PDA

Επιστροφή στο Forum : 525i vs 106 Rallye


Black5
25-05-05, 10:22
To 106 το έχει φίλος μου οπότε πήγαμε για μερικά φιλικά ανοίγματα! Έχει βγάλει το μεσαίο καζανάκι, έχει αλλάξει τελικό και φοράει και σκούπα. Ανοίγουμε από 3ες αλλά για πολύ λίγο και μου φάνηκε πως είμαι λίγο πιο γρήγορος... Μας πιάνει το πρώτο φανάρι. Ξεκινάμε λοιπόν και ξεκινάω αρκετά καλύτερα και του παίρνω μία καρότσα. Μέχρι τέλος τρίτης που σταματήσαμε αφού μας έπιασε το επόμενο κόκκινο 2-3 καρότσες. Στο επόμενο φανάρι τα ίδια. Στην συνέχεια ανοίξαμε εν κινήσει από 1ες ή 2ες ρολαριστές. Άνοιγα πολύ σιγά μέχρι που έβαζα 4η και άρχιζα να ξεκολάω έντονα. Και οι δύο ήμασταν με δύο άτομα μέσα. Τώρα άλλαξε καταλύτη, έβαλε εξάτμιση γκρουπ Ν και άλλαξε ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και θέλει ρεβάνς!!!! Το έβαλα σε έξοδα το παιδί! :dance:

kostas*
25-05-05, 10:51
Τελικα ο παραλιγο 200 αλογα ειναι γρηγορος για φαντασου! Ευγε ευγε.

Dark_Niaou
25-05-05, 10:52
Καλά του έκανες γιατί εχει γεμίσει ο τόπος!!!

Geo_3D
25-05-05, 11:01
Μπραβο ρε αδερφε.Παρολαυτα αν ειναι να φτασουμε 200 αλογα για να μπορουμε να περασουμε ραλακια,τοτε λεω να κατσω εδω που καθομαι και να συνεχισω να πινω τον καφε μου.Θα αφηνω τους αλλους 200ρηδες (black5,minas,axion man κ.α.) να κανουν τη δουλεια.Ειμαι "μικρος" εγω ακομα.
Ευγε και απο μενα λοιπον!!!

manosm3
25-05-05, 13:58
Μπραβο black5!
Δεν ειναι αναγκη να φτασετε τα 200 αλογα για να τα περασετε! Εχω 166.7 αλογα! :flipa:
Στα Βριλησσια πηγαινα κανονικα 2 ατομα μεσα και ηρθε απο πισω ασημι saxo vts με εξατμιση που εκανε πολυ θορυβο, εσκαγε ξερογκαζιες, αναβε φωτα και κορναρε συνεχεια! Τον αφηνω να ερθει διπλα και ημουν με 2α! Μεχρι να μπω στις 2.500 με ειχε! Προσεξα οτι ειχε lexus style φωτα πισω και μια σχετικα μεγαλη αεροτομη. Απο κει και περα μην τον ειδατε τον Εμμανουηλ! Στα 90 που εφτασα ηταν πισω 2+ αυτοκινητα! :flipa: :flipa:

thanasis_e36
25-05-05, 16:40
πιο μοτερ φορας? :bullhorn:

JaNeL_325i
25-05-05, 18:22
Tetia na akouo gia ta BMW....tora pantos mou efige ena baros apo mena giati exo ena E36 325i kai ixa ena fobo gia ta Rallye...alla xari se esena.........

Black5
25-05-05, 20:38
Ευχαριστώ για την στήριξη..... με εμπνέει να συνεχίσω! :smiley_ab :ices_ange

Black5
25-05-05, 20:39
πιο μοτερ φορας? :bullhorn:

Αν ρωτάς εμένα το 25άρι Μ50 με μονό Vanos. Κι ο μάνοςΜ3 το ίδιο φοράει αλλά χωρίς vanos.

manosm3
25-05-05, 22:23
Αν ρωτάς εμένα το 25άρι Μ50 με μονό Vanos. Κι ο μάνοςΜ3 το ίδιο φοράει αλλά χωρίς vanos.

