PDA

Επιστροφή στο Forum : Η νεα Μ5


GIORGOS
25-07-04, 22:40
η νεα Μ5 (http://automoto.flash.gr//news/models/2004/7/22/4122id/)
πολυ δυνατο απ'τα καλυτερα μεγαλα πιστευω.
Οποιος εχει κανενα link με φωτο ας πει μην ψαχνω στο νετ γιατι βαριεμε.

M5-Matzos
26-07-04, 07:17
Giorgos άνοιξε το google βάλε στισ εικόνες το όνομα Μ5 και θα σου βγαλει διάφορα. Good luck .

Black5
26-07-04, 09:24
η νεα Μ5 (http://automoto.flash.gr//news/models/2004/7/22/4122id/)
πολυ δυνατο απ'τα καλυτερα μεγαλα πιστευω.
Οποιος εχει κανενα link με φωτο ας πει μην ψαχνω στο νετ γιατι βαριεμε.


http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2040702.007/bmw/1.html
Kαι πολύ καλό site....

STAIO-CI
26-07-04, 13:11
ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ SITE ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ WWW.AUTOBILD.DE ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ!!! :D

teo_trikala
26-07-04, 15:38
και εγω πιστευω πως ειναι απο τα καλυτερα sport sedan κοσμου!
φωτογραφιεσ ρε παιδια

GIORGOS
26-07-04, 17:05
Οριστε μερικα link απο μενα
http://www.bmwm5.com/

μερικες φωτο (http://www.cardomain.com/memberpage/332240)

http://www.fantasycars.com/sedans/html/m5e60.html

Nick_compact
26-07-04, 18:41
το αυτοκίνητο είναι απλά άψογο δεν σηκώνει απολύτως καμιά κριτική!να και μια BMW που χωρίς να την πειράξεις ρεζιλεύει Ferrari.....

BMW Power
30-07-04, 13:15
το αυτοκίνητο είναι απλά άψογο δεν σηκώνει απολύτως καμιά κριτική!να και μια BMW που χωρίς να την πειράξεις ρεζιλεύει Ferrari.....

Και όμως!!!!!!!!!!!!!

Εγώ έχω ένα παράπονο από την καινούρια Μ5 (όχι ότι θα καταφέρω να την αποκτήσω κάποτε για να έχω και παράπονα) και αυτό είναι ότι θα διατίθεται ΜΟΝΟ με SMG III. Το οποίο ανακοινώνει η BMW ότι είναι 20% πιο γρήγορο από το SMG II και πολύ βελτιωμένο, αλλά απλά δεν είναι manual.

Επιπλέον φοβάμαι πως τα Μ από εδώ και πέρα θα διατίθενται μόνο με SMG. Και νομίζω ότι για αυτό φταίει και ο νέος διευθυντής (εδώ και 9 μήνες) της BMW M GmbH Ulrich Bruhnke. Ο οποίος έρχεται κατευθείαν από την AMG. Αν σας λέει κάτι αυτό.

STAIO-CI
30-07-04, 13:25
ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ Μ5!!!!!!! :cool:

STAIO-CI
30-07-04, 13:30
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Specifications


Base Price, GBP 60,000-65,000 Engine Type V10
Powertrain Layout front engine/rwd Displacement, L 5.5
Horsepower 500 est. Torque, lb-ft 368
Curb Weight, lb - 0-62 mph, sec 4.5 est.
0-125 mph, sec 13 est. :cool:

GIORGOS
30-07-04, 13:43
πολυ δυναμη!που εισαι 550 maranello

BMW Power
30-07-04, 13:46
Σκεφθείτε τι θα κάνει ο Τούρκος φίλος μας με αυτό το μοτέρ!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:

Τρέμω στην ιδέα.............

Strax
30-07-04, 14:28
Ο βασικός λόγος που βαδίζουμε εκεί είναι ότι τα αμάξια έχουν ξεφύγει τελίως από άποψη ιπποδύναμης (Οι κακοί Γερμανοί βγάλαν πρόσφατα αμάξι 612 αλόγων!) και επειδή έχουν και ένα όνομα και αξιοπιστία να προστατέψουν αυτός είναι ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος να σώσουν σασμάν, άξονες, μετάδοση κλπ. Θα πρέπει να είμαστε νομίζω ευχαριστημένοι που δεν είναι τουλάχιστον τελίως αυτόματο. Πάντως manual δεν θα γίνει ποτέ! Ας είναι και πιο γρήγορο. Και μόνο που πρέπει να έχεις προεπιλέξει το πρόγραμμα που θα σου κάνει τις αλλαγές με την ταχύτητα που επιθυμείς...

