PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε92 325 αρρυθμιες - κραδασμοι - προειδοποιητικες λυχνιες.


HITMAN
29-12-08, 11:28
καλημερα και χρονια πολλα σε ολους.
ειναι φαινεται γραφτο, σε καθε εορταστικη περιοδο να μου συμβαινει κατι που εχει σχεση με αυτοκινητο...

στο ζουμι.

την πεμπτη 25/12 μετα απο περιπου 2 εικοσιτετραωρα παρκαρισμενο το αυτοκινητο και φουλαρισμενο απο βενζιναδικο που δεν βαζω συχνα μεν, εχω ξαναβαλει ομως στο παρελθον, απλη αμολυβδη.

κλειδι, μιζα, κραδασμος και σβησιμο μετα απο "χαροπαλη" να κρατησει ρελαντι για 10-15 δευτερολεπτα.
ξανα μιζα και παλι κραδασμοι, ασχημος θορυβος απο την εξατμιση και παλι σβησιμο - αναμμα της ενδειξης για τον κινητηρα στο ταμπλο. (ειχε κανει κατι παρομοιο στο παρελθον, παλι μετα απο ακινησια για ελαχιστο χρονο ομως). ξανα μιζα και μενει αναμμενο, στην ιδια κατασταση ομως.

με το που δινω γκαζι θορυβος σαν μοτερ V μου δινει την εντυπωση οτι καποιος / καποιοι κυλινδροι δεν λειτουργουν. οταν ειναι στν θεση d τρεμει ολο το αμαξι, αδυναμια προφανως του μοτερ να δουλεψει σωστα με το αυτοματο κιβωτιο?

το αφηνω σχεδον 20 λεπτα με παιξιμο στο γκαζι μεχρι και 1500-1800 στροφες, εξακολουθει και κανει σαν καικι. ισα που εχει ανεβασει θερμοκρασια το σβηνω, το ξανααναβω και δουλευει σαν να μην εγινε τιποτα με την ενδειξη ακομα αναμμενη (αν δεν κανει reset δεν πρεπει να σβηνει λογικα)

σταθμευμενο παρασκευη-σαββατο, παω χτες κυριακη, το βαζω μπροστα παλι τα ιδια. μετα απο ΠΟΛΛΗ ωρα και μια μικρη πορεια τοπικα, αφου συνεχιζε να τρεμει ολο το αυτοκινητο με το γκαζι, αρκετες φορες σβησιμο - αναμα, δουλευει κανονικα σαν να μην εγινε τιποτα ποτε.

το βραδυ αφου εχει σβησει, εχει κρυωσει και εχει ξανααναψει χωρις κανενα προβλημα (εξακολουθει η ενδειξη κινητηρα να υπαρχει) ντοινγκ! ενδειξη για σκασμενο λαστιχο. κανω δεξια, ψαχνω γυρω γυρω δεν βλεπω κατι λεω θα χανει σιγα σιγα ας φτασω σπιτι (ημουνα κοντα) και βλεπουμε. μεχρι και τωρα που εξακολουθει να αναβει η ενδειξη για σκασμενο ελαστικο, δεν εχει χασει αερα κανενας τροχος.

περιμενω ηδη για ραντεβου σε εξουσιοδοτημενο αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ευκολο τετοιες μερες.

δικη μου σκεψη ισως καποιο σκουπιδακι σε καποιο αισθητηρα η κατι τετοιο που εκανε τον εγκεφαλο να την ακουσει και μετα domino effect αναβουν ολα σαν χριστουγεννιατικο δεντρο.

καμια ιδεα?
εφοσον δεν παρουσιαζει το παραμικρο (λειτουργικα τουλαχιστον) θεωρω οτι δεν υπαρχει προβλημα με το να μετακινουμαι με αυτο, σωστα? ασχετα με το αν το ταμπλο θυμιζει χριστουγεννιατικο δεντρο....

για την ιστορια εχω 32500 χιλιομετρα και το αυτοκινητο ειναι 22 μηνων.

edit: αναψε η ενδειξη service due την προηγουμενη τριτη, ελεγα να το παω μετα τις γιορτες δεν το αποφευγω ομως απο οτι φαινεται...

bimmer-corfu
29-12-08, 12:09
Φίλε ελπίζω σύντομα να βρεις τι φταίει και να χαρείς το αμάξι.
Απο αυτά που έχω εγώ ακούσει μου θυμίζει πολλαπλασιαστές ή κακή βενζίνα.
Κάποιος άλλος βρε παιδιά δεν ξέρει στα σίγουρα τι μπορεί να φταίει?

