PDA

Επιστροφή στο Forum : Οροφή cabrio help please


mario-zante
21-06-05, 09:44
παιδια τα φωτα σας!!!!
απο εχθες το αμαξι μου 318 e36 cabrio m43 δεν ανοιγει η οροφή.

Η οροφή ειναι μιση ηλεκτρική και κανονικά πρέπει οταν ξεκουμπώνω την οροφή στο πρώτο στάδιο με τα παραθηρα πάνω και παταω το κουμπί να ανοιξει η οροφή πρέπει τα παραθυρα να χαμηλώνουν συνεχόμενα μέχρι τη μέση και μετά να αρχίζει να ανοίγει η οροφή.

Τώρα τα παράθυρα αρχίζουν με διακεκομένες κινησεις να χαμηλώνουν μέχρι τέρμα και η οροφή δεν ανοίγει.
Μου φαίνεται ότι και στο τέρμα να προσπαθεί το αμάξι να τα ανοιξει κι αλλο.

Πήγα θεο-καρ στο γαλατσι και με αρχισαν:
δεν πιανει το τσεκ (modic μού το ειπαν) την πλακέτα της οροφής οπότε έλεγχος ηλεκτρολογικός
και αν ειναι πλακέτα οροφής ξεκινάμε απο 350 ευρώ αγορά και βλέπουμε.

Ντακουνάκης στο οακα:
ούτε να το δει μόνο με ραντεβού και μέσα και μετά να του πώ.με τα πολλά βγαίνει ο τεχνικός διευθηντής και με ύφος μου λέει μάλλον πλακέτα μαλλον τιμή 200 η 400 και βλέπουμε και το check ναι το πιανει.

κουλούρις :
μόνο ραντεβού μόνο στην λαυριού(το συνεργίο του) και πλακέτα 700 ευρώ!!!!!
το check ναι το πιανει (gt1 mou to ειπαν αυτό).

θα τρελαθώ..παω για σφάξιμο και ενας θεος ξέρει τι θα κάνουν στο αμάξι.

Εμένα γιατι για προβλημα παραθύρων μοθ φαίνεται.

please help

mario-zante
21-06-05, 09:48
αν ξέρετε κάτι η κάποιον πού να ασχολείτε με οροφές?????

theofilos
21-06-05, 10:12
file mou kai arxhge megistana!
pio sigoura kai pio fthna apo thn THEO-KAR apokleiete na ginei h douleia sou...
kai to basikotero... h THEO-KAR exei kai prosbash se germanikes antiprwsopeies/synergeia ths BMW kai rwtaei amesa tous ekei mhxanikous an kollane pouthena...
tha sou broun sigoura kai anepifylaxta thn swstoterh kai kalyterh lysh!
bebaia diko sou einai to amaksi, dikia sou kai h orofh...
esy apofasizeis!
:dupe:

mario-zante
21-06-05, 10:51
δεν εχώ προβλημα εγώ να το παω το αμάξι αλλά και να εχώ μια ένδειξη οτι ξέρουν τι θα κάνουν.δεν μου μιλησε κανεις για τα παραθηρα.ολοι αμέσως για αλλαγή πλακέτας.και το χειρότερο ακουσα διαφορετικές γνώμες για το check.αν την πιανει την οροφή η όχι.
μου είπαν ότι δεν ειπάρχει καποιο διαγνωστικό και μόνο με αποριψη ηλεκτρολογικών καταλήγουν ότι φταιει η πλακέτα. δεν μπορει να πηγαινει ετσι λεω εγώ ο φτωχός.αν είναι πλακέτα πρέπει να περιμένω 10-15 μέρες να φέρουν πλακέτα.αν και αυτος που μίλαγα τελικά μετά μοθ ειπε ότι ήταν ο φανοποιος.τον ρωτησα για συνεμπλοκ μ3 και μοθ ειπε 130 ευρω χωρίς ευτηιγράμιση :eek: μα χωρις τοθ ειπα? εε 30 ευρώ ακόμα.αν θέλω.δεν ξέρω...

mario-zante
21-06-05, 11:04
theofilos exeis kapoia sxesh ma theo-car????
an nai makari giati to mono pou psaxno einai me kapoion na synnenooume
na ksero ti tha kano...
to car einai zakinthino apo (spathis bmw) kai den exo ak;oma brei k;apoion sthn athina..katalabaineis loipon tous fovous mou....

theofilos
21-06-05, 11:26
h THEO-KAR einai pelaths mou kai filoi...
alla sou milaw antikeimenika! eilikrina...
egw exw kanei me amaksia mou papades ekei pera kai to basikotero, mou exoun lysei 2 fores problhma pou oute h BMW sth Germania den to elyne...
:whip:

mario-zante
21-06-05, 12:41
ξέρει κανένας κανένα site με περιγραφή για το συστημα οροφής (που ειναι οι πλακέτες πως ειναι τα μηχανικά μερη κτλπ) μηπως καταλαβω τι συμβαινει. η μήπως μπορεί να παριγραψει καποιος???

