PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε92 - Ρετάρισμα μηχανής


geobas
06-02-09, 10:36
Επανέρχομαι στο πρόβλημα που παρουσιάζεται σε πολλούς αλλά γιά κάποιο λόγο το περνάνε ντούκου .
Και βέβαια συμφωνώ με τον φίλο Chalyps , ότι το αυτοκίνητο μας δίνει τόσα που αυτό το μικρο-defect που συμβαίνει μιά στις τόσες δεν πρέπει να μας χαλάει , αλλά είναι και το γαμώτο .
Ασε που όταν συμβαίνει και έχω την γυναίκα μου μαζύ , μου πετάει εκείνο το " άντε πάλι " που μου την δίνει .
Είπα λοιπόν να δώσω κάποιο τέλος σ' αυτή την εκκρεμότητα και πήγα στο Σπανό Συγγρού (από εκεί αγοράζω όλα τα BMW μου ) .

Πάντα παρουσία μου ,

1. Κάνουν update το νέο λογισμικό , όχι του Ιουλίου 2008 , αλλά το καινούριο .
2. Ξεκινάνε το διαγνωστικό (εγκέφαλο) . Παρουσιάζει "αφλογιστία" ένας κύλινδρος (αυτή είναι ή ορολογία) . Ολα τα άλλα τέλεια .
3. Αλλάζουν μπεκ στον κύλινδρο
4. Ξαναξεκινάνε το διαγνωστικό . Ο κύλινδρος ΟΚ . ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ .

Μένει να δούμε , και θα ενημερώσω μετά από κάποια χιλιόμετρα . Δεν ξέρω άν ήταν η ιδέα μου , αλλά στα λίγα χ/μετρα μέχρι το σπίτι μου σαν να ήταν διαφορετική η συμπεριφορά
του αυτοκινήτου γενικά και πιό αστραπιαία η ανταπόκριση της μηχανής . Ιδέα μου ?
Θα συνιστούσα στους φίλους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα , να πηγαίνουν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία , κατά προτίμηση τους εμπόρους που έχουν κατάλληλα συνεργεία
και τον απαραίτητο εξοπλισμό γιά την ασφαλή διαπίστωση της αιτίας και λύσης του όποιου προβλήματος . Αλλωστε τα περισσότερα Ε92 είναι ακόμα μέσα στη εγγύηση . Δεν στοιχίζει τίποτα.

Chalyps
06-02-09, 11:08
Εκανες πολύ καλά.
Κατα το Πάσχα θα το πάω για το πρώτο του σερβις (και εγώ στον Σπανο που το πήρα) και θα του ζητήσω να μου περάσουν το νέο λογισμικό , και μάλιστα θα το θέσω και εγώ το ζήτημα να κάνουν κάτι ώστε να τελειώσει το μόνο ¨μελανό¨ σημείο της μπέμπας μου μέχρι τώρα.
Eνημέρωνέ μας.....:dblthumb2

bimmer-corfu
06-02-09, 11:57
Έχει αναφέρει και άλλος φίλος εδώ μέσα πως λύθηκε το πρόβλημα με αλλαγή μπεκ + επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου σε Ε92 320

geobas
06-02-09, 12:18
Έχει αναφέρει και άλλος φίλος εδώ μέσα πως λύθηκε το πρόβλημα με αλλαγή μπεκ + επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου σε Ε92 320

Εγώ δεν ανέφερα πως το πρόβλημα μου λύθηκε . Θα πρέπει να κάνω κάποια χιλιόμετρα πριν κάνω υπεύθυνη αναφορά γιά πληροφόρηση των φίλων σε ότι αφορά την συγκεκριμένη διάγνωση .
Αλλωστε όπως μου ανέφεραν , σε άλλες περιπτώσεις (Ε92) η διάγνωση του εγκέφαλου γιά το ρετάρισμα ήταν διαφορετική και όχι αφλογιστία κυλίνδρου , που σαν πρώτο μέτρο είναι η αλλαγή μπεκ .

maris7
06-02-09, 19:18
στο δικο μου πλεον λυθηκε το προβλημα με αλλαγή μπεκ + επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου απλως το πηγα 3-4 φορες και ολα οκ(απλως το λογισμικο που λυνει το προβλημα ηρθε πριν 1,5 μηνα)

verizon
09-02-09, 12:44
Δηλαδη πιο ειναι το προβλημα σας?? Εμενα ειχε προβλημα και δουλεψε σαν τρικυλιδρο μια εβδομαδα μετα την αγορα του! Το πηγα και μου καναν αναβαθμιση. Αυτο εγινε τον περασμενο νοεμβριο! Απο τοτε δεν μου εβγαλε προβλημα αλλα οταν το ξεκιναω και αφηνω σταδιακα το συμπλεκτη τρεμει αρκετα και σε καποιο σημειο του γκαζιου κανει κατι σαν τρεμοπεγμα στην επιταχινση! Το ανεφερα αν και δεν το θεωρισα ανησιχιτικο και μου ειπαν οτι μαλλον ειναι απο την ποιοτητα του καυσιμου!! Σημειωτεο οτι βαζω απο ενα βενζιναδικο και βαζω μονο v-power.
Τι προτηνετε? Υπαρχει προβλημα?

ΓΙΑΝΝΗΣ
09-02-09, 12:48
Δηλαδη πιο ειναι το προβλημα σας?? Εμενα ειχε προβλημα και δουλεψε σαν τρικυλιδρο μια εβδομαδα μετα την αγορα του! Το πηγα και μου καναν αναβαθμιση. Αυτο εγινε τον περασμενο νοεμβριο! Απο τοτε δεν μου εβγαλε προβλημα αλλα οταν το ξεκιναω και αφηνω σταδιακα το συμπλεκτη τρεμει αρκετα και σε καποιο σημειο του γκαζιου κανει κατι σαν τρεμοπεγμα στην επιταχινση! Το ανεφερα αν και δεν το θεωρισα ανησιχιτικο και μου ειπαν οτι μαλλον ειναι απο την ποιοτητα του καυσιμου!! Σημειωτεο οτι βαζω απο ενα βενζιναδικο και βαζω μονο v-power.
Τι προτηνετε? Υπαρχει προβλημα?

Να ξαναπας και να ζητησεις να σου το φτιαξουν, τωρα τελευταια παιζει πολυ η δικαιολογια με της βενζινες!!

bimmer-corfu
09-02-09, 13:16
Ρε παιδιά και εμένα έχει συμβεί 4-5 φορές να τρέμει στο άφημα του συμπλέκτη... Θα το αναφέρω και στο thread 'ημερολόγιο εντυπώσεων'

geobas
09-02-09, 18:05
Σε ότι με αφορά ,

Δεν μου ανέφεραν καθόλου πρόβλημα βενζίνης . Αυτό παίζει στα μικροσυνεργεία .
Το βάζουν στον εγκέφαλο και εκεί φαίνεται τι παίζει . Η αναβάθμηση από μόνη της δεν κάνει τίποτα αν υπάρχει πρόβλημα .
Τέταρτη μέρα σήμερα , έκανα αρκετά χ/μετρα , μέσα στην πόλη , παραλιακή και ΕΟ , μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα .
Συνιστώ σε όσους έχουν ανάλογο πρόβλημα να πάνε σε σωστό εξουσιοδοτημένο συνεργείο με σωστές εγκαταστάσεις και εγκέφαλο ΒMW και να ζητήσουν να περάσει
το αυτοκίνητο από το διαγνωστικό .

bimmer-corfu
09-02-09, 19:49
Πραγματικά ελπίζω να μη σου ξανακάνει κάποιο πρόβλημα

kavas
09-02-09, 20:54
Σε ότι με αφορά ,

Δεν μου ανέφεραν καθόλου πρόβλημα βενζίνης . Αυτό παίζει στα μικροσυνεργεία .
Το βάζουν στον εγκέφαλο και εκεί φαίνεται τι παίζει . Η αναβάθμηση από μόνη της δεν κάνει τίποτα αν υπάρχει πρόβλημα .
Τέταρτη μέρα σήμερα , έκανα αρκετά χ/μετρα , μέσα στην πόλη , παραλιακή και ΕΟ , μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα .
Συνιστώ σε όσους έχουν ανάλογο πρόβλημα να πάνε σε σωστό εξουσιοδοτημένο συνεργείο με σωστές εγκαταστάσεις και εγκέφαλο ΒMW και να ζητήσουν να περάσει
το αυτοκίνητο από το διαγνωστικό .

