PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW 2002 DRIFT PROJECT


roadrunner2002
11-03-09, 09:43
ETIMAZETAI BMW 2002 1971 ME MOTER 2.5 E34 ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ TURBO

yiannis2002
11-03-09, 13:43
γιατί? τι σου έκανε?
το πιό ακατάλληλο αυτοκίνητο για αυτή την δουλειά, και που πραγματικά είναι κρίμα να το χαλάσεις για να φτιάξεις κάτι, που σίγουρα θα το έκανες καλύτερα με ενα ΜΚ2 μια μάντα ενα εσκορτ ...

ptboul
11-03-09, 13:55
και εγώ, ψηφίζω να μη γίνει. Καλύτερα μια σωστή ανακατασκευή.

yiannis2002
11-03-09, 14:08
ας το πιάσουμε καθαρά θεωρητικά.
τα 02 για όσους τα έχουν ζήσει έχουν ενα χαρακτηριστικό. Την ευκολία να κάνει πάντες με λίγα χλμ, αλλά και την αδυναμία να κρατηθούν πλαγιασμένα για πολύ και με πολλά χλμ. Αυτό ειναι μειονέκτημα που πηγάζει από τον σχεδιασμό της ανάρτησης. καθαρά θεωρητικά, το ιδανικό αυτοκίνητο για ντρίφτ, έχει αρνητικό κάμπερ μπροστά και μηδενικό πίσω. Τα 02 από κατασκευής , έχουν το αντίθετο.

ας πάμε στα πρακτικά,
δεν ξέρω σε ποιο σημείο της υλοποίησης βρίσκεσαι. προσωπικά με θλίβει το γεγονός ότι ενα 02 θα σφαχτεί. Και εξηγώ. Για να μπεί το Ε34 επάνω,θέλεις κόψιμο στον καθρέπτη, και φτιαχτό τούνελ, πιθανότατα θα βάλεις και άλλη γέφυρα πίσω και πάει λέγοντας. Πολλά έξοδα και πολλές πατέντες , σε ενα αυτοκίνητο που δεν κάνει γ αυτή την δουλειά. Αν το γουστάρεις, να στο πω λαικά, φτιάξε ενα καλό βολτάδικο. Αν θέλεις σωνει και καλα ντριφτάμαξο, βρές κανα φόρντ ή κανα όπελ.

BILL007
11-03-09, 14:08
και εγώ, ψηφίζω να μη γίνει. Καλύτερα μια σωστή ανακατασκευή.

:+1: και απο εμένα...Καλύτερα μια καρότσα απο Ε30...:boink:

roadrunner2002
12-03-09, 08:48
ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ Ε21 ΜΕ 2.5 Ε34 ΧΩΡΙΣ ΚΟΨΕ ΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΗ DRIFTΑΡΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΥΣΙΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.

Lil
12-03-09, 10:09
μοδα ειναι θα περασει....

maria_acc
12-03-09, 10:18
Άλλο το Ε21 και άλλο το 02 χωροταξικά τουλάχιστον....
Πιστεύεις το να μπορέσεις να το κάνεις "ντριφταδικο" με ότι αυτό απαιτεί θέλει λιγότερα λεφτά ??
Τα καλύτερα αμάξια για αυτή την δουλειά όπως προείπε και ο yiannis 2002 είναι ford & opel όπως και ένα Ε30 που είναι μανούλα σε αυτά, πιστεύω θα μπλέξεις πολύ περισσότερο με αυτό που θες να κάνεις παρά με την ανακατασκευή και στο τέλος θα ξενερώσεις θα το πετάξεις και θα πάει χαράμι.

maria_acc
12-03-09, 10:20
μοδα ειναι θα περασει....

Όντως :chair:

oldcarskickass
12-03-09, 10:30
Κρίμα, πραγματικά κρίμα, τέτοια αμάξια καλό είναι να μένουν με τα γνήσια χαρακτηριστηκά τους (κινητήρα κτλ) ή με performance αλλά της εποχής τους.

Από την άλλη πάλι καλά που υπάρχουν άτομα που κάνουν τέτοιους << βανδαλισμούς >> (χωρίς να μιλάω προσβλητικά για το πρόσωπο ΟΠΟΙΟΥ το κάνει, αλλά συγνώμη, έτσι είναι), γιατί τότε η αξία των ΓΝΗΣΙΩΝ, των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΝΗΣΙΩΝ ανεβαίνει.

