PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW M DKG Transmission


Lil
17-02-09, 10:01
Νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για τη νέα Μ3!
Η βαυαρική εταιρία θα εξοπλίζει πλέον την κορυφαία 3άρα της με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με ονομασία BMW M DKG. Αστραπιαία γρήγορο και ευέλικτο στις λειτουργίες του, συνεπικουρούμενο από το εξαίρετο Drivelogic υπόσχεται στους οδηγούς του αξέχαστες οδηγικές απολαύσεις…


The magic 7!
Η BMW M3 E36 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως που εν έτει 1996 εξοπλίστηκε με το πλήρως ημιαυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων Sequential M Gearbox (SMG). Το επτά ανέκαθεν θεωρείτο ο τέλειος αριθμός -αυτό πρέπει να είχαν στο μυαλό τους οι μηχανικοί της BMW, οι οποίοι σε συνεργασία με την Getrag χάρισαν στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M DKG, τον αντικαταστάτη του SMG, ισάριθμες σχέσεις. Ισως η βαυαρική εταιρία να μπήκε λίγο αργοπορημένα στην άτυπη κόντρα των κιβωτίων διπλού συμπλέκτη, όμως το νέο κιβώτιο συνεπικουρούμενο από το σύστημα Drivelogic χαρακτηρίζεται κορυφαίο.
Ουσιαστικά δεν αλλάζει κάτι στη λειτουργία του σε σχέση με τα υπόλοιπα κιβώτια τέτοιου είδους.Διαθέτει την κλασική, πλέον, διάταξη με τον διαιρούμενο πρωτεύοντα άξονα και δυο συμπλέκτες που προεπιλέγουν την επόμενη ταχύτητα παραμένοντας σε κατάσταση αναμονής. Οταν δοθεί η εντολή αλλαγής, ο ένας συμπλέκτης αποσυμπλέκει κι ο άλλος κάνει το αντίστροφο. Αυτό που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα συστήματα διπλού συμπλέκτη είναι πως κατά το “κατέβασμα” η σύμπλεξη της προηγούμενης σχέσης στο κιβώτιο γίνεται πιο ομαλά μέσω του εγκεφάλου του M DKG έτσι ώστε να μην φρενάρουν απότομα οι τροχοί στον πίσω άξονα. Ο πρώτος άξονας είναι υπεύθυνος για την 1η, 3η, 5η, 7η σχέση και την όπισθεν ενώ ο δεύτερος για τις ζυγές. Καθώς στο παρελθόν έχουμε αναφερθεί στη λειτουργία του (τελευταία φορά στο τεύχος 110 στο tech corner σχετικά με το κιβώτιο Audi S Tronic) δεν θα μακρηγορήσω με περισσότερες αναλύσεις, θα επεκταθώ όμως στη συνεργασία του M DKG με το Drivelogic της BMW.

http://img178.imageshack.us/img178/4356/40764779ag1.jpg (http://imageshack.us)