Μηπως να παω και εγω τωρα και να μην το αφησω για αργοτερα;Το αυτοκινητο ειναι 1 χρονου

christosroma
09-02-09, 21:27
Ερώτηση...
Αν και κάτοχος σειράς 1,εντούτοις κι εγώ τον ίδιο κινητηρα φοραω άμεσου ψεκασμου...
Αυτο το κόμπιασμα το κάνει και σε μένα χωρίς να έχει ανάψει ποτέ καποια ένδειξη στο ταμπλώ..
Θα το βάλουν στο διαγνωστικό ή θα μου πουν οτι όλα οκ αφου δεν έχει ανάψει ποτέ κάποιο λαμπάκι που να δείχνει πρόβλημα??

bimmer-corfu
10-02-09, 07:48
Θα το βάλουν στο διαγνωστικό φίλε

maris7
10-02-09, 13:21
oυτε σε μενα εδειχνε το διαγνωστικο οτι υπαρχει προβλημα αλλα με μια βολτα το διαπιστωσαν

geobas
10-02-09, 16:33
Μηπως να παω και εγω τωρα και να μην το αφησω για αργοτερα;Το αυτοκινητο ειναι 1 χρονου

Δεν βλέπω γιατί όχι .
Και το δικό μου κοντεύει να χρονήσει , αλλά γιά κάποιο λόγο το θεωρούσα ενοχλητικό .
Συνιστώ ανεπιφύλακτα να πας .

geobas
10-02-09, 16:46
Ερώτηση...
Αν και κάτοχος σειράς 1,εντούτοις κι εγώ τον ίδιο κινητηρα φοραω άμεσου ψεκασμου...
Αυτο το κόμπιασμα το κάνει και σε μένα χωρίς να έχει ανάψει ποτέ καποια ένδειξη στο ταμπλώ..
Θα το βάλουν στο διαγνωστικό ή θα μου πουν οτι όλα οκ αφου δεν έχει ανάψει ποτέ κάποιο λαμπάκι που να δείχνει πρόβλημα??

Λαμπάκι δεν ανάβει . Δεν υπάρχει καμιά ένδειξη εκτός από την αίσθηση του ρεταρίσματος .
Υπάρχουν 2 περιπτώσεις
1) Το λογισμικό είναι ελλειπές ή δεν ελέγχει σωστά την λειτουργία της μηχανής ( γι' αυτό και η BMW κυκλοφορεί κάθε 2-3 μήνες νέο λογισμικό , που είναι πιό πλήρες και αναιρεί το προηγούμενο .)
2) Υπάρχει πρόβλημα σε κάποιο κύλινδρο - συνήθως μπεκ - που θα στο αλλάξουν πάραυτα και φυσικά δωρεάν .

mimis
05-05-09, 22:41
Περιμένω σύντομα την Ε92 320i και η απορια μου είναι η εξής:
Το λογισμικό θα είναι ενημερωμένο ή ειναι το τελευταιο που υπηρχε διαθεσιμο όταν κατασκευαστηκε το αυτοκινητο οποτε θα πρέπει να γίνει ενημέρωση?
Απ΄οσο γνωρίζω ειναι κατασκευής 4/2008.

TAZ118!
05-05-09, 23:17
Αυτο το προβληματακι και-κυριως- την προβληματικη αποκριση του γκαζιου την
εχω αναφερει επανειλημενα στον παλαι ποτε Κουλουρη και νυν Σφακιανακη στην Λαυριου.
Εχω ζητησει να γινει update και μου απαντανε οτι το κανουν ανετα ΑΛΛΑ σε τυχον προβλημα
σε καποιον εγκεφαλο ΔΕΝ φερουν ευθυνη και θα επωμιστω την ζημια.
Θελουν κραξιμο η΄οχι?Το εχω αναφερει και στην εξυπηρετηση πελατων της BMW Hellas
(στην τηλεφωνητρια που σε καλει μετα απο εργασιες για να ρωτησει για τυχον προβληματα.)
Το αυτοκινητο βγαινει απο την εγγυηση σε 3 μηνες....

ΓΙΑΝΝΗΣ
06-05-09, 07:17
Εγω ξερω οτι το update ειναι μια αναβαθμιση του ''εγκεφαλου'' μετα απο μελετες που εχει κανει η μαμα εταιρεια στα μοντελα που ειναι ειδη στο δρομο οποτε αν υπαρξει προβλημα απο κατι που σου παρεχει η ιδια η εταιρεια θα πρεπει να σου το φτοαξει κιολας.......αυτη η λογικη απο την ψωροκωσταινα που υπαρχει στον ελληνα ''αντιπροσωπο'' ειναι τουλαχιστον εκνευριστικη!!!!

Στειλε ενα mail στην μαμα εταιρεια με αυτη τους την απαντηση........

alen77
06-05-09, 11:21
Δηλαδη πιο ειναι το προβλημα σας?? Εμενα ειχε προβλημα και δουλεψε σαν τρικυλιδρο μια εβδομαδα μετα την αγορα του! Το πηγα και μου καναν αναβαθμιση. Αυτο εγινε τον περασμενο νοεμβριο! Απο τοτε δεν μου εβγαλε προβλημα αλλα οταν το ξεκιναω και αφηνω σταδιακα το συμπλεκτη τρεμει αρκετα και σε καποιο σημειο του γκαζιου κανει κατι σαν τρεμοπεγμα στην επιταχινση! Το ανεφερα αν και δεν το θεωρισα ανησιχιτικο και μου ειπαν οτι μαλλον ειναι απο την ποιοτητα του καυσιμου!! Σημειωτεο οτι βαζω απο ενα βενζιναδικο και βαζω μονο v-power.
Τι προτηνετε? Υπαρχει προβλημα?

Καλημέρες και από εμένα! Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά αυτό το τρέμουλο το αισθανόμουν και εγώ αλλά μόνο κατά την εκκίνηση και αφού η μπέμπα είχε διανύσει τουλάχιστον 40 χλμ.. Τότε είχα σχεδόν 10.000 χλμ και μου άλλαξαν σετ συμπλέκτη. Μου είπαν ότι μάλλον υπερθερμαίνεται ο δίσκος και έτσι έγινε η αλλαγή!

Christoforos
07-05-09, 16:01
Παιδες εγω που το αυτοκινητο τρεμοπαιζε και ρεταριζε..το πηγα και τελικα μου αλλαξαν 2 μπεκ...Κακης ποιοτητα βενζινας

Zer0cooL
11-05-09, 13:23
Μπορει να εξηγησει καποιος τι ενοειτε οταν λετε ρεταρισμα? Μη καλη ανταποκριση του γκαζιου σε επιταχυνση? Αν ναι, απ την αρχη? Σε ποσες στροφες?
Προσπαθω να βρω αν υπαρχουν αυτες οι παιδιες ασθενεις και στο δικο μου αλλα δεν εχω αντιληφθει κατι ως τωρα (και μακαρι να παραμεινει ετσι...)

