PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετατροπη 328 σε 3.35!!


Stunt Mike
05-03-09, 22:42
Εδω και 2 χρονια εχω ενα 328 Ε36 και ειμαι συνολικα ικανοποιημενος αλλα ηθελα κατι παραπανω σε δυναμη παντα.Απερριψα το Μ3 τοτε γιατι δεν εβρισκα ουτε ενα τροπετο ολοκληρωμενο και σε καλη κατασταση οπως βρηκα το 28αρι(ολοκληρο αμαξι εν λειτουργια)Τωρα εχω βρει ενα 535 ιδιας χρονιας σε αψογη κατασταση και σε καλη τιμη.Μπαινει στ'αμαξι μου μονο το μοτερ και τα μπροστινα φρενα ή χρειαζεται πατεντες σε ηλεκτρολογικα?ειναι 40 ιππους πανω +6kg ροπης!Μηπως καλυτερα να προχωρησω σε light turbo κατασταση?

Libanner
06-03-09, 00:00
Μήπως να ξανασκεφτείς την λύση του Μ3 αφού θες παραπάνω απόδοση απο το να μπλέκεις σε πατέντες με άγνωστο αποτέλεσμα...

elvetost
06-03-09, 01:17
Τουρμπισε το!!!!
Το 28αρι ψωφαει για μια GT28!!!!
Με καταλληλες κινησεις, θα εχεις δυναμη απο χαμηλα, ομοιμορφη ροπη και δυναμη στο θεο!(330ps με κλειστο κινητηρα, γινετε και αξιοπιστα κιολας!!!)
Οσο για φρενα, προσπερασε τα ολα και πηγαινε σε πολυπιστονες με την μια. Θα με θυμηθεις....
Αντε καλα μπαξιματα!!!!

mixalhs
06-03-09, 07:34
Μήπως να ξανασκεφτείς την λύση του Μ3 αφού θες παραπάνω απόδοση απο το να μπλέκεις σε πατέντες με άγνωστο αποτέλεσμα...

Και εγω αυτη της γνωμης ειμαι..........

oldcarskickass
06-03-09, 08:07
Για να λες ίδιας χρονιάς μάλλον εννοείς τον V8 από το Ε39.

Δε ξέρω κατά πόσο γίνεται.

Από την άλλη ακόμα και οι θεοί συνηγορούν να βάλεις Μ3 και αυτό γιατί ο αριθμός των ποστ σου όταν έγραφες είαι 286, όσα δλδ και τα ps του Μ3 Ε36 πρώτης γενιάς.

Δεν είνι τυχαίο!!

Πλάκα κάνω, εγώ πάντως θα έμενα στο 28άρι με μια περιφερειακή βελτίωση γιατί με το V8 το πράμα μπλέκει πολύ.

gian325
06-03-09, 08:23
Και εγω ειμαι της αποψης για Μ3 παρα να μπλεξεις με πατεντες που σιγουρα θα εχεις και προβληματα!καλο μπαξιμο σε οτι και να κανεις!

panos 316T
06-03-09, 08:36
αδελφέ εγώ συμφωνώ με τον elvetost,
έχω μπει σε τουρμπάτο και εντυπώσεις ασχολίαστες

fz21
06-03-09, 10:29
Τουρμπισε το!!!!
Το 28αρι ψωφαει για μια GT28!!!!
Με καταλληλες κινησεις, θα εχεις δυναμη απο χαμηλα, ομοιμορφη ροπη και δυναμη στο θεο!(330ps με κλειστο κινητηρα, γινετε και αξιοπιστα κιολας!!!)
Οσο για φρενα, προσπερασε τα ολα και πηγαινε σε πολυπιστονες με την μια. Θα με θυμηθεις....
Αντε καλα μπαξιματα!!!!

gt28 σε 2800cc πιστευω θα δουλευει σαν κομπρεσσορας...τι turbo lag kai μ@λ@κιες....χαχαχα ροπη απο τερμα χαμηλα....ψηλα βεβαια δεν ξερω πως θα ανεβαζει..

agrotis328
06-03-09, 11:36
m5 ε34 αν θες για πολλα
αν το εχεις μαμα και θες 30-40 αλογα τα παιρνει και με εκκεντροφορους,προγραμμα,εισαγωγη

Dimzan
06-03-09, 12:50
εγω παλι θα ελεγα τουρμπο διοτι εχει πολλλεεεεες προοπτικες...

