PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ 330


KATSAMPOXAKIS
18-01-09, 20:01
ανοιγω αυτο thread γιατι θα ηθελα μερικες αποψεις απο σας!

1) τι προγραμμα να βαλω (πανω απο ολα αξιοπιστο)?

2) τι κερδιζω σε ιπους - ροπη - αποκριση - νευρο?

3) τι χανω σε καταναλωση - αξιοπιστια - ρεταρισματα κτλπ?

4) κοστος - αξιζει ?

5) το εχει βαλει καποιος εντυπωσεις


ευχαριστω συγνωμη αν κουρασα!

tassos
18-01-09, 20:20
Προγραμματα κανουν πααρα πολλοι, επωνυμα η ελληνικα
Ενα επωνυμο προγραμμα θα σου ερθει 600-800 ευρω

Εγω πριν και μετα τη μετατροπη (Ε46 316-330) και στα 2 μοτερ εχω προγραμμα Hiop racetec. To οφελος ειναι 5-6 αλογα (δυναμομετρημενα), αποκριση στο γκαζι!

Η καταναλωση δεν αλλαξε, ουτε ειδα καποιο προβλημα σε συνολικα 3 χρονια λειτουργιας!
Με λιγο ψαξιμο θα βρεις πολλα, κατεληξε σε οποιο νομιζεις οτι σε συμφερει και καντο, γνωμη μου, αξιζει!

VanVIC
18-01-09, 20:31
Είμαι απ'αυτούς που έχουν πληρώσει πολλά για την "αναβάθμιση" του συγκεκριμένου κινητήρα και έχω άποψη.

Πριν σου γράψω για πρόγραμμα ΣΚΕΨΟΥ : Γιατί ζητάς πρόγραμμα ? Τί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θές ?
Αν είναι να ψάχνεις την λύση του προγράμματος για να πάρεις τώρα μερικά άλογα και μετά θα σκεφτείς και άλλη αναβάθμιση (ίσως γιατί δεν θές ή δεν μπορείς να "ξοδέψεις" πολλά χρήματα τώρα, ΑΣΕ καλύτερα.

Μάζεψε, αποταμίευσε όσο μπορείς και βάλε απ'ευθείας έναν κομπρέσσορα (εγώ θα βάλω ESS) και δώσε στον κινητήρα σου +100 ίππους.
Μιλάμε για ένα κόστος 7-8 χιλιάδες ευρώ αλλά θα "καθαρίσεις" μια και καλή.

Εγώ που σκεφτόμουν την "σταδιακή" ατμοσφαιρική βελτίωση, τα έχω σχεδόν πληρώσει τα χρήματα αυτά (το 80% σίγουρα) και έχω πάρει 30 άλογα.

ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΕΣ !

Είναι πολύ ακριβό σπορ η ατμοσφαιρική βελτίωση των εξακύλινδρων BMW.
ΣΚΕΨΟΥ !

shido
18-01-09, 20:43
Βαλε ενα επωνυμο προγραμμα τελικο και φιλτρο και ευχαριστησου μετα το αμαξι σου .Οτιδηποτε αλλο δεν αξιζει τα λεφτα του

KATSAMPOXAKIS
18-01-09, 22:09
Προγραμματα κανουν πααρα πολλοι, επωνυμα η ελληνικα
Ενα επωνυμο προγραμμα θα σου ερθει 600-800 ευρω

Εγω πριν και μετα τη μετατροπη (Ε46 316-330) και στα 2 μοτερ εχω προγραμμα Hiop racetec. To οφελος ειναι 5-6 αλογα (δυναμομετρημενα), αποκριση στο γκαζι!

Η καταναλωση δεν αλλαξε, ουτε ειδα καποιο προβλημα σε συνολικα 3 χρονια λειτουργιας!
Με λιγο ψαξιμο θα βρεις πολλα, κατεληξε σε οποιο νομιζεις οτι σε συμφερει και καντο, γνωμη μου, αξιζει!

στο 330 πηρες 5-6 αλογα?
η ροπη κατεβηκε?

