PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερώτηση για "τσίμπημα λαδιών"


usp0513
01-01-09, 23:59
Γεια σας και από εμένα και συγχαρητήρια κατ΄αρχάς για το καταπληκτικό φόρουμ (τώρα το ανακάλυψα).
Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σας φέρει υγεία ευτυχία και ότι άλλο ποθείτε (ας πούμε μια Μ6) σε σας και τις οικογένειές σας.

Είμαι ο Πάνος από Γιάννενα και ευτυχής κάτοχος μιας 320ι Ε90 (150 hp) εδώ και 16 μήνες περίπου.

Έχω κάνει περίπου 15000 χλμ. Όταν την αγόρασα μου "έδινε" επόμενη αλλαγή λαδιών στα 25000 χλμ. Κατά την διάρκεια του στρωσίματος η ένδειξη ανέβηκε στα 27000 χλμ. Τώρα μου δίνει επόμενη αλλαγή στα 16000 χλμ (μειώθηκε σταδιακά). Είναι φυσιολογική αυτή η απόκλιση ??? Έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης ? Ή θα πρέπει να ανησυχήσω για κάτι ?

Δεύτερη ερώτηση και σημαντικότερη. Στα 8000 χλμ περίπου μου έβγαλε ένδειξη να συμπληρώσω 1 λίτρο λάδι. Επικοινώνησα με το επίσημο σέρβις και μου είπαν ότι και το εγχειρίδιο χρήσης, δηλαδή κάθε φορά που μένει σταθερά ανναμένη η ένδειξη συμπληρώνουμε λάδι. Τώρα στα 15000 χλμ μου άναψε πάλι η ένδειξη.(Φυσικά δεν θα συμπληρώσω, πάω κατ΄ευθείαν για πρώτη αλλαγή). Είναι λογικό, όπως κάθε μοτέρ, να τσιμπάει λάδι, είναι όμως φυσιολογικό να τσιμπάει 1 λίτρο κάθε 75000 -8000 χλμ ή θα πρέπει να την "ψάξω" παραπέρα ??? (είναι ακόμα στην εγγύηση)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις και πάλι καλή χρονιά.

Nick_E60_GR
02-01-09, 00:34
Χρόνια πολλά.

Αν το δουλεύεις αρκετά συχνά κοντά στα όρια (πάνω απο 5000 rpm) είναι φυσιολογικό. Αν όχι, είναι λόγος να ανησυχείς.

usp0513
02-01-09, 00:46
Φίλε Nick τα μισά περίπου χλμ τα έχω εκτός πόλης και το δουλεύω στις 3500 - 4500 σ.α.λ. και μέχρι 5000 -5500 στις επιταχύνσεις - προσπεράσεις. Τα άλλα μισα μέσα στην πόλη χαλαρά.
Πώς το βλέπεις ?

Nick_E60_GR
02-01-09, 01:01
Φίλε Nick τα μισά περίπου χλμ τα έχω εκτός πόλης και το δουλεύω στις 3500 - 4500 σ.α.λ. και μέχρι 5000 -5500 στις επιταχύνσεις - προσπεράσεις. Τα άλλα μισα μέσα στην πόλη χαλαρά.
Πώς το βλέπεις ?

Μια χαρά είσαι. Την επόμενη φορά αγόρασε εσύ Valvoline Syn Power 5-30 ή 5-40 "longlife04" (αν δεν έχουν αυτοί) και πες τους να σου βάλουν αυτά (έχεις το δικαίωμα εφόσον είναι στον κατάλογο λαδιών που συνιστά η BMW)

Θα σου "τσιμπάει" πολύ λιγότερο από το μισό απ' όσο αναφέρεις.

Παίζει γύρω στα 11-12 ευρώ το λίτρο


http://www.valvoline.com/pages/products/product_detail.asp?product=19

http://www.valvoline.com/pages/products/product_detail.asp?product=19&section=405

Snoopy
02-01-09, 01:05
Μπόλικο για τοσο λιγο ζόρι λέω εγώ . Αλλά είναι μέσα στο εύρος κατανάλωσης που δίνει η BMW.
Αυτά δεν κάνουν ενδιάμεσα inspection? Στα πόσα δινει το βιβλίο αλλαγή;

usp0513
02-01-09, 01:06
Ο.Κ. φίλε ευχαριστώ για τη συμβουλή !!!

