PDA

Επιστροφή στο Forum : Alfa Romeo Mito GTA


Stallion3.2
09-03-09, 19:34
παρουσιάστηκε στην Γενέυη το concept της GTA έκδοσης της mito. το αυτοκίνητο της έκθεσης είναι σύμφωνα με επίσημα χείλη ίδιο με εκείνο παραγωγής απλά για λόγους εντυπωσιασμού δεν έχει πίσω καθίσματα αλλά θέσεις για κράνη και ζώνες 4 σημείων. ο κινητήρας είναι ένας ολοκαίνουργιος άμεσου ψεκασμού βενζίνης 1750(ο κυβισμός δεν είναι τυχαίος...) turbo απόδοσης 240 ίππων και 35 κιλών ροπής. χρησιμοποίεί ένα νέο σύστημα διαχείρησης (scavenging technology) που έχει σαν αποτέλεσμα την ακόμα μεγαλύτερη ροπή στης χαμηλομεσαίες στροφές. σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική ανάρτηση που θα ρυθμίζεται μέσω ενός εξελιγμένου dna λένε ότι θα μπορεί να μεταφέρει την δύναμη στους τροχούς με τέτοια ομαλότητα που θα της επιτρέψει να γράψει 0-100 σε 5δλ με το χειροκίνητο κιβώτιο ενώ με το νέο DCC (κάτι σαν το dsg αλλά πιο εξελιγμένο) λένει (το τονίζω αυτό) ότι θα κατέβει άλλα δύο δεκατα. Η νέα Mito GTA θα σεβαστεί πλήρως το ακρονύμιο της και θα είναι όντως μία Gran Turismo Allegerita (ελαφρωμένη δηλαδή) αφού αναμένεται να είναι πιο ελαφριά απο την ήδη λιπόβαρη 1.4ΤΒ κατά σχεδόν 100 κιλά. αυτό θα επιτευχθεί με ευρεία χρήση κάρμπον σε οροφή, σποιλερς, διαχύτη αλλά και σε μέρη του αμαξώματος. αναμένεται να κοστίζει περίπου 30000 ευρώ και θα είναι το πρώτο μίας σειράς απο GTA που θέλουν να τοποθετηθούν με τον τσαμπουκά στην κορυφή της κατηγορίας, η επόμενη θα είναι η νέα Milano GTA (νέα 147 δηλαδή) που θα είναι 300+ ίππων και τατρακίνητη αν και ακόμα δεν έχει αποφασιστεί αν θα φοράει τον 1750 στην biturbo εκδοχή του που δοκιμάζεται ήδη η τον νέο V6 που σχεδιάζει ο Paolo Martinelli. επειδή ίσως ενδιαφέρει κατόχους Mini JCW θα σας κρατώ ενήμερους.....

Stallion3.2
09-03-09, 19:38
http://www.omniauto.it/awpImages/photogallery/2009/8803/photos650/lalfa-mito-gta-al-salone-di-ginevra_2.jpg

http://www.omniauto.it/awpImages/photogallery/2009/8803/photos650/lalfa-mito-gta-al-salone-di-ginevra_3.jpg

http://www.omniauto.it/awpImages/photogallery/2009/8803/photos650/lalfa-mito-gta-al-salone-di-ginevra_5.jpg

http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/eventi/foto/Ginevra2009/big/2605_5222_Alfa_mitogta10.jpg

Stallion3.2
09-03-09, 19:41
http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/eventi/foto/Ginevra2009/big/2605_7451_Alfa_mitogta12.jpg

σε αυτή φαίνεται το σύστημα ελέγχου της ανάρτησης μέσω της οθόνης του navi:
http://img168.imageshack.us/img168/2286/img9192.jpg

Stallion3.2
09-03-09, 19:43
διαχείρηση scavenging technology :

“Scavenging” technology
The exceptional performance of the engine is the result of applying “Scavenging” technology, which maximizes torque at very low engine speeds, thereby providing incredible speed of engine response to driver demands.
“Scavenging” is achieved by instantaneously (moment by moment) monitoring and optimizing engine parameters such as fuel measurement, the position of the two phase variators, spark advance and injection timing; in practice, it is possible to define with extreme accuracy the angle and times of valve overlap in order to generate an airflow direct from the inlet manifold to the exhaust manifold and thereby activate the turbocharger very quickly. This allows optimum exploitation of the turbocharger compared with conventional turbocharged gasoline engines. The system is managed by a new engine management computer, containing ultra-modern software which manages all the parameters. The results obtained are astonishing: maximum torque at 1500 rpm is increased by 70% compared with a traditional turbocharged engine and the response times are more than halved, approaching those of a normally aspirated engine (δελτίο τύπου της alfa romeo στην έκθεση)

Action Man
09-03-09, 19:43
Πολύ καλό.....αν και στις πιο απλές εκδόσεις,τελικά προτιμώ punto.