Καλα που δεν ειπες κι αλογα παλι! :smashtard :pth:

Fad3In
26-05-05, 00:29
Συνηγορος του διαβολου!
Χρειαζομαστε 2.5λιτρα για να 'ριξουμε ξυλο' σε 1600αρια...
Τεσπα,οπως και να χει,ειναι εντελως διαφορετικης νοοτροπιας τα Σαξοραλλα απ τα δικα μας,αλλα απλα αυτο σκεφτομουν... :takecover
Ν.

Xeno-318is
26-05-05, 02:50
..Rallye...Pios o logos na asxolise kan mia katsarola me rodes kai xwris xeroulia??? :shakehead :shakehead

Elias_Z3
26-05-05, 07:23
[QUOTE=Xeno-318is]..Rallye...Pios o logos na asxolise kan mia katsarola me rodes kai xwris xeroulia??? :shakehead :shakehead[/QUOTΕ]
Δεν θελω να γινω κακος η οτιδηποτε αλλο, απλως θελω να πω οτι ειδικα τα Rallye ειναι αυτοκινητα που ολοι τα εχουν ως παραδειγματα, για να μην πω οτι ειναι πλεον θρυλος της αυτοκινησης. Χωρις κακιες τα λεω παιδια. Και μην ξεχναμε οτι αλλο το 525 και αλλη φιλοσοφια το Rallye.

DaRk_AnGeL
26-05-05, 08:04
[QUOTE=Xeno-318is]..Rallye...Pios o logos na asxolise kan mia katsarola me rodes kai xwris xeroulia??? :shakehead :shakehead[/QUOTΕ]
Δεν θελω να γινω κακος η οτιδηποτε αλλο, απλως θελω να πω οτι ειδικα τα Rallye ειναι αυτοκινητα που ολοι τα εχουν ως παραδειγματα, για να μην πω οτι ειναι πλεον θρυλος της αυτοκινησης. Χωρις κακιες τα λεω παιδια. Και μην ξεχναμε οτι αλλο το 525 και αλλη φιλοσοφια το Rallye.

Όντως... θρυλικά αυτοκίνητα πλέον τα rallye. Έκαναν ένα κάρο κουλούς να νιώθουν οδηγοί, καί έδωσαν αρκετά άλογα σε μπόλικους πιτσιρικάδες που μόλις είχαν πάρει δίπλωμα. Αποτέλεσμα? Θρυλικές στούκες κάθε τόσο και τα καημένα τα ραλλάκια για πέταμα.
Για να μή γινόμαστε πάντα κακοί, είναι γεγονός οτι για το κόστος του, παρέχει αρκετά πράγματα, τόσο σε θέμα επιδόσεων, όσο και σε θέμα γεωμετρίας. Αυτά όμως δε θεωρώ πως αρκούν για να το πούμε "θρύλο".
Απο κεί και πέρα είναι όντως διαφορετικές οι φιλοσοφίες. Ο καθένας αξιολογεί τα κριτήρια του και αποφασίζει τι θα πάρει. Τα δικά μου κριτήρια θα με οδηγούσαν να προτιμήσω ένα μεταχειρισμένο 316 παρά ενα rallye του κουτιού...

Black5
26-05-05, 08:09
Συνηγορος του διαβολου!
Χρειαζομαστε 2.5λιτρα για να 'ριξουμε ξυλο' σε 1600αρια....

Είδες τι γίνεται όταν έχεις 1550 κιλά αμάξι?!!! :banghead:

Fad3In
26-05-05, 09:22
Είδες τι γίνεται όταν έχεις 1550 κιλά αμάξι?!!! :banghead:
Ειδα! Ειδα! Μου ριχνεις μισο τονο!!! :ices_ange
Ν.

