PDA

Επιστροφή στο Forum : M φρένα Vs BMW performance φρένα


DimitrisZ4
07-02-09, 22:28
Σας τα εχω πρηξει τελευταια...αλλα δεν εχω που αλλου να ρωτησω :) ποια ειναι καλυτερα φρενα ? δηλαδη αμα εχει καποιος Μ...ειναι καλυτερα να βαλει τα bmw performance ?

mitsos_chania
08-02-09, 00:32
τα performance ειναι 6πιστονα ενω τα Μ μονοπιστονα.και μονο απο αυτο μπορεις να καταλαβεις

MaSt0RaS
08-02-09, 01:11
Σας τα εχω πρηξει τελευταια...αλλα δεν εχω που αλλου να ρωτησω :) ποια ειναι καλυτερα φρενα ? δηλαδη αμα εχει καποιος Μ...ειναι καλυτερα να βαλει τα bmw performance ?

καλα πριν σου ερθει το Μ κανεις σχεδια για αλλαγη... σε υπερκαλυπτουν τα Μ παντως...!

S 2000
08-02-09, 10:39
Τα φρενα ειναι πολυ καλα και σε καλυπτουν οποτε τα
χρειαστεις μια χαρα.
Το μονο μονο προβλημα που υπαρχει ειναι εαν φρεναρεις
πανω απο δυο- τρεις φορες συνεχομενες με 250+..............
Τοτε ζεσταινονται αρκετα και οση δυναμη και αν ασκεις
στο πενταλ του φρενου δεν θα σταματησεις εκει που θελεις
αλλα αρκετα πιο περαααα....
Ολα αυτα που λεω ειναι απο προσωπικη εμπειρια με το Μ3 ε46,
που εχω αρχισει και το μαθαινω σιγα σιγα !

gnx
08-02-09, 10:46
Αυτό που σε συμβουλεύω να κανεις απαξ και το πάρεις, ειναι να αλλαξεις τακακια και εαν θες σωληνακια και υγρα.

KATSAMPOXAKIS
08-02-09, 10:51
Τα φρενα ειναι πολυ καλα και σε καλυπτουν οποτε τα
χρειαστεις μια χαρα.
Το μονο μονο προβλημα που υπαρχει ειναι εαν φρεναρεις
πανω απο δυο- τρεις φορες συνεχομενες με 250+..............
Τοτε ζεσταινονται αρκετα και οση δυναμη και αν ασκεις
στο πενταλ του φρενου δεν θα σταματησεις εκει που θελεις
αλλα αρκετα πιο περαααα....
Ολα αυτα που λεω ειναι απο προσωπικη εμπειρια με το Μ3 ε46,
που εχω αρχισει και το μαθαινω σιγα σιγα !

ναι αλλα το θεμα με το ζεσταμα δεν νομιζω να το λυνουν τα 6πιστονα
εκτος και αν ειναι κεραμικα φρενα τα performans.

DimitrisZ4
08-02-09, 11:54
καλα πριν σου ερθει το Μ κανεις σχεδια για αλλαγη... σε υπερκαλυπτουν τα Μ παντως...!
δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα λογια..γι αυτο το σκεφτομαι και πριν μου ερθει..

saikoE39
08-02-09, 12:29
Ας σου έρθει πρωτα…. !!!κάντο καμια βολτα… δοκίμασε τα φρένα ..και αν δεις ότι δεν σταματαει προχώρας σε αλλαγη ….

zaharias
08-02-09, 13:26
Αυτό που σε συμβουλεύω να κανεις απαξ και το πάρεις, ειναι να αλλαξεις τακακια και εαν θες σωληνακια και υγρα.

+1 Σωστος...

Ας το παρει ομως πρωτα και μετα...:D

Δες και εδω.. http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=15310&highlight=%F6%F1%E5%ED%E1

shido
08-02-09, 13:29
ναι αλλα το θεμα με το ζεσταμα δεν νομιζω να το λυνουν τα 6πιστονα
εκτος και αν ειναι κεραμικα φρενα τα performans.

Δεν μασανε τα ΄πολυπιστονα ακομα και σε συνεχομενα φρεναρισματα ψηλα...Ιδις σε 5-6 που λενε τα παιδια πιο πανω

DimitrisZ4
08-02-09, 15:42
Ας σου έρθει πρωτα…. !!!κάντο καμια βολτα… δοκίμασε τα φρένα ..και αν δεις ότι δεν σταματαει προχώρας σε αλλαγη ….
σιγουρο αυτο..! βλεποντας και κανοντας

manos///3
08-02-09, 21:02
Σας τα εχω πρηξει τελευταια...αλλα δεν εχω που αλλου να ρωτησω :) ποια ειναι καλυτερα φρενα ? δηλαδη αμα εχει καποιος Μ...ειναι καλυτερα να βαλει τα bmw performance ?

Και εγω εχω την ιδια σκεψη...Σκεφτομαι να αγορασω τα performance αλλα δεν ειμαι σιγουρος..Τα Μ ειναι πολυ καλα φρενα αλλα δεν εχουν διαρκεια, ειδικα σε track day ειναι χαλια...

Sokin M3
08-02-09, 21:51
σημερα γυρισα απο την πιστα των Σερρων που ειχα παει σε trackday με το rx8club.....τα φρενα(μαμα) φαγανε πολυ ξυλο για τρια 15λεπτα......

