PDA

Επιστροφή στο Forum : Έκαψα φλάτζα? 320 E36


MrZ
07-02-09, 16:02
Σήμερα,μετά από ένα γρήγορο πλυσιματάκι είπα να τσεκάρω και λάδια-νερά κτλ.Έχει μεσολαβήσει λιγότερο από μήνας που είχα κάνει γενικό service(λάδια-μπουζί-φίλτρα κτλ)
Τα νεράκια είναι κομπλέ,βγάζω και τη βελόνα της στάθμης λαδιών και βλέπω αυτό...που βλέπετε...Θερμοκρασία δεν ανεβάζει,ούτε καπνίλα από την εξάτμιση.Είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο ή παίζει κάτι άλλο?Τη δευτέρα πρωί πρωί πάω συνεργείο,απλά επειδή δεν έχω ξαναδεί αυτό το πράγμα(ξέρω ότι καμμένη φλάτζα=ανεβασμένη θερμοκρασία)είπα να ρωτήσω και εδώ να μου πείτε τη γνώμη σας.

Έπειτα,πόσο λέτε να με χτυπήσουν στην τσέπη?Να προετοιμαστώ ψυχολογικά όχι τίποτα άλλο...

Mike_gr
07-02-09, 16:14
Κοιταξες τα νερα στο ψυγειο αν ειναι καθαρα;;Σε ανεβασε καθολου θερμοκρασια;;

MrZ
07-02-09, 16:19
Από τη στάθμη του νερού που φαίνεται απ'έξω,δείχνει να είναι καθαρό(πρασινο-μπλέ),θερμοκρασία όπως ανέφερα και στο πρώτο post δεν ανεβάζει ούτε μου ανέβασε κάποια στιγμή τον τελευταίο 1,5 χρόνο...

Mike_gr
07-02-09, 16:21
εχεις πολλα χιλιομετρα επανω;;μπορει απλως να αρχιζει να διαβρωνεται η φλατζα.Οποτε δεν ειναι προβλημα,περνας μια καινουρια χωρις πολλα εξοδα και τελος.

konas
07-02-09, 16:23
Η μεσα μερια της ταπας που βαζουμε τα λαδια πως ειναι?

Πχ ειναι λαδωμενη με ομορφο λαδακι σκουρο ή γκρι σαν λασπη?

MrZ
07-02-09, 16:29
εχεις πολλα χιλιομετρα επανω;;μπορει απλως να αρχιζει να διαβρωνεται η φλατζα.Οποτε δεν ειναι προβλημα,περνας μια καινουρια χωρις πολλα εξοδα και τελος.
Ο ψηφιακός μετρητής που έχει στα όργανα έχει μετρήσει πάνω από 390.000km αλλά δεν φοράει τον εργοστασιακό κινητήρα το αυτοκίνητο οπότε δεν ξέρω...

Η μεσα μερια της ταπας που βαζουμε τα λαδια πως ειναι?

Πχ ειναι λαδωμενη με ομορφο λαδακι σκουρο ή γκρι σαν λασπη?

Αν πώ ότι δεν σκέφτηκα καθόλου να το κοιτάξω?...Θα το δώ αργότερα και θα σας πώ.

konas
07-02-09, 16:37
Thats why friends are for

nikos_E34
07-02-09, 17:26
να καταλαβω εχει ξεκινησει και μαζευει μελακι σωστα?επομενως ειναι σε πολυ πρωιμο σταδιο και καπου εχει καει η φλατζα και περναει μεσα στο λαδι...το καψιμο δεν ειναι κοντα σε κυλινδρο διοτι θα καπνιζε και θα φουσκωνε το νερο στο ψυγειο δλδ θα εσκαγε κανα κολαρο επομενως ειναι κατι ψιλα και περναει μεσα στο λαδι.....δεν ειναι αναγκη να ανεβασει θερμοκρασια απλως ηρθε η ωρα της φλατζας για αλλαγη...οσο το εχεις κατω το μοτερ δες και βαλβιδες αν ξαπλωνουν καλα στις βασεις τους κανε ενα μικρο πλανισματακι οσο να φυγουν τα υπολειματα της παλιας φλατζας και εισαι ετοιμος....μην πεις στη διαδικασια να τριψεις πιστονια και θαλαμους καυσης και καλα να ειναι καθαρα...με το που βαλεις μπρος το αμαξι σε ενα δευτερολεπτο εχει γινει κ0λ*ς...μικρο το κακο..οσο εισαι στο μαστορα βγαλε τα κολαρα ολα και δες με το δαχτυλο μεσα αν εχουν πιασει επιστρωση καφετια απο το λαδι...παει και κολλαει στα κολαρα και στο καζανακι αυτη η αηδια και φευγει δυσκολα μεν αλλα με πολλα χημικα δε...

