PDA

Επιστροφή στο Forum : M7 ?


DimitrisZ4
09-01-09, 16:39
καπου το διαβασα σ ενα forum κ εμεινα λιγο μ@λ@κ@ς...τι λετε εσεις? μ7 ή twin turbo 760? Οτι και να ναι παντως...φαινεται κτηνος...
http://img66.imageshack.us/img66/2439/m7bzq7.th.jpg (http://img66.imageshack.us/my.php?image=m7bzq7.jpg)
http://img66.imageshack.us/img66/5240/m7cma8.th.jpg (http://img66.imageshack.us/my.php?image=m7cma8.jpg)
http://img66.imageshack.us/img66/3224/m7aja5.th.jpg (http://img66.imageshack.us/my.php?image=m7aja5.jpg)

Sp!ros G
09-01-09, 16:46
Μου φαινεται ασκοπος ο λογος υπαρξης μιας Μ7!

Οσο για twin turbo 760 πιστευω οτι θα ειναι πιο κοντα στο χαρακτηρα μιας 7αρας.

NIKOS Z3
09-01-09, 17:02
καλα ειναι και τα 2 παντως κουκλι.

lykos_m3
09-01-09, 17:56
Μου φαινεται ασκοπος ο λογος υπαρξης μιας Μ7!

Οσο για twin turbo 760 πιστευω οτι θα ειναι πιο κοντα στο χαρακτηρα μιας 7αρας.

οπως βγαζει η audi το S8 γιατι να μην βγαλει και η bmw το Μ7

MaSt0RaS
09-01-09, 18:00
Τι ασκοπο ισα ισα που πρεπει να βγει... τρομερο πανεμορφο!

super duper
09-01-09, 18:01
http://www.worldcarfans.com/6040615.001/bmw-m7-concept
http://static.autoblog.nl/images/bmw_m7_motorsport.jpg.
τι να πει κανεις
παντως απο το σαλονι της γενευης 2004 ειχαν παρουσιαστει τα δειγματα

BILL007
09-01-09, 19:12
Aπλα το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης(εφόσον βγει και στην παραγωγή,γιατί μόνο concept βλέπω να μένει εφοσον ανακοινώθηκε απο το 2004 και μετα 4 χρόνια δεν είχαμε κανα νεο σχετικά:()...

http://img.worldcarfans.com/2004/6/large/6040615.001.1L.jpg
Χλίδα,επιβλητικότητα,ταχύτητα-κοινώς όλα τα must της εποχής!!!:)
Perhaps a M7 Concept with a 6.0-litre V12 producing in excess of 600 hp and well above 650 Nm of torque.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
09-01-09, 19:38
ΜΜΜΜ καλο το μοτερ σε Ε30 θα χωρεσει αραγες.....!!!!!! :smiley_ab
(για τους ανησυχους με τα Ε30)

Snoopy
09-01-09, 19:39
Θα βγεί και σε CSL αυτό?

Speedy
09-01-09, 20:02
Καλο ειναι!
Εμενα μου αρεσει ολες οι σειρες να εχουν//Μ..

DASMANIA
10-01-09, 13:14
c63 - M3
E65-M5
S6.3-M7

γιατι οχι? καιρος και οι ανησυχοι υπουργοι και φαρισεοι να εχουν γκαζια για να ξεφευγουν απο τους κουκουλοφορους...

sifis_rs
10-01-09, 13:19
ΜΜΜΜ καλο το μοτερ σε Ε30 θα χωρεσει αραγες.....!!!!!! :smiley_ab
(για τους ανησυχους με τα Ε30)

δεν θα ταν ασχημο αλλα δεν νομιζω να αξιζει μια τετοια μετατροπη

VanVIC
10-01-09, 14:04
οπως βγαζει η audi το S8 γιατι να μην βγαλει και η bmw το Μ7

Δεν λέει τίποτα οτι η Audi έβγαλε το S8.
H σειρά S της Audi δεν έχει καμία σχέση με την φιλοσοφία Μ.
H σειρά RS φτιάχνεται για να κυνηγάει τα M αλλά και πάλι δε νομίζω οτι υπάρχει πλέον RS8.

Snoopy
10-01-09, 16:08
Δεν λέει τίποτα οτι η Audi έβγαλε το S8.
H σειρά S της Audi δεν έχει καμία σχέση με την φιλοσοφία Μ.
H σειρά RS φτιάχνεται για να κυνηγάει τα M αλλά και πάλι δε νομίζω οτι υπάρχει πλέον RS8.

