Επιστροφή στο Forum : Z4 vs slk
Σκεφτόμουν να πάρω ένα Ζ4 μεταχειρισμένο και εκεί που κοίταζα τις αγγελίες βλέπω κάποιος έδινε το z4 2.5 ανταλλαγή με το slk 200 και έδινε και από πάνω λεφτά.
Οδηγικά δεν έχει καμμία σχέση το ένα αμάξι με το άλλο το z4 είναι πολύ ανώτερο.
Δε μπορώ να καταλάβω τι το καλύτερο έχει το slk απο το Ζ4;
Είναι πιο πολύ "μούρη" ή και πιο ωραίο σχεδιαστικά το slk απο το z4; Αν ναι γιατί; :chair:
Υ.Γ. αντικειμενικές απόψεις εεεεεε ! :D
Εχει να κάνει με την ηλικία και το οδηγικό προφίλ του οδηγού.
Γούστα είναι αυτά...
NICK BMW LOVER
05-03-09, 14:14
:+1:Πολυ σωστος ο Βαγγελης!!!
Συμφωνώ με τον Βαγγέλη και επιπλέον έχει σχέση και με τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το κάθε αυτοκίνητο, τον εξοπλισμό και την ηλικία.
Πάντως, καμια σχέση τα 2 αυτοκίνητα...η Z4 (ειδικά σε 6κύλινδρη) είναι πολύ καλύτερη οδηγικά, τουλάχιστον σύμφωνα με τις δικές μου προτιμήσεις.
Christos 330i ///M
05-03-09, 14:33
Εχει να κάνει με την ηλικία και το οδηγικό προφίλ του οδηγού.
Γούστα είναι αυτά...
Αψογος συμπεθερε!!!
panagiotisE46ci
05-03-09, 14:39
εγω εχω ακουσει απο εναν τυπα που ηταν αναμεσα σε αυτα τα δυο και τα εχει οδηγηση οτι οδηγηκα ειναι πιο καλυτερο το slk .στο ζ ειναι πιο κουραστικη η οδηγηση λογο μεγαλου μηκους του εμπρος μερους.
coot@ Θα σου πω για ένα SLk που είχα στην κατοχή μου για 4 μέρες από την εταιρία που δούλευα. Το αμάξι ήταν του κουτιού με 90km στο κοντέρ μοντέλο, 2005, με 163 άλογα. Το ταξίδι που είχα κάνει ήταν Αθήνα - Γιάννενα (χωρίς παπούτσια πάνινα :-p)
To αμάξι ήταν τέλειο._ Αθόρυβο, ροπάτο(!), χλίδα. Mε μια γκαζιά προσπερνούσα με άνεση και ευελιξία ορδές οχημάτων - εκεί, πριν την Αμφιλοχία. Με χάλασαν μικρολεπτομέρειες ως προς τη χρήση κάποιων λύσεων & υλικών που δε δικαιολογώ σε αμάξι 50.000 ευρώ (ήταν πλούσια έκδοση, με αεροκασκόλ, κτλ)
Το τελίκιασα σε μια ευθεία (χωρίς κατηφόρα) 230km/h - τιμή νομίζω αρκούντως ικανοποιητική.
και τώρα το καλύτερο: Στην επιστροφή, σε κάτι στροφές απο Γιάννενα λίγο πριν την Αμφιλοχία όπου το οδόστρωμα είναι γλυστερό, εμφανίζεται από το πουθενά Almera πράσσινο τουρμπιστό (το κατάλαβα από τη φωΝή , το ψυγείο και όχι μόνο..) να μου κολλάει στον προφυλακτήρα.
Ακολούθησε τρελή κόντρα και το ταμπλό του slk να θυμίζει χριστουγεννιάτικο δέντρο με λαμπάκια κίτρινα και κόκκινα να αναβοσβύνουν. Το αμάξι οριακά να κρατιέται και να πετάει το πίσω μέρος σε κάθε στροφή. Τα χέρια μου να ιδρώνουν και ο φίλος μου δίπλα να ορίεται: 'θα σκοτωθούμε!'