VanVIC
18-01-09, 22:17
Βαλε ενα επωνυμο προγραμμα τελικο και φιλτρο και ευχαριστησου μετα το αμαξι σου .Οτιδηποτε αλλο δεν αξιζει τα λεφτα του

Δε φαντάζομαι να το λές αυτό και για τον κομπρέσσορα.
Κάτσε να δούμε και στην πράξη βέβαια αλλά τουλάχιστον θεωρητικά, τα παραξίζει τα λεφτά του σε σχέση με το πόσο κοστίζει η ατμοσφαιρική βελτίωση των BMW

KATSAMPOXAKIS
18-01-09, 22:19
Είμαι απ'αυτούς που έχουν πληρώσει πολλά για την "αναβάθμιση" του συγκεκριμένου κινητήρα και έχω άποψη.

Πριν σου γράψω για πρόγραμμα ΣΚΕΨΟΥ : Γιατί ζητάς πρόγραμμα ? Τί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θές ?
Αν είναι να ψάχνεις την λύση του προγράμματος για να πάρεις τώρα μερικά άλογα και μετά θα σκεφτείς και άλλη αναβάθμιση (ίσως γιατί δεν θές ή δεν μπορείς να "ξοδέψεις" πολλά χρήματα τώρα, ΑΣΕ καλύτερα.

Μάζεψε, αποταμίευσε όσο μπορείς και βάλε απ'ευθείας έναν κομπρέσσορα (εγώ θα βάλω ESS) και δώσε στον κινητήρα σου +100 ίππους.
Μιλάμε για ένα κόστος 7-8 χιλιάδες ευρώ αλλά θα "καθαρίσεις" μια και καλή.

Εγώ που σκεφτόμουν την "σταδιακή" ατμοσφαιρική βελτίωση, τα έχω σχεδόν πληρώσει τα χρήματα αυτά (το 80% σίγουρα) και έχω πάρει 30 άλογα.

ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΕΣ !

Είναι πολύ ακριβό σπορ η ατμοσφαιρική βελτίωση των εξακύλινδρων BMW.
ΣΚΕΨΟΥ !

εχεις δικιο με αυτα που λες. το θεμα ειναι οτι θελω κατι προσωρινο γιατι δεν ξερω ποσο θα το κρατησω και δεν θελω να δοσω 7-8 χιλιαδες σε μετατροπες.
πιστευω οτι δεν με συμφερει γιατι πωληση 330 + 8000 = περιπου μ3

shido
18-01-09, 22:21
Περα απο ΦΠΕ εξατμιση δεν αξιζει τιποτα αλλο.
Ειδικα με κομπρεσορα το αμαξι χανει την καθημερινη του χρηστικοτητα.

z3 2.2
18-01-09, 22:27
μπορει καποιος να αναφερει καποιο μαγαζι για προγραμμα γιατι με ενδιαφερει και μενα η ειναι εναντια στο στυλ του φορουμ?

KATSAMPOXAKIS
18-01-09, 22:27
Περα απο ΦΠΕ εξατμιση δεν αξιζει τιποτα αλλο.
Ειδικα με κομπρεσορα το αμαξι χανει την καθημερινη του χρηστικοτητα.

αυτο πιστευω και εγω . ειμαι κατα τετοιον μετατροπων.
φιλτρο εβαλα διαφορα = 0
εξατμιση δεν εχω εμπιστοσυνη
μενει μονο προγραμμα η μονη ανοδινη λυση

εσυ τι διαφορες ειδες με το προγραμμα?

VanVIC
18-01-09, 22:28
...πιστευω οτι δεν με συμφερει γιατι πωληση 330 + 8000 = περιπου μ3


Ανοίγεις μεγάλο θέμα.
Προσωπικά, μεταχειρισμένο Μ3, πολύ δύσκολα θα αγόραζα.
Οποιος έχει Μ3, δεν το 'χει για "απλές" μετακινήσεις.
99% τα χρησιμοποιημένα Μ3 είναι ζορισμένα για να μην πώ "σκισμένα".
Σε τέτοιες καταστάσεις, θα βγούν προβλήματα που θα σου κοστίσουν ακριβά.
Απ΄την άλλη ο κινητήρας του 330 (Μ54Β30) έχει την φήμη του bullet-proof, ακόμα και με κομπρέσσορα.
Βέβαια το 330 δεν είναι Μ3 ακόμα και παραπάνω ιπποδύναμη να έχει αλλά...