Εγώ λέω να μη το κάνεις, βρες ένα Ε30 (που βρίσκεις πιο εύκολα), γδύστο ΤΕΛΕΙΩΣ, πάρε ένα 25άρι με μπλοκέ, ή κόλλα το δικό του διαφορικό και λυώστο στο drift, έτσι και το αμάξι δε θα ευνουχίσεις και θα περάσεις και καλύτερα.

Γιατί άλλο κόστος έχουν τα ανταλλακτικά για το Ε30 άλλο για το -02, επίσης στο Ε30 μπαίνει σχεδόν κούτα το 3500 από το 535.

E36 RULES!!
12-03-09, 10:41
Iεροσυλία... Αλλα και το καθε old skool να πάρεις και να του πετάξεις τα ματάκια οξω για να το κανεις driftάμαξο, το ιδιο ιεροσυλια θα ειναι...

oldcarskickass
12-03-09, 10:57
Iεροσυλία... Αλλα και το καθε old skool να πάρεις και να του πετάξεις τα ματάκια οξω για να το κανεις driftάμαξο, το ιδιο ιεροσυλια θα ειναι...

Από τη στιγμή που ένα (το οποιοδήποτε) αμάξι κόβεται ράβεται για να εξυπηρετήσει αγωνιστικό σκοπό (πέραν του αντίστοιχου αγωνιστικού που φτιάχνει η εταιρεία) για εμένα είναι ιεροσυλία.

Action Man
12-03-09, 11:02
:+1: και απο εμένα...Καλύτερα μια καρότσα απο Ε30...:boink:

Και γιατί να χαλάσει την Ε30;

TSAF
12-03-09, 11:05
Οπως ειπε και ο φιλος Γιαννης 2002 και drift δεν ταιριαζουν. Γενικοτερα εγω ειμαι κατα του drift οποτε δεν ειμαι και αντικειμενικος για την συγκεκριμενη μοδα γιατι μοδα ειναι και τιποτα αλλο. Παντως εαν προχωρησεις και το κανεις θα εχεις καταστρεψει αλλο ενα αμαξι που πλεον εχει αρχισει και σπανιζει.

ptboul
12-03-09, 11:10
Ε, τότε ας μη χαλάσει τίποτα. Ας πάρει ένα Ε34 από την αρχή να το κάνει Μ5.:nixweiss:

Παιδιά αυτή η κουβέντα δεν οδηγεί πουθενά. Το παιδί έχει πάρει την απόφαση του και απλά άλλοι συμφωνούν, άλλοι διαφωνούν. :105whistl

ps: να γίνει poll :p:

maria_acc
12-03-09, 11:12
Και γιατί να χαλάσει την Ε30;
Και η Ε30 κρίμα είναι πολύ κρίμα απλά είναι ποιο κατάλληλη άμα σώνει και ντε θέλει bmw ντριφταδικο.

E36 RULES!!
12-03-09, 11:13
Από τη στιγμή που ένα (το οποιοδήποτε) αμάξι κόβεται ράβεται για να εξυπηρετήσει αγωνιστικό σκοπό (πέραν του αντίστοιχου αγωνιστικού που φτιάχνει η εταιρεία) για εμένα είναι ιεροσυλία.

+1, και ακομα οταν ''σκαλίζεται'' με βελτιώσεις διαφορετικές απο της εποχης του ;)

Και γιατί να χαλάσει την Ε30;

Γιατι αλλο 2002 κ αλλο Ε30... (εκτος απο τα Μ) Που και πάλι, ιεροσυλια θα ειναι αν του τα πεταξει τα ματακια και αυτου...

maria_acc
12-03-09, 11:16
Και γενικός άμα είναι εντελώς παραποιημένο με εκτός εποχής πράγματα δεν θεωρείται καν 2002

Action Man
12-03-09, 11:22
Τεσπά,όλοι δίκιο έχουμε....αλλά περί ορέξεως....αν ο άνθρωπος έχει τα φράγκα εμείς δεν μπορούμε να πούμε τπτ..
Πάντως η κακομοίρα η Ε30 έχει τραβήξει τα πάνδεινα τα τελευταία χρόνια..