δεν μπορω να πω οτι ηταν απαραδεκτα αλλα οχι οτι και καλυτερο......

πολλες φορες ηταν αψογα αλλα και αρκετες φορες ειδα τον Χαρο με τα ματια μου.....

δεν ξερω τι φταει???ισως η απειρια μου,ο κανιβαλισμος μου η τα φρενα ειναι τελικα πολυ λιγα και τετοιο αυτοκινητο????

Kostas Christ
08-02-09, 21:55
αλλαξε τακακια δισκους σωληνακια και θα δεις μεγαλη διαφορα...

E36 RULES!!
08-02-09, 22:36
Ας σου έρθει πρωτα…. !!!κάντο καμια βολτα… δοκίμασε τα φρένα ..και αν δεις ότι δεν σταματαει προχώρας σε αλλαγη ….
+316520214!!!!!!!!!!!!!!!!:clap:

αλλαξε τακακια δισκους σωληνακια και θα δεις μεγαλη διαφορα...

To λες απο προσωπική εμπειρία ε??? :p::ban:

manos///3
09-02-09, 01:56
σημερα γυρισα απο την πιστα των Σερρων που ειχα παει σε trackday με το rx8club.....τα φρενα(μαμα) φαγανε πολυ ξυλο για τρια 15λεπτα..

δεν ξερω τι φταει???ισως η απειρια μου,ο κανιβαλισμος μου η τα φρενα ειναι τελικα πολυ λιγα και τετοιο αυτοκινητο????

Να εισαι σιγουρος οτι φταινε τα φρενα..
Τα εργοστασιακα φρενα στα περισσοτερα αυτοκινητα δεν εχουν προδιαγραφες για δυναμη και αποτελεσματικοτητα μετα απο συνεχη καταπονηση..Γι΄ αυτο υπαρχουν τα αγωνιστικα φρενα...
Ακομα και τα δικα μου στη πιστα παραδιδουν το πνευμα μετα απο μερικα λεπτα (345mm δισκους με δαγκανες Μ) ..τακακια φοραω Pagid RS29 ειδικα για πιστα, μπορει να βελτιωθει με σωλινακια υψηλης αλλα ελαχιστα...

Strax
09-02-09, 14:18
Εγώ πάντως με αναβάθμιση με σωληνάκια αεροπορικού τύπου, καλού υγρού φρένου (Motul 600, Castrol SRF) και τακακιών για πίστα (PFC01), δεν είχα ΚΑΝΕΝΑ απολύτως πρόβλημα. Το μεγαλύτερο θέμα είναι το τακάκι. Αυτό κάνει τη διαφορά.

Στη συνέχεια είχα βάλει και δίσκους CSL και πάλι δεν είχα πρόβλημα.

manos///3
09-02-09, 14:54
Εγώ πάντως με αναβάθμιση με σωληνάκια αεροπορικού τύπου, καλού υγρού φρένου (Motul 600, Castrol SRF) και τακακιών για πίστα (PFC01), δεν είχα ΚΑΝΕΝΑ απολύτως πρόβλημα. Το μεγαλύτερο θέμα είναι το τακάκι. Αυτό κάνει τη διαφορά.

Στη συνέχεια είχα βάλει και δίσκους CSL και πάλι δεν είχα πρόβλημα.

Αν εννοείς οτι δεν εχεις προβλημα στο δρομο θα συμφωνήσω μαζι σου..ουτε εγω εχω..
Το προβλημα ειναι οταν θελω να ευχαριστηθώ στη πιστα..
Μετα απο καμια 20αρια δυνατα πατηματα ,το πενταλ αρχιζει να μαλακωνει αισθητα και η πεδηση μειωνεται δραστικα..αναγκαζομαι να φρεναρω τουλαχιστων 10 μετρα πισω απο το σωστο σημειο φρεναρισματος...

Strax
09-02-09, 14:58
Αν εννοείς οτι δεν εχεις προβλημα στο δρομο θα συμφωνήσω μαζι σου..ουτε εγω εχω..
Το προβλημα ειναι οταν θελω να ευχαριστηθώ στη πιστα..
Μετα απο καμια 20αρια δυνατα πατηματα ,το πενταλ αρχιζει να μαλακωνει αισθητα και η πεδηση μειωνεται δραστικα..αναγκαζομαι να φρεναρω τουλαχιστων 10 μετρα πισω απο το σωστο σημειο φρεναρισματος...

Τα τακάκια που γράφω παραπάνω (PFC01) είναι αποκλειστικά για χρήση στην πίστα. Τα έβαζα μια μέρα πριν πάω στην πίστα και τα έβγαζα συνήθως την επόμενη μέρα.

Με αυτά, δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα στην πίστα. Τακάκια που είναι κατάλληλα και για δρόμο, δεν θα σε καλύψουν.

manos///3
09-02-09, 15:02
Εγω φοραω Pagid RS29 καταλληλα για πιστα.
Θα δοκιμασω σωληνακια υψηλης και καποιο καλο υγρο..
Δηλαδη εσυ δε παρατηρεις στο δικο σου φαινόμενα οπως αναφερω παραπανω?
Σε πιοια πιστα το βαζεις?

sm6
09-02-09, 15:03
μπορουν ισως να τον καλυψουν τα Pagid RS19/29.