BMW Power
30-07-04, 14:51
Ναι μεν αλλά!!!!!!!!

Πώς μπορούν άλλες εταιρίες να εξελίξουν ανθεκτικά parts κιβώτια άξονες κλπ. και δεν μπορούν εταιρίες με αρκετά μεγαλύτερο budget Mercedes, BMW να το κάνουν?
Μην ξεχνάς ότι πολύ παλαιότερα υπήρχαν αυτοκίνητα με αντίστοιχη ιπποδύναμη και μηχανικά κιβώτια χωρίς να είναι τεχνολογικά θαύματα όπως τα σημερινά αυτοκίνητα.

Αυτό που με εξοργίζει περισσότερο είναι ότι ο κύριος Ulrich Bruhnke πιστεύει ότι είναι πιο sport ένα αυτοκίνητο με SMG παρά με μηχανικό κιβώτιο.

Strax
30-07-04, 15:15
Ναι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι πλέον όλα αυτά πρέπει να γίνονται και να διατηρείται ο πολιτισμένος χαρακτήρας, να μην σκορτσάρει και να τζογάρει τίποτα! Εκεί είναι το πρόβλημα, για αυτό ανακαλύψανε και τις Cdv βαλβίδες και όλα αυτά τα γκατζετάκια που μας κάνουν τη ζωή λιγότερο ευχάριστη!

BMW Power
30-07-04, 15:32
Ναι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι πλέον όλα αυτά πρέπει να γίνονται και να διατηρείται ο πολιτισμένος χαρακτήρας, να μην σκορτσάρει και να τζογάρει τίποτα! Εκεί είναι το πρόβλημα, για αυτό ανακαλύψανε και τις Cdv βαλβίδες και όλα αυτά τα γκατζετάκια που μας κάνουν τη ζωή λιγότερο ευχάριστη!

Συμφωνώ απολύτως αλλά όχι να γίνεται το ίδιο και στα Μ.
Είναι γεγονός ότι όλοι εμείς οι βλαμμένοι προσπαθούμε να πάρουμε ένα αυτοκίνητο όσο πιο κοντά στα Μ μπορούμε. Και δεν πρέπει να έχουμε απαιτήσεις Μ από ένα 330 για παράδειγμα. Αλλά πιστεύω ότι όλα τα Μ πρέπει να είναι πραγματικά sport και αυτή η διαφορετικότητά τους τα κάνει και τόσο ποθητά.
Το να έχει για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο 0-100 5 δευτερόλεπτα δεν το κάνει αυτόματα sport αλλά απλά γρήγορο. Εκεί μπαίνει και το θέμα κιβωτίου για εμένα.
Ίσως είμαι παλιομοδίτης αλλά έτσι έχω μεγαλώσει ανακατεύοντας την βενζίνη................

BMWER
30-07-04, 16:28
Το Μ5 έχοντας υπ οψην τα αυτοκίνητα που παράγωνται σήμερα ασφαλώς και είναι κορυφαίο αλλά δυστηχώς η τάση των εργοστασίων είναι
να κατασκευάζονται προιοντα τα οποια μπορούν να οδηγηθούν απο τον οποιοδήποτε και όχι αυτοκίνητα με ικανότητα να ιδρώνουν το μέσο οδήγο
και αυτος ο λόγος εφερε ως αποτέλεσμα την κατάργηση του μλοκέ διαφορικού με την κλασικη μορφή του η και του χειροκίνητου κιβωτίου.
Οπως και να έχει η Bmw είναι ο τελευταίος κατασκευαστής που ενδιαφέρεται
για την οδηγηκή απόλαυση............

tasosbmwe30
30-07-04, 18:53
αυτη η ικανοτητα να ιδρωνουν τον μεσο οδηγο "περικλειεται" μεσα στην οδηγικη απολαυση που αναφερεις!!!!!!!!αμα μπορουσαν "να τα πανε" ολοι(και ειδικα τα πισωκινητα)..........τοτε "καψτα χαραλαμπε"!!!!βεβαια αυτο δεν φαινεται να αργει να γινει......!