Thronos
09-03-09, 19:43
Τρελο κουκλακι παντα ηταν ωραια τα Alfa Romeo.

Stallion3.2
09-03-09, 19:47
ο νέος κινητήρας στην έκδοση με τους 200 ίππους ήδη πωλείται στις 159 ενώ εντώς των ημερών θα αρχίσει και η διάθεση του στην brera/spider...όταν θα έχω νέες φωτό τους θα ανοίξω θρεντ και γι'αυτές.

Stallion3.2
09-03-09, 19:48
Πολύ καλό.....αν και στις πιο απλές εκδόσεις,τελικά προτιμώ punto.

το νεο abarth essesse αυτό το μοτέρ θα φοράει μάλλον αλλά με 200/220ps

z3 2.2
09-03-09, 19:48
alcadara ταμπλο.....χαζεψα......πολυ καλο

Action Man
09-03-09, 19:51
το νεο abarth essesse αυτό το μοτέρ θα φοράει μάλλον αλλά με 200/220ps
Κάτσε να βγεί πρώτα....γιατί απ ότι λένε δεν θέλουν να δυναμωσουν περισσότερο το Fiat....θα γίνει κανιβαλισμός..

e60///M
09-03-09, 19:52
Tο αυτοκινητο ειναι αλλου.
Οποιος εχει μπει σε μιτο 1.4 τουρμπο πμορει να φανταστει τι θα κανει αυτο.:icon42:

Stallion3.2
09-03-09, 20:00
η 1.4 έχει ρεπρίζ που δυσκολέυουν ακόμα και την gt μου (το έχω δοκιμάσει....) αυτή λένε ότι έχει 80-120 αντίστοιχο με την 8C..... έλεος δηλαδή.... πραγματικά ελπίζω όντως να είναι σχεδόν έτσι και το παραγωγής και να μην φάει η οικονιμκή κρίση τα alcantara και τα κάρμπον. λανσάρισμα το σεπτέμβριο

Fairytale
09-03-09, 20:37
Επιτέλους ένα ενδιαφέρον φτηνό (για τα Ελληνικά δεδομένα) σπορ alfa. Βαρέθηκα την τελευταία 15ετία να βλέπω διαφημίσεις A.R. με απαστράπτουσες azzuro να δείχνουν τις μεταβολές του χρώματος τους ανάλογα με το πως τις χτυπάει το φως. Αναπολώ αυτές που έδειχναν τις μαύρες "φουσκωμένες" αγωνιστικές 75 να τρέχουν...
Να ξαναγίνονταν και πισωκίνητες κάποια στιγμή...
C U out there

Stallion3.2
09-03-09, 21:30
http://www.youtube.com/watch?v=n1pXIOwtbr8

JuNiOr_
09-03-09, 22:05
δειχνει παρα πολυ καλο..
e-q2 θα φοραει και αυτο η κανονικο μπλοκε?τιμη?
παντως,με τον 1,8 και τις ελαφρωσεις που λενε οτι θα εχεi, πρεπει να γαζωνει..
θα εχει ενδιαφερον συγκριτικο με το JCW...