Strax
09-02-09, 15:09
Το αμάξι δεν το έχω πια.

Είχα πάει 2 φορές στις Σέρρες, μία στα Μέγαρα, μία στο Καρτόδρομο και μία στο Nurburgring.

Τακάκι από τακάκι έχει τεράστια διαφορά. Δες εδώ (http://www.zeckhausen.com/BMW/E46_M3.htm) για το PFC01 που έβαζα μπροστά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για πίστα.

manos///3
09-02-09, 15:15
Το αμάξι δεν το έχω πια.

Είχα πάει 2 φορές στις Σέρρες, μία στα Μέγαρα, μία στο Καρτόδρομο και μία στο Nurburgring.

Τακάκι από τακάκι έχει τεράστια διαφορά. Δες εδώ (http://www.zeckhausen.com/BMW/E46_M3.htm) για το PFC01 που έβαζα μπροστά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για πίστα.

Εχεις παει στο Ring!!!!!!!! Το ονειρο μου!!! Αν και δυσκολο να πετυχω το 7:50.. χαχαχαχαχα

Δεν εχω μπει στις πιστες που λες αλλα εδω στο Τυμπακι εχει δυο Κ που ερχεσαι με καμια 200αρια και κοβεις στα 50..Ανεβαινω ολος πανω στο πενταλ..Δεν ξερω αν με καλυπτει ενα αγωνιστικο τακακι..Μαλλον για πιο ολοκληρωμενη λυση ψαχνομαι..Θα δοκιμασω ομως σωληνακια και υγρα και μετα βλεπουμε..Δεν ξερω βεβαια αν θα με καλύψουν τα 6πιστονα της BMW performance μιας και αυτο ειναι το θεμα μας...

Αχχχχχ Nurburgring :love::love:

sm6
09-02-09, 15:22
ναι, για να γλιτωσεις το βαλε-βγαλε τα Pagid ειναι οτι καλυτερο. δουλευουν και στο δρομο. αξιοπρεπεστατα.
τα φοραει και το ρινγκ-ταξι.

nik hamann
09-02-09, 15:32
επειδη φορουσα τα bmw performance απλα το αμαξι ειναι αλλου
σταματαει οσο και αν εχουν ζοριστει
ενω με τα μαμα m3 ειναι για τον ........
τα προτεινω με δισκους csl

manos///3
09-02-09, 15:36
επειδη φορουσα τα bmw performance απλα το αμαξι ειναι αλλου
σταματαει οσο και αν εχουν ζοριστει
ενω με τα μαμα m3 ειναι για τον ........
τα προτεινω με δισκους csl

Τωρα τι φορας?

nik hamann
09-02-09, 15:58
Τωρα τι φορας?

ta mama γιατι πουλαω το αμαξι
και τα performance τα πουλαω

manos///3
09-02-09, 16:04
ta mama γιατι πουλαω το αμαξι
και τα performance τα πουλαω

Θα σου στελνα πμ αλλα το εχεις κλειδωμενο..
Σου ειναι ευκολο να στειλεις φοτο και να μου πεις τιμη γαι τις δαγκανες?
Ευχαριστω!

thomelef
14-02-09, 14:00
Βασικά απο τη δική μου εμπειρία ένα έχω να πώ.
Τα φρένα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και ειδικότερα οι δίσκοι, δεν είναι και απο τα δυνατά του σημεία,αν και τη δουλειά τους την κάνουν καλά.
Εγώ πάντως στη τελευταία αλλαγή που έκανα έβαλα brembo δίσκους με τις μαμά δαγκάνες και μπορώ να πω οτι οι διαφορά είναι αισθητή....
Το φρένο δεν κουράζεται και τόσο πολύ ούτε το τιμόνι τρέμει μετά απο 3-4 καλά φρεναρίσματα.
Ο θόρυβος όμως πάντα θόρυβος μιας και προέρχεται απο τις τρύπες των δίσκων.

chief
16-03-09, 19:26
Και εγώ με την σειρά μου να πω οτι τα φρένα του Μ3 ειναι μια παραφωνια στο συνολο του αμαξου.
Δεν φτάνει που δεν φρεναρουν πολυ καλά,( γιατι εαν συγκρινουμε αμάξια παρομιας υποδυναμης θα δουμε οτι το Μ3 υστερεί στο θέμα φρεναρισμα) ζεστένονται και πολύ ευκολα. Επισης οι δισκοι στραβώνουν πολύ ευκολα.
Γεννικά για την ποιότητα και την δύναμη του Μ3, τα φρένα δεν ταιριάζουν με το αμάξι.
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω, οσοι εχουν διαφορετική αποψη, ας οδηγησουν ενα PORSCHE, οποιοδηποτε EVO απο το VI και πάνω, εστω και ένα sti.
Η λύση ειναι μια: Αλλαγη σε δίσκους και τακάκια

DimitrisZ4
24-08-09, 00:32
παιδια τα φρενα μου δεν μ αρεσουν καθολου.......ελεος δηλαδη...εναλλακτικες ?

