PDA

Επιστροφή στο Forum : E34 απορίες


psychotheotheo
12-02-09, 08:57
Καλώς σας βρίσκω. Μετά από αρκετό καιρό χωρίς αυτοκίνητο, λόγω χρήσης μοτοσικλέτας, τείνω προς την αγορά μίας 518, ε34. Θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ταξιδάκια, εντός και εκτός Ελλάδας, και θα ήθελα τις συμβουλές σας.
Πρώτον, κατανάλωση: αν το μοτέρ δεν είναι πειραγμένο, τι κατανάλώνει με χαλαρές επιταχύνσεις και ταχύτητες έως 160χ/ω;
Δεύτερον, αξιοπιστία: τι πιθανότητες έχει να σε αφήσει, αν και έχει ελεχθεί, σε κάνα βουνό;
Τρίτον και ίσως το σημαντικότερο. Το κάθισμα πίσω μπορεί να αφαιρεθεί ή να διπλώσει ολόκληρο πίσω από τα μπροστινά; Ενοποιείται το σαλόνι με το πορτ μπαγκάζ; Με ενδιαφέρει να μπορεί να δημιουργηθεί πίσω μία πλατφόρμα μήκους έως 1.80 για ξάπλες σε περίπτωση που χρειαστεί σε κάνα τουρ διανυκτέρευση εντός του αυτοκινήτου.
Ο λόγος που κοιτάω για 518 είναι ότι με τα λεφτά που πωλούνται 3000-5000 ευρώ αγοράζεις "περισσότερο αυτοκίνητο" από κάτι πιο σύγχρονο και κερδίζεις σε άνεση και σταθερότητα. Δεν ξέρω όμως από αξιοπιστία και κόστος συντήρησης/χρήσης.
Τι λέτε; Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο;

ptboul
12-02-09, 11:07
Καλώς τον και καλή διαμονή.

Θα σου πω την άποψη μου μιας και είμαι κάτοχος Ε34 και υπόλοιποι ας με συμπληρώσουν.

Το Ε34 βγήκε στην παραγωγή το 1987 και τερματίστικε το 1996. Σύμφωνα με την Wikipedia, κέρδισε βραβείο αξιοπιστίας το '91 και ακόμα και σήμερα θεωρειται ένα από τα ποιό αξιόπιστα αυτοκίνητα της BMW.

Από το '89 ως το '94 φορούσε τον Μ40Β18 με τα 113 άλογα ενώ αργότερα από το '94 - '96 φορούσε τον Μ43Β18 με τα 115 άλογα. Επιπλέον οι αλλαγές αφορούσαν σε μικρής έκτασης facelift στους καθρέπτες, στον πίνακα οργάνων και σε μικρολεπτομέρειες (πχ. χειρολαβή στο πορτ-μπαγκάζ, πακέτο φωτισμού, κτλ, obc αντί αναλογικού ρολογιού, κ.α.). Προτίμησε ένα από τα τελευταία μοντέλα με πλούσιο εξοπλισμό.

Πρώτον, κατανάλωση: αν το μοτέρ δεν είναι πειραγμένο, τι κατανάλώνει με χαλαρές επιταχύνσεις και ταχύτητες έως 160χ/ω;

10-17lt/100km

Δεύτερον, αξιοπιστία: τι πιθανότητες έχει να σε αφήσει, αν και έχει ελεχθεί, σε κάνα βουνό;

ΚΑΜΙΑ._ αν του κάνεις τα τακτικά σέρβις.

Τρίτον και ίσως το σημαντικότερο. Το κάθισμα πίσω μπορεί να αφαιρεθεί ή να διπλώσει ολόκληρο πίσω από τα μπροστινά; Ενοποιείται το σαλόνι με το πορτ μπαγκάζ; Με ενδιαφέρει να μπορεί να δημιουργηθεί πίσω μία πλατφόρμα μήκους έως 1.80 για ξάπλες σε περίπτωση που χρειαστεί σε κάνα τουρ διανυκτέρευση εντός του αυτοκινήτου.

Το πίσω κάθισμα δεν μπορέι να αφαιρεθεί. Υπήρχαν μόνο σαν έξτρα εξοπλισμός 2 επιλογές:
Είτε πίσω από τον τεμπέλη άνοιγε ένα πορτάκι όπου υπύρχε ειδικός σάκος για σκι και τα έβαζες μέσα, είτε μπορούσες να επιλέξεις μηχανισμό αναδίπλωσης καθισμάτων. Οπότε πρέπει να βρεις ένα τέτοιο μοντέλο με αυτόν τον εξοπλισμό.



Ο λόγος που κοιτάω για 518 είναι ότι με τα λεφτά που πωλούνται 3000-5000 ευρώ αγοράζεις "περισσότερο αυτοκίνητο" από κάτι πιο σύγχρονο και κερδίζεις σε άνεση και σταθερότητα.

Έτσι ακριβώς: ακαταμάχητη γοητεία για γνώστες. ;-)

Δεν ξέρω όμως από αξιοπιστία και κόστος συντήρησης/χρήσης.

