PDA

Επιστροφή στο Forum : Ευθυγράμμιση-Ζυγοστάθμιση


djkostas20
05-12-08, 15:20
Ανοίγω καινούριο thread γιατί στην αναζήτηση δεν βρήκα κάτι παρόμοιο!!!

Σήμερα έκανα αλλαγή μπρός-πίσω και φυσικά ζυγοστάθμιση...
Μέσα στην βδομάδα λέω να κάνς και μία ευθυγράμμιση!

Γνωρίζεται τι τιμές να τους πώ?

tassos
05-12-08, 16:52
Εγω πληρωνω ζυγοσταθμιση 5ευρω καθε τροχο.
Ευθυγραμμιση 30

vaspap
05-12-08, 17:16
Ανοίγω καινούριο thread γιατί στην αναζήτηση δεν βρήκα κάτι παρόμοιο!!!

Σήμερα έκανα αλλαγή μπρός-πίσω και φυσικά ζυγοστάθμιση...
Μέσα στην βδομάδα λέω να κάνς και μία ευθυγράμμιση!

Γνωρίζεται τι τιμές να τους πώ?

Η αλλαγη των ελαστικων τα εμπρος πισω πρεπει να γινεται μονο στα αυτοκινητα με εμπρος κινηση, επειδη τα ελαστικα του εμπρος αξονα δεχονται πιεσεις 3 φορες μεγαλυτερες απο τα πισω που απλως ακολουθουν.
Στα αυτοκινητα με πισω κινηση δεν χριαζεται να το κανουμε αυτο. Ειναι λαθος δεν εχει λογικη!
Το λεω αυτο εκ πειρας διοτι τα ελαστικα ηταν για μερικα χρονια το αντικειμενο εργασιας μου!

NIKOS Z3
05-12-08, 17:35
ετσι ακριβως ειναι!!!

vaspap
05-12-08, 17:58
Εγω πληρωνω ζυγοσταθμιση 5ευρω καθε τροχο.
Ευθυγραμμιση 30

παρ'ολ'αυτα οι τιμες ειναι παρα πολυ καλες!
που?? αν επιτρεπεται?

tassos
05-12-08, 18:05
παρ'ολ'αυτα οι τιμες ειναι παρα πολυ καλες!
που?? αν επιτρεπεται?

Ειναι της αλυσιδας quick fit, το συγκεκριμενο ειναι σε καθετο δρομο της συγγρου ακριβως διπλα στο Σπανο!

djkostas20
05-12-08, 21:18
Το έκανα αυτό για να αντέξω λίγο ακόμα και να μην αλλάξω λάστιχα γιατί θέλω να αλλάξω και ζάντες και τα πρώην πίσω λάστιχα τα είχα φάει τελείως από τις πόρτες!!! χαχαχαχα

Όσο για τιμές συγγνώμη που δεν το διευκρίνισα αλλά δεν εννοούσα τι θα πληρώσω αλλά τι τιμές να τους πώ για κάμπερ-κάστερ!!!!

kostase28
05-12-08, 22:03
Εγω 50 δινω για ευθυγραμμιση και 5 τον τροχο για ζυγοσταθμιση

kostase28
05-12-08, 22:47
Το έκανα αυτό για να αντέξω λίγο ακόμα και να μην αλλάξω λάστιχα γιατί θέλω να αλλάξω και ζάντες και τα πρώην πίσω λάστιχα τα είχα φάει τελείως από τις πόρτες!!! χαχαχαχα

Όσο για τιμές συγγνώμη που δεν το διευκρίνισα αλλά δεν εννοούσα τι θα πληρώσω αλλά τι τιμές να τους πώ για κάμπερ-κάστερ!!!!

Σορρυ νομιζα τιμες σε χρηματα.Βαζει το αμαξι στο κομπιουτερ και του βγαζει τα ορια που θα κινηθει σε καμπερ-καστορ.

vaspap
06-12-08, 16:29
Το έκανα αυτό για να αντέξω λίγο ακόμα και να μην αλλάξω λάστιχα γιατί θέλω να αλλάξω και ζάντες και τα πρώην πίσω λάστιχα τα είχα φάει τελείως από τις πόρτες!!! χαχαχαχα

Όσο για τιμές συγγνώμη που δεν το διευκρίνισα αλλά δεν εννοούσα τι θα πληρώσω αλλά τι τιμές να τους πώ για κάμπερ-κάστερ!!!!