Geo_3D
24-08-09, 00:40
Ξεκινας με τακακια και υγρα φρενων
Εχουν αναφερθει πιο πισω μερικες πολυ καλες λυσεις

DimitrisZ4
24-08-09, 00:46
γιωργο ποια μου προτεινες τις προαλλες ? Pagid RS19/29. ? ξερεις καποιο μαγαζι για αγορα κ τοποθετηση ? καλυτερα απο internet ? για τακακια υγρα κ σωληνακια μιλαω....p.s. εχω CSL δισκους...αν πηγαινα για πολυπιστονα να κοιταω προς Brembo μερια ? κ ποσο πανε αυτα ?

Geo_3D
24-08-09, 01:13
ferodo ds 25000
motul rbf 600

ξεκινα με αυτα και αν δεν μεινεις ευχαριστημενος το ξανακοιταμε το θεμα

nickvas19
24-08-09, 01:32
ferodo...θα συμφωνησω απο το στωμα μου το πηρες...ομως προς γνωση σας...ενα ¨καλο τακακι¨ (που δεν ζεστενεται τοσο) ειναι και πιο σκληρο...την ακουνε πιο γρηγορα οι δισκοι και στραβωνουν πιο ευκολα...το ενα φερνει το αλλο...για να βαλεις καλο τακακι θελει και καλο δισκο.

alexk
24-08-09, 14:02
Τα ferodo ds2500 στα Μ3 άν υπερθερμανθούν (π.χ. πίστα) αφήνουν κατάλοιπα στον δίσκο και μετά έχεις πολλούς κραδασμούς.
Εγώ θα έλεγα όχι στο ds2500 άν πρόκειται να το λιώσεις. Για καθημερινή χρήση είναι καλό νομίζω.

DimitrisZ4
24-08-09, 14:25
να φορεσω αυτα καλυτερα που φορας κ εσυ ? Pagid RS19 ?

manos///3
24-08-09, 14:30
να φορεσω αυτα καλυτερα που φορας κ εσυ ? Pagid RS19 ?

Δημητρη αν δε μπαινεις σε πιστα δεν υπαρχει λογος να βαλεις Pagid..Ειλικρινα θα σου σπασει τα νευρα ο θορυβος...Πες του Αλεξ..

Και ειμαι Ηρακλειο..εσυ Αθηνα..πως θα τα ακουσεις?

DimitrisZ4
24-08-09, 14:34
ααα οκ δεν το ξερα...ε αμα ειναι να μου σπασει τα νευρα να μην τα φορεσω...

Geo_3D
24-08-09, 14:37
Θεωρω πως για χρηση δρομου,τα ferodo ειναι τα πιο ιδανικα
Πανω απτον μεσο ορο τον καθαρα δρομισιων τακακιων
Λιγο κατω απτον μεσο ορο τακακιων πιστας

stef
24-08-09, 15:15
Δημήτρη στην γειτονία σου (Αγ.Παρασκευή) υπάρχει ο πλέον ειδικός για φρένα μακράν...
Μόραρης λέγεται και θα ψάξω να σου βρω διεύθυνση κλπ
Ό άνθρωπος είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!

manosm3
24-08-09, 15:18
Επι της Παναγουλη ειναι! Απο σταυρο στριβουμε με κατευθυνση προς το Εθνος και ειναι στο αντιθετο ρευμα.

stef
24-08-09, 15:21
Μοραρης Βασιλης Ζαϊμη 1 Αγ.Παρασκευη 210-6080173.

DimitrisZ4
24-08-09, 15:22
Δημήτρη στην γειτονία σου (Αγ.Παρασκευή) υπάρχει ο πλέον ειδικός για φρένα μακράν...
Μόραρης λέγεται και θα ψάξω να σου βρω διεύθυνση κλπ
Ό άνθρωπος είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!

περιμενω info:dupe:

stef
24-08-09, 15:34
Σου έδωσα ήδη...

DimitrisZ4
24-08-09, 15:44
οταν εκανα ποστ εκανες κ εσυ μαλλον...σ ευχαριστω stef !!! θα περασω μια βολτα να δω τι παιζει απο τιμες

gnx
24-08-09, 15:52
Brembo εμπρος-πισω, εξαπιστονα εμπρος με 355 δισκο, τετραπιστονα πισω θα εχουν σιγουρα πανω απο €5000.

Ξεκινα απο τακακια και rbf 600 υγρα, και μετα βλεπεις. Δεν πιστευω οτι τα σωληνακια βοηθούν ιδιαιτερα στο συγκεκριμενο αμαξι. Εγω εχω βαλει και σωληνακια, της Stoptech.

Θα ηθελα να βαλω δισκους εμπρος-πισω αλλα δεν εχω βρει χαρακτους για Ζ4Μ/CSL, μονο για μπροστα απο το www.racingbrake.com.

Εαν βρεις τιποτα, κανε ενα update σε παρακαλώ.

DimitrisZ4
24-08-09, 16:16
τακακια τι εχεις βαλει ? τα rbf ποιας εταιρειας ειναι ? stoptech απο εξωτερικο τα εφερες ? αν οχι που τα εβαλες/αγορασες?

gnx
24-08-09, 16:29
Τακακια axxis ultimate και σωληνακια απο το www.zeckhausen.com, υγρα rbf motul.

