PDA

Επιστροφή στο Forum : ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΡΙΑ Ε21


mariose21
22-02-09, 01:10
ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΠΑΙΔΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΡΙΑ Ε21!!!
ΔΕΝ ΜΠΩΡΟ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑΜΠΛΟ ΚΛΠ...

///M_Spartan
26-04-09, 15:25
ψαξε στο ebay φιλαρακι.

kplc16
26-04-09, 15:41
Γιαννουλης
Θεσσαλονικη Καναρη
Λερ@@@ ο τυπος, αλλα εχει πολυ στοκ σε παλια BMW

aris super 3
26-04-09, 15:53
καλα λες φιλε μου ειναι λερα ο τυπος αλλα πρεπει να εχει και πιο παλια εξαρτιματα
!

mariose21
21-11-10, 01:35
Παιδια ευχαριστω πολυ.
βρηκα τα παντα στην Δραμα.
και συγνωμη ποθ δεν απαντησα πιο γρηγορα.
(οντος λερ... ο τυπος ταμπλο μεταχ 500+ε ΑΠΟ ΤΡΙΚΑΛΙΩΤΗ 350 ΤΣΙΛΙΚΟ. 150 ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ ΔΡΑΜΑ)

mariose21
21-11-10, 01:39
Αν γνωριζει κανεις καμια πατεντα για ε 21 ως προ τον κινητηρα.
ας μου πει!!!!
και παλι ευχαριστω!

mike21
21-11-10, 11:16
Αν γνωριζει κανεις καμια πατεντα για ε 21 ως προ τον κινητηρα.
ας μου πει!!!!
και παλι ευχαριστω!

τί κινητήρα έχεις και τί θέλεις να κάνεις ακριβώς;

mariose21
22-11-10, 18:35
1600cc διπορτο 4φαναρια εμπρος τετραγωνα 4 σαζμαν+1οπισθεν του1979 Α'.
Τι moter +σαζμαν+διαφορικο?
Και μπορω να του βαλω δισκοφρενα πισω?
Εχω βρει εναν alpina 2300cc αλλα ο μηχανικος μου με ρωτησε αν χωραει.
Ευχαριστω για το ενδιαφερον σου και τον χρονο σου φιλε μου mike21!!!!!

mariose21
22-11-10, 18:39
Kαι το θελω για ταξιδια και κυριος για διαφημιστικους λογους(ηχοσυστηματα).

KAZA
22-11-10, 18:54
Παιδια ευχαριστω πολυ.
βρηκα τα παντα στην Δραμα.
και συγνωμη ποθ δεν απαντησα πιο γρηγορα.
(οντος λερ... ο τυπος ταμπλο μεταχ 500+ε ΑΠΟ ΤΡΙΚΑΛΙΩΤΗ 350 ΤΣΙΛΙΚΟ. 150 ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ ΔΡΑΜΑ)

Όπα κατάλαβα καλά …. Ο τύπος σου είπε μεταχειρισμένο 500 ευρώ ενώ υπάρχει καινούριο από Τρικαλιώτη με 350 ; :icon11:

mariose21
22-11-10, 19:11
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ναι φιλε μου καλα καταλαβες!!!!!!!!!!!
και απο τον τρικαλιωτη τελος ρωτησα πριν ενα μηνα και δεν ειχε ουτε και μπορουσε να κανει παραγγελια.

KAZA
22-11-10, 21:02
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ναι φιλε μου καλα καταλαβες!!!!!!!!!!!
και απο τον τρικαλιωτη τελος ρωτησα πριν ενα μηνα και δεν ειχε ουτε και μπορουσε να κανει παραγγελια.

Δεν θέλω να τον δικαιολογήσω αλλά μήπως κάτι δεν κατάλαβες καλά ;
Π.Χ. Όλο το μαξιλάρι με διακόπτες όργανα τοποθέτηση ……
Ρώτησες πόσο θα σου κόστιζε η εργασία για εξαγωγή του παλαιού και τοποθέτηση του καινούριου ταμπλό στον Τρικαλιώτη ;
Εγώ υπολογίζω κανένα 200αρικο σίγουρα !

mike21
22-11-10, 22:48
1600cc διπορτο 4φαναρια εμπρος τετραγωνα 4 σαζμαν+1οπισθεν του1979 Α'.
Τι moter +σαζμαν+διαφορικο?
Και μπορω να του βαλω δισκοφρενα πισω?
Εχω βρει εναν alpina 2300cc αλλα ο μηχανικος μου με ρωτησε αν χωραει.
Ευχαριστω για το ενδιαφερον σου και τον χρονο σου φιλε μου mike21!!!!!

