PDA

Επιστροφή στο Forum : Φιλτρο Αερα PIPERCROSS


boleneger
07-01-09, 21:14
Σημερα παρειγγηλα μετα απο αρκετη μελετη Φιλτρο αερα Pipercross μιας και θεωρισα το foam καλητερη λυση απο τη γαζα. Οπως και ναχει ηθελα να κανω στη καλη μου ενα δωρο για τις γιορτες μια και καταπιαστηκα και εβγαλα το φιλτρο μια φορα (φωτο στο thread
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=16721&page=2 ):yipee:

boleneger
16-01-09, 23:36
Αυτο το tread θα καταντισει ημερολογιο καταστρωματος αλλα ας ειναι.
Σημερα εβαλα το PIPERCROSS στο φιλτρο κουτι και χωρις καμια δισκολια αλλα μαλλον το κωβω να το βγαζω να παιρνει αερα. Θα διξει. Παντος για καλο και για κακο αγορασα και ενα σπρε'ι' καθαρισμου επαφων με οινοπνευμα για τον MAF.

michaelp900
16-01-09, 23:54
Ποσο το πηρες?
Εχεις εικονα του?
Με το Κ&Ν τι διαφορα εχει?

boleneger
17-01-09, 00:00
Μου βγηκε 62 ευρα με τα μπουκαλακια λαδι-καθαριστικο και μεταφορικα απο Αγγλια. Δεν το εβγαλα φοτο γιατι βιαζομουν να το βαλω. Η διαφορα με το Κ&Ν ειναι οτι ειναι αφρωδες και δεν εχει καπακι απο πανω. Ειναι ολο απο αυτο το σαν σφουγαρι υλικο. Τωρα απο αποδωση τι να πω. δεν περιμενω και πολλα. θα δειξει.

michaelp900
17-01-09, 00:05
Τωρα μου θυμισες.
Ειχα παει στο car shop και ειχαν ενα φιλτρο οπως του Ε90 αλλα εξωτερικα ειχε σφουγγαρι και λεω τι στο @#$ ειναι αυτο...
Πιο πριν ειχες το μαμα η αλλο?

Το ειπα καποιο παιδι απο ενα φορουμ....Παιδιά εγώ θα το ξαναπώ να αποφεύγετε τα ελεύθερα φίλτρα και ειδικά όσα είναι λαδιού!!!!! Το λάδι καταστρέφει το airflow, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή την καταστροφή του κινητήρα!! Ασε που εγώ δεν κατάλαβα και ΤΙΠΟΤΕ από επιδόσεις, χώρια το ότι μου χάλασε το airflow και ευτυχώς το πήρα χαμπάρι αμέσως!!!!!!!!!air flow είναι ένα εξάρτημα επάνω στην πλαστική εισαγωγή αέρα, τη λεγόμενη αγελάδα, μετά το φιλτροκούτι. Η δουλειά του είναι να μετρά την ποσότητα αέρα που ρουφά την κάθε στιγμή ο κινητήρας, για να ρυθμίζει ο εγκέφαλος το μίγμα αέρα-βενζίνης. Το air flow λοιπόν, έχει ένα ψιλό σύρμα, το οποίο ανάλογα με την ποσότητα αέρα πυρακτώνεται. Βάση αυτής της πυράκτωσης αλλάζει και η αντίσταση που έχει το σύρμα, οπότε από εκεί ο εγκέφαλος υπολογίζει την ακριβή παροχή αέρα για την συγκεκριμένη εργοστασιακή εισαγωγή! Για αυτό και θέλει καλιμπράρισμα αυτό, αν τυχόν κάποιος αλλάξει την εισαγωγή του κινητήρα με κάποια μεγαλύτερη. Το λάδι λοιπόν του φίλτρου, με τον καιρό πάει και κάθεται πάνω στο πυρακτωμένο σύρμα και αλλοιώνει τις μετρήσεις που αυτό δίνει στον εγκέφαλο! Οπότε κινδυνεύει άμεσα η υγεία του κινητήρα και ειδικά αν είναι τούρμπο!


Ωχ αμαν...

boleneger
17-01-09, 00:17
Μαμα ειχα και γιαυτο και πηρα και και το spray για τα ηλεκρονικα αν μου κατσει κατι να το φροντισω. Κατα τα αλλα ολα τα ανοιχτα φιλτρα εχουν λαδι εκτως απο τα συρματινα. Γιαυτο το λαδακι με φιδω!!!!

michaelp900
17-01-09, 00:20
Ναι οκ αλλα τι εχεις να πεις για αυτο που ειπε το παιδι απο τη subaru?
Μη για τη καβλα μας καταστρεψουμε κανα κινητηρα...