Stallion3.2
09-03-09, 22:57
δυστυχώς δεν θα έχει μηχανικό μπλοκέ αλλά μία εξελιγμένη μορφή του e-Q2 σε συνδυασμό με μία νέου τύπου ηλεκτρονικής διαχείρησης της ροπής του κινητήρα στις χαμηλές στροφές. αν αληθέυουν οι δηλώσεις 0-100 σε 5 δλ και 250 τελική την τοποθετούν πολύ ψηλά στην κατηγορία της και ίσως να είναι γρηγορότερη και απο τα μεσαία hot hatches (astra opc, leon cupra,focus rs κλπ)

giannis 116
10-03-09, 15:51
Σημερα οδηγησα τη Mito 1.4 Turbo με τα 155PS ενος φιλου μου. Δυστυχως δε μπορεσα να την οδηγησω σε εθνικη οδο ή σε καποια στριφτερη διαδρομη παρα μονο για λιγο μεσα στην πολη. Ετσι δε μπορεσα να βγαλω και σαφη συμπερασματα. Θετικες εντυπωσεις τα φρενα που δαγκωνουν αν και θελουν λιγο να τα συνηθησεις αφου πιανουν αποτομα και δυνατα, η θεση οδηγησης και η θεση του τιμονιου πολυ καλη. Εργομομικα δε μου κολλησε καλα οτι η ζωνη περναγε πανω απ το στρογγυλο μοχλο ρυθμισης της πλατης του καθισματος. Στο δρομο τωρα να σας πω την αληθεια δεν εδειχνε και τοσο την ιπποδυναμη και ροπη της ακομη και στην πιο σπορ ρυθμιση του DNA. Υπηρχε εντονη υστερηση στην αποκριση του γκαζιου κι ακομη και με 2α, μετα τις 3000rpm ξυπναγε, φουσκωνε η τουρμπινα και μετα λυσαγε. Ενα αλλο που δε μ αρεσε στην πιο σπορ ρυθμιση ηταν οτι το τιμονι το ενιωθα υπερβολικα και χωρις λογο σκληρο ακομη και για μικρες αλλαγες κατευθυνσης απο ευθεια, πχ αλλαγη λωριδας. Θετικο ηταν οτι παρα τη σκληροτερη ρυθμιση της αναρτησης ηταν σχετικα ανετο και γενικα μεσα τ αμαξι ηταν αθορυβο, χωρις τριγμους και ποιοτικο.
Παντως ωραιο αμαξακι σαν look και δε το λες κι αργο βεβαια. Η GTA σιγουρα θα ναι ανωτερη.
Μακαρι να βαζε κι η BMW τετοια μοτερ. Θα μουν πολυ ευχαριστημενος αν η 116 που εχω ειχε αντιστοιχο τουρμπομοτερακι. Δε μπορουμε να τα χουμε κι ολα ομως...

sportec
10-03-09, 16:38
......το θέλω!

Stallion3.2
10-03-09, 19:24
έσκασε μίνι βόμβα αφού η alfa romeo κάνει έρευνα αγοράς γιατί ίσως βγάλει στην παραγωγή μία mito GTA competizione που θα είναι διθέσια με μπάρες και θήκες για κράνη σαν το πρωτότυπο

Nick_compact
10-03-09, 19:32
Αρχίζει και γίνεται δελεαστική η "μικρή"! Αλλά κάτι μου λέει ότι η τιμή θα είναι αλμυρή!

Stallion3.2
10-03-09, 19:47
απ'ότι λέγεται θα κυμαίνεται γύρο στα 30 χιλιάδες ευρώ στην βασική έκδοση (συνήθως οι alfa romeo στη βασική έκδοση έχουν ήδη πλούσιο εξοπλισμό). δεν νομίζω να ξεφύγουν και πολύ απο αυτό το νούμερο γιατί είναι μικρής κατηγορίας, δεν νομίζω πχ να φτάσει στα ύψη σαν το JCSW

Elias_Z3
10-03-09, 20:26
το όχημα είναι πολύ όμορφο!!!:rockon:

Stallion3.2
10-03-09, 23:02
MITO TOPS VALUE CHART

Just one week after the eye-catching Alfa MiTo went on sale in the UK, the compact and sporty new model has knocked MINI off the top spot in terms of resale value, according to a new report from industry experts CAP.

Over a one year period and 10,000 miles, seven Alfa Mito versions are expected to out-perform the MINI for holding their value. In that period the Alfa MiTo 1.3 JTDM is predicted to retain a very credible 81% of its original price – a full 5% more than the closest MINI.

Even after three years and 60,000 miles the Alfa MiTo 1.3 JTDM with Veloce trim remains at the top of the charts, retaining 49% of its original price – still ahead of all MINI variants.

Both petrol and diesel engines out-perform MINIʼs equivalents; with the MiTo 1.4 TB 120bhp Veloce retaining a 46% predicted residual value and the MiTo 1.6 JTDM Veloce likely to secure a 48% residual value after three years.

