PDA

Επιστροφή στο Forum : μετατροπή ε36 316


kce36
07-02-09, 11:41
Γειά σας παιδιά.
Εδώ και λίγο καιρό έγινα bmwδάκιας με ένα 316ι του 96. Το αμάξι είναι σένιο με δέρματα ηλιοροφές, μεταλικό χρώμα κλπ και ο κινητήρας μια χαρά με 125χιλ Klm αλλά δεν...πάει...
Αν και ξέρω ότι το θέμα έχει συζητηθεί, θα ήθελα την βοήθειά σας έτσι ώστε να δώσω στο αμάξι την δύναμη που του αρμόζει. Δεν με ενδιαφέρει να το στήνω αλλά ούτε μπορώ να περιμένω 2 λεπτά για να ανεβάσει η τετάρτη στροφές.
Για turbo δεν το σκέφτομαι, γιατί νομίζω δεν κολάει σε αυτό το αμάξι.
Η μια λύση που μου είπε ένας μηχανικός με 2500!! ευρώ είναι φίλτρο, χταπόδι, εκκεντροφόρο, εγκέφαλο και εξάτμιση και ότι θα δώσει 25 αλογάκια μετά της 3000rpm.
Ισχύει κάτι τέτοιο? θα έχει διαφορά? το έχει κάνει κανένας? Μετά για παραπάνω μου είπε για στρόφαλο και μπιέλα και ΄το κάνει 2λιτρο με άλλα 2.500!!
Άλλη λύση που πιστεύω με καλύπτει είναι να βάλω τον 16βάλβιδο της iS με τα 140 άλογα και να αλλάξω και φρένα με 3000-3500 ευρώ (ο ίδιος μηχανικός). Σε αυτή την περίπτωση για να είναι πιο καινούργιος μπορώ να τον βάλω από z3 που τον φορούσε ως το 2001 για να έιναι πιο καινούργιος? τι παίζουν? το έχει κάνει κανένας?
Τέλος υπάρχει και ο εξακύλυνδρος. Για την μεταροπή αυτή μου είπε 5 - 6 χιλιάρικα όλα κομπλέ. Αλλά ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση αυτή μπορώ να βάλω τον m54b22 ή τον m54b25 που φορούσε η compact και η z3 ως το 2002? μπορώ να βάλω η πρέπει να πάω αναγκαστικά για m52btu25 ή απλό m52? Οι κινητήρες μπαίνουν και από σειρα 5? ή μόνο απο τριάρα?
Τι ξέρετε για τους κινητήρες αυτούς? τι μου προτείνεται? ξέρεται κάποιον καλό μηχανικό? Τι τιμές παίζουν? Υπάρχουν καλοί κινητήρες? Αξίζει το χρήμα? Παρακαλώ βοηθήστε με!

Υ.Γ παίζει ένας τεμπέλης σε καλή τιμή γιατί εμένα δεν μου αρέσει και δεν πρόκειτε να τον βάλω ποτέ.

Dimzan
07-02-09, 12:00
Γενικα εχω την αισθηση οτι οι τιμες που σου πε για τα 6 κυλινδρα εινια λιγο τσιμπημενες. Αν θες πολλα γκαζια πας στον 25αρη με 200αλογα εισαι αρχοντας αλλα το κοσοτς συντηρησης ανεβαινει κατακορυφα. Επισης αν ειναι να δωσεις 6000 για να βαλεις 25αρη καλυτερα πουλα το δικο σου και παρε ετοιμο 325. Αν παλι θες απλα καλυτερες επιταχυνσεις χωρις να ξεφυγεις πολυ βαλε τον κινητηρα του is. Αν και παλι ισως σε συμφερει να βρεις ετοιμο is... Ψαξε στις εφημεριδες να δεις τι τιμες παιζουν

με ενα καλο search στο φορουμ θα βρεις απαντησεις για ολα οσα ζητας. Θα παιδευτεις λιγο να μαθεις το search αλλα αν το καταφερεις θα εκπλαγεις.