Κορυφαία αξιοπιστία, λάδια κάθε 10.000 ή 7.000km για σιγουριά με κόστος 50-60 ευρώ και μεγάλο σέρβις κάθε 20.000κμ με κόστος 300-400 ευρώ. (σε εξουσιοδοτημένο)

Τι λέτε; Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο;

Αν πάρεις μοντέλο με τον Μ40 να αλλάξεις ιμάντα χρονισμού (αλλάζει κάθε 2 χρόνια ή 40.000km), καθώς και ιμάντες τιμονιού (2) και δυναμό.

Πιστεύω πως 'οτι και να πάρεις σε τριάρα, την ποιότητα κατασκευής σε αντίστχη χρονολογία της Ε34 δε θα τη βρεις πουθενά.

ά και μερικά μείον :-p η 518i δε πάει βήμα. Όταν όμως ροπιάσει δε τη σταματάει τίποτα. ;-)

oldcarskickass
12-02-09, 11:10
Καλώς σας βρίσκω. Μετά από αρκετό καιρό χωρίς αυτοκίνητο, λόγω χρήσης μοτοσικλέτας, τείνω προς την αγορά μίας 518, ε34. Θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ταξιδάκια, εντός και εκτός Ελλάδας, και θα ήθελα τις συμβουλές σας.
Πρώτον, κατανάλωση: αν το μοτέρ δεν είναι πειραγμένο, τι κατανάλώνει με χαλαρές επιταχύνσεις και ταχύτητες έως 160χ/ω;
Δεύτερον, αξιοπιστία: τι πιθανότητες έχει να σε αφήσει, αν και έχει ελεχθεί, σε κάνα βουνό;
Τρίτον και ίσως το σημαντικότερο. Το κάθισμα πίσω μπορεί να αφαιρεθεί ή να διπλώσει ολόκληρο πίσω από τα μπροστινά; Ενοποιείται το σαλόνι με το πορτ μπαγκάζ; Με ενδιαφέρει να μπορεί να δημιουργηθεί πίσω μία πλατφόρμα μήκους έως 1.80 για ξάπλες σε περίπτωση που χρειαστεί σε κάνα τουρ διανυκτέρευση εντός του αυτοκινήτου.
Ο λόγος που κοιτάω για 518 είναι ότι με τα λεφτά που πωλούνται 3000-5000 ευρώ αγοράζεις "περισσότερο αυτοκίνητο" από κάτι πιο σύγχρονο και κερδίζεις σε άνεση και σταθερότητα. Δεν ξέρω όμως από αξιοπιστία και κόστος συντήρησης/χρήσης.
Τι λέτε; Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο;


Αξιόπιστο μοτεράκι και δε καίει και τίποτα.

Ο χώρος δε θα σε προβληματίσει ούτε για ξάπλες ούτε για ερωτικές περιπτύξεις με Σερβίδες, παρόλο που το πορτ μπαγκάζ μα την καμπίνα δεν ενοποιείται.

Christos 330i ///M
12-02-09, 11:15
Εχει φιλος του πατερα μου 518 το βλεπω ακομη σημερα και το χαζευω . . .

Αν και μικρο σε κυβηκα το ταξιδι που κανει ειναι απιστευτο . . .

Αθανατο αμαξι . . .

Αν μετα λυπεις το πουλαει για Ε60 . . .

Θα το ευχαρηστηθεις παρα πολυ αγορινα . . .

psychotheotheo
12-02-09, 14:24
...ούτε για ερωτικές περιπτύξεις με Σερβίδες...

Εε;

Μάγκες, σας είμαι υπόχρεος. Με προβληματίζουν όμως λίγο τα 17 λτ / 100 χλμ μαξ. κατανάλωση που ανέφερε ο κατατοπιστικότατος ptboul και τα καθίσματα που δεν πέφτουν. Ξέρει κανείς πώς λέγεται το μοντέλο με τα αναδιπλούμενα καθίσματα ή πώς ονομάζεται ως έξτρα αυτή η δυνατότητα στη γλώσσα της bmw;
Αν κατάλαβα σωστά τα λεγόμενα του ptboul, ένα 518 που είδα πρόσφατα και είχε αναλογικό ρολόι φοράει τον Μ40Β18; Και αν δω κανένα χωρίς αναλογικό, φοράει τον Μ43Β18;
Οι τιμές τους πού κυμαίνονται; Τα τελευταία, με τον Μ43Β18, έχω την εντύπωση ότι ξεπερνάνε τα 6 χιλιάρικα. Έτσι είναι;
Ευχαριστώ πολύ

ptboul
12-02-09, 14:40
Χαρά μου να σε βοηθήσω όσο μπορώ με ότι γνωρίζω για Ε34. Το ιδανικότερο θα ήταν να μπορούσαμε να βρεθούμε σήμερα στη συνάντηση, αλλά.. :-(

Αν κατάλαβα σωστά τα λεγόμενα του ptboul, ένα 518 που είδα πρόσφατα και είχε αναλογικό ρολόι φοράει τον Μ40Β18; Και αν δω κανένα χωρίς αναλογικό, φοράει τον Μ43Β18;

Όχι, αυτό δεν είναι ο κανόνας (λάθος διατύπωση δική μου) απλά στην Ελλάδα όλα τα 518i ερχόντουσαν φτωχά σε εξοπλισμό και μεγάλο μέρος τους αγοράστηκε κατά το '90 - '92. Αυτά στην πλειοψηφία τους έιχαν αναλογικό ρολόι. Τα μεταγενέστερα 518ι είχαν OBC αλλά το απλό με ηλεκτρονικό ρολόϊ και κάποιες απλές λειτουργίες. Το άλλο, το πλήρες OBC το φορούσαν τα μεγαλύτερα σε κυβισμό μοντέλα που είχαν και κλίμα με ροδέλλες αντί περιστρεφόμενων διακοπτών.