STAIO-CI
31-07-04, 14:29
Εγώ παιδία πιστεύω ότι αν θέλεις να το ''πας'' το αυτοκίνητο αυτό μπορείς να το κανεις.Ασχετα με το smg του και άσχετα από το διαφορικό του.Μην τρελαίνεστε το αυτοκίνητο έχει 500 αλογατα και οι περισσότεροι ξέρετε τι είδους άλογα είναι τα άλογα οποιασδήποτε Μ. :cool:

Nick_compact
31-07-04, 14:49
Εγώ το βρίσκω λίγο χαζό να έχεις μπροστά σου έναν V10 500+ ίππων με 0-200 σε 13 sec και τελική 330 km,ανάρτηση από λευκό χαρτί σχεδιασμένη,10 πεταλούδες state of the art μπλοκέ α λα M3 E46,το οποίο είναι πολύ καλύτερο από καλύτερο από οποιοδήποτε πλήρως μηχανικό,και με κιβώτιο 7 ταχυτήτων που αλλάζει σε 0,005 sec και να κατηγορείται για έλλειψη σπορ χαρακτήρα!Όσον αφορά την φιλικότητα όλα είναι στα λόγια!Όταν πας normal και οι Ferrari φιλικές είναι.Θα είναι πολύ δύσκολο να τα ελέγξεις με τα ηλεκτρονικά στο off είτε σε δρόμο είτε σε πίστα στο όριο!Δηλαδή τα αντίστοιχα Mercedes(που δεν έχουν καν σειριακό αλλά κάτι σαν steptronic) αλλά και πολλα νέα ιταλικά που έχουν ESP που δεν ενεργοποιείται τι να πουν???!!!Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

STAIO-CI
31-07-04, 14:56
Συμφωνώ με τον Nick_compact , μιλάμε για ένα υπεραυτοκινητο που χτυπάει στο δρόμο σχεδόν τα πάντα .( και με 4 πόρτες !!!!!!!!!! ) :cool:

BMWER
31-07-04, 15:32
Οκ παιδια μαλλον εσείς τα ισοπεδώνετε ολα καντε σύγκριση με τα Μ3 Ε30/Ε36
και με τα αυτοκίνητα που λέτε και να το ξανα συζητησουμε μη πω για κανένα
Ε34 Μ5 η και την γρια μου την 635CSI.
Ολα στο βωμό του easy to drive.Για να μπορούν και οι κουλοί (με λεφτά) να τρέχουν με ασφάλεια πάμε σε λύσεις τεχνολογίας που ανυψώνουν τις ανύπαρκτες ικανότητες του οδηγου.
Αν με ρωτήσετε θα έλεγα οτι High Tech στα καημερινά αυτοκινητα είναι σωτήριο, και μακάρι και παραπέρα, αλλα σε αυτοκίνητα σαν και αυτά χρειάζεται και λίγο μυρωδιά βαρβατίλας.Αν δεν το έχετε καταλάβει ας μην ήταν το Ε30 το Μ3 να ξεσηκωσει με την δύστρωπη συμπεριφορά του για τους περισσότερους αλλά με τις ατελίωτες παντες του και θα λέγαμε τι θα μας
κράταγε ζεστούς για μετά.
Απλά λεω χρειάζεται και λίγο μύθος ρε παιδιά.

Nick_compact
31-07-04, 15:54
φίλε BMWER αυτοκίνητα σαν το Μ3 Ε30 αλήτικα BMW υπάρχουν και θα υπάρχουν!!Όπως πχ το Μ3 Ε46!Μπορεί να θέλει να δείξει κυριλέ αλλά όλοι ξέρουμε πόσο κυριλέ είναι.............Όπως πχ το Μ Coupe!Ότι πιο αλήτικο!Σύντομα έρχεται και το Ζ4 Μ!θα βγει και σειρά 1 σε M!!Δεν μπορείτε όμως να ζητάτε το Μ5 να είναι αλήτικο!Στη κατηγορία του το νέο Μ5 είναι ότι πιο άγριο και μάλλιστα με διαφορά!