βασικά ότι θές μπορείς να του βάλεις,εγώ θα σου προτείνω την καλύτερη λύση απο πλευράς απόδοσης-τιμής,έναν 325 απο ε30 μαζί με το σασμάν του,τους πουλάνε πολύ φθηνά και τα 170 αλογά του μετακινούνε πολύ καλά την ε21,θα χρειαστείς μπροστινή γέφυρα απο εξακύλινδρο μαζί με τα άκρα του και πίσω ακρα με δίσκους,το διαφορικό είναι ανάλογο με τα γούστα του καθενός,δέν σου προτείνω 323 απο ε21 γιατί ο ψεκασμός του είναι πολύ πίσω και τα ανταλλακτικά του πανάκριβα.

petroscf
23-11-10, 15:16
ώπα, επιτέλους μια συζήτηση στα...μέτρα μου!!!
Φίλε με 500 χτυπάς ταμπλό καινουριο (όχι μεταχειρισμένο "σαν καινούριο" καινούριο- δηλ new old stock...)
απο stockists απο Αμερική βέβαια, οποτε θα σου πάει ακόμα περισσότερα, απλά όμως το αναφέρω γιατι όντως τα 500 για μεταχειρισμένο μου ακούγονται πολλα.

Όσο για μηχανή...εδώ θέλω να μπώ κι εγώ στην κουβέντα κυρίως με ερωτήσεις μια και ο MIKE φαίνεται να τα ξέρει καλά τα θέματα...Κι εγώ 1600 έχω και ετοιμάζομαι τώρα (επειδή πάει π. καλά το μηχανάκι και γλυκά, απλά δυναμη του λείπει, αλλά το λυπάμαι να το πετάξω αφου ειναι σαν καινούριο) να του βγάλω το SOLEX 32/32 και να βάλω ένα WEBER 28/36 και μια πολλαπλή απο 316 1.8 (κυρίως για τις ντίζες θα μπει η πολλαπλή γιατι δεν ταιριάζουν οι ντιζες της τωρινής με το WEBER)

Το θέμα μοτέρ με ενδιαφέρει, και είμαι μεταξύ 3 λύσεων (που μου έχει προτείνει φίλος μηχανικός):Τις οποίες τις αναφέρω τόσο μήπως μου δώσετε κι εμένα καμια ιδέα οι πιο γνώστες, όσο και μήπως πάρει κάποια ιδέα ο φίλος που ρωτάει να μάθει τι υπάρχει από μοτέρ
α) M10 1.8 injection (νομίζω 120 άλογα?)
β)Μ10 2.0 με 2 διπλά WEBER 45άρια εκκεντροφόρο άγριο-δεν ξέρω βύθισμα να σας πώ και "φτιαγμένο" καπάκι κλπ (γύρω στα 170-180 άλογα?? αλλά με "μπερδέματα" στο ρελαντί κλπ - λύση που με δελεάζει πολύ αλλά που μάλλον απορρίπτεται εφόσον το αυτοκινητάκι μου δεν σκοπεύω να το έχω για track days, αλλά θέλω να το χαίρομαι και σε κανένα ταξίδι...
γ) Η λύση του Μ20 με το motronic που πρότεινε ο ΜΙΚΕ, που όμως θέλει αρκετές αλλαγές σε διάφορα "σπλάχνα" για να μπεί το 6κύλινδρο...(για να γίνει σωστή δουλειά, πάντα.) και βέβαια, όπως τα είπε ο ΜΙΚΕ, 170 άλογα (171 νομίζω για την ακρίβεια, pas mal!!)

...........Εγώ πάντως είμαι σε δίλημμα!!!!!!!

mariose21
23-11-10, 17:07
Φιλε μου kaza.
ΤΟ εσωτερικο του ε 21 το θελω να το κανω καλουπι.
Δεν με ενδιαφερη η κατασταση του!!αλλα η τιμη του.
φιλε μου mike21 απο οτι διαβασα στο forum εισαι μαλον ο πιο εμπιρος ως προ τα ε 21.
Και για να πω την αληθεια δεν πολυ καταλαβα τα παραπανω.(δεν ειμαι μηχανικος και εχω μεγαλη αγνοια)
οποτε αν μπορεις να μου διαθεσεις καπιο χρονο ωστε να μου τα αναλησεις (γραπτα η και τηλεφωνηκα ακομα)και με αυτη την ευκαιρια μαλον θα βοηθησεις και αλλα παιδια να ειναι μπερδεμενα με τα ε 21.
Το οχημα οπως ειπα ειναι για διαφιμιστικους λογους.
ολο το εσωτερικο του(καμπινα επιβατων)θα γινει πολυεστερικη κατασκευη.
φουσκωματα εξωτερικα 3-5cm το πολυ.
ενωοειτε πολυεστερικοι προφιλακτηρες.
petroscf μαλον θα σε διαφοτησει και εσενα καλητερα ο φιλος mike 21 μια και εχει δουλεψει πανω στα ε 21.
Και παλι ευχαριστω για τον χρονο και τον κοπο σας.