DimitrisZ4
29-08-09, 03:14
μαλλον εχει στραβωσει ο δισκος ο δεξια...που να παω να το κοιταξω ? καποια υποδειξη ? ποσο παει περιπου ( ετσι για να μαι ετοιμος :P ) κ γιατι συναιβει αυτο ?

fanisk
29-08-09, 03:55
μαλλον εχει στραβωσει ο δισκος ο δεξια...που να παω να το κοιταξω ? καποια υποδειξη ? ποσο παει περιπου ( ετσι για να μαι ετοιμος :P ) κ γιατι συναιβει αυτο ?

Συνεβη επειδη ισως(?) ειχαν ζεσταθει οι δισκοι και περασες απο νερα.
Αν περασεις απο σημειο με νερο, ενω οι δισκοι ειναι ζεστοι, η αποτομη αλλαγη θερμοκρασιας στραβωνει τη δισκοπλακα;)

alexk
29-08-09, 08:35
μαλλον εχει στραβωσει ο δισκος ο δεξια...που να παω να το κοιταξω ? καποια υποδειξη ? ποσο παει περιπου ( ετσι για να μαι ετοιμος :P ) κ γιατι συναιβει αυτο ?

Θεωρώ απίθανο να έχει στραβώσει ο δίσκος.
Υπάρχουν πολλά ποστ για αυτό το θέμα, ότι υπόλοιπο τακακιού έχει μείνει στο δίσκο και κραδάζει, και νομίζεις μετά ότι έχει στραβώσει.

Καλώς ήρθες στον κόσμο φρένων της Μ.

DimitrisZ4
29-08-09, 12:15
δε ξερω τι φταιει παιδια...πρεπει να το κοιταξω..το πολυ το θορυβο κ τρεμουλο το κανει στα ψηλα....καποιος καλος φρενας που να ξερει απο Μ (.....) ?

chief
29-08-09, 14:57
εγω σε ενα χρονο τα αλλαξα δυο φορες και παμε για την τριτη...:angryfire
καλως ηρθες στο club...

Nick_compact
29-08-09, 17:29
Θεωρώ απίθανο να έχει στραβώσει ο δίσκος.
Υπάρχουν πολλά ποστ για αυτό το θέμα, ότι υπόλοιπο τακακιού έχει μείνει στο δίσκο και κραδάζει, και νομίζεις μετά ότι έχει στραβώσει.

Καλώς ήρθες στον κόσμο φρένων της Μ.

Αν όντως είναι έτσι, τότε οι χαρακτοί δίσκοι μπορούν να δώσουν λύση, γιατί το μεγαλύτερο μέρος της σκόνης από το τακάκι διοχετεύεται στα αυλάκια, σωστά;

DimitrisZ4
01-09-09, 20:15
κ ναι εχουνε στραβωσει οι δισκοι μου..... :( 520ευρω οι δισκοι :P

gnx
01-09-09, 20:49
Δημήτρη ειναι πολυ πιθανο οι δισκοι σου να εχουν κανει "δοντια". Εαν αλλαξεις δισκους ΜΗΝ βαλεις τακακια TEXTAR. Εαν δεν εχεις χρονο για ψαξιμο, νομιζω οτι ferrodo 2500 μπορουν να σου βρουν και αυτοι.

DimitrisZ4
01-09-09, 20:52
τακακια textar ? τι ναι τουτα ? :P οχι μαλλον για ferodo παω..

EVERGET
01-09-09, 20:54
Πρόσφατα στο συνεργείο που πάω μου προτέινανε φρένα csl κομπλέ με 2.000 ευρώ μαζί με την τοποθέτηση. Λέει βελτίωση 17% στην απόδοση αλλά υποθέτω πως η διαφορά δεν θα είναι εμφανής σε σχέση με τα stock φρένα που έχω. Μάλλον δεν αξίζει η αλλαγή, τι λέτε?

DimitrisZ4
01-09-09, 21:04
οι δισκοι στα Ζ4 Μ ειναι ουτως η αλλιως CSL , τωρα τι αλλες διαφορες εχουν , δε ξερω..

Nick_compact
01-09-09, 21:15
Πρόσφατα στο συνεργείο που πάω μου προτέινανε φρένα csl κομπλέ με 2.000 ευρώ μαζί με την τοποθέτηση. Λέει βελτίωση 17% στην απόδοση αλλά υποθέτω πως η διαφορά δεν θα είναι εμφανής σε σχέση με τα stock φρένα που έχω. Μάλλον δεν αξίζει η αλλαγή, τι λέτε?

Mε 2000 ευρώ, μπορείς να βρεις πολυπίστονο κιτ με λίγο ψάξιμο.

gnx
01-09-09, 21:15
Textar ειναι τα μαμα...

DimitrisZ4
01-09-09, 21:18
Textar ειναι τα μαμα...

οκ...τα ferodo ds 2500 ξερεις ποσο πανε ?

Nick_compact
01-09-09, 21:24
Όσοι θέλετε να αλλάξετε τακάκια σε πιο ανθεκτικά στις υψηλές θερμοκρασίες, τι χρήση κάνετε στο αυτοκίνητο; Υποθέτω ότι γνωρίζετε ότι τέλειο τακάκι, δεν υπάρχει, έτσι; Μόνο τακάκια με συγκεκριμένα θερμοκρασιακά φάσματα στην ουσία, και θαύματα δεν γίνονται σε αυτόν τον τομέα. Γι'αυτό, να είστε προσεκτικές στις επιλογές σας, γιατί ένα αμάξι που κυκλοφορεί καθημερινά, πρέπει να φρενάρει σωστά από το 1ο μέτρο.

gnx
01-09-09, 21:50
οκ...τα ferodo ds 2500 ξερεις ποσο πανε ?