Αυτο λεμε παραπανω φιλε μου.... οτι δεν υπαρχει λογος να κανεις τα ελαστικα σου εμπρος πισω μιας και εχεις πισω κινηση αυτοκινητο.
Αυτην την στιγμη εχεις βαλει στο τιμονι σου τα πισω ελαστικα που εχεις φαει τελειως οπως λες... αυτο δεν ειναι σωστο... ειναι επικυνδινο...!!

Συγνωμη που γινομαι κατηγορηματικος
Αλλα πιστευω οτι δεν πρεπει να δινουμε λαθος πληροφοριες στα υπολοιπα μελη που ισως να μην γνωριζουν και να προσπαθουν να μαθουν.
Το σωστο ειναι να λεμε πιο ειναι το σωστο!!
τουλαχιστον οσοι γνωριζουμε κατι.

Οσο για τις τιμες - ορια ρυθμισεων, υπαρχουν ολα στους υπολογιστες των ευθυγραμισσεων για καθε μοντελο ξεχωριστα δεν χριαζεται να πεις τιποτα, μονο τι αυτοκινητο εχεις (μοντελο, κυβικα, ιντζες ζαντας).

Και κατι συμαντικο!!!!
καλο ειναι να κανουμε ευθυγραμιση με ελαστικα που ειναι σε καλη κατασταση
ειδικα τα ελαστικα στο τιμονι!!

sm6
06-12-08, 17:03
απλως να προσθεσω οτι το μπρος-πισω ή το "χιαστι" των ελαστικων, εχει λογικη σε πολλα αυτοκινητα. οπου και αν εχουν την κινηση. ετσι τουλαστιχον λενε καποιοι παλιοι λαστιχαδες και τεχνικοι εταιριων. λογος, η ομοιομορφη φθορα των ελαστικων.
φυσικα πρεπει να γινεται σε τακτα χρονικα διαστηματα (π.χ. καθε 10000) και οχι οταν τα μεν ή τα δε λαστιχα εχουν γινει ρεταλια. τοτε πραγματι δεν εχει λογικη και ειναι και επικινδυνο.
γενικα το ελαστικο ειναι ενα παρεξηγημενο εξαρτημα. λιγοι του δινουν τη σημασια που του αξιζει. κακως αν σκεφθουμε οτι αυτο το φθηνο κομματι καουτσουκ, φερνει σε επαφη με το δρομο εξοπλισμο πολλαπλασιας αξιας. και παρολα αυτα το παραμελουμε.
ο καλυτερος και φθηνοτερος τροπος να βελτιωσει και να κανει ασφαλεστερο το αυτοκινητο του καποιος, ειναι επιλεγοντας τα καταλληλα ελαστικα. και φυσικα να τα προσεχει, να τα συντηρει σωστα και να τα αλλαζει πριν αυτα γινουν "ξυλα" και ανεξαρτητως βαθους πελματος.
αντιθετως βλεπουμε πολλους να ξεκινανε αντιθετα, βελτιωνοντας αλλα σημεια και καταληγουν στο τελος στα ελαστικα.
στον φιλο εχω να προτεινω να αλλαξει και τα τεσσερα λαστιχα. να μην κανει οικονομια στην ασφαλεια. οσο για ευθυγραμμιση εχω ακουσει οτι ο σπανος στη συγγρου εχει το καλυτερο μηχανημα στην ελλαδα.

vaspap
06-12-08, 18:17
απλως να προσθεσω οτι το μπρος-πισω ή το "χιαστι" των ελαστικων, εχει λογικη σε πολλα αυτοκινητα. οπου και αν εχουν την κινηση. ετσι τουλαστιχον λενε καποιοι παλιοι λαστιχαδες και τεχνικοι εταιριων. λογος, η ομοιομορφη φθορα των ελαστικων.
φυσικα πρεπει να γινεται σε τακτα χρονικα διαστηματα (π.χ. καθε 10000) και οχι οταν τα μεν ή τα δε λαστιχα εχουν γινει ρεταλια. τοτε πραγματι δεν εχει λογικη και ειναι και επικινδυνο.
γενικα το ελαστικο ειναι ενα παρεξηγημενο εξαρτημα. λιγοι του δινουν τη σημασια που του αξιζει. κακως αν σκεφθουμε οτι αυτο το φθηνο κομματι καουτσουκ, φερνει σε επαφη με το δρομο εξοπλισμο πολλαπλασιας αξιας. και παρολα αυτα το παραμελουμε.
ο καλυτερος και φθηνοτερος τροπος να βελτιωσει και να κανει ασφαλεστερο το αυτοκινητο του καποιος, ειναι επιλεγοντας τα καταλληλα ελαστικα. και φυσικα να τα προσεχει, να τα συντηρει σωστα και να τα αλλαζει πριν αυτα γινουν "ξυλα" και ανεξαρτητως βαθους πελματος.
αντιθετως βλεπουμε πολλους να ξεκινανε αντιθετα, βελτιωνοντας αλλα σημεια και καταληγουν στο τελος στα ελαστικα.
στον φιλο εχω να προτεινω να αλλαξει και τα τεσσερα λαστιχα. να μην κανει οικονομια στην ασφαλεια. οσο για ευθυγραμμιση εχω ακουσει οτι ο σπανος στη συγγρου εχει το καλυτερο μηχανημα στην ελλαδα.

