PDA

Επιστροφή στο Forum : Σκληρότερες βάσεις κιβωτίου...Έχουν νόημα?


tsilis
22-02-09, 14:56
Μετά από πρακτικά 11 μήνες αποθήκευσης, από τα μέσα Μαρτίου, το αυτοκίνητό μου (Ε36 318ti) θα ξανακυκλοφορήσει στο δρόμο,καθώς επιστρέφω στα πάτρια εδάφη..
Παράλληλα,μπαίνω και στην τελευταία (ελπίζω...:) ) φάση "βελτίωσης" του αυτοκινήτου με τις αντιστρεπτικές, το X brace και τα camber plates να έχουν ήδη παραληφθεί και να βρίσκονται εν αναμονή τοποθετήσεως..

Ωστόσο, εχθές σκεφτόμουν ότι δεν είχα προβλέψει κάτι για τις βάσεις του κιβωτίου,καθώς δεν είχα κάποιο feedback από τη χρήση τους
Ψάχνοντας στους κωδικούς της BMW, είδα ότι η μόνη που χρησιμοποιεί διαφορετικές βάσεις είναι η Μ3 Ε46, οι οποίες υπέθεσα με "μπακαλίστικο" τρόπο (εκ του βάρους του ανταλλακτικού ) ότι θα είναι σκληρότερες..
Τις aftermarket επιλογές τις γνωρίζω, επίσης

Το ερώτημα λοιπόν (μετά τη μακρά εισαγωγή) είναι σε τί βοήθησαν οι σκληρότερες βάσεις του κιβωτίου όσους τις τοποθέτησαν?
Ποια τα προβλήματα από τη χρήση τους?
Μεταφέρουν κραδασμούς στον λεβιέ?
Χρειάζονται και σκληρότερες βάσεις κινητήρα?
τέτοιες πληροφορίες χρειάζομαι σε γενικές γραμμές....:)
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω(α) με την αδυναμία ,πολλές φορές να κάνω κατέβασμα ενώ στρίβω (βλ λάθος επιλογή σχέσης , και αδυναμία να πάρει την ταχύτητα..), πιστεύετε ότι θα διορθωθεί?
Εγώ το απέδιδα(ω) στο notching του short shift, και σε παραμόρφωση των βάσεων του κιβωτίου , καθώς με την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου το downshfting γίνεται πολύ ευκολότερα, ωστόσο παίζει πολύ σοβαρα να είναι και αποτέλεσμα της κουλαμάρας μου (εκεί, οι βάσεις δεν κάνουν τίποτα δυστυχώς!! :) :) )

Το αυτοκίνητο έχει 77000 χλμ και έχει δρόμο ακόμη για αλλαγή συμπλέκτη,οπότε σκέφτομαι αν αξίζει τον κόπο να μπω στη διαδικασία αλλαγής βάσεων ή όχι...

Dim77, και λοιποί φίλοι που έχετε δοκιμάσει,για δώστε τα φώτα σας!

VanVIC
22-02-09, 15:21
Εγώ, ενώ ουσιαστικά δεν έιχα πρόβλημα με τις εργοστασιακές βάσεις, τις άλλαξα με αυτές της Rogue Εngineering.
Tα αποτελέσματα δεν μπορώ να τα χαρακτηρίσω εντυπωσιακά αλλά διαφορά είδα.
Νιώθω οτι στις πολύ γρήγορες αλλαγές, τα "κουμπώματα" είναι πιο απόλυτα και είναι δυσκολότεο να χάσεις αλλαγή.
Στην normal καθημερινή χρήση, δε νομίζω οτι βλέπεις διαφορά.

BILL007
22-02-09, 15:23
Aυτή η ασάφεια στις σχέσεις μου έχει σπάσει τα νεύρα ώρες ώρες,μιας και αν κάνεις βιαστική αλλαγή μπορεί αντί για 4ή να βάλεις και μεταξύ 2άς και 4ής και να ακούσεις τα γρανάζια του κιβωτίου σου με αποτελέσματα που δεν θες να σκέφτεσαι...Πολλούς έχω ακούσει να την έχουν πατήσει τουλάχιστον μια φορά!!!