Libanner
17-01-09, 00:25
Ακριβώς το λάδι θέλει προσοχή γι αυτό με μέτρο να το βάζετε όταν λαδώνετε τα φίλτρα είναι γνωστό για τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει στα ΜΑF αυτά χαλάν και απο μόνα τους δε θέλουν και επιπλέον λόγους.
Γι αυτό το καλύτερο είναι να αφήνεις το μαμά χάρτινο όταν έρθει η ώρα του το πετάς και τέρμα έτσι κι αλλιώς διαφορά στην απόδοση δε θα καταλάβεις με τα aftermarket

boleneger
17-01-09, 00:25
Οχι ρε φιλος. μη τρελενεσαι. Ολα διορθωνονται και το μοτερ για να σπασει πρεπει να το κακομεταχειριστεις. Αυτο που κανουμε εμεις ειναι παρτι παιδικο μπροστα στο οργεια που κανουν αλλοι για βγαλουν αλογα. Ειδικα τουρμπισια.

michaelp900
17-01-09, 00:34
Μαλιστα....
Για το ι57 κιτ ειχες σκεφτει τιποτα..?
Λενε οτι τα φιλτρα αυτα δινουν 2% και φιλτροχοανες (ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ) 4%
Αλλα και το ι57 απο φιλτροχοανη και κατι καλουδια αποτελειται και εχει 170....

boleneger
17-01-09, 00:37
Οχι 170. 87 λιρες και14 μεταφορικα. τεσπα οχι ρε φιλος. εγω το φιλτρο το πηρα οταν με εβαλες στο τριπακι να το βγαλω. Εσυ φτaiς michael. χαχαχαχαχαχα

michaelp900
17-01-09, 00:40
Χα χα χα!
Αντε να δουμε.
Ξες μηπως ποιος κανει εδω σαλονικα δυναμομετρηση?

Libanner
17-01-09, 00:41
Πάντως ρε παιδιά και που τα βάλατε καταλάβατε καμία διαφορά;Είχα και εγώ παλιά ποιο ελεύθερο φίλτρο στον πάπα και δε κατάλαβα τίποτα.

michaelp900
17-01-09, 00:44
Απλα βλεπω το αμαξι πιο νευρικο.
Ακομα και σε ενα πολο π εχω του 97 και το εβαλα εκει εδειξε τρελη διαφορα.
Δηλ περιφερειακο π πηγαινα στην ανηφορα οριακα 90 τωρα παει 130...

boleneger
17-01-09, 00:46
Για δυναμομετριση θα μαθω. Καπου στο λαγκαδα ακουσα. Για διαφορα φιλε libanner τι να σου πω .Δεν περημενω και πολλα. Σημερα τοβαλα. Θα δουμε.

Libanner
17-01-09, 00:47
Απλα βλεπω το αμαξι πιο νευρικο.
Ακομα και σε ενα πολο π εχω του 97 και το εβαλα εκει εδειξε τρελη διαφορα.
Δηλ περιφερειακο π πηγαινα στην ανηφορα οριακα 90 τωρα παει 130...


Μάλιστα
Πάντως αυτό με τα 90 και τα 130 κάτι άλλο θα έφταιγε, αποκλείεται το φίλτρο να έκανε τόσο τρελή διαφορά.

Επίσης για τις δυναμομετρήσεις είναι καλό να κάνετε μια πριν και μετά την βελτίωση μόνο έτσι θα δείτε τι πραγματικά κερδίσατε.Πολλές φόρες τα μοτέρ έχουν παραπάνω άλογα απο αυτά που δίνει ο κατασκευαστής απο το εργοστάσιο.

michaelp900
17-01-09, 00:51
Να σημειωσω οτι ειχε αλλαχτει κ ενα παξιμαδι απο τη πολλαπλη π ειχε σπασει και ειχε το γνωστο ειχα λες και ηταν ξεχαρβαλομενο....

sm6
17-01-09, 00:51
Πάντως ρε παιδιά και που τα βάλατε καταλάβατε καμία διαφορά;Είχα και εγώ παλιά ποιο ελεύθερο φίλτρο στον πάπα και δε κατάλαβα τίποτα.

δεν θα ηταν καλος ο παπας...:D

http://img210.imageshack.us/img210/418/papas5sg9.jpg

boleneger
17-01-09, 00:55
Ορολογια σαν το τσουτσουνι- γκαυλιτσεκι- παπα δεν εχει πουθενα στα τεχνικα εγχηριδεια.

sm6
17-01-09, 01:00
σωστος, σαμπως υπαρχουν "εγχηριδεια"?

stavr
17-01-09, 08:22
ρε παιδια .. μια που μιλαμε για φιλτρα εδω ηθελα να ρωτησω...πηρα ενα 46ρι κουπε 320 2000 6κ και ο τυπος που το ειχε του χει βγαλει το φιλτρο και του χει βαλει μια λαλακια διαμετρου περιπου Φ150 μεταλικο το οποιο εχει ενα ελικα πλαστικο μεσα. Στο μηκος ειναι περιπου 30-35 εκατοστα.Τι σκατα ειναι αυτο και τι κανει? Αξιζει να το χει πανω η να το βγαλω μην τραβηξει τιποτα μεσα στο μοτερ γιατι απο μπροστα ειναι ανοιχτο δεν εχει δυχτακι η σιτα.