Φιλε μου κι εσυ εισαι πολυ λαθος

Να γινω ξανα ξεκαθαρος και επιμενω διοτι ηταν η δουλεια μου για αρκετα χρονια.
--- Το εμπρος πισω ειναι μονο για τα αυτοκινητα εμπρος κινησης.- (μιας και δεν ασκειτε καμια δυναμικη στους πισω τροχους των εμπρος κινησης αυτοκινητων) και η φθορα ειναι 3 προς 1.
--- Το "χιαστι" γινονταν στα ελαστικα πριν απο 35 χρονια που ηταν συμβατικα και δεν ειχαν μεταλικο σκελετο (radial).
Φανταστειτε λοιπον ενα σημερινο ελαστικο με μεταλικο σκελετο που εχει παρει μια φορμα καμπερ να παει το μεσα προφιλ εξω, το αμαξι θα παει κατα δια... (ασε που στα περισσοτερα ελαστικα (ασυμμετρα) εχουν εξωτερικο και εσωτερικο προφιλ.

Αν δεν ειστε γνωστες ή ειδικοι μην λετε διαφορα.
Δεν ειναι γνωση οτι απλως εχετε ακουσει απο καπου.
Προσεχεται τι λετε διοτι δινεται λαθος πληροφοριες στα μελη.

Επιμενω!!!!!

konas
06-12-08, 18:58
And the show begins

:smiley_ab:lamer:

djkostas20
06-12-08, 19:07
Δεν είπα ότι ξέρω και μάλιστα ευχαριστώ που μου είπες ότι δε χρειάζεται!!! Απλά επειδή τα έχω φάει αρκετά και το πίσω μέρος ξεκολλούσε με το παραμικρό το έκανα αυτό για να βγάλω 3-4 μήνες παραπάνω για να αλλάξω και ζάντες! Ξέρω ότι είναι επικίνδυνο αλλά οδηγικά τουλάχιστον εγώ έχω δει μεγάλη βελτίωση μετά από αυτή την αλλαγή άρα θεωρώ ότι το να έχω καλύτερα ελαστικά πίσω είναι λιγότερο επικίνδυνο από το να έχω καλά μπροστά και χειρότερα πίσω!

Όσο για τα νούμερα ξέρω ότι έχει το μηχάνημα απλά ρώτησα μήπως κάποιος έχει δοκιμάσει άλλα νούμερα και έχει δει καλύτερη συμπεριφορά από το αυτοκίνητο του!

InsaneDriver
06-12-08, 19:23
απλως να προσθεσω οτι το μπρος-πισω ή το "χιαστι" των ελαστικων, εχει λογικη σε πολλα αυτοκινητα. οπου και αν εχουν την κινηση. ετσι τουλαστιχον λενε καποιοι παλιοι λαστιχαδες και τεχνικοι εταιριων. λογος, η ομοιομορφη φθορα των ελαστικων.
φυσικα πρεπει να γινεται σε τακτα χρονικα διαστηματα (π.χ. καθε 10000) και οχι οταν τα μεν ή τα δε λαστιχα εχουν γινει ρεταλια. τοτε πραγματι δεν εχει λογικη και ειναι και επικινδυνο.
γενικα το ελαστικο ειναι ενα παρεξηγημενο εξαρτημα. λιγοι του δινουν τη σημασια που του αξιζει. κακως αν σκεφθουμε οτι αυτο το φθηνο κομματι καουτσουκ, φερνει σε επαφη με το δρομο εξοπλισμο πολλαπλασιας αξιας. και παρολα αυτα το παραμελουμε.
ο καλυτερος και φθηνοτερος τροπος να βελτιωσει και να κανει ασφαλεστερο το αυτοκινητο του καποιος, ειναι επιλεγοντας τα καταλληλα ελαστικα. και φυσικα να τα προσεχει, να τα συντηρει σωστα και να τα αλλαζει πριν αυτα γινουν "ξυλα" και ανεξαρτητως βαθους πελματος.
αντιθετως βλεπουμε πολλους να ξεκινανε αντιθετα, βελτιωνοντας αλλα σημεια και καταληγουν στο τελος στα ελαστικα.
στον φιλο εχω να προτεινω να αλλαξει και τα τεσσερα λαστιχα. να μην κανει οικονομια στην ασφαλεια. οσο για ευθυγραμμιση εχω ακουσει οτι ο σπανος στη συγγρου εχει το καλυτερο μηχανημα στην ελλαδα.