HITMAN
29-12-08, 12:21
μου το ειπε και αλλος για πολλ/στη. ιδωμεν...
οριακα ειναι ακομα εντος εγγυησης, αλλο θεμα παλι με τα αυτοκινητα εισαγωγης...

Chalyps
29-12-08, 12:28
Υπάρχουν πολύ εμπειρότεροι απο εμένα στο θέμα μπορεί ακόμα και εσύ.....αλλά πιστεύω πως απο την στιγμή που διέγνωσε βλάβη και συνεχίζει να βλέπει πρόβλημα δεν πρόκειται να σβήσει.
Αν ήταν κάτι τυχαίο με ένα απλο ρεστάρτ δεν θα ξαναάναβε το συγκεκριμένο εικονίδιο ΄(του κινητήρα).
Τώρα για όοοολα τα υπόλοιπα φωτάκια για ¨εγκεφαλικό¨ μου φαίνεται το πρόβλημα.....
Τώρα μη μετακινήσημο θεωρείται όταν σου βγαίνουν κόκκινα λαμπάκια. Με τα κίτρινα είσαι απλά σε επιφυλακή για..... να μήνεις στο δρόμο.

Speedy
29-12-08, 12:30
το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το πας σε ενα εξουσιοδοτημνεο να το κοιταξουν.

Chalyps
29-12-08, 12:31
το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το πας σε ενα εξουσιοδοτημνεο να το κοιταξουν.εννοείται!!!!!!

HITMAN
29-12-08, 12:40
ευχαριστω για τις απαντησεις.
περιμενω απο τον σπανο να δω αν μπορουν να το δουν αυριο και να μου δωσουν και αυτοκινητο για τις μετακινησεις μου σε περιπτωση που πρεπει να μεινει μεσα...
καποιο τσεκαρισμενο συνεργειο υποψην σας στην περιοχη μοσχατο-καλλιθεα-πειραια?

πριν λιγο μιλησα και με τον father μου που εχει ενα Χ3 2,5 και του ειχε παρουσιασει πριν λιγο καιρο κατι παρομοιο, τελικα ηταν το κομπρεσσερ του a/c. το δικο του ομως εχει και καμια 90αρια χιλιαδες χλμ....

maris7
29-12-08, 13:06
λοιπον φιλε μου το προβλημα σου δεν ειναι ουτε πολλαπλασιαστης ουτε κακη βενζινη απλως ο εγκεφαλος θελει update
στο δικο μου με την τριτη φορα που εκανα update λυθηκαν ολα τα προβληματα.
επισεις σου συνηστω να το πας στο σπανο και να ζητησεις τον καννελιδη,στο συγκεκριμενο προβλημα με εξυπηρετησε αψογα

HITMAN
29-12-08, 13:10
σε ευχαριστω πολυ.
θα ζητησω συγκεκριμενα τον κυριο αυτο.
στο καταστημα στην καλλιθεα φανταζομαι να ειναι.

maris7
29-12-08, 13:25
το καταστημα ειναι το γνωστο πανω στη συγγρου,ναι θα ζητησεις τον συγκεκριμενο(καννελιδης γιωργος) επιδει ειναι ο υπευθηνος και τυχαινει να εχει αγορασει και αυτος καινουργιο Ε92 οπου του εβγαλε τα ιδια προβληματα και εχει ψαχτει ιδιαιτερα για το συγκεκριμενο προβλημα

M_dolce
29-12-08, 13:25
Υπαρχει ενδεχομενο να θελει αντικατασταση το Μαφ. Ειναι λιγακι τσιμπημενο ως ανταλακτικο. Κατ'εμε αν δεν ειναι πολλαπλασιαστης
ειναι μαφ...