BMWER
31-07-04, 21:58
Συγνωμη αλλα το Ε46 είναι στα πλαίσια της εποχής.......το Μ Ζ3 οκ θα πω οτι
ξεφευγει.Δεν είναι όπως ηταν Nick.Μας εξιτάρουν τα νούμερα αλλά σκέψου αυτό, ποιος θεωριτικά είναι ποιο χερας ο γιγας SENA με τα θηρία? η ο Μιχαλάκης με το comupter στον κόλο?.Το 99% των αυτοκινήτων πρεπει να είναι ασφαλη ανεξάρτητα απο ποιος τα οδηγεί, το 1% πρέπει να είναι για τους
ρομαντικούς του είδους.Κάποτε τα καλά κομμάτια θέλαν χέρια σήμερα μονο
απόφαση αγοράς.

Nick_compact
31-07-04, 23:39
Μέχρι ενός σημείου συμφωνώ οτί έχει χαθεί ο ρομαντισμός από τα σημερινά αυτοκίνητα.Δεν υπάρχουν πια Μ3 Ε30 ούτε Peugeot 306 GTi race,αυτοκίνητα καθαρόαιμα που τα έπαιρνες ξέροντας τα τερτίπια τους και τον χαρακτήρα τους!Γι'αυτό το 1% που αναφέρεις δυστυχως αν ανήκεις σε αυτό δεν απευθύνεσαι στην BMW,προς το παρόν τουλάχιστον.Αν και έχουμε ένα καθαρόαιμο την Μ3 CSL!!!Και ακόμα πιο καθαρή η GTR!!!

BMWER
01-08-04, 14:09
Για τα δόντια αυτών που δεν τρεχουν σε αγώνες ουτε η Μ3 Csl είναι απηλαγμένη απλα είναι ελαφρύτερη με καποιο διαφορετικό στήσιμο.
Η Gtr είναι καθαρόαιμο.............

STAIO-CI
01-08-04, 14:15
Απ'οτι ξερω η M3 CSL εχει αλλο προγραμματισμο.Ειναι σιγουρα πιο αγριο αυτοκινητο απο το Μ3 το απλο.Οσο για την GTR ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!!!!!! :cool:

BMW Power
02-08-04, 10:56
Το Μ5 έχοντας υπ οψην τα αυτοκίνητα που παράγωνται σήμερα ασφαλώς και είναι κορυφαίο Οπως και να έχει η Bmw είναι ο τελευταίος κατασκευαστής που ενδιαφέρεται
για την οδηγηκή απόλαυση............


Αυτό για την οδηγική απόλαυση που προσφέρει μια BMW είναι το μόνο σίγουρο, αλλά μόνο αν συγκρίνουμε τα σημερινά μοντέλα της εταιρίας με τον ανταγωνισμό. Αν όμως ανατρέξουμε στο παρελθόν και μιλήσουμε μόνο για την μάρκα που αγαπάμε η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Δεν είναι τυχαίο ότι ο ειδικός τύπος έχει ως σημείο αναφοράς την Μ3 Ε30 και αναφέρει ρητά ότι η BMW με το Μ3 Ε46 έφτασε πολύ κοντά στην αίσθηση του Ε30.

Βεβαίως το Μ5 θα είναι ένα sport αυτοκίνητο και δεν αναφέρθηκα ποτέ στο το σύνολο του αυτοκινήτου. Απλά εξέφρασα την απογοήτευσή μου για το κιβώτιο. Και σε τελική ανάλυση δεν είμαι εγώ ο ειδικός για να κρίνω ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

BMW Power
02-08-04, 11:09
Συγνωμη αλλα το Ε46 είναι στα πλαίσια της εποχής.......το Μ Ζ3 οκ θα πω οτι
ξεφευγει.Δεν είναι όπως ηταν Nick.Μας εξιτάρουν τα νούμερα αλλά σκέψου αυτό, ποιος θεωριτικά είναι ποιο χερας ο γιγας SENA με τα θηρία? η ο Μιχαλάκης με το comupter στον κόλο?.Το 99% των αυτοκινήτων πρεπει να είναι ασφαλη ανεξάρτητα απο ποιος τα οδηγεί, το 1% πρέπει να είναι για τους
ρομαντικούς του είδους.Κάποτε τα καλά κομμάτια θέλαν χέρια σήμερα μονο
απόφαση αγοράς.