Used Vehicle Remarketing Manager, Simon Wheeler, says: “This is significant testimony to the exceptional attention to detail Alfa Romeo has applied to this car in terms of design, build quality, reliability, running costs and desirability.

Add to the mix the improvements made by the Alfa Romeo dealer network of late, and customers can buy the new Alfa MiTo with absolute confidence, knowing that they are not just investing in a great looking car that is a joy to drive, but also protecting their investment with strong future values.”


1 Year RV 10,000 miles 3 Years RV 60,000 miles
3 Years RV
B segment leader
MiTo 1.3 JTDM Veloce 81% 49%
Petrol variant
MiTo 1.4 TB 120bhp Veloce 77% 46%
MINI Cooper 1.6 Pepper 72% 45%
Diesel variant
MiTo 1.6 JTDM Veloce 80% 48%
MINI Cooper D 1.6 Chili 74% 47%

Source – CAP Monitor, February 2009

giannis 116
11-03-09, 01:06
Ειδες τι σου ειναι η Ευρωπη?...Αν διαβασει κανεις πιο προσεκτικα παραπανω θα δει πως για μια ακομη φορα τα ντηζελ αυτοκινητα, ασχετα τι μαρκα... απλα τα σπανε! Κι εμεις εδω (Αθηνα και Θεσ/νικη) ακομα περιμενουμε και περιμενουμε την...dawn of the diesel!!!

Stallion3.2
28-03-09, 10:54
-1.75TBi 240hp 350nm, ο νέος 4κύλινδρος της FPT έχει απευθείας ψεκασμό πολλαπλών σημείων, είναι το δεύτερο αυτοκίνητο και το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο που φοράει αυτό το νέο σύστημα της Marelli που αποτελεί τη νέα γενιά απευθείας ψεκασμούς και λανσαρίστηκε από τη νέα Ferrari California...η χρήση αυτού του νέας γενιάς απευθείας ψεκασμού δίνει τη δυνατότητα να πληρεί τις προδιαγραφές ευρω5 με μικρότερου μεγέθους καταλύτη κάτι που φιμώνει λιγότερο σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά σύνολα τις πραγματικές επιδόσεις τους κινητήρα, ο κινητήρας χάρη στα νέας γενιάς ηλεκτρονικά που διαθέτει καθώς και το διπλό μεταβλητό χρονισμό χρησιμοποιεί τη στρατηγική scanvenging ώστε να βελτιώσει την απόκριση κατά 60% και τη ροπή μέχρι της 1500 στροφές κατά 70% σε σχέση με τους άλλους σύγχρονους υπερτροφοδοτούμενους, επίσης ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για να έχει τις μικρότερες δυνατές απώλειες
-κιβώτιο C635, το νέο κιβώτιο της FPT εγγυάτε τις μικρότερες δυνατές απώλειες και τις κατάλληλες σχέσεις για σπορ κινητήρες, προβλέπεται και έκδοση DDCT, με διπλό ξηρό συμπλέκτη αυτού του κιβωτίου
-αλουμινένια ανάρτηση με κέρδος σε βάρος και δυναμική συμπεριφορά
-πιο ευθύ σύστημα διεύθυνσης
-ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ SDC (Synaptic Damping Control) βασισμένα στον αλγόριθμο Skyhook.
-αεριζόμενα δισκόφρενα dual-cast της Brembo(τα Dual-Cast είναι τα δισκόφρενα από ατσάλι και αλουμίνιο της Brembo είναι ελαφρύτερα και έχουν μεγαλύτερη αντοχή από τα κλασσικά δισκόφρενα, τα χρησιμοποιούν οι Maserati Granturismo S,Alfa 8C Competizione & Quattroporte S/Sport GT S)
-καθίσματα οδηγού-συνοδηγού της Sabelt με κέρδος σε βάρος αλλά και πλευρική στήριξη
-οροφή από ανθρακονήματα για μείωση του κέντρου βάρους
-εξελιγμένο DNA που πέρα από τις ρυθμίσεις του απλού σε αυτή την έκδοση ελέγχει και τη ρύθμιση των αναρτήσεων αλλά και αυτή του κιβωτίου στις εκδόσεις με DDCT κιβώτιο, ενώ στην οθόνη του radionav υπάρχουν εικόνες που εξγούν τις αλλαγές στις ρυθμίσεις ανάλογα την επιλογή στο DNA μέτρηση της επιτάχυνσης,επιβράδυνσης,πλευρικής επιβράδυνσης σε G, πληροφορίες για το άνοιγμα των βαλβίδων και τη πίεση του στροβιλοσυμπιεστή σε πραγματικό χρόνο...
-μειωμένο συντελεστή οπισθελκούσας παρότι χρησιμοποιεί φαρδύτερα ελαστικά στο 0,28 από το 0,29 της απλής έκδοσης..
-στο εκθεσειακό πρωτότυπο δεν υπήρχαν καθίσματα για τους πίσω επιβάτες αλλά μια μπάρα θόλων για να μη χαθεί ακαμψία από την έλειψη του καθίσματος στα πρότυπα του Mini Cooper S JCW GT....και υπάρχουν σκέψεις να προσφερθεί ίσως μια τέτοια έκδοση αν και η κανονική προβλέπει 4 θέσεις.
- οι επιδόσεις που ανακοίνωσε ο δ.σ. της Alfa Romeo και στόλιζαν το display στο stand είναι 0-100 σε 5,0 και τελική 250χμαω.

