Επιστροφή στο Forum : 320 coupe e92-περιεργο τριξιμο
Παιδια καλησπερα σε ολους σας.
Χρειαζομαι την βοηθεια σας γιατι το καινουργιο μου κουκλι κανει σαν διαλυμενος σουμιες.Ακουγεται οταν κινειται αργα το αμαξι ενα περιεργο τριξιμο απο τον πισω αριστερο τροχο.Στο σερβις αφαιραισανε τις αντιστρεπτικες ραβδους χωρις αποτελεσμα.Ψαξανε το brαke housing οπως το ονομαζουνε και βρηκανε ενα εισητηριο που ειχε εγκλοβιστει στον δισκο.Μου ειπανε πως αυτο ητανε αλλα τελικα καμμια αλλαγη.Πολυ φοβαμαι πως ειναι απο την αναρτιση.Καμμια αλλη ιδεα αν εχετε ειναι ευπροσδεκτη.
Πηρες το αυτοκινητο με τον ιδιο θορυβο?Θα πρεπει να στο φτιαξουν(υποθετω οτι ειναι κατι που ακουγεται δυνατα και καθε φορα ετσι?).Τι σου ειπαν παραδινιντας σου το αυτοκινητο?Δουλευω σε αντιπροσωπια αυτοκινητων(οχι bmw) και καθε θορυβος σε καινουριο αυτοκινητο πρεπει να αντιμετοπιζεται με σοβαροτητα.
oxi το πηρα μια χαρα.Στην αρχη δεν ακουγοταν τιποτα μετα τις 10000 χμ αρχισε ο σπαστικος θορυβος και μονο οταν παω αργα.
oxi το πηρα μια χαρα.Στην αρχη δεν ακουγοταν τιποτα μετα τις 10000 χμ αρχισε ο σπαστικος θορυβος και μονο οταν παω αργα.
φίλε Dimkar καλησπέρα,
αυτός ο θόρυβοε ακούγεται μέσα στη καμπίνα με κλειστό παράθυρο ή τον ψιλο-ακούς με ανοιχτό παράθυρο και όταν απέναντι από το αυτοκίνητο υπάρχει κάποιο σταθερό σημείο (κράσπεδο ή παρκαρισμένο αυτοκίνητο) - δηλαδή ο θόρυβος φτάνει στα αυτιά σου λόγω ότι χτυπάει πάνω στο σταθερό αντικείμενο?
(σε ρωτάω γιατί άυτό το θέμα - με ελαφροττίξιμο- αντιμετωπίζω και εγώ και δεν μπορώ να βρω τι έιναι...)
Φιλε θαναση καλημερα,
ακριβως αυτο συμβαινει και με εχει τρελανει γιατι δεν μπορουν να βρουνε τι ειναι.Αν βγαλεις ακρη πες μου.
Παιδιά, μήπως είναι κάποιος τέτοιος θόρυβος;
http://www.youtube.com/watch?v=PIdUSshfYys&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=kxdE12B8QXM
Αν είναι κάτι τέτοιο, είναι σύνηθες το φαινόμενο απ΄ότι ξέρω στις Ε90-92 και είτε καθαρίζουν τα φρένα από κάποια υπολείμματα που έχουν αφήσει τα τακάκια, είτε αλλάζουν τακάκια, δίσκους ή οτιδήποτε άλλο δημιουργεί το πρόβλημα...
Πάντως προέρχεται από τους δίσκους και την επαφή κάποιων επιφανειών μεταξύ τους.Ούτε από τις αντιστρεπτικές,ούτε από την ανάρτηση...
Το πιθανότερο είναι να είναι στραβές οι δισκόπλακες και σφυρίζουν σε ένα σημείο που ακουμπούν στα τακάκια..όταν πας σιγά ακούγεται ενώ ανεβάζοντας ταχύτητα δεν ακούγεται.
oxi παιδια αυτος στο βιντεακι ειναι απο τα τακακια.Ο ηχος που σας λεω ειναι τριξιμο σαν χαλασμενος σουμιες κρεβατιου.Την Πεμπτη το παω στο συνεργειο και τους το αφηνω μεχρι να βρουνε τι φταιει.
oxi παιδια αυτος στο βιντεακι ειναι απο τα τακακια.Ο ηχος που σας λεω ειναι τριξιμο σαν χαλασμενος σουμιες κρεβατιου.Την Πεμπτη το παω στο συνεργειο και τους το αφηνω μεχρι να βρουνε τι φταιει.