(Από την αντιπροσωπεία μου συνέστησαν να συμπληρώσω το Castrol 0 - 40 και αυτό έβαλα)

Nick_E60_GR
02-01-09, 01:07
Μπόλικο για τοσο λιγο ζόρι λέω εγώ . Αλλά είναι μέσα στο εύρος κατανάλωσης που δίνει η BMW.
Αυτά δεν κάνουν ενδιάμεσα inspection? Στα πόσα δινει το βιβλίο αλλαγή;

Ότι δείξει το service order του αυτοκινήτου (max 25000km)

usp0513
02-01-09, 01:14
Μπόλικο για τοσο λιγο ζόρι λέω εγώ . Αλλά είναι μέσα στο εύρος κατανάλωσης που δίνει η BMW.
Αυτά δεν κάνουν ενδιάμεσα inspection? Στα πόσα δινει το βιβλίο αλλαγή;

Στο βιβλίο δεν αναφέρει χλμ για την αλλαγή, σε παραπέμπει στην ένδειξη του καντράν ( χλμ ή τελική ημερομηνία )

Nick_E60_GR
02-01-09, 01:29
Στο βιβλίο δεν αναφέρει χλμ για την αλλαγή, σε παραπέμπει στην ένδειξη του καντράν ( χλμ ή τελική ημερομηνία )

Όσο "ζορίζεις" το αυτοκίνητο, τόσο θα μειώνονται το χιλιόμετρα που απομένουν για το service λαδιού. Η αρχική ένδειξη είναι 25000 αλλά μπορεί τελικά να σου ζητήσει και στα 12000 km (αναλόγως την χρήση)

usp0513
02-01-09, 02:00
Όσο "ζορίζεις" το αυτοκίνητο, τόσο θα μειώνονται το χιλιόμετρα που απομένουν για το service λαδιού. Η αρχική ένδειξη είναι 25000 αλλά μπορεί τελικά να σου ζητήσει και στα 12000 km (αναλόγως την χρήση)

Δεν θα με πείραζε αν μου ζητούσε ακόμα και στα 10000 χλμ αρκεί να είναι καθαρά θέμα χρήσης και όχι κάποιου προβλήματος στον κινητήρα. Περισσότερο με ανησυχεί το 1 λίτρο ανα 8000 χλμ. Το clio (1.2 - 97000 χλμ) μου καίει γύρω στα 750ml από αλλαγή σε αλλαγή (10000 χλμ) και το έχω ξεσκίσει.

Ελπίζω να είναι θέμα λαδιού όπως είπες ή κάποια διαροή στην χειρότερη (θα το ελέγξω).

Γιατι αν είναι από ελατήρια την γ@μήσ@με !!!:banghead:

Nick_E60_GR
02-01-09, 02:11
Δεν θα με πείραζε αν μου ζητούσε ακόμα και στα 10000 χλμ αρκεί να είναι καθαρά θέμα χρήσης και όχι κάποιου προβλήματος στον κινητήρα. Περισσότερο με ανησυχεί το 1 λίτρο ανα 8000 χλμ. Το clio (1.2 - 97000 χλμ) μου καίει γύρω στα 750ml από αλλαγή σε αλλαγή (10000 χλμ) και το έχω ξεσκίσει.

Ελπίζω να είναι θέμα λαδιού όπως είπες ή κάποια διαροή στην χειρότερη (θα το ελέγξω).

Γιατι αν είναι από ελατήρια την γ@μήσ@με !!!:banghead:

Δεν είναι τίποτα. Έτσι έλεγα κι εγώ κάποτε. Δοκίμασε το Valvoline και θα δεις.

nikos_E34
02-01-09, 08:27
no valvoline no aral
εχουμε κανει εκτενη αναφορα στο θεμα καψιμο λαδιων και θα σας γινουν πολλα πραγματα εμφανη αν ψαξετε το φορουμ...επι του θεματος
θεωρω μεγαλη κοροιδια την αλλαγη λαδιων στα 15-20.000 χλμ!εχουμε αναφερει πολλες φορες οτι ειναι θεμα μαρκετινγκ των εταιρειων να βγαζουν τα αμαξια τους φτηνα σε θεμα συντηρησης...αλλαγη λαδιων στα 10.000 μαξιμουμ και με τον καταλληλο τυπο λαδιου θα δειτε οτι και καλο κανει στον κινητηρα και δεν θα καιει το λαδι! :rtfm: παιδες και θα καταλαβετε πολλα πραγματα

shido
02-01-09, 09:15
no valvoline no aral
εχουμε κανει εκτενη αναφορα στο θεμα καψιμο λαδιων και θα σας γινουν πολλα πραγματα εμφανη αν ψαξετε το φορουμ...επι του θεματος
θεωρω μεγαλη κοροιδια την αλλαγη λαδιων στα 15-20.000 χλμ!εχουμε αναφερει πολλες φορες οτι ειναι θεμα μαρκετινγκ των εταιρειων να βγαζουν τα αμαξια τους φτηνα σε θεμα συντηρησης...αλλαγη λαδιων στα 10.000 μαξιμουμ και με τον καταλληλο τυπο λαδιου θα δειτε οτι και καλο κανει στον κινητηρα και δεν θα καιει το λαδι! :rtfm: παιδες και θα καταλαβετε πολλα πραγματα



Συμφωνω μαζι σου απολυτα,Επισης προσφατα σε συζητηση με χημικο ειπωθηκε οτι τα τα απορυπαντικα που βαζουν στα λιπαντικα ειναι παρα πολυ αλλα κανενα δεν κραταει πανω απο 10,000 χλμ.