NICK BMW LOVER
11-05-09, 14:31
Ανεβοκατεβασμα των στροφων του κινητηρα,και συνηθως οταν πατας γκαζι δεν ανεβαζει πανω απο καποιο αριθμο στροφων

Chalyps
09-07-09, 08:59
Το ρετάρισμα(επαναλαμβάνω) όπως το συναντώ εγώ είναι το εξής.
Με ταχύτητα στην δευτέρα και στροφές στις 1200 περίπου εν κινήση , κάνω απότομο πάτημα και μέχρι να φτάσει και ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει μια δύο διακόπες στιγμιαίεες.
Πολύ σπάνια να κάνει και μια διακοπή εν κινήση με σταθερή ταχύτητα ταξιδίου περίπου στα 130 χμ/ώρα.
Οι προσπάθεις που έχουν γίνει για διόρθωση του θέματος στην δική μου περίπτωση περιορίσθηκαν σε update/upgrade του λογισμικού του εγκεφάλου που διαχειρίζεται τον κινητήρα.
Η τελευταία προσπάθεια επίλυσης του θέματος έγινε χθές μιας και στις 13-7 κλείνει διετία το αυτοκίνητο (εγγύηση)
Οι πράξεις που έγιναν χθές ήταν:
Upgrade εκ νέου του εγκεφάλου , επίσης ανιχνέυσανε μια δισλειτουργία της βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων ?????* η οποία όπως μου είπε ο τεχνικός δεν είναι και τελείως άσχετη με το πρόβλημα μου.
Σε αλλαγές ανταλακτικών δεν προχώρησε γιατί όπως μου εξήγησε , απο την στιγμή που ούτε κάποιο malfuction διεγνώσθη απο το αυτοκίνητο , αλλά ούτε απο τον έλεγχο του συνεργείο βρέθηκε κάτι , δεν μπορούσαν να προχωρήσουν σε μια ¨τυφλή αντικατάσταση¨
Επίσης ως .....τριτεύουσα ερώτηση ήταν αυτή της ποιότητας της βενζίνης.
Οταν του απάντησα μόνο 100 άρα μου είπε οτι είναι ο,τι κάνω σωστά.
Εχθές παρέλαβα και θα το παρακολουθώ.....

*τι κάνει αυτή?

thanblan
31-08-09, 01:11
εχεις ακόμη πρόβλημα με τα κομπιάσματα ή λύθηκε το θέμα?

thanblan
31-08-09, 09:47
Το ρετάρισμα(επαναλαμβάνω) όπως το συναντώ εγώ είναι το εξής.
Με ταχύτητα στην δευτέρα και στροφές στις 1200 περίπου εν κινήση , κάνω απότομο πάτημα και μέχρι να φτάσει και ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει μια δύο διακόπες στιγμιαίεες.
Πολύ σπάνια να κάνει και μια διακοπή εν κινήση με σταθερή ταχύτητα ταξιδίου περίπου στα 130 χμ/ώρα.
Οι προσπάθεις που έχουν γίνει για διόρθωση του θέματος στην δική μου περίπτωση περιορίσθηκαν σε update/upgrade του λογισμικού του εγκεφάλου που διαχειρίζεται τον κινητήρα.
Η τελευταία προσπάθεια επίλυσης του θέματος έγινε χθές μιας και στις 13-7 κλείνει διετία το αυτοκίνητο (εγγύηση)
Οι πράξεις που έγιναν χθές ήταν:
Upgrade εκ νέου του εγκεφάλου , επίσης ανιχνέυσανε μια δισλειτουργία της βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων ?????* η οποία όπως μου είπε ο τεχνικός δεν είναι και τελείως άσχετη με το πρόβλημα μου.
Σε αλλαγές ανταλακτικών δεν προχώρησε γιατί όπως μου εξήγησε , απο την στιγμή που ούτε κάποιο malfuction διεγνώσθη απο το αυτοκίνητο , αλλά ούτε απο τον έλεγχο του συνεργείο βρέθηκε κάτι , δεν μπορούσαν να προχωρήσουν σε μια ¨τυφλή αντικατάσταση¨
Επίσης ως .....τριτεύουσα ερώτηση ήταν αυτή της ποιότητας της βενζίνης.
Οταν του απάντησα μόνο 100 άρα μου είπε οτι είναι ο,τι κάνω σωστά.
Εχθές παρέλαβα και θα το παρακολουθώ.....

*τι κάνει αυτή?

θα μπορούσε κάποιος να μας ενημέρωνε τι συμπτώματα έχει η δυσλειτουργεία της βαλβίδας επιστροφής καυσαερίων; Μπορεί να δικαιολογήσει τα προβλήματά μας;

Georgios...
31-08-09, 11:23
Μαλλον εγω πρεπει να ειμαι ο πιο γκαντεμης με E92....
μια φορα ειπα να δοκιμασω 100αρα...
μια φορα να αλλαξω βενζιναδικο.....
και μια φορα εβαλα (αναγκαστικα) βενζινη απο αγνωστο βενζιναδικο....
αποτελεσμα?
3 αλλαγες μπεκ σε λιγοτερο απο μηνα...
το καλυτερο? και οι 3 αρχισαν 5-6 μερες αν θυμαμαι καλα μετα τη ληξη της εγγυησης....................
:icon42::icon42::icon42::icon42:

Chalyps
31-08-09, 11:47
εχεις ακόμη πρόβλημα με τα κομπιάσματα ή λύθηκε το θέμα?Δεν είμαι ικανοποιημένος με το θέμα....υπάρχει ακόμα ....
Το μόνο που έχω εντοπίσει είναι πως μετά απο αρκετή ώρα λειτουργίας του κινητήρα (καμιά ώρα) το φαινόμενο αυτό δεν παρουσιάζεται... (χωρίς να είμαι κ απόλυτος ) , τώρα τι συμπέρασμα μπορεί να βγεί απο αυτό δεν ξέρω...
Είναι μια ιδιάζουσα περίπτωση πάντως γιατί ,
πρώτον , δεν εμφανίζεται κάποιο malfunction στο bc ώστε να ¨πατήσεις¨ πάνω σε αυτό, και δεύτερον μπορεί σε μια δοκιμή που θα το δώσεις να μην το κάνει το ρετάρισμα....
Το ρετάρισμα όμως μετά απο 30500 χιλιόμετρα μπορώ να πω πως υπάρχει και το χρεώνω ως μειονέκτημα του κινητήρα μου.-

thanblan
31-08-09, 16:54
δεν μπορώ να χωνέψω σε ένα τόσο ωραίο αυτοκίνητο να μην μπορούμε να βρούμε άκρη. 2 τα τινά. Η είναι κάτι που δεν ανιχνεύεται προφανώς από τον εγκέφαλο(πιθανό), ή είναι κατασκευαστικό ελλάτωμα του αυτοκινήτου. Είμαι πολύ υπέρ της συνολικής διαμαρτυρίας κατά της BMW όλων όσων έχουμε πρόβλημα.(κάποιος φίλος το είπε), αρκεί βέβαια να να εμφανιστούν και κάποιοι οι οποίοι δεν έχουν.
ρε παιδιά σε όλους το κάνει αλλά δεν του δίνουν σημασία ή μήπως κάποια αυτοκίνητα βγήκαν με πρόβλημα;

thanblan
02-09-09, 09:51
Δεν είμαι ικανοποιημένος με το θέμα....υπάρχει ακόμα ....
Το μόνο που έχω εντοπίσει είναι πως μετά απο αρκετή ώρα λειτουργίας του κινητήρα (καμιά ώρα) το φαινόμενο αυτό δεν παρουσιάζεται... (χωρίς να είμαι κ απόλυτος ) , τώρα τι συμπέρασμα μπορεί να βγεί απο αυτό δεν ξέρω...
Είναι μια ιδιάζουσα περίπτωση πάντως γιατί ,
πρώτον , δεν εμφανίζεται κάποιο malfunction στο bc ώστε να ¨πατήσεις¨ πάνω σε αυτό, και δεύτερον μπορεί σε μια δοκιμή που θα το δώσεις να μην το κάνει το ρετάρισμα....
Το ρετάρισμα όμως μετά απο 30500 χιλιόμετρα μπορώ να πω πως υπάρχει και το χρεώνω ως μειονέκτημα του κινητήρα μου.-