αν παλι το ζητημα ειναι τα 30-40 αλογα μπορει να γινει και ατμοσφαιρικα χωρις αλλαγη μηχανης

agrotis328
06-03-09, 12:56
για πολλες προοπτικες θελει και πολλλλαααα λεφτα......

Dimzan
06-03-09, 13:09
κοιτα για ligh turbo θελει πανω κατω οσο θα του κοστισει η μετατροπη σε 335. Και μετα με αναλογικα μικρο ποσο γινεται σφυριλατος και σηκωνει πιεσεις και χαιρετα ομορφα....

Stunt Mike
06-03-09, 22:04
Για να λες ίδιας χρονιάς μάλλον εννοείς τον V8 από το Ε39.

Δε ξέρω κατά πόσο γίνεται.

Από την άλλη ακόμα και οι θεοί συνηγορούν να βάλεις Μ3 και αυτό γιατί ο αριθμός των ποστ σου όταν έγραφες είαι 286, όσα δλδ και τα ps του Μ3 Ε36 πρώτης γενιάς.

Δεν είνι τυχαίο!!

Πλάκα κάνω, εγώ πάντως θα έμενα στο 28άρι με μια περιφερειακή βελτίωση γιατί με το V8 το πράμα μπλέκει πολύ.

Απο Ε34 straight six 3500cc 1997...το σκεφτηκα οτι πουλωντας και το μοτερ μου θα μου'ρθει σχεδον μια η αλλη σε χρημα.Μ3 μοτερ σε καλη κατασταση δυσκολα βρισκεις.Και θα'χει και παρα πολλα χιλιομετρα λογικα.Απ'την αλλη προτιμω 280-300 αλογακια τουρμπατα αλλα ειναι πολυ το χρημα μετα...

oldcarskickass
06-03-09, 23:09
Απο Ε34 straight six 3500cc 1997...το σκεφτηκα οτι πουλωντας και το μοτερ μου θα μου'ρθει σχεδον μια η αλλη σε χρημα.Μ3 μοτερ σε καλη κατασταση δυσκολα βρισκεις.Και θα'χει και παρα πολλα χιλιομετρα λογικα.Απ'την αλλη προτιμω 280-300 αλογακια τουρμπατα αλλα ειναι πολυ το χρημα μετα...

Ώπα ώπα κάτι μπερδεύουμε εδώ πέρα.

1)το Ε34 βγήκε μέχρι 94 - 95 και είναι αυτό

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E34

το 3500άρι μοτέρ του είναι το Μ30Β35 straight six 211 ίππων και η ECU του συγκρινόμενη με τα σημερινά δεδομένα είναι αρχαία. (αλλά δεν πιστεύω να υπάρχει πιο αξιοπίστα μοτέρ από τα Μ20 και Μ30)

2)το Ε39 535 βγήκε από το 96 και μετά και είναι αυτό

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E39

και το 3500άρι μοτέρ του είναι V8 Μ60Β35 (πιθανώς και Μ62 γιατί νομίζω ο Μ60 πρωτοφορέθηκε στα Ε34) έβγαζε αν θυμάμαι περίπου 210 άλογα δεν έχει καμία σχέση με τον 3500 από το Ε34.