Για τα καθίσματα, απλά μπορείς να το τσεκάρεις σε κάθε μοντέλο που βλέπεις.

Επειδή με γραπτό λόγο είναι δύσκολο να γίνω κατανοητός, θα αναρτήσω φωτό με εξοπλισμούς, αξεσουάρ, κ.α τις επόμενες 2 ώρες.

Η κατανάλωση μη σε προβληματίζει γιατί τα 17λίτρα αφορούν εμένα.. 11-14 είναι η νορμάλ κατανάλωση σε ταξίδι (120-160+km/h)

ptboul
12-02-09, 16:00
Επανέρχομαι:

Θα ήθελα καταρχήν να πω ότι τα τελευταία Ε34 που ήρθαν ήταν εφοδιασμένα με 2 αερόσακους για αυτό και η διαφορά στο τιμόνι σε σχέση με τα παλαιότερα.

Στη 1η φωτό κάτω βλέπουμε τέτοιο τύπο ταμπλό με αερόσακο αλλά αναλογικό ρολόϊ.

Στην άλλη φωτό με τη γκρι bmw βλέπουμε τους παλαιού τύπου καθρέπτες -προ facelift

ενώ στη φωτό με τη μπορντό bmw βλέπουμε τους νέου τύπου (αυτή ακριβώς έχω σε χρώμα και σε καθρέπτες και ζάντα ;-p )

Στη 4η φωτό βλέπεις μερικά από τα εχτρα της εποχής '93 και μετά (πακέτο φωτισμού, obc απλό, κ.α.)

Στην 5η φωτό βλέπεις τον εξοπλισμό για τον σάκο του σκι που λέγαμε και διάφορα άλλα τζιβιτζιλίκια (διχτάκια, τσέπες, κλπ) Δυστηχώς ΔΕ ΜΠΟΡΩ να βρώ τα καθίσματα που πεφτουν αλλά θα ψάξω αλλού.

Στην τελευταία φωτό (στις υπό-φωτό 6-7) μπορείς να δεις το πλήρες OBC (6) και το σύστημα κλιματισμού (7) με τις ροδέλες που ήταν και το ποιό τσίτα της εποχής του.

Ερώτηση: έχετε δει πολλά αμάξια της δεκαετίας του '80 στην ουσία ή έστω early '90s με στάνταρ abs, διζωνικό κλιματισμό (!), μπάρες ασφαλείας και πάτημα στο δρόμο που μπαίνεις στη διαδικασία να το συγκρίνεις με σημερινά αμάξια 15 χρόνια μετά?

BMW, ότι πληρώνεις παίρνεις._

Οι κινητήρες -όπως θα έχετε καταλάβει- δεν είναι το φόρτε μου αλλά σε ερώτηση που είχα κάνει στον Νίκο(e34) που είχε πει: το μ43 εχει πολλαπλασιαστές (το μ40 μπουζοκαλωδια)
το μ43 εχει αλυσιδα χρονισμου (μ40 ιμαντας).

Έχω και άλλες φωτό με πολλά καλούδια για Ε34 που ωστόσο αποτελούν όνειρο θερινής νυκτός για τη χώρα μας.

BMW5S
12-02-09, 16:09
http://img79.imageshack.us/img79/999...eite0185ep.jpg (http://img79.imageshack.us/img79/9999/bae341995seite0185ep.jpg)
http://img79.imageshack.us/img79/667...eite0193pf.jpg (http://img79.imageshack.us/img79/6673/bae341995seite0193pf.jpg)

ptboul
12-02-09, 16:12
http://img79.imageshack.us/img79/999...eite0185ep.jpg (http://img79.imageshack.us/img79/9999/bae341995seite0185ep.jpg)
http://img79.imageshack.us/img79/667...eite0193pf.jpg (http://img79.imageshack.us/img79/6673/bae341995seite0193pf.jpg)

είσαι θεός.

Fairytale
12-02-09, 16:18
ptboul, αν θέλεις να ενσωματώσεις τα γραφόμενα από κάποιο post σε δικό σου, μπορείς να πατάς το κουμπί του Quote στο μήνυμα που θέλεις και να γράφεις στο πλαίσιο που θα σου εμφανιστεί.
Αν πάλι είναι περισσότερα από ένα (αυτά που κομμάτια τους ή ολόκληρα θες να χρησιμοποιήσεις) μπορείς να τα εσωματώσεις αν πατάς το διπλανό κουμπάκι (multi-Quote) με τα εισαγωγικά σε καθένα τους.
C U out there