Speedy
08-02-09, 11:18
Γειά σας παιδιά.
Εδώ και λίγο καιρό έγινα bmwδάκιας με ένα 316ι του 96. Το αμάξι είναι σένιο με δέρματα ηλιοροφές, μεταλικό χρώμα κλπ και ο κινητήρας μια χαρά με 125χιλ Klm αλλά δεν...πάει...
Αν και ξέρω ότι το θέμα έχει συζητηθεί, θα ήθελα την βοήθειά σας έτσι ώστε να δώσω στο αμάξι την δύναμη που του αρμόζει. Δεν με ενδιαφέρει να το στήνω αλλά ούτε μπορώ να περιμένω 2 λεπτά για να ανεβάσει η τετάρτη στροφές.
Για turbo δεν το σκέφτομαι, γιατί νομίζω δεν κολάει σε αυτό το αμάξι.
Η μια λύση που μου είπε ένας μηχανικός με 2500!! ευρώ είναι φίλτρο, χταπόδι, εκκεντροφόρο, εγκέφαλο και εξάτμιση και ότι θα δώσει 25 αλογάκια μετά της 3000rpm.
Ισχύει κάτι τέτοιο? θα έχει διαφορά? το έχει κάνει κανένας? Μετά για παραπάνω μου είπε για στρόφαλο και μπιέλα και ΄το κάνει 2λιτρο με άλλα 2.500!!
Άλλη λύση που πιστεύω με καλύπτει είναι να βάλω τον 16βάλβιδο της iS με τα 140 άλογα και να αλλάξω και φρένα με 3000-3500 ευρώ (ο ίδιος μηχανικός). Σε αυτή την περίπτωση για να είναι πιο καινούργιος μπορώ να τον βάλω από z3 που τον φορούσε ως το 2001 για να έιναι πιο καινούργιος? τι παίζουν? το έχει κάνει κανένας?
Τέλος υπάρχει και ο εξακύλυνδρος. Για την μεταροπή αυτή μου είπε 5 - 6 χιλιάρικα όλα κομπλέ. Αλλά ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση αυτή μπορώ να βάλω τον m54b22 ή τον m54b25 που φορούσε η compact και η z3 ως το 2002? μπορώ να βάλω η πρέπει να πάω αναγκαστικά για m52btu25 ή απλό m52? Οι κινητήρες μπαίνουν και από σειρα 5? ή μόνο απο τριάρα?
Τι ξέρετε για τους κινητήρες αυτούς? τι μου προτείνεται? ξέρεται κάποιον καλό μηχανικό? Τι τιμές παίζουν? Υπάρχουν καλοί κινητήρες? Αξίζει το χρήμα? Παρακαλώ βοηθήστε με!

Υ.Γ παίζει ένας τεμπέλης σε καλή τιμή γιατί εμένα δεν μου αρέσει και δεν πρόκειτε να τον βάλω ποτέ.




Exει συζητηθει το θεμα πολλες φορες και αν ψαξεις στο φορουμ θα βρεςι πολλες αποψεις.

Η τιμες που σου ειπε απο τι καταλαβαινω ειναι κομπλε μετατροπη οποτε και ειναι λογικες για τα εξακυλινδρα και αυτο για να γινει σωστη δουλεια μιας και θα χρειασθεις αρκετα πραγματα.
Το καλυτερο που μπορεις να κανεις αν μπεις στην διαδικασια μοτερ ειναι το M52B28.
Βεβαιως και θα χρειασθεις εναν καλο μηχανικο για να γινει σωστη δουλεια.
Υπαρχουν αρκετα ατομα εδω μεσα που εχουν κανει την συγκεκριμενη μετατροπη,το θεμα ειναι οπως ειπες αν αξιζει...

το λεω αυτο γιατι σημερον μπορεις να παρεις ενα καλο εξακυλινδρο e46 εκτος και αν δεν θες να δωσεις το δικο σου.



Για τουρμπο δεν ξερω ειναι στην κριση του καθενα...δεν υπαρχει το "δεν ταιριαζει" εξαλου σε λιγο καιρο και η bmw θα βγαζει εργοστασιακα τουρμπο.