Biblically fast…
…είναι η έκφραση που θα δανειστώ από τον Jeremy Clarkson και ταιριάζει απόλυτα στο κιβώτιο αυτό. Η νέα Μ3 επιτυγχάνει τα πρώτα 100km/h από στάση σε 4,6sec (κατά 0,2sec πιο γρήγορο από την χειροκίνητη έκδοση των 6 σχέσεων) ενώ η κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 11,9lt/100km! Οσον αφορά την ευελιξία οι αλλαγές κυμαίνονται από βελούδινες, όπου αντιλαμβάνεσαι πως ανεβαίνει σχέση στο κιβώτιο μόνο όταν παρατηρήσεις το στροφόμετρο, ως αστραπιαία γρήγορες, θυμίζοντας έντονα μονοθέσιο F1. Πιο συγκεκριμένα, στο πλήρως αυτόματο πρόγραμμα υπάρχει επιλογή πέντε λειτουργιών ενώ στο χειροκίνητο έξι (αλλαγές είτε από τα αλουμινένια paddles πίσω από το τιμόνι είτε από τον επιλογέα) ενώ προσθέτεις και το launch control όπου τα 420Ps του κινητήρα μεταφέρονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο δρόμο! Στο πλήρες αυτόματο D πρόγραμμα ο οδηγός ρυθμίζει πόσο γρήγορες θα είναι οι αλλαγές καθώς επίσης και σε ποιες στροφές θα γίνονται.
Το κιβώτιο M DKG σε συνεργασία με το Drivelogic προσφέρουν στον οδηγό επτά προγράμματα οδήγησης. Μπορεί να επιλέξει αυτόματα πιο ταιριάζει ανάλογα με το οδηγικό στυλ. Αν η ηλεκτρονική μονάδα αντιληφθεί ένα κενό ταχύτητας ανάμεσα στις αλλαγές των ταχυτήτων όταν οδηγείται επιθετικά το αυτοκίνητο, τότε επεμβαίνει στο γκάζι και σε κάθε αλλαγή δίνει στροφές στον κινητήρα για να καλύψει το κενό. Επίσης, το Low Speed Assistant mode, το οποίο ενεργοποιείται όταν ο οδηγός κινείται με λιγότερα από 5km/h, επεμβαίνει στην αίσθηση του γκαζιού έτσι ώστε να διευκολύνει τον οδηγό στο παρκάρισμα. Οσον αφορά το σύστημα εποπτείας κλίσης του αμαξώματος, το συμβουλεύεται και ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος του κιβωτίου έτσι ώστε να επεμβαίνει στις αλλαγές του M DKG. Ουσιαστικά μπορεί να ρυθμίσει ποιο γρανάζι να επιλέξει ανάλογα με την κλίση του οδοστρώματος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξάλειψη περιττών αλλαγών, φαινόμενο από το οποίο πάσχουν τα αυτόματα κιβώτια όταν κινούνται σε υπό κλίση δρόμους.

Δυναμισμός και αξιοπιστία
Οι μηχανικοί της BMW έχουν προβλέψει την απαιτητική χρήση ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες. Το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων έχει σχεδιαστεί για να δουλεύει και σε υψηλά όρια περιστροφής της τάξεως των 9.000rpm, γεγονός που αποτελεί καινοτομία στο χώρο. Η αγωνιστική της κληρονομιά σημαίνει πως η νέα Μ3 θα βρίσκεται συχνά σε πίστα. Η συνεχής καταπόνηση του κιβωτίου έχει ως αποτέλεσμα αυξημένα θερμικά φορτία και για την προστασία του το τμήμα της BMW M GmbH έχει προβεί σε μερικές έξυπνες λύσεις για τη διατήρηση της σωστής θερμοκρασίας λαδιού. Το M DKG συνδέεται με το σύστημα λίπανσης του κινητήρα καθώς παράλληλα διαθέτει το δικό του ψυγείο λαδιού. Ουσιαστικά αυτό σημαίνει πως με την εκκίνηση του 4λιτρου κινητήρα αυξάνεται πιο γρήγορα η θερμοκρασία του (ειδικά σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες) αφού περνάει το λάδι και από το κιβώτιο ενώ συνεισφέρει στη μείωση των απωλειών λόγω τριβής. Παράλληλα, επιτυγχάνεται μείωση της κατανάλωση καυσίμου κατά τη διάρκεια της εκκίνησης/ζεστάματος του κινητήρα.

Πηγή: Power Techniques
www.powermag.gr

19630 19631 19632

BILL007
17-02-09, 10:28
Ωραία ενημέρωση Μάνο...:) Eχω ακούσει ότι γι αυτό το κιβώτιο έχουν αγοραστεί αρκετές πατέντες απο το "κάτι αντίστοιχο" DSG ( http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=61287&category_id=72 ) του Group Vag,το οποίο προηγήθηκε στην κατασκευή του M DKG ,εξου και οι κατοχυρωμένες πατέντες;)

EVANGELOS
17-02-09, 10:59
Eνημερωτικά τα SMG (Sequential MANUAL Gearbox) δεν είναι ημιαυτόματα αλλά ημι-χειροκίνητα ...