Ποιο ακριβώς μοτέρ εννοείς;

God
07-03-09, 00:47
Απο Ε34 straight six 3500cc 1997...το σκεφτηκα οτι πουλωντας και το μοτερ μου θα μου'ρθει σχεδον μια η αλλη σε χρημα.Μ3 μοτερ σε καλη κατασταση δυσκολα βρισκεις.Και θα'χει και παρα πολλα χιλιομετρα λογικα.Απ'την αλλη προτιμω 280-300 αλογακια τουρμπατα αλλα ειναι πολυ το χρημα μετα...

Φίλε μου, ο Μ30 3.5 που είναι straight six όπως σωστά λες:

1) Ήταν στην παραγωγή στα Ε34 ως και τέλος του 1992. Δεν φόρεσε το Ε34 άλλο 3.5 μοτέρ. Για 1997 ούτε λόγος, όχι Μ30 δεν υπήρχε τότε αλλά ούτε καν Ε34, η παραγωγή του σταμάτησε το 1995.

2) Δεν μπαίνει στο δικό σου ούτε για αστείο. Μιλάμε για τρομερές πατέντες για να καθίσει, εντελώς χειροποίητα ηλεκτρικά και πάλι αμφιβάλλω αν το μοτέρ δεν βρίσκει σε καμία 10αριά σημεία του σασί. Όχι μόνο δεν κουμπώνει στο σασμάν σου, δεν ταιριάζει με τίποτα απολύτως στο μηχανοστάσιο.

3) Πιθανόν να είναι πιό αργό από το δικό σου μοτέρ! Ναι, έχει περίπου 2.5-3 κιλά ροπής και 17-20 περίπου άλογα πάνω από το δικό σου μοτέρ (τα +6 και +40 αντίστοιχα δεν ξέρω που τα είδες αλλά ξέχασέ τα, ούτε για πλάκα) όταν η βελόνα του στροφομέτρου πάει για τα κόκκινα, αλλά είναι ένα πολύ παλαιότερης τεχνολογίας μοτέρ το οποίο δεν έχει σχεδόν καμία ελαστικότητα και είναι πολύ πιο βαρύ και αργόστροφο από το δικό σου. Συν ότι καίει τα άντερά του, τα συκώτια του, την χολή του και τους λεμφαδένες του μαζί σε κάθε γκαζιά...

elvetost
07-03-09, 00:49
Δεν χρειαζετε να πατεξεις ενα σκασμο λεφτα.
Με καλες κινησεις μπορεις να μαζεψεις τα εξαρτηματα που χρειαζεσε και δεν θα ειναι πολλα καθως θα δουλευεις χαμηλη πιεση και ΔΕΝ θα ανοιξεις μοτερ.
Εχω δει Μ50/Μ52 να κανουν 200,000κμ τουρμπισμενα...με αγαπη και φροντιδα φυσικα.
Παρε μια πολλαπλη χυτη και κολλα μια γνησια GT28. Βαλε φτηνο intercooler, μπεκ και προγραμμα ποιοτητας κ αι τα παρελκομενα τους και εισαι ετοιμος.
Κοστος υλικων περιπου 2500ευρω
Κοστος εργασιας περιπου 500-600 ευρω (δεν ανεβοκατεβαινει μοτερ τιποτα!!!!)
Με 3 χιλιαρικα εισαι καπου εκει (280αλογα) με πιεση στο 0.55Bar.

Και αν στο μελλον θελησεις, βαζεις σφυριλατα εντοσθια και μπορεις να πας πολυ πολυ παραπανω.
Μια GT28 με μεγαλο Α/R ειναι ικανη για 450αλογα και δεν θα υπαρχει λογος να μην τα φτασεις με πιεση στο 1.2Bar...

Οσο για τη δυναμη μιλαμε παντα για χαμηλοροπα αλογα, με ροπη στο θεο και γραμμικη λειτουργεια. Στα ψηλα θα φουσκωνει καλα(οχι εντυπωσιακα) αλλα με καμοια 200αλογα απο τις 2500 στροφες, γιατι να το λιωνεις αλλωστε???