God
07-02-09, 17:35
Για εμένα ξεκίνα χαλαρά...

Αν τα ανακατεύει τα λάδια με τα νερά θα φανεί αμέσως στα νερά. Αν τα παίρνει στον θάλαμο καύσης και τα καίει θα φανεί επιτόπου στο διαγνωστικό καυσαερίων, αλλά θα έβγαζε και μπλέ καπνό από την εξάτμιση. Δεν υπάρχει περίπτωση να σου ρουφάει τόσο λάδι και να μην φαίνεται πουθενά τίποτα.

Ερώτηση κρίσεως...τι λάδι σου έβαλαν την τελευταία φορά; Κοίταξε κατ'αρχάς φλάντζες κάρτερ, τάπα κάρτερ και δοχείο λαδιού μήπως ιδρώνει πουθενά, και αν δεν ιδρώνει πάρε ένα καλό λάδι που να προτείνεται για τον κινητήρα σου (λέω τυχαίως Castrol Edge sport 10W60 γιατί μπαίνει σε όλα τα Μ5Χ μοτέρ) και βάλε.

ΥΓ. Επίσης ερώτηση κρίσεως...όταν έκανες το σερβις, τα κοίταξες τα λάδια μετά; Γιατί καμία φορά "ξεχνάνε" οι μηχανικοί πόσο παίρνει το κάθε μοτέρ...

oldcarskickass
07-02-09, 18:03
Μαγιονέζα, άρα 100% από κάπου περνάει νερό στο κύκλωμα λαδιού.

Λογικά όπως λέει και ο Νίκος είναι μακριά από τον κύλινδρο άρα έχεις μικρές πιέσεις.

Από τη στιγμή μάλιστα που δεν παρατήρησες και τίποτα ύποπτες επικαθίσεις στα παλιά μπουζί αυτό επιβαιβεώνεται.


Καλό είναι να το κοιτάξεις το συντομότερο (αν όχι σε χρόνο τότε το συντομότερο σε χιλιομετρικές αποστάσεις και ώρες λειτουργίας του μοτέρ).

¶νοιξες καπάκι, πλάναρε το ίσα ίσα να φύγουν οι κόλλες και η πατούρα της παλιάς φλάτζας, κάνε το ίδιο και με το μπλοκ (ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΜΥΡΙΔΟΠΑΝΟ όμως, υπάρχουν ειδικά εργαλεία για αυτό, λέγε με ρεκτιφιέ). Και ακόμα σε ΚΑΘΕ περίπτωση όταν ανοίξεις το καπάκι στο κλείσιμο και στο δέσιμο θα χρησιμοποιήσεις ΑΛΛΕΣ ΒΙΔΕΣ κεφαλής.

BILL007
07-02-09, 18:19
Nα ρωτήσω κάτι άσχετο-σχετικό?κάθε πόσες χιλιάδες (200.000?) πρέπει να αλλάξεις φλάτζα προληπτικά στο μοτέρ?:)

oldcarskickass
07-02-09, 18:28
Nα ρωτήσω κάτι άσχετο-σχετικό?κάθε πόσες χιλιάδες (200.000?) πρέπει να αλλάξεις φλάτζα προληπτικά στο μοτέρ?:)

Δε νομίζω να έχει ορίσει η BMW κάτι τέτοιο, συνήθως μια καμένη φλάτζα αν την αλλάξεις σύντομα δεν έχει άλλες επιπτώσεις στο μοτέρ.

Προληπτικά μπορείς να την αλλάζεις και κάθε 10.000 χλμ, είναι καθαρά θέμα χρήσης.

Θυμάμαι το Μ10Β16 που είχε το αμάξι πριν το πάρω εγώ από τον πατέρα μου.

Στις 290.000 χλμ ανοίξαμε καπάκι για να την αλλάξει όπως λες προληπτικά.