Στις στροφές το almera ήταν πάντα από κοντά, αλλά στις ευθείες του έφευγα αισθητά. Κάποια στιγμή η κόντρα τελείωσε, σηκώσαμε τα χέρια για χαιρετισμό και συνεχίσαμε αργά κ ήρεμα. Ποτέ δεν έμαθα τί είχε φορέσει αυτός ο άνθρωπος σε εκείνο το αμάξι.
Όλα αυτά τα είπα για να καταλήξω στο ότι αν και άπειρος οδηγός από κόντρες και οριακές καταστάσεις, το αμάξι δε με πρόδωσε στο όριο του. Τρόμαξα αλλά μέχρι εκεί.
Σίγουρα μια Z4 είναι πιο σκληροπυρηνική και οδηγοκεντρική στην οδήγησή της αλλά ίσως για τον γνώστη, δε ξέρω.
Εμφανισιακά, βρισκω την slk πιο κομψή. Την Ζ4 πιο μυώδη. Αυτά.
coot@ Θα σου πω για ένα SLk που είχα στην κατοχή μου για 4 μέρες από την εταιρία που δούλευα. Το αμάξι ήταν του κουτιού με 90km στο κοντέρ μοντέλο, 2005, με 163 άλογα. Το ταξίδι που είχα κάνει ήταν Αθήνα - Γιάννενα (χωρίς παπούτσια πάνινα :-p)
To αμάξι ήταν τέλειο._ Αθόρυβο, ροπάτο(!), χλίδα. Mε μια γκαζιά προσπερνούσα με άνεση και ευελιξία ορδές οχημάτων - εκεί, πριν την Αμφιλοχία. Με χάλασαν μικρολεπτομέρειες ως προς τη χρήση κάποιων λύσεων & υλικών που δε δικαιολογώ σε αμάξι 50.000 ευρώ (ήταν πλούσια έκδοση, με αεροκασκόλ, κτλ)
Το τελίκιασα σε μια ευθεία (χωρίς κατηφόρα) 230km/h - τιμή νομίζω αρκούντως ικανοποιητική.
και τώρα το καλύτερο: Στην επιστροφή, σε κάτι στροφές απο Γιάννενα λίγο πριν την Αμφιλοχία όπου το οδόστρωμα είναι γλυστερό, εμφανίζεται από το πουθενά Almera πράσσινο τουρμπιστό (το κατάλαβα από τη φωΝή , το ψυγείο και όχι μόνο..) να μου κολλάει στον προφυλακτήρα.
Ακολούθησε τρελή κόντρα και το ταμπλό του slk να θυμίζει χριστουγεννιάτικο δέντρο με λαμπάκια κίτρινα και κόκκινα να αναβοσβύνουν. Το αμάξι οριακά να κρατιέται και να πετάει το πίσω μέρος σε κάθε στροφή. Τα χέρια μου να ιδρώνουν και ο φίλος μου δίπλα να ορίεται: 'θα σκοτωθούμε!'
Στις στροφές το almera ήταν πάντα από κοντά, αλλά στις ευθείες του έφευγα αισθητά. Κάποια στιγμή η κόντρα τελείωσε, σηκώσαμε τα χέρια για χαιρετισμό και συνεχίσαμε αργά κ ήρεμα. Ποτέ δεν έμαθα τί είχε φορέσει αυτός ο άνθρωπος σε εκείνο το αμάξι.
Όλα αυτά τα είπα για να καταλήξω στο ότι αν και άπειρος οδηγός από κόντρες και οριακές καταστάσεις, το αμάξι δε με πρόδωσε στο όριο του. Τρόμαξα αλλά μέχρι εκεί.
Σίγουρα μια Z4 είναι πιο σκληροπυρηνική και οδηγοκεντρική στην οδήγησή της αλλά ίσως για τον γνώστη, δε ξέρω.
Εμφανισιακά, βρισκω την slk πιο κομψή. Την Ζ4 πιο μυώδη. Αυτά.