HITMAN
29-12-08, 13:29
@maris7 ναι, εννοουσα καλλιθεα και οχι γλυφαδα.
@M_dolce, σε ευχαριστω, δεν εχω ιδεα ειναι το μαφ ομως... ακριβο ανταλλακτικο πηγαινει μαζι και με παρατεταμενη παραμονη στο συνεργειο.... ελπιζω να μην μεινω πρωτοχρονια χωρις αυτοκινητο....

maris7
29-12-08, 13:33
οτι και αν ειναι τελικα και χρειαστει το αυτοκινητο να μινει στο συνεργειο θα σου δωσουν αλλο(αντικαταστασης)αλλα πρεπει να το ζητησεις φυσικα

M_dolce
29-12-08, 13:40
@maris7 ναι, εννοουσα καλλιθεα και οχι γλυφαδα.
@M_dolce, σε ευχαριστω, δεν εχω ιδεα ειναι το μαφ ομως... ακριβο ανταλλακτικο πηγαινει μαζι και με παρατεταμενη παραμονη στο συνεργειο.... ελπιζω να μην μεινω πρωτοχρονια χωρις αυτοκινητο....

το οτι ειναι τσιμπημενο στην τιμη δεν σημαινει οτι ο χρονος παραμονης στο συνεργειο ειναι παρατεταμενος. ΔΕΝ χρειαζεται παραπανω απο 10 λεπτα εργασια. Το μαφ βρισκεται τοποθετημενο πισω απο το φιλτροκουτι σου και ουσιαστικα ειναι ενας "αισθητηρας", αν μου επιτρεπεται να τον χαρακτηρισω ετσι ο οποιος διαβαζει την αναλογια, τον ογκο του αερα που εισερχεται στο μοτερ.

Αυτο που μπορεις να κανεις για να τεσταρεις αν ειναι αυτο πολυ απλα ανοιγεις το καπω σου και βγαζεις την φισα που ειναι ενσωματεμενη πανω στο μαφ. (Δεν εχει αλλη φισα το φιλτροκουτι, παρα μονο αυτη).

Εαν το αυτοκινητο δουλεψει κανονικα ειναι αυτο. Καταργωντας το μαφ μπορεις να κανεις την δουλεια σου προσωρινα χωρις προβλημα μεχρι την αντικατασταση του. απλα το αυτοκινητο δεν θα αποδιδει σωστα και ισως εχεις λιγο αυξημενη καταναλωση.

HITMAN
29-12-08, 13:43
θα το δοκιμασω μολις φυγω απο το γραφειο. ασχετος μπορει να ειμαι, αλλα πιανουν τα χερια μου....
οσο για την καταναλωση δεν ειναι ιδιαιτερα χαμηλη ουτως η αλλως, μεσα στην πολη βλεπω 15-16... :icon_kidr

M_dolce
29-12-08, 13:48
ωραια, τοτε αναμενουμε νεωτερα...

HITMAN
30-12-08, 09:23
καλημερα. δεν δοκιμασα το μαφ μιας και ενας πυρετος ειχε αλλιωτικη αποψη...
τελικα αντι να μεινει μεσα το αμαξι την πρωτοχρονια θα μεινω εγω μου φαινεται....

το καλο ειναι οτι το λαμπακι του κινητηρα εσβησε. μονο του. σαν να μην συνεβη τιποτε.
το κακο ομως ειναι οτι τελικα δεν ειχε τρελλαθει ο υπολογιστης για την ενδειξη στα λαστιχα και εχω ενα ωραιοτατο καρουμπαλο στο πλαινο μαλλον χανει απο εκει? - παμε για αλλαγη ελαστικων...

andreas_R
30-12-08, 11:04
η βενζινη ειχε μεσα και H2O

geobas
30-12-08, 13:45
Ειχα κι΄εγώ κάποια μικροπροβλήματα με ψεφτοκλωτσήματα σε χαμηλές ταχύτητες .
Στο Σπανό (Συγγρού) , αναβαθμίσανε το σύστημα με το λογισμικό με το νέο CD του Ιουλίου 2008 - πήρε 4 ώρες - και όλα πάνε μιά χαρά .

HITMAN
30-12-08, 14:49
για να δουμε τι θα δουμε.... την δευτερα μου εκλεισαν ραντεβου....

Panoz_335i
01-01-09, 00:39
Φιλε μου ...καλωσορισες στο κλαμπ των χαλασμενων αντλιων βενζινης.

