PDA

Επιστροφή στο Forum : M3 321 vs Type-R vs STi


M3MAN
10-06-05, 23:18
Ένα κόκκινο Type-R στη Βουλιαγμένης είχε επιδοθεί σε προσπεράσματα, προκλητικές σφήνες κτλ. Πιτσιρικας, γυαλι μασκα, ζελε, τσιχλα, ανεση και αυτοπεποιθηση.

Συλλογιζομαι πως πρεπει ο νεος να μαθει τη θεση του στη τροφικη αλυσιδα. Φτάνουμε στην Μαύρη και παω και καθομαι ακριβως πισω του. (Διπλα μου εχω το STi το οποιο δεν αποτελει στοχο αυτη τη στιγμη). Μπροστα μας ενας κουβας που τον καθαριζουμε ενω και οι δυο στην πρωτη, οποτε ουσιαστικα η κοντρα αρχιζει ρολλαριστα απο 2ες.

Λοιπον αυτα τα TYPE-R θελουν τεραστια προσοχη φιλοι με λιγοτερους ιππους, ειναι πολυ δαιμονισμενα, στις 2ες παμε μουρη μουρη και μονο στην 3η αρχιζω και κανω διαφορα. Μετα πανικος καθως βλεπουμε κοκκινο, το δικο μου σταματαει με σταθερα και ωραια αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ: το HONDA δεν μπορει να σταματησει!!! κοβει λιγο και φευγει με κοκκινο!!!!! :rofl2: μιλαμε για μια στιγμη φοβηθηκα μη συμβει καμια στραβη.

Ελα τωρα που τσιμπησε το STi και ερχεται απο διπλα σε poll position. Πρασινο και φευγουμε γ@μιωντας, το Μ3 κλασσικα κουναει ουρα και το subαru μου κανει μιση καροτσα διαφορα, στην 2η, το Μ3 ξανακουναει ουρα και σπιναρει (φυσικα το STi δεν καταλαβαινει τιποτα) αλλα η διαφορα μενει στη 1/2 καροτσα, στην 3η (και εδω τα επαιξα), δεν μπορεσα να μαζεψω!! :banghead: πηγαιναμε πλαι πλαι, παρα μονο στην 4η περασα μπροστα (μαλλον εδω θα επαιξε ρολο επιτελους τα επιπλεον αλογα).

Οι δυο εμπειριες μου αφησαν το πικρο συναισθημα οτι δεν μπορω να καθαριζω scoobies ή αλλα 200+HP αυτοκινητα με την ανεση που θα ηθελα. Παντως αναρωτιεμαι αν αυτοι οι τυποι θα ανοιγαν αν ειχα Μ3Ε46

Fad3In
11-06-05, 00:24
Οι δυο εμπειριες μου αφησαν το πικρο συναισθημα οτι δεν μπορω να καθαριζω scoobies ή αλλα 200+HP αυτοκινητα με την ανεση που θα ηθελα. Παντως αναρωτιεμαι αν αυτοι οι τυποι θα ανοιγαν αν ειχα Μ3Ε46

Ε,τι να πω; Η τετρακινηση ηταν συμμαχος του... :nixweiss:
Παντως,λιγα μπορουν να κρατηθουν διπλα σου στο δρομο... :)
Αν ειχες Ε46,πολλοι επισης θα προσπαθουσαν,ακομα λιγοτεροι ομως
θα εμεναν ατιμωρητοι! :icon02:

Οπως και να χει...Nice Kil!!!
N.