Αν οδηγήσεις ένα εξακύλινδρο Ζ4, έστω και το 2.5, θα αλλάξει ο τρόπος σκέψης σου, αρκεί να μην είσαι πάνω απο 45 ετών και να ακούς (να σ΄αρέσουν οι μελωδίες εννοώ)
Αν οδηγήσεις ένα εξακύλινδρο Ζ4, έστω και το 2.5, θα αλλάξει ο τρόπος σκέψης σου, αρκεί να μην είσαι πάνω απο 45 ετών και να ακούς (να σ΄αρέσουν οι μελωδίες εννοώ)
Συμφωνω απολυτα με τον vanvic!
VanVIC@ δεν αντιλέγω, απλά λέω για την Slk μιας και την έχω οδηγήσει. Από εκεί και πέρα δε με χαλάει κανένα από τα 2. Όποιο και να μου χαρίσετε καλοδεχούμενο :-p
Και εγω αναμεσα στα δυο θα προτιμουσα μια z4!
Tωρα για το almera δεν νομιζω να ηταν κατι το ιδιαιτερο απο θεμα δυναμης
για να μπορει να κηνυγησει ενα slk 163 ιππων και απο θεμα στησιματος
παιζουν τα εξης τεινα.... μπορει το αλμερα ηξερε καλα το δρομο
και συνηθως ο μπροστα ειναι αυτος που εχει το αγχος σε τετοιες περιπτωσεις ...
Παιζει και η σκληρη οροφη ρολο για καποιους αλλα και η χλιδα που εχει μια slk δεν ειναι ολοι κ...μενοι με την οδηγηση.
.... μπορει το αλμερα ηξερε καλα το δρομο
και συνηθως ο μπροστα ειναι αυτος που εχει το αγχος σε τετοιες περιπτωσεις ...
Aυτό, ξανα-πές το. Πάντως δε φαινόταν το αλμέρα να είναι της πλάκας και 163 κομπρεσορράτα πάντα έχουν να προσφέρουν κατιτις παραπάνω.
Anyway, ας θυμηθούμε και κάτι από τα παλιά::deal:
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=336&article=9714
Τα 163 απλα την κινουν τιμια... αντε αξιοπρεπως αλλα μεχρι εκει.
Το βαρυ αμαξωμα σε συνδυασμο με τα 163 αλογα δεν ειναι και
για πολλες πολλες συγκινησεις.
Αποψη μου παντα.
163 ονομαστικα αλογα αλλα 175+ πραγματικα στο δυναμομετρο.....
163 ονομαστικα αλογα αλλα 175+ πραγματικα στο δυναμομετρο.....
Εστω...
Καλα ασε που τα δυναμομετρα ειναι πονεμενη ιστορια...
SLK: Σκληρή οροφή, 4κύλινδρο, "ξύλινο" τιμόνι, 0 οδηγική ευχαρίστηση
Ζ4: Soft top, 6κύλινδρο κατά πλειοψήφία, τιμόνι διαβήτης, κράτημα άψογο, fun to drive, κιβώτιο για σεμινάριο και γρηγορότερο από το 90% των SLK που κυκλοφορούν Ελλάδα...
VANVIC@ δηλαδή εσύ τι θα διάλεγες; και για ποιο λόγο;
άποψη μου είναι ότι και τα δύο αυτοκίνητα αναφέρονται σε νεαρές ηλικίες και τα περισσοτερα slk τα οδηγανε νέοι.
Άρα μιλάμε για το ίδιο αγοραστικό κοινό και με περίπου τους ίδιους οδηγικούς προσανατολισμούς. Γιατί ποιός νέος θέλει να πάει σαν τη γιαγιά μου :D.
ptboul@ ωραίοτατη η ανάλυση σου αν και η σύγκριση του slk με ενα almera πιο πολύ το υποβαθμίζει το αυτοκίνητο...
Έχω οδηγησει το slk 350 το οποίο με απογοήτευσε στις στροφές στις ίδιες στροφές έχω οδηγήσει boxster(του 2003) χωρίς να ιδρωσει το αυτί μου αντίθετα με το slk.
συμφωνα με το παρακάτω βίντεακι το z4 είναι περίπου τα ίδια με μια boxster....
http://www.youtube.com/watch?v=Pe9tYS9qaK4&feature=related
φυσικά μιλάμε για 3.0 και όχι για 2.5 αλλά ούτε για slk 350 αλλά slk 200...