Η αντλια υψηλης πιεσης ειναι κατα 90% το προβλημα σου. Δυστηχως το παρουσιαζουν σε μεγαλο ποσοστο ολα τα εξακυλινδρα Ε92. Εγω το αλλαξα στα 20χιλιαδες χιλ. Υπαρχουν αλλου που το αλλαξαν σε 15χιλιαδες και υπαρχει και ενας που το αλλαξε στα 800χλμ λιγες μερες μετα την παραλαβη του.

Δεν ειναι τιποτα...μην αγχωνεσαι.

HITMAN
05-01-09, 12:01
an the winner is.....

πολλαπλασιαστες!
παω να το παρω απο το συνεργειο σε λιγο.

ευχαριστω για ολες τις απαντησεις.

HITMAN
06-01-09, 18:13
μια ερωτηση και παλι.
στο αυτοκινητο αλλαχτηκαν οι πολλαπλασιαστες εντος εγγυησης. οι καινουριοι θεωρητικα πρεπει να εχουν αλλα 2 χρονια εγγυηση. στο παραστατικο δεν αναφερεται η αλλαγη, εστω με μηδενικη χρεωση. θα πρεπει να το ζητησω η φαινεται η αλλαγη σε περιπτωση που το παρουσιασει ξανα;

tzimiani
06-01-09, 18:43
μια ερωτηση και παλι.
στο αυτοκινητο αλλαχτηκαν οι πολλαπλασιαστες εντος εγγυησης. οι καινουριοι θεωρητικα πρεπει να εχουν αλλα 2 χρονια εγγυηση. στο παραστατικο δεν αναφερεται η αλλαγη, εστω με μηδενικη χρεωση. θα πρεπει να το ζητησω η φαινεται η αλλαγη σε περιπτωση που το παρουσιασει ξανα;

Φίλε Hitman καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,
δεδομένου ότι πήγες σε επίσημη αντιπροσωπεία, ότι έγινε (σαν αντικατάσταση ανταλλακτικού) στο αυτοκίνητο σου είναι καταγεγραμμένο στο ιστορικό του (το οποίο μπορείς να το ζητήσεις οποιαδήποτε στιγμή θες).
Άρα κατ'αυτόν το τρόπο αποδεικνύεται το τι άλλαξαν...

HITMAN
07-01-09, 09:35
ευχαριστω.

geobas
07-01-09, 09:50
an the winner is.....

πολλαπλασιαστες!
παω να το παρω απο το συνεργειο σε λιγο.


Τι ακριβώς εννοείς . Οι πολλαπλασιαστές ήταν η τελική διάγνωση ?
Απεκατεστάθη το πρόβλημα ? Γιατί εμένα μετά το upgrade του λογισμικού εφτιαξε γιά μερικές μέρες , αλλά τελευταία ξαναπαρουσιάστηκε .

HITMAN
07-01-09, 11:35
Τι ακριβώς εννοείς . Οι πολλαπλασιαστές ήταν η τελική διάγνωση ?
Απεκατεστάθη το πρόβλημα ? Γιατί εμένα μετά το upgrade του λογισμικού εφτιαξε γιά μερικές μέρες , αλλά τελευταία ξαναπαρουσιάστηκε .

καλημερα. ναι οι πολλαπλασιαστες ηταν το προβλημα απο οτι μου ειπαν. αλλαχτηκαν εντος εγγυησης.
ουτως η αλλως πριν το παω στο συνεργειο ειχε σταματησει να το κανει.
ισως να ειναι και ιδεα μου αλλα νομιζω γραφει και λιγοτερη καταναλωση τωρα. (δεν εχω κανει ομως αρκετα χιλιομετρα για να συγκρινω με πριν).
δεν νομιζω να ηταν απλα update και να μου ειπαν οτι αλλαξαν τους πολλαπλασιαστες...