RS8 (http://100grana.files.wordpress.com/2008/06/51.jpg)
:dance:

VanVIC
10-01-09, 17:49
RS8 (http://100grana.files.wordpress.com/2008/06/51.jpg)
:dance:

Το RS8 αν υπήρχε πλέον θα βασιζόταν στην πλατφόρμα του Α8.
Αυτό που δείχνε Σταμάτη είναι R8 και ΔΥΣΤΥΧΩΣ η BMW δεν έχει να αντιπαρατάξει ΤΙΠΟΤΑ !

Μπορεί κάποιος να μου παραθέσει μια ΣΟΒΑΡΗ δικαιολογία για το οτι η BMW δεν βάζει στην αγορά ενα τέτοιο sport διθέσιο με το μοτέρ των Μ5/Μ6 να τα "εξαφανίσει" όλα ???

Το φαντάζεστε κάτι αντίστοιχο του R8 σε ΒΜW με 550 άλογα και 1500 κιλά ?
Τρέχα Porsche, TΡΕΧΑ ....!!!

E36 RULES!!
10-01-09, 17:56
Το φαντάζεστε κάτι αντίστοιχο του R8 σε ΒΜW με 550 άλογα και 1500 κιλά ?
Τρέχα Porsche, TΡΕΧΑ ....!!!

Mπαααα, βαρύ :p:

BILL007
10-01-09, 18:13
Το RS8 αν υπήρχε πλέον θα βασιζόταν στην πλατφόρμα του Α8.
Αυτό που δείχνε Σταμάτη είναι R8 και ΔΥΣΤΥΧΩΣ η BMW δεν έχει να αντιπαρατάξει ΤΙΠΟΤΑ !

Μπορεί κάποιος να μου παραθέσει μια ΣΟΒΑΡΗ δικαιολογία για το οτι η BMW δεν βάζει στην αγορά ενα τέτοιο sport διθέσιο με το μοτέρ των Μ5/Μ6 να τα "εξαφανίσει" όλα ???

Το φαντάζεστε κάτι αντίστοιχο του R8 σε ΒΜW με 550 άλογα και 1500 κιλά ?
Τρέχα Porsche, TΡΕΧΑ ....!!!

Νομίζω πάντως παιδιά πως στη BMW είναι ικανοποιημένοι με αυτά που έχουν φτιάξει και θεωρούν το Μ6 το βαρύ τους όπλο...Και κακά τα ψέματα,2000 κιλά είναι το αμάξι (στη convertible edition)σύμφωνα με το ration kg/hp που δίνουν,το οποίο προσωπικά για cabrio και BMW το θεωρώ άψογο...

Aς αφήσουμε τα μοντέλα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή...Δεν έχουμε κάτι παραπάνω απο Μ6 να δείξουμε, κακά τα ψέματα...

Στο μέλλον βλέπουμε...;)



Light in weight, heavy in performance.The performance weight of the BMW M6 Convertible.Thanks to the innovative use of high-strength lightweight materials, the BMW M6 Convertible achieves an unbeatable power-to-weight ratio of only 3.95 kilograms per hp. And the result is first-class performance. For the M6 Convertible driver, this means unrestricted agility and higher speeds when cornering. The V10 engine with its high-rev concept together with the aluminium chassis are responsible for this successful formula.


http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/mseries/m6convertible/2006/allfacts/engine_performance_weight.html

georgiou
10-01-09, 19:32
Το RS8 αν υπήρχε πλέον θα βασιζόταν στην πλατφόρμα του Α8.
Αυτό που δείχνε Σταμάτη είναι R8 και ΔΥΣΤΥΧΩΣ η BMW δεν έχει να αντιπαρατάξει ΤΙΠΟΤΑ !

Μπορεί κάποιος να μου παραθέσει μια ΣΟΒΑΡΗ δικαιολογία για το οτι η BMW δεν βάζει στην αγορά ενα τέτοιο sport διθέσιο με το μοτέρ των Μ5/Μ6 να τα "εξαφανίσει" όλα ???

Το φαντάζεστε κάτι αντίστοιχο του R8 σε ΒΜW με 550 άλογα και 1500 κιλά ?
Τρέχα Porsche, TΡΕΧΑ ....!!!