BMW5S
12-02-09, 16:20
Ε ξέρεις τώρα άμα είσαι τρελαμένος με κάτι :ylsuper:

ptboul
12-02-09, 16:21
Οκ, ευχαριστώ. Γενικά να ξέρετε πως δε τα πάω καλά με την τεχνολογία:nixweiss:

kostase28
12-02-09, 22:15
Επισης επειδη οι τιμες παιζουν πανω κατω στα ιδια θα σου προτεινα να κοιταξεις για 520 με 150 αλογα,ποιο ανετη σε προσπερασεις, ανηφορικους δρομους κτλ.Παντως ειναι πολυ καλη επιλογη μια Ε34 απ οτι ενα καινουριο μικρο.Ειναι αλλη φαση οι 5αρες

318is
13-02-09, 19:30
Καλώς σας βρίσκω. Μετά από αρκετό καιρό χωρίς αυτοκίνητο, λόγω χρήσης μοτοσικλέτας, τείνω προς την αγορά μίας 518, ε34. Θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ταξιδάκια, εντός και εκτός Ελλάδας, και θα ήθελα τις συμβουλές σας.
Πρώτον, κατανάλωση: αν το μοτέρ δεν είναι πειραγμένο, τι κατανάλώνει με χαλαρές επιταχύνσεις και ταχύτητες έως 160χ/ω;
Δεύτερον, αξιοπιστία: τι πιθανότητες έχει να σε αφήσει, αν και έχει ελεχθεί, σε κάνα βουνό;
Τρίτον και ίσως το σημαντικότερο. Το κάθισμα πίσω μπορεί να αφαιρεθεί ή να διπλώσει ολόκληρο πίσω από τα μπροστινά; Ενοποιείται το σαλόνι με το πορτ μπαγκάζ; Με ενδιαφέρει να μπορεί να δημιουργηθεί πίσω μία πλατφόρμα μήκους έως 1.80 για ξάπλες σε περίπτωση που χρειαστεί σε κάνα τουρ διανυκτέρευση εντός του αυτοκινήτου.
Ο λόγος που κοιτάω για 518 είναι ότι με τα λεφτά που πωλούνται 3000-5000 ευρώ αγοράζεις "περισσότερο αυτοκίνητο" από κάτι πιο σύγχρονο και κερδίζεις σε άνεση και σταθερότητα. Δεν ξέρω όμως από αξιοπιστία και κόστος συντήρησης/χρήσης.
Τι λέτε; Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο;

Φιλε εμεις εχουμε στο σπιτι ενα 518 και κατα την γνωμη μου ειναι ενα φανταστικο αυτοκινητο για την εποχη που κυκλοφορησε...Ειναι μοντ.93 και εχει 212.000χλμ!Εχει μεινει μια φορα απο δυναμο το 2004 και πριν λιγο καιρο με αφησε απο αντλια βενζινης...Στο δρομο ειναι απαιχτο...εχει πολυ καλο κλιματισμο(διζωνικο) και γενικα ειναι παρα πολυ ανετο σε ταξιδια .Εκει που ποναει ειναι οι επιδοσεις...Ειναι νομιζω 1300 κιλα και ...δυσκολευεται...!Τελικη σε ευθεια το εχω παει 190-200...και απο φρενα...φρεναρες .Απο καταναλωση σε ταξιδι καιει απο 8 και οσο πατας ανεβαινει...Το μονο που του λειπει ειναι λιγη δυναμη παραπανω...

psychotheotheo
14-02-09, 18:45
Μάγκες, αύριο κυριακή πάω να δω ένα του 94 λευκό με AC κλπ. 4.000 ευρώ πρώτη τιμή αλλά με 200000 χλμ.
Τι να προσέξω πέρα από τα αυτονόητα; Εννοείται ότι αν μου αρέσει θα το δω και σε συνεργείο.

ptboul
16-02-09, 09:08
psychotheotheo@

Όπως είπαμε, κοιτάς πρώτα τα προφανή, δηλ. φρένα, αμορτισέρ, εξάτμιση κτλ. Τα αμορτισέρ θέλουν αλλαγούλα κάθε 80.000Km ενώ η εξάτμιση αντέχει λίγο παραπάνω ειδικά αν φυλάσεται σε γκαράζ. Για τα φρένα εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης. Όλα αυτά δεν είναι τίποτα σπουδαίο αλλά σκέψου +το λάδι + το ξύδι μπορούν να εκτοξεύσουν τον προϋπολογισμό σου +1000 ευρώ..

Όσων αφορά τον κινητήρα είπαμε: Αν είναι ο Μ40 θυμήσου αλλαγή ιμάντα χρονισμού κάθε 40.000km ή 2 χρόνια, όποιο λήξει πρώτο. Κυττάς ακόμα τους 2 ιμάντες τιμονιού σε τι κατάσταση είναι (βρίσκονται πίσω από το ψυγείο στο κάτω μέρος) και δυναμό. Αν θέλουν όλοι αλλαγή, υπολόγιζε 400 ευρώ.

Σήκωσε το αμάξι ψηλά και δες για τυχόν διαρροές. Το ιδανικό θα ήταν να πλύνεις τη μηχανή ώστε να τσεκάρεις με σιγουριά το είδος της διαρροής, αν υπάρχει.