mariose21
23-11-10, 17:20
kaza κατι δεν καταλαβες φιλε μου.
ταμπλο μονο ουτε οργανα ουτε διακοσμιτικα ουτε περαστηκα(του θανατα δλδ).
ολα τα υπολοιπα αγοραστα φιλε μου και μετα ηλεκτρολογο.

mike21
23-11-10, 17:45
σε ότι αφορά το στερεοφωνικό θα προβληματιστείς στο ότι το πόρτ μπαγκάζ με το εσωτερικό χωρίζουν με λαμαρίνα,όταν είχα ασχοληθεί λίγο με το θέμα με είχε προβληματίσει,τώρα εάν δέν σε πειράζει να την κόψης μπορείς να κάνεις ότι θές,τώρα στο θέμα μοτέρ,αρχικά απαντώ στον φίλο πέτρο,ο Μ10 που φορούσαν τα ε21 με injection ήταν 105 άλογα και πίστεψέ με δέν αξίζει το κόπο με το τίποτα(έτσι ήταν το αμάξι μου στην αρχική του μορφή)δέν πήγαινε ούτε σαν punto 1300(το απλό,όχι το gt),εγώ προτείνω τον Μ20 απο το ε30 για τους εξείς λόγους,α)είναι δυνατόςβ)τον βρίσκεις σε πολύ λογικές τιμέςγ)έχει ηλεκτρικά μπέκ και όχι την αρχαία μορφή που είχαν τα ε21 με τον πνεύμονα,δ)μπαίνει πανεύκολα,και όταν λέω μπαίνει πανεύκολα σας εξηγώ τι πρέπει να αλλάξεις,μπροστινή γέφυρα μαζί με μπροστινά άκρα,βάσεις μηχανής(χρειάζεται απο εξακύλινδρο ε21),απο τη μετόπη κόβουμε το λαμαρινάκι που υπάρχει μπροστά στο ψυγείο και τέλος,τώρα εάν θέλει κάποιος να βάλει και πίσω δίσκους είναι επιλογή του,ηλεκτρολογικά συνδέεις επτά καλώδια τα οποία εάν κάποιος ενδιαφέρεται να κάνει μία τέτοια μετατροπή του λέω εγώ τι να συνδέσει και γλυτώνει και τον ηλεκτρολόγο.

mariose21
23-11-10, 18:27
Το εσωτερικο δεν με αποσχολη και τοσο.
Δεν θα το κοψω το σασι φιλε μου.
αλλα την ενταζιερα για το sub.(μια τρυπα τετραγωνη )
παλουκια τα βρηκα στο μοτερ και γενικα στα μηχανολογικα μερη.
αντε το συστημα της εξατμησεις το κανεις χειροποιητο ολο και τελος.
αντε ζαντες του γουστου μου.
αλλα μοτερ σασμαν φρενα (μπρος-πισω)διαφορικο ακρα ψαλιδια κλπ δεν ξερω τπτ.

ΛΑΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
23-11-10, 19:37
φιλε μου ταμπλο εχω αλλα πρεπει να το δω σε τι κατασταση ειναι!!! εαν ειναι καλο και σου κανει το παιρνεις και δινεις οτι θες!!!!!! τωρα για μοτερ του βαζεις οτι θες! αρκει να μην το καγκουριασεις την γριουλα σου!!!

mariose21
23-11-10, 20:04
Ευχαριστω Αντωνη στειλε πμ να κανονησουμε.

petroscf
24-11-10, 11:36
Mike σ'ευχαριστώ.
Ναι, όντως ο 318i δεν είναι 120 άλογα που λέω εγώ, έχεις δίκιο, μετά θημήθηκα τι μου είχε πεί ο φίλος μηχανικός: Ότι είναι καινούριοι (rebuilt) και έχουν κεφαλές από 2λιτρους, δεν ξέρω πώς σου ακούγεται αυτό εσένα (δηλ βγάζουν περισσότερα από 105, ίσως όχι 120, αλλα μπορεί 110, 110+)

