PDA

Επιστροφή στο Forum : Tα audi είναι καλύτερα απο ΒΜW&MERC


Chalyps
28-01-09, 13:16
Aπο άρθρο του autotriti......:banhim:


Πολυτελή αυτοκίνητα παράγουν διάφορες μάρκες όμως είναι οι γερμανοί που κρατούν τα πρωτεία, ειδικά όταν συμπεριλαμβάνεται και ο όρος σπορ στην κατηγορία. Μεταξύ των γερμανών κατασκευαστών, BMW, Mercedes και Audi έχουν τη σκληρή γερμανική αγορά για να δείξουν το ανάστημά τους. Και τώρα, για πρώτη φορά, η Audi κερδίζει αυτή την αγορά ξεπερνώντας με το Α4 σε πωλήσεις τη BMW Σειρά 3.

Η Σειρά 3 ήταν για τουλάχιστον δύο δεκαετίες το αναμφισβήτητο πρώτο premium μοντέλο τουλάχιστον σε ότι αφορά τις πωλήσεις. Το 2008 η Audi με το A4 όχι μόνο ξεπέρασε το μοντέλο της BMW, αλλά βρέθηκε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης πίσω μόνο από το VW Golf, με 98.714.

Και αν ένας κούκος δεν αρκεί για να φέρει την άνοιξη για την Audi, τότε η πρώτη θέση τόσο του Α6 (μπροστά από την Mercedes E-Class και BMW Σειρά 5) όσο και του ΤΤ (μπροστά από Mercedes SLK και BMW Z4) διασφαλίζουν πως οι «τέσσερις κύκλοι» όχι απλά παίζουν επί ίσοις όροις με το «άστρο» και την «έλικα» αλλά πλέουν αφήνουν τον ανταγωνισμό στις πίσω θέσεις.

Το επόμενο σκαλί για την Audi είναι οι παγκόσμιες πωλήσεις, που φέτος ξεπέρασαν μεν για πρώτη φορά το ένα εκατομμύριο, όμως παραμένουν πίσω από την πρώτη BMW με 1,12 εκατομμύρια μονάδες. Όμως αρκούν οι πωλήσεις για να καθιερώσουν μια μάρκα στην premium κατηγορία;

Οι πιο αυστηροί, που μετρούν την παράδοση μια μάρκας με τα μοντέλα ενός ολόκληρου αιώνα, τη σταθερότητά της, την παρουσία της στους αγώνες, και όχι με τα απτά, σημερινά δεδομένα, διστάζουν να κατατάξουν την Audi ως ίση σε κύρος με την BMW και τη Mercedes. Όμως η Audi κατάφερε σε λιγότερο από δύο δεκαετίες, από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του A4, να φτάσει και να ξεπεράσει σε πολλούs τομείς τον ανταγωνισμό. Και οι πωλήσεις αποτελούν τη σημαντικότερη επιβράβευση και δείγμα αποδοχής.

Εξάλλου η Audi είχε την ευκαιρία να διαμορφώσει πρόσφατα τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της που περιλαμβάνει την τετρακίνηση και τους κινητήρες τούρμπο, κάτι που της επέτρεψε να προσαρμοστεί ταχύτερα στα σημερινά δεδομένα. Έτσι μπορεί Mercedes και BMW να στέκονται πίσω από την παράδοσή τους σε πολυκύλινδρους κινητήρες μεγάλου κυβισμού, όμως η Audi διαθέτει αυτό ακριβώς που επιθυμεί η αγορά.

Δεν είναι τυχαίο που η έλευση του νέου Q5 με τον μικρότερο κινητήρα αλλά τις καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη τιμή προσέλκυσαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την παραδοσιακή συνταγή του εξακύλινδρου σε BMW και Mercedes για την ίδια απόδοση.