Διάβασα πως κάποιος έλυσε το πρόβλημα αυτό, με καθαρισμό και στεγανοποίηση με σιλικόνη, του σημείου που συνδέεται ηλεκτρικά ο αισθητήρας λ. Αν πράγματι πιάνει εκεί υγρασία μάλλον δικαιολογούνται τα κομπιάσματα στα χαμηλά αλλά και αυτά τα σκαλοπάτια ισχύος στις 2000σ/λ και ίσως και στις πιο ψηλές στροφές. Απο κεί και πέρα, ίσως να διακιολογείται και αυτό που περιγράφεις ότι μετά από 1 ώρα λειτουργείας βελτιώνεται η κατάσταση, ίσως διότι λόγο θερμοκρασίας που αναπτύσσεται κάποιο κομμάτι της υγρασίας εξατμίζεται. Τι γνώμη έχεις; Νομίζω ότι αξίζει το κόπο να το δοκιμάσουμε. Φτηνό και ανώδυνο είναι.

Chalyps
02-09-09, 10:38
Διάβασα πως κάποιος έλυσε το πρόβλημα αυτό, με καθαρισμό και στεγανοποίηση με σιλικόνη, του σημείου που συνδέεται ηλεκτρικά ο αισθητήρας λ. Αν πράγματι πιάνει εκεί υγρασία μάλλον δικαιολογούνται τα κομπιάσματα στα χαμηλά αλλά και αυτά τα σκαλοπάτια ισχύος στις 2000σ/λ και ίσως και στις πιο ψηλές στροφές. Απο κεί και πέρα, ίσως να διακιολογείται και αυτό που περιγράφεις ότι μετά από 1 ώρα λειτουργείας βελτιώνεται η κατάσταση, ίσως διότι λόγο θερμοκρασίας που αναπτύσσεται κάποιο κομμάτι της υγρασίας εξατμίζεται. Τι γνώμη έχεις; Νομίζω ότι αξίζει το κόπο να το δοκιμάσουμε. Φτηνό και ανώδυνο είναι.Δεν το κατέχω το θέμα της μηχανικής , ηλεκτρονικής , και λοιπών επιστημών σχετικών με το αυτοκίνητο...
υγρασία όμως το καλοκαίρι?Πάντως σίγουρα με την καύση της βεζίνης πρέπει να είναι , τώρα λάθος μίγματα, λαθος ρυθμίσεις των αποστάσεων των μπεκ με τις βαλβίδες (άμμεσος ψεκασμός)....
τι να πω....εχθές έκανα επίτηδες απότομα πατήματα απο χαμηλά με 2α ταχύτητα και δεν μου έκανε τίποτα....
είναι μια αρρωστημένη κατάσταση και όπως στις αρωστημένες καταστάσεις δεν βγάζεις εύκολα συμπέρασμα έτσι και εδώ...
Εγώ πάντως το σημειώνω αυτό που ανέφερες.....;)

thanblan
02-09-09, 11:14
Δεν το κατέχω το θέμα της μηχανικής , ηλεκτρονικής , και λοιπών επιστημών σχετικών με το αυτοκίνητο...
υγρασία όμως το καλοκαίρι?Πάντως σίγουρα με την καύση της βεζίνης πρέπει να είναι , τώρα λάθος μίγματα, λαθος ρυθμίσεις των αποστάσεων των μπεκ με τις βαλβίδες (άμμεσος ψεκασμός)....
τι να πω....εχθές έκανα επίτηδες απότομα πατήματα απο χαμηλά με 2α ταχύτητα και δεν μου έκανε τίποτα....
είναι μια αρρωστημένη κατάσταση και όπως στις αρωστημένες καταστάσεις δεν βγάζεις εύκολα συμπέρασμα έτσι και εδώ...
Εγώ πάντως το σημειώνω αυτό που ανέφερες.....;)

σκέφτομαι επίσης πως μπορεί αν η ηλεκτρική σύνδεση δεν είναι μονωμένη, να υγροποιείται κάτι εκεί, και να πέφτει μέσα.
πως υγροποιείται κάποιο κομμάτι των καυσαερίων (λόγω θερμοκρασίας στην εξάτμιση) και στάζει μετά από το τέλος της( αυτό που ο κόσμος λέει ότι είναι νερό από το ντεπόζιτο). ίσως και να στέκεται.... για να δούμε.
http://www.vaggelis.net/files/catalyst.htm

thanblan
11-10-09, 19:02
έχει προστεθεί και στο ημερολόγιο εντυπώσεων το θέμα πολλαπλασιαστή ώς πιθανή λύση στα ρεταρίσματα-στιγμιαίες διακοπές κτλ.
επισυνάπτω και την φωτογραφία του ελατωματικού πολλάπλασιαστή του δικού μου αυτοκινήτου ο οποίος και αλλάχθηκε σε αυτοκίνητο καινούριο( 4 μηνών) χωρίς ακόμη να μου έχει ανάψει λαμπάκι μειωμένης απόδοσης κτλ.
φαίνεται βραχυκύκλωμα- το μαύρο σημάδι στην επιφάνεια του πολλαπλασιαστή.

niksim
12-11-09, 13:12
Καλησπερα παιδια. Κατοχος bmw e92 2.0lt εχω ακριβως το ιδιο προβλημα. Μικρο-διακοπες με 2α σε χαμηλες στροφες περιπου μεχρι τις 2.500rpm. το αυτοκινητο ειναι 11/08 και εχει 9.000km. Να το παω για αναβαθμιση εγεφαλου ή δεν υπαρχει πιο καινουργιο update? Το χρεωνουν το update?

Konstantinos e60
12-11-09, 14:12
Σε κανέναν σας δεν έγινε καμια ανάκληση απο την BMW ?????

bimmer-corfu
12-11-09, 19:21
Καλησπερα παιδια. Κατοχος bmw e92 2.0lt εχω ακριβως το ιδιο προβλημα. Μικρο-διακοπες με 2α σε χαμηλες στροφες περιπου μεχρι τις 2.500rpm. το αυτοκινητο ειναι 11/08 και εχει 9.000km. Να το παω για αναβαθμιση εγεφαλου ή δεν υπαρχει πιο καινουργιο update? Το χρεωνουν το update?

δε το χρεώνουν στην εγγύηση. Αν δεν φτιαχτεί τότε θες μπεκ ή πολλαπλασιαστές και θα είσαι ΟΚ

bimmer-corfu
12-11-09, 19:22
Σε κανέναν σας δεν έγινε καμια ανάκληση απο την BMW ?????