Ε τσάμπα κόπος ήταν, ούτε τα δαχτυλίδια δεν είχαν ίχνος φθοράς (ορατής φθοράς, όχι κόπωσης). Και μάλιστα το ξανακλείσαμε χωρίς καν να πλανάρουμε καπάκια και μπλοκ, μόνο με καινούρια φλάτζα και βίδες και μέχρι τα 365.000 που το σταμάτησα ούτε νερό έκαιγε ούτε λάδι, δούλευε χειμώνα καλοκαίρι (και το καλοκαίρι με a/c και στην κίνηση).

DASMANIA
07-02-09, 18:50
να ρωτησω και εγω... τσιμουχακια βαλβιδων ?

oldcarskickass
07-02-09, 19:32
να ρωτησω και εγω... τσιμουχακια βαλβιδων ?

Όταν βλέπεις και τσιμπάει λαδάκι, ή λαδώνει κανένα μπουζί ενώ η συμπίεση είναι στα εργοστασιακά επίπεδα.

Το εργοστάσιο δίνει ένα εύρος +/- 5% από τις τιμές συμπίεσης οπότε βάλε ένα +5% και -10% λόγω παλαιότητας πριν αρχίσεις να ανησυχείς.

Αλλά και πάλι πιστεύω ότι με ευλαβικά σέρβις με ΣΩΣΤΟ λάδι και ΣΩΣΤΟ σπάσιμο (ποτέ με κρύο ΛΑΔΙ, όχι νερό) δε νομίζω να εμφανίσει τέτοια σημάδια ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ BMW μοτέρ πριν τις 300.000 - 400.000 χλμ.

MrZ
07-02-09, 21:24
Λοιπόν,πήγα και τσέκαρα την τάπα που συμπληρώνουμε λάδια και είναι πεντακάθαρη.
Απ'ότι βλέπω στην απόδειξη του service, λέει λάδι 5w40-1(το -1 δεν ξέρω τί είναι...),μάρκα δεν αναγράφει.

Δυστυχώς λόγω φόρτου εργασίας δεν έχω την άνεση χρόνου να ασχοληθώ ο ίδιος ούτε με το αυτοκίνητο,ούτε να μείνω στο συνεργείο να παρακολουθήσω το "μάστορα".Οπότε απλώς τη δευτέρα θα πάω και θα του πώ τί και πώς,το αφήνω και πάω στη δουλειά μου.Τηλέφωνο το μεσημέρι να μάθω τη διάγνωση...

oldcarskickass
08-02-09, 00:59
Μα η τάπα ρε παίδες στα Μ50 έχει ένα πλαστικό από κάτω.

Δλδ δε βλέπεις ούτε κοκκοράκια ούτε τίποτα, μόνο ένα πλαστικό που ουσιαστικά είναι εκεί για να μη γίνεται αυτό που λέτε.

elvetost
08-02-09, 01:38
Φιλε μου μην ανησυχεις πολυ! Μπορει να ειναι και τοπικη υγρασια που να μαζευτεικε στο δεικτη λαδιου κινητηρα και μπορει να περασε ακομα και με το πλυσιμο!!!
Μου εχει συμβει προσωπικα! Ελεγξε την ταπα λαδιου για συμπληρωμα στο πανω μεροσ του κινητηρα. Αν εχεις προβλημα με φλαντζα ειναι απο τα πρωτα μερη που εμφανιζετε η... μαγιονεζα!
Επισης παρακουλουθησε την σταθμη του νερου στο αυτοκινητο και αν δεν δεις κατι σε αυτα τοτε εισαι 99% οκ!
Ελπιζω να βοηθησα!
Χρηστος
ΥΓ. Μαμω την αυπνια μου....

MrZ
08-02-09, 10:05
Φιλε μου μην ανησυχεις πολυ! Μπορει να ειναι και τοπικη υγρασια που να μαζευτεικε στο δεικτη λαδιου κινητηρα και μπορει να περασε ακομα και με το πλυσιμο!!!


Είναι η δέυτερη άποψη που ακούω η οποία αποκλείει τη φλάτζα...Πρώτη άποψη από φίλο που δούλευε σε ρεκτιφιέ ο οποίος μου είπε ότι ίσως τα λάδια που μου βάλανε να ήταν πολυκαιρισμένα και να περιείχαν υγρασία,η οποία και εμφανίστηκε τώρα.

Θα το κάνω μερικές βόλτες ακόμα όπως είναι,με προσοχή και θα τσεκάρω τακτικά θερμοκρασίες, νερά και λάδια.Εάν η "μαγιονέζα" όπως τη λέτε γίνει περισσότερη θα το πάω συνεργείο.