mario-zante
21-06-05, 16:52
Αυτό είναι η διαδικασία για να επαναρυθμίσετε την οροφή της E36 σε περίπτωση που έχετε χρησιμοποιήσει τη λαβή απελευθέρωσης έκτακτης ανάγκης που εντόπιζεται κάτω από το οπίσθιο κάθισμα.
Το εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη λέει να πάει το αυτοκίνητο σε έναν έμπορο για την υπηρεσία, αλλά γιατί όταν η διαδικασία είναι τόσο εύκολη;
Το εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη περιγράφει τη μέθοδο για την οροφή με το χέρι, πιθανώς σε περίπτωση που έχετε μια νεκρή μπαταρία με την οροφή κάτω και αρχίζει να βρέχει.
Ο μηχανισμός οροφής οδηγείται από δύο ηλεκτρικές μηχανές που βρίσκονται στο πορτ – μπαγκαζ -- ένας για το καπάκι αποθήκευσης και ένας για την ίδια την οροφή.
Το κλείσιμο της οροφής με το χέρι απαιτεί (1) αποδέσμευση από τις δύο μηχανές από τις κινήσεις μετάδοσής τους (που χρησιμοποιούν τον προαναφερθέντα μοχλό, ο οποίος μέσω ενός μηχανισμού απελευθέρωσης καλωδίων αναγκάζει τις μηχανές να απεγκλωβιστούν μακρυά από τις κινήσεις τους), που τραβούν την οροφή από το μέρος αποθήκευσής της, και έπειτα που χρησιμοποιούν ένα γαλλικό κλειδί αλλεν (από τα εργαλεία στον πορτ-μπαγκαζ) πλήρως σε στενό και κλειδώνει την οροφή . Το γαλλικό κλειδί άλλεν περνάει σε μια υποδοχή που είναι κρυμμένη πίσω από μια πλαστική κάλυψη στην αιχμή της οροφής, και έπειτα το γυρίζετε πολλές πολλές φορές για να μιμηθείτε τη δράση της ηλεκτρικής μηχανής.
Σημείωση - υπάρχουν συναρμολογήσεις μεταξύ του καπακιού δοχείων αποθήκευσης και του πορτ-μπαγκαζ που σας αποτρέπουν από το να ανοίξουν και οι δύο συγχρόνως.
Μόλις αποσυνδεθούν οι δύο μηχανές, η οροφή μπορεί μόνο να χρησιμοποιηθεί με το χέρι -- το εγχειρίδιο ιδιοκτητών λέει ότι πρέπει να πάρετε το αυτοκίνητο στον έμπορο για να επαναρυθμίσετε τη σωστή λειτουργία της οροφής.
Ο λόγος είναι ότι οι δύο ηλεκτρικές μηχανές πρέπει να επαν-δεσμευθούν με τους μηχανισμούς κίνησής τους και να επαν-συγχρονιστούν επίσης η μια με την άλλη (δεν θα θέλατε την οροφή για να συντρίψετε στο καπάκι του δοχείου αποθήκευσης).
Μην φοβηθείτε ποτέ, υπάρχει ένας αρκετά εύκολος τρόπος να επαναρυθμίσετε όλο αυτό οι ίδιοι.
Κατ' αρχάς, με το χέρι ανοίξτε την οροφή, τοποθετώντας την πίσω στο σημείο αποθήκευσής της, και κλείστε έπειτα το καπάκι όσο θα πάει. Μπορεί να πρέπει να ωθήσετε δυνατά κάτω στο καπάκι έτσι ώστε κλείνει αρκετά καλά για να επιτρέψει σε σας να ανοίξετε το πορτ-μπαγκαζ (εκεί υπάρχει μια συναρμολόγηση ασφάλειας που αποτρέπει το πορτ-μπαγκαζ από το άνοιγμα εάν το καπάκι είναι ανοικτό συγχρόνως).
Εργαζόμενος μέσα στο πορτ-μπαγκαζ, αφαιρέστε το ταπήτα από την αριστερή πλευρά (πλευρά του οδηγού) . Υπάρχουν δύο πλαστικοί συνδετήρες που κρατούν το ταπήτα -- μπορείτε να τους ανοίξετε έξω με ένα κατσαβίδι. Πίσω από το το ταπήτα είναι οι δύο μηχανές που λειτουργούν τον μηχανισμό οροφής -- κάποιος οδηγεί την οροφή και άλλη είναι για το καπάκι.
Κάθε μηχανή τοποθετείται σε έναν συμπιεζόμενο δί ελατηρίου μηχανισμό άξονα. Τα εργαλεία στις μηχανές δεσμεύουν κανονικά τα εργαλεία για τους αντίστοιχους μηχανισμούς μετάδοσής τους, αλλά όταν τραβιέται ο μοχλός απελευθέρωσης τραβούν τις μηχανές μακριά και αποσυνδέουν.
Έτσι πρέπει να ωθήσετε τις μηχανές πίσω στις αρχικές θέσεις τους έτσι ώστε επαν-δεσμευτούν. Όταν το κάνετε αυτό ο μηχανισμός σύλληψης θα κλείσει με το μάνταλο σταθερά σε ισχύ.
Να είστε βέβαιοι ότι η μηχανή είναι σταθερά στην κίνηση, και όχι μόνο μερικώς δεσμευμένη.
Μόλις επαν-δεσμευθούν και οι δύο μηχανές, πάτε στο αυτοκίνητο, και με την ανάφλεξη στο off πατήστε το κουμπί οροφής επάνω (για το κλείσιμο) θέση. Συνεχιζόμενοι να κρατάτε αυτόν τον διακόπτη, γυρίστε το κλειδί στη "βοηθητική" θέση (χωρίς έναρξη του αυτοκινήτου) και κρατήστε το εκεί.
Μετά από περίπου δώδεκα δευτερόλεπτα το καπάκι θα απορροφηθεί κάτω στην κλειδωμένη θέση, και έπειτα αφότου υποστηρίζουν μερικοί περισσότεροι η κορυφή θα αρχίσει την κανονική διαδικασία κλεισίματός της. Οι μηχανές είναι επαν- τώρα, και πρέπει να είναι όλο το σύνολο. Απασχοληθείτε μερικό χρόνο να εξασφαλιστεί ότι και οι δύο μηχανές είναι κατάλληλα δεσμευμένες και όλα είναι καλά.