τίποτα. Αφού δεν έγινε ακόμα δεν θα γίνει

niksim
12-11-09, 19:58
Δεν το κανει παντα. 1 στις τοσες αλλα το κανει. Λες να παω απο την αντιπροσωπια? Αλλα αν παω και δεν το κανει τοτε? Αξιζει να μπω σε αυτη φασαρια? Εννοω μηπως να το αφησω? Οπως σου ειπα δεν το κανει πολυ συχνα!

niksim
12-11-09, 19:59
Α κατι ακομα! Αν τους πω οτι εχω αυτο το προβλημα θα το ξερουν ή θα μου το πεξουν σαν να το ακουν πρωτη φορα?

bimmer-corfu
12-11-09, 20:05
στο δικό μου δεν έκανα τίποτα γιατί ποτέ δεν το έκανε ενοχλητικά αλλά και γιατί έστρωσε μόνο του αρκετά. άλλοι όμως είχαν πρόβλημα

niksim
12-11-09, 20:08
Και εμενα ειναι ελαχιστο. Αφου σκεφτομαι αν ειναι και ιδεα μου. Γνωριζεις αν υπαρχει καποιο νεο update απο τον 11/08?

bimmer-corfu
12-11-09, 20:15
όχι φίλε, δεν έχει αντιπροσωπεία καν εδώ (Κέρκυρα)

pyrros25
12-11-09, 23:02
Είναι αναγκαίο να γίνει update του νέου λογισμικού ακόμα και αν δεν υπάρχει πρόβλημα;
Σε λίγο καιρό είμαι για σέρβις...
Να ζητήσω να μου το κάνουν;

JuNiOr_
12-11-09, 23:25
καλησπερα..
Μετα απο 35 χιλιαδες χλκ,και 2 μηνες πριν ληξει η εγγυηση,ξανα εμφανιστηκαν εντονα ρεταρισματα αυτη τη φορα μονο σε χαμηλες στροφες...ισως παμε ξανα για πολλαπλασιαστη..Τα φωτα συνεχιζουν να τσουρουφλιζονται,αυτη τη φορα ηταν η σειρα της λαμπας του φρενου του οδηγου να "σκασει"..

Panoz_335i
12-11-09, 23:43
Η λυση ειναι firmware update + πολλαπλασιαστες στον κυλινδρο που καταγραφει αφλογιστια.
Αν οχι...παμε για μπεκ.

Πριν απ'ολα αυτα καλο ειναι να παιξουμε λιγο με τα μπυζι και να δουμε μηπως εναλλασοντας τα μεταβαλεται και ο κυλινδρος που εχει προβλημα (αυτο το ειχε ενας φιλος οποτε το προβλημα λυθηκε μονο με αλλαγη μπουζι)

bimmer-corfu
13-11-09, 09:08
Είναι αναγκαίο να γίνει update του νέου λογισμικού ακόμα και αν δεν υπάρχει πρόβλημα;
Σε λίγο καιρό είμαι για σέρβις...
Να ζητήσω να μου το κάνουν;

Εγώ είμαι της άποψης μη σκαλίζεις όταν δεν είναι ανάγκη. Αυτό κάνω χρόνια και δεν είχα ποτέ σοβαρά προβλήματα σε κανένα αμάξι

thanblan
13-11-09, 23:23
μετά την αλλαγή πολλαπλασιαστή εγώ δεν είδα διαφορά και ακόμη ψάχνομαι. επικαιροποίηση λογισμικού δεν κάνουν όλοι ειδικά αν δεν καταλάβουν το πρόβλημα.
μπορεί κάποιος να μου πεί τι φαίνεται στην οθόνη του υπολογιστή στα συνεγεία όταν κοιτάζουν πως δουλεύουν οι κύλινδροι? είναι κάτι νούμερα που αντιστοιχούν στην λειτουργεία κάθε κυλίνδρου, και ανεβοκατεβαίνουν....

Chalyps
17-11-09, 07:28
μετά την αλλαγή πολλαπλασιαστή εγώ δεν είδα διαφορά και ακόμη ψάχνομαι. επικαιροποίηση λογισμικού δεν κάνουν όλοι ειδικά αν δεν καταλάβουν το πρόβλημα.
μπορεί κάποιος να μου πεί τι φαίνεται στην οθόνη του υπολογιστή στα συνεγεία όταν κοιτάζουν πως δουλεύουν οι κύλινδροι? είναι κάτι νούμερα που αντιστοιχούν στην λειτουργεία κάθε κυλίνδρου, και ανεβοκατεβαίνουν....μήπως υπάρχει πρόβλημα και στους άλλους πολλ/στες?
Σε καταλαβαίνω πρέπει να έχουν γίνει τα νεύρα σου τσατάλια....
Δεν ξέρω κατα πόσο είναι ευφικτό απο σένα να πας στην λύση που είχα προτείνει...
Αστο στην αντιπροσωπεία και πάρτο όταν σε διαβεβαιώσουν οτι εντόπισαν και έλυσαν το πρόβλημα.
Να κανονίσεις βέβαια αυτοκίνητο αντικατάστασης....

Konstantinos e60
17-11-09, 10:56
Τα ίδια προβλήματα παρουσιάζονται και στα Ε60(μετά facelift) ? Γνωρίζει κανείς ?

bimmer-corfu
17-11-09, 11:10
καλή ερωτηση αφού τα 520 facelift έχουν τον ίδιο κινητήρα

ΓΙΑΝΝΗΣ
17-11-09, 11:11
καλή ερωτηση αφού τα 520 facelift έχουν τον ίδιο κινητήρα

δεν εχω δει να εχει κανεις απο εδω μεσα 520 με το νεο μοτερ

Konstantinos e60
17-11-09, 12:02
δεν εχω δει να εχει κανεις απο εδω μεσα 520 με το νεο μοτερ

Αν δεν κάνω λάθος ο GEORGEMM έχει 520 με το νέο μοτέρ.

thanblan
17-11-09, 20:57
Παιδιά μετά από πολύ ψάξιμο και αρκετό βασάνισμα, έχω καταλήξει στα ακόλουθα συμπεράσματα:
1)Το δικό μου μοτέρ είναι το Ν43. το ίδιο νομίζω φοράει και η 5άρα. Στα φόρουμ της 5άρας δεν έχω εντοπίσει να συζητάνε με τέτοια έκταση το ζήτημα. Επίσης φαντάζομαι ακριβώς επειδή το πρόβλημα είναι γνωστό από τον 11/2007 τουλάχιστον, αφορά περισσότερα του ενός τύπου μοτέρ. ¨Αρα το μοτέρ ως μοτέρ ίσως να μην είναι το πρόβλημα.

2) Με δεδομένο ότι εμένα λαμπάκι δεν έχει ανάψει ακόμη αλλά άλλαξα πολλαπλασιαστή με ελάττωμα και έλέχθησαν και οι υπόλοιποι οι οποίοι δεν έιχαν πρόβλημα μάλλον αποκλειω και το θέμα πολλαπλασιαστή.( στην τύχη γίνονται και οι αλλάγές από την BMW-αρχικά αλλάζαν μπεκ μετά πολλαπλασιαστές, θα συνεχίσουν μετά σε μπουζί, σύστημα παροχής αέρα και τελικά θα φτάσουν στον εγκέφαλο( σύμφωνα με το πρωτοκολλό που ακολουθεί η εταιρεία για αφλογιστία κυλίνδρου)ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ !!! Μόνο με γνωστό στην αντιπροσωπεία!!!!!

3) Αυτό ίσως να είναι λίγο αυθαίρετο, αλλά εγώ είχα καρβουνιασμένο πολλαπλασιαστή στον κύλινδρο νο 2. αν θυμούνται όσοι έχουν πάει ΄και έχουν αλλάξει μπεκ-πολλαπλασιαστές ή δεν ξέρω εγώ τι ας το αναφέρουν σε ποιον κύλινδρο είχαν αφλογιστία.

4) Παρόλη την αλλαγή του πολλαπλασιαστή, πάλι ο κύλινδρος νο 2 παρουσιάζει όταν είναι το αυτοκίνητο σε ρελαντί και στον εγκέφαλο, νούμερα συγκριτικά χαμηλότερα από τους άλλους 3.( Αν κάποιος γνωρίζει τι είναι αυτά τα νούμερα που ανεβοκατεβαίνουν όταν κάποιος ελέγχει την λειτουργεία των κυλίνδρων στον εγκέφαλο, ευπρόσδεκτο)

5) Με αυτά και με αυτά τείνω να πιστέψω πψς το πρόβλημα βρίσκεται είτε στον εγκέφαλο, και για αυτό σε κάποιους τσουρουφλίζονται λάμπες-πολλαπλασιαστές κτλ, είτε στο valvetronic πάλι κάποιου κυλίνδρου.