Άσχετο...

Η διαφήμιση που έχεις στην υπογραφή σου :bowdown: ψηφίστηκε από τον γερμανικό τύπο ως η πιο πετυχημένη της χρονιάς που πέρασε. Το διάβασα χθες σε γερμανικό περιοδικό.

sm6
06-12-08, 19:45
Φιλε μου κι εσυ εισαι πολυ λαθος

Να γινω ξανα ξεκαθαρος και επιμενω διοτι ηταν η δουλεια μου για αρκετα χρονια.
--- Το εμπρος πισω ειναι μονο για τα αυτοκινητα εμπρος κινησης.- (μιας και δεν ασκειτε καμια δυναμικη στους πισω τροχους των εμπρος κινησης αυτοκινητων) και η φθορα ειναι 3 προς 1.
--- Το "χιαστι" γινονταν στα ελαστικα πριν απο 35 χρονια που ηταν συμβατικα και δεν ειχαν μεταλικο σκελετο (radial).
Φανταστειτε λοιπον ενα σημερινο ελαστικο με μεταλικο σκελετο που εχει παρει μια φορμα καμπερ να παει το μεσα προφιλ εξω, το αμαξι θα παει κατα δια... (ασε που στα περισσοτερα ελαστικα (ασυμμετρα) εχουν εξωτερικο και εσωτερικο προφιλ.

Αν δεν ειστε γνωστες ή ειδικοι μην λετε διαφορα.
Δεν ειναι γνωση οτι απλως εχετε ακουσει απο καπου.
Προσεχεται τι λετε διοτι δινεται λαθος πληροφοριες στα μελη.

Επιμενω!!!!!


Ωραια,

Το αρκετα το διεκρινιζεις? Διοτι αν εισαι 30 ετων π.χ. η συνολικη σου εργασιακη πειρα δεν μπορει να υπερβαινει τα 10 ετη. Και αυτό αν δεν σπουδασες απολυτως τιποτα.

Το ότι καποιος εκανε μια δουλεια για ένα διαστημα, δεν τον κανει αυτοματως «ειδικο» σε έναν τομεα που καποιοι αλλοι μπορει να εχουν εκτος από πολλαπλασια εμπειρια και 1-2 πτυχια…

Αντιθετως ο κοσμος είναι γεματος από αποτυχημενους επαγγελματιες οι οποιοι λογω ακριβως αυτης της αποτυχιας, αλλαζουν επαγγελμα. κι εγω φιλε μου δουλεψα ένα καλοκαιρι σε ραφταδικο. Τι να κάνω τωρα? Να κρινω τον αρμανι?

Το Α ώστε να αρχιζεις να αποκτας μια γνωση (διοτι υπαρχουν αρκετα βηματα ως το Ω, π.χ το Β που είναι η ορθογραφια) είναι να μαθεις να διαβαζεις. Κατι που μαλλον εσυ δεν εμαθες ακομα. Ξαναλεω λοιπον και κοιτα και το προηγουμενο ποστ ότι δεν ειμαι κατηγορηματικος στα λεγομενα μου.

Μεταφερω δηλαδη ότι μου ειπαν σε καποιες επισκεψεις μου (όταν εγραφα σε περιοδικα) σε εργοστασια ελαστικων (και σε πιστες για δοκιμη), διευθυντες και τεχνικοι με χρονια εμπειρια σε καθημερινα και αγωνιστικα αυτοκινητα. Το διευκρινιζω.

Κατι παραπανω δηλαδη από το επιπεδο του εποχιακου λαστιχα. Βεβαια τα ιδια εχω ακουσει και από παλιους επαγγελματιες με 30 και 40 χρονια πειρα.

Επιπλεον φυσικα και δεν αναφερομαι σε όλες τις περιπτωσεις και υποπεριπτωσεις (μιας και το εθεσες, όλα τα ελαστικα εχουν μεταλλικο σκελετο? Για πες μας).