mario-zante
21-06-05, 16:54
δεν μου κάνει για την περιπτωσή μου όμως.
μάλλον θα ζητήσω προγραμματισμό παραθύρων και μακάρι να ειναι αυτό.

theofilos
21-06-05, 17:34
koita na deis ti ginete...
skepsou ligo logika...
an ypothesoume pws perneis 7 eyrw thn wra, tote ypologise to ekshs...
exeis faei opws se kobw toulaxistwn 15 wres na psaxneis kai pali apotelesma den eixes...
ara thewrhtika briskese sta 15x7 = 105 € xasoura afth th stigmh...
:smashtard
giati bre arxhge den to pas na sto ftiaksoun na teleiwneis kai pedeyese adika?
:icon18:

svm
03-07-05, 23:40
Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλά όσον αφορά τα συνεργεία και επείδη είναι για χρόνια ο πόνος μου λέω τα εξής
ΚΑΛΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ= Γνώστης του αντικειμένου και έμπειρος, δεν πειραματίζεται στο αυτοκίνητό σου αλλάζοντας 200 πράγματα μέχρι να βρεί τι φταίει για το πρόβλημα και μετά χρεώνοντάς σε για 250.
Τheοcar είναι για μένα από τα χειρότερα που έχω πάει. Και έχω δοκιμάσει πολλά. Κρατώ μία επιφύλαξη γιατί το δοκίμασα πριν από 6 χρόνια.
Ντακουνάκης είναι δεύτερος από το τελος.
Έχω καταλήξει στον Κάρλο στη Λ. Πεντέλης - ΠΡΟΣΟΧΗ - μόνο όταν αναλαμβάνει ο ίδιος.
..Και στον Κουλούρη στη Λαυρίου - Πάλι εάν τον έχεις από κοντά.
Σπάνια φεύγω από συνεργείο χωρις ζημιά. Θα μπορούσα να γεμίσω σελίδες.
Σίγουρα δεν λέω κάτι πρωτότυπο και καλό είναι να ανταλάσσουμε πληροφορίες για το θέμα.

Dark_Niaou
04-07-05, 08:22
δεν μου κάνει για την περιπτωσή μου όμως.
μάλλον θα ζητήσω προγραμματισμό παραθύρων και μακάρι να ειναι αυτό.

Καλημέρα,
Εμένα μια μέρα έπαψε η κουκούλα μου να κουνιέται (Ε46 cabrio) και τελικα είχε καεί η τρόμπα της κουκούλας!!! 1000ευρώ κόστος!! (κανονικά ήταν 2000 αλλά βρήκα μια άκρη και την πήρα 50% κάτω)
Γιατί σου τα λέω αυτά.....;
Γιατί μου είπαν ότι στο Ε46 δεν καίγεται τόσο εύκολα η τρόμπα, όπως στο 36αρι...

p_sE36
09-07-05, 23:13
εμενα μια φορα δε μου δουλευε η κουκουλα γιατι ειχε ενα προβλημα το πορτ μπαγκαζ στο κλεισιμο και ενω φαινοταν κλειστο κανονικα, απο μεσα δεν επιανε οπως επρεπε και δε δουλευε και η οροφη, μετα απο αρκετο ψαξιμο βρεθηκε τελικα η ζημια!!!