Nick_compact
11-06-05, 09:19
Αυτά που λες μου κάνουν εντύπωση!Και εγώ στη θέση σου θα περίμενα πολλά περισότερα από μια Μ3 300 ίππων.Ειδικά με το Civic παραείναι!Δεν δικαιολογείται να μένει δίπλα σου όχι στην δευτέρα αλλά ούτε και στην πρώτη!!!Έχεις 30+ kg ροπή και έχει λιγότερο από 20!Με το STi δεν είναι και τόσο περίεργο αφού δεν είστε και πολύ μακριά σε επιδόσεις.Δυναμομέτρηση έκανες εσύ;μήπως έχεις κανένα πρόβλημα με το Vanos?

ks50:50
11-06-05, 10:23
Μήπως το Honda δεν ήταν τόσο αθώο; Γιατί κάποιοι από το club με 325 ήταν μπροστά σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Το κακό με αυτά είναι ότι ανεβαίνουν πολύ εύκολα.

M3MAN
11-06-05, 10:54
Συμφωνω με ολους και με ολα οσα λετε. Δηλ.

1. Πρεπει να το δυναμομετρησω γιατι δεν ξερω ποσα αλογα εχουν ψοφησει.
(Που μπορω να το δυναμομετρησω με δικα μου εξοδα;)

2. Το Type-R ηταν πολυ τουμπανιασμενο για να μην ειναι πειραγμενο.

3. Εχω ρυθμισει τις PSS9 στο 8, (9 να ειναι η μαλακοτερη θεση). Μαλλον θα πρεπει να την σκληρηνω λιγο (5) γιατι οποως αλλαζα λωριδες επαιρνα σχετικα "μεγαλες" κλισεις με αποτελεσμα να χανω λγο μεχρι να "κατσει" παλι η καροτσα. Επισης σκεφτομαι πλεον σοβαρα την αλλαγη εισαγωγης αερος και προγραμματος (Δημήτρη με ακους σου΄ρχομαι) (+5 εως +15ΗP).

Τωρα σε οτι αφορα το kill με τα δικα μου κριτηρια ηρθε αργα και καταιδρωμενα κυριως λαμβανοντας υποψη τη διαφορα κυβικων (ροπης) και ιπποδυναμης.
Σιγουρα οι τυποι αυτοι θα αναφερουν το γεγονος οτι ετρεξαν στα ισια διπλα σε Μ3 και την κοιταξαν στα ματια.

Αααχ ειμαι ενας αχρηστος, ατιμασα τη φιρμα :banghead:

Fad3In
11-06-05, 12:17
Τωρα σε οτι αφορα το kill με τα δικα μου κριτηρια ηρθε αργα και καταιδρωμενα κυριως λαμβανοντας υποψη τη διαφορα κυβικων (ροπης) και ιπποδυναμης.
Σιγουρα οι τυποι αυτοι θα αναφερουν το γεγονος οτι ετρεξαν στα ισια διπλα σε Μ3 και την κοιταξαν στα ματια.

Dεν εχεις και πολυ αδικο! :(

Αααχ ειμαι ενας αχρηστος, ατιμασα τη φιρμα :banghead:

Εχεις αδικο! Χαλαρωσε!!! ;)
Εγω τι να πω που μ επισασε εκτος ροπων ενα Punto Sporting και μ εκανε ρομπα; :p:

Ν.

ΜΙΧΑΛΗΣ
11-06-05, 15:12
Μη ξεχναμε οτι το type-r εχει απο τα καλυτερα σασμαν που εχουν βγει απο αποψης σχεσεων μεταδοσης της κινησης!!6 ταχυτο δεν κρεμαει πουθενα λογω double vtech ειναι πολυ πιο ελαφρυ απο το m3 και τωρα βαζει και η κουτση μαρια scooby σκουπα, προγραμμα,εξατμιση και μαμανε!! Η διαφορα με το ταπερ θα φαινοταν πανω απο τα 800μ(θα του εριχνες στανταρ) οχι σε μπαμ μεχρι 3ες!! Μια χαρα τα πηγες!

Nick_compact
11-06-05, 15:40
Πάντως το ότι ένα κόκκινο Civic Type R έμεινε σχεδόν δίπλα σου στις τρίτες με κάνει να υποψιάζομαι ένα τουρμπάτο που κυκλοφορεί εδώ γύρω στην περιοχή μου (Αργυρούπολη) το οποίο είναι 300+ ps...