Συγχρόνως η Audi έχει τη δυνατότητα, ως λιγότερο εγκλωβισμένη στις παραδόσεις της, να κατεβαίνει και να συμμετέχει σε μικρότερες κατηγορίες χωρίς τεχνικούς περιορισμούς και δυσκολίες. Το Α3 για παράδειγμα, που έκανε τα premium μοντέλα πιο προσιτά, ήταν εύκολη υπόθεση για την Audi ενώ χρειάστηκε 8 χρόνια για να αποκτήσει αντίπαλο από τη BMW στο πρόσωπο της Σειράς 1. Η Mercedes ακόμη απέχει ουσιαστικά από την κατηγορία αν και διαθέτει εναλλακτικά αυτοκίνητα (CLC-Class, Α και B-Class).

Εσείς πως τη βλέπετε την Audi; Την προτιμάτε έναντι των Mercedes και BMW; Ζητάτε το αυτοκίνητο που θέλετε όπως είναι σήμερα ή περιμένετε από αυτό να αντανακλά και την παράδοση ολόκληρης της μάρκας; Και τελικά η τεχνολογία και οι λύσεις της Audi αρκούν να σταθούν στις παραδόσεις που διατηρούν οι Mercedes και BMW;

michaelp900
28-01-09, 13:18
........................................

Chalyps
28-01-09, 13:22
Eπειδή είναι clopy right απο θρεντ του αδελφικού κλαμπ mb-club να και το δικό μου ποστ/άποψη... για τα αουντι.


O αρθρογράφος πρέπει να είναι πολύ περιορισμένων γνώσεων για την αυτοκίνηση.
Η τεκμηρίωση του καθώς και η δόμηση του άρθρου χάσκει απο παντού.
Θα αναφέρω ώς παράδειγμα μόνον την πρώτη παράγραφο οπου αναφέρει για πωλήσεις premium μοντέλων , και μου πετάει ένα GOLF!!!!!!
Λοιπον εν προκειμένω.
Το audi πολύ καλό προιόν!
Αλλά πως μια χρονιά έστω δύο , καλών πωλήσεων χαρακτηρίζουν μια εταιρία καλή πόσο μάλλον κύρους.
Με αυτή την λογική τα hundai λόφω υψηλών πωλήσεων είναι premium και οι rols roys είναι προβληματικές.
Που υπερτερεί στο σύνολο της το προιόν της αουντι σε σχέση με αυτό της μερκ και της bmw?
Εχει μόνο δύο τομείς στα οποία θεωρείται πρωτοπώρος και αυτή με συνεργασία φασόν. Τα κιβώτια και την τετρακίνηση.
Δεν αρκουν αυτά όμως για να χαρακτηρισθείς leader έστω σε κάποια κατηγορία

Αυτόν τον χαρακτηρισμό τον έχουν κερδίσει επάξια σε βάθος χρόνου και η Merc και η bmw η καθε μιά στους γνωστούς τομείς , στους τομείς που μάλιστα οι δυό τους έχουν επιλέξει να μην μπει η μία στα χωράφια της άλλης.

sm6
28-01-09, 13:31
ολα αυτα εχουν απαντηθει και αναλυθει διεξοδικοτατα στο θρεντ BMW 320 or AUDI A4 18T.

απο την 5η σελιδα και μετα εχουν ειπωθει ολα.

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=17071&page=5

john
28-01-09, 13:41
παιδια πηστευω οτι η bmw ενω μπορεις να πεις οτι εμεινε πισω οσων αφορα μικρους κινητηρες(βλεπε tsi εως 2λιτρο τουρμπατο)θα μπει για τα καλα στον χωρο των τουρμπο κ μαλιστα συντομα.δεν μπορει να μην αναγνωρισει την πορεια του group vag αλλα κ των υπολοιπων εταιριων.το τουρμπο τελικα ειναι το μελλον.αποδειξη η αλλαγη φιλοσοφιας των μελλοντικων Μ κινητηρων(τουρμπο).ειμαι σιγουρος απο τις καινουργιες σειρες 1,3 θα δουμε τουρμπινες κ διπλοτουρμπινα απο μικρα κυβικα(1,6)

michaelp900
28-01-09, 13:51
Τρεμε Audi οταν η επομενη σειρα 3 (2012) θα εφοδιαζεται με κινητηρα 2.000cc turbo,250HP....