Εσωτερικά, θα πρέπει να ξέρεις ότι ΟΛΑ (ακόμα και το δικό μου :-p) τα Ε34 υποφέρουν από ξεκόλλημα των πλαϊνών 'φιλέτων' στις πόρτες. Δε θα πρέπει να σε απασχολεί μιας και με λίγη κόλλα προσεχτικά διορθώνεται η ατέλεια. Εναλλακτικά, με πατέντα επάνω σε αλλουμινιένα πατούρα-πλαίσιο τοποθετείς τις υφασμάτινες επενδύσεις, για να ξενιάσεις δια παντώς.

Επιπλέον, να μην έχει σκασίματα το ταμπλό, το τιμόνι και ο λευγιές να μην είναι υπερβολικά φθαρμένα και τα καθίσματα να είναι σε καλή κατάσταση. Με λίγα λόγια να φαίνεται ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το σεβόταν το αμάξι.

Κατά τα άλλα το Ε34 είναι ένα σπουδαίο αυτοκίνητο, όντως βαρύ, αλλά καλύτερη εναλλακτική από Ε30 ή και το ε36 (μη βαράτε) εφόσων χρειάζεσαι τους χώρους.

Από τη στιγμή που θα κάνεις τα τακτικά του σέρβις, μπορώ ο ίδιος να σου εγγυηθώ πως θα έχεις ένα από τα ποιό γοητευτικά και απροβλημάτιστα οχήματα όχι μόνο της BMW αλλά και πολλών άλλων εταιριών.

Καλή τύχη.

gsova
03-12-09, 16:08
έλα κι έψαχνα ένα θρέντ να μου φύγει η απορία, πόσο θα πάνε οι ιμάντες... :p:

μπράβο ρε ptboul... 400€ λές πάνε σε εξουσιοδοτημένο;

ptboul
03-12-09, 16:13
έλα κι έψαχνα ένα θρέντ να μου φύγει η απορία, πόσο θα πάνε οι ιμάντες... :p:

μπράβο ρε ptboul... 400€ λές πάνε σε εξουσιοδοτημένο;

300-320 με την εργασία, 400 αν αλλάξεις και τους ιμάντες τιμονιού.

Αν πας σε μη εξουσιοδοτημένο, δε πιστεύω να πανε πάνω από 200.

άσχετο: τα τέλη για το 2010 θα είναι 352 ευρώ. :shakehead

jim_pas
03-12-09, 16:48
psychotheotheo@

Όπως είπαμε, κοιτάς πρώτα τα προφανή, δηλ. φρένα, αμορτισέρ, εξάτμιση κτλ. Τα αμορτισέρ θέλουν αλλαγούλα κάθε 80.000Km ενώ η εξάτμιση αντέχει λίγο παραπάνω ειδικά αν φυλάσεται σε γκαράζ. Για τα φρένα εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης. Όλα αυτά δεν είναι τίποτα σπουδαίο αλλά σκέψου +το λάδι + το ξύδι μπορούν να εκτοξεύσουν τον προϋπολογισμό σου +1000 ευρώ..

Όσων αφορά τον κινητήρα είπαμε: Αν είναι ο Μ40 θυμήσου αλλαγή ιμάντα χρονισμού κάθε 40.000km ή 2 χρόνια, όποιο λήξει πρώτο. Κυττάς ακόμα τους 2 ιμάντες τιμονιού σε τι κατάσταση είναι (βρίσκονται πίσω από το ψυγείο στο κάτω μέρος) και δυναμό. Αν θέλουν όλοι αλλαγή, υπολόγιζε 400 ευρώ.

Σήκωσε το αμάξι ψηλά και δες για τυχόν διαρροές. Το ιδανικό θα ήταν να πλύνεις τη μηχανή ώστε να τσεκάρεις με σιγουριά το είδος της διαρροής, αν υπάρχει.

Εσωτερικά, θα πρέπει να ξέρεις ότι ΟΛΑ (ακόμα και το δικό μου :-p) τα Ε34 υποφέρουν από ξεκόλλημα των πλαϊνών 'φιλέτων' στις πόρτες. Δε θα πρέπει να σε απασχολεί μιας και με λίγη κόλλα προσεχτικά διορθώνεται η ατέλεια. Εναλλακτικά, με πατέντα επάνω σε αλλουμινιένα πατούρα-πλαίσιο τοποθετείς τις υφασμάτινες επενδύσεις, για να ξενιάσεις δια παντώς.

Επιπλέον, να μην έχει σκασίματα το ταμπλό, το τιμόνι και ο λευγιές να μην είναι υπερβολικά φθαρμένα και τα καθίσματα να είναι σε καλή κατάσταση. Με λίγα λόγια να φαίνεται ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το σεβόταν το αμάξι.

Κατά τα άλλα το Ε34 είναι ένα σπουδαίο αυτοκίνητο, όντως βαρύ, αλλά καλύτερη εναλλακτική από Ε30 ή και το ε36 (μη βαράτε) εφόσων χρειάζεσαι τους χώρους.

Από τη στιγμή που θα κάνεις τα τακτικά του σέρβις, μπορώ ο ίδιος να σου εγγυηθώ πως θα έχεις ένα από τα ποιό γοητευτικά και απροβλημάτιστα οχήματα όχι μόνο της BMW αλλά και πολλών άλλων εταιριών.

Καλή τύχη.