Elias_Z3
26-05-05, 09:31
Όντως... θρυλικά αυτοκίνητα πλέον τα rallye. Έκαναν ένα κάρο κουλούς να νιώθουν οδηγοί, καί έδωσαν αρκετά άλογα σε μπόλικους πιτσιρικάδες που μόλις είχαν πάρει δίπλωμα. Αποτέλεσμα? Θρυλικές στούκες κάθε τόσο και τα καημένα τα ραλλάκια για πέταμα.
Για να μή γινόμαστε πάντα κακοί, είναι γεγονός οτι για το κόστος του, παρέχει αρκετά πράγματα, τόσο σε θέμα επιδόσεων, όσο και σε θέμα γεωμετρίας. Αυτά όμως δε θεωρώ πως αρκούν για να το πούμε "θρύλο".
Απο κεί και πέρα είναι όντως διαφορετικές οι φιλοσοφίες. Ο καθένας αξιολογεί τα κριτήρια του και αποφασίζει τι θα πάρει. Τα δικά μου κριτήρια θα με οδηγούσαν να προτιμήσω ένα μεταχειρισμένο 316 παρά ενα rallye του κουτιού...
Εγω θα σου πω απλως να διαβασεις πως χαρακτιριζουν το Μ3 CSL στο τελευταιο evo "ενα μεγαλο Rallye" δεν νομιζω να ειναι τυχαιο. Τωρα αν μερικοι πιτιρικαδες το αγοραζουν γιατι ειναι φτηνο και με γκαζια & μετα σπανε το κεφαλι τους αυτο ειναι αλλο καπελο. και Hyndai αγοραζουν και σκοτονωνται, και ο μπαμπας ενος πιτσιρικα με χρημα του αγοραχει στα 18 Μ3 και σκοτωνεται. Εγω δεν αναφερθηκα στο θεμα οδηγος αλλα αυτοκινητο και εκει το Rallye το βαζουν παντα μεσα στα top cars δεν ειναι τυχαιο νομιζω. anyway η αγαπη μου ειναι τα BMW, αλλα οπως ειπαμε υπαρχουν και αλλα cars στον πλανητη.
παντα φιλικα!!!

Action Man
26-05-05, 13:17
Κακα τα ψεματα...το rallye εχει γινει θρυλος της αυτοκινησης!
Στην κατηγορια του ηταν παντα το καλυτερο,και χτυπουσε ανετα ακριβοτερα αυτοκινητα σε αυτη την κατηγορια π.χ REUNALT CLIO SPORT!
Το οτι το αγοραζαν πιτσιρικαδες που στουκαραν δεν ριχνει την αξια του αυτοκινητου! :calm:

Dark_Niaou
26-05-05, 13:36
Το οτι το αγοραζαν πιτσιρικαδες που στουκαραν δεν ριχνει την αξια του αυτοκινητου! :calm:

Ε..... άμα είναι τρακαρισμένο............όσο να ναι..πέφτει η αξια του :rofl2:

teo525
27-05-05, 02:05
μπραβο black5 ετσι πρεπει να κανουν τα 5αρια να κερναν τσαι! :)

Xeno-318is
27-05-05, 04:30
Pedia oude mia pro8esi eixa gia na ypotimiso to autokinito...kanwntas plaka xaraktirisa to rallaki katsarola xwris xeroulia!(stin pragmatikotita h apopsi mu gia to sigekrimeno autokinito ine akrws anti8eti giati kanei ta panta kai simferi!) twra an xaraktiristike ws mikro m3 ti na pw..naxoume kai ligo ta logika mas!!pro8esi den ixa na meioso pantws kanenan apla liiiiiiigo psonismena xlevasa to pezaki kai yper-ektimisa ti beba...opws kai na to kanume omws re pedia, ein'alliws o germanos!!...Deutschland uber alles!! :smiley_ab

Fad3In
27-05-05, 11:35
Στην κατηγορια του ηταν παντα το καλυτερο,και χτυπουσε ανετα ακριβοτερα αυτοκινητα σε αυτη την κατηγορια π.χ REUNALT CLIO SPORT!


Πλεον μαλλον αντιστραφηκαν οι οροι!!! Σωστα;
Ν.

ΜΙΧΑΛΗΣ
27-05-05, 12:39
Ετος '97 εψαχνα να αγορασω καινουριο μικρο περιπου στα 4500000δρχ. τα ειχα ψαξει ολα για ολα, οπως και το rally το 8v 1600cc που εβγαινε τοτε με τα 100 αλογα! Δεν με συγκινησε καθολου το συγκεκριμενο γιατι πολυ απλα ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.Εναν ξερο αναπτηρα διεθετε ουτε καν υδραυλικο τιμονι δεν ειχε...και οσο για τα κρατηματα του, ναι ειχε αλλα μονο για καποιον με αντανακλαστικα και χερά διοτι το αμαξι δεν συγχωρει λαθη. Κατεληξα στο polo μετα 100 αλογα που τα ειχε ολα και με αντικατασταση της αναρτησης εφτασε στα προσδοκουμενα επιπεδα κρατηματος ενος μεσου εως καλου οδηγου.Εαν ζητας μια ελαφρια ξερη καροτσα με σωστη γεωμετρια για να του χωσεις ενα ρολ μπαρ και να το πας αναβαση ριτσωνας, ναι παρτο!Εγω θα το επαιρνα η αληθεια ειναι αλλα οχι και να δωσω τοσα λεφτα!! :)