Lil
28-01-09, 14:07
το οτι ειναι καλυτερα με το οτι πουλανε περισοτερο δεν εχει καμια απολυτως σχεση.....
και εγω παντως πιστευω οτι η audi εχει κερδισει τις πωλησεις.....

john
28-01-09, 14:33
Τρεμε Audi οταν η επομενη σειρα 3 (2012) θα εφοδιαζεται με κινητηρα 2.000cc turbo,250HP....

οι φημες λενε για διπλοτουρμπινο,οπωτε φαντασου καμπηλη ροπης.προσθεσε κιβωτιο διπλου συμλεκτη,μαγνητοροικα αμορτισερ με ρυθμιση σκληροτητας κ οτι αλλο θα εχει βγει μεχρι τοτε κ αντε γεια

Lil
28-01-09, 14:48
οι φημες λενε για διπλοτουρμπινο,οπωτε φαντασου καμπηλη ροπης.προσθεσε κιβωτιο διπλου συμλεκτη,μαγνητοροικα αμορτισερ με ρυθμιση σκληροτητας κ οτι αλλο θα εχει βγει μεχρι τοτε κ αντε γεια

προσθεσε και τιμη συντηρησης... και τοτε να δεις "ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ"

john
28-01-09, 14:54
προσθεσε και τιμη συντηρησης... και τοτε να δεις "ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ"

bmw αγοραζεις κ μαλιστα με 250hp+ κ ροπη μεγαλητερη απο 3λιτρου.τι περιμενεις?
μιλαμε λες κ βγηκε

JuNiOr_
28-01-09, 15:33
προσθεσε και τιμη συντηρησης... και τοτε να δεις "ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ"

μεγαλυτερη απο ενος 2.0TFSI??

NICK BMW LOVER
28-01-09, 15:40
Αααααα,θα μου πεσουν τα μαλλια με αυτα που διαβαζω,το αρθρο ειναι οτι να'ναι!!!Εχω βαρεθει πραγματικα να βλεπω αυτη τη σταση απο τετοια ατομα,ο αριθμος των πωλησεων δεν κρινει απολυτα ενα αυτοκινητο εαν ειναι καλυτερο η οχι απο ενα αλλο,βλεπε εταιρειες "κολοσσους"παραγωγης υπερ-αυτοκινητων και συγκρινεται αριθμο πωλησεων,η το αλλο το καλυτερο΄ αυτοκινητο της χρονιας,οχι για να παμε στα ακρα γιατι και αυτα που γραφουν υποτιθεται "ειδημονες" ειναι ακραια μερικες φορες,ποτε ενα υπεραυτοκινητο τιμηθηκε με αυτον τον τιτλο?!Το τι ζηταει η αγορα δεν εχει καμια σχεση με το ποιο ειναι αντικειμενικα καλυτερο!Αυτο το αυτ/το που ζηταει η αγορα, εγω το λεω"βολικο-οικονομικο" για καθε κατηγορια.Αυτη ειναι η γνωμη μου,μπορει να εχω λαθος,αλλα δεν μπορει κανεις να με πεισει για το αντιθετο.Γιαννακη θα δουμε "ασπρη" μερα αλλα θα αργησει λιγο,οπως λες!!!++++++++1 σε ολα αυτα που ειπωθηκαν απο τους προηγουμενους!

Lil
28-01-09, 16:32
μεγαλυτερη απο ενος 2.0TFSI??