6) Για να το γνωρίζει το πρόβλημα η bmw από το 2007 και να προτέινει επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου( αυτή ήταν η οδηγία που είδα με τα μάτια μου) μάλλον πρέπει να φταίει ο εγκέφαλος. Υποπτέυομαι όμως ότι απλώς ο επαναπρογραμματισμός επί ενός προβληματικού εγκεφάλου δεν λύνει το πρόβλημα, απλώς το τρενάρει.

Συγγνώμη για το μεγάλο post.

Chalyps
18-11-09, 07:27
Παιδιά μετά από πολύ ψάξιμο και αρκετό βασάνισμα, έχω καταλήξει στα ακόλουθα συμπεράσματα:
1)Το δικό μου μοτέρ είναι το Ν43. το ίδιο νομίζω φοράει και η 5άρα. Στα φόρουμ της 5άρας δεν έχω εντοπίσει να συζητάνε με τέτοια έκταση το ζήτημα. Επίσης φαντάζομαι ακριβώς επειδή το πρόβλημα είναι γνωστό από τον 11/2007 τουλάχιστον, αφορά περισσότερα του ενός τύπου μοτέρ. ¨Αρα το μοτέρ ως μοτέρ ίσως να μην είναι το πρόβλημα.

2) Με δεδομένο ότι εμένα λαμπάκι δεν έχει ανάψει ακόμη αλλά άλλαξα πολλαπλασιαστή με ελάττωμα και έλέχθησαν και οι υπόλοιποι οι οποίοι δεν έιχαν πρόβλημα μάλλον αποκλειω και το θέμα πολλαπλασιαστή.( στην τύχη γίνονται και οι αλλάγές από την BMW-αρχικά αλλάζαν μπεκ μετά πολλαπλασιαστές, θα συνεχίσουν μετά σε μπουζί, σύστημα παροχής αέρα και τελικά θα φτάσουν στον εγκέφαλο( σύμφωνα με το πρωτοκολλό που ακολουθεί η εταιρεία για αφλογιστία κυλίνδρου)ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ !!! Μόνο με γνωστό στην αντιπροσωπεία!!!!!

3) Αυτό ίσως να είναι λίγο αυθαίρετο, αλλά εγώ είχα καρβουνιασμένο πολλαπλασιαστή στον κύλινδρο νο 2. αν θυμούνται όσοι έχουν πάει ΄και έχουν αλλάξει μπεκ-πολλαπλασιαστές ή δεν ξέρω εγώ τι ας το αναφέρουν σε ποιον κύλινδρο είχαν αφλογιστία.

4) Παρόλη την αλλαγή του πολλαπλασιαστή, πάλι ο κύλινδρος νο 2 παρουσιάζει όταν είναι το αυτοκίνητο σε ρελαντί και στον εγκέφαλο, νούμερα συγκριτικά χαμηλότερα από τους άλλους 3.( Αν κάποιος γνωρίζει τι είναι αυτά τα νούμερα που ανεβοκατεβαίνουν όταν κάποιος ελέγχει την λειτουργεία των κυλίνδρων στον εγκέφαλο, ευπρόσδεκτο)

5) Με αυτά και με αυτά τείνω να πιστέψω πψς το πρόβλημα βρίσκεται είτε στον εγκέφαλο, και για αυτό σε κάποιους τσουρουφλίζονται λάμπες-πολλαπλασιαστές κτλ, είτε στο valvetronic πάλι κάποιου κυλίνδρου.

6) Για να το γνωρίζει το πρόβλημα η bmw από το 2007 και να προτέινει επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου( αυτή ήταν η οδηγία που είδα με τα μάτια μου) μάλλον πρέπει να φταίει ο εγκέφαλος. Υποπτέυομαι όμως ότι απλώς ο επαναπρογραμματισμός επί ενός προβληματικού εγκεφάλου δεν λύνει το πρόβλημα, απλώς το τρενάρει.

Συγγνώμη για το μεγάλο post.Γιατί συγγνώμη?
Είναι ένα χρήσιμο post που αναλύει καλά το θέμα με το ρετάρισμα.Μέσα απο ένα σύνολο τέτοιων post μπορεί να βγει ένα καλό συμπέρασμα , και τέλος να το κοινοποίησουμε σε όλα τα service , μπας και τους ενημερώσουμε για 5 πράγματα και συντονίσουν τις εργασίες τους κ κανουν ολοκληρωμένη εργασία .....εκεί που καταντήσαμε....

bimmer-corfu
18-11-09, 13:08
είναι πολύ πιθανό να είναι έτσι τα πραγματα....

thanblan
20-11-09, 17:55
Θέματος συνέχεια:
Σήμερα η επαγγελματική μου ιδιότητα με έφερε σε μία επαρχιακή πόλη. Τοπικά κυκλοφορούν φήμες ότι συζητάμε για την καλύτερη αντιπροσωπεία BMW της χώρας ύστερα από έρευνα της BMW ΕΛΛΑΣ, και φυσικά καμάρι των κατοίκων.
Πράγματι εξαιρετική αντιμετώπιση. Εγινε σήμερα επικαιροποίηση λογισμικού ως πρώτο βήμα, μάλλον V35 έκδοση, η οποία και μετρίασε το πρόβληβα άνω του 75%, ταυτόχρονα μπορώ να καταθέσω πως το αυτοκίνητο φάινεται εμφανώς πιο ζωντανό( μάλλον η νέα χαρτογραφηση δουλεύει προπορεία δυνατή) και περιμένω στο γύρνα να μετρήσω και κατανάλωση. Επίσης σε δεύτερη επίσκεψη την ίδια μέρα μου αλλάζουν και το μπουζί του 2 ου κυλίνδρου αφού βέβαια τα κοιτάξαν όλα( έτσι για να μου φύγει η έννοια, διότι δεν υπήρχε καμμία σοβαρή ένδειξη αλλαγής.)
Αποτέλεσμα μέχρι στιγμής καλό, αλλά επιφυλάσομαι να πω ότι είναι όλα οκ, μέχρι να γυρίσω αύριο αθήνα ξανά. Σίγουρα πάντως η νέα χαρτογράφηση μειώνει αισθητά το πρόβλημα. Είμαι σχεδόν βέβαιως πως συζητάμε για μπάλωμα και όχι έπί της ουσίας λύση, δίοτι πρώτον το λένε και οι ίδιοι( θα μειωθεί το πρόβλημα δεν θα λυθεί, και επίσης αν ήταν τόσο απλό θα βάζαν την χαρτογράφηση της 5αρας και θα τελείωνε το ζήτημα) αλλά στο φινάλε υπάρχει βελτίωση.