roadrunner2002
12-03-09, 11:49
ΠΑΙΔΙΑ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΠΡΩΤΟΝ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΒΛΑ ΜΟΥ. ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΙΕΡΟΣΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ. ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΝΗΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ 2002 ΓΝΗΣΙΟ ΜΕ 130 ΕΥΡΟ!!!!! ΚΑΙ ΦΙΣΙΚΑ ΤΟ ΠΗΡΑ. ΑΠΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ DRIFT ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΒΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.

maria_acc
12-03-09, 12:01
Γνήσιο ντριφταδικο 02 για χλωμό το κόβω με τα δικα του πραγματα ... άμα έχεις τρέλα με το drift πάρε κάτι άλλο και πιο φτηνά θα σου έρθει και πιο πολύ θα το ευχαριστηθείς , και αφού έχεις τρέλα και με τα 02 κάνε ένα καλό βολταδικο που θα το χαίρεσαι πολύ περισσότερο.
Δεν κάνουν τα 02 για την δουλειά που θες είναι κανόνας αυτός, και δεν θα πω για ιεροσυλίες κλπ απλά δεν είναι κατάλληλο.
Θεωρώ πως θες πολλά ευρώ για αυτό πάντως αν όντως το κάνεις ,ραψίματα ,πατέντες φανοποιεία και όλο θα θες κάτι παραπάνω ενώ νομίζεις πως έχει τελείωσει γιατί θα πρέπει να παραποιήσεις όλο το αμάξι σε όλες τις παραμέτρους του, και αν όχι σίγουρο αλλά έχει πολλές πιθανότητες να μην βγει σωστό.

oldcarskickass
12-03-09, 13:52
Και η Ε30 κρίμα είναι πολύ κρίμα απλά είναι ποιο κατάλληλη άμα σώνει και ντε θέλει bmw ντριφταδικο.

Τεσπά,όλοι δίκιο έχουμε....αλλά περί ορέξεως....αν ο άνθρωπος έχει τα φράγκα εμείς δεν μπορούμε να πούμε τπτ..
Πάντως η κακομοίρα η Ε30 έχει τραβήξει τα πάνδεινα τα τελευταία χρόνια..

Αυτό που λέω είναι ότι ένα 325 με μια ανάρτηση στημένη για drift είναι και πιο εύκολο και οικονομικό να βρεθεί και να συντηρηθεί και ακόμα, δεν χαλάει το σασί.

ΠΑΙΔΙΑ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΠΡΩΤΟΝ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΒΛΑ ΜΟΥ. ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΙΕΡΟΣΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ. ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΝΗΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ 2002 ΓΝΗΣΙΟ ΜΕ 130 ΕΥΡΟ!!!!! ΚΑΙ ΦΙΣΙΚΑ ΤΟ ΠΗΡΑ. ΑΠΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ DRIFT ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΒΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.

Κ@βλιάρ@ φίλε μου δυστυχώς η ιεροσυλία δεν είναι κάτι που ορίζεται με την ποσότητας της κ@υλας που κουβαλά ο καθένας, αλλά με το πόσο κόψε ράψε πέφτει στο κάθε σασί και γενικά στο σύνολο του αυτοκινήτου που μπαίνει για κοπτοραπτική.

Γενικά ιεροσυλία διαπράτεται σε ένα παλιό όχημα (το οποίο σταμάτησε την παραγωγή του) και αλλάζεται το ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ εξάρτημα από πάνω του το οποίο δεν εξυπηρετεί το σκοπό είτε της διατήρησης στο χρόνο (αν μιλάμε για στοκ καταστάσεις) είτε την αντιγραφή ενός αγωνιστικού(rally replica), και στις δύο περιπτώσεις εννοείται ότι γίνεται χρήση ανταλλακτικών τα οποία έβγαιναν ΕΚΕΙΝΗ την εποχή ως βελτιωτικά.

Προσωπική γνώμη είναι ότι οτιδήποτε βελτιωτικό πέρα από ένα σωστά τσιμπημένο Μ10 μοτέρ είναι ιεροσυλία για το συγκεκριμένο σκαρί (ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ για τα -02, αλλά αυτό επεκτείνεται και στις επόμενες γενεές).