Libanner
07-03-09, 00:57
Δεν χρειαζετε να πατεξεις ενα σκασμο λεφτα.
Με καλες κινησεις μπορεις να μαζεψεις τα εξαρτηματα που χρειαζεσε και δεν θα ειναι πολλα καθως θα δουλευεις χαμηλη πιεση και ΔΕΝ θα ανοιξεις μοτερ.
Εχω δει Μ50/Μ52 να κανουν 200,000κμ τουρμπισμενα...με αγαπη και φροντιδα φυσικα.
Παρε μια πολλαπλη χυτη και κολλα μια γνησια GT28. Βαλε φτηνο intercooler, μπεκ και προγραμμα ποιοτητας κ αι τα παρελκομενα τους και εισαι ετοιμος.
Κοστος υλικων περιπου 2500ευρω
Κοστος εργασιας περιπου 500-600 ευρω (δεν ανεβοκατεβαινει μοτερ τιποτα!!!!)
Με 3 χιλιαρικα εισαι καπου εκει (280αλογα) με πιεση στο 0.55Bar.

Και αν στο μελλον θελησεις, βαζεις σφυριλατα εντοσθια και μπορεις να πας πολυ πολυ παραπανω.
Μια GT28 με μεγαλο Α/R ειναι ικανη για 450αλογα και δεν θα υπαρχει λογος να μην τα φτασεις με πιεση στο 1.2Bar...

Οσο για τη δυναμη μιλαμε παντα για χαμηλοροπα αλογα, με ροπη στο θεο και γραμμικη λειτουργεια. Στα ψηλα θα φουσκωνει καλα(οχι εντυπωσιακα) αλλα με καμοια 200αλογα απο τις 2500 στροφες, γιατι να το λιωνεις αλλωστε???

Πολύ ωραία και απλά τα παρουσιάζεις φίλε μου έχεις ασχοληθεί στην πράξη με τουρμπισμα σε μοτερ που απο το εργοστάσιο έβγαινε ατμοσφαιρικό;

strofimios
07-03-09, 05:12
Εαν ψαχνεις για δυναμη στο 36αρι και σου αρεσει το μπλεξιμο η λυση ειναι μια.LS1,δεν σπαει,δεν χαλαει ,δυναμη,ροπη,πολυ ελαφρυ μοτερ,V8(πιο κοντο απο straight six).Ολοι "απεναντι" αυτο κανουν.Υπαρχουν εταιρειες που δινουν ετοιμα κιτ για να βαλεις αυτο μοτερ και το κιβωτιο στο 36!Το μονο προβλημα ειναι οτι πρεπει να φερεις τα παντα απο usa.Παντως γινεται πολυ καλο http://www.youtube.com/watch?v=AC-5G7hpRYI

Terry Grant
07-03-09, 08:56
Καποιος ειπε οτι δεν χωραει!!!

oldcarskickass
07-03-09, 19:24
Φίλε μου, ο Μ30 3.5 που είναι straight six όπως σωστά λες:

1) Ήταν στην παραγωγή στα Ε34 ως και τέλος του 1992. Δεν φόρεσε το Ε34 άλλο 3.5 μοτέρ. Για 1997 ούτε λόγος, όχι Μ30 δεν υπήρχε τότε αλλά ούτε καν Ε34, η παραγωγή του σταμάτησε το 1995.

2) Δεν μπαίνει στο δικό σου ούτε για αστείο. Μιλάμε για τρομερές πατέντες για να καθίσει, εντελώς χειροποίητα ηλεκτρικά και πάλι αμφιβάλλω αν το μοτέρ δεν βρίσκει σε καμία 10αριά σημεία του σασί. Όχι μόνο δεν κουμπώνει στο σασμάν σου, δεν ταιριάζει με τίποτα απολύτως στο μηχανοστάσιο.