ειμαι 90% σιγουρος....
ξερει κανενας ποσο χρεωνουν την εργατοωρα στην bmw και ποσο στην audi?

michaelp900
28-01-09, 16:34
Στη BMW γυρω στα 100 ευρω

Sp!ros G
28-01-09, 16:35
Ενταξει οι πωλησεις δεν κανουνε ενα αυτοκινητο καλητερο απο ενα αλλο,ομως οι πωλησεις δειχνουνε

τις προτιμησεις του κοσμου.Αυτο ειναι το ζητουμενο οταν λεει οτι επι 2 δεκαετιες η 3ρα ητανε πρωτη

σε πωλησεις και τωρα ειναι το Α4.Δεν καταλαβαινω παντως γιατι τρελενεστε οταν καποιος γραφει

οτι η Χ εταιρεια ειναι καλητερη απο τη BMW.Και ετσι να ειναι αμα σας σας αρεσει το οχημα σας

τοτε τα υπολοιπα περισευουνε!!

JuNiOr_
28-01-09, 16:39
ειμαι 90% σιγουρος....
ξερει κανενας ποσο χρεωνουν την εργατοωρα στην bmw και ποσο στην audi?

οχι...
αυτο που ξερω ειναι ατομα που εχουν ριξει τρελο Χ στη μαμα αντιπρωσοπεια λογω υπερογκων χρεωσεων στα service...οχι οτι στη bmw ειναι τσαμπα...
εξαλλου το premium πληρωνεται,διαφορετικα θα το χαν ολοι...:bullhorn:

john
28-01-09, 16:40
Αααααα,θα μου πεσουν τα μαλλια με αυτα που διαβαζω,το αρθρο ειναι οτι να'ναι!!!Εχω βαρεθει πραγματικα να βλεπω αυτη τη σταση απο τετοια ατομα,ο αριθμος των πωλησεων δεν κρινει απολυτα ενα αυτοκινητο εαν ειναι καλυτερο η οχι απο ενα αλλο,βλεπε εταιρειες "κολοσσους"παραγωγης υπερ-αυτοκινητων και συγκρινεται αριθμο πωλησεων,η το αλλο το καλυτερο΄ αυτοκινητο της χρονιας,οχι για να παμε στα ακρα γιατι και αυτα που γραφουν υποτιθεται "ειδημονες" ειναι ακραια μερικες φορες,ποτε ενα υπεραυτοκινητο τιμηθηκε με αυτον τον τιτλο?!Το τι ζηταει η αγορα δεν εχει καμια σχεση με το ποιο ειναι αντικειμενικα καλυτερο!Αυτο το αυτ/το που ζηταει η αγορα, εγω το λεω"βολικο-οικονομικο" για καθε κατηγορια.Αυτη ειναι η γνωμη μου,μπορει να εχω λαθος,αλλα δεν μπορει κανεις να με πεισει για το αντιθετο.Γιαννακη θα δουμε "ασπρη" μερα αλλα θα αργησει λιγο,οπως λες!!!++++++++1 σε ολα αυτα που ειπωθηκαν απο τους προηγουμενους!

νικο το σκεφτομαι κ νομιζω οτι θα αρχισω αποταμιευση

NICK BMW LOVER
28-01-09, 16:40
+10%=100% σιγουρα πιο ακριβη!!!

JuNiOr_
28-01-09, 16:42
αν βαλει ομως οι bmw turbo στα διλιτρα,ποιος θα παιρνει μετα Αουντι..:chair:.(ειδικα στην ελλαδα)

NICK BMW LOVER
28-01-09, 16:48
Κ εγω θα σφιξω τα λουρια μου Γιαννη!!!Εγω προσωπικα δεν τρελαθηκα επειδη καποιος ειπε οτι το αυτ/το μου μπορει να ειναι χειροτερο απο καποιο αλλο,αλλα επειδη επικρατει η ταση που ανεφερα πιο πανω!Εννοειται φιλε Σπυρο οτι δεν παιρνω χαμπαρι οτι κ να λενε οι αλλοι για κατι που ειναι δικο μου,εγω το γουσταρω γι'αυτο και το εχω!!!

bimmer-corfu
28-01-09, 18:01
Συμφωνώ με τον Lil ''το οτι ειναι καλυτερα με το οτι πουλανε περισοτερο δεν εχει καμια απολυτως σχεση.....''