Ίσως καινα είμαι λάθος αλλά αυτή είναι η άποψή μου.

s_goudis
12-03-09, 15:55
No comment .-

yiannis2002
12-03-09, 17:02
ΠΑΙΔΙΑ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΠΡΩΤΟΝ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΒΛΑ ΜΟΥ. ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΙΕΡΟΣΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ. ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΝΗΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ 2002 ΓΝΗΣΙΟ ΜΕ 130 ΕΥΡΟ!!!!! ΚΑΙ ΦΙΣΙΚΑ ΤΟ ΠΗΡΑ. ΑΠΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ DRIFT ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΒΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.

Αδερφε ή μας δουλεύεις ή δεν εχεις ιδέα. Ε34 6 κυλινδρο μοτέρ σε 2002 απαιτεί κόψιμο στη μετώπη και άνοιγμα στο τουνελ, αυτά είναι τα ελάχιστα, γιατί αμα είσαι αλμπάνης κόβεις και τον καθρέπτη. Μετα εχεις άλλα θέματα γιατί ανοίγωντας το τουνελ, δεν χωράει το πεντάλ του γκαζιου.
Τωρα το τι θα ειναι γνησιο και τι όχι άστο. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά από ότι βλέπω αν περιμένεις χειροκρότημα και σχόλια του τύπου "ουάου τούμπανο θα γινει" , φοβαμαι πως λάθος πόρτα χτύπησες.

roadrunner2002
12-03-09, 17:24
κοιτα να δεις, κανενα δεν δουλευω. τουρμπο μπορει να μην το κανω αλλα τα αλα θα γηνουν. και επειδη δεν το παιζω μαγκας, οταν τελειωσει θα δεις και φωτο. γιατι το φτιαχνω σε μαστωρα , οχι σε χασαπη..

yiannis2002
12-03-09, 17:31
κοιτα να δεις, κανενα δεν δουλευω. τουρμπο μπορει να μην το κανω αλλα τα αλα θα γηνουν. και επειδη δεν το παιζω μαγκας, οταν τελειωσει θα δεις και φωτο. γιατι το φτιαχνω σε μαστωρα , οχι σε χασαπη..

κριμα τ αυτοκινητα
ευχομαι να μην θυμηθεις αυτα που σου ειπα οτι πρεπει να γίνουν όταν ο μαστΩρας και οχι χασάπης παει να βάλει το μοτέρ πάνω.
υπάρχει βεβαια και αλλη μεθοδος, να παρεις ενα μετρο και να μετρησεις αν χωράει.
Τωρα βεβαια ειναι σαν να σου δινω οδηγίες πως να καταστρέψεις το αυτοκίνητο, πράγμα που το σιχαίνομαι, γιατί θεωρω και το ντρίφτ μεγιστη καγκουρια και το παντρεμα εξαρτηματων σε αυτα τ αυτοκίνητα ακόμα μεγαλύτερη.

george kaleas
12-03-09, 17:48
e3o βρισκεις πολα και παντου 2002 πουθενα καλητερα να χαλασει ε30 για κατι τετοιο...

riris
12-03-09, 17:52
Καταπληκτικη η ιδεα του 6κυλινδρου μεσα σε 02 θα ειναι οτι ποιο αχρηστο μπορει να φτιαξει καποιος,
λες και καταφερες να στριψεις τερμα ενα 02 διλτρο με δυο διπλα και θελεις και μεγαλητερη υποδυναμη
φτασε το 02 με το μαμα μοτερ στα ορια του και μετα δες τη ακριβως σε χαλαει απο δυναμη εαν δεν με ακουσεις καλη καταστροφη του 02 και κριμα τα λεφτα δωστα καλυτερα σε κανενα ιδρυμα και οχι σε μαστορες ................

roadrunner2002
12-03-09, 18:00
το αμαξι το πηρα με μοτερ ε21 1.6

riris
12-03-09, 18:10
Μια χαρα βαλτου δυο 40αρια weber και εισαι μια χαρα βρες και ενα μπλοκαιδακι και ειναι ετοιμο το 02
και σιγα σιγα βλεπεις τι κανεις

roadrunner2002
12-03-09, 18:14
του εβαλα αλλα δεν καταλαβα τπτ. γιατα το καθημερινο μου αμαξι ειναι μια corolla 300+ αλογα

roadrunner2002
12-03-09, 18:15
πουλαει κανεις μπλοκε?

maria_acc
12-03-09, 18:23
http://www.youtube.com/watch?v=0RS0yLPowjg

Μια καλη προταση και για drift και αλογα....αφου δεν σου εκανε κλικ με τα διπλα

yiannis2002
12-03-09, 18:24
του εβαλα αλλα δεν καταλαβα τπτ. γιατα το καθημερινο μου αμαξι ειναι μια corolla 300+ αλογα


και πιστευεις πως θα καταλάβεις με τα αλογα του Ε34?