Οπως μου τα γράφεις, με την εμπειρία που έχω, ούτε πρόγραμμα ούτε φίλτρο ούτε τίποτα δεν πείραζα.
Μια χαρά είναι τα 231 άλογα και τα 30,5 κιλά ροπής, ΜΙΑ ΧΑΡΑ !
Ολα στο μυαλό μας είναι...
ΣΚΕΨΟΥ !

z3 2.2
18-01-09, 22:30
please ενα ονομα.....

VanVIC
18-01-09, 22:30
...
Ειδικα με κομπρεσορα το αμαξι χανει την καθημερινη του χρηστικοτητα.

Θα το δούμε αυτό, σύντομα...

shido
18-01-09, 22:30
αυτο πιστευω και εγω . ειμαι κατα τετοιον μετατροπων.
φιλτρο εβαλα διαφορα = 0
εξατμιση δεν εχω εμπιστοσυνη
μενει μονο προγραμμα η μονη ανοδινη λυση

εσυ τι διαφορες ειδες με το προγραμμα?

Ας σου πει καλυτερα ο Τασος τι διαφορες ειδε γιατι εχω αρκετα πραγματα πανω στο αμαξι εκτος του προγραματος

z3 2.2
18-01-09, 22:35
σας παρακαλω ενα ονομα εστω και σε πμ.....κλαψ κλαψ....εεε φανταστικοι φορουμιτες????

KATSAMPOXAKIS
18-01-09, 22:37
Ανοίγεις μεγάλο θέμα.
Προσωπικά, μεταχειρισμένο Μ3, πολύ δύσκολα θα αγόραζα.
Οποιος έχει Μ3, δεν το 'χει για "απλές" μετακινήσεις.
99% τα χρησιμοποιημένα Μ3 είναι ζορισμένα για να μην πώ "σκισμένα".
Σε τέτοιες καταστάσεις, θα βγούν προβλήματα που θα σου κοστίσουν ακριβά.
Απ΄την άλλη ο κινητήρας του 330 (Μ54Β30) έχει την φήμη του bullet-proof, ακόμα και με κομπρέσσορα.
Βέβαια το 330 δεν είναι Μ3 ακόμα και παραπάνω ιπποδύναμη να έχει αλλά...

Οπως μου τα γράφεις, με την εμπειρία που έχω, ούτε πρόγραμμα ούτε φίλτρο ούτε τίποτα δεν πείραζα.
Μια χαρά είναι τα 231 άλογα και τα 30,5 κιλά ροπής, ΜΙΑ ΧΑΡΑ !
Ολα στο μυαλό μας είναι...
ΣΚΕΨΟΥ !

τελικα οσους υπους και να παρουμε ποτε δεν μας φτανουν!
παντος πιστευω πως με τοση υπερπροσφορα που υπαρχει στα αυτοκινητα περνεις αυτο που θες.

VanVIC
18-01-09, 22:39
σας παρακαλω ενα ονομα εστω και σε πμ.....κλαψ κλαψ....εεε φανταστικοι φορουμιτες????

έχεις PM.
Eλπίζω να βρείς αυτό που θές.

deepblue
19-01-09, 00:02
Περα απο ΦΠΕ εξατμιση δεν αξιζει τιποτα αλλο.
Ειδικα με κομπρεσορα το αμαξι χανει την καθημερινη του χρηστικοτητα.

αυτο πιστευω και εγω . ειμαι κατα τετοιον μετατροπων.
φιλτρο εβαλα διαφορα = 0
εξατμιση δεν εχω εμπιστοσυνη
μενει μονο προγραμμα η μονη ανοδινη λυση

εσυ τι διαφορες ειδες με το προγραμμα?