Σε απλα ελαστικα το καποιοι κανουν. Σε ελαστικα με ασυμετρο πελμα, η σε ελαστικα με άλλες διαστασεις εμπος πισω εννοειται ότι δεν ισχυει. Συγγνωμη που δεν το ανελυσα αλλα πιστευα ότι θα το καταλαβαινες.
μαθε και κατι άλλο. προφανως και η δικη σου γνωμη (ασχετα αν είναι σωστη ή λαθος) είναι «απλως ότι εχουμε ακουσει από καπου». Το ότι το λες εσυ δεν εχει καμια επιπλεον βαρυτητα, διοτι δεν θεωρεισαι περισσοτερο (ουτε και λιγοτερο βεβαια) αξιοπιστος από τον οποιονδηποτε.

Στα φορουμ γινονται φιλικες συζητησεις, δεν δινονται τεχνικες γνωματευσεις με σφραγιδες και υπογραφες. Και μαλιστα από ατομα που δεν εχουν κανενα τεχνικο και εκπαιδευτικο υποβαθρο ώστε να τεκμηριωνουν μια αποψη. (μην το παρεις στραβα, δεν εννοω εσενα διοτι δεν σε ξερω)


Οποιος θελει πηγαινει σε πιστοποιημενο φορεα ή επιχειρηση και λαμβανει υπευθυνη απαντηση στο ερωτημα του.


Και για να σε μιμηθω σε πρωτο προσωπο βεβαια διοτι απευθυνομαι μονο σε εσενα:
Επειδη αυτοαποκαλεισαι γνωστης και ειδικος δεν σημαινει απαραιτητα ότι εισαι.
Αυτά που λες, για εμας είναι «απλως ότι εχουμε ακουσει από καπου».
Προσεχε να διαβαζεις τι γραφουν οι αλλοι και να απαντας αναλογα, διοτι μπορει να εκτεθεις.

Δεν επιμενω!!!!!!!!!!
(διοτι στο φορουμ περναω καποιες ωρες για ψυχαγωγια. Δεν θελω κανεις να παιρνει πιο σοβαρα απο ότι πρεπει τα λεγομενα μου. Απλως να ακουει μια δευτερη γνωμη και να ψαχνει μονος του το σωστο ή το λαθος).





InsaneDriver, thanks κι εγω σημερα την ειδα. δεν το ηξερα οτι ειχε παρει και διακριση... ειδες η bmw? "ζωγραφιζει" σε ολα τα επιπεδα...

konas, :dblthumb2

vaspap
07-12-08, 10:47
Δεν είπα ότι ξέρω και μάλιστα ευχαριστώ που μου είπες ότι δε χρειάζεται!!! Απλά επειδή τα έχω φάει αρκετά και το πίσω μέρος ξεκολλούσε με το παραμικρό το έκανα αυτό για να βγάλω 3-4 μήνες παραπάνω για να αλλάξω και ζάντες! Ξέρω ότι είναι επικίνδυνο αλλά οδηγικά τουλάχιστον εγώ έχω δει μεγάλη βελτίωση μετά από αυτή την αλλαγή άρα θεωρώ ότι το να έχω καλύτερα ελαστικά πίσω είναι λιγότερο επικίνδυνο από το να έχω καλά μπροστά και χειρότερα πίσω!

Όσο για τα νούμερα ξέρω ότι έχει το μηχάνημα απλά ρώτησα μήπως κάποιος έχει δοκιμάσει άλλα νούμερα και έχει δει καλύτερη συμπεριφορά από το αυτοκίνητο του!

Σιγουρα σεβομαστε οτι ειναι προσωπικη σου επιλογη αυτο που εκανες, αλλα να λεμε ομως και την πραγματικη τεχνικη αληθεια.
Βαλε λοιπον δυο καινουργια μονο εμπρος καποια στιγμη.

vaspap
07-12-08, 10:59
Ωραια,

Το αρκετα το διεκρινιζεις? Διοτι αν εισαι 30 ετων π.χ. η συνολικη σου εργασιακη πειρα δεν μπορει να υπερβαινει τα 10 ετη. Και αυτό αν δεν σπουδασες απολυτως τιποτα.

Το ότι καποιος εκανε μια δουλεια για ένα διαστημα, δεν τον κανει αυτοματως «ειδικο» σε έναν τομεα που καποιοι αλλοι μπορει να εχουν εκτος από πολλαπλασια εμπειρια και 1-2 πτυχια…

Αντιθετως ο κοσμος είναι γεματος από αποτυχημενους επαγγελματιες οι οποιοι λογω ακριβως αυτης της αποτυχιας, αλλαζουν επαγγελμα. κι εγω φιλε μου δουλεψα ένα καλοκαιρι σε ραφταδικο. Τι να κάνω τωρα? Να κρινω τον αρμανι?