Με αυτά τα κενά ανάμεσα στις σχέσεις μπορεί να γίνει τίποτα??


Υ.Γ Τα νταπ ντουπ στις αλλαγές τα έχουμε συνηθίσει...Nα δούμε τι άλλα θα συνηθίσουμε...χχααχααχχαχαχαχα!!!:D:D:D

VanVIC
22-02-09, 15:26
Aυτή η ασάφεια στις σχέσεις μου έχει σπάσει τα νεύρα ώρες ώρες,μιας και αν κάνεις βιαστική αλλαγή μπορεί αντί για 4ή να βάλεις και μεταξύ 2άς και 4ής και να ακούσεις τα γρανάζια του κιβωτίου σου με αποτελέσματα που δεν θες να σκέφτεσαι...Πολλούς έχω ακούσει να την έχουν πατήσει τουλάχιστον μια φορά!!!


Με αυτά τα κενά ανάμεσα στις σχέσεις μπορεί να γίνει τίποτα??

Η λύση:
http://www.rogueengineering.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=SSK

BILL007
22-02-09, 15:30
Bαγγέλη δηλαδή εσυ βλέπεις το short shift ως λύση?Δυστηχώς οι συγκεκριμένοι δεν βγάζουν κιτάκι για 316 απότι είχα ψάξει κάποτε...Και δεν ξέρω αν είχε βγει καν κιτάκι για 316 short shift μιας και άλλοι γνωστοί οίκοι (Racing Dynamics ...) δεν έχουν κάτι για μικρά μοντέλα :(:(

VanVIC
22-02-09, 15:41
Bαγγέλη δηλαδή εσυ βλέπεις το short shift ως λύση?Δυστηχώς οι συγκεκριμένοι δεν βγάζουν κιτάκι για 316 απότι είχα ψάξει κάποτε...Και δεν ξέρω αν είχε βγει καν κιτάκι για 316 short shift μιας και άλλοι γνωστοί οίκοι (Racing Dynamics ...) δεν έχουν κάτι για μικρά μοντέλα :(:(

Βασίλη μαζευε τα χρήματά σου και αν βρείς καμιά καλή ευκαρία δώσε το 316.
Σε 6-7 μήνες θα βρήσκεις 330 σε τιμές που σήμερα αγοράζεις 316.
Θυμήσου με !

shido
22-02-09, 15:42
Και με το short shift εχει ασαφεια,αυτο που λες για 2-4 Bill ........παθων με ασχημες συνεπειες

BILL007
22-02-09, 17:06
Βασίλη μαζευε τα χρήματά σου και αν βρείς καμιά καλή ευκαρία δώσε το 316.
Σε 6-7 μήνες θα βρήσκεις 330 σε τιμές που σήμερα αγοράζεις 316.
Θυμήσου με !

Mαζεύω Βαγγέλη...Μαζεύω...Αυτό που έχω δεν το δίνω,λόγο μετακίνησεων και συγκινήσεων...Λογικά σε σύντομο χρονικό διάστημα παω για κάτι σε roadster*(μπορεί και εκτός ΒΜW)...;):D

Και με το short shift εχει ασαφεια,αυτο που λες για 2-4 Bill ........παθων με ασχημες συνεπειες

Γιάννη,πραγματικά ώρες ώρες κάθομαι και το σκέφτομαι...Μου φαίνεται παράλογο η BMW να έχει τέτοιο θέμα και εκεί είναι που τσιτώνομαι και αρχίζω να ψάχνω τι μπορεί να φταίει...:banghead: Απο την άλλη πάλι ακούγοντας ένα σωρό κόσμο να την έχει πάθει αρχίζω και σκέφτομαι ότι μπορεί να είναι κάτι ανάλογο με τα γκαπ γκουπ που ακούγεται κατα τις αλλαγές και που δεν μπορεί να γίνει τίποτα...Tι να πω...