Elias_Z3
27-05-05, 13:02
twra an xaraktiristike ws mikro m3 ti na pw..naxoume kai ligo ta logika mas!!
Διορθωση το Μ3 χαρακτηριστικε μεγαλο Rallye!

kostas*
27-05-05, 13:53
Μην το παρακανουμε. Το Ralye για τα λεφτα του ηταν οτι καλυτερο για καποιον που τον ενδιαφερει η γρηγορη οδηγηση βεβαια. Οποιος το εχει οδηγησει ξερει. Ας μου βρει καποιος αυτοκινητο μεχρι και τη διπλασια-τριπλασια τιμη απο αυτο που να μπορει να το πιασει σε στροφιλικια και τα ξαναλεμε. Alex που εισαι?
Οποιος εχει καλη μνημη ας θυμηθει ενα track test του DRIVE οπου το 328 ειχε χασει απο ενα SAXO στο γυρο πιστας. Ειχα πριν το Ζ4 ενα SAXO και το ξερω καλα σαν αυτοκινητο. Σιγουρα οταν το πιεσεις γινεται πολυ αγχωτικη η οδηγηση αλλα πηγαινει. Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι η παθητικη του ασφαλεια που ειναι για κλαματα.

alexk
27-05-05, 16:51
Παιδιά, νομίζω ότι στη συζήτηση σχετικά με τα σαξόραλλα (που έχω εμπλακεί Ν το πλήθος φορές) επικρατεί λίγο το συναίσθημα "BMW και τα μυαλά στα κάγκελα". Θα πω την προσωπική μου εμπειρία (που νομίζω την έχω εκφράσει και στο παρελθόν).

Καλώς ή κακώς, μεγάλωσα μέσα σε bmw. Η οικογένειά μου είχε πάντα, διάφορα bmw. Όταν πήρα το δίπλωμα μου κυκλοφορούσα ένα Ε46 318i (1.9lt), 6 μηνών. Είχα την τύχη, να έχω οδηγήσει ένα μεγάλο ποσοστό από ότι bmw έχει κυκλοφορήσει. Όταν το πλήρωμα του χρόνου έφθασε για να πάρω το δικό μου αυτοκίνητο, έψαχνα να βρώ Ε30 318is (το θεωρώ απίστευτο αυτοκίνητο και ένα από τα αγαπημένα μου). Φυσικά, κανείς σχεδόν δεν πουλά ένα γνήσιο 318is E30, γιατί είναι φανταστικό αυτοκίνητο. Έτσι, επειδή βρήκε η μητέρα μου ένα καλό μετ/νο saxo vts, το αγόρασα. Το saxo πάντα μου άρεσε σαν σχήμα αυτοκινήτου. Το σχήμα του μου αρέσει πολύ (με τα σπόϊλερ και τα φουσκωτά φτερά). Έτσι λοιπόν, βρέθηκα με αυτό τον "κουβά" όπως πολλοί χαρακτηρίζουν. Στην αρχή ένιωσα περίεργα μιας και το στρίψιμο του ήταν πολύ διαφορετικό με ότι είχα συνηθίσει. Επίσης, το τιμόνι του δεν είχε την ακρίβεια μιας bmw. Το πάτημα του στο δρόμο και οι επιδόσεις του (μαμά τελείως) με εντυπωσίασαν. Με το πέρασμα του χρόνου, εξόπλισα το μικρό που πυραυλάκι με διάφορα προϊόντα ουσίας (μπάρα θόλων, ψαλιδόμπαρα, αγωνιστικά φρένα, καλή ανάρτηση, αγωνιστικά λάστιχα, 2ο στάδιο βελτίωση κινητήρα και άλλες λεπτομέρειες). Φυσικά, συνήθισα να το οδηγώ. Και μετά ήρθε το χάος... Το αυτοκίνητό μου, έστριβε με ΑΠΕΙΡΑ χιλιόμετρα. Επιτάχυνε, έστριβε, φρέναρε με απίστευτη ευκολία και ταχύτητα. Πρέπει να συμφωνήσω ότι όντως είναι ένα πολύ δύσκολο αυτοκίνητο στην γρήγορη οδήγηση, αλλά είναι απίστευτα στριφτερό. Θέλει πολύ θράσος, ψυχική δύναμη και γνώσεις για να το στρίψεις. Θυμάμαι πολλές φορές να φθάνω σε μια στροφή, να σφίγγω τα δόντια και να πατάω το γκάζι τέρμα για να στρίψει (???). Και δεν μιλάμε για 80-100 χλμ, αλλά για 150 και πάνω.
Επίσης πρέπει να σημειώσω, ότι πολλές φορές, πήγαινα πολύ πιο αργά από ότι μπορούσε να πάει το αυτοκίνητο, γιατί είναι δύσκολο να φρενάρεις σε στροφή πηγαίνοντας τόσο γρήγορα (δεν αφήνεις γκάζι στη στροφή, για φρένο το ξεχνάς τελείως...).
Ποτέ μα ποτέ στους 18 μήνες που το είχα στην κατοχή μου, δεν κινδύνεψα ούτε ήρθα σε δύσκολη θέση. Ποτέ δεν γλύστρισα και ποτέ δεν του έκανα την παραμικρή γρατσουνιά. Ένα συναίσθημα θυμάμαι, όταν έβγαινα από το αυτοκίνητο, που χαμογελούσα σαν χαζός. Μιλάμε για ένα παιχνίδι.
Έχω πλέον ένα compact που έχει και ανάρτηση και αγωνιστικά λάστιχα. Σε καμμία στροφή δεν κατάφερε να στρίψει πιο γρήγορα από το saxo.