Το Α ώστε να αρχιζεις να αποκτας μια γνωση (διοτι υπαρχουν αρκετα βηματα ως το Ω, π.χ το Β που είναι η ορθογραφια) είναι να μαθεις να διαβαζεις. Κατι που μαλλον εσυ δεν εμαθες ακομα. Ξαναλεω λοιπον και κοιτα και το προηγουμενο ποστ ότι δεν ειμαι κατηγορηματικος στα λεγομενα μου.

Μεταφερω δηλαδη ότι μου ειπαν σε καποιες επισκεψεις μου (όταν εγραφα σε περιοδικα) σε εργοστασια ελαστικων (και σε πιστες για δοκιμη), διευθυντες και τεχνικοι με χρονια εμπειρια σε καθημερινα και αγωνιστικα αυτοκινητα. Το διευκρινιζω.

Κατι παραπανω δηλαδη από το επιπεδο του εποχιακου λαστιχα. Βεβαια τα ιδια εχω ακουσει και από παλιους επαγγελματιες με 30 και 40 χρονια πειρα.

Επιπλεον φυσικα και δεν αναφερομαι σε όλες τις περιπτωσεις και υποπεριπτωσεις (μιας και το εθεσες, όλα τα ελαστικα εχουν μεταλλικο σκελετο? Για πες μας).

Σε απλα ελαστικα το καποιοι κανουν. Σε ελαστικα με ασυμετρο πελμα, η σε ελαστικα με άλλες διαστασεις εμπος πισω εννοειται ότι δεν ισχυει. Συγγνωμη που δεν το ανελυσα αλλα πιστευα ότι θα το καταλαβαινες.
μαθε και κατι άλλο. προφανως και η δικη σου γνωμη (ασχετα αν είναι σωστη ή λαθος) είναι «απλως ότι εχουμε ακουσει από καπου». Το ότι το λες εσυ δεν εχει καμια επιπλεον βαρυτητα, διοτι δεν θεωρεισαι περισσοτερο (ουτε και λιγοτερο βεβαια) αξιοπιστος από τον οποιονδηποτε.

Στα φορουμ γινονται φιλικες συζητησεις, δεν δινονται τεχνικες γνωματευσεις με σφραγιδες και υπογραφες. Και μαλιστα από ατομα που δεν εχουν κανενα τεχνικο και εκπαιδευτικο υποβαθρο ώστε να τεκμηριωνουν μια αποψη. (μην το παρεις στραβα, δεν εννοω εσενα διοτι δεν σε ξερω)


Οποιος θελει πηγαινει σε πιστοποιημενο φορεα ή επιχειρηση και λαμβανει υπευθυνη απαντηση στο ερωτημα του.


Και για να σε μιμηθω σε πρωτο προσωπο βεβαια διοτι απευθυνομαι μονο σε εσενα:
Επειδη αυτοαποκαλεισαι γνωστης και ειδικος δεν σημαινει απαραιτητα ότι εισαι.
Αυτά που λες, για εμας είναι «απλως ότι εχουμε ακουσει από καπου».
Προσεχε να διαβαζεις τι γραφουν οι αλλοι και να απαντας αναλογα, διοτι μπορει να εκτεθεις.

Δεν επιμενω!!!!!!!!!!
(διοτι στο φορουμ περναω καποιες ωρες για ψυχαγωγια. Δεν θελω κανεις να παιρνει πιο σοβαρα απο ότι πρεπει τα λεγομενα μου. Απλως να ακουει μια δευτερη γνωμη και να ψαχνει μονος του το σωστο ή το λαθος).





InsaneDriver, thanks κι εγω σημερα την ειδα. δεν το ηξερα οτι ειχε παρει και διακριση... ειδες η bmw? "ζωγραφιζει" σε ολα τα επιπεδα...

konas, :dblthumb2

ΑΝΤΕ ΒΑΛΕ ΕΣΥ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΧΙΑΣΤΗ
ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΑ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΠΙΣΙΝΑ ελαστικα ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΒΟΛΤΑ (ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ)
και γραψε και στο περιοδικο σου τα καλυτερα οτι τελικα ετσι πρεπει να γινεται.

Συγνωμη φιλε μου ετσι ειναι!
ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΕ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΑ.

Απλα λεω απο μια καλη τεχνικη εμπειρια που εχω (που δεν θα δωσω αναφορα απο που την εχω), Τι ειναι σωστο να γινεται και τι ειναι λαθος.
και κανεναν δεν νοιαζει ποιος ησουν ή ποιος ημουν.