επίσης λόγω του ότι μάλλον με τέτοια καλούδια δύσκολα μπορεί να κρατηθεί η τιμή στα 30 χιλιάρικα χωρίς να μπάινουν μέσα και επειδή θέλουν να αποφύγουν να 'κόψουν' κάποια απο αυτά εξετάζεται το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί μία πιό απλή έκδοση 'veloce' με 180-190 ίππους ενδιάμεσα στην GTA και την 155ps

Nick_compact
28-03-09, 11:33
-1.75TBi 240hp 350nm, ο νέος 4κύλινδρος της FPT έχει απευθείας ψεκασμό πολλαπλών σημείων, είναι το δεύτερο αυτοκίνητο και το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο που φοράει αυτό το νέο σύστημα της Marelli που αποτελεί τη νέα γενιά απευθείας ψεκασμούς και λανσαρίστηκε από τη νέα Ferrari California...η χρήση αυτού του νέας γενιάς απευθείας ψεκασμού δίνει τη δυνατότητα να πληρεί τις προδιαγραφές ευρω5 με μικρότερου μεγέθους καταλύτη κάτι που φιμώνει λιγότερο σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά σύνολα τις πραγματικές επιδόσεις τους κινητήρα, ο κινητήρας χάρη στα νέας γενιάς ηλεκτρονικά που διαθέτει καθώς και το διπλό μεταβλητό χρονισμό χρησιμοποιεί τη στρατηγική scanvenging ώστε να βελτιώσει την απόκριση κατά 60% και τη ροπή μέχρι της 1500 στροφές κατά 70% σε σχέση με τους άλλους σύγχρονους υπερτροφοδοτούμενους, επίσης ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για να έχει τις μικρότερες δυνατές απώλειες
-κιβώτιο C635, το νέο κιβώτιο της FPT εγγυάτε τις μικρότερες δυνατές απώλειες και τις κατάλληλες σχέσεις για σπορ κινητήρες, προβλέπεται και έκδοση DDCT, με διπλό ξηρό συμπλέκτη αυτού του κιβωτίου
-αλουμινένια ανάρτηση με κέρδος σε βάρος και δυναμική συμπεριφορά
-πιο ευθύ σύστημα διεύθυνσης
-ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ SDC (Synaptic Damping Control) βασισμένα στον αλγόριθμο Skyhook.
-αεριζόμενα δισκόφρενα dual-cast της Brembo(τα Dual-Cast είναι τα δισκόφρενα από ατσάλι και αλουμίνιο της Brembo είναι ελαφρύτερα και έχουν μεγαλύτερη αντοχή από τα κλασσικά δισκόφρενα, τα χρησιμοποιούν οι Maserati Granturismo S,Alfa 8C Competizione & Quattroporte S/Sport GT S)
-καθίσματα οδηγού-συνοδηγού της Sabelt με κέρδος σε βάρος αλλά και πλευρική στήριξη
-οροφή από ανθρακονήματα για μείωση του κέντρου βάρους
-εξελιγμένο DNA που πέρα από τις ρυθμίσεις του απλού σε αυτή την έκδοση ελέγχει και τη ρύθμιση των αναρτήσεων αλλά και αυτή του κιβωτίου στις εκδόσεις με DDCT κιβώτιο, ενώ στην οθόνη του radionav υπάρχουν εικόνες που εξγούν τις αλλαγές στις ρυθμίσεις ανάλογα την επιλογή στο DNA μέτρηση της επιτάχυνσης,επιβράδυνσης,πλευρικής επιβράδυνσης σε G, πληροφορίες για το άνοιγμα των βαλβίδων και τη πίεση του στροβιλοσυμπιεστή σε πραγματικό χρόνο...
-μειωμένο συντελεστή οπισθελκούσας παρότι χρησιμοποιεί φαρδύτερα ελαστικά στο 0,28 από το 0,29 της απλής έκδοσης..
-στο εκθεσειακό πρωτότυπο δεν υπήρχαν καθίσματα για τους πίσω επιβάτες αλλά μια μπάρα θόλων για να μη χαθεί ακαμψία από την έλειψη του καθίσματος στα πρότυπα του Mini Cooper S JCW GT....και υπάρχουν σκέψεις να προσφερθεί ίσως μια τέτοια έκδοση αν και η κανονική προβλέπει 4 θέσεις.
- οι επιδόσεις που ανακοίνωσε ο δ.σ. της Alfa Romeo και στόλιζαν το display στο stand είναι 0-100 σε 5,0 και τελική 250χμαω.