InsaneDriver
11-06-05, 16:17
Στην πρώτη κόντρα κάτι δεν πάει καλά...Ίσως παίζει και ρόλο το σασμάν του Τάπερ...Και πάλι είναι περίεργο...

Στην δεύτερη αν έφυγες όπως λες ''γ@μιόντ@ς'' τότε έχασες στην εκκίνηση. Τα Μ3 θέλουν μυαλό για να πεταχτούν μπροστά στην εκκίνηση...Άμα το πνίξεις στο γκάζι και αρχίσει να ψαρεύει έχεις χάσει...

m3power
11-06-05, 18:59
Παλι καλα που δεν σε πετυχε το type- του "βεντζινα" να μην μπορεις να το μαζεψεις πουθενα!!!δεν πειραζει παντα υπαρχει κατι ποιο γρηγορο,εμενα με cosworth μου εχει ριξει yugo :chair: και μιλαμε για 3 κολονες!!!!!κοντεψα να πεθανω :( και μετα εμαθα οτι φοραγε μοτερ INTERGALLE και ηρεμησα!!!!!

Αν θες να δυναμομετρησεις μπορεις να πας στον δημητριαδη που (τρεχει και στα dragster)ειναι στον πειραια και κοστιζει περιπου στα 100 ευρω η ωρα,ειναι απο τα καλυτερα δυναμομετρα!

M535 E28
11-06-05, 19:33
η δική μου εμπειρία από το type-r δεν είναι τραυματική...
ήμασταν εγώ κι ο πατέρας μου με το 535 του (245 άλογα alpina b9) σε ανηφορικό δρόμο κι αυτός μόνος του μέσα
μάλιστα ο πατέρας μου τον άφησε να φύγει στην άρχη και στην συνέχεια τον μάζεψε για πλάκα
η ταχύτητα ήταν εκκίνησης ήταν 120 χλμ/ώρα περίπου
ίσως αυτό που ανέφερες να ήταν πειραγμένο

M3MAN
11-06-05, 22:42
Τα Μ3 θέλουν μυαλό για να πεταχτούν μπροστά στην εκκίνηση...Άμα το πνίξεις στο γκάζι και αρχίσει να ψαρεύει έχεις χάσει...


Το ψαρεμα στις εκκινησεις ειναι "η ζωη μου ολη".
Ειμαι σιγουρος πως αν μαθω να ξεκολλαω σωστα θα εχω πανω απο το 50% του παιχνιδιου στο τσεπακι.
Στη τριτη δεν εχω βρει αμαξι να σταθει διπλα για πολυ κυριως μετα το μπαμ των 6000rpm (οπου σε κολλαει πισω στο καθισμα).

Εκτος βεβαια απο Μ3Ε46, οπου μου ανοιγει διαφορες παντου και για πλακα (μιλαω απο εμπειρια σε δοκιμες που εχω κανει με φιλο κατοχο Μ3Ε46 2004), και για αλλα γνωστα μοντελα που ανοικουν σε αλλη κατηγορια.

Παντως αισθανομαι καλυτερα διαβαζοντας τα σχολια σας.

Fad3In
12-06-05, 02:35
εμενα με cosworth μου εχει ριξει yugo :chair: και μιλαμε για 3 κολονες!!!!!κοντεψα να πεθανω :( και μετα εμαθα οτι φοραγε μοτερ INTERGALLE και ηρεμησα!!!!!

Χαχαχαχα,μου θυμισες που ενα λευκο Yugo μ ειχε κανει ΡΟΜΠΑ σε 3 διαδοχικα φαναρια στην ανοδο της Γαλατσιου ενα βραδυ (οδηγουσα Vectra Sport 1.8)!!!
Ειλικρινα,γελουσα απο αμηχανια και απορια!
Στην συνεχεια αντιληφθηκα και το ειρωνικο χιουμορ που εχει καποιος για να φτιαξει ετσι ενα Yugo! :p:

Ν.