KAZA
25-11-10, 09:01
Ο Μ10 injection του Ε21 δεν είναι ο ίδιος με τον Μ10 injection του Ε30 που έχει 102 άλογα;

mike21
25-11-10, 17:12
Mike σ'ευχαριστώ.
Ναι, όντως ο 318i δεν είναι 120 άλογα που λέω εγώ, έχεις δίκιο, μετά θημήθηκα τι μου είχε πεί ο φίλος μηχανικός: Ότι είναι καινούριοι (rebuilt) και έχουν κεφαλές από 2λιτρους, δεν ξέρω πώς σου ακούγεται αυτό εσένα (δηλ βγάζουν περισσότερα από 105, ίσως όχι 120, αλλα μπορεί 110, 110+)

το ότι θα πάρει κάποια άλογα με μία καλύτερη κεφαλή-εισαγωγή είναι λογικό,αλλά σου φτάνουν 120 άλογα ή σε κάνα χρόνο θα ψάχνεις για κάτι πιό δυνατό;τους 2500cc άμα κοιτάξεις στο car.gr θα δείς ότι τους δίνουν σε πολύ καλές τιμές,και σίγουρα πάει πάρα πολύ καλά,απο εκεί και έπειτα είναι καθαρά δικό σου θέμα το πού θέλεις να φτάσεις.
σού δείχνω μία αγγελία ενδεικτικά για να δείς πόσο χαμηλές τιμές μπορείς να βρείς με λίγο ψάξιμο http://www.car.gr/parts/view/1016441/

petroscf
26-11-10, 08:46
δεν έχεις άδικο...
Το μόνο που με κάνει να σκέφτομαι τη λύση Μ10 είναι, το εξής...:

Από τότε που έχω το αυτοκίνητο στα χέρια μου, έχω στο νού μου (όπως όλοι μας..., όχι??)
να το περιποιούμαι, να το φτιάχνω και να το αναβαθμίζω...
Και όλα τα έφτιαχνα έτσι ώστε κάποια στιγμή να φτάσω στο...όνειρο που λέγεται δυνατό μοτέρ..
Το αποτέλεσμα είναι ότι έχω κάνει διάφορες σημαντικές αλλαγές που έχουν να κάνουν με τον Μ10 (πχ έχω βάλει ένα 5άρι σανζμαν), όπως επίσης έχω (σχεδόν καινούρια) αμορτισέρ-ελατήρια, πράγματα δηλ που θα πρέπει να καταργηθούν (και να πάνε χαμένα, ενώ δουλεύουν τόσο ωραία αυτή τη στιγμη...) προκειμένου να τοποθετηθεί 6κύλινδρος-θέλω να πώ ότι έχω κάνει διάφορες αλλαγές και βελτιώσεις που "περιμένουν" έναν Μ10(ό οποίος μπάινει χωρίς παραπάνω μετατροπή)..

Οπωσδήποτε τα παραπάνω άλογα είναι λίγα πάντως, συμφωνώ...Αν και (αν είναι όντως τελικα γύρω στα 120), 30 άλογα πάνω από τα τωρινά θα μου κάνουν μεγάλη διαφορά...

mike21
26-11-10, 19:32
δεν έχεις άδικο...
Το μόνο που με κάνει να σκέφτομαι τη λύση Μ10 είναι, το εξής...:

Από τότε που έχω το αυτοκίνητο στα χέρια μου, έχω στο νού μου (όπως όλοι μας..., όχι??)
να το περιποιούμαι, να το φτιάχνω και να το αναβαθμίζω...
Και όλα τα έφτιαχνα έτσι ώστε κάποια στιγμή να φτάσω στο...όνειρο που λέγεται δυνατό μοτέρ..
Το αποτέλεσμα είναι ότι έχω κάνει διάφορες σημαντικές αλλαγές που έχουν να κάνουν με τον Μ10 (πχ έχω βάλει ένα 5άρι σανζμαν), όπως επίσης έχω (σχεδόν καινούρια) αμορτισέρ-ελατήρια, πράγματα δηλ που θα πρέπει να καταργηθούν (και να πάνε χαμένα, ενώ δουλεύουν τόσο ωραία αυτή τη στιγμη...) προκειμένου να τοποθετηθεί 6κύλινδρος-θέλω να πώ ότι έχω κάνει διάφορες αλλαγές και βελτιώσεις που "περιμένουν" έναν Μ10(ό οποίος μπάινει χωρίς παραπάνω μετατροπή)..