http://www.wiesmann-mf.com/egt5tech.html

sm6
10-01-09, 19:40
το εχουμε ξαναπει.
δεν ειναι ευκολο ο γερμανος να σκεφθει "ιταλικα".
εκτος αν λεγεται πορσε και το σουπερ-σπορ αυτοκινητο ειναι το μονο που ξερει να κανει καλα.
στο μοναχο δεν εχουν να αποδειξουν οτι ξερουν να φτιαχνουν αυτοκινητα. ουτε εχουν αναγκη να ενδυναμωσουν το μπραντ. το εκαναν αυτο τα προηγουμενα χρονια. και στα ευρωπαϊκα πρωταθληματα τουρισμου και στο λεμαν και γενικοτερα σε ολες τις μορφες αγωνων το Μ εγινε συνωνυμο της κορυφης.
ακομα και στη φορμουλα 1 τα μοτερ της bmw θεωρουνταν παντα τα δυνατοτερα του γκριντ. (φετος δε, θα πανε και για πρωταθλημα και χωρις πρωτοκλασσατο οδηγο.)
τελευταια επιδειξη ισχυος το 2003 η Μ3 csl. ενα αυτοκινητο που εστειλε την πορσε ξανα στα σχεδιαστηρια. ενα τοσο εξαιρετικο αυτοκινητο για πιστα, ωστε ακομα και σημερα δειχνει ικανο να κατεβει στον ρινγκ ακομα και κατω απο τα 7 λεπτα!! (οχι σε νορμαλ μορφη βεβαια, αλλα το 7.22 του loaded σε μισοβρεγμενη πιστα, αφησε μεγαλα περιθωρια).
για ποιο λογο λοιπον και σε εποχες δυσκολες, να σπαταληθουν δυναμεις σε λαθος κατευθυνση?
ασχετα αν σαν οπαδοι θα το θελαμε, ποσο κερδοφορο θα ηταν ενα αυτοκινητο τυπου R8 για την bmw? οχι ιδιατερα θα ελεγα...
αντιθετως μετα και τις τελευταιες εξελιξεις, θα εχουμε νεα σε αλλες κατευθυνσεις.
συστηματα ανακτησης ενεργειας, μειωση του βαρους, μειωση καταναλωσης, "πρασινη τεχνολογια", ειναι οι πυλωνες που θα στηριχθουν τα νεα αυτοκινητα της bmw.
νομιζω οτι τα 10 κυλινδρα τερατα με βαρος 2 τονων θα ειναι οι τελευταιοι των μοϊκανων. οπως ηταν τα αμερικανικα v8 πριν απο τεσσερις σχεδον δεκαετιες. και ισως βεβαια καποτε επιστρεψουν... διοτι η ιστορια ως γνωστον κυκλους κανει.
αλλα ανεξαρτητα απ' αυτο, πιθανον να υπαρξει διθεσιο σουπερκαρ bmw. αν οι ερευνες δειξουν οτι υπαρχει κοινο. αλλα μαλλον θα ειναι πολυ διαφορετικο απ' οτι το φανταζομαστε.
ισως με νεες τεχνολογιες να μην χρειαζονται 500 ιπποι να κινησουν ολα τα συστηματα, υποσυστηματα και υποσυστηματα των υποσυστηματων.
και να καταφερουμε "ψηλα 3αρια" με λιγοτερα αλογα, μικροτερη καταναλωση και χαμηλοτερους ρυπους... αυτα ειναι τα ζητουμενα. σε συμπεριφορα μια bmw θα ειναι παντα bmw. αψογα ζυγισμενη και απολαυστικη.

υπομονη λοιπον γιατι ερχονται ωραιες σειρες... ti, M και csl ειναι προ των πυλων.

Snoopy
11-01-09, 00:48
Το RS8 αν υπήρχε πλέον θα βασιζόταν στην πλατφόρμα του Α8.
Αυτό που δείχνε Σταμάτη είναι R8 και ΔΥΣΤΥΧΩΣ η BMW δεν έχει να αντιπαρατάξει ΤΙΠΟΤΑ !

Μπορεί κάποιος να μου παραθέσει μια ΣΟΒΑΡΗ δικαιολογία για το οτι η BMW δεν βάζει στην αγορά ενα τέτοιο sport διθέσιο με το μοτέρ των Μ5/Μ6 να τα "εξαφανίσει" όλα ???

Το φαντάζεστε κάτι αντίστοιχο του R8 σε ΒΜW με 550 άλογα και 1500 κιλά ?
Τρέχα Porsche, TΡΕΧΑ ....!!!

ηθελα να πώ οτι εφ όσον υπάρχει R8 θα ήταν δύσκολο να βγεί rs8 καθώς θα ήταν Γάλλος Χρήστης το branding, confilct τρελό, όπως και για τους λόγους που δεν έχει βγεί Μ1 στην σειρα 1 της πενβε.

κατα τα άλλα ναι η πενβε δεν εχει σουπερκαρ αλλά οκ νταξει, τι κερδος αφηνει κάτι τέτοιο?

VanVIC
11-01-09, 09:04
Αρκετή ώρα μετά τό ποσταρισμα της προηγούμενής μου απάντησης, θυμήθηκα το Μ1.
Εχω την εντύπση οτι η Μπε-Εμ-Βε με το πρόσφατο πρωτότυπο, ψιλοψάχνει τις αντιδράσεις του εν δυνάμει αγοραστικού κοινού (και όχι μόνο των οπαδών της εταιρείας).
Κάτι δείχνει αυτό.
Δεν είναι "κομψό" για την εικόνα της, να αφήνει την Αουντι να "κάνει τα δικά της" και να προηγηθεί στην κατηγορία των διθέσιων "σουπερσπορ".