πουλαει κανεις μπλοκε?

εδω θα του βαλεις 6κυλινδρο και κολλάς στο μπλοκέ? βαλτου μπλοκε απο Ε34, μπαινει ακριβως όπως και το μοτέρ. κουτί.

roadrunner2002
12-03-09, 18:29
οπως προειπα δεν εχω και πολα λεφτα. απο τα 100 αλογα που ειχε τωρα θα εχει με το καλημερα 171.

yiannis2002
12-03-09, 18:33
ρε φίλε, τζαμπα θα παρεις μοτερ σαζμαν πλεξουδα? τζαμπα θα κοντυνεις κεντρικο? τζαμπα θα ταιριαξεις πλεξουδες κλπ?
εχεις υποψιν σου τι απαιτειται για ν ακουμπησει το μοτερ στην γεφυρα του 2002? οχι να λειτουργήσει, απλα ν ακουμπήσει.... ψαξε το λιγακι.

roadrunner2002
12-03-09, 18:38
μονο το μοτερ πλυρωσα

roadrunner2002
12-03-09, 18:39
600 ευρο .

yiannis2002
12-03-09, 18:40
ωραια, αφου το πλΥρωσες, αντε μετρα το. μετρα και το χωρο του 2002 μετρα και τις βασεις που πέφτουν , και μετά, ελα να μας πεις πως θα το βαλεις χωρίς κόψιμο.
τελος πάντων, κανε ότι θέλεις, εχει πάρει πορεία καταστροφής το αυτοκίνητο...

roadrunner2002
12-03-09, 19:25
σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια

s_goudis
12-03-09, 20:29
Φίλε μου το εξακύλινδρο μοτέρ θα έχει μονό ή διπλό Vanus?

oldcarskickass
12-03-09, 22:38
σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια


Φίλε μου δε σου τα λέμε για να σε απογοητεύσουμε (τουλάχιστον όχι μόνο για αυτό), αλλά αυτό το πράμα που πας να κάνεις στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σκαρί, είναι τουλάχιστον ιεροσυλία.

Όπως λέει ο Γιάννης για να μπει το 6κύλινδρο από το Ε34(ή το Ε30, το ίδιο είναι αν μιλάμε για 12v, που αν κρίνω από την τιμή 12βάλβιδο είναι)το αμάξι δλδ το ΣΑΣΙ πρέπει να κοπεί σε 1002 σημεία.

Και να σου πω και εγώ την δική μου πείρα; Έψαχνα να βάλω Μ50/Μ52 μοτέρ από Ε36 στο Ε30. Όλοι στα λόγια ΑΨΟΓΟΙ είναι, το μόνο που ξέρουν είναι να τάζουν, όταν τους ρωτάς όμως το ΠΙΟ ΑΠΛΟ δλδ πότε θα είναι έτοιμο το αμάξι; (αφού θα έφερνα ΕΓΩ ΟΛΑ τα ανταλλακτικά) η ΠΙΟ ΚΟΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ που έλαβα ήταν : << φέρτο εσύ και βλέπουμε >>, αν εσύ σε αυτή την πρόταση βλέπεις μόνο το τυρί και όχι την φάκα, ε τι να πω.

και μιλάμε για πολύ κοινή μετατροπή στα Ε30, ένας μόνος το ανέλαβε, ζήταγε ΠΟΛΛΑ λεφτά (αν και σαν μηχανικός τα άξιζε) αλλά τότε δε τα είχα εγώ.

θα καταστρέψεις ΚΑΙ το αμάξι από ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ πλευρά, ένα κομμένο σασί δεν αξίζει τίποτα, αλλά και οδηγικά. Ο μ20 είναι ΑΡΚΕΤΑ πιο βαρύς από τον Μ10 και συν τοις άλλοις θα έχεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (τόσοι κρέμονται στο Ε30) 2 κυλίνδρους να κρέμονται μπροστά από τη γέφυρά σου. Αν εσύ μπορείς να οδηγήσεις αυτό το πράμα (γιατί αν γίνει πράμα θα είναι και όχι αμάξι) έλα σφύρα μου κλέφτικα.