Συμφωνώ με τον ptboul....Έχουν περάσει απο την οικογένεια 3 ε34 (525,535,535) και ειναι πραγματικά πολύ αξιόπιστα και τα προτιμώ κι εγώ απο ενα ε30,ε36.....προσοχή σε αυτά και να είσαι σιγουρος οτι θα μείνεις πολυ ικανοποιημένος....

Κωνσταντίνος
03-12-09, 17:03
Ερώτηση: έχετε δει πολλά αμάξια της δεκαετίας του '80 στην ουσία ή έστω early '90s με στάνταρ abs, διζωνικό κλιματισμό (!), μπάρες ασφαλείας και πάτημα στο δρόμο που μπαίνεις στη διαδικασία να το συγκρίνεις με σημερινά αμάξια 15 χρόνια μετά?

BMW, ότι πληρώνεις παίρνεις._



Σημαντική και εύστοχη παρατήρηση. Οι καινοτομίες και τα βοηθήματα που έφερε η Ε34, ήταν διαστημικά τον καιρό εκείνο.............................

gsova
04-12-09, 15:26
300-320 με την εργασία, 400 αν αλλάξεις και τους ιμάντες τιμονιού.

Αν πας σε μη εξουσιοδοτημένο, δε πιστεύω να πανε πάνω από 200.

άσχετο: τα τέλη για το 2010 θα είναι 352 ευρώ. :shakehead

Βασικά δεν ξέρω που να πάω... εκεί κοντά στο μαγαζί στα Πετράλωνα είναι ο Καραγιώργης αλλά δεν ξέρω τι παίζει από ποιότητα εργασίας...

ptboul
04-12-09, 15:55
Βασικά δεν ξέρω που να πάω... εκεί κοντά στο μαγαζί στα Πετράλωνα είναι ο Καραγιώργης αλλά δεν ξέρω τι παίζει από ποιότητα εργασίας...

Δε θεωρώ ότι είναι και καμιά επιστήμη το 34άρι με τον Μ40. Πρέπει να είναι τραγικά άσχετος κάποιος μηχανικός που να μη μπορεί να περάσει δυο ιμάντες.

Ρώτησε για γνώμες για κάποιο καλό κ φθηνό συνεργείο στην περιοχή σου.

Εκεί που πάω το δικό μου είναι μακριά, μάλλον μέτριο και σίγουρα ακριβό. :owned:

kavouras20
18-04-11, 05:15
Καλησπέρα, είμαι νέος στο κλαμπ και κάτοχος μιας Ε36 318i του '91 (άψογο με μόλις 114 χιλιάδες χλμ) και θα ήθελα τις γνώσεις και τις απόψεις σας στο εξής: Μιας και είμαι άνθρωπος που αγαπάει την άνεση και την πολυτέλεια (αλλα και το παραπάνω γκάζι) μου έχει μπεί το μικρόβιο να πουλήσω το Ε36 και να αγοράσω μια Ε34 525i του '94 (τουλάχιστον έτσι λέει ότι είναι) από μάντρα. Έχει 121 χιλιάδες χλμ, 2 αερόσακους και η τιμή του στα 5900 ευρω. Φαίνεται να είναι πολύ καλο (δεν έχω πάει ακόμα να το δω). Έχω ακούσει ότι σε ποιότητα κατασκευής το Ε34 είναι αρκετά καλύτερο από το Ε36 και ότι είναι γενικά είναι ένα απίστευτο αυτοκίνητο! Θα ήθελα να μου πείτε 1ον)Αν είναι όντως σωστή η επιλογή μου και αν αξίζει να πάω να το κοιτάξω και 2ον)Αν τελικά αξίζει να πάω να το δω, τι πρέπει να προσέξω εφόσον το αγοράζω από μάντρα και όχι από ιδιώτη. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και συγνώμη που σας κούρασα με την πολυλογία μου! :tapedshut

kavouras20
18-04-11, 05:18
Παρεπιπτόντως το αμάξι που αναφέρομαι είναι αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1347102/

BMW5S
18-04-11, 10:51
Το Ε34 σαφεστατα είναι καλήτερο απο το Ε36 ειδικα του 91 κυρίως σε κατασκευη και σε ποιοτητα κύλισης. Ειδικα με τα 192 άλογα και τα 25 κιλα ροπής κινειται αξιοπρεπεστατα στον δρόμα.
Για το συγκεκριμένο της αγγελίας καλο θα ήταν πρωτα να δεις το VIN για να σιγουρευτείς αρχικα΄για την πραγματική ημερομηνία καασκευής καθώς και για το εάν είνιαι γνησιο ή μετατροπή.
Στην αγγελία βέβαια λέει ότι είναι γνήσιο.
Δεν ξέρω έαν το συγκεκριμέμ=νο είναι το ίδιο με κάποιο που ήταν προς πώληση στο car πριν κανένα χρόνο περίπου το οποίο έλεγε ότι ήταν γνήσιο και αυτο με΄ίδια ημερομηνία κατασκευής αλλα τοτε είχε πάνω απο 200,000 χλμ.
Πάντως έαν πραγματικα ενδιαφέρεσε για το αυτοκίνητο καλα θα κάνεις να το πάς και σε καποιο μηχανικό που να εμπιστεύεσε να το τσεκάρει.