ανοιγω αυτο thread γιατι θα ηθελα μερικες αποψεις απο σας!

1) τι προγραμμα να βαλω (πανω απο ολα αξιοπιστο)?

2) τι κερδιζω σε ιπους - ροπη - αποκριση - νευρο?

3) τι χανω σε καταναλωση - αξιοπιστια - ρεταρισματα κτλπ?

4) κοστος - αξιζει ?

5) το εχει βαλει καποιος εντυπωσεις


ευχαριστω συγνωμη αν κουρασα!

Είμαι απ'αυτούς που έχουν πληρώσει πολλά για την "αναβάθμιση" του συγκεκριμένου κινητήρα και έχω άποψη.

Πριν σου γράψω για πρόγραμμα ΣΚΕΨΟΥ : Γιατί ζητάς πρόγραμμα ? Τί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θές ?
Αν είναι να ψάχνεις την λύση του προγράμματος για να πάρεις τώρα μερικά άλογα και μετά θα σκεφτείς και άλλη αναβάθμιση (ίσως γιατί δεν θές ή δεν μπορείς να "ξοδέψεις" πολλά χρήματα τώρα, ΑΣΕ καλύτερα.

Μάζεψε, αποταμίευσε όσο μπορείς και βάλε απ'ευθείας έναν κομπρέσσορα (εγώ θα βάλω ESS) και δώσε στον κινητήρα σου +100 ίππους.
Μιλάμε για ένα κόστος 7-8 χιλιάδες ευρώ αλλά θα "καθαρίσεις" μια και καλή.

Εγώ που σκεφτόμουν την "σταδιακή" ατμοσφαιρική βελτίωση, τα έχω σχεδόν πληρώσει τα χρήματα αυτά (το 80% σίγουρα) και έχω πάρει 30 άλογα.

ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΕΣ !

Είναι πολύ ακριβό σπορ η ατμοσφαιρική βελτίωση των εξακύλινδρων BMW.
ΣΚΕΨΟΥ !

εχεις δικιο με αυτα που λες. το θεμα ειναι οτι θελω κατι προσωρινο γιατι δεν ξερω ποσο θα το κρατησω και δεν θελω να δοσω 7-8 χιλιαδες σε μετατροπες.
πιστευω οτι δεν με συμφερει γιατι πωληση 330 + 8000 = περιπου μ3

Γιαννη μου δε πιστευω στα αυτια μου με αυτα που λες την ωρα που και συ μιλας για μπαξιμο κομπρεσορα αλλα τι να πω αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου !!
Απο κει και μετα για οποια μετατροπη ειναι δοκιμασμενη δεν εχεις λογο να φοβασαι τιποτα.
Βαγγελη συμφωνω απολυτα μαζι σου.
Τωρα με φιλτρο τελικο και προγραμμα αυτο που θα δεις ειναι 5-6 αλογακια με την αποκριση γκαζιου σημαντικα βελτιωμενη απο κει και μετα αν θες να δεις καμμια 25-30 αλογα που για μενα αξιζει πραγματικα (σαν αποτελεσμα)οι κινησεις σου ειναι φιλτρο,εκκεντροφοροι,χταποδι,καταλυτες,τελικο,προγ ραμμα με κοστος γυρω στα 4500(με την τοποθετηση) και μιλαω για shrick 1 σταδιου supersprint K&N και προγραμμα απο τον Αλωνισιοτη η απο την superchips η Ανδριανακης η Δημητριαδης η απο οπου εσυ νομιζεις και πραγματικα οι διαφορες ειναι καλες γιατι 30 αλογα δεν ειναι λιγα απο κει και μετα αυτο που ειπε ο VanVIC με 7-8000 θα παρεις 100 αλογακια δοκιμασμενα απροβληματιστα απο ess συμφωνα με αυτα που λενε αυτοι που εχουν .
Απο κει και μετα η αγορα μεταχειρισμενου Μ3 εινα πραγματικο λαχειο για το τι θα παρεις γιατι συνηθως οσοι τα εχουν τα κυνηγανε και δε ξερεις τι θα σου βγει αλλα υπαρχουν διαφοροι φιλοι εδω μεσα που εχουν αποψη για το θεμα.