Δεν έχει τύχει όμως να οδηγησω z4..
ακυρο το 350 κατα την γνωμη μου διοτι απλα παιρνεις m3!!!
Πιο πολλοι την αγοραζουν για να ξεχωριζουν...
andreas_R@ 1 η M3 είναι πιο ακριβη και 2 δεν μιλάμε για τετραθέσια ;)
VANVIC@ δηλαδή εσύ τι θα διάλεγες; και για ποιο λόγο;...
Προσωπικά θα διάλεγα Ζ4 3.0i (όχι το si) για να έχει και προοπτικές "εξέλιξης".
To Z4 είναι μεγάλη "αλήτρα" (συγχωρέστε μου την έκφραση) αλλά και γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο θα το προτιμούσα.
Ασε τον ήχο... Απλά δεν παίζεται και για μένα η ακουστική είναι πολύ σημαντική.
Με ενα μπλοκέ και ένα ESS γίνεται το κάτι άλλο.
Το SLK σχεδιαστικά μ'αρέσει περισσότερο ειδικά με ωραίες AMG ζάντες 19".
Για το SLK350 (τώρα πλεον αποδίδει 305 ίππους) δεν ξέρω αλλά έχοντας εμπειρία με καινούργιο (το τελευταίο) SLK200, απο 300-400 km σε ταξίδι αναψυχής στην επαρχία (σε ωραίες διαδρομές), σχεδόν ξενέρωσα. 190 τόσα άλογα και δεν...
Τί να πώ? Δεν το περίμενα έτσι.
Είναι πολύ ραφιναρισμένο για τα γούστα μου.
"Παιχνίδι" με πλαγιολισθήσεις απλά δεν υπάρχει, ξεχάστε το, "ήχο" έχει εντελώς αδιαφορο οπότε...
Βλέπω και με το GLK. Δύναμη έχει άλλά νομίζεις οτι "σε πάνε".
Για τις οικογενειακές μετακινήσεις είναι super αλλά όταν θέλω να νιώσω, να χαρώ να ξεδώσω ρε παιδί μου, επιλέγω τη "γαζέλα" που μου κάνει όλα τα κέφια, που με κάνει να νιώθω οτι είμαι απο πάνω (με καταλαβαίνεις τώρα ?)
Ετσι είναι τα Mercedes (εκτός απο τα AMG όπου δεν έχω άποψη) και δεν είναι απο τύχη έτσι.
Ετσι τα σχεδιάζουν να είναι και απευθύνονται σε συγκεκριμένα γούστα.
Η BMW είναι αλλιώς, όπως και να το κάνουμε, μην το ψάχνεις.
...
φυσικά μιλάμε για 3.0 και όχι για 2.5 αλλά ούτε για slk 350 αλλά slk 200...
Δεν έχει τύχει όμως να οδηγησω z4..
Είναι άδικο να συγκρίνεις SLK200 με Ζ4 3.0
Οι τίμιες συγκρίσεις είναι SLK350 ή 280 με Ζ4 3.0si
και SLK200 με Ζ4 2.2 ή 2,5 το πολύ
Νομίζω.
vanvic@ αυτή είναι ανάλυση εισαι ωραίος :D. Η αληθεια είναι ότι ξενέρωσα με τον τύπο στην αγγελία και σκέφτομαι μήπως έχει κάτι άλλο το slk που ίσως εγώ δε το βλέπω.
Η σύγκριση μου είναι μεταξύ slk 200 (163hp) και Ζ4 2.5. Απλά κάνω μία σκέψη αφού το boxster είναι περίπου τα ίδια με το z4 3.0 (σύμφωνα με το video) και πολύ καλύτερο από το slk 350 που τα έχω οδηγήσει, άρα το Ζ4 3.0 θα είναι καλύτερο από το slk 350. πιστεύω ότι κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και με τις μικρότερες κατηγορίες Ζ4 2.5 και slk 200.
andreas_R@ 1 η M3 είναι πιο ακριβη και 2 δεν μιλάμε για τετραθέσια ;)
Μετεχειρη φιλος μη παει το μυαλο σου στο ακριβο!!!