Αυτα..!

bimmer-corfu
08-02-09, 11:26
Φίλε όπως είπαν τα παιδιά αν ψάξεις εδώ θα βρεις πολλές πληροφορίες για μετατροπές στο Ε36 αλλά η γνώμη μου (και των περισσοτέρων όπως θα δεις αν ψάξεις) είναι να πάρεις ένα μεγαλύτερο μαμά και να μη μπλέξεις με μετατροπές .
...Και κάτι άλλο: Είχα Ε36 316 sedan και τώρα Ε46 316 sedan και Ε92 320. Μένω Κέρκυρα.Πιο είναι πιο γρήγορο? Το 92άρι? χαχαχχααχα χάσατε.
Με το 36άρι και το 46άρι μπορείς να πάς πολύ πιο γρήγορα αφού στους κωλόδρομους που έχει εδώ πέρα το 92άρι απλά κοπανάει και μου σπάει τα νεύρα. Άσε που μετατοπίζετε ολόκληρο προς την έξοδο των στροφών αφού η τόσο σκληρή ανάρτηση και τα runflat δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις ανωμαλίες του δρόμου. Σε καλό δρόμο το 92άρι είναι ενα αιώνα μπροστά αλλά αυτή δεν είναι η περίπτωση εδω πέρα.
Θέλω απλά να πω μην υποτιμάς το 36άρι σου όπως πολλοί έδω πέρα. Με λίγο παραπάνω προσπάθεια και γνώση πάει πολύ καλά.
Δες και την υπογραφή μου....

bimmer-corfu
08-02-09, 11:33
Βάλε και καμια φωτογραφία τη κούκλα να τη δούμε

oldcarskickass
08-02-09, 11:36
Καταρχάς φίλε με αυτές τις τιμές που σου λέει ο μηχανικός σου πουλάει ΦΥΚΙΑ για μεταξωτές κορδέλες.

Από όσα ακούς δλδ καλό είναι να κρατάς τα μισά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση με αυτά που σου είπε ο μηχανικός να πάρεις 25άλογα στο 1600cc.

Υπάρχει η λύση της υπερτροφοδότησης από τον γνωστό στο Άργος (ΟΣΟΙ πήγαν γύρισαν ευχαριστημένοι και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ).

Μ54 και Μ52TU δεν μπήκαν στο Ε36 από την BMW αλλά χωροταξικά τα μοτέρ μπαίνουν κούτα κάτω από το καπώ σου, το θέμα είναι πως θα τα κάνεις να δουλέψουν λόγω ηλεκτρονικών. (πχ το Μ54 έχει ηλεκτρονικό γκάζι)

ΤΟ Μ52TU είναι δίβανο και έχει άλλο τύπο Immobilizer από το Μ52.

Η καλύτερη λύση για μοτέρ είναι βεβαίως το Μ52Β28.

kce36
08-02-09, 18:28
παίδες ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

Σήμερα το πήγα βόλτα και ευχαριστίθηκα.

Έχετε δίκιο σε αυτά που λέτε.
Το όποιος δεν του φτάνουν τα 100 δεν του φτάνουν 500 είναι σοφή κουβέντα bimmer αλλά ως γνωστό εμείς οι άνθρωποι είμαστε και ολίγον τι άπληστοι!

Φωτό θα μπεί άμεσα. Το αμάξι είναι τζι τζι (για τα δεδομένα μου τουλάχιστο αν λάβεις υπό ψη ότι οδηγούσα ένα mazda 323 του 91 1328cc το οποίο είχε αρχίσει να διαλύεται εσωτερικά, αν και από κιντήρα πραγματικά έσκιζε. Είχε πάνω 300.000χιλιόμετρα και δεν έχανε ούτε σταγόνα. Ροπάτο από χαμηλά και με γαμώ τα κιβώτια. Οι γιαπωνέζοι απλά δεν πιάνονται μέχρι τα 1600 κυβικά).

Η μπέμπα όμως ειναι αλλιώς...καμμία σχέση.

Και ο Μ43B16 με συμπίεση 1/9,7 είναι φτιαγμένος για 400χιλ χιλιόμετρα άνετα.

Κατάλαβα Oldcarskikcass ότι τα 25 αλόγατα με ένα χταπόδι και εξάτμιση στα 1600 είναι παραμύθι.