Αν και έχω μεγαλώσει σε περιβάλλον που μου έχει "ποτίσει" την επιχειρηματική σκέψη η οποία πρώτα σκέφτεται το κέρδος, πιστευω -αλλά και η αγορά έχει δείξει- οτι δεν γίνονται όλες οι κινήσεις με πρώτο κριτήριο το αν κάτι θα είναι κερδοφόρο.
Υπάρχουν στρατηγικές και τακτικές εκτός απο τις εμπορικές πολιτικές...
Επίσης γνωρίζω απο υψηλόβαθμα στελέχη της Μπε-Εμ-Βε οτι η οικογένεια που ελεγχει την Μπε-Εμ-Βε, πρώτα απ'όλα ζητά απο την διοίκηση, η εταιρεία να είναι κερδοφόρος...
Με βάση τα ανωτέρω, ειδικά στις εποχές που ζούμε (και που δυστυχώς θα συνεχίσουν), μια κίνηση παραγωγής ενός διθέσιου σουπερσπορ, δεν θα είχε πράσινο φως απο την διοίκηση της Μπε-Εμ-Βε, δυστυχώς για μένα.

Απλά υπενθυμίζω οτι όταν πέθανε ο Ανιέλι, το γκρουπ Φιατ αναστήθηκε, στάθηκε στα πόδια του και καταθέτει απίστευτα (για Ιταλούς) δείγματα ποιοτικής γραφής.

Καμιά φορά χρειάζεται ένα γερό "ταρακούνημα" για να δούμε την νέα πραγματικότητα.

Στην Αουντι ξέρουν οτι ότι και να κάνουν, δεν θα καταφέρουν να προσφέρουν ότι προσφέρει η Μπε-Εμ-Βε ΑΛΛΑ μόνο χαζοί δεν είναι. Το πάνε "γύρω-γύρω"...

Snoopy
11-01-09, 15:48
Αρκετή ώρα μετά τό ποσταρισμα της προηγούμενής μου απάντησης, θυμήθηκα το Μ1.
Εχω την εντύπση οτι η Μπε-Εμ-Βε με το πρόσφατο πρωτότυπο, ψιλοψάχνει τις αντιδράσεις του εν δυνάμει αγοραστικού κοινού (και όχι μόνο των οπαδών της εταιρείας).
Κάτι δείχνει αυτό.
Δεν είναι "κομψό" για την εικόνα της, να αφήνει την Αουντι να "κάνει τα δικά της" και να προηγηθεί στην κατηγορία των διθέσιων "σουπερσπορ".

Αν και έχω μεγαλώσει σε περιβάλλον που μου έχει "ποτίσει" την επιχειρηματική σκέψη η οποία πρώτα σκέφτεται το κέρδος, πιστευω -αλλά και η αγορά έχει δείξει- οτι δεν γίνονται όλες οι κινήσεις με πρώτο κριτήριο το αν κάτι θα είναι κερδοφόρο.
Υπάρχουν στρατηγικές και τακτικές εκτός απο τις εμπορικές πολιτικές...
Επίσης γνωρίζω απο υψηλόβαθμα στελέχη της Μπε-Εμ-Βε οτι η οικογένεια που ελεγχει την Μπε-Εμ-Βε, πρώτα απ'όλα ζητά απο την διοίκηση, η εταιρεία να είναι κερδοφόρος...
Με βάση τα ανωτέρω, ειδικά στις εποχές που ζούμε (και που δυστυχώς θα συνεχίσουν), μια κίνηση παραγωγής ενός διθέσιου σουπερσπορ, δεν θα είχε πράσινο φως απο την διοίκηση της Μπε-Εμ-Βε, δυστυχώς για μένα.

Απλά υπενθυμίζω οτι όταν πέθανε ο Ανιέλι, το γκρουπ Φιατ αναστήθηκε, στάθηκε στα πόδια του και καταθέτει απίστευτα (για Ιταλούς) δείγματα ποιοτικής γραφής.

Καμιά φορά χρειάζεται ένα γερό "ταρακούνημα" για να δούμε την νέα πραγματικότητα.

Στην Αουντι ξέρουν οτι ότι και να κάνουν, δεν θα καταφέρουν να προσφέρουν ότι προσφέρει η Μπε-Εμ-Βε ΑΛΛΑ μόνο χαζοί δεν είναι. Το πάνε "γύρω-γύρω"...