χαχαχα
Aυτό, ξανα-πές το. Πάντως δε φαινόταν το αλμέρα να είναι της πλάκας και 163 κομπρεσορράτα πάντα έχουν να προσφέρουν κατιτις παραπάνω.
Anyway, ας θυμηθούμε και κάτι από τα παλιά::deal:
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=336&article=9714
παντως εγω ειχα ανοιξει με slk μεχρι τα 180χλμ και πηγαιναμε ιδια (320Ε90)
Δεν νομίζω πως μπορούν να συγκριθούν αυτά τα δυο αμάξια..
Για μένα το Slk είναι πολύ όμορφο αμάξι αλλά ήπιων τόνων διθέσιο που απλά είναι σβέλτο, αίσθηση τιμονιού μηδέν όπως όλες οι merc, πιστεύω απευθύνεται σε χαμηλών τόνων οδηγούς που δεν τους πολύ νοιάζει να στρίψουν και απλά θελουν να έχουν την ποιότητα την άνεση και την σβελτάδα σε ένα ταξίδι.
Το Ζ είναι για πιο απαιτητικούς οδηγούς που τους νοιάζει να έχουν όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό.
Kατά την προσωπική μου άποψη τα 2 αυτοκίνητα Ζ4 2.5 και SLK 200 ΔΕΝ γίνεται να συγκριθούν ...
Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά αμάξια ...
Εξάλλου δεν έχω βρεί ΠΟΤΕ αντίστοιχο συγκριτικό σε σοβαρό περιοδικό - εκπομπή ...
Το Μερκ είναι σαφώς πιο ποιοτικό και πιο ανθρώπινο ... έχει καλύτερη θέση στα μπουζουκτζίδικα και τα Βίλα , Γκιουζελ κλπ ... είναι αθόρυβο , έχει πολύ φωτομοντελέ σαλόνι και πολλά γκάτζετ ...
Το Ζ4 είναι αυτοκίνητο ...
Nick_compact
05-03-09, 18:22
Προσωπικά θα διάλεγα Ζ4 3.0i (όχι το si) για να έχει και προοπτικές "εξέλιξης".
Σωστό αυτό που λες για τις προοπτικές, αλλά το μοτέρ του Si είναι πολύ μπροστά.. Φίλος έχει το Ζ4 Coupe 3.0Si, και σε ανοίγματα, έχουμε κεράσει πολλά Lipton! Από Nissan 350Z, μέχρι Impreza STI! (και στα 2 οδηγούσα εγώ :D )
Έχει βάλει και μπλοκέ Quaife, και ένα προγραμματάκι Digi tune, και το αμάξι απλά τα σπάει, έτσι όπως το έχουμε δει, δεν είναι και πολύ πίσω από Ε46 Μ3! ( εργοστασιακή πάντα έτσι;;;; )
Ζ4 απενεργοποιουνται ΟΛΑ=σπορ οδηγηση
SLK απενεργοποιουνται τα μισα=οχι σπορ οδηγηση
πωπω τι μηδενιστης που ειμαι.....
Και τα δυο απευθυνονται σε τελειως διαφορετικο target group.
Επιλεγεις SLK γιατι ειναι ομορφο ,κομψο, εχει το αστερι και ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ...
και επιλεγεις Ζ4 γιατι ειναι γοητευτικο , στυλατο, ειναι BMW και ΤΟ ΟΔΗΓΕΙΣ!!!
Παιδια ειχα το SLK και το εδωσα να παρω το Ζ4!:rockon:
Αν αυτο σας λεει κατι ?:lamer:
Σωστό αυτό που λες για τις προοπτικές, αλλά το μοτέρ του Si είναι πολύ μπροστά.. Φίλος έχει το Ζ4 Coupe 3.0Si, και σε ανοίγματα, έχουμε κεράσει πολλά Lipton! Από Nissan 350Z, μέχρι Impreza STI! (και στα 2 οδηγούσα εγώ :D )
Έχει βάλει και μπλοκέ Quaife, και ένα προγραμματάκι Digi tune, και το αμάξι απλά τα σπάει, έτσι όπως το έχουμε δει, δεν είναι και πολύ πίσω από Ε46 Μ3! ( εργοστασιακή πάντα έτσι;;;; )
Εγώ με το Ζ3 όπως ήταν μέχρι και την περασμένη εβδομάδα (261PS), με Ζ4 3.0si roadster σε άνοιγμα απο 2έρες, στο γέμισμα της 3ης ήμουν τουλάχιστον μισό αμάξι μπροστά.