Ο κινητήρας μου ξέρω ότι είναι μια χαρά γιατί το αμάξι το πήρα από φίλο μου εγγυημένο. Γι αυτό σκεφτόμουν να το δυναμώσω λίγο.
Οπότε η μόνη λύση με το ίδιο κινητήρα είναι το τουρμπάκι ε?
Αυτός ο μηχανικός στο Άργος πόσο παίρνει. Και μετά για την συντήρηση θα τρέχεις στο Άργος?!. Στην τιμή μέσα είναι και αλλαγή φρένων (δίσκοι κτλ)?

Μήπως να το υπερκυβίσω? Αυτό έχει αποτέλεσμα? Για αυτό δεν μου είπατε..

Ξέρω εγώ ρε παιδιά. Μπήκα και εγώ στο τρυπάκι! Αφού το τούρμπο δεν το θέλω, το πρόγραμμα φιλτρο χταπόδι εγκέφαλος εξάτμιση δεν δίνει πολλά, και αφού ο m52b28 είναι too much for me και αυξάνεται πολύ και το κόστος συντήρησης όπως λέει ο Dimzan, μάλλον η καλύτερη λύση τελικά είναι να το αφήσω ως έχει και αν βρώ έναν καλό m44b19 να του το φορέσω. Αυτό θα κάνω μου φαίνεται γιατί η αλήθεια είναι με τρώει.

Έχει κανείς καμμία άκρη για τον m44? Το έχει κάνει κανένας να μου πει?

keep in touch..

oldcarskickass
08-02-09, 19:12
Μη βιάζεσαι και μην παίρνεις αποφάσεις εν θερμώ, γιατί ίσως σου κοστίσουν παραπάνω λόγω άγνοιας.

Καταρχάς πόσα χρήματα διαθέτεις για το αμάξι και τι θέλεις.

Ο Μ52Β28 δεν είναι φαγάνα όσο αφορά τη βενζίνη απλά για να είσαι νόμιμος πρέπει να το δηλώσεις και αυτό σημαίνει αυξημένα πάγια έξοδα.

Για τον Καρρά ψάξε στο φόρουμ, έχει αναφερθεί πάμπολες φορές και ΠΑΝΤΑ με καλά λόγια.

Σκέφτεσαι - σταθμίζεις - αποφασίζεις - επιλέγεις - ξηλώνεσαι.

318is
08-02-09, 19:58
TΟ is ειναι μια καλι και οικονομικη λυση.Χαμηλα τελη κυκλοφοριας!Ειχα 318is (εξου και το ονομα μου στο site)και το τρακαρα.Το moter το εχω κομπλε...αν ενδειαφερεσαι 6947834344!Αντωνης-Λαρισα!Τωρα εχω ενα Ζ3 1,9 του 2001 ,ροπατο μοτερακι αλλα το νεύρο του is δεν το εχει...

Sp!ros G
08-02-09, 20:01
TΟ is ειναι μια καλι και οικονομικη λυση.Χαμηλα τελη κυκλοφοριας!Ειχα 318is (εξου και το ονομα μου στο site)και το τρακαρα.Το moter το εχω κομπλε...αν ενδειαφερεσαι 6947834344!Αντωνης-Λαρισα!Τωρα εχω ενα Ζ3 1,9 του 2001 ,ροπατο μοτερακι αλλα το νεύρο του is δεν το εχει...
Μα και το Ζ3 το 1.9 τον Μ44 δεν φοραγε???

318is
08-02-09, 20:09
Μα και το Ζ3 το 1.9 τον Μ44 δεν φοραγε???

Νομιζω οτι τα πρωτα Ζ3 πριν το facelift φοραγαν αυτο το μοτερ...

318is
08-02-09, 20:14
Μα και το Ζ3 το 1.9 τον Μ44 δεν φοραγε???

Νομιζω οτι τα πρωτα Ζ3 πριν το facelift φοραγανε το Μ44.Το δικό μου φοράει 1895cc 8βαλβιδο

Sp!ros G
08-02-09, 20:21
Νομιζω οτι τα πρωτα Ζ3 πριν το facelift φοραγανε το Μ44.Το δικό μου φοράει 1895cc 8βαλβιδο
Οντως εχεις δικιο φιλε!!!