Νομίζω ότι είναι σωστό να βλέπουμε πιο σφαιρικά τα πράγματα. Τα saxo και rallye δεν κατασκευάστηκαν για να είναι ποιοτικά και ασφαλή, αλλά για να έχουν επιδόσεις και να δίνουν χαρά στην οδήγηση. Επίσης, ο πιτσιρικάς που προξενεί το ατύχημα, ότι γρήγορο αυτοκίνητο και να έχει (π.χ. 996 turbo), θα συμβεί ακριβώς το ίδιο.

Η αλήθεια είναι ότι έχω μετανιώσει που αποχωρίστηκα το vts μου. Σήμερα θα ήταν τετραπετάλουδο. Αντιθέτως, καταστράφηκε γιατί ο νέος αγοραστής του, το προσγείωσε σε ένα δέντρο (μάλλον το αυτοκίνητο θα έφταιγε... που δεν έχει κρατήματα...).

Τέλος, γιατί σας κούρασα με το μεγάλο post μου. Νομίζω ότι δεν αγαπάς πρόσωπα/πράγματα γιατί είναι τέλεια, αλλά και για τις ιδιαιτερότητες, δυσκολίες, μειονεκτήματα που έχουν και για τις συγκινήσεις που προσφέρουν όλα αυτά.

Fad3In
28-05-05, 19:00
Ενδιαφερουσα αφηγηση!
Οντως ειναι πυραυλακια ακομα και χωρις βελτιωσεις,αλλα...δεν ξερω,ειναι θεμα του οτι εχω συνηθισει να οδηγω αυτοκινητα με 'κωλο' και
δεν μ αρεσουν πολυ τα μικρα...αισθητικα τεσπα! :nixweiss:
Ν.

JaNeL_325i
28-05-05, 23:12
Ενδιαφερουσα αφηγηση!
Οντως ειναι πυραυλακια ακομα και χωρις βελτιωσεις,αλλα...δεν ξερω,ειναι θεμα του οτι εχω συνηθισει να οδηγω αυτοκινητα με 'κωλο' και
δεν μ αρεσουν πολυ τα μικρα...αισθητικα τεσπα! :nixweiss:
Ν.