*Ρε μπας και να τα δώσουμε και να πάρουμε κανα "Γιαπωνέζο" που αρχίζει απο Η. Νοndaς και τελειώνει στο Sωτήριο έτος 2000?χχαχαχαχαχα!!!!!:gaysex:

tsilis
23-02-09, 20:07
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις...
Μάλλον θα δοκιμάσω την πιο light εκδοχή του θέματος βάζοντας βάσεις απο Μ3 Ε46...
Θα δούμε! :)

tsilis
23-03-09, 20:45
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις...
Μάλλον θα δοκιμάσω την πιο light εκδοχή του θέματος βάζοντας βάσεις απο Μ3 Ε46...
Θα δούμε! :)


Θεωρώ υποχρέωσή μου να σας ενημερώσω για μια light αποτυχία του εγχειρήματος,΄ώστε να προλάβω δυνητικούς μιμητές στο μέλλον

Λοιπόν, αγόρασα τις βάσεις από το Μ3Ε46, οι οποίες διαπιστώθηκε κατά την ώρα της αλλαγής, ότι είναι αρκετά ψηλότερες από τις βάσεις των τετρακύλινδρων Ε36

Παρ΄όλα αυτά,προχώρησα στην δοκιμαστική τοποθέτησή τους, ώστε να διαπιστωθεί επί του πρακτέου η όποια δυστοκία ή πλεονέκτημα των συγκεκριμένων βάσεων

Πράγματι, οι ταχύτητες 2η,4η και όπισθεν "γρατσουνιζαν" κατά την εμπλοκή τους,ενώ είναι σίγουρο πως ο άξονας κινητήρα-μεταδοσης καθόταν παράκεντρα προς τον άξονα κίνησης.
Επίσης υπήρχε μια μικρή αύξηση των δονήσεων του λεβιέ

Από την άλλη, η αίσθηση του short shift βελτιώθηκε εντυπωσιακά, ενώ δεν υπήρξε καμμία αποτυχία "κατεβάσματος" υπό πίεση,όπως συμαβαίνει συχνά με τις αντίστοιχες των τετρακύλινδρων...

Μετά από 2 ημέρες οι βάσεις βγήκαν,αλλά κάποια συμπεράσματα προλαβα να σχηματίσω

Έτσι μάλλον πάω για aftermarket βασεις, όσο πιο soft γίνεται, καθώς γνωρίζω ότι θα βελτιωθεί μεν το κούμπωμα σημαντικότατα,αλλα θα έχω και δονήσεις, αφού όλες οι aftermarket λύσεις (ακόμα και οι soft) θεωρούνται πιο hardcore από τις αντίστοιχες της Μ3 Ε46...

Ελπίζω να βοήθησα

Dim77
23-03-09, 21:16
Θεωρώ υποχρέωσή μου να σας ενημερώσω για μια light αποτυχία του εγχειρήματος,΄ώστε να προλάβω δυνητικούς μιμητές στο μέλλον

Λοιπόν, αγόρασα τις βάσεις από το Μ3Ε46, οι οποίες διαπιστώθηκε κατά την ώρα της αλλαγής, ότι είναι αρκετά ψηλότερες από τις βάσεις των τετρακύλινδρων Ε36

Παρ΄όλα αυτά,προχώρησα στην δοκιμαστική τοποθέτησή τους, ώστε να διαπιστωθεί επί του πρακτέου η όποια δυστοκία ή πλεονέκτημα των συγκεκριμένων βάσεων

Πράγματι, οι ταχύτητες 2η,4η και όπισθεν "γρατσουνιζαν" κατά την εμπλοκή τους,ενώ είναι σίγουρο πως ο άξονας κινητήρα-μεταδοσης καθόταν παράκεντρα προς τον άξονα κίνησης.
Επίσης υπήρχε μια μικρή αύξηση των δονήσεων του λεβιέ

Από την άλλη, η αίσθηση του short shift βελτιώθηκε εντυπωσιακά, ενώ δεν υπήρξε καμμία αποτυχία "κατεβάσματος" υπό πίεση,όπως συμαβαίνει συχνά με τις αντίστοιχες των τετρακύλινδρων...