Nick_E60_GR
02-01-09, 09:41
no valvoline no aral
εχουμε κανει εκτενη αναφορα στο θεμα καψιμο λαδιων και θα σας γινουν πολλα πραγματα εμφανη αν ψαξετε το φορουμ...επι του θεματος
θεωρω μεγαλη κοροιδια την αλλαγη λαδιων στα 15-20.000 χλμ!εχουμε αναφερει πολλες φορες οτι ειναι θεμα μαρκετινγκ των εταιρειων να βγαζουν τα αμαξια τους φτηνα σε θεμα συντηρησης...αλλαγη λαδιων στα 10.000 μαξιμουμ και με τον καταλληλο τυπο λαδιου θα δειτε οτι και καλο κανει στον κινητηρα και δεν θα καιει το λαδι! :rtfm: παιδες και θα καταλαβετε πολλα πραγματα

Συνονόματε Καλή Χρονιά,

Δεν έχω δει το θέμα στο οποίο αναφέρεσαι.
Εν πάση περιπτώσει, επίτρεψέ μου να έχω άλλη άποψη επί του θέματος λόγω:

α και κύρια) Προσωπικής εμπειρίας περί άλλων εταιριών και Valvoline.
β) Συζήτησης για το θέμα με μηχανικούς της BMW μέσα στο εργοστάσιο στο Dingolfing και στο κέντρο ερευνών FIZ της BMW στο Μόναχο, όπου δοκιμάζεται οτιδήποτε έχει πάνω του ένα BMW, στα όρια της αντοχής του.
γ) Βασικές γνώσεις περί marketing ...το "παραδοσιακό" marketing την καινοτομία την αντιμετωπίζει πάντα με αμφισβήτηση.
δ) Θεωρώ ότι μία εταιρία σαν την BMW δεν θα ρισκάρει για κανένα λόγο τη φήμη των κινητήρων της.
ε) Η BMW είναι βασικό μέλος της έρευνας και εξέλιξης των "longlife" και "lifetime" λιπαντικών.

Φυσικά, προαιρετικά μπορείς να αλλάζεις κάθε 5000 η 10000 χλμ. Κανείς δεν το απαγορεύει αυτό. Δεν υπάρχει λόγος όμως να πληρώνεις longlife λάδια (σχεδόν διπλή τιμή) και να τα αλλάζεις σαν να ήταν συμβατικά, ημι-συνθετικά, ή απλά συνθετικά.

bimmer-corfu
02-01-09, 12:31
Είσαι μια χαρά απο κατανάλωση. Αργότερα που θα έχει κάνει χιλιόμετρα το αμάξι θα δεις ότι δεν θα καίει σχεδόν καθόλου λάδια απο ένα σημείο και μετά...

nikos_E34
02-01-09, 13:51
Συνονόματε Καλή Χρονιά,

Δεν έχω δει το θέμα στο οποίο αναφέρεσαι.
Εν πάση περιπτώσει, επίτρεψέ μου να έχω άλλη άποψη επί του θέματος λόγω:

α και κύρια) Προσωπικής εμπειρίας περί άλλων εταιριών και Valvoline.
β) Συζήτησης για το θέμα με μηχανικούς της BMW μέσα στο εργοστάσιο στο Dingolfing και στο κέντρο ερευνών FIZ της BMW στο Μόναχο, όπου δοκιμάζεται οτιδήποτε έχει πάνω του ένα BMW, στα όρια της αντοχής του.
γ) Βασικές γνώσεις περί marketing ...το "παραδοσιακό" marketing την καινοτομία την αντιμετωπίζει πάντα με αμφισβήτηση.
δ) Θεωρώ ότι μία εταιρία σαν την BMW δεν θα ρισκάρει για κανένα λόγο τη φήμη των κινητήρων της.
ε) Η BMW είναι βασικό μέλος της έρευνας και εξέλιξης των "longlife" και "lifetime" λιπαντικών.

Φυσικά, προαιρετικά μπορείς να αλλάζεις κάθε 5000 η 10000 χλμ. Κανείς δεν το απαγορεύει αυτό. Δεν υπάρχει λόγος όμως να πληρώνεις longlife λάδια (σχεδόν διπλή τιμή) και να τα αλλάζεις σαν να ήταν συμβατικά, ημι-συνθετικά, ή απλά συνθετικά.