Οπωσδήποτε τα παραπάνω άλογα είναι λίγα πάντως, συμφωνώ...Αν και (αν είναι όντως τελικα γύρω στα 120), 30 άλογα πάνω από τα τωρινά θα μου κάνουν μεγάλη διαφορά...



καταλαβαίνω απόλυτα αυτά που μου λές,απλά να ξέρεις ότι αυτή η ιπποδύναμη δέν είναι κάτι το ιδιαίτερο και θα τη συνηθίσεις πολύ γρήγορα,ψάξτο λίγο μπορεί να τη βγάλεις πολύ φθηνά.....http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1047084/
παίρνεις αυτά που θές και πετάς το υπόλοιπο

petroscf
27-11-10, 12:52
Mike πρέπει να τα σκεφτώ όλα αυτα...και κυρίως να το πάρω απόφαση, γιατι το Μ10 που έχω τώρα το 1600ράκι ναι μεν δεν έχει δύναμη, αλλά είναι σε τόσο καλή κατάσταση που τραβάει μια χαρά και "τα δίνει" πολύ ικανοποιητικά, (για οδηγό που δεν έχει ανάγκη αυτοικανοποίησης με το να είναι ο πιο γρήγορος στα φανάρια...Όταν καμια φορά ο οδηγός ΕΧΕΙ αυτή την ανάγκη...ε, τι να κάνουμε, εκεί υστερούμε..)-οπότε λυπάμαι να το πετάξω εν,ω δεν βγάζει καθόλου προβλήματα και να βάλω κάτι που δεν ξέρω τι θα βγάλει μετά από λίγα χλμ. Άσε που είναι και πολύ οικονομικό το καημένο...Με υπηρετεί σαν σκυλάκι!!
Προς το παρόν, ποια είναι η άποψή σου σχετικά με τη μετατροπή του καρμπυρατέρ?(βλ. και πιο πάνω που αναφέρομαι σχετικά...) Επειδή ο μηχανικός μου με αποθαρρύνει ("άστο μην το πειράζεις τώρα που το έχω ρυθμίσει και πάει τόσο ωραία...")
Να βγάλω το "μαμά" SOLEX DIDTA 32/32 και να βάλω το WEBER 28/36 (και την πολλαπλή εισαγωγής από 1.8?)..Τι διαφορές να περιμένω από μια τέτοια μετατροπή?

petroscf
27-11-10, 13:00
Mike σου στέλνω με pm ένα link να δείς το αυτοκίνητό μου

fan1s_e21
27-11-10, 20:28
πετρο κατσε στα αυγα σου και ασε τα λυσε δεσε με αλλα καλμπυλατερ!!! (με την κλ εννοια)
και να κανεις τη βελτιωση στο θεμα της εισαγωγης , ποσα αλογα να βγαλεις ή μαλλον εινια σιγουρο οτι θα γινει πιο δυνατο το μοτερ σου...
ειμαι της αποψης να αποταμιευσης λεφτα και να κοιταξεις ειτε για ενα μοτερ οπως σου λεει ο mike eite κοιτα το 3.18is απο E30 με τα 140 hp (μικρα τελη-καλα αλογα se σχεση μ τ 2.5 αν θες να εισαι νομιμος)

mike21
28-11-10, 08:06
Mike σου στέλνω με pm ένα link να δείς το αυτοκίνητό μου

πραγματικά πολύ περιποιημένο το αμάξι σου,
αφού θές να κρατήσεις αυτό το μοτέρ και δουλεύει σωστά μήν του πειράζεις τίποτα
γιατί και όλα καλά να πάνε και το καινούργιο καρμπυρατέρ να δουλεύει σωστά δέν θα κερδίσεις κάτι που να αξίζει το κόπο

petroscf
28-11-10, 08:53
Δουλεύει παραπάνω από σωστά, είναι η αλήθεια...

(προ 2-3 ετών άφησα πίσω-στις ανηφορικές του Καρέα από ηλιούπολη προς Κατεχάκη-ένα Ε21 318i και του έκανα νόημα να σταματήσει να δώ το αυτοκίνητο, γιατί αν και το άφηνα άνετα, καταλάβαινα ότι σε κάποιο φάσμα στροφών είχε πολύ καλύτερη ρεπρίζ από μένα, άρα δεν έλεγε ψέμματα το ταμπελάκι...Το αυτοκίνητο ήταν όντως 1.8i, αλλά το παιδί το είχε αρκετά ασυντήρητο, το είχε αρκετό καιρο σε ακινησία αν θυμάμαι καλά τι μου είπε. Και μάλιστα νόμιζε ότι εμένα ήταν μεγαλύτερο απο 1600...!!!)