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Z3

318is
08-02-09, 22:53
Μα και το Ζ3 το 1.9 τον Μ44 δεν φοραγε???

Νομιζω οτι τα πρωτα Ζ3 φοραγανε το Μ44.Μετα το facelift που ειναι το δικο μου ,φοραει 8βαλβιδο με 117ps

kce36
10-02-09, 15:37
thanx παίδες.

για τον υπερκυβισμό δεν ακούστηκαν απόψεις. θα το ψάξω στο φορουμ.

όσο ρωτάς μαθαίνεισ και όσο ψάχνεισ βρίσκεισ...(καλό και για υπογραφή!)

Αντώνη έχω κρατήσει το τηλ σου. πόσα χιλ έχει πάνω? τι έτους είναι? το είχεσ πρώτο χέρι?

thanassis
11-02-09, 12:23
φίλε εγώ που είχα ρωτήσει για is έβγαινε κομπλε πακέτο μαζί με πίσω δισκόφρενα και μπροστά αεριζόμενα 1900€ + 500€ τα περαστικά...

manos----
12-02-09, 00:34
καλισπερα παιδια μετα οπο μεγαλι προσπα8εια γραφτικα τελικα,
αν ενδιαφερεσε για μοτερ εχο ενα 2.5ι οπο Ζ4

Αντών///is
12-02-09, 01:41
καλισπερα παιδια μετα οπο μεγαλι προσπα8εια γραφτικα τελικα,
αν ενδιαφερεσε για μοτερ εχο ενα 2.5ι οπο Ζ4
Φίλε μου, καλώς ήρθες!
Εδώ που έγραψες, βρίσκεσαι σε ένα thread που άνοιξε ο συνάδελφος kce36, που ζητάει γνώμες για αλλαγή κινητήρα σε Ε36.
:offtopic:
Δεν είναι το κατάλληλο μέρος για πωλήσεις ή αγορές... Αν θέλεις να πουλήσεις τον κινητήρα σου θα πρέπει να ανεβάσεις αγγελία στην σχετική θεματική ενότητα.
Φιλικά :)

peter79
12-02-09, 08:27
Φίλε όπως είπαν τα παιδιά αν ψάξεις εδώ θα βρεις πολλές πληροφορίες για μετατροπές στο Ε36 αλλά η γνώμη μου (και των περισσοτέρων όπως θα δεις αν ψάξεις) είναι να πάρεις ένα μεγαλύτερο μαμά και να μη μπλέξεις με μετατροπές .
...Και κάτι άλλο: Είχα Ε36 316 sedan και τώρα Ε46 316 sedan και Ε92 320. Μένω Κέρκυρα.Πιο είναι πιο γρήγορο? Το 92άρι? χαχαχχααχα χάσατε.
Με το 36άρι και το 46άρι μπορείς να πάς πολύ πιο γρήγορα αφού στους κωλόδρομους που έχει εδώ πέρα το 92άρι απλά κοπανάει και μου σπάει τα νεύρα. Άσε που μετατοπίζετε ολόκληρο προς την έξοδο των στροφών αφού η τόσο σκληρή ανάρτηση και τα runflat δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις ανωμαλίες του δρόμου. Σε καλό δρόμο το 92άρι είναι ενα αιώνα μπροστά αλλά αυτή δεν είναι η περίπτωση εδω πέρα.
Θέλω απλά να πω μην υποτιμάς το 36άρι σου όπως πολλοί έδω πέρα. Με λίγο παραπάνω προσπάθεια και γνώση πάει πολύ καλά.
Δες και την υπογραφή μου....

Εχεις απόλυτο δίκιο με το θέμα συμπεριφοράς των ανωτέρω αυτοκινήτων στο δρόμο. είχα Ε36 και πήγαινε πολύ καλύτερα σε ανωμαλίες του δρομου απο το Ε90...

thanassis
12-02-09, 13:47
καλισπερα παιδια μετα οπο μεγαλι προσπα8εια γραφτικα τελικα,
αν ενδιαφερεσε για μοτερ εχο ενα 2.5ι οπο Ζ4

επίσης το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κάθεται μοτέρ από Ζ4 σε Ε36!!!!