Ακριβώς αυτό θέλω να πω!!!!! ότι μιάς και υπάρχει και μια Μ για να στοιχειώνει τα όνειρά μας, ας είναι τουλάχιστον το all time classic απόλυτο μηχάνημα οδήγησης. Εγώ προσωπικά θέλω να με φοβίζει και λίγο το αυτοκίνητο και όχι επειδή έχει απίστευτη επιτάχυνση αλλά για να νοιώθω ότι κάτι κάνω πίσω από το τιμόνι. Όταν είχα το Μ3 Ε30 οδήγησα το Μ3 Ε36 3.0 ενός φίλου και χαλάστηκα. Δεν είχε καμία σχέση με αυτό που περίμενα. Με ενθουσίασαν όμως δυο πράγματα ο τρόπος με τον οποίο ανέβαζε στροφές το μοτέρ του και ότι ήταν πολύ εύκολο. Απογοητευτικά εύκολο.

BMW Power
02-08-04, 11:17
Οσο για την GTR ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!!!!!! :cool:

Το GTR είναι αλλού γιατί φτιάχτηκε με γνώμονα την αγωνιστική χρήση και όχι για να μπορεί να πηγαίνει και η μαμά μου στο super market με αυτό.

M5-Matzos
02-08-04, 11:48
ότι και να έχει επάνω απο ηλεκτονικά συστηματα δεν παυει να είναι Μ5. :cool:

GIORGOS
02-08-04, 14:36
Πολυ σωστα.επισης εγω πιστευω πως αν καποιος θελει κατι πιο αγριο(οχι απο πλευρα hp) θα παει σε Μ3.

mioumiouM5
14-08-04, 00:33
Μη βιάζεστε να κρίνετε.Ρωτήστε με σε λίγο καιρό που θα την οδηγώ.(Ξέρεις κανείς πότε ξεκινούν οι παραγγελίες;)

Fanatic
14-08-04, 11:20
εχεις Μ3 Ε46 και θα παρεις Μ5 Ε60??Μπαμπα τον Λατση εχεις??

Geo_3D
14-08-04, 14:58
Παιδια δεν εχετε καταλαβει ακομα οτι ολα γινονται χαρη στην F1?Δεν ξερω καμια Ferrari που να μην εβγαινε με χειροκινητο κιβωτιο.Να ομως που ηρθε η ENZO και αλλαξανε ολα.Μεχρι και η σχεδιαση του αυτοκινητου φερνει F1,το κιβωτιο θα αφηνε?Και η BMW δεν καυχεται για το Μ5 οτι εχει γονιδια που προερχονται απο F1?(βλ. V10)Ολα αλλαζουνε και εξελλισονται με βαση τα ενδιαφεροντα της εποχης.Παλι καλα να λεμε που δεν ειναι Diesel ή ηλεκτροκινητο.(Μη γελατε.Ετσι θα φτιαχνονται καποτε στο μελλον).Εσεις ειστε των ακρων.Εξω τα ηλεκτρονικα,εξω οι ευκολιες,ζητω ο ιδρωτας και οι καρδιοπαθειες.Αραγε σας αρεσουν τα σπιτια που μενετε τωρα ή θα προτιμουσατε να ζειτε στις σπηλιες και να αναβετε φωτια χτυπωντας πετρες για να ζεσταθειτε.Απο τη στιγμη που κανετε συγκριση με το παρελθον,καλα κανω και σας θετω αυτο το ερωτημα.Προς Θεου,μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Και στη τελικη οποιος εχει παραπονο ας μην το παρει το εργαλειο ποτε.(Ακομα και αν εχει τα γκαφρα).Άμα πια.......Σας δινουν γαιδαρο και σεις τον κοιτατε στα δοντια.(Στην προκειμενη περιπτωση δεν ειναι γαιδουρι αλλα αλογα.Πολλα αλογα).Ρε θα με τρελλανετε τελειως με καποια πραγματα που διαβαζω.Που εχετε ξαναδει BMW με 507 ατμοσφαιρικα αλογα,μου λετε?Ουτε ο αγαπητος φιλος Μ3POWER δεν τα εχει φτασει με το τουρμπο.Και σας πειραξε το κιβωτιο.
Αποψη μου ετσι,μην παρεξηγηθω. ;)