Dimkar πες μας τι θα βρουν γιατί εγω δεν μπορεσα να βγάλω άκρη...
ok θα σας κραταω ενημερους
Δημητρης
bimmer-corfu
17-01-09, 08:24
Τι έγινε τελικά?
βαλανε 50 πιεση στο ελαστικο και μετα το κατεβασανε κανονικα στο 31 και εφτιαξε.ειπανε οτι ηταν χαμηλη η πιεση στο runflat και ετριζε το ελαστικο στην ζαντα.απο τοτε ολα καλα.
bimmer-corfu
27-01-09, 07:58
Ευτυχώς που δεν ήταν κάτι σημαντικό. Πάντως μην βάζεις ούτε λίγο παραπάνω αέρα στα runflat απο ότι πρέπει γιατί είναι πολύ ευαίσθητα στο κοπάνημα.Βάζε όσο ακριβώς πρέπει.
βαλανε 50 πιεση στο ελαστικο και μετα το κατεβασανε κανονικα στο 31 και εφτιαξε.ειπανε οτι ηταν χαμηλη η πιεση στο runflat και ετριζε το ελαστικο στην ζαντα.απο τοτε ολα καλα.
:icon11::bugeye::bugeye: οριστε???? εγω στη θεση σου θα αλλαζα λαστιχα....ελεος...(θα βαζα κανονικα....)οπως κ να χει εσυ ξερεις καλυτερα...( δικο σου ειναι...)
Παλιά 26-01-09, 19:56
dimkar Ο χρήστης dimkar δεν είναι συνδεδεμένος
Newbie
Εγγραφή: 27-11-2008
Μηνύματα: 6
dimkar is on a distinguished road
βαλανε 50 πιεση στο ελαστικο και μετα το κατεβασανε κανονικα στο 31 και εφτιαξε.ειπανε οτι ηταν χαμηλη η πιεση στο runflat και ετριζε το ελαστικο στην ζαντα.απο τοτε ολα καλα.
Απάντηση με παράθεση
:icon11::bugeye::bugeye: οριστε???? εγω στη θεση σου θα αλλαζα λαστιχα....ελεος...(θα βαζα κανονικα....)οπως κ να χει εσυ ξερεις καλυτερα...( δικο σου ειναι...)
Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο!!!!!! :bugeye:
Τελικα καθε τι καινουργιο (run flat) εχει τις παραξενιες του!
bimmer-corfu
27-01-09, 10:15
Εγώ μια φορά είχα βάλει στα runflat παραπάνω αέρα απο όσο πρέπει και ΚΟΠΑΝΑΓΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ! Ποτέ πριν δεν είχα δει τόσο δραματική αλλαγή στη συμπεριφορά ελαστικού.
το ιδιο ακριβως προβλημα ειχα και εγω....ΑΚΡΙΒΩΣ....
ολο το αμαξι ειναι και ηταν απιστευτο αλλα εκει ειδικα σε ανωμαλιες ακουγωταν ενα τριξιμο σαν σουμιες!!!!!:smashtard:smashtard
τελικα με αλλαγκ ελαστικωω σε συμβατικα....:bigthumb:
μαπα τα run flat στην 3αρα...μειονεκτημα....:embarassm
bimmer 316 (και συντοπιτη)17αρες εχεις ζαντες;διαστασεις;
απο περιεργεια τι πιεση εχεις;
χαιρετησματα στην Κερκυραρα....
bimmer-corfu
07-02-09, 08:18
Έλα ρε φίλε Κερκυραίε, Κέρκυρα είσαι? Στείλε κάνα pm με τηλέφωνο να βρεθούμε αν είσαι εδω.
Έχω 17άρες μαμά διάσταση 225-45-17 + πιο σκληρή ανάρτηση αφού είναι κουπέ = Πίκρα στη Κέρκυρα. Πιέσεις τώρα βάζω τις μαμά χωρίς καθόλου παραπάνω αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ πόσο ακριβώς βάζω,ξέρεις κοιτάω το ταμπελάκι κάθε φορά.