συμφωνω αλλα πρεπει να συμφωνησεις και εσυ οτι πανε οι καλες παλιες μερες της Ε34 και Ε36 καθως και της μερσεντες 190 και 124 που για να το αλλαξεις το αμαξι επρεπε να σπασεις μηχανη η να το βαρεθεις..τα σημερινα μοτερ δεν τα φτιαχνουν πλεον για τα μισοεκατομυριοχιλιομετρα που εκαναν μια περιοδο...εγω προτιμω ενα πολυ καλο συνθετικο 5-40 που κανει για τη χωρα μας και δεν με νοιαζει ποσως για τα λονγκλαιφ κλπ...εγω οταν παιρνω αμαξι το οδηγαω μεχρι τελευταιας πτωσης..δεν μπαινω στο τριπακι να αλλαζω αμαξι καθε 3ετια γιατι
1)δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα
2)γιατι να μπαινω σε μια διαδικασια "πουλα το αμαξι οπου χανεις λεφτα αγοραζεις μετα ενα καινουριο οπου και εκει χωνεις λεφτα και στην ουσια" και το παλιο μου αμαξι να ειναι 50.000 χλμ...το Ε34 εκανε συνολο 320.000 χλμ και ουτε λαδι ακουμπαει και ας ειναι με φουλ συνθετικο 5-40...
οι αυτοκινητοβιομηχανιες πλεον κοιτανε με ολους τους τροπους να μας κανουν να αλλαζουμε αμαξια σαν τα πουκαμισα και γιαυτο να μου επιτρεψεις εχω τις αμφισβητησεις μου για το θεμα...

ενα παραδειγμα τα κιβωτια στεπτρονικ των Ε39 και Ε46 καθως και νεοτερα...ολοι λενε το λαδι ειναι λονγκλαιφ και κραταει οσο κραταει το αμαξι...ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! σε γερμανικα φορουμ ολοι εχουν προβλημα με τα κιβωτια μετα τα 150.000 χλμ...μερικοι εχουν σπασει...μετα μιλωντας με ενα φιλο που ειχε ενα 520 Ε39 αυτοματο στα 123,000 χλμ τον επεισα να παει να τα αλλαξει σε εξωτερικο συνεργειο τα λαδια με το φιλτρο και καινουρια φλατζα κιβωτιου...το αποτελεσμα??ΘΕΙΚΟ!! το κιβωτιο πριν δεν ειχε προβληματα υποψην αλλα μετα την αλλαγη αλλαζε πιο γρηγορα ταχυτητες και τις αλλαζε σαν βουτυρο...

TAZ118!
02-01-09, 15:07
Mαγκες μην τηρητε τα διαστηματα αλλαγης λαδιων που λεει η εταιρεια.
Κανονικα η πρωτη αλλαγη πρεπει να γινεται πριν τα 5000 και μετα το αργοτερο
καθε 10000χλμ.Βοηθαει στη προστασια του κινητηρα.Στα 25000χλμ τα λαδια ειναι
εχουν χασει μεγαλο μερος απο την λιπαντικη τους ικανοτητα.Μην τσιγκουνευεστε με
τα λαδια.112 ευρω ειναι στα 4κυλινδρα.Εκανα την πρωτη αλλαγη στα 8000χλμ και μετα καθε 10000χλμ.Εχω κανει 23000 και δεν μου εχει ζητησει καθολου λαδι.

alexk
02-01-09, 16:52
Καλή Χρονιά.
Από όσο γνωρίζω όλα τα νέα αυτοκίνητα (από εποχή Ε46 και μετά) καίνε λάδι μέχρι να στρώσουν (20 μπορεί και 25 χιλ. χλμ.) [αυτό γιατί το ελατήριο του λαδιού είναι πλαστικό και θέλει πιο πολύ χρόνο να στρώσει].
Στη θέση σου δεν θα ανησυχούσα.
Ακόμη και στην χειρότερη περίπτωση που ο κινητήρας σου έχει πρόβλημα, είμαι σίγουρος ότι η εγγύηση θα σε καλύψει πλήρως.

usp0513
02-01-09, 17:09
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας αν και μπορώ να πω οτι τώρα προβληματίστηκα περισσότερο όσον αφορά τον τύπο λαδιού και τα διαστήματα αλλαγής λαδιών.
Anyway θα κοιτάξω και σε παλιότερες συζητήσεις στο φόρουμ σχετικά.

Και πάλι ευχαριστώ!

Snoopy
02-01-09, 17:14
Εγώ θέλω να διατηρώ την πίστη μου στους κατασκευαστές πάντως.
Οταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο δεν το παίρνεις για 100.000 χιλιόμετρα μόνο.
Εντάξει υπάρχουν και άνθρωποι που αλλάζουν αμάξι πριν αλλάξουν τα πρώτα λάδια, αλλά αυτό δεν λέει κάτι.
Αν λέει η εταιρεία 25 ή ότι δείξει το κοντέρ, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να το λέει για θέμα μάρκετινγκ.
Φυσικά και κάνε καλό να τα αλλάζεις πιό νωρίς, αλλά εντάξει, τι να πω τώρα αν παίζει τόσο πολύ συνωμοσία με τα λάδια...

