PDA

Επιστροφή στο Forum : Tomei History


Lil
11-02-09, 16:20
Seiichi Suzuki
Το 1968 ένας ανοιχτόμυαλος και έξυπνος νέος αποφάσισε να κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα και να ανοίξει μια εταιρεία αφιερωμένη αποκλειστικά και μόνο στην εξέλιξη των αυτοκινήτων, κάτι που ως τότε δεν είχε σκεφτεί κανείς. Ο Seiichi Suzuki ξεκίνησε την εταιρεία του στο Kawasaki της Kanagawa στην Ιαπωνία. Ψάχνοντας έναν τίτλο για την εταιρεία του, χάζευε τον σιδηροδρομικό σταθμό που βρισκόταν απέναντί του. Ηταν ο Tomei Expressway. Εύκολο! Η ονομασία θα ήταν Tomei Jidosha που σημαίνει "αυτοκίνηση". Με καθαρό μυαλό και βλέψεις που θα έκαναν σίγουρα την Tomei να πάει ψηλά, όλα ξεκίνησαν με μια εντυπωσιακή αισιοδοξία που τώρα, 41 χρόνια μετά, αποδείχτηκε πως δεν ήταν τυχαία.


Την προτιμά η Nissan
Η εταιρεία αναπτύχθηκε γρήγορα και αγαπήθηκε άμεσα από μεγάλες εταιρείες και αρκετοί άρχισαν να παρακολουθούν την πορεία της και να μελετούν τις ικανότητές της, κυρίως σε αγώνες μοτοσικλετών. Εκεί η Tomei τα πήγαινε περίφημα και αρκετοί ήταν αυτοί που την είχαν επιλέξει για χορηγό τους. Σύντομα έγινε γνωστή και γνώρισε τη μεγάλη της άνθιση όταν η Nissan αποφάσισε να υπογράψει συμβόλαιο με την εταιρία και τους έμπειρους μηχανικούς της ως αποκλειστικούς συνεργάτες στον αγωνιστικό τομέα! Οσο η Tomei αναπτυσσόταν και γινόταν γνωστή ως κορυφαία εταιρεία βελτιώσεων, ο ιδρυτής της δεν καθόταν σε ησυχία. Η δράση του στους αγώνες ήταν έντονη και δεν άργησε να γίνει ο καλύτερος οδηγός της Ιαπωνίας κερδίζοντας τον ένα αγώνα μετά τον άλλο, και καταφέρνοντας τελικά να κατακτήσει και το πρωτάθλημα. Δυστυχώς σε έναν αγώνα στην Fuji Raceway το άσχημο ατύχημα που συνέβη στον Suzuki ήταν αρκετό για να του στερήσει τη ζωή. Για τα επόμενα είκοσι χρόνια η Tomei ασχολήθηκε με επιτυχία με τους αγώνες F2 και F3 ώστε έγινε ακόμα πιο γνωστή στον χώρο των αγώνων. Πιστή στις ιδέες του ιδρυτή της, η Tomei ξεκίνησε να κατασκευάζει τους δικούς της κινητήρες και αρκετοί μεγάλοι κατασκευαστές, όπως η Nissan Motorsports, η Mazda και η Mugean, αγόραζαν για τα πρωταθλήματα Formula Nippon και GT Series δικούς της κινητήρες. Σίγουρα άφησε το στίγμα της σε αυτούς τους αγώνες καθώς είχε φτάσει στο σημείο να δίνει κινητήρες σε περισσότερες από τις μισές ομάδες του πρωταθλήματος!

Tuning
Φυσικά και οι αγώνες ήταν το επίκεντρο της Tomei αλλά οι ψαγμένοι με την βελτίωση δεν άργησαν να της ζητήσουν βελτιωτικά εξαρτήματα για τα αυτοκίνητά τους. Το 1994, λοιπόν, η Tomei μετονομάστηκε στην γνωστή σε όλους Tomei Powered και ξεκίνησε την παραγωγή βελτιωτικών aftermarket. Σύντομα το 90% της παραγωγής της αποτελούσαν προϊόντα βελτίωσης όπως εκκεντροφόροι, πιστόνια, βελτιωμένες κυλινδροκεφαλές και πολλά άλλα τα οποία ο κόσμος αγόραζε και εξακολουθεί ν' αγοράζει σαν τρελός καθώς η ιστορία απέδειξε πως οι άνθρωποι αυτοί ξέρουν τι κάνουν χωρίς ποτέ να θυσιάζουν την ποιότητα. Οπως δηλώνουν και οι ίδιοι, δεν παράγουν προϊόντα απλώς για να δείξουν ότι μπορούν να το κάνουν, αλλά τα κατασκευάζουν, τα δοκιμάζουν κάνοντας άπειρα test μέχρι να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα και να βγουν στην παραγωγή σαν σωστά προϊόντα της Tomei, με άψογη απόδοση και ποιότητα.

Potential
Η αλήθεια είναι πως η Tomei Powered είναι εξοπλισμένη με τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα και πολλά άτομα από το προσωπικό της βρίσκονται εκεί για περισσότερα από 30 χρόνια. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί πως η προτίμηση στους εκκεντροφόρους της Tomei είναι εντυπωσιακή γι' αυτό κι ο αριθμός παραγωγής τους είναι πάρα πολύ μεγάλος. Η Tomei δεν έμεινε μόνο στην Ιαπωνία καθώς με τα χρόνια αναπτύχθηκε παγκοσμίως ανοίγοντας ένα μεγάλο παράρτημα στην Αμερική. Οι ίδιοι δηλώνουν πως δεν είναι μια εταιρία που θέλει να εντυπωσιάσει αλλά μια εταιρεία που όλοι σέβονται για τη γνώση της και την παραγωγή σωστών προϊόντων. Εμείς δεν έχουμε παρά να συμφωνήσουμε!

19478194791948019481194821948319484194851948619487
πηγη: Power Techniques