celia2007
14-01-09, 06:41
Καλή χρονιά σε όλους.
Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα και ξέρω τουλάχιστον αλλους δύο που ταλαιπωρουνται δίχως να έχει δωθεί λύση στο θέμα.
Εχω στείλει επιστολές σε BMW HELLAS, BMW Μοναχο, αλλα και στις δύο περιπτώσεις με παραπέμπουν στο "εξουσιοδοτημένο" συνεργείο που παρακολουθεί το αυτοκίνητο.
Την πρώτη φορά που παρουσίασε πρόβλημα, ήταν μετά από ακινησία 10 ημερών λόγω ταξιδιού.
Κάλεσα mobile service και αφου μου είπε ότι δουλεύει με 3 κυλίνδρους λόγω κολλημένων μπεκ, προσπάθησε να τα ενεργοποιήσει μέσω του φορητου υπολογιστή που είχε και αφου δεν τα καταφερε...., συνεχισε με πιο παραδοσιακούς τρόπους!!!! Χτύπημα με ένα μικρο κλειδακι και ως δια μαγείας αμέσως εστρωσε! Εδώ να τονίσω ότι στην διαδικασία ενεργοποίησης των μπεκ επειδή ήμουν πάνω από τη μηχανή, πραγματικά στα 3 που δεν λειτουργούσαν δεν ακουγόταν ο χαρακτηριστικός ήχος του μπεκ (οποιος έχει ασχοληθεί με διαγνώσεις καταλαβαίνει ελπίζω) και γι'αυτο το λόγο πίστεψα ότι πραγματικά φταίνε τα μπέκ και όχι κάτι άλλο.Τις δύο επόμενες φορές το παρουσίασε με "ακινησία" του αυτικινήτου 1 ημέρας την πρώτη και μισής την δεύτερη.
Στο συνεργείο τώρα, BMW Τρικαλιώτης Θεσσαλονίκη, επιμέναν ότι φταίνε οι βενζίνες και κυρίως η αμόλυβδη 100 οκτανίων που βάζω. Αυτό δίχως κάποια τεκμηρίωση απλα βάσει παρατηρήσεως ότι όσοι χρησιμοποιούν απλή, δεν έχουν πρόβλημα. Επίσης μου ανέφεραν πως το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο στη βόρειο Ελλάδα καθώς από Αθήνα δεν έχουν παρόμοιες αναφορές.... Αυτό δεν το δέχτηκα (αλλά το δοκίμασα με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χτυπάει πειρακια και να τραβάει σαν 318, δεν έχω προβλημα με τα 318 απλά το αναφέρω ως παράδειγμα δύναμης)και μετά από πολλές φασαρίες και επιστολές, καταλήξαμε στο να στείλουν στη γερμανία ένα εσωτερικό διαβιβαστικό που το ονομάζουν PUMA προκειμένου να πάρουν επίσημη απάντηση. Απο τότε δεν έιχα ούτε πρόβλημα ούτε επίσημη απάντηση γραπτή τουλάχιστον γιατί προφορικά επικοινώνησε μαζί μου ο κος.Κουβελάς (BMW HELLAS) ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπε ότι είναι σίγουρος πως φταίει καποιος "εξωτερικός παράγοντας" και όχι κάτι στο αυτοκίνητο χωρίς να μπορεί να τεκμηριώσει ή να εξειδικεύσει την απάντησή του. Να σημειώσω εδώ ότι με τον ίδιο κύριο είχα και παλαιότερα διαφωνίες σχετικά με τους περιβόητους εξωτερικούς παραγοντες - δικαιολογία της BMW όταν ζήτησα να μου αλλάξουν το δέρμα στο κάθισμα του οδηγού λόγω υπερβολικής φθοράς κάτι που αν και όχι ευκολά, το κατάφερα τελικά.
Μέχρι σήμερα λοιπόν δεν μου έχουν δώσει απάντηση, δεν με έχουν ενημερώσει για την αναβάθμιση που αναφέρετε, όταν το ανακάλυψα μόνος μου πως υπάρχει μου είπαν πως πρέπει να τους πληρώσω για να την κάνουν και φυσικά το αυτοκίνητο έχει βγει από την εγγύηση ήδη....
Πάνω σ'αυτό θέλω να ρωτήσω και κάτι.
Όταν υπάρχει καταγεγραμμένο πρόβλημα μέσα στην στην εγγύηση και δεν έχει δοθεί λύση, και η λύση βρεθεί όταν το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης, δεν υποχρεούνται να το επισκευάσουν δωρεάν?
Ευχαριστώ και συγνώμη για το μέγεθος του post, αλλά τα έχω πάρει ασχημα με το θέμα.
Οποιος ενδιαφέρεται για τις επιστολές μπορώ να τις στείλω με pm.

bimmer-corfu
14-01-09, 07:56
Λογικά θα πρέπει να το επισκευάσουν δωρεάν

HITMAN
14-01-09, 11:30
@celia2007

το Ν52Ν ειναι το μοτερ?
κι εμενα μου το ξαναεκανε, για δευτερολεπτα ομως, προχτες, παλι μετα απο μεγαλη ακινησια.
δεν επαιρνε στην αρχη, μολις πηρε και ακουμπησα το γκαζι πανω απο 1500-1700 στροφες ολα καλα....