Επίσης αυτό που ανέφερε κάποιος για τα ωστήρια και την πίεση του λαδιού δεν είναι άσχετο διότο πρέπει να γνωρίζουμε όλοι πως η πίεση από τα ωστήρια στις βαλβίδες εξαρτάται και από την πίεση του λαδιού(valvetronic), σε σημείο που να μην δουλεύει αν δεν υπάρχει κάποια πίεση και πάνω( νομίζω 5 Bar). Και φυσικά είναι λογικό να τοποθετούνται καλύτερα υλικά στην 5αρα από ότι στις 3άρες. Τώρα αν ένα ελλατωματικό ωστήριο μπορεί να προκάλεί βραχυκυκλώματα, και λοιπά ρεταρίσματα, εγω δεν το αποκλείω αλλά υπάρχουν και πιο ειδικοί να τοιποθετηθούν.

dkaralis
22-11-09, 08:41
Σε ποια πολη ειναι αυτη η αντιπροσωπεια ρε φιλε thanblan;Πες μας κι εμας.

thanblan
22-11-09, 14:27
είναι σε νομό της θεσσαλίας και είναι καινούρια αντιπροσωπεία. Δεν ξέρω αν πρέπει πω συγκεκριμένα. Αν μπορεί κάποιος moderator του φόρουμ ας με συμβουλέψει.

thanblan
22-11-09, 14:45
Γύρισα αθήνα. 335 χιλιόμετρα με αναβαθμισμένο πρόγραμμα στον εγκέφαλο. Επιστροφή μέσω Δομοκού. Κατανάλωση σχεδόν ίδια με πριν. 96χλμ/ώρα μέση ταχ. στο τέλος του ταξιδιού 3ώρες ταξίδι και κάτι. κατανάλωση 6,4λ/100χλμ.
ικανοποιημένος.
από συμπεριφορά το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο από πριν. δείχνει πολύ καλύτερη απόκριση στο γκάζι και νομίζεις πως είναι πιο δυνατό και στις πιο χαμηλές στροφές.( για τις υψηλές στροφές δε λέω- δεν έχω και μεγάλη εμπειρία!!)
Μάλλον η νέα χαρτογράφηση δίνει μεγαλύτερη προπορεία και έτσι το πρόβλημα μας-που συνεχίζει βεβαίως- δεν γίνεται τόσο αντιληπτό. Εχω την βεβαιότητα πλέον πως μιλάμε για συμπτωματική και όχι αιτιολογική αντιμετώπιση του προβλήματος.

Συμπερασμάτων συνέχεια:
1) αφού ξαναελέγχθηκαν όλοι οι πολλαπλασιαστές και τα μπουζί εντοπίστηκε ότι όλα τα μπουζί είχαν ενδείξεις φτωχού μίγματος καυσίμου και μου πρότειναν να πατάω πιο πολύ το γκάζι. Απλώς το αναφέρω μήπως και αυτό δώσει σε κάποιον κάποια ιδέα, πέραν της δικιάς μου.( Μήπως η βαλβίδα egr-(agr στο δικό μου) παραμένει περισσότερο από ότι πρέπει ανοιχτή και έτσι αραιώνει το μείγμα περισσότερο? σε κάποιον από το΄φόρουμ του είχαν αναφέρει δυσλειτουργεία στην βαλβίδα egr....
2) κάποιος φίλος έλυσε το πρόβλημα με αλλαγή αισθητήρα nox....
3) μάλλον πρέπει να κινηθούμε προς καυσαέρια και άερα παρά με ηλεκτρικά και τροφοδοσία πριν πάμε για ρελέ και εγκέφαλο.
¨οποιο σχόλιο ευπρόσδεκτο.
και τέλος μία απορία. Αν για 50 χιλιόμετρα εντός Αττικής οδού, ξεσυνδέσω το ρεύμα από την egr, θα πάθει τίποτα η μηχανή, ή είναι τελείως ανώδυνο. Νομίζω το δεύτερο αλλά κάποιος που είναι ή νοιώθει πιο ειδικός ας τοποθετηθεί.

thanblan
23-11-09, 13:06
και μία ακόμη παρατήρηση.
ο αισθητήρας nox στην 5αρα ίδιας χρονολογίας κατασκευής, με το ίδιο μοτέρ ν43 είναι άλλος από αυτόν που έχει το δικό μου, ενώ η βαλβίδα egr έχει το ίδιο νούμερο και στα δύο, ως ανταλλακτικό.
Επίσης και το maf έχει διαφορετικό κωδικό ως ανταλλακτικό στα συγκεκριμένα 2 αυτοκίνητα.
Αρα πιθανολογώντας μεγάλη πιθανότητα ένα από τα δύο αυτά να προκαλεί το πρόβλημα.
Λιγότερες πiθανότητες το egr, άσχετα αν η συμπτωματολογία κολλάει πιο καλά στο egr. Κατα σειρά egr-nox-maf.
Υπάρχει συμφορουμίτης που έχει λύσει το θέμα με αισθητήρα nox.

Chalyps
23-11-09, 13:12
και μία ακόμη παρατήρηση.
ο αισθητήρας nox στην 5αρα ίδιας χρονολογίας κατασκευής, με το ίδιο μοτέρ ν43 είναι άλλος από αυτόν που έχει το δικό μου, ενώ η βαλβίδα egr έχει το ίδιο νούμερο και στα δύο, ως ανταλλακτικό.
Επίσης και το maf έχει διαφορετικό κωδικό ως ανταλλακτικό στα συγκεκριμένα 2 αυτοκίνητα.
Αρα πιθανολογώντας μεγάλη πιθανότητα ένα από τα δύο αυτά να προκαλεί το πρόβλημα.
Λιγότερες πiθανότητες το egr, άσχετα αν η συμπτωματολογία κολλάει πιο καλά στο egr. Κατα σειρά egr-nox-maf.
Υπάρχει συμφορουμίτης που έχει λύσει το θέμα με αισθητήρα nox.χμμ περίμενε να βρώ ένα μεταφραστή....:greenboun
Χεχε πλάκα κάνω δηλαδή οτι δεν καταλαβαίνω είναι σίγουρις αλλά μου ακούγεται πολύ καλο αυτό που λες ! έχεις +1 anyway...

bimmer-corfu
23-11-09, 13:12
αυτά είναι ακριβά αν θέλει κάποιος χωρίς εγγύηση να τα αλλάξει?

thanblan
23-11-09, 14:00
όπως τα βλέπω στο real oem μιλάμε για 250 ευρώ περίπου το ένα.
Στα τυφλά δεν νομίζω ότι πρέπει να μπει κανείς σε δαπάνη. πρέπει να έχει κάποια ένδειξη.
Στον geobas είχαν πει για βαλβίδα καυσαερίων ή σε κάποιον άλλον.
Επίσης υπάρχει και o nick7837 νομίζω που έλυσε το θέμα με nox.

costase93
22-04-10, 16:42
Είχα το ίδιο πρόβλημα ρεταρίσματος σε e93 320i και η διαγνωση έβγαλε αφλογηστία στον 3ο κύλινδρο. Μου άλλαξαν πολλαπλασιαστή και μπουζί και όλα επανήλθαν στα φυσιολογικά τους. Μου είπαν οτι πρεπει να αλλαχθούν μαζί γιατι καποιο απο τα δύο είναι βραχυκυκλωμένο. Η τιμή τους με την έκπτωση 140 ευρώ.

Οσον αφορά το πως εννοώ το ρετάρισμα....
Στις χαμηλομεσαίες στροφές με το που πάταγα γκάζι με 2α ή 3η πχ απανωτά κομπιάσματα λες και κάποιος σαν να το κρατάγε και να το αφηνε, εννοείτε στο καντραν συμβολάκι μηχανής με χρώμα κίτρινο.

thanblan
22-04-10, 18:29
Είχα το ίδιο πρόβλημα ρεταρίσματος σε e93 320i και η διαγνωση έβγαλε αφλογηστία στον 3ο κύλινδρο. Μου άλλαξαν πολλαπλασιαστή και μπουζί και όλα επανήλθαν στα φυσιολογικά τους. Μου είπαν οτι πρεπει να αλλαχθούν μαζί γιατι καποιο απο τα δύο είναι βραχυκυκλωμένο. Η τιμή τους με την έκπτωση 140 ευρώ.

Οσον αφορά το πως εννοώ το ρετάρισμα....
Στις χαμηλομεσαίες στροφές με το που πάταγα γκάζι με 2α ή 3η πχ απανωτά κομπιάσματα λες και κάποιος σαν να το κρατάγε και να το αφηνε, εννοείτε στο καντραν συμβολάκι μηχανής με χρώμα κίτρινο.