Nick_compact
12-06-05, 10:28
Στην πρώτη κόντρα κάτι δεν πάει καλά...Ίσως παίζει και ρόλο το σασμάν του Τάπερ...Και πάλι είναι περίεργο...

Στην δεύτερη αν έφυγες όπως λες ''γ@μιόντ@ς'' τότε έχασες στην εκκίνηση. Τα Μ3 θέλουν μυαλό για να πεταχτούν μπροστά στην εκκίνηση...Άμα το πνίξεις στο γκάζι και αρχίσει να ψαρεύει έχεις χάσει...

Όσο καλά και να ξεκινήσει από το τετρακίνητο πάντα μια κολώνα θα τρώει στην εκκίνηση,και γενικά οτι είναι δικίνητο.Τέτοιες κόντρες πρέπει κατά την γνώμη μου να γίνονται εν κινήσει απο συμφωνημένη ταχύτητα.

Φίλε m3power,το τόσο φημισμένο type R του βενζινά στα dragster στις Σέρρες απότι έμαθα έφαγε ξύλο από ένα άλλο type R μαύρο 230ps το οποίο το έχει γνωστός και καθηγητής μου στο ΤΕΙ Καβάλας και έχει περάσει και από το drive.Ακόμα και αυτό όμως με τα 230 άλογα στις μετρήσεις χάνει αρκετά από το Μ3.το συγκεκριμένο type R έχει μόνο περιφεριακές βελτιώσεις σε αντίθεση με του βενζινά που έχει και μοτέρ ανοιγμένο απότι ξέρω.

stef
12-06-05, 12:53
Γιατί κάποιοι από το club με 325 ήταν μπροστά σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Το κακό με αυτά είναι ότι ανεβαίνουν πολύ εύκολα.

Τα 325 είναι μπροστά από Type-R....??? :tapedshut

Fanatic
12-06-05, 13:42
Τα 325 είναι μπροστά από Type-R....??? :tapedshut

Nαι,το compact ειναι.... ;)

Black5
12-06-05, 13:48
Nαι,το compact ειναι.... ;)

Δύσκολο μου φαίνεται! Από μετρήσεις που έχω δει το type-R είναι σαφώς πιο γρήγορο....

alpinakias
12-06-05, 15:47
to type R ehei 6,7 sta 100 to 328 ehei 7,3 sta 100 kai to 325 8,0 sta 100.alla i zoi sinehizete kai meta ta 100 sosta??

Nick_compact
12-06-05, 15:57
to type R ehei 6,7 sta 100 to 328 ehei 7,3 sta 100 kai to 325 8,0 sta 100.alla i zoi sinehizete kai meta ta 100 sosta??

Ναι αλλά μην ξεχνάμε και το βάρος φίλε Κώστα!200 κιλά παραπάνω είναι τα εξακύλινδρα Ε36...και έχουν και λιγότερα άλογα!μόνο παραπάνω ροπή έχουν!Η κλιμάκωση των σχέσεων είναι επίσης καλύτερη στο type R .Το 325 του antonio που έιχε περάσει type R είχε ανοίξει εν κινήσει από ότι θυμάμαι μέχρι 200+++ και του antonio εχει και εξάτμιση από εμπρός μέχρι πίσω όλη Supersprint.............όσον αφορά το compact E46 325ti και πάλι υστερεί πολύ στις μετρήσεις σε σχέση με το Τάπερ.1sec παρά κάτι δέκατα πιο αργό στο 0-100,το ίδιο και στο 0-1000 μέτρα.Διατηρω όμως μια επιφύλαξη για το 325ti με το εξάρι κιβώτιο!!

stef
12-06-05, 15:58
Για 325 λέμε σε 328 φτάσαμε?