Τσάμπα τα χρήματα σου θα πετάξεις.

Και αν δεν πιστεύεις ΚΑΝΕΝΑΝ (προσωπικά στα @@ μου) κάνε αυτό που λέει ο Γιάννης, πάρε ένα μέτρο και μέτρα το μοτέρ και το σασμάν και το χώρο που έχει το -02 για να μπουν όλα αυτά.

Φίλε μου το εξακύλινδρο μοτέρ θα έχει μονό ή διπλό Vanus?



Για Vanus δε ξέρω,αν το project ξεκινήσει διπλό Anus θα έχει σίγουρα.

s_goudis
12-03-09, 22:48
20 Ιουνίου του 1982 συνταρακτική μέρα για μένα, μόλις ήρθα σε αυτό τον κόσμο.
Μετά από περίπου 5-6 χρόνια όταν πια άρχισα να καταλαβαίνω καθόμουνα στο πίσω κάθισμα ενός 02 και έχοντας ένα φανταστικό τιμόνι και για ταχύτητες το σταθερό κλιπ της ζώνης το οδηγούσα αντιγράφοντας τις κινήσεις του πατέρα μου.
Μέχρι το 1995 περίπου συνόδευα τον πατέρα μου σε κάθε επισκευή του αυτοκινήτου, όταν τέλειωνε το service ήμουνα πιο μουτζουρωμένος από τα μαστόρια. Σε οικογενειακές εκδρομές πάντα πήγαινα στα αυτοκίνητα των φίλων για να μπορώ να χαζεύω τα οπίσθια του.
Μάιο του 1995 βάζω το χέρι μου στο αμάξι. Λύνω την κεντρική κονσόλα και αντικαθιστώ τη σπασμένη πλαστική βάση με μια ιδιοκατασκευής ξύλινη αυτή ήταν η αρχή…
το 1998 από βασικό αυτοκίνητο γίνετε το δεύτερο μπήκε στο γκαράζ και έβγαινε ελάχιστα, το χέρι μου έμπαινε και σκάλιζε πιο βαθιά, όλα αυτά μέσα σε υπόγειο γκαράζ.
Το καλοκαίρι του 1999 η μπαταρία παρέδωσε το πνεύμα της. Ο πατέρας μου έλειπε και εγώ ήμουν σχεδόν 17. Το αυτοκίνητο έπρεπε να μπει μπροστά και να μας μεταφέρει στο χωριό με οδηγό τον κατά πολύ μεγαλύτερο ξάδελφο μου. Προσπάθησα να το βάλω μπροστά σπρώχνοντας το αλλά το δέκα μέτρων μήκους γκαράζ δεν ήταν αρκετό και δεδομένου ότι δεν είχα δυνατό παρτενέρ σε αυτή τη προσπάθεια απέτυχα. Ειδοποιώ την οδική βοήθεια και το αμάξι παίρνει μπροστά και παρακαλώ τον οδηγό της οδικής να βγάλει το αμάξι στο δρόμο για να μπορεί να μπει τουλάχιστον μπροστά και να αλλαχτεί η μπαταρία. Η απάντηση του αρνητική γιατί το μέρος ήταν δύσκολο και και και και….το έβγαλα μόνος μου. Ήταν η πρώτη φορά που το οδήγησα. Χωρίς να σβησει γιατί ο συμπλέκτης του είναι μαλακός και αμέσως νιώθεις το «κλώτσιμα» της αποσύμπλεξης του κινητήρα και χωρίς να το χτυπήσω γιατί όταν είσαι σε ένα 02 είναι σαν να είσαι σε βιτρίνα η ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις είναι άψογη.
Το 2000 τον Ιούνιο βγάζω δίπλωμα και οι βόλτες ήταν νόμιμες και πολλές παρόλο που το αμάξωμα έδειχνε σημάδια κούρασης και ο κινητήρας κάπνιζε το λάδι δεν με ενδιέφερε, άλλωστε με 600000Km που είχε στην πλάτη του όλα για μένα ήτανε φυσιολογικά. Τον Αύγουστο πραγματοποιώ το πρώτο μου ταξίδι σε οικογενειακό επίπεδο αλλά όχι με το 02. Το ταξίδι ήτανε Καστοριά – Ζάκυνθος με ένα Suzuki alto 1000cm3 περνάω από το παλιό πανεπιστήμιο Ιωαννίνων το βλέπω από τη θέση του συνοδηγού και παρακαλάω να μην περάσω στα Ιωάννινα( Βλέπεις περίμενα και τα