gregE36
18-04-11, 16:48
το αμαξι φαινετε προσεγμενο αλλα 1)ειναι ακριβο,2)με την καμια δεν εχει 121000χλμ.μαλον τα 2πλα εχει.αν στο αφησει κανα 3000 το συζητας

kavouras20
18-04-11, 16:51
Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σου! Ωστόσο θα ήθελα αν μπορείς να μου πείς πως θα σιγουρευτώ για το αν είναι μετατροπή η γνήσιο? Πρέπει να κοιτάξω τον αριθμό του μοτέρ να δω αν ειναι αντίστοιχος με της καρότσας? Αν ναι που ακριβώς είναι αυτός ο αριθμός η αλλιώς υπάρχουν κάποια άλλα εμφανή σημεία που θα το δείξουν? Μα τι υπέροχο αμάξι αυτό το Ε34...έχω φάει κόλλημα!

stef
18-04-11, 17:28
2)με την καμια δεν εχει 121000χλμ.μαλον τα 2πλα εχει.

Μην είσαι τόσο απόλυτος, δεν κάνει....
Δεν μιλάω για το συγγεκριμένο αλλά γνωρίζω αυτοκίνητα του 1992 με 128.000 χλμ...

stef
18-04-11, 17:33
Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σου! Ωστόσο θα ήθελα αν μπορείς να μου πείς πως θα σιγουρευτώ για το αν είναι μετατροπή η γνήσιο? Πρέπει να κοιτάξω τον αριθμό του μοτέρ να δω αν ειναι αντίστοιχος με της καρότσας? Αν ναι που ακριβώς είναι αυτός ο αριθμός η αλλιώς υπάρχουν κάποια άλλα εμφανή σημεία που θα το δείξουν? Μα τι υπέροχο αμάξι αυτό το Ε34...έχω φάει κόλλημα!

Τσέκαρε και αυτό

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/722396/

TAZ118!
18-04-11, 17:35
Μην είσαι τόσο απόλυτος, δεν κάνει....
Δεν μιλάω για το συγγεκριμένο αλλά γνωρίζω αυτοκίνητα του 1992 με 128.000 χλμ...

+1....
Eιχα 316 Ε36 μοντ. 91 αγορασμενο το 2004 με 121000 χλμ...
Υπαρχουν και αυτες οι περιπτωσεις...

stef
18-04-11, 17:48
+1....
Eιχα 316 Ε36 μοντ. 91 αγορασμενο το 2004 με 121000 χλμ...
Υπαρχουν και αυτες οι περιπτωσεις...

Εννοείται, πριν ένα μήνα το πουλήσαμε....;)

gregE36
18-04-11, 18:11
το ξερω οτι υπαρχουν και τετοια αμαξια αλλα το συγκεκριμενο αν δειτε το καπακι τις μηχανης θα δειτε οτι εχει ξεβαψει που σημαινει πολλα χιλιομετρα και εχει φθαρει απο τις θερμοκρασιες.

Bassakos
18-04-11, 18:30
φοβερο αμαξι η Ε34 πριν πολλα χρονια ειχε φιλος 525 την ειχε φερει απο ρουμανια
(σπουδαζε εκει)και το αμαξι ηταν πραγματικα πολυ καλο! ειχα κανει πολλα ταξιδια και το ειχα οδηγησει πολλες φορες......ακομα και τωρα εχοντας πολλα χρονια που το εχει πουλησει ...εαν του ανοιξεις κουβεντα για το 34αρι και ξεκινησει αν σου λεει....τον 30λεπτο μονολογο δεν το γλυτωνεις με τιποτα!

stelmaniac
18-04-11, 18:43
Φοβερα αυτοκινητα τα 34αρια αλλα μετα τα Ε39 που αποτελουν το καλυτερο μοντελο της μπεμβε εβερ και μεσα στα 3 καλυτερα ολων των εποχων...Θα παρω 39αρι αλλα το 34 δεν το δινω....

oldcarskickass
18-04-11, 19:17
Μην είσαι τόσο απόλυτος, δεν κάνει....
Δεν μιλάω για το συγγεκριμένο αλλά γνωρίζω αυτοκίνητα του 1992 με 128.000 χλμ...

Ναι ρε συ, ένα δύο άντε να έχουν τόσα λίγα χλμ σε σχέση με την ηλικία τους.

Δεν γίνεται όμως τα μισά και παραπάνω Ι.Χ. και ΕΙΔΙΚΑ BMW (ίσως επειδή αυτά κοιτάω περισσότερο) να μην έχουν πάνω από 150.000 χλμ, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Λες και έχει μπει πλαφόν ένα πράγμα.

stef
18-04-11, 19:24
34άρια.....