καποιος μου ειπε οτι δεν αφηνω αρκετη ωρα στις αντλιες να ανεβασουν βενζινη στο μοτερ.
με το που βαζω το κλειδι πρεπει λεω να εχω το φρενο πατημενο για λιγο μεχρι να στειλουν οι τρομπες καυσιμο, επειδη μετα απο 1 ωρα περιπου που ειναι σβηστο τα ξερναει ολα πισω και αδειαζει τις σωληνωσεις....
αλλος μου επε μπουζι....

celia2007
15-01-09, 09:19
Ναι το Ν52.
Επίσης να σας πω οτι χθες μίλησα με BMW HELLAS οι οποίοι μου είπαν ότι τελικα δεν απαντήθηκε το PUMA που στείλανε από τον Τρικαλιωτη, γιατί λέει δεν το εστειλαν σωστά, (επρεπε να συνοδεύεται από διάγνωση του προβλήματος στο αυτοκίνητό μου) οπότε οι Γερμανοί δεν είχαν κάτι να εξετάσουν και να απαντήσουν...
Άντε και δεχτώ ότι έτσι είναι και πολύ σωστά δεν μας απάντησαν αφού δεν τους ρωτήσαμε όπως έπρεπε.
Πότε περίμεναν να μου πούνε είτε ο ένας είτε ο άλλος πως έγινε λάθος άρα να το ξαναστείλουμε?
Αλλά και πώς να στείλεις διάγνωση ενός προβλήματος που στο παρουσιάζει εκτός συνεργείου και όταν "στρώνει" δεν καταγράφει βλάβη?

Φίλε HITMAN, και σε μενα το έκανε ξανα για λίγο και εστρωσε μόνο του αλλά αυτά περί αντλίες δεν μου γεμίζουν το μάτι ως δικαιολογία γιατί αν ήταν ετσι, θα το έκανε μόνο στην εκκίνηση και μετά θα δουλευε κανονικα αφού θα εφερνε βενζίνη σε ολους τους κυλίνδρους, ενώ στην περίπτωσή μας, το πρόβλημα μπορεί να συνεχίσει επί πολλή ώρα!!!
Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω.
Καμιά πρόταση κανείς?

zsek
22-02-10, 10:24
Καλημέρα σε όλους.

Έχω ένα Χ3 2.5si και έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Όπωτε το θυμηθεί ρετάρει και μάλιστα όχι πάντα μόλις βάλω μπροστά. Η συμπεριφορά είναι πολύ περίεργη και δυστυχώς το συνεργείο δεν μου έχει δώσει την λύση.

Το ιστορικό έχει ως εξής:
Αύγουστος 2009: Βάζω μπροστά το αμάξι και ξεκινάω την βόλτα μου. Στα πρώτα 1-2 χλμ. ξεκινάει να μπερδεύει και να μην κρατάει ρελαντί στο πρώτο φανάρι. "Ν" στο steptronic και γκάζι. Ανάβει και η ενδειξη "check engine" (κιτρινο μοτέρ). Όταν δουλεύει πάνω από 1500 στροφές το μοτέρ δεν μπερδεύει μεν αλλά δεν έχει και την απόδοση που περιμένεις. Κάνω δεξιά, σβήνω και περιμένω λίγο. Το βάζω μπροστά και συνεχίζει να μπερδεύει. Αποφασίζω να γυρίσω σπίτι και στο επόμενο φανάρι μου σβήνει. Βάζω μπροστά και δουλεύει ρολόι! Το "check engine" μένει αναμένο.
Την επόμενη το πρωί ξεκινάω για το συνεργείο για να του κάνω τουλάχιστον διάγνωση. Έχει σβήσει πλέον και η ένδειξη του "check engine". Μετά από ένα 2ωρο μου αναφέρουν ότι μάλλον είναι ο αισθητήρας βυθίσματος των βαλβίδων.
Αποφασίζω μια και δουλεύει και έχοντας σβήσει η ένδειξη του "check engine" να μην κάνω ακόμα τίποτα μήπως τελικά ήταν η ποιότητα της βενζίνης.