Fanatic
12-06-05, 16:36
Παιδες για 325 compact(με 5αρι) με ταπερ μιλαω εγω... :deal:Οσο για τα 36αρια αυτα ισως να ειναι πισω..... το 28αρι πιστευω ομως οτι μετα απο λιγο θα περναει μπροστα.....

stef
12-06-05, 17:20
Aυτά τα 2 πάνε κοπία και εξαρτάται τον οδηγό!
Τα άλλα 325 ας τα ξεχάσουμε όμως...!Τρώνε ξύλο ;)

Action Man
12-06-05, 21:46
Aν και δεν ηθελα να ποσταρω ..το κανω για να εξηγησω μερικα πραγματακια!
Απο δευτερες ανετα ξεκολαω απο type-r και δεν με πλησιαζει με τιποτα...τωρα και να μην το πιστευετε δεν πειραζει,αρκει που το ξερω εγω!!!
Οι μετρησεις των περιοδικων κατα μεσο ορο δινουν 0-100 7-7,5 στο HONDA,και 7,4-8 στην compact..να επισημανω οτι το δικο μου αυτοκινητο εχει διαφορικο απο 316!
Απο σταματημενοι πεταγεται το HONDA μπροστα και το μαζευω με δυσκολια μετα τα 100..και οταν περασω μπροστα παλι δεν μπορει να μαζεψει διαφορα!
Αλλα επειδη ποτε δεν ημουν λατρης της ευθειας ...θα παραδεχτω οτι το HONDA εχει πιο "αγωνιστικο" στησιμο απο το δικο μου...οχι για πολυ ακομα,γιατι ετοιμαζω καποια πραγματακια για το στησιμο της compact!
Αυτα για τους απιστους!! :bullhorn:

melodic
12-06-05, 22:34
εγω ξερω παντος οτι 328 36αρι δεν ειναι πιο αργο απο S2000...
αρα το type R του σκηνικου με το Μ3 ηταν γαργαλημενο...

InsaneDriver
13-06-05, 01:13
M3Man σου έχω πει ότι είχα οδηγήσει το bmw σου (έστω και για να το παρκάρω) όταν ήταν 318is;;; :D
Έξω από το συνεργείο που σου είχα πει... ;)


Αυτό δεν το γνώριζές ε;;; :feedback:

To post αυτό είναι off-topic και θα έπρεπε να διαγραφεί

M3MAN
13-06-05, 11:02
M3Man σου έχω πει ότι είχα οδηγήσει το bmw σου (έστω και για να το παρκάρω) όταν ήταν 318is;;; :D
Έξω από το συνεργείο που σου είχα πει... ;)


Αυτό δεν το γνώριζές ε;;; :feedback:


Κάτι μου είχες πεί. Αλήθεια, τι κάνει ο φίλος μου;

To post αυτό είναι off-topic και θα έπρεπε να διαγραφεί

InsaneDriver
13-06-05, 17:24
Δεν ξέρω...Έχω απομακρυνθεί με κάποια πράγματα που είδα... :shakehead