Δε ξερω, εγω σου εχω πει σε αλλο ποστ οτι τα AXXIS τα παρήγγειλα απο Αμερικη. Δίσκους έχουν ετοιμοπαράδοτους; Οταν αλλαξα τους δικους μου τους περίμενα κανα 15μερο.

Nick_compact
01-09-09, 22:06
Όσοι θέλετε να αλλάξετε τακάκια σε πιο ανθεκτικά στις υψηλές θερμοκρασίες, τι χρήση κάνετε στο αυτοκίνητο; Υποθέτω ότι γνωρίζετε ότι τέλειο τακάκι, δεν υπάρχει, έτσι; Μόνο τακάκια με συγκεκριμένα θερμοκρασιακά φάσματα στην ουσία, και θαύματα δεν γίνονται σε αυτόν τον τομέα. Γι'αυτό, να είστε προσεκτικές στις επιλογές σας, γιατί ένα αμάξι που κυκλοφορεί καθημερινά, πρέπει να φρενάρει σωστά από το 1ο μέτρο.

Να κάνετε προσεκτικές επιλογές πήγα να γράψω, το άλλαξα, αλλά μάλλον ξέχασα να αλλάξω κάτι τελικά... άκυρο παίδες LooooL :rofl2::nixweiss:

DimitrisZ4
06-11-09, 10:42
παιδια μια ερωτηση...ξερετε αν τα Performance τα 6 πιστονα μπαινουνε στο Ζ4Μ , εννοω με τις ζαντες που φοραω ( μαμισιες ) ... αν οχι τι προτεινετε ?

DimitrisZ4
08-11-09, 19:55
κανεις ? :kissass:

Geo_3D
08-11-09, 19:56
Μπαινουν..........

gnx
12-11-09, 13:15
Tα performance εχουν μικροτερο δισκο απο τον CSL. Υπαρχει καποιος στην Αγγλια που κανει πατεντα και βαζει εαν θυμαμαι καλα τον δισκο αυτον στη κιτρινη δαγκανα την εξαπιστονη. Νομιζω οτι αυτο γινεται μονο για τα μπροστινα. κιτρινα μπροστα, μαυρα πισω θα δειχνει λιγο (τι λιγο) ινδιανικο το αμαξι, ειδικα το δικο σου που ειναι κοκκινο.

Επισης τσεκαρε οτι μπορεις να βαλεις οτι τακακι θελεις. Η εξαπιστονη του 135 παιρνει μονο μαμα τακακι. Στην Αμερικη, επειδη εβαζαν ολοι τακακια για πιστα, ελιωναν τα πιστονια της δαγκανας και μετα απο ψαξιμο εβγαλε ενα φιρμανι η BMW να μην χρησιμοποιουνται αλλα τακακια.

pyrros25
14-11-09, 16:44
ta mama γιατι πουλαω το αμαξι
και τα performance τα πουλαω

Καλησπέρα....Πουλιέται ακόμα το performance κιτ φρένων...
Αν ναι πόσο σκέφτεσαι να τα δώσεις;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

xxxvagos
14-11-09, 18:27
Σας τα εχω πρηξει τελευταια...αλλα δεν εχω που αλλου να ρωτησω :) ποια ειναι καλυτερα φρενα ? δηλαδη αμα εχει καποιος Μ...ειναι καλυτερα να βαλει τα bmw performance ?

φιλε σε φρεναρισμα συγκριναν το z4 vs cayman vs slk vs brera

το z4 τα εριχνε ολα απο 1,5 με 2 μετρα λιγοτερο φρεναρισμα

δεν νομιζω οτι πρεπει να κανεις κατι αλλο

κρατα το χρημα σου και πανε κανα ταξιδακι

Kostas Christ
14-11-09, 21:29
φιλε σε φρεναρισμα συγκριναν το z4 vs cayman vs slk vs brera

το z4 τα εριχνε ολα απο 1,5 με 2 μετρα λιγοτερο φρεναρισμα

δεν νομιζω οτι πρεπει να κανεις κατι αλλο

κρατα το χρημα σου και πανε κανα ταξιδακι

δεν εχεις αδικο, οταν μιλαμε για το πρωτοφρεναρισμα, αντε και το δευτερο, μετα ομως υπαρχει και fade...

απ οσο θυμαμαι απο τα λεγομενα του strax με αγωνιστικους δισκους(performance friction)-τακακια-σωληνακια ειχε δει μεγαλη διαφορα

mo328i
09-12-09, 21:07
παιδια σκεφτομαι να προβω στις παρακατω αλλαγες m3 μου,μαμα δαγκανες με δισκους csl , ferrodo ds 2500 τακακια,Motul 600 υγρα φρενων και σωληνακια υψηλης (ακομα δεν ξερω ποια),ολα αυτα στο μπροστα συστημα και πισω μαμα..τι λετε για την αλλαγη θα δω διαφορα??

manos///3
09-12-09, 23:55
παιδια σκεφτομαι να προβω στις παρακατω αλλαγες m3 μου,μαμα δαγκανες με δισκους csl , ferrodo ds 2500 τακακια,Motul 600 υγρα φρενων και σωληνακια υψηλης (ακομα δεν ξερω ποια),ολα αυτα στο μπροστα συστημα και πισω μαμα..τι λετε για την αλλαγη θα δω διαφορα??