επίσης λόγω του ότι μάλλον με τέτοια καλούδια δύσκολα μπορεί να κρατηθεί η τιμή στα 30 χιλιάρικα χωρίς να μπάινουν μέσα και επειδή θέλουν να αποφύγουν να 'κόψουν' κάποια απο αυτά εξετάζεται το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί μία πιό απλή έκδοση 'veloce' με 180-190 ίππους ενδιάμεσα στην GTA και την 155ps


Μarketing, marketing, marketing....

Ας κάνουμε μια άτυπη σύγκριση στα specs του καθενός.

-Από πλευράς κινητήρα, έχει περίπου ίδια specs με το Cooper S Works, με τις συνέπειες του μικρότερου κυβισμού. 137hp/lt το MiTo, 132 το Works. Άμμεσους ψεκασμούς, μεταβλητούς χρονισμούς, twin scroll turbo, είναι χαρακτηριστικά του μοτέρ του Works.
-κιβώτιο 6αρι για το Cooper S, με 2 τελικες σχέσεις μετάδοσης για μειωμένες διαστάσεις και αυξημένη αντοχή σε μεγάλη ροπή στρέψης.
-Για την αλουμινένια ανάρτηση δε γίνεται λόγος στα Mini, την έχουν ακόμα και τα One, πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο.
- Στο σύστημα διεύθυνσης, ακόμα δεν εχει βρεθεί αντίπαλος στην κατηγορία για τα Mini, πολύ γρήγορο με άψογη πληροφόρηση. Να δούμε και η Alfa τι θα κάνει σε αυτόν τον τομέα, προς το παρόν οι απλές Mito υστερούν σημαντικά.
- Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Αυτό είναι κάτι που δεν προσφέρεται στο Works, τουλ. από όσο γνωρίζω. Βέβαια, εξαρτάται πως το βλέπει κανείς. Δε μου αρέσουν τέτοιου είδους ηλεκτρονικά στην ανάρτηση, γιατί δε μπορώ να βάλω χέρι :peepwall:
- Στα φρένα, το Works έχει αλουμινένιες τετραπίστονες Brembo, με επίσης μικρό βάρος, έχει όμως συμβατικές δισκόπλακες. +1 στην Alfa, για την προσπάθεια μείωσης της μη αναρτώμενης μάζας από τα φρένα.
-Πολύ καλή η κίνηση με τα καθίσματα και την οροφή, για λόγους βάρους. Αν και δεν μας λέει πόσο γλιτώνει απο το καθένα... Με ανακλινομενα καθισματα και δεδομενης της μικρης επιφανειας της οροφης, πιστεύω περίπου 20-25 κιλά συνολικά από αυτά τα 2.
- Πολύ καλό και το σύστημα πηροφόρισης, Skyline στυλ, είναι χρήσιμο σε τέτοιου είδους οχήματα. Ένα από τα highlight του αυτοκινήτου.
- Επίσης μπράβο για την αεροδυναμική, είναι ένα σημείο που πάσχουν τα Mini λόγω σχεδίασης. Νομίζω πως το Works έχει 0.35, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.
-Οι επιδόσεις επιμενω ότι δεν είναι εφικτές, τουλ. το 0-100 θεωρώ πώς ούτε θα πέφτει κάτω από 6, αλλά αυτό είναι μια προσωπική εκτίμηση, οπότε ας μην "κριθεί".