AN η ΒΜW αποφασίσει να χτυπήσει την άουντι, είναι άσκοπο.
Η άουντι ανήκει σε όμιλο.
Η τσέπες του κ. Πιεχ, γεμιζουν είτε πουλάει Μπουγκάτι, Πόρσε, Αουντι, Φολκσβάκγεν, Σκόντα ή Σέατ.

Αν η BMW βγάλει supercar μπαίνει σε χωράφια που έχουν οργώσει άλλοι εδώ και χρόνια και δεν είναι έτσι εύκολο.

Οσο για τον Αν ενα Μ1 παραγωγής 1.000 τεμαχίων τον χρόνο ΚΑΙ ΑΝ αξίζει, σκέψου το κοινό που απευθύνεται, και αν θα το έπαιρναν.(αγοραστής Φερράρι, Λάμπο)
Και θεωρώ άστοχο το ότι όλοι εδω στο φόρουμ θα θέλαμε η BMW να βγάλει ενα Μ1, αλλά την ίδια στιγμή οι οικονομικές δυνατότητες του μέσου χρήστη ειναι με τη βία 316 Ε36.
Δεν δίνεις τόσο χρήμα για να πουλάνε τα μεταχειρισμένα σου στις τριτοκοσμικές περιοχές της Ευρώπης και να φουντώνει το ηθικό των users έναντι των Porsche Forums.
Το δίνεις για να το πάρεις πίσω. Και κόσμος που θα το πάρει δεν υπάρχει.
Γιατί πάει και ανάποδα η εξίσωση - Εχω BMW 316 που βγάζει και Μ3
μπορεί να γίνει και ως - Εχεις BMW M1? μα καλά πήρες αμάξι απο <<λαϊκή>> μάρκα? είσαι σοβαρός?
The end.

naoume
11-01-09, 16:16
AN η ΒΜW αποφασίσει να χτυπήσει την άουντι, είναι άσκοπο.
Η άουντι ανήκει σε όμιλο.
Η τσέπες του κ. Πιεχ, γεμιζουν είτε πουλάει Μπουγκάτι, Πόρσε, Αουντι, Φολκσβάκγεν, Σκόντα ή Σέατ.

Αν η BMW βγάλει supercar μπαίνει σε χωράφια που έχουν οργώσει άλλοι εδώ και χρόνια και δεν είναι έτσι εύκολο.

Οσο για τον Αν ενα Μ1 παραγωγής 1.000 τεμαχίων τον χρόνο ΚΑΙ ΑΝ αξίζει, σκέψου το κοινό που απευθύνεται, και αν θα το έπαιρναν.(αγοραστής Φερράρι, Λάμπο)
Και θεωρώ άστοχο το ότι όλοι εδω στο φόρουμ θα θέλαμε η BMW να βγάλει ενα Μ1, αλλά την ίδια στιγμή οι οικονομικές δυνατότητες του μέσου χρήστη ειναι με τη βία 316 Ε36.
Δεν δίνεις τόσο χρήμα για να πουλάνε τα μεταχειρισμένα σου στις τριτοκοσμικές περιοχές της Ευρώπης και να φουντώνει το ηθικό των users έναντι των Porsche Forums.
Το δίνεις για να το πάρεις πίσω. Και κόσμος που θα το πάρει δεν υπάρχει.
Γιατί πάει και ανάποδα η εξίσωση - Εχω BMW 316 που βγάζει και Μ3
μπορεί να γίνει και ως - Εχεις BMW M1? μα καλά πήρες αμάξι απο <<λαϊκή>> μάρκα? είσαι σοβαρός?
The end.

Θα συμφωνησω με τον snoopy!!Καποιοι τωρα μπορει να σπευσουν και να πουν "λαικη μαρκα" η BMW??? Με τοσα μοντελα που κονταροχτυπιουνται με τους ειδικους κατασκευαστες?? Και ομως γιατι θα κυκλοφορει το Μ ταδε κεντρομηχανο και διπλα θα καθεται το 316 και ο ιδιοκτητης PORSCHE,FERRARI θα σκεφτει αυτο που ειπε και ο snoopy.
Μην σας φανει περιεργο γιατι αυτη η συζητηση μπορει να γινει ακομα και μεταξυ ιδιοκτητων PORSCHE και FERRARI!!!! π.χ.η 924 δεν χαιρει εκτιμησης (ουτε και απο τους ιδιους τους πορσακηδες). εννοω οτι ησκεψη αυτη παει ακομα παραπερα οχι μονο μεταξυ εταιριων αλλα και σε μοντελα της ιδιας μαρκας

sm6
11-01-09, 16:24
Εχεις BMW M1? μα καλά πήρες αμάξι απο <<λαϊκή>> μάρκα.

κι εγω συμφωνω. πηρα bmw επειδη ειναι λαϊκη μαρκα. εθνικοσοσιαλιστικη...
και εργατοπατερίστικη.
αν αλλαξει βιολι και αρχισει τα supercars, θα το πουλησω...