δεν ειμαι Κερκυρα φιλε μου δυστυχως..
αν ημουν πολυ ευχαριστως.!!!
τελικα τι εγινε με τον φιλο το προβλημα ηταν πως ετσιζε το ελαστικο στην ζαντα;
και καλα αυτο συνεβαινε στα λιγα χιλιομετρα και σε ανωμαλιες και οχι στα πολλα;
περιεργο!!!!!
:icon11::bugeye::bugeye: οριστε???? εγω στη θεση σου θα αλλαζα λαστιχα....ελεος...(θα βαζα κανονικα....)οπως κ να χει εσυ ξερεις καλυτερα...( δικο σου ειναι...)
Τα run flat μπορούν να αντικατασταθούν με κανονικά πάνω στην ίδια (17αρα) ζάντα ή πρέπει να αλλαχτούν και οι ζάντες;
Προφανώς μέχρι να φθαρούν τα κρατάς, μετα όμως είναι και θέμα σημαντικής διαφορας στο κόστος
Εγώ πάλι γιατί δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα RunFlat 17άρια που έβαλα πρόσφατα βρε παιδιά??
Μια χαρά τα βρίσκω.....
bimmer-corfu
25-05-09, 20:33
Τι είχες και τι έβαλες? Γιατί μερικά (πχ continental sportcontact3) runflat διαβάζω ότι δεν χτυπάνε σχεδόν καθόλου
Τι είχες και τι έβαλες? Γιατί μερικά (πχ continental sportcontact3) runflat διαβάζω ότι δεν χτυπάνε σχεδόν καθόλου
Είχα 16άρια RunFlat ContiPremiumContact2 και έβαλα 17άρια RunFlat Dunlop SP Sport 01A........η διαφορά στην άνεση είναι μικρή και καθόλου ενοχλητική...
bimmer-corfu
25-05-09, 20:46
Σε λίγες μέρες θα πάρει φίλος Ε92 316 που την είδαμε στην έκθεση και έχει μαμά 17άρια RunFlat Dunlop SP Sport 01A όπως εσύ. Θα έχω την ευκαιρία να συγκρίνω άνεση με το δικό μου Ε92 320 που φοράει μαμά bridgestone
Εγώ πάλι γιατί δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα RunFlat 17άρια που έβαλα πρόσφατα βρε παιδιά??
Μια χαρά τα βρίσκω.....
Προς το παρόν δεν έχουν πρόβλημα, αλλωστε το αμαξι έχει κανει 150 χιλιόμετρα όλο κι όλο, εγω λεω για όταν χρειαστούν αλλαγή και επειδή διαβαζω εδω απο ορισμένους ότι ίσως δεν ειναι η καλύτερη λύση
individual
25-05-09, 22:31
να ελεξουν τα λαστιχακια της ζυγαριας
Είχα 16άρια RunFlat ContiPremiumContact2 και έβαλα 17άρια RunFlat Dunlop SP Sport 01A........η διαφορά στην άνεση είναι μικρή και καθόλου ενοχλητική...
βρε Μαριε παλι τα ιδια;:smokin:
ελα πρωτα Ελλαδα και θα δεις πως θα φωναζεις....:p:
εκει που εισαι εχεις δρομος καλους και μια χαρα...
βρε Μαριε παλι τα ιδια;:smokin:
ελα πρωτα Ελλαδα και θα δεις πως θα φωναζεις....:p:
εκει που εισαι εχεις δρομος καλους και μια χαρα...
Δημήτρη η σύγκρισή μου ήταν φυσικά για Γερμανία όπου είμαι, στο πριν (16άρια) και το μετά (17άρια).......σε αυτό το χώρο έχω εμπειρία και από αυτόν τον χώρο κρίνω...
:p:δεν πιανεται!!!!!
σε χαλι οδηγουσες και σε χαλι οδηγεις μπαγασα!!!!!
οι ζαντουλες λενε ομως ε;;;:love:
:p:δεν πιανεται!!!!!
σε χαλι οδηγουσες και σε χαλι οδηγεις μπαγασα!!!!!
οι ζαντουλες λενε ομως ε;;;:love:
Πανέμορφες φίλε, όλο το σετ είναι φανταστικό.......χαλάλι τα 400 ευρώ.....:D
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.