Με τα υγρα και τα σωληνακια υψηλης θα δεις διαφορα μετα απο εντονη καταπονηση των φρενων. Απλα δε θα γινεται το πενταλ σφουγγαρι και θα εχεις καλυτερη αισθηση. Αξιζει σαν μπαξιμο και ειναι αρκετα οικονομικο. Εγω φοραω goodrigde , τιμη περιπου 80 ευρω. Απορω που το division δε τα βαζει στη παραγωγη...λυπουνται 80 ευρω???

Τα Ferodo ειναι επισης καλα τακακια, πιο δρομισια. Για χρηση δρομο/πιστα μπορεις να επιλεξεις τα Pagid RS19 (κιτρινα). Αλλα εχουν ενα μειωνεκτημα, οταν ειναι κρυα κανουν φοβερο θορυβο, τριζουν, σαν να περναει τραμ!

Και τωρα στο πιο βασικο..εγω εχω δισκους 345μμ (απο csl), τους 328μμ δεν τους εχω δοκιμασει, αρα δε μπορω να σου αναφερω κατι...Αλλα δε νομιζω να δεις μεγαλη διαφορα..Απλα οι μεγαλοι δισκοι εχουν ενα πλεονεκτημα, ψυχονται γρηγοροτερα. Και χρειαζεσαι περισσοτερη ψυξη μετα απο δυνατες και συνεχομενες επιβραδυνσεις.

Τα φρενα της Μ3 ειναι κορυφαια σε αποτελεσματικοτητα και σε αισθηση και ας ειναι μονοπιστονα. Στη πιστα θα αντεξουν μερικους γυρους ,οσο δηλαδη κραταει μια περιοδος σε ενα trackday. Το μοναδικο αδυναμο σημειο τους η μειωση της αποδοσης σε σκληρη χρηση..Αλλωστε δε φτιαχτηκαν για αγωνες.....

Ελπιζω να σε βοηθησα.

mo328i
10-12-09, 16:11
ευχαριστω για τις πληροφοριες,μια ερωτηση ακομα αλλα να απαντησουν παρακαλω μονο οσοι ξερουν και το εχουν δει ,οχι απλα να το εχουν ακουσει,οι δαγκανες απο csl μπροστα ειναι τετραπιστονες γιατι ετσι μου ειπε μηχανικος της bmw και μου εξηγησε οτι εαν θες να κανεις τα φρενα σου csl δεν θες μονο δισκους και βασεις αλλα και την δαγκανα διοτι ειναι τετραπιστονη ενω εμενα στα μαμα φρενα της m ειναι μονοπιστονη!!

thomelef
10-12-09, 16:18
ευχαριστω για τις πληροφοριες,μια ερωτηση ακομα αλλα να απαντησουν παρακαλω μονο οσοι ξερουν και το εχουν δει ,οχι απλα να το εχουν ακουσει,οι δαγκανες απο csl μπροστα ειναι τετραπιστονες γιατι ετσι μου ειπε μηχανικος της bmw και μου εξηγησε οτι εαν θες να κανεις τα φρενα σου csl δεν θες μονο δισκους και βασεις αλλα και την δαγκανα διοτι ειναι τετραπιστονη ενω εμενα στα μαμα φρενα της m ειναι μονοπιστονη!!


μονοπίστονες είναι και εκεί.....

manos///3
10-12-09, 16:19
οι δαγκανες απο csl μπροστα ειναι τετραπιστονες γιατι ετσι μου ειπε μηχανικος της bmw και μου εξηγησε οτι εαν θες να κανεις τα φρενα σου csl δεν θες μονο δισκους και βασεις αλλα και την δαγκανα διοτι ειναι τετραπιστονη ενω εμενα στα μαμα φρενα της m ειναι μονοπιστονη!!

Oχι , ειναι μονοπιστονα..ακριβως τα ιδια με το απλο Μ..αλλαζει μονο στις πισω δαγκανες η διαμετρος του εμβολου.
Θα χρειαστεις και τη στήριξη της δαγκανας επειδη μεγαλωνει η διαμετρου του δισκου.

m_power_lunatic
10-12-09, 16:20
Μηχανικος της BMW ειναι η της ZASTAVA?????Μονοπιστονα ειναι φιλε μου.......

thomelef
10-12-09, 16:23
Μηχανικος της BMW ειναι η της ZASTAVA?????Μονοπιστονα ειναι φιλε μου.......