sakispapakis
02-01-09, 19:09
έχω e90 318i με 45000 σε 8 μήνες. Καίει περίπου 1lit/15000km. Αλλαγή κάνω κάθε 15000 km περίπου (σύμφωνα με την ένδειξη). Στη Γερμανία (όπου έζησα) θεωρείτε αδιανόητο να αλλάξεις λάδια νωρίτερα από την ένδειξη του αυτοκινήτου, εκτός και αν σκίζεις το μοτερ. Φυσικά και εκεί υπάρχουν άνθρωμοι όπως φίλοι του forum οι οποίοι αλλάζουν τα λάδια νωρίτερα από 10000km αλλά είναι οι λιγότεροι. Φυσικά δεν κάνουν κανένα κακό εκτός από την τσέπη τους. Μαγκιά τους λοιπόν που προσέχουν το μωράκι τους αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι άλλοι κάνουμε λάθος.

Όσο παράξενο φαίνετε σε κάποιους να κρατήσουν τα συνθετικά λάδια 20.000km, τόσο παράξενο φαίνετε στον πατέρα μου να κρατάει τα λάδια στο astra του για 10000km όταν στο παλιό του ascona τα άλλαζε κάθε 3000. Υπάρχει ΦΟΒΕΡΗ εξέλιξη στα λιπαντικά κύριοι συνάδερφοι.

Βέβαια αυτή είναι απλά η άποψή μου και ως γνωστό ο καθένας έχει από μία...

Καλή χρονιά με υγεία και πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.

Geo_3D
02-01-09, 20:58
Απλη ερωτηση.........

Γιατι το ιδιο λαδι που βαζει η ΒΜW σε Ε46,τα πρωτα Χ3-Χ5,συνιστα αλλαγη καθε 10000 χλμ,ενω στο Ε90,σειρα 1 κλπ βγαζει στο service info καθε 25000 χλμ περιπου???

Ξαναλεω...το ιδιο λαδι!!!

z3 2.2
02-01-09, 21:02
Συνονόματε Καλή Χρονιά,

Δεν έχω δει το θέμα στο οποίο αναφέρεσαι.
Εν πάση περιπτώσει, επίτρεψέ μου να έχω άλλη άποψη επί του θέματος λόγω:

α και κύρια) Προσωπικής εμπειρίας περί άλλων εταιριών και Valvoline.
β) Συζήτησης για το θέμα με μηχανικούς της BMW μέσα στο εργοστάσιο στο Dingolfing και στο κέντρο ερευνών FIZ της BMW στο Μόναχο, όπου δοκιμάζεται οτιδήποτε έχει πάνω του ένα BMW, στα όρια της αντοχής του.
γ) Βασικές γνώσεις περί marketing ...το "παραδοσιακό" marketing την καινοτομία την αντιμετωπίζει πάντα με αμφισβήτηση.
δ) Θεωρώ ότι μία εταιρία σαν την BMW δεν θα ρισκάρει για κανένα λόγο τη φήμη των κινητήρων της.
ε) Η BMW είναι βασικό μέλος της έρευνας και εξέλιξης των "longlife" και "lifetime" λιπαντικών.

Φυσικά, προαιρετικά μπορείς να αλλάζεις κάθε 5000 η 10000 χλμ. Κανείς δεν το απαγορεύει αυτό. Δεν υπάρχει λόγος όμως να πληρώνεις longlife λάδια (σχεδόν διπλή τιμή) και να τα αλλάζεις σαν να ήταν συμβατικά, ημι-συνθετικά, ή απλά συνθετικά.

πολυ σωστα Νικο!!!Κανεις δε ρισκαρει τη φημη του για κανενα λογο.Τυχαινει να δουλευω στο χωρο του αυτοκινητου και τα αυτικινητα που δουλευω ειναι το 90% turbo με διαστημα σερβις 20000 η 30000 χλμ και κανενα προβλημα δεν υπαρχει.Δεν σημαινει ομως οτι μεχρι να ξαναπαει συνεργειο το αμαξι δεν ανοιγεις καπο (δυσκολο να το καταλαβει ο Ελληναρας αυτο) .Και τελος ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΖΗΜΙΩΘΗΚΕ ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΛΑΔΙΑ!!!

Nick_E60_GR
02-01-09, 21:15
Mαγκες μην τηρητε τα διαστηματα αλλαγης λαδιων που λεει η εταιρεια.
Κανονικα η πρωτη αλλαγη πρεπει να γινεται πριν τα 5000 και μετα το αργοτερο
καθε 10000χλμ.Βοηθαει στη προστασια του κινητηρα.Στα 25000χλμ τα λαδια ειναι
εχουν χασει μεγαλο μερος απο την λιπαντικη τους ικανοτητα.Μην τσιγκουνευεστε με
τα λαδια.112 ευρω ειναι στα 4κυλινδρα.Εκανα την πρωτη αλλαγη στα 8000χλμ και μετα καθε 10000χλμ.Εχω κανει 23000 και δεν μου εχει ζητησει καθολου λαδι.