VanVIC
11-01-09, 17:05
AN η ΒΜW αποφασίσει να χτυπήσει την άουντι, είναι άσκοπο.Η άουντι ανήκει σε όμιλο.Η τσέπες του κ. Πιεχ, γεμιζουν είτε πουλάει Μπουγκάτι, Πόρσε, Αουντι, Φολκσβάκγεν, Σκόντα ή Σέατ.Αν η BMW βγάλει supercar μπαίνει σε χωράφια που έχουν οργώσει άλλοι εδώ και χρόνια και δεν είναι έτσι εύκολο.Οσο για τον Αν ενα Μ1 παραγωγής 1.000 τεμαχίων τον χρόνο ΚΑΙ ΑΝ αξίζει, σκέψου το κοινό που απευθύνεται, και αν θα το έπαιρναν.(αγοραστής Φερράρι, Λάμπο)Και θεωρώ άστοχο το ότι όλοι εδω στο φόρουμ θα θέλαμε η BMW να βγάλει ενα Μ1, αλλά την ίδια στιγμή οι οικονομικές δυνατότητες του μέσου χρήστη ειναι με τη βία 316 Ε36...Θα συμφωνησω με τον snoopy!!Καποιοι τωρα μπορει να σπευσουν και να πουν "λαικη μαρκα" η BMW??? Με τοσα μοντελα που κονταροχτυπιουνται με τους ειδικους κατασκευαστες?? Και ομως γιατι θα κυκλοφορει το Μ ταδε κεντρομηχανο και διπλα θα καθεται το 316 και ο ιδιοκτητης PORSCHE,FERRARI θα σκεφτει αυτο που ειπε και ο snoopy...

Δηλαδή η κίνηση της Audi να βγάλει το R8 (πρόσφατα ανακοίνωσε και την έκδοση με τον V10 που φόράει η Callardo) σας φαίνεται λάθος ?
Εμένα μου μοιάζει πολύ "στοχευμένη" κίνηση.

Σχετικά με το οτι η Audi ανήκει σε όμιλο, αυτό δεν μου λέει και πολλά. Θα μπορούσα να το δώ σαν πλεονέκτημα αν το R8 "πατούσε" σε ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες αυτοκινήτων του ομίλου όπου οι "οικονομίες κλίμακος" θα βοηθούσαν. Δεν είναι όμως έτσι.

Και κάτι άλλο... Αν η BMW είναι παραγωγώς "λαϊκών" αυτοκινήτων στα μάτια ενός κατόχου Porsche (δεν συμφωνώ με τίποτα, αλλά ΑΝ...), τότε η VW, η Αudi και η Opel τί είναι ?

Σκέφτομαι οτι η Porsche όταν έβγαζε τα 924 και τα 928, παραλίγο να κλείσει (να'ναι καλά η σειρά της 911 που την κράτησε...) και με "χειρουργικές" στρατηγικές κινήσεις του Piech κατάφερε να γίνει η πιο κερδοφόρος αυτοκινητοβιομηχανία (ναί, μάλιστα ,όπως το διαβάζετε) και λέω γιατί όχι και η BMW...

Επειμένω στην ύπαρξη ενός Μ1 και ας μην μπορώ να το αγοράσω (ούτε και μεταχειρισμένο).
Σαν παρατηρητής κρίνω και σχολειάζω.

Snoopy
11-01-09, 17:22
Audi R8=Gallardo, οπότε και μικρό το κακό μικρό και το κόστος. Εξ άλλου οι φήμες λένε πως η Lambo δεν έχει κάνει ακόμα το Break through στην κατηγορία της και για αυτό μοιράζουν την χασούρα και στην Audi με την ίδια πλατφόρμα.

Ναί στα μάτια ενός κατόχου Porsche τα BMW είναι λαϊκά αυτοκίνητα αλλιώς θα είχε πάρει BMW. Πίστεψέ με.
Το ίδιο ισχύει και για πολλούς ακόμα γνωστούς μου που παρόλο που θαυμάζουν τα Μ και έχουν την άνεση να έχουν ίσως και δύο απο δαύτα δεν το έχουν κάνει γιατι -BMW έχουν πάρει όλοι οι -γύφτοι-. (καμμία σχεση ο γύφτος με τσιγκάνους και ρόμαν να το ξεκαθαρίσω) και έχουν ακολουθήσει τον δρόμο που χάραξε ο Πίεχ (με καγιέν αντί για Χ5, με Cayman αντί για Ζ4 και με 911 αντί για τριάρες Μ92.
Ετσι είναι, οταν τα έχεις, θέλεις και την αποκλειστικότητα.

sm6
11-01-09, 17:59
Audi R8=Gallardo, οπότε και μικρό το κακό μικρό και το κόστος. Εξ άλλου οι φήμες λένε πως η Lambo δεν έχει κάνει ακόμα το Break through στην κατηγορία της και για αυτό μοιράζουν την χασούρα και στην Audi με την ίδια πλατφόρμα.