Επι της ουσιάς το κιβώτιο ΕΧΕΙ συμπλέκτη κανονικά (τον ίδιο ακριβώς με το χειροκίνητο) μόνο που αντί να κάνει την εμπλοκή - απεμπλοκή με το πάτημα πεντάλ , το κάνει μέσω μιάς υψηλής πίεσης αντλίας.
Με λίγα λόγια όταν κουνάς το πάντλ ή το μοχλό , ενεργοποιήται η αντλία που απεμπλέκει το δίσκο και μετά την αλλαγή σχέσης ξανά εμπλέκει.
Απλά δε χρειάζεται να πατήσεις με το πόδι το πεντάλ.
Για αυτό και το κιβώτιο - δίσκος - βολάν κλπ είναι ΟΛΟΙΔΙΑ στο manual και το smg.

To DKG (στα αγγλικά Dual Clutch Gerabox) είναι ΑΛΛΟ φρούτο ... είναι oυσιαστικά δίδισκο σύστημα μετάδοσης ισχύος. O ένας αφορά τις μονές σχέχεις συν την όπισθεν και ο άλλος τις ζυγές.
Όσο είναι εν εμπλοκή ο ένας , ο άλλος είναι προ-φορτισμένος και έτοιμος για εμπλοκή , έτσι όσο απεμπλέκει ο ένας εμπλέκει ο άλλος και ο χρόνος αλλαγής πέφτει στο μισό σχεδόν ... το σύστημα μοιάζει τρελά με το DSG του γκρούπ.

Σε αντίθεση με το smg , το dkg χαρακτηρίζεται από τη BMW ως ημιαυτόματο και από εμένα ΟΛΙΓΟΝ GAY.

Sokin M3
17-02-09, 11:02
και τελικα πιο ειναι το καλυτερο????

Action Man
17-02-09, 11:06
ΟΛΙΓΟΝ GAY.
Το "ολίγον" τι το ήθελες;
Πολύ Gay κατά την γνώμη μου..
Σοβαρά τώρα.....γενικότερα σιχαίνομαι αυτά τα κιβώτια.
Φυσικά,το ίδιο ισχύει και για όλα τα smg
Για Μ5-Μ6 είναι οκ,αλλά για Μ3 πιστεύω οτι είναι πεταμένα χρήματα.

EVANGELOS
17-02-09, 11:06
και τελικα πιο ειναι το καλυτερο????

Aυτό http://bmwmregistry.com/media/E46M3gearlever.jpg

Action Man
17-02-09, 11:09
Aυτό http://bmwmregistry.com/media/E46M3gearlever.jpg

Είναι από τις σπάνιες φορές που συμφωνώ μαζί σου..:clap:
Υπάρχει καλύτερο από το χειροκίνητο;:clap:

manos///3
17-02-09, 12:02
Δεν εχω οδηγησει Μ3 με DKG και δεν εχω γνωμη....
Αλλα ο χτύπος που τρως στην αλλαγη με το SMG ειναι ωραιο συναισθημα..
Τωρα να αλλαζεις ταχυτητα και να μη το καταλαβαινεις παρα μονο απο το στροφομετρο , οπως αναφερεις, δε με τρελαινει...αλλα σιγουρα θα εχει περισσοτερα πλεονεκτημα απο τον προκατοχο του!

EVANGELOS
17-02-09, 12:17
Koίτα το τρελό στα smg & dkg είναι τα κατεβάσματα ... εκεί όντως συγχρονίζει τρελά ... θέλει τρελό οδηγό με μύτη τακούνι για να γίνει τέτοιο κατέβασμα με χειροκίνητο σασμάν ...

greekm3
17-02-09, 18:14
ΟΛΙΓΟΝ GAY.