Θα πω ομως οτι ημουν και ειμαι μελος σε περισσοτερα απο 30club αυτοκινητων για να δινω τεχνικες πληροφοριες ειχα περισσοτερα απο 100μυνηματα καθε μερα πχ.
δες κατι παλιο που βρηκα πριν 4χρονια
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/archive/index.php/t-691.html

vaspap
07-12-08, 11:32
Για να επιμενω .. κατι ξερω δεν ειναι αναγκη να μαλωνουμε και να γινομαστε ξεφτιλα.

Mπες σε οποιο club θελεις θα με βρεις στο παρελθον με τον ιδιο τιτλο.
Επισης μαθε πως εδινα τις καλυτερες τιμες ελαστικων στην αγορα σε προσφορες για club αυτοκινητων.
Και αν οπως λες πηγαινες σε πιστες για δοκιμες ελαστικων με εταιρειες, εμενα θα με ξερεις σιγουρα επειδη εμενα εστελναν ολες οι εταιρειες στις δοκιμες, διοτι διαμεσου της δικη μου εταιρειας εδιναν τα ελαστικα...

Σταματησα καποια στιγμη αποτομα διοτι εγινε κατι σοβαρο (προσωπικο), διαφορετικα ισως να υπηρχε ακομα αυτη η δυνατοτητα πληροφοριων απο τοτε συνεχως μεχρι σημερα.

φιλικα!

sm6
07-12-08, 12:49
κοιταξε φιλε μου, ξευτιλα δεν γινεσαι επειδη εγραψες την αποψη σου σε ενα θεμα.
γινεσαι ομως, αν η ημιμαθεια σε οδηγει σε κατηγορηματικες εκφρασεις.

για παραδειγμα, ραντιαλ δεν λεγεται ένα ελαστικο επειδη εχει μεταλλικο σκελετο όπως λανθασμενα γραφεις.
Τα Ραντιαλ ελαστικα ονομάστηκαν έτσι γιατι τα «λινά» τους εχουν σχεση 90 μοιρών (κάθετα) προς την περίμετρο του ελαστικου.
Στα παλαιότερα συμβατικά ελαστικά η γωνία των «λινών» ηταν γύρω στις 45 μοιρες σε σχέση με την περίμετρο του ελαστικου.
επιπροσθετα τα περισσοτερα ελαστικα σημερα δεν εχουν μεταλλικο σκελετο, αλλα από ελαφρυτερα υλικα όπως Polyester, Aramid Twaron και Kevlar.

σε οτι με αφορα για να σου φυγει η περιεργεια, ουτε χιαστη κανω ουτε μπρος-πισω (δεν μιλαω στο αυτοκινητο που εχω τωρα που ουτως ή αλλως δεν γινεται, αλλα σε αλλα που γινεται).
επειδη δινω πολλη σημασια στα λαστιχα, τα αλλαζω καθε δυο χρονια το πολυ χωρις να εχουν συμπληρωσει οριο χιλιομετρων.

στις δοκιμες μαλλον δεν ησουνα, διοτι δεν μιλαω για ελλαδα (εχω συμμετεχει σε μια μονο, το 1990, στην οποια δεν ησουν σιγουρα), αλλα για εξωτερικο.
τα λαστιχα τα εφερναν οι ιδιες οι εταιριες με τους τεχνικους και τους επικεφαλης των τμηματων, οι οποιοι μετα ηταν και διαθεσιμοι για ερωτησεις.

επισης εκτιθεσαι σε αυτους που διαβαζουν και εαν δεν ψαχνεις πρωτα, πριν τοποθετηθεις.

Για να σου λυθουν καποιες αποριες και επειδη η γνωση δεν πρεπει να αποτελει προνομιο λιγων, ριξε μια ματια σε αρθρο του Νικου Λουπακη (μηχανολογος μηχανικος ΕΜΠ και παλιος συντακτης των 4Τ)

http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_carnews_1_04/11/2008_254754

ή στο βιβλιο «ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ» του Κ. Καββαθα. Τεχνικές Εκδόσεις ΑΕ

μηπως και αυτοι είναι λιγοτερο γνωστες και «ειδικοι» από εσενα? Που προτεινεις εδώ σε άλλο θρεντ σε μελος να βαλει 205/65 μπροστα και 225/60 πισω…
προφανως και η bmw εχει μεσανυχτα και δεν τα εβαλε ετσι από την αρχη.
και μετα εχεις και την αφελεια να λες: «Προσεχετε τι λετε διοτι δινετε λαθος πληροφοριες στα μελη.»