Μια παρατήρηση για την πρώτη αλλαγή.
Αν έβλεπες πως δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα πριν φύγουν από το εργοστάσιο, και πόσα "άγρια" χιλιόμετρα έχουν κάνει πάνω στις ράμπες δυναμομέτρησης και ελέγχου όλων των συστημάτων κίνησης, διεύθυνσης, ABS, DSC, κλπ κλπ, θα έλεγες ότι πρέπει να αλλάξεις τα λάδια με την παραλαβή ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Δεν είναι έτσι όμως. Εγώ θα σου έλεγα να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή. Αν είναι δυνατόν άλλαζε το φίλτρο κάθε 10000 χλμ και όχι το λάδι όταν χρησιμοποιείς λάδι longlife.

Nick_E60_GR
02-01-09, 21:19
Απλη ερωτηση.........

Γιατι το ιδιο λαδι που βαζει η ΒΜW σε Ε46,τα πρωτα Χ3-Χ5,συνιστα αλλαγη καθε 10000 χλμ,ενω στο Ε90,σειρα 1 κλπ βγαζει στο service info καθε 25000 χλμ περιπου???

Ξαναλεω...το ιδιο λαδι!!!

Γιώργο, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση, ότι χρήση και να γίνει, τα πραγματικά χλμ να είναι τελικά πάνω απο 18000.

Speedy
02-01-09, 21:22
Μια παρατήρηση για την πρώτη αλλαγή.
Αν έβλεπες πως δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα πριν φύγουν από το εργοστάσιο, και πόσα "άγρια" χιλιόμετρα έχουν κάνει πάνω στις ράμπες δυναμομέτρησης και ελέγχου όλων των συστημάτων κίνησης, διεύθυνσης, ABS, DSC, κλπ κλπ, θα έλεγες ότι πρέπει να αλλάξεις τα λάδια με την παραλαβή ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Δεν είναι έτσι όμως. Εγώ θα σου έλεγα να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή. Αν είναι δυνατόν άλλαζε το φίλτρο κάθε 10000 χλμ και όχι το λάδι όταν χρησιμοποιείς λάδι longlife.


:+1:Kαι εγω μαζι σου..!

Απλα ειναι και τι κολλημα τρωει ο καθενας μας,για παραδειγμα εγω καθε 5,000 τα αλλαζω.
Απλα δεν εμπιστευομαι πολυ τα longlife λαδια πιστευω οτι δεν υπαρχει λαδι σε κινητηρα αυτοκινητου που να μπορει να κρατηθει και να μην χασει την ελαστικοτητα του.

Εντελως προσωπικη εκτιμηση λεω χωρις να κατεχω πολλα απο λαδια.

Geo_3D
02-01-09, 21:23
Εστω.....8 χιλιαδες χλμ διαφορα με το ιδιο λαδι απο που βγαινουν???

Δημήτρης
02-01-09, 21:38
:+1:Kαι εγω μαζι σου..!

Απλα ειναι και τι κολλημα τρωει ο καθενας μας,για παραδειγμα εγω καθε 5,000 τα αλλαζω.
Απλα δεν εμπιστευομαι πολυ τα longlife λαδια πιστευω οτι δεν υπαρχει λαδι σε κινητηρα αυτοκινητου που να μπορει να κρατηθει και να μην χασει την ελαστικοτητα του.

Εντελως προσωπικη εκτιμηση λεω χωρις να κατεχω πολλα απο λαδια.


Καλά κάνεις-αν δε κάνω λάθος έχεις Μ40 και σε αυτό το μοτέρ τα διαστήματα αλλαγής είναι 5000 χλμ. με ημισυνθετικό 10W40.

Speedy
02-01-09, 21:41
Καλά κάνεις-αν δε κάνω λάθος έχεις Μ40 και σε αυτό το μοτέρ τα διαστήματα αλλαγής είναι 5000 χλμ. με ημισυνθετικό 10W40.


Ναι..Αν και υπαρχει λαδι απο την επισημη Bmw για το συγκεκριμενο μοτερ για 7.000 χι χιλομετρα εγω τα αλλαζω καθε 5,000.
Κακα τα ψεμματα το λαδι ειναι το Α&Ω στο Κινητηρα και ειδικα σε εναν οπως ο δικος μου που εχει και 150.000 χιλομ..

Αλλα και κανουργιο να επερνα παλι το ιδιο θα εκανα και ας λενε διαφορα στις αντιπροσοποιες ειναι θεμα ψυχολογικο..:banghead:

Nick_E60_GR
02-01-09, 21:51
Εστω.....8 χιλιαδες χλμ διαφορα με το ιδιο λαδι απο που βγαινουν???