Nick_E60_GR
08-02-09, 10:34
Είναι η δέυτερη άποψη που ακούω η οποία αποκλείει τη φλάτζα...Πρώτη άποψη από φίλο που δούλευε σε ρεκτιφιέ ο οποίος μου είπε ότι ίσως τα λάδια που μου βάλανε να ήταν πολυκαιρισμένα και να περιείχαν υγρασία,η οποία και εμφανίστηκε τώρα.

Θα το κάνω μερικές βόλτες ακόμα όπως είναι,με προσοχή και θα τσεκάρω τακτικά θερμοκρασίες, νερά και λάδια.Εάν η "μαγιονέζα" όπως τη λέτε γίνει περισσότερη θα το πάω συνεργείο.

¶νοιξε και το φίλτρο λαδιού να δεις, πως είναι τα πράγματα εκεί? έχει μαζέψει καθόλου λάσπη? Εγώ θα σου πρότεινα να αλλάξεις λάδι, ή να το βγάλεις και να το σουρώσεις με ένα καλσόν. Έτσι θα κάνεις πιο σαφή έλεγχο, αν πρόκειται για υγρασία, ή για νερά που πέρασαν με κάποιο τρόπο απο έξω μέσα.

Nick_E60_GR
08-02-09, 10:52
Αν συνεχιστεί το φαινόμενο, μην το κυκλοφορείς έτσι, γιατί η υγρασία προκαλεί φθορές!!

oldcarskickass
08-02-09, 11:17
Αν συνεχιστεί το φαινόμενο, μην το κυκλοφορείς έτσι, γιατί η υγρασία προκαλεί φθορές!!

Oh yes, βασικά με αυτό το λάδι η ΜΟΝΗ διαδρομή που θα κάνεις καλό είναι να είναι ΜΟΝΟ προς το συνεργείο.

Γιατί μπορεί να τη γλυτώσεις απλά με μια αλλαγή, στη χειρότερη όμως πας για μοτέρ.

nikos_E34
08-02-09, 11:18
να ρωτησω και κατι τελευταιο?επλυνες τελευταια τη μηχανη με πιεστικο?ρε παιδια το λαδι δεν ειχε υγρασια πριν μπει στον κινητηρα ΕΛΕΟΣ τι καθεστε και λετε ρε γμτ! και σε βαρελι να ηταν το λαδι το νερο ειναι πανω πανω μιας και το λαδι ειναι πιο βαρι....και ενα κουβα νερο να ειχε μεσα το βαρελι παλι με καμια παναγια δεν προκειται να υγραθει..αν ειναι δυνατον!
πολυκαιρισμενα λαδια και υγρασια....να το βαλουμε στα χιτ του φορουμ...ενα λαδι και μετα απο 10 χρονια να το χρησιμοποιησεις δεν εχει διαρκεια ληξης...ΕΑΝ βαλεις μπρος το αμαξι και κινηθει τοτε ανακατευεται με τα σκουπιδια καυσης που ξεπλενει τη μηχανη και ΤΟΤΕ ξεκιναει η αντιστροφη μετρηση του που ειναι ενας χρονος η 10-15000 χλμ αναλογα με τον τυπο του λαδιου...πολυκαιρισμενα λαδια και υγρασια...μαλιστα!το ακουσαμε και αυτο!

γνωμη μου ειναι πηγαινε αλλαξε τα λαδια με ολοιδια 5-40 και κοιτα το...αν κανει μαγιονεζα στο καπακι που συμπληρωνεις λαδι η εστω και λιγο στην στεκα τοτε καλα ειναι να πας να το δεις...σε μακροχρονιο αποτελεσμα τι μπορει να συμβει?τιποτα!ανακατευεις λαδια με νερο και σκοτωνεις το μοτερ αυτο ειναι...
εγω υποψιαζομαι πλυσιμο με πιεστικο στη μηχανη και εμμονη στη μερια που ειναι η στεκα...

z3 2.2
08-02-09, 11:18
Φιλε μου μην ανησυχεις πολυ! Μπορει να ειναι και τοπικη υγρασια που να μαζευτεικε στο δεικτη λαδιου κινητηρα και μπορει να περασε ακομα και με το πλυσιμο!!!
Μου εχει συμβει προσωπικα! Ελεγξε την ταπα λαδιου για συμπληρωμα στο πανω μεροσ του κινητηρα. Αν εχεις προβλημα με φλαντζα ειναι απο τα πρωτα μερη που εμφανιζετε η... μαγιονεζα!
Επισης παρακουλουθησε την σταθμη του νερου στο αυτοκινητο και αν δεν δεις κατι σε αυτα τοτε εισαι 99% οκ!
Ελπιζω να βοηθησα!
Χρηστος
ΥΓ. Μαμω την αυπνια μου....