3) Πιθανόν να είναι πιό αργό από το δικό σου μοτέρ! Ναι, έχει περίπου 2.5-3 κιλά ροπής και 17-20 περίπου άλογα πάνω από το δικό σου μοτέρ (τα +6 και +40 αντίστοιχα δεν ξέρω που τα είδες αλλά ξέχασέ τα, ούτε για πλάκα) όταν η βελόνα του στροφομέτρου πάει για τα κόκκινα, αλλά είναι ένα πολύ παλαιότερης τεχνολογίας μοτέρ το οποίο δεν έχει σχεδόν καμία ελαστικότητα και είναι πολύ πιο βαρύ και αργόστροφο από το δικό σου. Συν ότι καίει τα άντερά του, τα συκώτια του, την χολή του και τους λεμφαδένες του μαζί σε κάθε γκαζιά...


OLD MOTORS KICK YOUR F@CK@@NG ASS!!!!

Έτσι πρέπει!! Ρε συ δε θα το κάνει για να πάει καλύτερα το αμάξι αλλά για να μπει στο μάτι της Greenpeace!!!

Πάντως η ατάκα είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ.

Όπως τα λέει ο God είναι όμως, αν θες δύναμη πας η σε άλλο μοτέρ η σε υπερτροφοδότηση.

Και κάτι που μου ήρθε τώρα, η ALPINA έβγαζε ένα καιρό το 36άρι (δε θυμάμαι την ονοματολογία) Μ52Β33.

Κάτι που είναι εύκολο να γίνει και όταν γίνει θα έχεις ένα BRAND NEW μοτέρ.

Και σχεδόν ΟΛΑ τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιήσεις είναι από άλλα BMW αμάξια.

Είναι δλδ interchangeable (άμα ξέρεις να σπικάρις αγγλική ορολογία έχεις άλλο αέρα όπως και να είναι)

Λοιπόν στρόφαλος από Μ3 Ε36 (μαζί με μπιέλες)
Πολλαπλή από Μ50Β25
Μεγαλύτερης παροχής μπεκ
Μεγαλύτερο Luft
Μια ροϊκή στο καπάκι while your are at it (μιλάμε σήμερα ζωγραφ¶Ω)

Υπολογίζω μαζί με εργασία γύρω στα 4000¤ και έτσι θα έχεις ένα ΤΕΛΕΙΩΣ φρέσκο μοτέρ
(ελατήρια πιστονιών, κουζινέτα, καπάκι φρέσκο) το οποίο ΞΕΡΕΙΣ ότι δε θα σου ζητήσει τίποτα.

Αλλά το θέμα είναι πόσα χρήματα είσαι διατεθιμένος να δώσεις.

God
07-03-09, 23:25
Καποιος ειπε οτι δεν χωραει!!!

Ο μόνος που είπε ότι δεν χωράει είμαι εγώ, και αυτό φίλε μου δεν είναι Μ30 μοτέρ. Μ60 V8 είναι. Ακόμα και ένας να μην αναγνώριζε το μοτέρ ακριβώς, βλέπει πολύ εύκολα όσο μικρή και αν είναι η φωτογραφία πως έχει δύο παράλληλες κεφαλές σε V. Η μόνη σχέση που έχουν είναι το σηματάκι της BMW, και ακόμα και αυτό είναι διαφορετικό μέγεθος...

Stunt Mike
12-03-09, 23:19
Μαλλον ο τροπετατζης στη Πατρα τα μπερδεψε λιγο.Εχει και Ε34 και Ε39 3500cc.Αυτο που μου'πε για '97αρι εχει πλαισιο τελος 1992!! ειναι straight six και ισχυριζεται οτι βγαζει 240 αλογα.Το αλλο ειναι V8 του 1999 αλλα μαλλον ειναι μεγαλη πατεντα για να μπει στο δικο μου!Μαλλον με βλεπω για τουρμπισμα....αμα ανοιξεις πληγες ομως....:):):):)