επισης φιλικα
(εννοειται την πλακα μας κανουμε, μην τρελαινεσαι)

InsaneDriver
07-12-08, 13:35
Διαβάστε ένα καλό άρθρο για το rotation των ελαστικών το οποίο λέει πως αλλάζεις σε πισωκίνητο τα ελαστικά είτε χιαστή είτε τα μπροστά πίσω και τα πίσω μπροστά(χιαστή όμως).
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=43
Μην είμαστε απόλυτοι...

sm6
07-12-08, 13:42
Διαβάστε ένα καλό άρθρο για το rotation των ελαστικών το οποίο λέει πως αλλάζεις σε πισωκίνητο τα ελαστικά είτε χιαστή είτε τα μπροστά πίσω και τα πίσω μπροστά(χιαστή όμως).
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=43
Μην είμαστε απόλυτοι...

πραγματι αρκουντως διαφωτιστικο αρθρο και με εξαιρετικη εικονογραφηση. ευχαριστουμε για το ποστ.

djkostas20
07-12-08, 17:55
Σιγουρα σεβομαστε οτι ειναι προσωπικη σου επιλογη αυτο που εκανες, αλλα να λεμε ομως και την πραγματικη τεχνικη αληθεια.
Βαλε λοιπον δυο καινουργια μονο εμπρος καποια στιγμη.

Αυτό είναι κάτι που έχω κατά νου...Απλά αυτή τη στιγμή έχω πάρα πολλές υποχρεώσεις για να βάλω καινούρια ελαστικά.


Τέσπα ευχαριστώ όλους για τις γνώμες-απόψεις-γνώσεις που ποστάρουν και παρακαλώ να συνεχίσει το ποστάρισμα μόνο για το θέμα και να μην αναλωνόμαστε σε κόντρες ακόμα και φιλικές να είναι!!!
Μια παρέα είμαστε όλοι και το ίδιο πάθος για τις μπέμπες μας μοιραζόμαστε εδώ καθώς και γνώσεις ή γενικά πράγματα που έχουμε ακούσει!!!

Στο θέμα μας τώρα!!!! Έχει δοκιμάσει κάποιος διαφορετικές τιμές σε κάμπερ-κάστερ και φυσικά τι αποτελέσματα είδε...?


InsaneDriver πάρα πολύ καλό το πόστ σου. Άκρως διαφωτιστικό! Ευχαριστούμε!

GIWRGOSPR
12-12-08, 10:11
ρε παιδια ποτε κανουμε ευθυγραμμιση...?εννοω τι προειδοποιει για να κανουμε ευθυγραμμιση??

andreas_R
12-12-08, 10:35
Aλλου να στριβεις το τιμονι και αλλου να πηγαινει το αμαξι...

Πλακα κανω!

Οταν κρατας το τιμονι ευθεια σε ισιο δρομο εννοω χωρις κλιση προς δεξια ή αριστερα
και το αμαξι δεν παει ευθεια! Χοντρικα αυτο ειναι. Στην ευθυγραμμιση ομως δεν παιζει ρολο μονο αυτο
παιζει και η συγκλιση των τροχων οι γωνιες των τροχων και αλλα!

Καλο ειναι που και που να κανουμε καμια ευθυγραμμιση γιατι λογο των κακων
δρομων που εχουμε ολα αυτα χαλανε σιγα σιγα και θελουν "ρεγουλαρισμα"

djkostas20
12-12-08, 16:26
Προχ8ές μιλούσα με έναν λαστιχά και μου είπε ότι ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση πρέπει να κάνεις κάθε 10-15.000 χλμ με τους δρόμους πυ έχουμε! Για ζυγοστάθμιση μου ακούγεται λογικό αλλα για ευθυγράμμιση μου ακούγεται λίγο υπερβολικό χωρίς να γνωρίζω βέβαια και πολλά από αυτά!

Στο συνεργείο μου είπαν σε κάθε αλλαγή ελαστικών!!!

M_enzo
25-08-10, 21:30
εκανα σημερα ευθυγραμμιση στον Κωτσοπουλο στην Πατρα. Εξαιρετικο παιδι ο Νικος και μου αρεσε η προσοχη στην λεπτομερεια!
αλλο αυτοκινητο πραγματικα! εχω την αισθηση οτι μαζευεται πολυ πιο ευκολα και απολαυστικα.

makris
05-09-10, 11:56
Για σας παιδιά, έχασα το κλειδί για το μπουλόνι ασφαλειας, τι γίνεται τώρα; ευχαριστω

rapid_fast
05-09-10, 16:00
Για σας παιδιά, έχασα το κλειδί για το μπουλόνι ασφαλειας, τι γίνεται τώρα; ευχαριστω

Πας στην αντ/πεια, ανοίγουν την κασετίνα με τα μπουλόνια ασφαλείας, βλέπουν ποιό
ταιριάζει και το παραγγέλνεις.. 7 ευρώ το ένα νομίζω..