Simfono mazi sou Fad3In.....afto pou sixenomai ine ENA.....den mou aresoun amaksia ta opoia exoun polla aloga kai i kinisi ine stous brosta troxous....an den ise kai gamo tous odigous kai se ksefígi ligo to gazi se ena fanari mpori kai na liosis kai ta lastixa sou......emena mou aresi i kinisi na ine stous piso troxous i kai stous teseris...den ine tixaio pou oles i megales etairies aftokiniton ferrari i laborgini pou vgazoun me kinisi piso i kai stous teseris.......

diorthoste me an kano lathos......

teo525
29-05-05, 01:02
ουτε καν τετρακινηση με μια εξερεση,η πισω κινηση ειναι η σωστη για δρομο εκτος και αν ενδιαφερεσαι για χωματινα ραλυ οποτε4wd!

Fad3In
03-06-05, 03:09
Simfono mazi sou Fad3In.....afto pou sixenomai ine ENA.....den mou aresoun amaksia ta opoia exoun polla aloga kai i kinisi ine stous brosta troxous....an den ise kai gamo tous odigous kai se ksefígi ligo to gazi se ena fanari mpori kai na liosis kai ta lastixa sou......emena mou aresi i kinisi na ine stous piso troxous i kai stous teseris...den ine tixaio pou oles i megales etairies aftokiniton ferrari i laborgini pou vgazoun me kinisi piso i kai stous teseris.......

diorthoste me an kano lathos......

Μα απο μηχανικης αποψης και λογω περιορισμων,τα πολλα αλογα θελουν πισω κινηση...Δεν μπορεις ΚΑΙ να στριβεις ΚΑΙ να προσπαθεις να μεταδωσεις 500+
αλογα με τους μπροστινους τροχους! Βλεπε και F1! ;)
Ν.

DEYKALION
09-06-05, 10:47
ΕΧΩ ΕΝΑ Μ3 Ε46 ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΜΑΞΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.
ΝΙΩΘΩ ΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΒΩ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΟΤΑΝ ΣΤΗΝΟΜΑΙ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙ. :drive2:

Fad3In
09-06-05, 11:36
Χαχαχαχ,μα τι περιμενες; :D :cheers:
Ν.

To post αυτό είναι off-topic και θα έπρεπε να διαγραφεί

alexk
10-06-05, 00:05
ΕΧΩ ΕΝΑ Μ3 Ε46 ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΜΑΞΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.
ΝΙΩΘΩ ΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΒΩ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΟΤΑΝ ΣΤΗΝΟΜΑΙ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙ. :drive2:

Συγγνώμη, αλλά αυτό που κολλάει?

DaRk_AnGeL
10-06-05, 00:41
Πουθενά δεν κολλάει άλεξ.. απ ότι φαίνεται το forum τείνει να λάβει μια μορφή του στύλ : Οι μισοί θα πετάνε ότι τους κατέβει(και σε όσο πιο άσχετο thread γινεται) και οι άλλοι μισοί θα τους κράζουν......
και δε μιλάω για το συγκεκριμένο post μόνο.. αλλα για τη γενικότερη εικόνα που βλέπω τον τελευταίο καιρό και είναι.. απ το κακό στο χειρότερο

TheCondor
10-06-05, 00:55
ΕΧΩ ΕΝΑ Μ3 Ε46 ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΜΑΞΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.
ΝΙΩΘΩ ΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΒΩ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΟΤΑΝ ΣΤΗΝΟΜΑΙ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙ. :drive2:

Eγω παντως θα ενιωθα πολυ καλα αν εκλεβα εκκλησια!!!! :smashtard :smashtard :D

Fad3In
10-06-05, 01:27
Πουθενά δεν κολλάει άλεξ.. απ ότι φαίνεται το forum τείνει να λάβει μια μορφή του στύλ : Οι μισοί θα πετάνε ότι τους κατέβει(και σε όσο πιο άσχετο thread γινεται) και οι άλλοι μισοί θα τους κράζουν......
και δε μιλάω για το συγκεκριμένο post μόνο.. αλλα για τη γενικότερη εικόνα που βλέπω τον τελευταίο καιρό και είναι.. απ το κακό στο χειρότερο

Ναι,συμβαινει αυτο...αλλα τα παραλες,ετσι;
Εξ αλλου μπορουμε απλα να μην απανταμε σε τετοια μηνυματα... ;)
(το εκανα εγω θα πεις...αλλα τεσπα!)
Ν.