To post αυτό είναι off-topic και θα έπρεπε να διαγραφεί

REDNECK
27-06-05, 06:42
Μ3ΜΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΕΔΩ . ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Ε36 ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ Μ3 ? ΕΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΣΥ ΝΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑZOΜΠΡΟΣΤΙΝΟΚΙΝΗΤΟ TYPE-R ? ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ , ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ . ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ. Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ FC3S RX7 ΚΟΥΠΕ TOY 1991 (TO ΔΕΥΤΕΡΟ 7ΑΡΙ ΠΟΥ ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΚΑΜΠΡΙΟ) ΣΕ ΓΚΡΙ ΧΡΩΜΑ.ΟΣΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΚΑΙ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ ΣΕ ΤΡΕΛΛΑ ΣΚΗΝΙΚΑ.... ΡΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΟ 212 ΡΟΤΟΡΙΣΙΑ ΑΛΟΓΑ .ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. ΜΕ TYPE-R AΠΟ ΣΤΑΣΗ ΣΕ ΤΕΛΕΙΩΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΧΑΛΑΡΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ.... ΜΕ S-2000 ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΚΟΥΜΠΩΜΑ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 1 ΑΜΑΞΙ +
ΕΤΥΧΕ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΚΑΦΡΟΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ Ε36 Μ3 ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ 6ΑΤΑΧΥΤΟ . ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΡΕΠΡΙΖ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΣΤΑΘΕΡΑ 2 ΑΜΑΞΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ , ΟΥΤΕ ΕΦΕΥΓΕ , ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΜΑΖΕΥΑΜΕ ... ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ 2 ΛΟΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΑ Μ3 ΘΑ ΞΕΣΚΙΖΕΙ ΚΑΘΕ S-2000 ... ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΚΙΝΗΤΟ ΓΚΟΥΒΑ ΤΗΣ HONDA ?

ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ,
ΜΑΝΟΣ

M3MAN
28-06-05, 10:36
Φίλε DRIFT KING καταρχάς σε χαιρετώ.

Ναι έχεις δίκιο για αυτα που ρωτας και τα ιδια πραγματα προβληματιζουν και εμενα. Μαλιστα σε αλλο thread ειχα παραπονεθεί ότι το 321 μου φαίνεται αργο.

Απο την αλλη εχουν οδηγησει το αμαξι μου μελη του club κατοχοι και γνωστες του συγκεκριμενου μοτερ και με εχουν διαβεβαιωσει ότι το εργαλειο παιζει παρα πολυ καλα. Ακομα περισσοτερο, συνεργεια οπως Μητσης, Alimos motors μου εχουν πει οτι το μοτερ ειναι σε τρομερη κατασταση, πολυ σφικτό, ακομα στρωνεται και κατι τετοια...τελικα το μονο που μενει ειναι οτι μαλλον δεν ξερω να το ξεκιναω.

Μονο μια δυναμομετρηση θα ειναι η αντικειμενικοτερη απαντηση.
Αν θελεις να τρεξουμε με το RX7 για να δουμε αν οντως εχω προβλημα στειλε μου PM.

PS. Μηπως το μαυρο Μ3 στο οποιο αναφερεσαι ημουν εγω;

ΜΙΧΑΛΗΣ
28-06-05, 11:35
Φιλε m3man κατι ασχετο να σε ρωτησω για να γνωριζω κι εγω και οι υπολοιποι που δεν ξερουν; Η μετατροπη που εκανες ποσο σου στοιχισε και τι προβληματα συναντησες στη πορεια!! Ευχαριστω!! :)

M3MAN
28-06-05, 14:51
No problem,

καταρχας εψαχνα για 8 μηνες.
Τελικα βρεθηκε τροπετο και φυσικα το ηθελαν εγω, ενας απο Αιγιο και ενας απο Λαρισα. Αρα η τιμη ηταν ακατεβατη. Το τροπετο ηταν απο μοντελο 98, 3200κ.ε. 6ταχυτο.

Η τιμη 10,000 Ευρώ, για όλα τα μηχανικά, ψαλίδια, ακρόμπαρα, διαφορικό, σασμάν, κλίμα, φρενα, εξατμιση (κομπλε), ψυγειο, ψυγειο A/C, x-brace (ναι ηταν απο καμπριο), κατι ψιλικα οπως δοχεια υγρων, κουτια ρελεδων, σωληνες κλπ, κλπ και φυσικα τα εργατικά.

θα ελεγα οτι το αυτοκινητο μεταμορφωθηκε (αλλαξα και τις μαμα Μ3 αναρτησεις με ρυθμιζομενες αναρτησεις PSS9), και γενικα αισθανθηκα οτι δεν ειχε καμια σχεση με το 318.