εως πολυ..κατ εμε:boink:

TAZ118!
17-02-09, 19:39
H πρωτη εταιρεια που παρουσιασε κιβωτιο διπλου συμπλεκτη ειναι η Porsche.
To τοποθετησε στην 959 και λεγοταν PDK.Την ιδια ονομασια την διατηρησανε και
στο νεο κιβωτιο.Το κιβωτιο ειχε λεβιε με αισθητηρες οι οποιοι αναλογα με την πιεση
που του εφαρμοζε ο οδηγος ανοιγοκλεινε τους συμπλεκτες.Ωστοσο το υψηλο κοστος
του δεν επετρεψε στην Porsche να το καθιερωσει στα αυτοκινητα παραγωγης.
Το DSG δεν ειναι ιδεα της VW αλλα η Getrag της το προσφερε σαν ιδεα και εφαρμογη.
Το ιδιο εκανε και η Borg-Warner με τους TSI.
Αν κανω λαθος καπου διορθωστε με.

dimitris_bmw
17-02-09, 20:52
H πρωτη εταιρεια που παρουσιασε κιβωτιο διπλου συμπλεκτη ειναι η Porsche.
To τοποθετησε στην 959 και λεγοταν PDK.Την ιδια ονομασια την διατηρησανε και
στο νεο κιβωτιο.Το κιβωτιο ειχε λεβιε με αισθητηρες οι οποιοι αναλογα με την πιεση
που του εφαρμοζε ο οδηγος ανοιγοκλεινε τους συμπλεκτες.Ωστοσο το υψηλο κοστος
του δεν επετρεψε στην Porsche να το καθιερωσει στα αυτοκινητα παραγωγης.
Το DSG δεν ειναι ιδεα της VW αλλα η Getrag της το προσφερε σαν ιδεα και εφαρμογη.
Το ιδιο εκανε και η Borg-Warner με τους TSI.
Αν κανω λαθος καπου διορθωστε με.

Από όσο γνωρίζω κι εγώ έτσι ακριβώς είναι... Επίσης θα ήθελα να προσθέσω πως είναι λογικό να ξενίζει η τεχνολογία του κιβωτίου και πολλοί να κρατούν τις επιφυλάξεις τους. Κι εγώ πιστεύω πως αυτού του είδους τα σασμαν αποξενόνουν και ''κλέβουν'' από τον οδηγό ένα μέρος της απόλαυσης, όμως πρέπει και εμείς να συμβαδίσουμε με τα καινουρια δεδομένα. Επίσης έχω ακούσει πως κάποια εταιρία (πιθανών η Getrag) πως ετοιμάζει ένα σασμάν με δύο συμπλέκτες οι οποίοι δεν θα είναι ομόκεντροι.
Με σύγχωρείτε για την κακή φωτογραφία αλλά δεν έβρισκα κάποια στο net :nixweiss: και αναγκάστηκα να ''ζωγραφήσω''! :rofl2:

Φιλικά

Spanti
17-02-09, 21:05
o καθένας έχει την άποψή του....για άλλους μπορεί να είναι gay για άλλους όμως μπορεί να είναι αντρικό...
ένα κιβώτιο που το χρησιμοποιούν πλέον η Porsche,BMW, AUDI το GTR δεν μπορεί να είναι gay...
ένα κιβώτιο του οποίου η εφεύρεση προήλθε από αγωνιστική πατέντα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί gay....

εγώ είμαι λάτρης του χειροκίνητου.του καλού χειροκινήτου.το μόνο που δεν έχω μάθει είναι να πατάω τον συμπλέκτη με το δεξί πόδι...
αλλά τα κιβώτια αυτά είναι ό,τι πιο καλό έχει βγει και σε προσιτή τιμή κιόλας..