Οκτώβριος 2009: Το πρόβλημα ξαναπαρουσιάζεται. Το μοτερ μπερδεύει και φυσικά ανάβει το check engine. Όπως και την άλλη φορά την επόμενη μέρα είναι όλα μια χαρά. Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο πάει συνεργείο για επισκευή αυτή τη φορά. Ο εγκέφαλος δείχνει αισθητήρα βυθίσματος των βαλβίδων τον οποίο και αλλάζουν.

Οκτώβριος 2009 2η φορά: Το πρόβλημα επαναλαμβάνεται και το συνεργείο μου λέει ότι δεν είχε καθαριστεί καλά ο αισθητήρας (!?). Πέρνω το αμάξι και πάλι όλα καλά.

Νοέμβριος 2009: Μεσολαβεί ένα μικρό ατύχημα με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μένει ακίνητο για λίγες μέρες (πίσω προφυλακτήρας). Ξεκινάμε πάλι τα ίδια και το συνεργείο πλέον λέει ότι αφού αποκλείσαμε τον αισθητήρα βυθίσματος βαλβίδων είναι ο αισθητήρας στροφάλου τον οποίο και αλλάζουμε.

Φεβρουάριος 2010 (σήμερα το πρωί): Ξεκινάω από το σπίτι να πάω στη δουλειά μου. Μετά από 1-2 χλμ. μπερδεύει. Συνεχίζω παρόλο που μπερδεύει μέχρι που σβήνει όταν κόλησα σε κίνηση. Κάνω δεξιά και το σβήνω. Το αφήνω μισό λεπτό, βάζω μπροστά και φεύγω. Όλα μια χαρά αλλά με το "check engine" αναμένο.

Είμαι σίγουρος ότι όταν το πάρω το απόγευμα θα έχει σβήσει και το "check engine".

Το περίεργο είναι ότι η βλάβη δεν είναι μόνιμη. Επίσης αυτό που λέει η διάγνωση αλλάζεται αλλά το πρόβλημα τελικά δεν λύνεται. Ο κινητήρας είναι ο Ν52Ν.

--
Κοίταξα στο Internet για να δω αναβαθμίσεις και είδα αυτό στα ηλεκτρονικά του κινητήρα:
01 Solenoid valve (SOLV) 2 07/2008 11367516293 ENDED
01 Solenoid valve (SOLV) 2 11367585425 $118.05

και αυτά στην κεφαλή του κινητήρα:
02 PROFILE-GASKET 1 07/2007 11127559311 ENDED
02 PROFILE-GASKET 1 11127582245 $29.77
09 IGNITION COIL COVERING 1 04/2007 11127555338 +core, ENDED
09 IGNITION COIL COVERING 1 11127575032 $96.98
10 Fillister head with washer M6X20 4 07/2007 07119905632 ENDED
10 Fillister head with washer M6X20-ZNNID SW 4 07119906086 $0.47
20 Sleeve 6 11127565869 ENDED
20 Sleeve 6 11127575422 $3.14

Τα παραθέτω μήπως τελικά αυτή είναι η λύση του προβλήματός μας;

Φιλικά,
Ζήσης Σέκρος

zsek
23-02-10, 09:09
Καλημέρα σε όλους.

Εχτές το πρωί ανέφερα ότι περίμενα το "Check Engine" να σβήσει το απόγευμα. Πράγματι λοιπόν όταν πήρα το αυτοκίνητο από το parking το "Check Engine" ήταν αναμένο. Μόλις έφτασα σπίτι και μετά από λίγη πίεση στην Εθνική Οδό, έσβησα, το άφησα για 1 λεπτό και το ξανα έβαλα μπροστά. Το "Check Engine" έσβησε και δεν έχει εμφανιστεί ούτε εχτές το βράδυ κατά την βόλτα αλλά ούτε και σήμερα το πρωί στον δρόμο για τη δουλειά.

Άντε τώρα να βγάλουμε συμπέρασμα!...

Φιλικά,
zsek