stavr
17-01-09, 08:38
κατι σαν αυτο εδω ειναι

sm6
17-01-09, 11:13
βγαλτο αμεσα, και βαλε το νορμαλ φιλτρο.
αυτος που το σχεδιασε μαλλον δεν ξερει περισσοτερα απο τη bmw.
εσυ τον εμπιστευσαι?

stavr
17-01-09, 11:19
φιλε sm6 ουτε εγω ξερω ...και για αυτο ρωταω και σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση!!! Ειμαι νεος κατοχος bmw και η λαλακια αυτη μου κανε εντυπωση... τεσπα το θεμα ειναι οτι το μονο που εχει μεινει στο αμαξι απο το μαμα φιλτρο ειναι η βαση του κουτιου αρα θα πρεπει να παω να αγορασω τα μαμα υπολοιπομενα κομματια!!!!!

thanx και παλι

sm6
17-01-09, 11:35
εκτος απο την αντιπροσωπεια, μπορεις να κοιταξεις και στα μεταχειρισμενα.
το καινουργιο θα σου κοστισει γυρω στα 200-300 ευρω, αναλογα τι εχει μεινει στο αυτοκινητο.
μπορεις παντως πιστευω να βρεις μεταχειρισμενο πολυ φθηνα. αρκετοι τα βγαζουν πιστευοντας οτι βαζοντας διαφορα αλλα "κολπα" κανουν καλο στον κινητηρα τους.
βαλε και μια αγγελια ζητησης εδω στο αντιστοιχο τμημα.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/v/y/22.png
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BM11&mospid=47614&btnr=13_0646&hg=13&fg=20

Libanner
17-01-09, 14:28
Έκτος απο το ότι ο κατασκευαστής γνωρίζει καλύτερα, πολλές φορές σε δυναμομετρήσεις σε BMW που τους έχουν βάλει φιλτροχοάνες βαρελάκια κτλ τα αμάξια όχι απλά δε κέρδισαν σε απόδοση αλλά χάσαν κι όλας.Επίσης συχνό πρόβλημα είναι να τραβάν ζεστό αέρα από το μηχανοστάσιο.

boleneger
17-01-09, 16:34
Ο stavr μαλλον λεει ενα στροβιλιστη που βαζουν και ανακατευει το αερα. Τες πα ο ζεστος αερας πραγματι ειναι ενα προβλημα στα ανοιχτα- εκτεθιμενα φιλτρα γιαυτο και βγαζουν παροχες αερα απο τον προφιλακτηρα(Ιδεες μπορεις να παρεις απο το i57 kit στο site της Κ&Ν) . Οπως και ναχει με τακτικη σιντηρηση μια φορα το χρονο δεν πιστευω να εχεις προβλημα. Τωρα περι ορεξεως καλοκυθοπητα.

boleneger
17-01-09, 23:31
Σημερα το εβγαλα περιφεριακο και το ανοιξα λιγο ειδικα στην ανηφορα του Παπαγεωργειου(Ανηφορα δυναμομετρο για μενα). Το αμαξι οντως απεκτησε πιο θετικη επιταχυνση και γενικα το ενοιωσα πιο λιγοτερο διστακτικο ειδικα με 6η που φενεται. Δεν λεω οτι πηρα 10 αλογα αλλα κερδησα κατι σε ανοιγμα.
Οπως και ναχει το θεωρω μεχρι τωρα σωστη κινηση την αλλαγη φιλτρου.

m-power_01
20-01-09, 03:50
καλησπερα ηθελα να διευκρινισω κατι που διαβασα για τα maf και για τα λιπαντικα των φιλτρων.Με απλο ψεκασμα ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να παθει βλαβη ο maf και αυτο γιατι το λαδι δεν ειναι νερο!!!! Εχει καποιο ιξωδες!!!(ιδιοτητα που το κανει να αντιστεκεται στην ροη του αερα να το πω απλα)Και η υποπιεση της μηχανης ειναι σχεδον αδυνατο να το παρασυρει.Επισης και να χαλασει το maf δεν χαλαει το μοτερ!!! απλως δεν δουλευει σωστα...και συνηθως δεν αποδιδει τα αναμενομενα!!! Σε υπερτροφοδοτουμενους ομως αλλαζει το πραγμα γιατι η υποπιεση μπορει να ειναι ακομη και διπλασια λογω τουρμπινας , αρα ειναι πιθανο να εισχωρησει λαδι αμα το παρακανουμε στο ψεκασμα...

Επισης δεν θελει κανενα καλυμπραρισμα για την τοποθετηση ...οι διαφορες ειναι τοσο μικρες που προσαρμοζεται μονος του ο εγγεφαλος...σκεφτειτε πολυ απλα οτι η πυκνωτητα του αερα δεν ειναι ιδια στην πολη με αυτη που ειναι στον ολυμπο...λογω υψομετρου.Απο κατασκευης του δηλαδη δεχεται τετοιες αυξομειωσεις.(ποσο μαλλον ο συγκεκριμενος κινητηρας που μπορει να διαβασει μεχρι 2.5 bar!!!!!)

m-power_01
20-01-09, 13:54
και φυσικα ηθελα να γραψω πυκνοτητα