PDA

Επιστροφή στο Forum : Ζητηται dieselογιτρός!!


DIESEL
31-01-09, 11:10
Ειμαι κατοχος μια Ε46 330d με τα 204 αλογα και εδω και καιρο εχω ψηθει γ βελτιωση αλλα επειδη ειμαι diesel τα πραγματα δεν ειναι το ιδιο ευκολα οπως με τους βετζινοκινητηρες εδω στην ελλαδα!εχω βρει απο γερμανια ενα chip αλλα δεν θα ταν μια σωστη βελτιωση! Ρωταω λοιπον αν ξερει καποιος καποιον που ν ασχοληται με diesel ή τι μπορω να κανω στην δικη μου περιπτωση!

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
31-01-09, 11:37
Αν φίλε κάποιος σου βάλει χέρι πάνω σε αυτό το μοτέρ θα κλάψεις πολύ ………τόσο που θα το μετανιώσεις :icon02:…..εδω δε μπορούν να ρυθμίσουν μια τρόμπα πετρελαίου για σκάλισμα συζητάς:nono:…..!!!! μακρια.

Christos 330i ///M
31-01-09, 11:59
Αν ησουν Θεσσαλονικιος κ γυρω περιοχες σου ειχα κατι καλο . . .

nikos_E34
31-01-09, 13:43
αντιθετα με τους βενζινοκινητηρες οι ντιζελοκινητηρες παιρνουν πολυ ανεβασμα στα αλογα διοτι τα υλικα που ειναι φτιαγμενα οι συγχρονοι ντιζελ ειναι τρομερα ανθεκτικα...για δοκιμη μετρα τη συμπιεση του κυλινδρου...οι βενζινοκινητηρες πιανουν μετα βιας τα 11-12 bar οι ντιζελ ξεκινανε απο τα 28-35 bar!! ο κινδυνος σε σενα ειναι να μην παρεις κανα τουρμπο στα χερια διοτι τα τσιπακια αυτο κανουν...ανεβαζουν τρελα πιεσεις με αποτελεσμα οι τουρμπινες να παιρνουν τον μπου-- μεσα σε 50-80.000 χλμ...ο κινητηρας δεν παθαινει τιποτα μονο τακτικη αλλαγη λαδιων θελει και καλα λαδακια...

δες σε επωνυμους Hartge , Schnitzer κλπ να δεις τι δινουν για τα τουρμπατα ντιζελοκινητα τους.... ο κινητηρας σου ειναι common rail δλδ δεν εχεις μηχανικη τρομπα οπως τα παλια ντιζελ και εισαι ηλεκτρικος και εσυ...για πιεση?το κομον ρειλ στηριζεται σε πιεσεις εως και 2000-3000 bar επομενως δεν υπαρχει προβλημα στο πως θα το ταισεις....μπορει να χρειαστεις αλλαγη τουρμπο με μεγαλυτερο για να αντεξει...
ενδεικτικα σου λεω οτι ο διλιτρος τετρακυλινδρος της μπεεμβε ξεκινησε το 1998 με 136 αλογα και ηταν παλιας τεχνολογιας...με το φεισλιφτ εγινε κομον ρειλ και 150...αργοτερα τον ανεβασαν στα 163 και τωρα πλεον ειναι 177 αλογα...το 123δ εχει το ιδιο μοτερ με σενα με διο τουρμπο και 204 αλογα...τραβανε πολλα αλογα τα ντιζελ...αν δεν εχεις αυτοματο κιβωτιο τοτε ορμα...διοτι τα αυτοματα τραβανε πολλα ζορια απο τις ροπες που ανεβαινουν κατακορυφα

DIESEL
31-01-09, 17:16
:bigthumb:Σας ευχαριστω γ την βοηθεια σας!

αντιθετα με τους βενζινοκινητηρες οι ντιζελοκινητηρες παιρνουν πολυ ανεβασμα στα αλογα διοτι τα υλικα που ειναι φτιαγμενα οι συγχρονοι ντιζελ ειναι τρομερα ανθεκτικα...για δοκιμη μετρα τη συμπιεση του κυλινδρου...οι βενζινοκινητηρες πιανουν μετα βιας τα 11-12 bar οι ντιζελ ξεκινανε απο τα 28-35 bar!! ο κινδυνος σε σενα ειναι να μην παρεις κανα τουρμπο στα χερια διοτι τα τσιπακια αυτο κανουν...ανεβαζουν τρελα πιεσεις με αποτελεσμα οι τουρμπινες να παιρνουν τον μπου-- μεσα σε 50-80.000 χλμ...ο κινητηρας δεν παθαινει τιποτα μονο τακτικη αλλαγη λαδιων θελει και καλα λαδακια...