Ναί στα μάτια ενός κατόχου Porsche τα BMW είναι λαϊκά αυτοκίνητα αλλιώς θα είχε πάρει BMW. Πίστεψέ με.
Το ίδιο ισχύει και για πολλούς ακόμα γνωστούς μου που παρόλο που θαυμάζουν τα Μ και έχουν την άνεση να έχουν ίσως και δύο απο δαύτα δεν το έχουν κάνει γιατι -BMW έχουν πάρει όλοι οι -γύφτοι-. (καμμία σχεση ο γύφτος με τσιγκάνους και ρόμαν να το ξεκαθαρίσω) και έχουν ακολουθήσει τον δρόμο που χάραξε ο Πίεχ (με καγιέν αντί για Χ5, με Cayman αντί για Ζ4 και με 911 αντί για τριάρες Μ92.
Ετσι είναι, οταν τα έχεις, θέλεις και την αποκλειστικότητα.

σωστο το ποϊντ, ολοι παιδια του λαου ειμαστε αλλωστε.
αλλα στην ελλαδα δεν ισχυει κατα τη γνωμη μου.
εδω το παλιο νιβα εχει γινει καγιεν, (και τα τσεροκι τα τετραλιτρα καγιεν τουρμπο), ενω η 911 εχει καταντησει σαν το γκολφ. περισσοτερες κυκλοφορουν πλεον...
μηδεν εξκλουσιβιτι στην ελλαδα. οποιος θελει απλως να ανεβασει το πρεστιζ του και ειναι βλαχος (στη νοοτροπια, οχι απο καταγωγη), παιρνει "αστερι". μερσεντα!
ο αρχοντοχωριατης θα ψωνισει πορσε... την ειχε απωθημενο απο μικρος και ειναι και πρωτη "μουρη" στις ταβερνες.
τα Μ (μιλαω για τα γνησια και "αμαϊμουδευτα") ειναι τελικα λιγοτερα και οπωσδηποτε πιο "ειδικα". τα παιρνει οποιος "ξερει" τι θελει.
καλυτερα ετσι, βεβαια.

VanVIC
11-01-09, 18:04
σωστο το ποϊντ, ολοι παιδια του λαου ειμαστε αλλωστε.
αλλα στην ελλαδα δεν ισχυει κατα τη γνωμη μου.
εδω το παλιο νιβα εχει γινει καγιεν, (και τα τσεροκι τα τετραλιτρα καγιεν τουρμπο), ενω η 911 εχει καταντησει σαν το γκολφ. περισσοτερες κυκλοφορουν πλεον...
μηδεν εξκλουσιβιτι στην ελλαδα. οποιος θελει απλως να ανεβασει το πρεστιζ του και ειναι βλαχος (στη νοοτροπια, οχι απο καταγωγη), παιρνει "αστερι". μερσεντα!
ο αρχοντοχωριατης θα ψωνισει πορσε... την ειχε απωθημενο απο μικρος και ειναι και πρωτη "μουρη" στις ταβερνες.
τα Μ (μιλαω για τα γνησια και "αμαϊμουδευτα") ειναι τελικα λιγοτερα και οπωσδηποτε πιο "ειδικα". τα παιρνει οποιος "ξερει" τι θελει.
καλυτερα ετσι, βεβαια.

δεν έχεις κι'αδικο.
καααπως έτσι σκέφτηκα και πήρα το GLK.
Πλάκα κάνω, no hard feelings.

sm6
11-01-09, 18:44
δεν έχεις κι'αδικο.
καααπως έτσι σκέφτηκα και πήρα το GLK.
Πλάκα κάνω, no hard feelings.

εσυ βαγγελη, σορυ που θα σε απογοητευσω, αλλα απο οσο σε γνωρισα (και με ψαγμενο Ζ3 μαλιστα) δεν εισαι ο τυπικος πελατης ΜΒ. ουτε η GLK η τυπικη "αφεντρα" κουρσα...

VanVIC
11-01-09, 21:24
εσυ βαγγελη, σορυ που θα σε απογοητευσω, αλλα απο οσο σε γνωρισα (και με ψαγμενο Ζ3 μαλιστα) δεν εισαι ο τυπικος πελατης ΜΒ. ουτε η GLK η τυπικη "αφεντρα" κουρσα...