έλα ντε!!!χαχαχα

mo328i
11-12-09, 02:04
ο τυπος μου προτεινε ΜΟΝΟ σωληνακια υψηλης και καλα τακακια χωρις δισκοπλακες csl και τετοια,λεει οτι δεν θα δεις και τρελη διαφορα με τους δισκους ΑΛΛΟΣ μηχανικος της bmw λεει βαλε δισκους csl τακακια και υψηλης και θα δεις πραγματικα διαφορα,τι να πω ο καθενας εχει την γνωμη του!ποια ειναι η σωστη?εγω γενικα οδηγω ψιλοσυντηριτικα και χαλαρα,αλλα αν μου την δωσει το παω τερμα και μετα ξανα χαλαρα,οποτε θα χρειαζομαι τακακια η δισκους η δεν ξερω τι να με ικανοποιει αμεσα χωρις να χρειαζεται πολυ ωρα ζεσταμα.πιστα δεν μπαινω καθολου.

alexk
11-12-09, 08:18
Έχεις νιώθει να μένεις από φρένα προς το παρών ?

BMW Power
11-12-09, 11:14
εγω γενικα οδηγω ψιλοσυντηριτικα και χαλαρα,αλλα αν μου την δωσει το παω τερμα και μετα ξανα χαλαρα,οποτε θα χρειαζομαι τακακια η δισκους η δεν ξερω τι να με ικανοποιει αμεσα χωρις να χρειαζεται πολυ ωρα ζεσταμα.πιστα δεν μπαινω καθολου.

Με την περιγραφή που κάνεις για το οδηγικό σου "στιλ" δεν χρειάζεσαι απολύτως τίποτε!!!

mo328i
11-12-09, 17:56
ενταξει ρε παιδες μην τρελενεσται δεν παω και παναγια,σαν ανθρωπος παω ειτε χαλαρα ειτε γρηγορη οδηγηση σε μια διαδρομη (κυνηγητα) και καμια ψιλοκοντριτσα ενταξει,παντως πραγματικα δεν με ικανοποιουν τα φρενα καθολου,και κανουν και θορυβο βουητο οταν παταω φρενο,δλδ τα νοιωθω οτι δεν μπορουν να σταματησουν το αυτοκινητο και σε παιρνει μπροστα το βαρος και φορα που εχεις μαζεψει...λεω με την σειρα να ξεκινησω με σωληνακια UUC και υγρα φρενων motul ,μετα τακακια και μετα δισκους csl..παιδια επειδη οι δισκοι με βασεις πανε ενα χιλιαρικο εαν ειναι να μην δω διαφορα στο αμεσο φρενο μην τα δωσω,τσαμπα τα λεφτα θα πανε...

EVANGELOS
11-12-09, 17:59
Για να εξαντλήσεις τις προδιαγραφές του Ντιβίζιον θα πρέπει να οδηγείς ΠΟΛΥ γρηγορότερα από το "μέσο" οδηγό

Όπως έχει ειπωθει και σε 100 άλλα θρεντ ...

Βάλε ένα σετ τακάκια (από ds2500 , έως PFB ... διάλεξε και πάρε) και είναι και τσάμπα και θα φρενάρεις και μια χαρά !!!

mo328i
26-12-09, 20:56
ρε παιδια τα τακακια τα ebc τα ξερει κανενας?καλα ειναι??και κατι αλλο εαν βαλεις πολυπιστονα μπροστα και μαμα πισω πειραζει?θα εχει προβλημα στην κατανομη του φρενου η στο abs??και τελος εαν βαλεις πολυπιστονα θα κανουν φασαρια οπωςδηποτε?

george316
28-12-09, 09:26
ειναι γνωστη μαρκα τακκακιων.ομως για να ψαχτεις με τακκακια πρεπει να ξες και τι θες,αλλα και τι χρειαζεσαι.πχ.δεν μπορεις να βαλεις αγωνιστικα τακκακια που χρειαζονται ζεσταμα και εσυ να οδηγεις μονο σε αθνικη οδο.αποτελεσμα τα τακκακια να μη ζεσταινονται και οταν τα χρειαστεις να μην αποδωσουν σωστα.αντιθετα πχ σε κινηση στη πολη θα σου βγαινουν τα ματια στο φρεναρισμα.
τα πολυπιστονα κιτ προσφερουν κατι παραπανω στα πολλα χιλιομετρα και στην αντοχη τους.ομως αν οδηγεις μονο μεσα σε πολη και με μικρες ταχυτητες θα σου ειναι αχρηστα εως και χειροτερα απο τα μαμα.
αν βαλεις τωρα πολυπιστονα και εχεις φυτιλια λαστιχα το abs θα γινεις συνοδηγος σου.
οπως βλεπεςι ολα ειναι συναρτηση με κατι αλλο.αν οδηγεις οπως ο μεσος ορος,τοτε ενα σετ απο σωληνακια υψηλης θα σου κανουν μεγαλη διαφορα

M3_GEO
28-12-09, 17:30
υπαρχει καποιο τακακι για μαμα φρενα ωστε να σταματησει ο θορυβος απο το fade?

george316
29-12-09, 07:21
τωρα αν κατσουμε να μετρησουμε το θαρυβο και το ενα να παραγει 1,0934 db λιγοτερο......δε ξερω να σου απαντησω.η καλυτερη λυση ειναι η εργοστασιακη.

alexk
29-12-09, 08:16
τωρα αν κατσουμε να μετρησουμε το θαρυβο και το ενα να παραγει 1,0934 db λιγοτερο......δε ξερω να σου απαντησω.η καλυτερη λυση ειναι η εργοστασιακη.

Εννοείς από άποψη θορύβου ?

george316
29-12-09, 08:35
ναι απο αποψη θορυβου μιλαω.