Και σκέψου οτι το Ζ4 έχει πολύ καλύτερη αεροδυναμική απο το Ζ3.
Σου λέει κάτι αυτό Νίκο?
slk κομψη ομορφια.ΤΕΛΟΣ
Z4 αγρια ομορφια-στησιμο-οδηγικος οργασμος-μεγαλη αλητεια
slk κομψη ομορφια.ΤΕΛΟΣ
Z4 αγρια ομορφια-στησιμο-οδηγικος οργασμος-μεγαλη αλητεια
Ακριβώς όπως τα γράφεις. Συμφωνώ απόλυτα.
slk = αμάξι για γκόμενες (είτε για να το οδηγάς και να τις πιάνεις είτε για να το οδηγάνε αυτές) δεν είμαι μισογύνης αυτές τρελλαίνονται όταν το βλέπουν
Ζ4 = αμάξι για "άντρες"
Z3 2.2@ πολύ γέλιο το post σου :)
Stallion3.2
05-03-09, 23:45
Τα χέρια μου να ιδρώνουν και ο φίλος μου δίπλα να ορίεται: 'θα σκοτωθούμε!'
Στις στροφές το almera ήταν πάντα από κοντά, αλλά στις ευθείες του έφευγα αισθητά. .
φίλε μου αυτό τα λέει όλα....merc και στροφές δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση, ιδίως για κάποιον που έχψει οδηγήσει και εκτιμήσει καλές (προσφατες) Bmw και alfa romeo σαν και εμένα..... αν είχες Z4 η μία spider ούτε που θα προλάβαινε να δεί τον αριθμό στην πιανακίδα σου όταν θα απομακρυνόσουν. η ψήφος μου πάει χαλαρότατα στην Ζ4, όμορφο αυτοκίνητο με στυλ και προσωπικότητα, εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ με φοβερή απόκρση και ήχο, άριστο τιμόνι και ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΗ ΟΡΟΦΗ! γιατί όταν διπλώνει η μεταλλική στο πορτ μαπαγκάζ ΧΑΛΑΕΙ ΟΛΗ Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ!
Κοιτα το νεο Ζ4 θα σου ελεγα εγω αν εχεις ενδιασμους για την υφασματινη οροφη.
Ολα τα αλλα τα εχουν πει παραπανω!!!
Πάντως την υφασμάτινη ή θα την γουστάρεις, ή θα την μισείς. Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που γουστάρει περισσότερο την υφασμάτινη, και για αυτό πάει σε τέτοιου είδος cabrio, όπως και αυτοί που θέλαν την μεταλλική, και επιλέγαν πιο εύκολα την Merc για αυτή την δουλειά.
Το νέο Z4 συνδυάζει τα πάντα απλά προβλέπεται να είναι πανάκριβο.... Τώρα όποιος πάρει το slk αντί της νέας z4 είναι γιούχου :D
λοιπον κοιτα εγω δεν ειμαι οπαδος ουτε της υφασματινης ουτε της μεταλικης....εχει τυχει να οδηγησω κ τα δυο....( το z4 σε m coupe βεβαια...ειμαι δικαιος οπως καταλαβαινεις... :greenboun )δεν θελω αμαξι να με πηγαινει.... θελω κατι που να το πηγαινω εγω...να μου μιλαει...να του λεω καλημερα...αν με καταλαβαινεις...κ ας με περνανε κ τα καρα....κ οχι να εχω ενα αμαξι που να με περναει e21 του 83 κ να θελω να το καψω....( για τη merc μιλαω φυσικα...)κριμα ειναι...σκεψου τις επομενες γενιες...(οπ ακυρο...)αααα... κ αυτο τα λεει οοοολα....:ylsuper:
Τo slk καλο ειναι ...