Σωστος.Ας μην πανικοβαλουμε το παιδι με θεωριες συνομοσιας φλατζας!!!

oldcarskickass
08-02-09, 11:21
να ρωτησω και κατι τελευταιο?επλυνες τελευταια τη μηχανη με πιεστικο?ρε παιδια το λαδι δεν ειχε υγρασια πριν μπει στον κινητηρα ΕΛΕΟΣ τι καθεστε και λετε ρε γμτ! και σε βαρελι να ηταν το λαδι το νερο ειναι πανω πανω μιας και το λαδι ειναι πιο βαρι....και ενα κουβα νερο να ειχε μεσα το βαρελι παλι με καμια παναγια δεν προκειται να υγραθει..αν ειναι δυνατον!
πολυκαιρισμενα λαδια και υγρασια....να το βαλουμε στα χιτ του φορουμ...ενα λαδι και μετα απο 10 χρονια να το χρησιμοποιησεις δεν εχει διαρκεια ληξης...ΕΑΝ βαλεις μπρος το αμαξι και κινηθει τοτε ανακατευεται με τα σκουπιδια καυσης που ξεπλενει τη μηχανη και ΤΟΤΕ ξεκιναει η αντιστροφη μετρηση του που ειναι ενας χρονος η 10-15000 χλμ αναλογα με τον τυπο του λαδιου...πολυκαιρισμενα λαδια και υγρασια...μαλιστα!το ακουσαμε και αυτο!

γνωμη μου ειναι πηγαινε αλλαξε τα λαδια με ολοιδια 5-40 και κοιτα το...αν κανει μαγιονεζα στο καπακι που συμπληρωνεις λαδι η εστω και λιγο στην στεκα τοτε καλα ειναι να πας να το δεις...σε μακροχρονιο αποτελεσμα τι μπορει να συμβει?τιποτα!ανακατευεις λαδια με νερο και σκοτωνεις το μοτερ αυτο ειναι...
εγω υποψιαζομαι πλυσιμο με πιεστικο στη μηχανη και εμμονη στη μερια που ειναι η στεκα...


Από τη στιγμή που είναι σφραγισμένο και στο κουτί του Νίκο, δε θα έχει πρόβλημα από τη στιγμή που το χτυπήσει οξυγόνο αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση.
Σωστος.Ας μην πανικοβαλουμε το παιδι με θεωριες συνομοσιας φλατζας!!!

Ναι καλό θα είναι να το κοιτάξει όμως, γιατί εκεί που έπρεπε να υπάρχει ΜΟΝΟ λάδι έχει μαγιονέζα.

MrZ
08-02-09, 12:46
Σκούπισα το καπάκι που συμπληρώνουμε λάδια,εντάξει δεν έγινε πεντακάθαρο αλλά έμεινε στεγνό.Έκανα μια μικρή βόλτα και ξανακοίταξα το καπάκι και το δείκτη.Το καπάκι είναι στεγνό όπως το άφησα αλλά ο δείκτης έχει πάλι τέτοιες κιτρινίλες.Αύριο πρωί πάω συνεργείο.
(καμία αλλαγή σε στάθμη λαδιών-νερού,θερμοκρασία)

gkaos
08-02-09, 13:59
ΕΛΕΟΣ τι καθεστε και λετε ρε γμτ! και σε βαρελι να ηταν το λαδι το νερο ειναι πανω πανω μιας και το λαδι ειναι πιο βαρι..αν ειναι δυνατον!


Αυτο λεω και εγω!Ελεος:icon11:
Πιο μεγαλο ειδικο βαρος εχει το νερο πληροφοριακα ,για αυτο και το λαδι μενει στην επιφανεια ενος δοχειου με νερο.Εκτος και εχει αλλαξει κατι τελευταια...