Το θέμα είναι ότι θα ήθελα να βγάλει πιο πολλά άλογα...Μου αρέσει να οδηγήσω σβέλτα σε στροφιλίκι, ορεινη διαδρομή, και εκεί γίνεται εμφανής η έλλειψη ιπποδύναμης του 1600...όταν λέω σβέλτα εννοώ όχι σκοτωτός! γρήγορα, ροπάτα, και με καλή απόκριση στο γκάζι, δηλ μια μηχανή που να σηκώνει το αυτοκίνητο, όχι απαραίτητα να λιώνει λάστιχα...

Δεν τρελλαίνομαι για κόντρες...Άσε που η-μέχρι προσφάτως ανύπαρκτη-τροχαία έχει αρχίσει να δίνει το παρών στους δρόμους-και μπράβο της, εδώ που τα λέμε...

petroscf
28-11-10, 08:55
Κάπου εδώ να ζητήσω και μια συγγνώμη από το Μάριο, που "του κάναμε κατάληψη" στο thread...

mariose21
28-11-10, 16:29
Δεν παιζει προβλημα!!!
και δεν χρειαζετε καμια συγνωμη!!!!

mariose21
30-11-10, 00:19
Παιδια υπαρχει καποιος στην θεσσαλονικη που να κανει νικελωμα(chrome nickel) διαφορα μερη του αυτοκινητου?
Πλαστικα και αλουμινια!!!!!

petroscf
30-11-10, 07:49
Έλα ρε συ τι θέλεις να κάνεις νίκελ?
Πρόσεχε μην κάνεις κάτι που να είναι KITCH ("καγκουριά", επι τω ελληνικο-λαϊκότερον!!)

petroscf
30-11-10, 08:15
Όλα καλά με το να βάλω ένα μοτέρ...Αλλά, αφού τα έχω στα χέρια μου το καρμπιρατέρ και την πολλαπλή, να μην "παίξω" λίγο μέχρι να πάρω τη μεγάλη απόφαση???

mariose21
30-11-10, 17:54
Καγκουρια ειναι οταν κανεις κατι υπερβολικο εχω την αντιληψη-αποψη.
Τεσπα...
Τπτ το σπουδαιο την σιτα- μασκα με την καρδια, τα αλουμινενια τελιωματα των παραθηρων και καποιες αλλες ιδιοκατασκευες ριτινων(fibreglass).Καποιων σωληνωσεων (συστημα εισαγωγης-εξατμισης-καλυμματα καλωδιων).
βασεις κινητηρα, δοχεια (νερου-αναθυμιασεων), κουτι μπαταριας.



Μετα πειραματα φιλε(PERTOSCF) μου μαθανε ολοι...κανε αυτο που σου αρεσει και διασκεδασε το!!!!!

mariose21
02-12-10, 05:50
Παιδια υπαρχει καποιος στην θεσσαλονικη που να κανει νικελωμα(chrome nickel) διαφορα μερη του αυτοκινητου?
Πλαστικα και αλουμινια!!!!!

mariose21
05-12-10, 07:16
Παιδια υπαρχει καποιος στην θεσσαλονικη που να κανει νικελωμα(chrome nickel) διαφορα μερη του αυτοκινητου?
Πλαστικα και αλουμινια!!!!!
καποιος που να ξερει?

petroscf
08-12-10, 17:15
Επειδή δεν βλέπω και π.μεγάλη συμμετοχή, σε ενδιαφέρει να ρωτήσω - αλλά για Αθήνα...??

rapid_fast
08-12-10, 17:56
Κοιτα εδώ ρε φίλε..
http://bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10313

mariose21
09-12-10, 07:35
Καλημερα.
petroscf ευχαριστω αλλα ειναι μακρια και αυτο που θελω να κανω ειναι βαρυ και πρεπει να μετακινηθει με οχημα (πολλα τα εξοδα).
Rapid fast ευχαριστω θα το κοιταξω!!!

mariose21
26-12-10, 17:05
Παιδια υπαρχει καποιος στην θεσσαλονικη που να κανει νικελωμα(chrome nickel) διαφορα μερη του αυτοκινητου?
Πλαστικα και αλουμινια!!!!!