Fanatic
14-08-04, 15:26
Χωσε χωσε!!!Περα απο την πλακα τωρα οντως υπερβαλουμε νομιζω...δεν μιλαμε για κανενα απλο ημιαυτοματο κιβωτιο αλλα ενα κιβωτιο πραγματικο επιτευμα της τεχνολογιας που κανεις δεν θα φανταζοταν οτι θα υπηρχε σε αυτοκινητο μαζικης παραγωγης.Βεβαια θα προτιμουσα να υπηρχε και η επιλογη ενος πληρως χειροκινητου σασμαν...μην ξεχναμε οτι η κορυφαια MCLAREN F1 με 627 αλογα ειχε ενα χειροκινητο 6ταχυτο και αυτα το 93...δεν νομιζω οτι 11 χρονια δεν εχει προχωρησει η μεταλλουργια ωστε να μπορουμε να εχουμε ενα τετοιο σασμαν ακομα πιο ανθεκτικο και αποδοτικο.Αλλα τι να λεμε,μιλαμε για μια λιμουζινα formula 1!!!!!!!Μιλαμε για πανω απο 100αλογα στο λιτρο σε 5000 κ.εκ που δεν ειναι καθολου ευκολο πραγμα!!!Και σκεφτειται οτι αυτο το μοτερ ειναι συμφωνα με τους πολυ αυστηρους πλεον κανονες εκπομπης ρυπων....και ενα κιβωτιο που οχι μονο αλλαζει ταχυτητα πιο γρηγορα απο οποιοδηποτε χερι αλλα εχει και την ικανοτητα να κανει διπλογκαζια και ειναι οτι πιο κοντινο μπορει να νιωσει κανεις απο ενα σασμαν απο F1...Τα πολλα λογια ειναι περιτα νομιζω αν και ειπα αρκετα.....Και σε οποιον δεν αρεσουν ολα αυτα ας βρει κατι καλυτερο ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ!! :) :)

Daskalopoylos
16-08-04, 11:35
Παιδια δεν εχετε καταλαβει ακομα οτι ολα γινονται χαρη στην F1?Δεν ξερω καμια Ferrari που να μην εβγαινε με χειροκινητο κιβωτιο.Να ομως που ηρθε η ENZO και αλλαξανε ολα.Μεχρι και η σχεδιαση του αυτοκινητου φερνει F1,το κιβωτιο θα αφηνε?Και η BMW δεν καυχεται για το Μ5 οτι εχει γονιδια που προερχονται απο F1?(βλ. V10)Ολα αλλαζουνε και εξελλισονται με βαση τα ενδιαφεροντα της εποχης.Παλι καλα να λεμε που δεν ειναι Diesel ή ηλεκτροκινητο.(Μη γελατε.Ετσι θα φτιαχνονται καποτε στο μελλον).Εσεις ειστε των ακρων.Εξω τα ηλεκτρονικα,εξω οι ευκολιες,ζητω ο ιδρωτας και οι καρδιοπαθειες.Αραγε σας αρεσουν τα σπιτια που μενετε τωρα ή θα προτιμουσατε να ζειτε στις σπηλιες και να αναβετε φωτια χτυπωντας πετρες για να ζεσταθειτε.Απο τη στιγμη που κανετε συγκριση με το παρελθον,καλα κανω και σας θετω αυτο το ερωτημα.Προς Θεου,μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Και στη τελικη οποιος εχει παραπονο ας μην το παρει το εργαλειο ποτε.(Ακομα και αν εχει τα γκαφρα).Άμα πια.......Σας δινουν γαιδαρο και σεις τον κοιτατε στα δοντια.(Στην προκειμενη περιπτωση δεν ειναι γαιδουρι αλλα αλογα.Πολλα αλογα).Ρε θα με τρελλανετε τελειως με καποια πραγματα που διαβαζω.Που εχετε ξαναδει BMW με 507 ατμοσφαιρικα αλογα,μου λετε?Ουτε ο αγαπητος φιλος Μ3POWER δεν τα εχει φτασει με το τουρμπο.Και σας πειραξε το κιβωτιο.
Αποψη μου ετσι,μην παρεξηγηθω. ;)