sm6
17-02-09, 21:09
Το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη εφευρεθηκε απο τον γαλλο Adolphe Kegresse πριν τον Β' παγκοσμιο πολεμο. χωρις ομως να προλαβει να φορεθει σε καποιο οχημα. ο ιδιος ανθρωπος εφηυρε και τα στρατιωτικα οχηματα που ειχαν κανονικους εμπρος τροχους και ερπυστριες πισω.
πρωτη που υιοθετησε το κιβωτιο αυτο ηταν πολυ σωστα η Πορσε, οχι στην 959, αλλα στα αγωνιστικα πρωτοτυπα του λεμαν 956 και 962. Η 956 παρουσιαστηκε το 1982 και διεθετε εναν υπερτροφοδοτουμενο εξακυλινδρο μποξερ 2,65 λιτρων που απεδιδε αναλογα με την περισταση 620-640 αλογα. το αυτοκινητο αυτο κατεχει μαλιστα και το απολυτο ρεκορ στο ρινγκ με τον αξεχαστο στεφαν μπελοφ, με 6,11 !!! (απο τα 1000 χλμ του '83) το κιβωτιο που χρησιμοποιουσε ηταν με δυο συμπλεκτες ηλ. ελεγχομενους και πεντε ταχυτητες.
Η 962 διαδεχθηκε την 956 το 1985.

http://www.mog-racing.de/picture/Referenz-Hans/Porsche/956/1983_956_800x600.jpg
http://kaempferherz.de/images/bellof_01.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=NqFrqLBcCGk


Το ιδιο (ή παρομοιο) κιβωτιο χρησιμοποιησε εκεινη την εποχη και η αουντι στο σπορ κουατρο S1.

http://auto.china.com/zh_cn/zsgz/gzbj/11037230/20070405/images/14027116_2007040510402345583300.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=R65pZz9rrM8&feature=related

orome_e21
17-02-09, 21:32
Aυτό http://bmwmregistry.com/media/E46M3gearlever.jpg

ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ!!!!!!!!!!!:bigthumb::+1::+1:

JuNiOr_
17-02-09, 21:59
οκ λιγο off-topic,αλλα ποιες ειναι οι διαφορες του steptronic σε σχεση με τη τελευταια γενια SMG(III)??ακομη, σε ενα μοτερ που δε σκοτωνει απο πλευρας ροπης οπως το παλιο 2,5αρι της Ζ4 με τα 192 ατια,με το smg μπορεις να ρυθμιζεις το αμαξι οπως θες,ειτε σε πλατειες,ειτε σε εκκινησεις απο φαναρι?

Spanti
17-02-09, 22:11
το steptronic είναι με μετατροπέα ροπής...το SMG κάποιος το περιέγραψε από πάνω...η μέρα με την νύχτα...
αλλά αν θυμάμαι καλά το Z4 φορούσε SMG1?δεν είχε σχέση με τα SMG που φορούσαν τα Μ

alexk
17-02-09, 22:30
Eνημερωτικά τα SMG (Sequential MANUAL Gearbox) δεν είναι ημιαυτόματα αλλά ημι-χειροκίνητα ...

Επι της ουσιάς το κιβώτιο ΕΧΕΙ συμπλέκτη κανονικά (τον ίδιο ακριβώς με το χειροκίνητο) μόνο που αντί να κάνει την εμπλοκή - απεμπλοκή με το πάτημα πεντάλ , το κάνει μέσω μιάς υψηλής πίεσης αντλίας.
Με λίγα λόγια όταν κουνάς το πάντλ ή το μοχλό , ενεργοποιήται η αντλία που απεμπλέκει το δίσκο και μετά την αλλαγή σχέσης ξανά εμπλέκει.
Απλά δε χρειάζεται να πατήσεις με το πόδι το πεντάλ.
Για αυτό και το κιβώτιο - δίσκος - βολάν κλπ είναι ΟΛΟΙΔΙΑ στο manual και το smg.