Γιώργο, για τι κινητήρες Ε46-Ε53-Ε83 μιλάς? όλα με Μ54?

Δημήτρης
02-01-09, 21:58
ειναι θεμα ψυχολογικο..:banghead:[/QUOTE]

Κάπως έτσι είναι....:nod:

Geo_3D
02-01-09, 22:04
Γιώργο, για τι κινητήρες Ε46-Ε53-Ε83 μιλάς? όλα με Μ54?

Μ54 με Ν54

boleneger
02-01-09, 22:52
Read the f@ckin manual οπως λενε και οι φιλοι μας οι αμερικανοι. Απο εκει και περα λογια χαβαλε!!!!

Nick_E60_GR
02-01-09, 23:44
Έγραφα από το BMW/TIS περί κατανάλωσης λαδιού, τύπος κινητήρα/τύπος λαδιού, εγκεκριμένα longlife λάδια από τη BMW

usp0513
03-01-09, 01:11
Πολύ χρήσιμα τα στοιχεία Nick.

Thanks !!

spirosroumel
06-01-09, 23:46
Ρωτησα καποιον φιλο που δουλευε παλιοτερα σε αντιπροσωπεια της BMW και ειναι γνωστης των συγκεκριμενων αυτοκινητων και μου ειπε οτι τα περισοτερα BMW καινε λαδια στα πρωτα χιλιομετρα περιπου 20000 μετα απο αυτα τα χιλιομετρα δεν καιει εκτος αν το πας στην τσιτα εγω εχω το 320 Ε90 εχει 28000 χιλ το φθανω στα κοκκινα καποιες φορες και οταν βγενω εκτος πολης δεν το παω χαλαρα και μεχρι στιγμης δεν μου εχει βγαλει ενδειξη λαδιου αν και τα χιλιομετρα που λενε 25000 για αλλαγη ειναι παρα πολλα πιστευω ειναι πιο καλα να γινεται αλλαγη σε πιο λιγα χιλιομετρα

Geo_3D
28-01-09, 17:29
Μιας και το θεμα για τα ποσα χλμ πρεπει να αλλαζουμε τα λαδια ειναι αρκετα συχνο και επειδη υπαρχουν πολλες αποψεις....ειπα να τεκμηριωσω την δικια μου....

Σκαρτα 50.000 χλμ με μια μολις αλλαγη λαδιων μεχρι τοτε (καπου στα μισα)

no comments......

papablock
28-01-09, 17:40
Υπάρχει κανένας να αλαζει λάδια κάθε 25000 χιλ;
Μήπως τα ξέχασε ο άνθρωπος. κάθε 10 δεν είναι κανονικά;

leyteris
28-01-09, 17:47
φιλε εχω και εγω ακριβως το ιδιο μοντελο το οποιο ομως δεν καιει καθολου λαδι.εγω προσωπικα αλλαζω λαδια καθε 10.000χλμ και απο περιεργεια κοιταζωντας την σταθμη πριν την αλλαγη δεν λειπει σταγονα.υποψιν οτι βαζω castrol 5-30w στην αντιπροσωπεια.ο αδελφος μου που εχει το ιδιο αλλα με τους 170 ιππους efficient dynamics του καταναλωνει περιπου 800γρ. στα 5000 χλμ.Δεν ξερω πως προκυπτουν τελικα αυτες οι διαφορες.

leyteris
28-01-09, 18:02
Ρωτησα καποιον φιλο που δουλευε παλιοτερα σε αντιπροσωπεια της BMW και ειναι γνωστης των συγκεκριμενων αυτοκινητων και μου ειπε οτι τα περισοτερα BMW καινε λαδια στα πρωτα χιλιομετρα περιπου 20000 μετα απο αυτα τα χιλιομετρα δεν καιει εκτος αν το πας στην τσιτα εγω εχω το 320 Ε90 εχει 28000 χιλ το φθανω στα κοκκινα καποιες φορες και οταν βγενω εκτος πολης δεν το παω χαλαρα και μεχρι στιγμης δεν μου εχει βγαλει ενδειξη λαδιου αν και τα χιλιομετρα που λενε 25000 για αλλαγη ειναι παρα πολλα πιστευω ειναι πιο καλα να γινεται αλλαγη σε πιο λιγα χιλιομετρα