Εξάλλου η αυτοκίνηση ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΑ 2.000 κυβικά. Λυσάξαμε (και εγω) να λέμε για 1.6-2.0L κινητήρες με τούρμπο. Είδατε όμως στα μεγάλα κυβικά τι βγάζει η BMW? Σχεδόν όλα τα βραβεία κινητήρας της χρονιάς πήρε ΠΑΛΙ πέρσι.

NICK BMW LOVER
28-01-09, 18:17
Ετσι bimmer,να τα λεμε αυτα γιατι καποιοι τα ξεχναναι η θελουν να τα ξεχναναι και προσπαθουν να κανουν κ αυτους που δεν τα γνωριζουν να μην τα μαθουν καν, και τα περνανε στο ντουκου,"με ψιλα γραμματα" που λενε!

nassosbmw1
28-01-09, 19:17
μούρχεται να ξεράσω........

τελικά οι δημοσιογράφοι πήραν από τους δικηγόρους τα πρωτεία στη μπαρούφα και το ψέμα....
και διαβάζω και φρίττω: "Και οι πωλήσεις αποτελούν τη σημαντικότερη επιβράβευση και δείγμα αποδοχής"
ε,αν του δώσουν μια Veyron να μη τη προτιμήσει...χάλια είναι από ποιότητα,και δε πουλάει κιόλας...........

:rtfm:

tsambu
28-01-09, 19:25
Ποτέ δεν καταλαβα την νοοτροπια, το ταδε μοντελο ειναι καλυτερο απο το δεινα, η ταδε εταιρια κατασκευαζει πλεον καλυτερα μοντελα, αρα την επιλεγω, αλλα και το.... σε λιγο που και η bmw θα τουρμπισει τα μικρα της μοντελα, θα περασει μπροστα σε πωλησεις....
Ολα αυτα, και μπορει να διαφωνουν πολλοι, μου θυμιζουνι κλασσικη ποδοσφαιρικη νοοτροπια, υποστηριζω τους κοκκινους και οχι τους πρασινους γιατι ΑΥΤΟΙ κερδιζουν, κι εγω ειμαι παντα νικητης, επιλεγω την ταδε μετοχη γιατι ειναι και πρωτη εταιρια, τι κι αν δεν μου δινει χρημα, επιλεγω bmw γιατι κατασκευαζει ΤΑ αυτοκινητα, κλπ κλπ.

Παντου ο ιδιος παρανομαστης.Ταυτιση με αυτο που αντιπροσωπευει το αντικειμενο, και οχι το αν αυτο που επιλεγω ειναι αυτο που θελω και μου ταιριαζει.
Και βεβαια η μεγαλη μαζα των μπεμβεδακηδων τα οδηγουν γιατι γουσταρουν την οδηγηση, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εχω παντρευτει την εταιρια.Χεσμαναλ την εχω και την εταιρια και τους Γερμανους, ιδιως οταν τους δινω ενα καρο λεφτα, και βλεπω οτι το προ'ι'ον τους μου βγαζει κανενα προβλημα που η κατσαριδα του ιαπωνα δεν χαμπαριαζει.Πληρωνω το βιτσιο μου, αλλα μεχρι εκει.

Επισης, θεωρω μεγαλο λαθος, που ολοι μιλαμε και κρινουμε συχνα αυστηρα, μοντελα ανταγωνιστικα της bmw, και μαλιστα χωρις να τα εχουμε οδηγησει, ουτε τα μεν, ουτε τα δε. Θα μου πεις, που βλεπεις το παραξενο, αφου η πλειοψηφια αγοραζει αυτοκινητο, χωρις καν, να το εχει οδηγησει πριν.