δες σε επωνυμους Hartge , Schnitzer κλπ να δεις τι δινουν για τα τουρμπατα ντιζελοκινητα τους.... ο κινητηρας σου ειναι common rail δλδ δεν εχεις μηχανικη τρομπα οπως τα παλια ντιζελ και εισαι ηλεκτρικος και εσυ...για πιεση?το κομον ρειλ στηριζεται σε πιεσεις εως και 2000-3000 bar επομενως δεν υπαρχει προβλημα στο πως θα το ταισεις....μπορει να χρειαστεις αλλαγη τουρμπο με μεγαλυτερο για να αντεξει...
ενδεικτικα σου λεω οτι ο διλιτρος τετρακυλινδρος της μπεεμβε ξεκινησε το 1998 με 136 αλογα και ηταν παλιας τεχνολογιας...με το φεισλιφτ εγινε κομον ρειλ και 150...αργοτερα τον ανεβασαν στα 163 και τωρα πλεον ειναι 177 αλογα...το 123δ εχει το ιδιο μοτερ με σενα με διο τουρμπο και 204 αλογα...τραβανε πολλα αλογα τα ντιζελ...αν δεν εχεις αυτοματο κιβωτιο τοτε ορμα...διοτι τα αυτοματα τραβανε πολλα ζορια απο τις ροπες που ανεβαινουν κατακορυφα

Φιλε nikos_E34 καταρχάς σ ευχαριστώ προσωπικά γ την ασχολία σου με το θέμα μου αλλά το βασικό στην περίπτωση μ είναι αυτό που είπε ένα παλικάρι πιο πάνω, ότι ποιός θα βρεθεί να βάλει χέρι στο κινητήρα? Δεν ξέρουν γτ στην Ελλάδα δεν πολύ ασχολούνται έως καθόλου:rtfm:! Έχω βρει αυτό εδώ: http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/BMW-3er-E46-330d-337-r.html?xPrioS=qtorugc9kqp9bcmumvq0630ll3 γ πες μου καμιά γνώμη αν μπορείς! Στους Schnitzer και Hartge μπορώ να παραγγείλω κατι?

nikos_E34
31-01-09, 18:23
επειδη τυγχανει να ειμαι ΣΧΕΔΟΝ γιατρος (αυτη την περιοδο προσπαθω να παρω τα μαθηματα του πτυχιου) και εχω πολλες εμπειριες με παλιας τεχνολογιας ντιζελ 525 και 325 tds ρουλζ! εχω να σου πω οτι για να κανεις οποιαδηποτε αλλαγη στο ντιζελ θα ειναι μονο εισαγωγες εξαγωγες τουρμπο κλπ...μοτερ δεν ανοιγεις! εκτος και αν θες να το κανεις 1000 αλογα τοτε αλλαζει το θεμα :D
στην περιπτωση σου ο φοβος ειναι το τουρμπο και αν θα αντεξει διοτι ως γνωστον οι αυτοκινητοβιομηχανιες βαζουν "σεσουαρ" ισα ισα που σηκωνουν 0.3-0.5 μπαρ

nikos_E34
31-01-09, 18:30
λοιπον...η χαρτγκε εχει για σενα στο σαιτ της για 330δ το Ε46 πιστευω με τα 204 αλογα εχει μια πλακετα και απο κατω γραφει οτι παει στα 242 αλογα και 502 νιουτονμετρα απο τις 1500 στροφες...ντεμεκ 40-50 νιουτονμετρα απο το νεο Μ5...ντεμεκ θα ξηλωνεις την ασφαλτο μαζι με τα χαλικια απο κατω....:dance: αυτο με τα οριτζιναλ πραγματα...αν θες παραπανω πρεπει να ψαχτεις για νεο τουρμπο ιντερκουλερ κλπ....εσωτερικα μηχανης δεν πειραζεις στα ντιζελ...

DIESEL
01-02-09, 19:59
Φιλαρακι εισαι αστερι κ οταν παρεις με το καλο το πτυχιο...ετσι κ αρρωστησω σε σενα θα ρθω!!!
Ευχαριστω γ τον χρονο σου!!!

georgiou
02-02-09, 13:44
επειδή τυχαίνει να εχω και εγώ πετραιοκινητηρα αλλα 320d..

αρχικά πας για προγραμμα απο hamann δίνει απο τους επώνυμους την μεγιστη βελτίωση..

στη θεσσαλονικη http://www.timsportline.gr

για το 320 ηθελε γυρω στα 1000ε..

μετά πας για μεγαλύτερη τουρμπίνα και ιντερκούλερ ..

σωστός σε ολα του ο γιατρός νίκος!!!

DIESEL
02-02-09, 14:00
Το παπλικαρι φαινεται οτι το χει!Ειναι απο αυτους που ασχολουνται πραγματηκα! Το καλο σ' αυτο ειναι οτι ειναι BMWδακιας...ελπιζω να μην ευθειγραμμηστει!
georgiuc της Hamman ειναι πολλά ρε συ! δες αυτο που χω στιλει στον nikos_E34!

georgiou
02-02-09, 14:12
και απο ess http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=101&subcat2=241&id=

το φτάνει 250 αλογα και 550nm..

DIESEL
02-02-09, 15:24
H http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/BMW-3er-E46-330d-337-r.html το φτανει 265hp και 496nm!