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=142446175&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&minFirstRegistrationDate=1990-01-01&maxFirstRegistrationDate=1995-12-31&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&tabNumber=1

από 34άρια......
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1184543/

Έχουν διαφορά......

mitsos_chania
18-04-11, 20:19
Το ε34 ειναι ισως απο τα καλυτερα αυτοκινητα που εχει κατασκευασει η εταιρια.Σε μερικα σημεια που το συγκρινω με το Χ5 που εχουμε επισης παροτι ειναι μια 15αρια χρονια πιο παλιο,υπερεχει.Πραγματικα αξεπεραστο αυτοκινητο.Στα χερια μας εχει τραβηξει πολλα,πλεον ειναι garage queen μετα τις περιποιησεις που δεχτηκε

Υ.γ:Φοβερο το γερμανικο που ποσταρες στεφ.

stef
18-04-11, 20:53
Το ε34 ειναι ισως απο τα καλυτερα αυτοκινητα που εχει κατασκευασει η εταιρια.Σε μερικα σημεια που το συγκρινω με το Χ5 που εχουμε επισης παροτι ειναι μια 15αρια χρονια πιο παλιο,υπερεχει.Πραγματικα αξεπεραστο αυτοκινητο.Στα χερια μας εχει τραβηξει πολλα,πλεον ειναι garage queen μετα τις περιποιησεις που δεχτηκε

Υ.γ:Φοβερο το γερμανικο που ποσταρες στεφ.

Γαλλικό είναι....

Τι του έχετε κάνει του Ε34 και είναι garage queen?
Είναι σε άψογη κατάσταση?
Για πές μας...

kavouras20
18-04-11, 21:11
Τσέκαρε και αυτό

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/722396/

Φίλε μου πολύ ωραίο και το μαύρο αν και λιγο τσιμπημένη η τιμή του (αν και δεν έχω ξαναοδηγήσει αυτόματο) αλλα εξωτερικά φαίνεται πολύ πιο ταλαιπωρημένο...ήθελα να σε ρωτήσω αξίζουν τα αυτόματα? Παρουσιάζουν προβλήματα?

stef
18-04-11, 21:46
Eξαρτάται για τι χρήση προορίζεται το αμάξι
Ταξίδια? Μέσα στην πόλη?
Γενικά θέλει καλό έλεγχο το κιβώτιο μιας και μιλάμε για 20ετίας αμάξι..

sotziou
18-04-11, 22:07
καλησπερα κ απο μενα!ειμαι κατοχος ενος ε34 και ενος ε46ci.το ε 34 το αγορασε ο πατερασ μου το 1990 καινουριο κ το εχω ακομη!πιστευω για την χρονια που βγηκε το ε34 ηταν εκατο χρονια μπροστα(ετσι απλα)!!!!απο θεμα κατασκευης ειναι αψογα!το ε34 που εχω ειναι 525 μετατροπη με m5 look!δυστηχως και τα δυο bmw μου ειναι 25αρια και ετσι αναγκαστηκα να παραδωσω τισ πινακιδεσ στην εφορια!αν ενδιαφερεται καποιος το πουλαω μετα λυπης(γιατι το αυτοκινητο ειναι αψογο μονο βαψιμο θελει 21 χρονια περασανε).αν υπαρχει καποιοσ που ενδιαφερεται το πουλαω 1500 ευρω μονο να το παρει κ νατο χαρει!

mitsos_chania
19-04-11, 01:01
Γαλλικό είναι....

Τι του έχετε κάνει του Ε34 και είναι garage queen?
Είναι σε άψογη κατάσταση?
Για πές μας...

Ηταν να πουληθει στεφ για "ενα κομματι ψωμι".Τελικα καταλαβαμε οτι δεν αξιζε,και οτι η συναισθηματικη του αξια ειναι πολυ μεγαλη.Ετσι ξαναβρεθηκε στην κατασταση που του αρμοζει(αψογη) και πλεον κοσμει το γκαραζ,παντα ετοιμο για βολτα βεβαια(δεν εχουμε καταθεσει πινακιδες).Να σημειωσω οτι το αμαξι ειναι σε απολυτως μαμα κατασταση,ακομα και το ηχοσυστημα ειναι μαμα.Το μονο που ειχε αλλαχτει ηταν το τιμονι με αυτο του Μ5 το οποιο τελικα δεν μου αρεσε και ξαναμπηκε το κανονικο του.

kavouras20
21-04-11, 02:21
Είμαι σε τρομερό δίλλημα να επιλέξω ανάμεσα σε Ε34 και Ε39! Το Ε34 που σκέφτομαι είναι αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1347102/ και σκέφτομαι αν όντως είναι καλό να το πάρω και να του κάνω και μια ανακατασκευή κινητήρα για να είμαι απόλυτα σίγουρος ότι εχω ένα 34άρι αστέρι και να με βγάλει αλλες 200 χιλιαδες χιλιόμετρα απροβλημάτιστα. Το Ε39 είναι αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1126413/ αλλα φυσικά χωρίς να του ρίξω λευτά...Θα ήθελα να μου πείτε πόσο περίπου θα μου κοστίσει μια τέτοια ανακατασκευή κινητήρα στον Μ50Β25 και αν το μοτέρ γίνεται όντως σαν καινούριο, η να πάρω το Ε39 (το οποιο γενικά δεν μου αρέσει και τοσο σαν αμάξι όσο το Ε34)??? Σας ευχαριστώ!

gregE36
21-04-11, 09:02
το Ε39 βεβαια .ειναι το καλυτερο bmw ολων των εποχων .διαχρονικη καροτσα..το Ε34 εχει γερασει πολυ.το Ε39 θα το κρατησεις αλλα 10 χρονια ανετα..