Ειναι γνωστο σε ολους, οτι τα περιοδικα του ειδικου τυπου, ειναι χρωματισμενα εδω και χρονια.Δεν υπαρχει περιπτωση το AMS να μην προωθησει τα γερμανικα, ή ο Καβαθας να μην δειξει την παγια προτιμηση του σε ο,τι ιταλικο.Μολις τα τελευταια χρονια ομως, ειδα καποιες προσπαθειες στον τυπο, περι πραγματικης αξιοπιστιας μοντελων, οπου τα αποτελεσματα δεν ειναι και τοσο κολακευτικα, ακομη και για την bmw. Φυσικα, ακομη και σ' αυτο το φορουμ, η εκπληξη ηταν φοβερη.Ο κορεατικος χουρντας πιο αξιοπιστος απο την bmw μου?Τι να κανουμε ομως, ετσι ειναι.Ολοι νομιζουμε οτι οι λαοι που παραγουν, αναπτυσονται οπως εμεις.Τεσπα.

Επειδη ειπα πολλα, το αυτοκινητο μου, προσωπικα, οσο κι αν το γουσταρω, ειναι μονο εργαλειο και παιχνιδι, και θα το αλλαζα ευχαριστως με κατι πιο διασκεδαστικο, εννοειται και αλλης εταιριας, αν με ικανοποιουσε σ΄αυτα που ζηταω.Ιδιως αν ηταν και πιο φτηνο βεβαιως βεβαιως.Σιγα τωρα, bmw και τρια πουλακια καθονταν...

NICK BMW LOVER
28-01-09, 19:42
χαχαχα,πολυ ωραιος τσαμπου-κας,σωστος!

ermis1975
28-01-09, 19:50
Πάντως εγώ βλέπω μια γενική στροφή προς το turbo. Πριν μερικά χρόνια, turbίζανε όλοι τα μικρά για να πάρουν πολλά άλογα, με μέτρια αξιοπιστία και πολύ μικρότερη των πολλών κυβικών. Τώρα βλέπουμε αρχικά compressor στις μεγάλες "κυριλέ" εταιρίες, μετά συνδιασμός αυτών και ποιός ξέρει τί άλλο. Απο πλευράς όμως αξιοπιστίας τί λένε? Η BMW είναι η μόνη που δεν έχει κάνει τη κίνηση για turbo ή compressor, απο τις γερμανικές! Ισως γιατί βλέπει πιο αξιόπιστα τα κυβικά. Ομως χάνει σε ιπποδύναμη και πωλήσεις, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, ακόμα και εγχώριους. Ποιός ξέρει.

maria_acc
28-01-09, 19:54
Καιρός να κάνει και αυτή καλές πώλησεις γιατί με τα αυτοκινούμενα περίπτερα- κουτιά που έβγαζε στο παρελθόν απλά δεν....
Τώρα από εκεί και πέρα δίχως να γνωρίζω αρκετά πράγματα για την εν λογω μάρκα γιατί μου ήταν παντελώς αδιάφορη, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι για την φοβερή ομοιότητα Μ3 με το Α5 και εσωτερικώς όλων τον group vag μεταξυ τους ,οπότε ας χτυπάνε τον πωπο τους και ας γραφούν ότι θέλουν κατά την γνώμη μου την bmw δεν την φτάνει και θα δίνουν μια ζωή δουλεία στα συνεργεία...

ermis1975
28-01-09, 19:56
Περι αξιοπιστίας... θα συμφωνίσω στο οτι στην αυτοκίνηση δε παίρνεις ότι πληρώνεις. Πχ αν δαπανήσεις 3πλάσια χρήματα σε 1 BMW δε θα έχεις και 3πλάσια αξιοπιστία! Οι Γερμανοί πχ. αγοράζουν BMW γιατί τις παράγουν κιόλας, σε χαμηλότερες τιμές, και μετά απο 3 χρόνια τις σπρώχνουν για να πάρουν καινούρια! Σε αυτούς τα όποια προβλήματα δε θα εμφανιστούν. Στην Ελλάδα απλά πληρώνεις το image!