χιλιόμετρα που έχεις κάνει φίλε?
έχεις αυτό με τα 150 ή τα 170 άλογα?
νομίζω έχεις ακριβώς τα συμπτώματα που έχουμε όσοι μιλάμε για αυτά τα ( περίεργα κομπιάσματα)....
πότε ξεκίνησε το πρόβλημα?στα πόσα χιλιόμετρα εννοώ.

geonazo
25-04-10, 18:33
thanblan εσενα σου εχει αναψει ποτε λαμπακι κινητηρα η απλως εχεις εντοπισει μικροκομπιασματα?προφανως παντως συζητατμε για ενα πολυ μεγαλο προβλημα που συστυχως δεν νομιζω οτι μπορει να αντιμετωπιστει.απο μια ερευνα που εκανα το προβλημα ειναι εγκεφαλικο και για να λυθει πρεπει να πας σε νεο εγκεφαλο με διαφορετικη χαρογραφηση η αλλιως σε υγραεριο κινηση που λειτουργει με δικο της εγκεφαλο.εγω με ε46 αντιμετωπιζω τα ιδια προβλήματα και σε μοντελα ε90-93 εμφανιζονται ακριβως τα ιδια πραγματα. περεπιπτοντως σημερα αφαιρεσα τον πολο της μπαταριας για κανα τριωρο και τα κομπιασματα για καμια 100αρια χλμ εξαφανιστηκαν.πως εξηγηται αυτο? Γι αυτο και η bmw προτεινει επαναπρογραμματισμο , προκειμενου να μπαλωσουν το προβλημα.πως ειναι δυνατον να μην το εχει λυσει κανεις το προβλημα? τα ιδια ακριβως προβληματα παρουσιαστηκαν και σε peugeot.

thanblan
25-04-10, 20:17
thanblan εσενα σου εχει αναψει ποτε λαμπακι κινητηρα η απλως εχεις εντοπισει μικροκομπιασματα?προφανως παντως συζητατμε για ενα πολυ μεγαλο προβλημα που συστυχως δεν νομιζω οτι μπορει να αντιμετωπιστει.απο μια ερευνα που εκανα το προβλημα ειναι εγκεφαλικο και για να λυθει πρεπει να πας σε νεο εγκεφαλο με διαφορετικη χαρογραφηση η αλλιως σε υγραεριο κινηση που λειτουργει με δικο της εγκεφαλο.εγω με ε46 αντιμετωπιζω τα ιδια προβλήματα και σε μοντελα ε90-93 εμφανιζονται ακριβως τα ιδια πραγματα. περεπιπτοντως σημερα αφαιρεσα τον πολο της μπαταριας για κανα τριωρο και τα κομπιασματα για καμια 100αρια χλμ εξαφανιστηκαν.πως εξηγηται αυτο? Γι αυτο και η bmw προτεινει επαναπρογραμματισμο , προκειμενου να μπαλωσουν το προβλημα.πως ειναι δυνατον να μην το εχει λυσει κανεις το προβλημα? τα ιδια ακριβως προβληματα παρουσιαστηκαν και σε peugeot.

μου έχει ανάψει λαμπάκι σε εκκίνηση, και τρικυλινδρισμός που όταν έσβησα και ξαναάναψα όλα καλά. άλλη μία φορά τα ίδια χωρίς λαμπάκι. κατά τα άλλα μόνο κομπιάσματα όπως ακριβώς τα περιέγραψε ο costas93 πριν 3 πόστ. κάπου υπάρχει θέμα που δεν έχει εντοπιστεί. παραθέτω ποστ .

costase93
31-05-10, 09:52
χιλιόμετρα που έχεις κάνει φίλε?
έχεις αυτό με τα 150 ή τα 170 άλογα?
νομίζω έχεις ακριβώς τα συμπτώματα που έχουμε όσοι μιλάμε για αυτά τα ( περίεργα κομπιάσματα)....
πότε ξεκίνησε το πρόβλημα?στα πόσα χιλιόμετρα εννοώ.

Χιλιόμετρα που συνέβει 44.000
320i 170hp
χιλιόμετρα τώρα 46.000

costase93
31-05-10, 10:05
Οσον αφορά τον επαναπρογραμματισμό, τον οποίο και αυτόν τον έχω κάνει, γιατι υπήρχε στιγμιαία απώλεια απόδοσης κινητήρα (αυτό σημάινει πατάς γκάζι και δεν ανεβάζει στροφές και μετά απο λίγο σβήνει). Ημερολογιακά είχε συμβεί πολύ πιο πριν την αλλαγή μπουζί-πολλαπλασιαστή και χωρίς κάποια ένδειξη βλάβης στο καντραν είτε πχ κομπιασμα. Μην τρέξετε να κάνετε επαναπρογραματισμό εγκεφάλου κλπ γιατι αφορούσε 15 οχήματα παραγωγής 2007-2008 E93 για τα οποία έστειλε η bmw επιστολή.

niksim
31-05-10, 13:21
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Έχω 3.20i εντός εγγύησης με 19,000km και μερικές φορές (σπάνια αλλά όταν γίνεται αισθητά) έχω αυτα τα κοπιάσματα. Να ζητήσω επαναπρογραμματισμό? να μην πειράξω τίποτα? Τι προτείνεται?

thanblan
31-05-10, 16:21
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Έχω 3.20i εντός εγγύησης με 19,000km και μερικές φορές (σπάνια αλλά όταν γίνεται αισθητά) έχω αυτα τα κοπιάσματα. Να ζητήσω επαναπρογραμματισμό? να μην πειράξω τίποτα? Τι προτείνεται?

έχεις κομπιάσματα με άναμα λάμπας κίτρινης μειωμένης ισχύος κινητήρα ή απλά το αισθάνεσαι?

niksim
31-05-10, 16:56
Γίνεται απλά αισθητό ΜΕΡΙΚΕΣ (το τονίζω) φορές. Δέν έχω δει ακόμα check engine πρόβλημα! Αλλά το ακούω όλα και πιο συχνά ότι το παθαίνουν διάφοροι όπως ένας φίλος μου με ίδιο αυτοκίνητο για αυτό και ρωτάω. Να κάνω κάτι τώρα που είμαι ΕΝΤΟΣ εγγύησης???

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις προκαταβολικά.

thanblan
31-05-10, 17:22
φίλε από ότι έχω καταλάβει μιλάμε για 2 θεματάκια. αυτοί οι οποίοι έχουν κομπιάσματα με άναμα λάμπας, όπου και αλλάζουν πολλαπλασιαστές μπουζί μπεκ κτλ, και εμείς οι οποίοι δεν έχουμε λάμπες αλλά το νοιώθουμε ότι κάτι δεν πάει καλά.
στην δικιά μου πέρίπτωση ξεσυνέδεσα την ηλεκτρική φύσα του βάνος εξαγωγής και το αυτοκίνητο πήγαινε πλέον στρωτά χωρίς κομπιάσματα, αλλά πιο αδύνατο από τα κανονικά του και με λίγη κατανάλωση παραπάνω. το σημαντικό είναι ότι κατάφερα να εντοπίσω τι του φταίει.
μάλλον και εσύ είσαι σε αρκετά κοντινή με μενα περίπτωση-μάλλον ίδια-. εδώ που εχω φτάσει νομίζω πως είτε φταίει το βανος εξαγωγής είτε ο εγκέφαλος που το ελέγχει. το ασχημο είναι πως δεν είναι απλό να το αποδείξεις ειδικά όταν δεν ανάβει λαμπάκι.
άμα θες να κάνεις κάτι ζήτα τους να σου βγάλουν κάρτα καυσαερίων και να σου μετρήσουν συμπίεση κυλίνδρων ιδανικά εν κινήσει προκειμένου να εντοπίσουν την δυσλειτουργεία του βάνος εξαγωγής.
όλα αυτά αν τους πείσεις να κάνουν βόλτα με συνδεδεμένο εγκέφαλο.