Η μετατροπη δεν εχει παρουσιασει ΚΑΝΕΝΑ προβλημα για ενα χρονο τωρα με καθημερινη χρηση του αυτοκινητου.
Ουτε στα μηχανικά ουτε στα ηλεκτρικα του. Αρα ειμαι πολυ ευχαριστημενος και φυσικα δεν το εχω μετανοιωσει.

REDNECK
29-06-05, 11:06
Φίλε DRIFT KING καταρχάς σε χαιρετώ.

Ναι έχεις δίκιο για αυτα που ρωτας και τα ιδια πραγματα προβληματιζουν και εμενα. Μαλιστα σε αλλο thread ειχα παραπονεθεί ότι το 321 μου φαίνεται αργο.

Απο την αλλη εχουν οδηγησει το αμαξι μου μελη του club κατοχοι και γνωστες του συγκεκριμενου μοτερ και με εχουν διαβεβαιωσει ότι το εργαλειο παιζει παρα πολυ καλα. Ακομα περισσοτερο, συνεργεια οπως Μητσης, Alimos motors μου εχουν πει οτι το μοτερ ειναι σε τρομερη κατασταση, πολυ σφικτό, ακομα στρωνεται και κατι τετοια...τελικα το μονο που μενει ειναι οτι μαλλον δεν ξερω να το ξεκιναω.

Μονο μια δυναμομετρηση θα ειναι η αντικειμενικοτερη απαντηση.
Αν θελεις να τρεξουμε με το RX7 για να δουμε αν οντως εχω προβλημα στειλε μου PM.

PS. Μηπως το μαυρο Μ3 στο οποιο αναφερεσαι ημουν εγω;


ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ??? ΜΑΥΡΟ Μ3 - ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ - ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΤ - ΡΕΥΜΑ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ??? :hello: :cheers: ΧΑΧΧΑΧΑΑΑ ΦΟΒΕΡΟ !!! ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ RX7 (FUNKY DRIFTER) ΕΧΟΥΜΕ 36ΑΡΙΑ ΚΟΥΠΕ ? :) ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΦΙΛΕ !
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ FUNKY DRIFTER ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟ(ΖΥΓΙΖΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΛΑ EXTRA :ices_ange ) ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ Μ3 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ , ΑΠΛΑ ΕΣΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ?

manosm3
29-06-05, 11:11
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ , ΑΠΛΑ ΕΣΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ?

Σε περιπτωση που το χεις συνηθισει, ελα να κανουμε ανταλλαγη τα τροπετα μας! Να δεις πως ειναι να πηγαινεις με μονο 166.7 αλογα!!!!!! :chair:

M3MAN
29-06-05, 14:25
ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ??? ΜΑΥΡΟ Μ3 - ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ - ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΤ - ΡΕΥΜΑ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ??? :hello: :cheers: ΧΑΧΧΑΧΑΑΑ ΦΟΒΕΡΟ !!! ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ RX7 (FUNKY DRIFTER) ΕΧΟΥΜΕ 36ΑΡΙΑ ΚΟΥΠΕ ? :) ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΦΙΛΕ !
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ FUNKY DRIFTER ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟ(ΖΥΓΙΖΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΛΑ EXTRA :ices_ange ) ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ Μ3 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ , ΑΠΛΑ ΕΣΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ?

Μια στιγμή, δεν ημουν εγώ γιατι δεν μιλησα με τα παιδια που ηταν μεσα στο mazda.
Το RX7 για το οποιο μιλαω ηταν ασημί (μπορεί και γκρι ηταν βραδυ) και με επιασε μετα απο το Ποσειδωνιο προς Γλυφαδα. Πρεπει να φοραγε 19αρες και ειχε μια μπουκα που χώραγε να μπει μεσα η γατα του γειτονα μου.