BILL007
19-01-09, 00:54
Ειδικα με κομπρεσορα το αμαξι χανει την καθημερινη του χρηστικοτητα.

Γιάννη γιατί γίνεται αυτό???:takecover :)

tassos
19-01-09, 01:52
Ας σου πει καλυτερα ο Τασος τι διαφορες ειδε γιατι εχω αρκετα πραγματα πανω στο αμαξι εκτος του προγραματος

Πιστευω οτι αξιζει, 700 ευρω διαφορα που ειναι αισθητη παντου, η ροπη που ρωτησες δεν αλλαζει αλλα το αμαξι ειναι παντου πιο προθυμο! Τελος η αποκριση του κινητηρα στο πατημα του γκαζιου γινεται σχεδον αμεση!

Αλλιως πας για εκκεντροφορους, προγραμμα, χταποδια καταλυτες μεγαλη διαφορα (245-250 αλογα απ οσο νομιζω) αλλα kai megalo κοστος! γι αυτα σε παραπεμπω καλυτερα στον κυριο SHIDO!!

shido
19-01-09, 10:31
Γιάννη γιατί γίνεται αυτό???:takecover :)


ειδικοτερα απο θεμα καταναλωσης το αμαξι γινεται ασυμφορο.(για καθημερινη χρηση)
ψυχολογικα και μονο θα κινουσες ενα αμαξι με στοκ μηχανη και 130 αλογα παραπανω καθημερινα?

VanVIC
19-01-09, 13:24
Πιστευω οτι αξιζει, 700 ευρω διαφορα που ειναι αισθητη παντου, η ροπη που ρωτησες δεν αλλαζει αλλα το αμαξι ειναι παντου πιο προθυμο! Τελος η αποκριση του κινητηρα στο πατημα του γκαζιου γινεται σχεδον αμεση!

Αλλιως πας για εκκεντροφορους, προγραμμα, χταποδια καταλυτες μεγαλη διαφορα (245-250 αλογα απ οσο νομιζω) αλλα kai megalo κοστος! γι αυτα σε παραπεμπω καλυτερα στον κυριο SHIDO!!

Αν είναι η απόκριση στο γκάζι το ζητούμενο, αυτό γίνεται και πιο οικονομικά με 100-150 ευρώ με την προσθήκη του Sprint Booster του Μπουλέκου. Εκεί να δείς ΑΜΕΣΗ απόκριση στο γκάζι !

Αν πάς για εκκεντροφόρους, πάλι με την προσθήκη αντίστοιχου προγράμματος θα αυξήσεις δύναμη αλλά για να βγάλεις τα μέγιστα (απο τους εκκεντροφόρους) χρειάζεται και χταπόδι και (αναγκστικά για το 330) και καταλύτες.
Ανεβαίνει δυσανάλογα το κόστος σε σχέση με το τί θα κερδίσεις.
Τα'χουμε λουστεί (όχι οτι δεν μας αρέσουν) και ξέρουμε και απ΄την καλή κι'απτην ανάποδη...

ειδικοτερα απο θεμα καταναλωσης το αμαξι γινεται ασυμφορο.(για καθημερινη χρηση)...
το "ασύμφορο" είναι υποκειμενικό για τον καθένα.
Δηλαδή η νορμάλ (εργοστασιακή) κατανάλωση του 330, νομίζεις οτι για κάποιους δεν είναι ασύμφορη για καθημερινή οδήγηση-μετακίνηση, ειδικά στην Αττική ?

ψυχολογικα και μονο θα κινουσες ενα αμαξι με στοκ μηχανη και 130 αλογα παραπανω καθημερινα?