318is
12-02-09, 18:02
κβνξγφκ ξηωλκξγλφγβκγηφκ μ

Dim77
12-02-09, 18:28
κβνξγφκ ξηωλκξγλφγβκγηφκ μ

Τι ακριβώς είναι αυτό?
Παρακαλώ μην ποστάρετε ανούσια πράγματα.

kce36
12-02-09, 18:31
λοιπόν κάτι άλλο τώρα που σκέφτομαι για γρήγορη φθηνή και καλή λύση αν γίνεται.

το απλό διαφορικό μου έχει από όσο ξέρω βήμα 3.45 και από ότι κοίταξα τα 36αρια δεν έχουν διαφορικά με βήμα γύρω στο 3,75 που θα ήθελα για να τσιμπίσω λίγο επιτάχυνση. Το αυτόματο φορά 4,45 που θα μου κόψει τελείως τελικές οπότε θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει περίπτωση να μπαίνει διαφορικό από άλλη σειρά π.χ ε30 με βήμα γύρω στο 3,75 που θέλω?
αν αυτό δεν γίνεται υπάρχει κανένας οίκος που να φτιάχνει διαφορικά σε αυτό το βήμα και να ταιριάζουν στο 36αρι.
η ακόμα ξέρετε κανέναν τεχνικό που να μπορει ίσως να μου αλλάξει γρανάζια στο κορωνοπηνίο έτσι ώστε να έχω το βήμα που θέλω?

παρακαλώ τις γνώμες σας.

επίσης για να επιστρέψουμε λίγο στο αρχικό θέμα μας. Λόγω του ότι η αλλαγή κινητήρα είναι λαχείο και δύσκολα το αποφασίζεις μπορεί καποιος να μου πει υπεύθυνα αν η βελτίωση εισαγωγής εξαγωγής καυσίμου με αλλαγή φίλτρου, εκκεντροφόρου, χταποδι, εξάτμιση και πρόγραμμα θα κάνει αισθητή διαφορά? πρέπει να αλλαχθούν και τα ωστήρια? μπορει κάποιος να με κατατοπίσει σχετικά που το έχει κάνει η απλά διακυνδινεύεισ να αποδιοργανώσεισ την λειτουργία του κινητήρα?

panose30
12-02-09, 18:45
καλωσορισες στο φορουμ..σε βλεπω αρκετα θερμοαιμο ως προς την αναβαθμιση του κινητηρα σου...οσα και να δωσεις στον κινητηρα σου δεν παιρνεις πολλα αλογα,,πολυ λιγα θα παρεις με Φ Π Ε .και θα σου φυγουν αρκετα ευρωπουλα.η δικη μου γνωμη ειναι μετατροπη σε 2.5 λιτρο η 2.8 ..μπορει να κοστιζει η μετατροπη αλλα αξιζει μεχρι το τελευταιο ευρω.

kce36
13-02-09, 15:56
για το διαφορικό θα μουη πει κανείσ?

318is
13-02-09, 19:01
thanx παίδες.

για τον υπερκυβισμό δεν ακούστηκαν απόψεις. θα το ψάξω στο φορουμ.

όσο ρωτάς μαθαίνεισ και όσο ψάχνεισ βρίσκεισ...(καλό και για υπογραφή!)

Αντώνη έχω κρατήσει το τηλ σου. πόσα χιλ έχει πάνω? τι έτους είναι? το είχεσ πρώτο χέρι?

Eπειδη ρωτησες...ειναι μοντ.1995 και εχει κανει περιπου 125.000χλμ μεχρι τον αυγουστο του 2005 που το τρακαρα...Το αγορασα απο γνωστο ενος φιλου μου...

valantis544
14-03-09, 10:01
Ενδιαφέρομαι για τον τεμπέλη εγώ. Αν τον έχεις ακόμα και είναι σε μαύρο χρώμα στείλε μου προσωπικό μύνημα. Ευχαριστώ.

kce36
14-03-09, 10:42
Ενδιαφέρομαι για τον τεμπέλη εγώ. Αν τον έχεις ακόμα και είναι σε μαύρο χρώμα στείλε μου προσωπικό μύνημα. Ευχαριστώ.

o τεμπέλης έχει πουληθεί.