kostase28
28-01-09, 20:21
Σημερα, εδω Ιταλια, περιοδικο ειχε ολοκληρο αφιερωμα στην Ε90 γιατι ειναι μακραν πρωτη σε πωλησεις απο ολα τα αλλα στην Ιταλικη αγορα

kavas
28-01-09, 21:36
Το πρωτο μοτερ turbo μετα απο πολλααα χρονια της BMW εχει παρει ηδη τοσα βραβεια.Τα επομενα μοτερ θα ακολουθησουνε και αυτα.Αλλωστε η ΄΄νοοτροπια των turbo´´ειναι σχετικα φρεσκια και εδω κολλαει η παροιμια οποιος βιαζετε σκονταφτει.Για εμενα δεν μετραει ποιος το εκανε πρωτος,αλλα ποιος το εκανε καλυτερα και πιο αξιοπιστα.
Τα audi γραφουνε τωρα πωλησεις απολυτως φυσιολογικα γιατι:
-ειναι φτηνοτερα(ειδικα στην κριση που εχουμε)
-το φρεσκο παντα πουλαει περισσοτερο.Η 3αρα εχει ηδη 4 χρονια καμπουρα
-αυτη την στιγμη λογω turbo παντου κερδιζουνε στις επιδοσεις και με μικρη καταναλωση
Φανταστειτε την μελλοντικη 3αρα 1.6 με 175 αλογα,2.0 με 250 και ελατε να τα πουμε ξανα

Chalyps
29-01-09, 08:39
Αααααα,θα μου πεσουν τα μαλλια με αυτα που διαβαζω,το αρθρο ειναι οτι να'ναι!!!Εχω βαρεθει πραγματικα να βλεπω αυτη τη σταση απο τετοια ατομα,ο αριθμος των πωλησεων δεν κρινει απολυτα ενα αυτοκινητο εαν ειναι καλυτερο η οχι απο ενα αλλο,βλεπε εταιρειες "κολοσσους"παραγωγης υπερ-αυτοκινητων και συγκρινεται αριθμο πωλησεων,η το αλλο το καλυτερο΄ αυτοκινητο της χρονιας,οχι για να παμε στα ακρα γιατι και αυτα που γραφουν υποτιθεται "ειδημονες" ειναι ακραια μερικες φορες,ποτε ενα υπεραυτοκινητο τιμηθηκε με αυτον τον τιτλο?!Το τι ζηταει η αγορα δεν εχει καμια σχεση με το ποιο ειναι αντικειμενικα καλυτερο!Αυτο το αυτ/το που ζηταει η αγορα, εγω το λεω"βολικο-οικονομικο" για καθε κατηγορια.Αυτη ειναι η γνωμη μου,μπορει να εχω λαθος,αλλα δεν μπορει κανεις να με πεισει για το αντιθετο.Γιαννακη θα δουμε "ασπρη" μερα αλλα θα αργησει λιγο,οπως λες!!!++++++++1 σε ολα αυτα που ειπωθηκαν απο τους προηγουμενους!+1 φίλε μου έπιασες ακριβώς το νόημα της δημιουργίας του θρεντ.
Πως τελικά ορισμένοι δημοσιογράφοι φτάνουν σε συμπεράσματα για το πιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο.
Οι δημοσιογράφοι δεν είναι απλοί χρήστες οδηγοί , είναι άτομα που έχουν μια δυνατότητα προβολής και μέσω των μέσων που χρησιμοποιούν έχουν την δυνατότητα να μανιπουλάρουν απόψεις.
Το προιόν της αουντι όπως προείπα είναι πολύ καλό , αλλά τα συμπεράσματα απο δημοσιογράφους πρέπει να εκφέρονται μεν αλλά με το σωστό τρόπο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο κύριος έβγαλε συμπέρασμα για ένα προιόν με έναν μόνο δείκτη.(πωλήσεις)ΛΑΘΟΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ
29-01-09, 08:54
Ρε παιδια μπορει ο ανθρωπος να εχει audi...........:pth:
Εκτος πλακας τωρα, το αρθρο ειναι εντελως μεροληπτικο και θα επρεπε ο ανθρωπος αυτος να ειναι πιο αμεροληπτος γιατι απλα ειναι δημοσιογραφος!