Στο θεμα του φιλου μας τωρα,προτεινω αλλαγη με καποιο επωνημο λαδι Μrz να κανεις γιατι με κακης ποιοτητας λαδι αν σου βαλανε.. μπορει να δεις αυτο που ειδες στη βεργα..Το εχω παθει για αυτο το λεω

elvetost
08-02-09, 16:28
Καλη τυχη φιλε μου, αν και εμμενω στην αποψη μου. Αν τραβουσε νερα απο το ψυγειο θα επρεπε να πεσει η σταθμη τους....
Παντως σιγουρα μια αλλαγη λαδιων εινα επιτακτικη. Εγω θα προτεινα να βαλεις καποιο φτηνο λαδι, να δεισ πως θα παει. Και αν ολα κουλ, τοτε το ξανα-αλλαζεις αμεσα με αυτο της επιλογης/ προτιμησης σου.
Παντως τσεκαρε και τον δεικτη για πιθανο σχισμενο ο-ρινγκ που θα επετρεπε τα νερα να περασουν, ειδικα οπως ειπες σε πλυσιμο του τουτου!
Καλη τυχη και κρατα μας ενημερους!
Παντως και η φλαντζα να ειναι, εσυ παλι χαλαρα δες το! Δεν ειναι και ΦΟΒΕΡΗ ζημια!
Να εισαι καλα, καλη τυχη!
Χρηστος

MrZ
09-02-09, 21:42
Πήγα σήμερα το πρωί στο συνεργείο,βγάζω τη βελόνα να τους τη δείξω και είχε αρκετά λιγότερη "μαγιονέζα"...Κοιτάξανε την τάπα λαδιών και αυτοί,τα νερά...Με ρωτήσανε πόσο καιρό το έχω ακίνητο γιατί αυτό είναι απλώς υγρασία(λένε).Τους απαντώ ότι είναι το μόνο και καθημερινό μου μέσο μετακίνησης.Απλώς μου είπαν να το παρακολουθήσω για λίγο καιρό και αν κάτι δεν πάει καλά,το ξαναπάω.

Εγώ παραξενέυτηκα που ο δείκτης είχε λιγότερη "μαγιονέζα".Υπάρχει περίπτωση να είχε μπεί νερό στον δείκτη λαδιών μόνο?Και στο βάλε-βγάλε τόσες φορές που το κοίταξα να την αφαίρεσα?Επίσης στο πρώτο post λέω για πλύσιμο,εξωτερικό, όχι μηχανής.Έχω να πλύνω το χώρο του κινητήρα από πρίν την αλλαγή λαδιών που έκανα πρίν από ένα μήνα ακριβώς.¶υριο το πρωί θα ξανακοιτάξω τη βελόνα,για να δούμε...

elvetost
09-02-09, 21:46
Αυτα ειναι ευχαριστα νεα φιλε μου! Απο το συνεργειο τι αλλο σου ειπανε? Εχει ενα τεστ με ενα χημικο που αλλαζει χρωμα οταν στο κυκλωμα νερου ωρισκει αναθυμιασεις απο καυσιμο, που ειναι και το πρωτο στοιχειο που περναει απο μια φλαντζα που εχει αρχισει να παραδιδει πνευμα. Στο κανανε?
Αντε καλη τυχη μαν!

gkaos
10-02-09, 11:18
Λαδια γιατι δεν αλλαζεις μια?Ωστε να το παρακολουθησεις απο την αρχη το φαινομενο

MrZ
10-02-09, 22:10
Από την τελευταία αλλαγή λαδιών δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και είναι ακόμα διαφανή-καθαρά.Σήμερα που ξανακοίταξα το δείκτη έψαχνα να βρώ τις κιτρινίλες...Αύριο το πρωί θα βγάλω φωτογραφία πάλι.Έχω την εντύπωση ότι μόνο στον δείκτη ήταν η υγρασία.

Όχι, στο συνεργείο δεν έβαλαν κανένα χημικό ούτε συσκευή-εργαλείο πλησίασε το αυτοκίνητο.

elvetost
10-02-09, 23:31
Φιλε μου κατα 99% εισαι οκ!
Αντε βρε! Καλα χιλιομετρα με ασφαλεια.
Αν δεν σου ειναι αβασταχτο το κοστος, αλλαξε του κι ενα λαδακι, ετσι για να κα8αρισει το καρτερ καλα απο μεσα μωρε!
Ελπιζω να βοηθησα, να σαι καλα.
Χρηστος

Sokrates E46
09-04-09, 12:33
Μετά από ένα περίεργο μπούκωμα σε απότομο πάτημα γκαζιού(...) το παρατήρησα το εξής:

Κάτω από το νούμερο 5,
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/318i-M43/ECE/L/N/2001/04/mg-11/ill-11_2065/

και πάνω από το νούμερο 6
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/318i-M43/ECE/L/N/2001/04/mg-11/ill-11_2054/#6

στάζει αντιψυκτικό.
Δεν βγάζει καπνό από πίσω, ούτε καίει λάδια.
Συμπληρώνω παραφλού, διότι έχω βάλει τάπα χαμηλότερης πιέσεως στο παγούρι (1,5bar), έτσι ώστε να μην σπάει εύκολα το παγούρι (το έχω αλλάξει 2 φορές σε 1 χρόνο).

Μήπως πλέον πάω για φλάτζα :dance:?
Δεν το έχω ξανακάνει και δεν γνωρίζω :nixweiss: ούτε κοστολόγια, ούτε εργασίες?
Έχει κανείς εικόνα να μου πει? Αnyone?
χλμ 327.000.

Μαζεύω χρήματα για μπάξιμο (2.8 - 3.0λτ), αλλά έχω ψωμί ακόμα. Δεν πρέπει να με αφήσει στον δρόμο όμως..

Sokrates E46
09-04-09, 12:35
Ξέχασα, Ε46 1895cc, 2001.

VATOS
09-04-09, 12:48
αυτο ειναι φλατζα θερμοστατη , ειναι οτι πιο φτηνο μπορουσε να σου βγαλει..μην μασας , πανε αλλαξε το...δεν πιστευω να εχεις αλλο προβλημα...

VATOS
09-04-09, 12:51
απο αυτα που λες , και απο αυτα που διαβασα , πιστευω δεν εχεις κανενα προβλημα με φλατζα , αλλα και ουτε με τιποτα αλλο. υγρασια ηταν στο δεικτη και στο καπακι...συμβαινει τον χειμωνα , γιατι οι αναθυμιασεις απο το καπακι σου , πανε στην εισαγωγη ( στο κολαρο ) και αν τυχον ειχε τιποτα υγρασια περνανε...Το επαθα και εγω αυτο , πριν κανα μηνα , και ετρεχα σαν τρελος στα συνεργεια , αλλαξα και αντλια νερου, και φλατζα στον θερμοστατη , ακυρωσα και τις αναθυμιασεις απο την εισαγωγη με ενα φιλτρακι αναθυμιασεων , και δεν το ξαναειδα...

andreas_R
09-04-09, 12:59
Ειναι ο λεγομενος πουρες
παιρνανε τα νερα στα λαδια

Sokrates E46
09-04-09, 15:12
αυτο ειναι φλατζα θερμοστατη , ειναι οτι πιο φτηνο μπορουσε να σου βγαλει..μην μασας , πανε αλλαξε το...δεν πιστευω να εχεις αλλο προβλημα...

Έτσι φαίνεται, πήγα στο συνεργείο αλλά είχε πάρα πολλά αυτοκίνητα. Θα πάω αύριο το πρωί.
Αυτό που δεν ξέρω είναι αν είναι υπεύθυνο για το μπούκωμα που έχει. Δεν ανοίγει τόσο γρήγορα όσο πριν, και κομπιάζει γμτ.

Sokrates E46
10-04-09, 17:50
+1 φίλε μου. Αντικαταστάθηκε ολόκληρος ο θερμοστάτης. Μαζί με επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου, 192γιουρο...
Επίσης. επιμένει το διαγνωστικό στο πλούσιο μίγμα.
Πάμε για"λ", και αν επιμένει ακόμα τότε λουφτ.
Ενδεικτικές τιμές Καρλος:
"λ" = 250ευρο, λουφτ=350ευρο, φλάτζα κεφαλής=1.000...

αυτο ειναι φλατζα θερμοστατη , ειναι οτι πιο φτηνο μπορουσε να σου βγαλει..μην μασας , πανε αλλαξε το...δεν πιστευω να εχεις αλλο προβλημα...

konc
10-04-09, 18:07
Ενδεικτικές τιμές Καρλος:
"λ" = 250ευρο, λουφτ=350ευρο, φλάτζα κεφαλής=1.000...