Μετά από 2 ημέρες οι βάσεις βγήκαν,αλλά κάποια συμπεράσματα προλαβα να σχηματίσω

Έτσι μάλλον πάω για aftermarket βασεις, όσο πιο soft γίνεται, καθώς γνωρίζω ότι θα βελτιωθεί μεν το κούμπωμα σημαντικότατα,αλλα θα έχω και δονήσεις, αφού όλες οι aftermarket λύσεις (ακόμα και οι soft) θεωρούνται πιο hardcore από τις αντίστοιχες της Μ3 Ε46...

Ελπίζω να βοήθησα

Οι μαύρες της UUC πάντως που είναι σχεδόν διπλές σε πάχος από τις απλές του Ε46 βελτιώνουν τη συμπεριφορά του λεβιέ στις αλλαγές και γενικά σε όλη τη λειτουργία (όλα κάθοντα στις φυσιολογικές θέσεις), αφήνουν να περάσει στην καμπίνα μια λίγο πιο σπορ χροιά από τον κινητήρα, που δεν ενοχλεί καθόλου (μα καθόλου, δε μοιάζει με οτιδήποτε aftermarket που αλλάζει το θόρυβο του κινητήρα /φίλτρα κλπ), και δεν έχουν ΚΑΘΟΛΟΥ κραδασμούς (τη στιγμή που τοποθετήθηκαν και μαζί με το shortshift της UUC που είναι μασίφ inox steel όλο μαζί και με την ''μπίλια'' που θεωρητικά θα έπρεπε να έχουν μια ''διαρροή'' κραδασμών προς το εσωτερικό της καμπίνας).

Υ.Γ. φυσικά όλα αυτά σε Ε46. Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν σε Ε36 εν μέρει. Μη τις συγχέεις με τις ''πλαστικές'' πολυουρεθάνης που είναι για χρήση σε πίστα και δεν έχουν καμμιά συμπιεστότητα. Οι μαύρες της UUC είναι λαστιχένιες βάσεις απλά πολύ πιο ''χοντρές''. Έχει και τις κόκκινες που είναι εντελώς άκαμπτες και από ότι θυμάμαι δεν τις προτείνουν ούτε οι ίδιοι για χρήση στο δρόμο. Νομίζω επίσης ότι η Rogue δεν διαθέτει τέτοιου τύπου παρά μόνο τις εντελώς άκαμπτες (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος).

tsilis
23-03-09, 22:52
Ακριβώς αυτές είχα στο νου μου Dim, όταν έγραφα για soft aftermarket, τις μαύρες της uuc! :)

Στο Ε36 μεταδίδουν λίγους-ελάχιστους κραδασμούς,τουλάχιστον από όσα μου ομολόγησε κάτοχος Ε36 (strofimios), που τις έχει στο δικό του 318is...

Δημήτρη, εσύ τις έχεις τοποθετήσει με τα "καπάκια" ή σκέτες?

Nick_compact
24-03-09, 06:29
Σκέτες βάλτες doc, δε χρειάζονται τα καπελάκια!

Dim77
24-03-09, 06:33
Σκέτες γιατι με τα enforcers (μεταλλικά καπέλα) αυξάνεται η ακαμψία τους πολύ (και μετά φτάνουν ίσως στα επίπεδα των εντελώς άκαμπτων) οπότε και ενδέχεται να μεταδίδουν κραδασμούς (και εντονότερο θόρυβο).

tsilis
24-03-09, 09:05
OK ελήφθη!
Ευχαριστώ και τους 2 σας! :)