To DKG (στα αγγλικά Dual Clutch Gerabox) είναι ΑΛΛΟ φρούτο ... είναι oυσιαστικά δίδισκο σύστημα μετάδοσης ισχύος. O ένας αφορά τις μονές σχέχεις συν την όπισθεν και ο άλλος τις ζυγές.
Όσο είναι εν εμπλοκή ο ένας , ο άλλος είναι προ-φορτισμένος και έτοιμος για εμπλοκή , έτσι όσο απεμπλέκει ο ένας εμπλέκει ο άλλος και ο χρόνος αλλαγής πέφτει στο μισό σχεδόν ... το σύστημα μοιάζει τρελά με το DSG του γκρούπ.

Σε αντίθεση με το smg , το dkg χαρακτηρίζεται από τη BMW ως ημιαυτόματο και από εμένα ΟΛΙΓΟΝ GAY.

+1000 Τα λες πολύ ωραία.

Sokin M3
17-02-09, 23:13
πολλοι αρσενικοι μαζευτηκαμε εδω....αυτοι με τα csl ειναι gay,αυτοι με τα απλα M3(με smg) ειναι λουγκρες και οι χεροκινητοι straight.....

εγω ρωτησα μεταξυ smg και dkg

τα χειροκινητα ειναι πλεον για τους αρχαιοκαπηλους:rofl2:

EVANGELOS
18-02-09, 12:49
Ρε συ το κιβώτιο είπα ... ΟΧΙ οι οδηγοί ... χεχεχε ....

ένα κιβώτιο που το χρησιμοποιούν πλέον η Porsche,BMW, AUDI το GTR δεν μπορεί να είναι gay...

Τώρα όσον αφορα τα GTR ... ούτε το Ε46 φόραγε το smgΙΙ ούτε το Ε92 φοράει dkg ... απλά γιατί είναι αγωνιστικά !

Αν δείτε το περιβόητο βίντεο με τον Στούκ και το 46αρι το GTR στο ρίνγκ αυτός ο σφυριχτός ήχος είναι από το σασμάν που είναι με ίσια δόντια ...
Προφανώς και είναι αγωνιστικό σειριακό αλλά ΟΧΙ το smgII

To E92 GTR τώρα φοράει ΑΛΛΟ σασμάν από το απλό το Μ3 ... προφανώς ...
Φοράει 6άρι σειριακό και όχι 7αρι ... δεν έχω βρει άλλα στοιχεία ακόμα για το κιβωτιο του ...

sm6
18-02-09, 13:02
M3 E46, δεν ειχα ποτε για να πω με ποιο ειναι καλυτερη.
ειχα ενα 645 με smg I, δεν μπορω να πω οτι εμεινα ικανοποιημενος.
το smg III ειναι αλλη φαση. ο V10 ειναι σχεδιασμενος με αυτο το κιβωτιο.
σαν χειροκινητο το αυτοκινητο δεν εχει τον ιδιο χαρακτηρα και απο οτι λενε οσοι το οδηγησαν. παρολα αυτα αν διαβασει καποιος board, εχει και φανατικους οπαδους το χειροκινητο.
τωρα για το dkg παρα το οτι ειναι απιστευτα γρηγορο δεν μου δινει την αισθηση που θελω απο τις αλλαγες.
δεν θελω να αλλαζω και να το καταλαβαινω απο το φωτακι στο καντραν. θελω να καταλαβαινω την αλλαγη και η κλωτσια στο s6 που δινει το smg δεν συγκρινεται με τιποτα.
γι αυτο αν και ημουν ετοιμος να παω για dkg (ναι σωστα ακουσατε, οι γερμανοι το εκαναν!), μαλλον δεν θα προχωρησω...

Spanti
18-02-09, 13:14
Ρε συ το κιβώτιο είπα ... ΟΧΙ οι οδηγοί ... χεχεχε ....



Τώρα όσον αφορα τα GTR ... ούτε το Ε46 φόραγε το smgΙΙ ούτε το Ε92 φοράει dkg ... απλά γιατί είναι αγωνιστικά !