Όλα αυτα ακούγονται πολύ ωραία, και ομολογώ πώς μου αρέσει. Όμως, ας ελπίσουμε ότι η Alfa θα επικεντρώσει εκεί που πρέπει, δηλαδή, στην επικοινωνία με τον οδηγό, την αίσθηση. Αυτό είναι το δυνατό χαρτί του Works. Αν το καταφέρει αυτό, έχει τις προδιαγραφές να χτυπήσει κορυφή!
Α και κάτι άλλο, ας ελπίσουμε να κάνει κάτω από 40.000 ευρώ :dblthumb2

sakkunen
28-03-09, 11:41
Α και κάτι άλλο, ας ελπίσουμε να κάνει κάτω από 40.000 ευρώ :dblthumb2

ford focus rs !:rockon::rockon::rockon:

Τρελό εργαλείο ( απ' οτι φαίνεται ).

Nick_compact
28-03-09, 11:43
Έχουμε ξεφύγει ρε.... Supermini με 250kmh τελική, Focus με 300ps μπροστά, τι άλλο θα δούμε!!

sakkunen
28-03-09, 11:45
Άσε, μπροστά τους πλέον είμαστε μυγόχεσμα...:friday:

sm6
30-03-09, 00:19
επιστρεφοντας στο θεμα και, αφηνοντας φυσικα αναπαντητη την οχι και τοσο ευγενικη παρατηρηση του slattion, να πω οτι παροτι σιχαινομαι ολες τις αλφα απο τη βελοτσε και μετα (με εξαιρεση τη σουντ σπριντ και την παλια gtv), μου αρεσει το μιτο gta.
ειναι συμπαθεστατο, καλα φτιαγμενο απ΄οτι δειχνει το πρωτοτυπο και υιοθετει ωραιες λυσεις. επισεις καποιες σχεδιαστικες λεπτομερειες παρολο που δεν ειναι νεες, ειναι πολυ ομορφες.
σιγουρα αν καποια στιγμη αλλαξω το σμαρτ με ενα λιγο μεγαλυτερο οχημα για καθε μερα (σκεφτομουν παλιοτερα το cooper GP, το οποιο επισης μου αρεσει πολυ), θα ηταν σιγουρα μεσα στις επιλογες.
τωρα βεβαια αν θα κανει χαμηλα "5αρια" αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας με την ιπποδυναμη και το βαρος που φημολογειται οτι θα εχει, πιστευω οτι εντασσεται στα πλαισια της επιστημονικης φαντασιας...
αλλιως εκει στο μοναχο και το τσουφενχαουζεν, θα πρεπει να σκισουν τα πτυχια και να παρουν ιταλους να τους πουν πως γινεται...:D
αν παραυτα γινει το θαυμα (διοτι γινονται και θαυματα καμια φορα, π.χ. brawn gp), θα χαρω να εχω ενα αυτοκινητο που θα φερνει παντου σε δυσκολη θεση τις καρερα και τα Μ, με το 1/4 των χρηματων.

Stallion3.2
30-03-09, 07:57
για τις επιδόσεις όλοι κρατάνε στάση αναμονής. το 0-100 και η τελική είναι απο δηλώσεις του προέδρου στην παρουσίαση, το άλλο που κρατάμε σαν υπόσχεση είναι το 80-120 'επιπέδου 8c'...... τώρα αν δεν το δούμε στο δρόμο ότι και να λέμε.......

Fairytale
30-03-09, 13:44
Η παρένθεση περί σπορ τιμονιών στο συγκεκριμένο thread έγινε τόσο μεγάλη που της αξίζει νέo. Μεταφέρθηκε λοιπόν εδώ: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=18651
C U out there