και εγω το ιδιο μοντελο εχω και δεν εχω κανενα προβλημα.αλλαζω καθε 10000χλμ και δεν λειπει ουτε σταγονα.εχω αυτη την στιγμη 28.000χλμ

kplc16
28-01-09, 18:10
τα λες ολοσωστα



συμφωνω αλλα πρεπει να συμφωνησεις και εσυ οτι πανε οι καλες παλιες μερες της Ε34 και Ε36 καθως και της μερσεντες 190 και 124 που για να το αλλαξεις το αμαξι επρεπε να σπασεις μηχανη η να το βαρεθεις..τα σημερινα μοτερ δεν τα φτιαχνουν πλεον για τα μισοεκατομυριοχιλιομετρα που εκαναν μια περιοδο...εγω προτιμω ενα πολυ καλο συνθετικο 5-40 που κανει για τη χωρα μας και δεν με νοιαζει ποσως για τα λονγκλαιφ κλπ...εγω οταν παιρνω αμαξι το οδηγαω μεχρι τελευταιας πτωσης..δεν μπαινω στο τριπακι να αλλαζω αμαξι καθε 3ετια γιατι
1)δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα
2)γιατι να μπαινω σε μια διαδικασια "πουλα το αμαξι οπου χανεις λεφτα αγοραζεις μετα ενα καινουριο οπου και εκει χωνεις λεφτα και στην ουσια" και το παλιο μου αμαξι να ειναι 50.000 χλμ...το Ε34 εκανε συνολο 320.000 χλμ και ουτε λαδι ακουμπαει και ας ειναι με φουλ συνθετικο 5-40...
οι αυτοκινητοβιομηχανιες πλεον κοιτανε με ολους τους τροπους να μας κανουν να αλλαζουμε αμαξια σαν τα πουκαμισα και γιαυτο να μου επιτρεψεις εχω τις αμφισβητησεις μου για το θεμα...

ενα παραδειγμα τα κιβωτια στεπτρονικ των Ε39 και Ε46 καθως και νεοτερα...ολοι λενε το λαδι ειναι λονγκλαιφ και κραταει οσο κραταει το αμαξι...ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! σε γερμανικα φορουμ ολοι εχουν προβλημα με τα κιβωτια μετα τα 150.000 χλμ...μερικοι εχουν σπασει...μετα μιλωντας με ενα φιλο που ειχε ενα 520 Ε39 αυτοματο στα 123,000 χλμ τον επεισα να παει να τα αλλαξει σε εξωτερικο συνεργειο τα λαδια με το φιλτρο και καινουρια φλατζα κιβωτιου...το αποτελεσμα??ΘΕΙΚΟ!! το κιβωτιο πριν δεν ειχε προβληματα υποψην αλλα μετα την αλλαγη αλλαζε πιο γρηγορα ταχυτητες και τις αλλαζε σαν βουτυρο...

nino x3
28-01-09, 18:34
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας αν και μπορώ να πω οτι τώρα προβληματίστηκα περισσότερο όσον αφορά τον τύπο λαδιού και τα διαστήματα αλλαγής λαδιών.
Anyway θα κοιτάξω και σε παλιότερες συζητήσεις στο φόρουμ σχετικά.

Και πάλι ευχαριστώ!

:banghead: Εγω παντως για ενα πραγμα ειμαι σιγουρος οτι στο πως ( αν) σκεφτονται οι γυναικες και τι τυπος και διαστηματα(χιλιομετρα) για αλλαγη λαδιων δεν υπαρχει περιπτωση να δωθει απαντηση. :rofl2: Ως εκ τουτου ο καθενας ας πραξει κατα βουληση δικο του ειναι το αμαξι δικη του και η τζεπη και κανεις δεν μπορει να κρινει ή να κριθει απο κανενα για τις αποψεις του περι του θεματος.
Η δικη μου γνωμη παν μετρον αριστον.

drum
28-01-09, 21:50
Απλη ερωτηση.........

Γιατι το ιδιο λαδι που βαζει η ΒΜW σε Ε46,τα πρωτα Χ3-Χ5,συνιστα αλλαγη καθε 10000 χλμ,ενω στο Ε90,σειρα 1 κλπ βγαζει στο service info καθε 25000 χλμ περιπου???

Ξαναλεω...το ιδιο λαδι!!!
καλησπερα φιλαρακι.
αυτο γινεται γιατι ο κινητηρας ειναι καινουργιος, σφιχτος, κ κατεβαζει γρεζια, οπως λενε οι μηχανικοι.
ειναι σωστο να γινονται οι πρωτες αλλαγες λαδιων πιο συχνα, οπως επισης ετσι γινεται, μετα απο γενικη επισκευη του κινητηρα..εννοω ελατηρια,κουζινετα,κτλ.
να "πατησει"δλδ σωστα η μηχανη.
εν συνεχεια πηγαινεις παντα συμφωνα με τον κατασκευαστη, ανεξαρτητα απο φιρμα. ειτε ειναι μπεμπα, ειτε κατερπιλαρ, ειτε κελβιν, ακολουθεις τις οδηγιες του κατασκευαστη κ εισαι ησυχος.
το να αλλαξεις λαδια μερικα χιλιομετρα, ή μερικες ωρες λειτουργιας πριν, δεν ειναι κακο.

Geo_3D
28-01-09, 22:03
Την ξερω την απαντηση φιλε μου...απλα εθεσα το ερωτημα σαν λογικη στους εχοντες αποψη για 25000 χλμ αλλαγη λαδιων