αποτελέσματα των πανελλαδικών) με τη θέα του πανεπιστημίου ακούγετε μια φωνή να λέει πως αν περάσω στο πανεπιστήμιο θα σου πάρουμε ένα αμάξι θέλετε να ακούσετε την απάντηση? Θέλω να φτιάξω το παλιό BMW δεν θέλω καινούργιο. Φυσικά δεν πήρα ποτέ αρνητική απάντηση γιατί το μικρόβιο υπήρχε και σε άλλο μέλος της οικογένειας και το BMW αυτό μπορείτε να το δείτε στο γκαράζ μου. Μετά από καιρό και αφού μαθαίνω ότι περνάω στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (καλό ε?) αρχίζει η ανακατασκευή του κινητήρα ο οποίος φέρει ακόμη και σήμερα τα ίδια νούμερα με το πλαίσιο.
Και εν συνεχεία η ανακατασκευή του αμαξώματος στην αρχή χωρίς πρησμένα φτερά αλλά μετά την ταινία «κατάχρησης εξουσίας» μπήκε στο πρόγραμμα και αυτό. Ποτέ δεν θα μπορέσω να φανταστώ τον εαυτό μου μακριά από το συγκεκριμένο αμάξι σε αυτό μεγάλωσα και μέσα σε αυτό έχασα τη γιαγιά μου και τους παππούδες μου δεν θα μπορούσα να το βλέπω παρατημένο κάπου αλλά δεν θα μπορούσα να το βλέπω και λεηλατημένο ή καγκουρεμένο από τα χέρια σύγχρονων φανοποιών και μαστόρων που όλοι είχαν ένα τέτοιο και σαν το δικό τους δεν υπήρχε άλλο κτλ.
Για μένα το 02 είναι ένα αμάξι που ακόμη και με τα 85 άλογα του 1600αρι κινητήρα γυρίζει βλέμματα και ψαρώνει γκόμενες. Μπορεί να μην έχει τον str8 six διαμάντι κινητήρα των σύγχρονων BMW αλλά έχει άλλα πράγματα που πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα δεν θα σου δώσουν ποτέ και αυτά κρύβονται πίσω από δύο λέξεις : μαγκιά και αλητεία. Γυρίζει εύκολα πετάει τον κώλο σε δεξιά ή αριστερή στροφή από στάση με το που χαϊδεύεις το γκάζι. Ο ήχος από την εξάτμιση και τα weber χαϊδεύουν απαλά το στήθος των γυναικών που θα βρεθούν δίπλα του το πίσω κάμπερ ψαρώνει όλους του πιτσιρικάδες με τα saxoralla και αν το έχεις και λίγο περιποιημένο όλοι οι σαραντάρηδες + με τη θέα του θα ξεστομίσουν «ρε τον πούστη που το βρήκε» αλλά για να συμβούν όλα τα παραπάνω η εικόνα πρέπει να αναπολεί τα παλιά.
Είμαι 27 το οδηγώ εδώ και 9 χρόνια έχω μαλώσει με γκόμενες και τις έχω κατεβάσει γιατί προσέβαλαν το αμάξι μου, δηλαδή εμένα, έχω βάλει το χέρι μου σε πολλά για μερικά το μετάνοιωσα. Αν είσαι κάτω από 25 σκέψου το γιατί όταν θα φτάσεις 30 θα το μετανιώσεις αν πάλι είσαι πάνω από 25 τότε δε σου αξίζει να το έχεις γιατί το 2002 είναι για μαγκιές και όχι για show (ντριφτ ή dragster). Το ξέρω ότι έγινα μελάτος αλλά όταν διάβασα τα σχέδια σου αυτό μου βγήκε να γράψω..
Φιλικά πάντα!!

Terry Grant
12-03-09, 23:37
Και εγω πολυ ΚΑΤΑ του συγκεκριμενου προτζεκτ.
Αμα μπορεσεις να κανεις ντριφτ με το 2002 γραψε μου γραμμα.
Το 2002 κατασκευαστικε για να εχει κρατηματα και οχι να του φευγει ανεξελεγκτα ο κολος(ντριφτ) οπως τα Μαντα, τα εσκορτ, και τα συναφη.

elvetost
12-03-09, 23:48
Εγω παιδια και θα συμφωνησω και θα διαφωνισω μαζι σας και εξηγουμαι.