δεν έχεις άδικο αλλά δεν μπορώ να πώ άλλα... και το GLK μια χαρά είναι.
Ομως όσο σκέφτομαι οτι θα μπορούσε να είναι 335i, κάπως μου'ρχεται... (γαμώτο!)

sportec
26-01-09, 14:37
τα Μ (μιλαω για τα γνησια και "αμαϊμουδευτα") ειναι τελικα λιγοτερα και οπωσδηποτε πιο "ειδικα". τα παιρνει οποιος "ξερει" τι θελει.
καλυτερα ετσι, βεβαια.

Οπως ακομα λιγοτερα απο τα Μ ειναι και τα γνησια AMG μ'αυτη την λογικη (σωστος κατα την γνωμη μου)

TAZ118!
26-01-09, 14:58
Φημολογειται οτι η BMW ετοιμαζει για το 2011-12 την κεντρομηχανη Ζ10 με τον
V10 των Μ5/Μ6 με 550 ιππους.Ξερει καποιος κατι παραπανω?

sm6
26-01-09, 21:08
Οπως ακομα λιγοτερα απο τα Μ ειναι και τα γνησια AMG μ'αυτη την λογικη (σωστος κατα την γνωμη μου)

φυσικα ειναι λιγοτερα τα γνησια AMG, αφου απο πλευρας τιμης δεν εχουν επαφη με τα Μ.
και δεν εχουν και καλη αναλογια ευρω/"πουλ μουρ".
με τα ιδια ευρω δηλαδη παιρνεις ειτε τσουφενχαουζεν, ειτε Μαρανελλο που (ασχετως ποιοτητας ή δυνατοτητων) ειναι κορυφη στην πωληση "μουρης".

boleneger
26-01-09, 21:43
Ολοι θα ζησουμε, ολοι θα ζησουμε και σεις με τα Μ
και μεις με τα 16αρια (παραφραση λα'ι'κου ασματος Κοινουση λεμε)

pitbull
24-05-09, 03:30
Το RS8 αν υπήρχε πλέον θα βασιζόταν στην πλατφόρμα του Α8.
Αυτό που δείχνε Σταμάτη είναι R8 και ΔΥΣΤΥΧΩΣ η BMW δεν έχει να αντιπαρατάξει ΤΙΠΟΤΑ !

Μπορεί κάποιος να μου παραθέσει μια ΣΟΒΑΡΗ δικαιολογία για το οτι η BMW δεν βάζει στην αγορά ενα τέτοιο sport διθέσιο με το μοτέρ των Μ5/Μ6 να τα "εξαφανίσει" όλα ???

Το φαντάζεστε κάτι αντίστοιχο του R8 σε ΒΜW με 550 άλογα και 1500 κιλά ?
Τρέχα Porsche, TΡΕΧΑ ....!!!
ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΔΕΡΦΕ!!! ΔΕΣ Μ1 που ειναι ακομα concept και ειναι πιο ομορφη απο R8

ΓΙΑΝΝΗΣ
27-06-09, 11:37
το www.autotriti.gr εβαλε φωτο απο την νεα 7αρα με το Μ πακετο

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/91916.asp

bimmer-corfu
27-06-09, 12:10
αναφέρει όμως:

Τελικά δεν πρόκειται για μια έκδοση που θα ανταγωνίζεται σπορ κατασκευές, όπως προδιαθέτει ο κωδικός «Μ», κι’ ας είναι η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιηθεί στη σειρά 7. Θα έχει μεν εξωτερικά το ανάλογο πακέτο με τα λογότυπα, τις μεγαλύτερες ζάντες (19 ή 20 ιντσών) τα μαρσπιέ, το τιμόνι με το σήμα Μ, και τις ανάλογες λεπτομέρειες αλουμινίου στο εσωτερικό (πετάλια, ταμπλό, λεβιέ, και footrest), αλλά ουσιαστικά θα αποτελεί εξοπλιστικό πακέτο που θα μπορεί να τοποθετηθεί σε όλες τις εκδόσεις της 7άρας, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί μηχανική βελτίωση.

Αφου θα το κανουν που θα το κάνουν ας το κάνουν κανονικό Μ...

VanVIC
28-06-09, 07:53
οπως βγαζει η audi το S8 γιατι να μην βγαλει και η bmw το Μ7

Συνήθως, η Audi "απαντά" στα "Μ" της BMW με τις εκδόσεις με το διακριτικό "RS".
RS8 δεν υπάρχει αλλά ούτε και αγοραστικό κοινό για τέτοιου προσανατολισμού και μεγεθους αυτοκίνητα.
Αν κάποιος ιδιοκτήτης BMW σειράς 7 θελήσει κάτι μεγάλο με διακριτικό "M", υπάρχει και το Μ6 (το οποίο σε 1-2 χρόνια το βλέπω κι'αυτό με διπλά turbo και γύρω στους 580-600 ίππους)