Για να μην αρχίσω και βρίζω και θεωρηθεί δυσφήμιση, θα το πω κόσμια: Αν δεν σου περισσεύουν, ρώτα και αλλού τιμές...

fz21
10-04-09, 18:43
+1 φίλε μου. Αντικαταστάθηκε ολόκληρος ο θερμοστάτης. Μαζί με επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου, 192γιουρο...
Επίσης. επιμένει το διαγνωστικό στο πλούσιο μίγμα.
Πάμε για"λ", και αν επιμένει ακόμα τότε λουφτ.
Ενδεικτικές τιμές Καρλος:
"λ" = 250ευρο, λουφτ=350ευρο, φλάτζα κεφαλής=1.000...

δεν ξερω για τα υπολοιπα αλλα το λουφτ μεταχειρισμενο το βρισκεις με κανενα 50ευρο.....
πολλα σου εχει πει παντως

Sokrates E46
21-04-09, 17:13
Αντλία νερού πριν το Πάσχα αντικαταστάθηκε. Είχε ψιλοδιαρροή, αρχικό στάδιο. (120ευρώ)
Παρατήρησα όμως το Πάσχα ότι εξακολουθούσε να ρίχνει κάποιες σταγόνες. Και σήμερα εντόπισα και την διαρροή.
Από την δεξιά πλευρά το νούμερο 6.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318i-M43/LHD/N/2001/april/browse/engine/cylinder_head_attached_parts/
Τι αλλάζεται συνήθως μαζί με αυτό (εκτός από ολόκληρο το αυτοκινητο...) ?

Strax
22-04-09, 08:58
Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις και άλλα πράγματα μαζί με τη φλάντζα. Βέβαια, αφού ανοίγεται το μοτέρ καλό είναι να δεις μήπως χρειάζεται κάτι να το κάνεις ταυτόχρονα. Αλλά μάλλον βλέποντας και κάνοντας προχωράς.

s318is
28-04-09, 15:45
Αν βλέπεις την διαρροή μάλλον πας για φλάτζα.
Κοίτα και την συμπίεση.Εμένα είχε μεγάλη διαφορά ο ένας κύλινδρος
επειδή έπαιρνε νερά.Το οποίο φάνηκε αμέσως όταν το ανοίξαμε το καπάκι.
Και αν ανοιξεις καπάκι,κανε και έναν έλεγχο στα εντόσθια!
Και καλή λύση ειναι η αλλαγή όλων των σωληνώσεων,ειδικά αυτών που
ειναι στην πίσω πλευρά του κινητήρα.

Sokrates E46
15-05-09, 15:41
Επανέρχομαι λοιπόν,
έπειτα από μία πικρή εβδομάδα (ακύρωση dm συναυλίας, πρώιμου χωρισμού και πολλών παρεξηγήσεων) πήρα φόρα και έκανα την επέμβαση στην πιστή μου σύντροφο...

Φλάντζα κυλινδροκεφαλής, ωστήρια, όλοι οι διακλαδωτήρες και σωληνώσεις, φλάτζα καπακιού, εννοείται νέες βίδες + bonus βάση διαφορικού αλλαγή.
Τελικά η διαδρομή αλλαγής παγούρι -> θερμοστάτη -> αντλία νερού, οδηγούσε στην παραπάνω επέμβαση..
Επισημαίνω το γεγονός ότι, δεν ανέβασε ποτέ θερμοκρασία και την πρόλαβα (πριν την κάψω) σε πρόιμο στάδιο, το οποίο εμφανιζόταν μέσω των διαρροών, χωρίς να ανακατέψει το αντιψυκτικό με το λάδι.
Η επέμβαση πήρε μέρος σε γνωστό συνεργείο της λεωφ.Πεντέλης, όσο για τα αποτελέσματα ανυπομονώ το σκ να κάνω όσα περισσότερα χλμ μπορέσω!!

Αντών///is
15-05-09, 16:19
Τσιμουχάκια βαλβίδων; Οδηγοί βαλβίδων; Έδρανα βαλβίδων; Ελατήρια βαλβίδων; Νομίζω πως τα τσιμουχάκια πρέπει να αλλαχθούν οπωσδήποτε σε τέτοια επισκευή και τα υπόλοιπα τουλάχιστον να ελεγχθούν - ιδανικά να αντικατασταθούν, έστω και προληπτικά. Τρίψιμο βαλβίδων;
Ελεγχος διαδρομής καδένας εκκεντροφόρου; ( καδένα έχει; ) -> γλύστρες, τεντωτήρες: πιθανές αντικαταστάσεις.