Fairytale
13-03-09, 00:12
Έχετε φουντώσει όλοι για τα καλά βλέπω...
Αυτό που σου δίνω είναι ο μεγαλύτερος υπερκυβισμός που μπορείς να γίνει στον Μ52Β28 (έχει και τα ενδιάμεσα στάδια): http://www.birdsauto.com/parts-database/..%5C..%5C1-PDFs%5CE3611366328.pdf
Γενικά είμαι κατά των "φτερωτών φίλων", πολύ φροντίδα και άγχος... Εδώ καινούργια σωθικά και το βαρύ όνομα του βελτιωτή αλλά και του dealer εφαρμοστή εγγυάται αξιοπιστία και μακροζωία. Η τιμή ανάλογα βαριά, αλλά η κρίση στο νησί βοηθά στην ισοτιμία.
C U out there

sofos 2.8i
14-03-09, 11:58
Kι εγω παντως παιδες ειμαι υπερ τις ατμο. αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση θα εκανα την υπερβαση.Μιλαμε για ενα μοτερ σκυλι στο οποιο μπαινει το σαλιγκαρι και κανει τρελες.Θα μου πειτε πολλα τα φραγκα αλλα πιστευω αξιζει το κοπο.Τι να λεμε τωρα αν θες αλογα την διαφορα την κανει η φτερωτη,με την καλη παντοτε συντηρηση και χρηση.

Stunt Mike
23-03-09, 16:36
Ευχαριστω συναδελφοι για τις πληροφοριες αλλα μαλλον για σαλιγκαρι τεινω κι εγω...Αλλη ροπη,δυναμη,ηχος και μια αισθηση οτι κατω απ'το καπω κρυβονται τρελες δυνατοτητες βελτιωσης!!Βεβαια πολυ φοβαμαι οτι αν αφησω ''μαμα'' το μοτερ και δουλεψω μεχρι 0.5-0.7bar υπερπιεσης μπορει και να μην τη βγαλει το μοτερ καθαρη για πολυ(εχω και 195.000km!)Απ'την αλλη αμα ανοιξεις μοτερ για ελεγχο μαλλον δεν θα μ'αρεσει αυτο που θα δω και θ'ανοιξουμε πληγες μετα...:( Δεν πολυγουσταρω να δωσω πανω απο 2500-3000 χιλιαρικα για ενα αμαξι του '97...)Τα 3.0lt Μ3 USA πανε καλα??Μηπως να ψαξω κατι τετοιο,να δωσω και το μοτερ μου και να μου'ρθει φτηνα?:):)

takism3
23-03-09, 18:07
m3 για πανταααα......πουλα το δικο σου το μοτερ και παρε ενα ολοκληρο τροπετο με τα υπολοιπα 3.000 χιλιαρικα....υπαρχουν και σκετα μοτερ.οτι θες εχω ενα υποψη λυμενο και με καινουργια πιστονια ......286 αλογακια μπορει και κατι παραπανω και λιωσιμο σνχ.........και πολυ καλυτερο ειναι απο το χαλαρο τουρμπισμα που λες να κανεις....και ειναι και ///Μ.....τελος.........

Dimzan
23-03-09, 18:35
rebuilt στο δικο σου, μετα τουρμπισμα και εισαι κυριος.

Ποιος σου εγγυαται οτι και Μ3 να βαλεις πανω θα σου βγει καλο και μετα απο λιγο δε θα σου ζηταει ενα καρο λεφτα?

Χωρια που με 2,5 τουρμπο οι προοπτικες εινια αλλες.

Επισης δε συνισταται 0.7 απ την αρχη, Δουλευεις αρχικα 0.4-0.5 και οταν σιγουρεψεις το μοτερ σου βαζεις φλατζα αν θες να γλιτωσεις τα μπιελοπιστονα και πας λιγο παραπανω. Μετα γινεσαι και σφυριλατος και ξεκινας το παρτυ. Το εχω ξαναπει, τα τουρμπο εκπλησουν παντα ευχαριστα οταν ερχεται η ωρα της βελτιωσης...