Λοιπον θα συμφωνησω απολυτα με τα παραπανω!!!! Να πω την αληθεια δεν προτημω ουτε εγω το αυτοματο η tip-tronic ...... Ο λογος ωμος ειναι γιατι δεν εχω συνηθησει.... ειμαι τις παλιας σχολης οχι οτι δεν ειναι καλο η καλυτερο δεν ξερω απλα θελω να εχω την αισθηση στο χερι! Παντως επειδη μαζευτηκαν πολλοι γρηγοροι στο post (καλοπροαιρετα παντα ) να ρωτησω ποσοι εχουν οδηγησει οχι 500 αλογα αλλα τα μισα 250............. ποσοι.....???????? 1....2... το πολυ και αν!! ολοι οι υπολοιποι οχι να μην κρινουν.... αλλα να μην κατακρινουν! κατι αλλο ποιος θα το ξεκινησει με χειροκινητο κιβωτιο σωστα.... χωρις να μην αφισει ολο το λαστοιχο κατω??? ή ποιος θα εκμεταλευτει πληρως ολα τα αλογα σωστα??? μην τρελενεστε........ cool-cool :cool: :cool: :cool:

stef
18-08-04, 21:29
Καλώς ή κακώς τα κιβώτια αυτά είναι κατά πολύ γρηγορότερα από ένα οδηγό ακόμη και αγώνων
Από εκεί και πέρα είναι ζήτημα οδήγησης, στυλ αλλά και προσωπικότητας

Strax
19-08-04, 10:39
Στα καινούρια Μ5 και Μ3 δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε ποτέ τη σύγκριση, μια και θα βγαίνουν μόνο με Smg. Στο Μ3 Ε46 πάντως, το Smg έχει μια απειροελάχιστη διαφορά στις αλλαγές (έγινε και συγκριτικό τεστ σε γνωστό ελληνικό περιοδικό), αλλά το χειροκίνητο είναι πιο γρήγορο στο 400άρι μια και μπορείς να ξεκινήσεις από ότι στροφές θέλεις, κάτι που δεν ισχύει για το Smg. Το Smg όμως είναι καλύτερο για τους "άπειρους" οδηγούς στη πίστα μια και συγχρονίζει μόνο του τις στροφές στα κατεβάσματα, κάτι που έλαχιστοι από εμάς ξέρουν να κάνουν. Εγώ πάντως άρχισα ήδη προπόνηση για να είμαι έτοιμος για τις Σέρρες (λέμε τώρα, πάντως έχει πέσει πολύ γέλιο με τις προσπάθειές μου)

tasosbmwe30
25-08-04, 02:57
δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο απο ενα χειροκινητο σασμαν(παντα απο θεμα "αισθησης" και οχι "αποτεσματικοτητας")!!!!!τι να λεμε τωρα.....!και αν κανεις και ενα λαθακι στο γρηγορο κατεβασμα ή σου σκαλωσει σε ανεβασμα,ολα στο "προγραμμα" ειναι!!!!!κι ας κανεις και περισσοτερο "χρονο" να γυρισεις την πιστα απο ενα αλλο ιδιο αυτοκινητο με "smg" για παραδειγμα!!!!!προτειμω να προσπαθω σε καθε γυρο να καλυτερευσω τον χρονο μου κανωντας καλυτερα κατεβασματα ή και γρηγοροτερα ανεβασματα "χωρις προβλημα" παρα να ξεκιναω τον γυρο και να ξερω απο πριν τι χρονο θα κανω.....και παντα τον ιδιο ε.....!!!!!!!

Brown
25-08-04, 08:52
...παρα να ξεκιναω τον γυρο και να ξερω απο πριν τι χρονο θα κανω.....και παντα τον ιδιο ε.....!!!!!!!
Δεν θα συμφωνήσω εδώ. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα, που πρέπει να ξέρεις για να κάνεις τον ίδιο χρόνο σε κάθε γύρο.