ΜΟΝΟ αμα εισαι 45+ και θες να βρεις κανα γκομενακι να ψαρωσει και να εισαι και
πρωτος στα μπουζουκια οπως ειπε και ο Βαγγελακης χαχαχα
Δεν θα επαιρνα ποτε merc το ξερω ειμαι εγκαθετος αλλα ετσι ειναι
konstantinosz4s23i
13-08-09, 09:49
πιστευω οτι δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ των 2 αυτοκινητων..εχω οδηγησει merc slk 200 και αν το συγκρινεις με z4 straight-6 δεν πιανει μια..δεν νομιζω οτι το αρχαιο μοτερ kompressor να ειναι καλυτερο απο οποιοδηποτε 2,5 3,0 i si..οπως επισης και σε μουρη..πλεον slk εχει ο καθενας..z4 ειναι ενα πιοο ιδιαιτερο και πιο ψαγμενο πραγματικο roadster..
καλημερα για αρχη..θα σου πω εμπειρικα καποια πραγματα.ειχα το 2004 την slk 200 με τους 163 ιππους..μια χαρα ολα...μονο προβλημα που εβγαλε ηταν που ετριζε η οροφη αλλα του εβαζα συνεχεια λιπαντικο στις κλειδωσεις της οροφης και εφτιαξε το ζητημα.την εδωσα με βαρια καρδια το 2007..μεχρι που πηγα για τεστ ντραιβ να δοκιμασω την καινουργια την z4 μαλιστα την εκδοση 30i με τουσ 258 ιππους...Η σλκ ξεχαστηκε σε ενα πρωι μεσα....:love:
Δεν υπάρχει σύγκριση, απλά πιο αντικειμενικό θα ήταν να λέγαμε για το SLK 280..
Άσχετως κινητήρα, τα αυτοκίνητα έχουν σημαντικές διαφορές...
Τιμόνι... κιβώτιο... και γενικά οτι έχει να κάνει με το οδηγικό κομμάτι... Ζ και πάλι Ζ.
DimitrisZ4
26-08-09, 15:42
δεν εχω οδηγησει Slk αλλα ειχα την ατυχια να κατσω στην θεση του οδηγου για 10 δευτερα ( τοσο μπορεσα να κατσω...δεν αντεξα αλλο ) .. απλα χαλια...απο την θεση μεχρι το τιμονι , τα χαλια υλικα κ τα 150,000 κουμπια...σορρυ αν υπερβαλλω αλλα...δεν το παω μια...
Άσχετως κινητήρα, τα αυτοκίνητα έχουν σημαντικές διαφορές...
Τιμόνι... κιβώτιο... και γενικά οτι έχει να κάνει με το οδηγικό κομμάτι... Ζ και πάλι Ζ.
Συμφωνώ και επαυξάνω!
Προσωπικα ειχα 4 χρονια ενα sportscoupe και ενα roadster brabus.Ετυχε να οδηγω ενα slk για διαστημα 2μηνων και μαλιστα να το δοκιμαζω σχεδον καθε μερα στις στροφες του Πηλιου.Συμπερασμα απογοητευση...Τιμονι ασαφες,κρατημα να ειναι καλα το esp,γκαζι δεν βαζει και φωτια στην ασφαλτο,κιβωτιο επειδη ηταν αυτοματο-ΑΘΛΙΟ.Μπορω να πω οδηγικα ηταν χειροτερο απο το sportscoupe ενω το roadster δεν το εφτανε με τιποτα...
Πριν δυο μηνες οδηγησα ενα z4coupe 3.0si φιλου.Πουλησα και το roadster και το sportscoupe και πηρα z4 3,0smg και ενα 3.20ci...
Επιτελους ολα τα ηλεκτρονικα off.Aυτο το esp τα ευνουχιζει τα merc.Για μοτερ δεν συγκρινω καν.Στο μονο που δινω προβαδισμα στα merc ειναι στην ποιοτητα εσωτερικου και δερματων.
Bimmermeister
26-08-09, 17:16
bmw κ αλητεια.... παντα.-
Πολυ καλυτερη η Z4 αν και η σωστη συγκριση θα ειναι με καινουτργιο slk πραγμα που δεν υπαρχει την παρουσα φαση..
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.