Οταν κάνεις τέτοια επέμβαση στο αμάξι σου, σημαίνει οτι δεν είσαι και πολύ "νορμάλ" στα μυαλά (λοοκ χουζ τοκινγκ ναου!) οπότε ας μην μιλάμε για ψυχολογία (δεν θα τελειώσουμε ποτέ)
Η συγκεκριμένη "προσθήκη-αναβάθμιση" του ESS κομπρέσσορα, γενικά θεωρείται πολύ αξιόπιστη οπότε ποιό το πρόβλημα να μετακινείται τ'αμάξι καθημερινά ?
Οχι οτι εγώ θα το κάνω άλλα εγώ έχω κι'αλλα για να κινηθώ οπότε έχω την "πολυτέλεια" να το έχω το Ζ με το ESS για ειδικές βόλτες (να σε κυνηγώ ή να με κυνηγάς).
Δηλάδή όλοι αυτοί που κυκλοφορούν καθημερινά με τα Μ3 με τα Μ5, τα Cayenne και όλα τ'αλλα, τί πρόβλημα έχουν ?

shido
19-01-09, 13:28
Δηλάδή όλοι αυτοί που κυκλοφορούν καθημερινά με τα Μ3 με τα Μ5, τα Cayenne και όλα τ'αλλα, τί πρόβλημα έχουν ?

χμ η λεξη μαμα αντιπροσωπευει και τα τρια παραπανω αμαξια Βαγγελη.
Και γω θα το κανω αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι σωστο η οτι το προτινω και για καποιον αλλο.

Snoopy
19-01-09, 13:30
Δηλάδή όλοι αυτοί που κυκλοφορούν καθημερινά με τα Μ3 με τα Μ5, τα Cayenne και όλα τ'αλλα, τί πρόβλημα έχουν ?

Παρκαρίσματος.

αντε να παρκάρεις με το Καγιέν αμα κατέβεις Πειραια, δεν μπαίνει στα υπόγεια πάρκινγκ και ψάχνεις στο δρόμο.

shido
19-01-09, 13:31
Παρκαρίσματος.

αντε να παρκάρεις με το Καγιέν αμα κατέβεις Πειραια, δεν μπαίνει στα υπόγεια πάρκινγκ και ψάχνεις στο δρόμο.

εχει πολλα :loser:

VanVIC
19-01-09, 13:32
χμ η λεξη μαμα αντιπροσωπευει και τα τρια παραπανω αμαξια Βαγγελη.
Και γω θα το κανω αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι σωστο η οτι το προτινω και για καποιον αλλο.

Για το μέγεθος της ιπποδύναμης μιλώ Σταμάτη

Παρκαρίσματος.

αντε να παρκάρεις με το Καγιέν αμα κατέβεις Πειραια, δεν μπαίνει στα υπόγεια πάρκινγκ και ψάχνεις στο δρόμο.

Οσοι τα έχουν το ξέρουν αυτό, γι'αυτό συνήθως πάντα υπάρχει και Smart στα garage τους.
Αλλά σε κάθε περίπτωση, για τους λόγυς τους ο καθένας, επιλέγουν να κινούνται μ'αυτά.

KATSAMPOXAKIS
19-01-09, 21:49
τελικα απο οτι φενεται σαν το μαμα δεν υπαρχει...

τα ποσα τα βλεπω υπερβολικα γιαυτα που προσφερουν!!
700 ευρα για προγραμμα , 4000 φ.π.εξ. , 8000 κομπρεσορα

8000= 325ε36 αλλο ενα bmw μονο για ντριφτ...
νομιζω πως η εποχη της μετατροπης εχει πεθανει

bmw330vasilis
20-02-09, 13:24
μονο για μας τους τρελα ερωτευμενους και αθεραπευτα ρομαντικους δεν πεθαινει τιποτα!!!!!!:dance::p:





8000= 325ε36 αλλο ενα bmw μονο για ντριφτ...
νομιζω πως η εποχη της μετατροπης εχει πεθανει

saikoE39
20-02-09, 13:49
8000= 325ε36 αλλο ενα bmw μονο για ντριφτ...
νομιζω πως η εποχη της μετατροπης εχει πεθανει

σκεφτεσαι:clap: σωστα......!!!