Αν δείτε το περιβόητο βίντεο με τον Στούκ και το 46αρι το GTR στο ρίνγκ αυτός ο σφυριχτός ήχος είναι από το σασμάν που είναι με ίσια δόντια ...
Προφανώς και είναι αγωνιστικό σειριακό αλλά ΟΧΙ το smgII

To E92 GTR τώρα φοράει ΑΛΛΟ σασμάν από το απλό το Μ3 ... προφανώς ...
Φοράει 6άρι σειριακό και όχι 7αρι ... δεν έχω βρει άλλα στοιχεία ακόμα για το κιβωτιο του ...

sorry δικό μου λάθος...ξέχασα να βάλω το i...εννοούσα το nissan gtir

EVANGELOS
18-02-09, 13:24
sorry δικό μου λάθος...ξέχασα να βάλω το i...εννοούσα το nissan gtir

Aν εννοείς το Sunny gt-i-r (4wd sunny) θέλει "i" αλλά ΔΕ φόραγε σειριακό σασμάν ...

Αν εννοείς το skyline r35 gtr ... ΔΕ θέλει "i" και έχεις δίκιο φοράει σειριακό αυτόματο κιβώτιο ... οπότε εγώ δεν κατάλαβα καλά ...

Βλέπεις εδώ όταν λέμε gtr το μυαλό μας παέι στα P60 , P65 V8 ... xexe ..

Tώρα όσον αφορά το skyline r35 και το κιβωτιό του ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ GAY δες λίγο αυτό ... που μου έστειλε ο Greek ...

http://www.youtube.com/watch?v=TOAXJTTc__w

Spanti
18-02-09, 13:50
άρα σωστά το είχα γράψει χιχι..
το τελευταίο εννοώ το οποίο και έχει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη...
το οποίο βέβαια έχει πολλά προβλήματα και κυρίως στις εκκινήσεις με LC...αυτομάτως βγαίνει εκτός εγγύησης όπως το έπαθε και ο Χίτλερ...χιχι

sm6
18-02-09, 13:59
χαχαχα, ωραιος βαγγελη... που τα ξετρυπωνεις...

δεν ξερω για το νισσαν, δεν θα επαιρνα ποτε...
αλλα 20000 για σανζμαν ειναι τρελο...
η bmw χρεωνει το dkg 7500.
το λεω γιατι ειχα παρει προσφορα (ο βελτιωτης ηθελε αλλα 3500 για την τοποθετηση και τον προγραμματισμο)...

manos///3
18-02-09, 14:05
M-DCT 5.000 europoula!!!!

"Κιβώτιο 7 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη. Άμεσες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς διακοπή παροχής ισχύος.
Drivelogic: πέντε προγράμματα οδήγησης πλήρως αυτόματα και έξι σειριακά.
Ειδικές λειτουργίες: Launch Control, αναγνώριση κλίσης οδοστρώματος, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, Shift Light (φωτεινή ένδειξη αλλαγής ταχύτητας ενσωματωμένη στο στροφόμετρο.
Μοχλοί αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (paddles) και λαβή μοχλού ταχυτήτων σε γυαλιστερό χρώμιο."

caroto
24-02-09, 23:06
M-DCT 5.000 europoula!!!!

"Κιβώτιο 7 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη. Άμεσες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς διακοπή παροχής ισχύος.
Drivelogic: πέντε προγράμματα οδήγησης πλήρως αυτόματα και έξι σειριακά.
Ειδικές λειτουργίες: Launch Control, αναγνώριση κλίσης οδοστρώματος, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, Shift Light (φωτεινή ένδειξη αλλαγής ταχύτητας ενσωματωμένη στο στροφόμετρο.
Μοχλοί αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (paddles) και λαβή μοχλού ταχυτήτων σε γυαλιστερό χρώμιο."

Ρίξτε μια ματιά εδώ, έχουν ενδιαφέρον οι φωτογραφίες με λεπτομέρειες για το κιβώτιο

http://www.caroto.gr/2009/02/07/%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%AC-%CF%83%CF%87%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CF%80%CE%BB%CF%8C-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%AD%CE%BA%CF%84%C E%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7/