Lil
29-01-09, 09:21
Ρε παιδια μπορει ο ανθρωπος να εχει audi...........:pth:


η ακομα πιο απλα... το περιοδικο να εχει διαφημησεις audi ;)

andreas_R
29-01-09, 10:55
Η bmw υπερτερει ευκολα σε αξιοπιστια εναντι στην Audi
Aν οτι ακουγεται βγει αληθινο περι υπερτροφοδοτουμενων κινητηρων της BMW στις
μικρες κατηγοριες τοτε ειναι που θα γινει παταγος.

papablock
29-01-09, 10:55
αν και εχω bmw ειναι καλητερα τα audi. μακραν:nixweiss:

andreas_R
29-01-09, 10:58
Και εγω εαν αυριο εδινα το ταπερ προς το audi θα κοιταγα (s3)
λογο του οτι ενα 330 που θα με καλυπτε καπως απο αποψη δυναμης
δεν μπορω να το δικαιολογησω. Αν παλι εβρισκα καποιο μετατροπη
και οχι δηλωμενο θα αλλαζαν τα πραγματα.

Το υπερ του s3 εναντι ενος 330 ειναι οτι το πρωτο με μικροπροσθηκες
γινεται αρκετα σβελτο.

papablock
29-01-09, 11:00
εχεις δικιο φιλε. θηριο το s3 και προσιτο απο τιμη.

andreas_R
29-01-09, 11:02
Δεν ξερω αν εννοεις προσιτα τα 43000 που κανει περιπου το καινουργιο
αλλα εγω μιλαω για το παλιο που με 18-20000 παιρνεις ενα σε παρα πολυ καλη
κατασταση.

papablock
29-01-09, 11:04
κι εγω το παλιο λεω, ενοειτε.
φοβερο το καινουργιο αλλα ξεφευγει, αλλα σε συγκριση με 330 που ειπες, παλι αρκετα πιο κατω ειναι. και παει και καλυτερα.

Chalyps
29-01-09, 11:06
Και εγω εαν αυριο εδινα το ταπερ προς το audi θα κοιταγα (s3)
λογο του οτι ενα 330 που θα με καλυπτε καπως απο αποψη δυναμης
δεν μπορω να το δικαιολογησω. Αν παλι εβρισκα καποιο μετατροπη
και οχι δηλωμενο θα αλλαζαν τα πραγματα.

Το υπερ του s3 εναντι ενος 330 ειναι οτι το πρωτο με μικροπροσθηκες
γινεται αρκετα σβελτο.βρε συ....χωροταξικά το s3 συγκρίνεται με το 135!!!
Αυτό δεν σου καλύπτει την γκαζομανία σου???:)

ΓΙΑΝΝΗΣ
29-01-09, 11:08
βρε συ....χωροταξικά το s3 συγκρίνεται με το 135!!!
Αυτό δεν σου καλύπτει την γκαζομανία σου???:)

:+1::+1: 135 εκει ειναι τα γκαζια!!!!! περιπου 55000 με φουλ m pack

δεν ειχα δει οτι ελεγε ο φιλος για μτχ αμαξι..............

Chalyps
29-01-09, 11:11
:+1::+1: 135 εκει ειναι τα γκαζια!!!!! περιπου 55000 με φουλ m pack αν μιλάμε για τα καινούργια πάλιιιιιιι η bmw λέει βροντερό παρόν

andreas_R
29-01-09, 11:17
βρε συ....χωροταξικά το s3 συγκρίνεται με το 135!!!
Αυτό δεν σου καλύπτει την γκαζομανία σου???:)

σε κανα 2-3 χρονια που θα κανουν 30000 ευρω τοτε θα ειναι μια χαρα!!!

χαχαχαχα μεχρι τοτε τα 55000 ειναι πολλα για μενα :rofl2: