαλε μια φωτό, μετά εγώ ζήτησα - με ιδιαίτερο τρόπο είναι η αλήθεια - κάποια ατράνταχτη απόδειξη και πληροφορία για το πως δουλεύει και έπεσαν οι ειρωνείες.

Αυτή είναι η δημοκρατία σας; Ότι λέει κάποιος, ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ να το χάβουμε έτσι στα καλά καθούμενα;

katsaraios ειλικρινα δεν εχω να πω κατι εχασα πασα ιδεα ειπα να βοηθεισω τους φιλους του φορουμ σε κατι το οποιο εχει γινει απο το 2003 σε φιλικο συνεργειο και το ειδα και εγω και ειπα να το μοιραστώ μαζι σας αλλα εχασα πασα ιδεα απο καποιο ατομο χωρεις ακομα να πω τιποτα απλα απο χρονο δεν προλαβα να γραψω το απογευμα και αρχισε να μιλα για (Και τα σχόλια του στυλ << καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς >>να τα πεις στην μανούλα σου και στον πατερούλη σου και γενικά εκεί που σε παίρνει, αλλά δε φταις εσύ έτσι σε έμαθαν)

Μα εσύ δε μου είπες καλύτερα να μασάω παρά να μιλάω; Τι να κάτσω με σταυρωμένα χέρια; Αντί να πεις κάτι να με στείλεις στον τοίχο και να μου ράψεις το στόμα (όπως : << Ρε φίλε ξέρεις το βαλβετρονικ δουλεύει έτσι και έτσι και έτσι, φτιάχτηκε εκεί κόστισε τόσο) κάθεσαι και αναλώνεσαι (πήγε και 12:30 και δουλεύεις, ΔΕΝ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ) με το τι λέει ένας βλαμμένος σαν κι εμένα.

Το μοίρασμα των γνώσεων φίλε μου δεν γίνεται μέσα από φωτογραφίες. Εντάξει έχεις δουλειές κάτι που ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ, αλλά μπήκες στον κόπο να κάνεις upload μια φωτογραφία, να μου την πεις (και αυτό σεβαστό γιατί και εγώ σε αγρίεψα) αλλά δε μπορείς και δε θες να μοιραστείς για την εφεύρεση αυτή τίποτα άλλο; Δλδ προτιμάς να αναλώνεσαι να κατηγορείς και να λες ότι δεν έχεις τίποτα άλλο να πεις με ένα παλιόαρχίμ@λ@κ@, βλαμμένο (εμένα δηλαδή όλα αυτά) παρά να μοιράσεις και να πεις καμία ΧΡΗΣΙΜΗ λεπτομέρεια;

Στην τελική ΜΗΝ βοηθάς εμένα (υπόσχομαι να μην ξαναδώ το thread) βοήθα τα άτομα που ψάχνουν λύση στο θέμα αυτό, αν απογοητέυεσε από ένα μ@λ@κ@ σαν κι εμένα τι να πω;

Dim77
28-11-08, 13:36
Θα ήταν ωραίο να αναφερθούν πιο αναλυτικά πληροφορίες όπως:
- Πότε έγινε Supercharged το μοτέρ (π.χ. πριν 1 χρόνο στα 50.000χλμ)
- Πόσα χλμ διένυσε από τότε που πραγματοποιήθηκε η βελτίωση.
- Είναι συχνά στο συνεργείο για διάφορα θέματα? (σε κάποιους μπορεί να φαίνεται νορμάλ η εβδομαδιαία επίσκεψη στο συνεργείο...)
- Εάν γίνεται λεπτομέρειες για τον υπερσυμπιεστή κλπ εξαρτήματα.

Κυριως οι 2 πρώτες ερωτήσεις, είναι για να βγεί μια ένδειξη(και τίποτα παραπάνω), της αξιοπιστίας του μοτέρ, σχετικά αντικειμενική. (πόσα χλμ διένυσε έτσι το αυτοκίνητο και σε πόσο χρόνο, άλλο τα 5000 χλμ κομπρεσαρισμένο σε 1 χρόνο... άλλο 45000 χλμ σε 2 χρόνια...και άλλο τα 300 χλμ σε 1 μήνα).

Μακάρι να γίνεται...(αν και πάλι δεν ενδιαφέρομαι προσωπικά)

Υ.Γ. Η αναφορά ''υπάρχει τέτοιο αμάξι και έχει 70.000χλμ'' δε λέει τίποτα...Μπορεί να έβαλε πριν 15 μέρες το S/C και να έχει κάνει 500χλμ...

shido
28-11-08, 13:50
Ελα τωρα αφου ψηθηκες ,....σε καταλαβα απο την φωνη τελος

toumbas
28-11-08, 21:23
καλα αφηνουμε τον φιλο μας oldcarskickass να λεει....

και ερχομαστε στο θεμα μας
το κομπακτ ηρθε στο συνεργειο για μια απλη αλαγη λαδιων και ενω εγω ειμουν εκει ετσι για ενα απογευματινο καφε.....λογο τοu μικρου ξαδερφου που βάζαμε Supercharged σε ενα e46 m3.

αυτο που λεμε τωρα εχει πριν το καλοκαιρι και ο λογος που δεν ειχαμε αναφερφει στο φορουμ ηταν αυτα που γινανε παραπανω με τον/τους απιστους.....
οταν μιλησα με τον κατοχο του κομπακτ οπου πηρα και την αδεια του για φωτο το αμαξι αγοραστηκε
το 2003 καινουργιο και εγινε Supercharged μετα απο κανα τριμηνο με περιπου 7.000-8.000 χλμ και μετα απο ολοι την κουβεντα που ειχαμε εκεινη την ημερα ειχε περιπου 68.000 χλμ και χωρεις κανενα προβλημα μονο τα κλασικα φιτρο-λαδια.κλπ
και εχει φτιαχτει εδω ελλαδα στην αθηνα και για λογους εμπορικους δεν λεμε φυσικα που
αν και προσπαθησαν και αλλοι αλλα δεν τα καταφεραν.....
με το 1.6αρι εβγαλε περιπου στα 168hp τα νουμερα δεν τρελαίνουν αλλα ειχε μια τρελη και
γραμμικη ροπη την οποια δεν θυμαμαι τωρα........

zaharias
28-11-08, 23:14
Ρωτησες μηπως για κοστος, εγγυηση, ποιας εταιρειας ειναι το κιτ (μαρκα κομπρεσσορα κτλ...);;;

Dim77
29-11-08, 09:34
καλα αφηνουμε τον φιλο μας oldcarskickass να λεει....

και ερχομαστε στο θεμα μας
το κομπακτ ηρθε στο συνεργειο για μια απλη αλαγη λαδιων και ενω εγω ειμουν εκει ετσι για ενα απογευματινο καφε.....λογο τοu μικρου ξαδερφου που βάζαμε Supercharged σε ενα e46 m3.

αυτο που λεμε τωρα εχει πριν το καλοκαιρι και ο λογος που δεν ειχαμε αναφερφει στο φορουμ ηταν αυτα που γινανε παραπανω με τον/τους απιστους.....
οταν μιλησα με τον κατοχο του κομπακτ οπου πηρα και την αδεια του για φωτο το αμαξι αγοραστηκε
το 2003 καινουργιο και εγινε Supercharged μετα απο κανα τριμηνο με περιπου 7.000-8.000 χλμ και μετα απο ολοι την κουβεντα που ειχαμε εκεινη την ημερα ειχε περιπου 68.000 χλμ και χωρεις κανενα προβλημα μονο τα κλασικα φιτρο-λαδια.κλπ
και εχει φτιαχτει εδω ελλαδα στην αθηνα και για λογους εμπορικους δεν λεμε φυσικα που
αν και προσπαθησαν και αλλοι αλλα δεν τα καταφεραν.....
με το 1.6αρι εβγαλε περιπου στα 168hp τα νουμερα δεν τρελαίνουν αλλα ειχε μια τρελη και
γραμμικη ροπη την οποια δεν θυμαμαι τωρα........

Όλα καλά μέχρι εδώ, όμως:
Για 1.6 μιλάγαμε? Του 2003 μοντέλο, Ν45Β16 double vanos δηλαδή.
Δεν είναι valvetronic ο συγκεκριμένος κινητήρας.

1.6 Ν40Β16 και Ν45Β16 έχουν σύστημα double vanos
1.8 Ν42Β18 και Ν46Β18 έχουν σύστημα valvetronic
2.0 N42B20 και Ν46Β20 έχουν σύστημα valvetronic

Πέραν της ευαισθησίας του μπλοκ, είναι και η πολυπλοκότητα του valvetrain (το valvetronic πιο πολύπλοκο από το double vanos)

Μήπως πάλι δε μπορούμε να μιλάμε με σιγουριά ότι γίνεται?

Υ.Γ. Δεν είναι θέμα ''άπιστων''. Είναι ότι κανείς δεν έχει όρεξη να γίνει το μοτερ του και κατ'επέκταση το αυτοκίνητο του, πειραματόζωο στα χέρια κάποιου βελτιωτή.

Υ.Γ.2. Όταν τέλος του 2005 είχα δεί τη διαφήμιση της Breyton ότι στην 120i (που μέχρι τότε δεν υπήρχε μεγαλύτερο μοτέρ, ή δυνατότερο πέραν του 120diesel) τοποθετείται S/C με απόδοση 225ps και 270Nm και λίγους μήνες μετά η καταχώρηση εξαφανίζεται δια παντός, κάτι δε πάει καλά!
Υπ'όψη, ότι το σύνηθες που λέμε, ότι δεν έχουν ενδιαφέρον οι βελτιωτές (στο εξωτερικό) να δοκιμάσουν και να ετοιμάσουν τέτοια kit αφού όποιος θέλει απλά παίρνει μεγαλύτερο μοτέρ, στο 120 τότε δεν ίσχυε.

Υ.Γ.3. Επαναλαμβάνω ότι είπα και στο προηγούμενο ποστ μου. Μακάρι να γίνεται.

oldcarskickass
29-11-08, 10:27
καλα αφηνουμε τον φιλο μας oldcarskickass να λεει....

και ερχομαστε στο θεμα μας
το κομπακτ ηρθε στο συνεργειο για μια απλη αλαγη λαδιων και ενω εγω ειμουν εκει ετσι για ενα απογευματινο καφε.....λογο τοu μικρου ξαδερφου που βάζαμε Supercharged σε ενα e46 m3.

αυτο που λεμε τωρα εχει πριν το καλοκαιρι και ο λογος που δεν ειχαμε αναφερφει στο φορουμ ηταν αυτα που γινανε παραπανω με τον/τους απιστους.....
οταν μιλησα με τον κατοχο του κομπακτ οπου πηρα και την αδεια του για φωτο το αμαξι αγοραστηκε
το 2003 καινουργιο και εγινε Supercharged μετα απο κανα τριμηνο με περιπου 7.000-8.000 χλμ και μετα απο ολοι την κουβεντα που ειχαμε εκεινη την ημερα ειχε περιπου 68.000 χλμ και χωρεις κανενα προβλημα μονο τα κλασικα φιτρο-λαδια.κλπ
και εχει φτιαχτει εδω ελλαδα στην αθηνα και για λογους εμπορικους δεν λεμε φυσικα που
αν και προσπαθησαν και αλλοι αλλα δεν τα καταφεραν.....
με το 1.6αρι εβγαλε περιπου στα 168hp τα νουμερα δεν τρελαίνουν αλλα ειχε μια τρελη και
γραμμικη ροπη την οποια δεν θυμαμαι τωρα........


Πρέπει να έχεις κάποια μύγα έ;

Μα ρε φίλε έχεις καταλάβει ότι και τώρα που αναφέρεσαι λες ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ χωρίς κανένα νόημα;

Αυτό το << δεν λέμε φυσικά που έχει γίνει για εμπορικούς λόγους >> τι εννοείς;


Μα για εμπορικούς λόγους ΠΡΕΠΕΙ να πείτε που (και αν) έγινε, γιατί αν όντως ισχύει πιστεύω ΠΑΡΑ πολλά άτομα θα σπεύσουν να το τοποθετήσουν αντί να πάνε σε κάποιο εξακύλινδρο, αλλά τόσο μυαλό κυκλοφορεί.

Δε σου ζήτησε ποτέ και κανείς να πεις ποιος το έχει το αμάξι, αλλά αν ξέρεις εσύ ή κάποιο άλλο, σαν και εσένα μυστικοπαθές, μέλος κάποια τεχνική πληροφορία όπως :

1)είδος τουρμπίνας - κομπρέσσορα
2)συνολικό κόστος μετατροπής
3)το πρόγραμμα φτιάχτηκε εδώ Ελλάδα ή εξωτερικό
4)δουλεύει με stand alone εγκέφαλο ή piggyback;

Ξαναλέω αν έχεις κόλλημα μαζί μου ΓΡΑΨΕ ΜΕ ΣΤΑ ΤΕΤΟΙΑ σου ρε φίλε, αλλά το να βγαίνεις και να λες γενικόλογα και να δίνεις πληροφορίες με το σταγονόμετρο, ΕΓΩ όπως και ΠΟΛΛΟΙ άλλοι και μάλιστα κάτοχοι valvetronic δε νομίζω να το ανέχονται, δε γίνεσαι πιστευτός.


Ζητάω κάτι παράλογο; Και στην τελική το αμάξι δεν είναι και κανένα τέρας ιπποδύναμης ώστε να πεις ότι βγάλαμε το μυστικό του όπλο στον αέρα με το οποίο κερδίζει λεφτά από κόντρες.

Εδώ ρε φίλε ο άλλος τούρμπισε Ε46 Μ3 ένα καιρό που δεν είχε τελειώσει το πρώτο στάδιο βελτίωσης και βγήκε και είπε με το ν και με το σίγμα τι έκανε και πως το έκανε στο αμάξι του και πως δούλεψε και πόσο κόστισε, και εσύ αρνείσαι να δώσεις πληροφορίες για μια δουλειά που θα βγάλει ΠΟΛΛΟΥΣ (εκτός από εμένα) από τον μονόδρομο της μετατροπής.

Δεν αμφισβητώ το ότι έγινε η μετατροπή αλλά το κατά πόσο δούλεψε, και όταν λέμε κάτι (όπως εσύ στην περίπτωση αυτή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορούμε να το υποστηρίζουμε.

Ξαναλέω, ζητάω κάτι παράλογο;

stelmaniac
29-11-08, 11:20
Eσυ ειπες οτι δε θα ξανασχοληθεις με το θρεντ, αλλα δεν κρατας το λογο σου..:rofl2:

Εγω παντως δεν πιστευω λεξη απο αυτην την ονειρικη μετατροπη...

konc
29-11-08, 13:05
Όλα καλά μέχρι εδώ, όμως:
Για 1.6 μιλάγαμε? Του 2003 μοντέλο, Ν45Β16 double vanos δηλαδή.
Δεν είναι valvetronic ο συγκεκριμένος κινητήρας.


Εδώ είναι το θέμα και ασχολείστε με όλα τα άλλα :)
Εγώ πάντως πάω στοίχημα πως έγινε στο συγκεκριμένο αμάξι αλλά δεν θα ξανακούσουμε τίποτα γι'αυτό από τον φίλο που το πρωτοείπε γιατί έκανε ένα μικρό-μικρό λαθάκι. Όπως πολύ εύστοχα παρατήρησες Dim, το αμάξι δεν είναι valvetronic και γι'αυτό τσουλάει ακόμα.

kostase28
29-11-08, 13:17
Δεν υπαρχει πουθενα τουρμπισμενος valvetronic,ο double vanos γινεται τουρμπο απλα με πολυ μικρες πιεσεις της ταξης του 0,4-0,5 bar για αξιοπιστια

oldcarskickass
29-11-08, 13:46
καλα αφηνουμε τον φιλο μας oldcarskickass να λεει....

και ερχομαστε στο θεμα μας
το κομπακτ ηρθε στο συνεργειο για μια απλη αλαγη λαδιων και ενω εγω ειμουν εκει ετσι για ενα απογευματινο καφε.....λογο τοu μικρου ξαδερφου που βάζαμε Supercharged σε ενα e46 m3.

αυτο που λεμε τωρα εχει πριν το καλοκαιρι και ο λογος που δεν ειχαμε αναφερφει στο φορουμ ηταν αυτα που γινανε παραπανω με τον/τους απιστους.....
οταν μιλησα με τον κατοχο του κομπακτ οπου πηρα και την αδεια του για φωτο το αμαξι αγοραστηκε
το 2003 καινουργιο και εγινε Supercharged μετα απο κανα τριμηνο με περιπου 7.000-8.000 χλμ και μετα απο ολοι την κουβεντα που ειχαμε εκεινη την ημερα ειχε περιπου 68.000 χλμ και χωρεις κανενα προβλημα μονο τα κλασικα φιτρο-λαδια.κλπ
και εχει φτιαχτει εδω ελλαδα στην αθηνα και για λογους εμπορικους δεν λεμε φυσικα που
αν και προσπαθησαν και αλλοι αλλα δεν τα καταφεραν.....
με το 1.6αρι εβγαλε περιπου στα 168hp τα νουμερα δεν τρελαίνουν αλλα ειχε μια τρελη και
γραμμικη ροπη την οποια δεν θυμαμαι τωρα........


http://www.youtube.com/watch?v=I7kr9p1MbJw

εκείνη μόνο ξέρει και μέσα της θα κλαίει, αυτό εννοώ όταν μιλάω να ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ αυτά που λέμε.

Άιντε γιατί όλοι γνώστες γίναμε, έκαστος στο είδος του και ορισμένοι στις αγγελίες...

Τα υπόλοιπα φόρουμ είναι γιαυτούς που μπορούν :
1)ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ
2)ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ

shido
29-11-08, 13:47
διπλοβανα δουλευουν αξιοπιστα ακομα και με 2 bar,
λεγε με

www.horsepowerfreaks.com

toumbas
29-11-08, 17:37
και παλι δεν δινω σημασια στον φιλο μας oldcarskickass!
γιατι δεν εχει καταλαβει οτι το αμαξι δεν ειναι δικο μου και δεν με ενδιεφερε να μαθω παραπανω
και ηταν ενος πελατη και οχι εμοπορου για δοκιμες
και δεν θα τον εβαζα στον τοιχο για κατι που δεν ειχα σκοπο να το κανω......
στο δικο μου προτζεκ μολις ξεπεραστουν τα προβληματα με ενα Ε46 με μοτερ απο Ε92 θα μπορω να εχω λεπτομεριες για ολοι την δουλεια αν τελειωσει ναι εγινε η οχι θα βγω και θα το πω δεν ειμαι εμπορακος να χαλασω το ονομα μου και να κρυβομαι πισω απο ενα σιτε σαν ανωνυμος να δω τι θα πουν για το μαγαζι μου!!!!!!!!


οσο στο θεμα μας valvetronic μετα απο τις σχετικες ερωτησεις και την κουβεντα που ειχαμε
οσο για τον τυπο κινητηρα υπαρχει και Supercharger 1.8 Ν42Β18 και Ν46Β18,2.0 N42B20 και Ν46Β20 εδω φτιαγμενα στην ελλαδα
οσο για τον κομπεσορα ειναι μαρκας rotrex και το κοστολογιο ειναι περιπου στα 4.500 ευρω και με πιεση περιπου 0,4-0,5 bar για αξιοπιστια
τωρα για οσες περισοτερες πληροφοριες για αυτους που τους ενδιαφερει να επικοινωνήσουν και να μαθουν οτι θελουν και γιατι οχι να παμε και μια βολτα με αυτα που εχουν φτιαχτει αν και θα προσπαθησω να βρω το παιδι που εχει ενα μαυρο και να το φερω σε καμια συναντηση να το δουμε και απο κοντα



και γιατι αφου εδω γνωστα ατομα το εκαναν και δεν πετυχε γιατι δεν μας λενε απο τι απετυχε μηπως απο θεμα εγκεφαλου απο τι............!!!η να μην βγαλουν κακο ονομα οτι τους εσπασε........

toumbas
29-11-08, 17:41
και για τον φιλο μας oldcarskickass στα ερωτηματα του
και κατι που ξεχασα το πρόγραμμα φτιάχτηκε εδώ Ελλάδα!!

ΔημητρηςΜ3
29-11-08, 18:36
xaxaxaxa:feedback:

oldcarskickass
30-11-08, 00:13
και παλι δεν δινω σημασια στον φιλο μας oldcarskickass!
γιατι δεν εχει καταλαβει οτι το αμαξι δεν ειναι δικο μου και δεν με ενδιεφερε να μαθω παραπανω
και ηταν ενος πελατη και οχι εμοπορου για δοκιμες
και δεν θα τον εβαζα στον τοιχο για κατι που δεν ειχα σκοπο να το κανω......
στο δικο μου προτζεκ μολις ξεπεραστουν τα προβληματα με ενα Ε46 με μοτερ απο Ε92 θα μπορω να εχω λεπτομεριες για ολοι την δουλεια αν τελειωσει ναι εγινε η οχι θα βγω και θα το πω δεν ειμαι εμπορακος να χαλασω το ονομα μου και να κρυβομαι πισω απο ενα σιτε σαν ανωνυμος να δω τι θα πουν για το μαγαζι μου!!!!!!!!


οσο στο θεμα μας valvetronic μετα απο τις σχετικες ερωτησεις και την κουβεντα που ειχαμε
οσο για τον τυπο κινητηρα υπαρχει και Supercharger 1.8 Ν42Β18 και Ν46Β18,2.0 N42B20 και Ν46Β20 εδω φτιαγμενα στην ελλαδα
οσο για τον κομπεσορα ειναι μαρκας rotrex και το κοστολογιο ειναι περιπου στα 4.500 ευρω και με πιεση περιπου 0,4-0,5 bar για αξιοπιστια
τωρα για οσες περισοτερες πληροφοριες για αυτους που τους ενδιαφερει να επικοινωνήσουν και να μαθουν οτι θελουν και γιατι οχι να παμε και μια βολτα με αυτα που εχουν φτιαχτει αν και θα προσπαθησω να βρω το παιδι που εχει ενα μαυρο και να το φερω σε καμια συναντηση να το δουμε και απο κοντα



και γιατι αφου εδω γνωστα ατομα το εκαναν και δεν πετυχε γιατι δεν μας λενε απο τι απετυχε μηπως απο θεμα εγκεφαλου απο τι............!!!η να μην βγαλουν κακο ονομα οτι τους εσπασε........

και για τον φιλο μας oldcarskickass στα ερωτηματα του
και κατι που ξεχασα το πρόγραμμα φτιάχτηκε εδώ Ελλάδα!!


Πρώτη φορά βλέπω κάποιον να ΑΥΤΟαναιρείται σε 5 λεπτά (όση διαφορά έχουν τα ποστ).

ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΖΩ το καπέλο, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΙΡΩΝΕΙΑ, αν τα έλεγες ρε φίλε μου όλα αυτά από την αρχή δε θα αρπαζόμουν ΚΑΘΟΛΟΥ με εσένα.

Και ο λόγος είναι ότι στην αρχή έδωσες φειδωλά πληροφορίες χωρίς να απαντάς ουσιαστικά στα ερωτήματα, τώρα κάτι πάει να γίνει και αφού θα κάνεις προσπάθεια να βρεις τα εν λόγω οχήματα ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΞΑΝΑΛΕΩ μπράβο σου και ένα ΝΑ Μ@Λ@Κ@ σε εμένα που σε κατέκρινα (αλλά πες μου αλήθεια αν δε σε πρίζωνα θα έβγαινες να τα πεις; ).

Είναι ένα ΠΟΛΥ ευαίσθητο θέμα το tuning του valvetronic, και οι ΟΠΟΙΕΣ ενέργειες μου και η λειτουργία μου ως απίστου - φωνακλα Θωμά είχε έχει και θα έχει ως σκοπό να ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙ άτομα που δεν γνωρίζουν που να απευθυνθούν.

Σκέψου τώρα τι φωτιές (μας) άναψες με το εν λόγω σχέδιο - Project και πόσοι άσχετοι από μηχανολογικά χρήστες πιθανώς να ψάχτουν στους επίσης άχρηστους έλληνες μηχανικούς μαστροχαλαστήδες. (δεν είναι όλοι το ίδιο όμως)

Για αυτό σε έκραζα και φώναζα να υποστηρίξεις ΕΜΠΡΑΚΤΑ τα λεγόμενά σου, δλδ ΠΡΩΤΟΝ να προφυλάξεις τους παραπάνω άσχετους ενδεχομένους χρήστες από αετονύχηδες - τσακάλια μηχανικούς που θέλουν σώνει και καλά να βάλουν χέρι στο Ν42 (το οποίο ανήκει στον πελάτη τους), κάτι το οποίο πιστεύω είναι και η Αρχή των φόρουμ δλδ το ΜΟΙΡΑΣΜΑ της γνώσης και η όποια προφύλαξη από κινδύνους που ίσως αγνοούμε. και δεύτερον γιατί έλεγες ότι έχει γίνει και δεν το αποδείκνυες.

Εκτέθηκα που είπε και ένα φίλος πιο πριν (μόλις άρχιζα να σε κράζω) αλλά στα @@ μου, αν έστω ΕΝΑΣ κάτοχος με το εν λόγω μοτέρ προστατευθεί από ένα μ@λ@κ@ μηχανικό.

Χαλάλι, και ειλικρινά μπράβο σου αν μπορέσεις να φέρεις στο φόρουμ ή σε επαφή τους εν λόγω υπερτροφοδοτούμενους με τους υπόλοιπους που ψάχνονται.

Αλλά και εσύ δεν πιστεύεις ότι θα ήταν πιο χρήσιμο αν το έλεγες από την αρχή, ότι ναι υπάρχουν τέτοια μοτέρ και μπορείτε να τους βρείτε εκεί και εκεί και η δουλεία έγινε έτσι και έτσι (να πεις δλδ ό,τι ξέρεις, όχι σε μορφή ανάκρισης αλλά ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ).

Δεν κρατάω κακία σε κανένα, ας σχηματίσει γνώμη για εμένα όποιος θέλει και όπως θέλει, αλλά ας υπάρξει λίγο ενημέρωση επί του θέματος.

ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ πλέον κύριε toumbas, και πιστεύω άλλη φορά θα ήταν πιο χρήσιμο αν απελευθερώνατε κρίσιμες πληροφορίες όταν ο κόσμος τις χρειάζεται.