Κι εμενα μου αρεσουν τα κλασσικα αυτοκινητα και ειδικα θρυλοι οπως ενα 2002...
Παρολα αυτα μπορω να πω οτι η ιδεα του φιλου δεν ειναι τελειως ακυρη. Αν βεβαια διαλεγε καποιο αλλο μοτερ (4κυλινδρο συγχρονο) και σιγουρα με αλλο budget τα πραγματα 8α ηταν αλλιως!
Με ενα καρο λεφτα, ενα 2002 με συγχρονη αναρτηση, κινητηρα(πχ Μ43 με τουρμπο) και φρενα, κρατωντας το λουκ του αυτοκινητου εποχης(ισως με καποιες μικρες επεμβασης ωστε να τονισεις χαρακτηριστικα του παρα να τα αλλοιωσεις) το αποτελεσμα θα ηταν καλο.
Μιλαω φυσικα για εκτεταμενες επεμβασεις στο αμαξωμα (πχ νεος καθρεπτης, με νεο τουνελ, νεεες βασεις με πληρη ραφη του αμαξωματος και καθαρισμο και ενισχυση κτλ κτλ...) ενα 2002 (φυσικα με το τουρμακι του) θα μπορουσε ακομα και ντριφταμαξο να γινει! Επαναλαμβανω, με σωστη μελετη, ευρυματικες και πρωτοτυπες λυσεις μηχανολογιας ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ λεφτα...

Ναι, ειναι αληθεια οτι αν δεν γινει ετσι και μονο ετσι, τοτε κι εγω θα το θεωρουσα βιασμο του αυτοκινητου. Αλλα αν παλι γινοτανε....

Ετσι λοιπον αυτη ειναι η αποψη μου. Προσωπικα, σεβομαι και της αποψεις και την τρελα που κουβαλαμε ολοι μας. Αυτο δεν σημαινει οτι τις ασπαζομαι αλλα ουτε και οτι τις κατακρινω, τουλαχιστον οχι περα της ιδιας, προσωπικης μου γνωμης...

Ευχομαι στο φιλο να το σκεφτει καλα. Ισως αν περιμενε λιγο, να μαζεψει και καποια χρηματα και πληροφοριες για το τι θελει να κανει?

Τελος, φιλε s_goudis το ποστ σου με τρελανε. Να εισαι γερός φιλε μου να το χαιρεσε για παντα.

Καλα χιλιομετρα σε ολους!
Φιλικα,
Χρηστος

oldcarskickass
12-03-09, 23:56
Εγω παιδια και θα συμφωνησω και θα διαφωνισω μαζι σας και εξηγουμαι.

Κι εμενα μου αρεσουν τα κλασσικα αυτοκινητα και ειδικα θρυλοι οπως ενα 2002...
Παρολα αυτα μπορω να πω οτι η ιδεα του φιλου δεν ειναι τελειως ακυρη. Αν βεβαια διαλεγε καποιο αλλο μοτερ (4κυλινδρο συγχρονο) και σιγουρα με αλλο budget τα πραγματα 8α ηταν αλλιως!
Με ενα καρο λεφτα, ενα 2002 με συγχρονη αναρτηση, κινητηρα(πχ Μ43 με τουρμπο) και φρενα, κρατωντας το λουκ του αυτοκινητου εποχης(ισως με καποιες μικρες επεμβασης ωστε να τονισεις χαρακτηριστικα του παρα να τα αλλοιωσεις) το αποτελεσμα θα ηταν καλο.
Μιλαω φυσικα για εκτεταμενες επεμβασεις στο αμαξωμα (πχ νεος καθρεπτης, με νεο τουνελ, νεεες βασεις με πληρη ραφη του αμαξωματος και καθαρισμο και ενισχυση κτλ κτλ...) ενα 2002 (φυσικα με το τουρμακι του) θα μπορουσε ακομα και ντριφταμαξο να γινει! Επαναλαμβανω, με σωστη μελετη, ευρυματικες και πρωτοτυπες λυσεις μηχανολογιας ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ λεφτα...

Ναι, ειναι αληθεια οτι αν δεν γινει ετσι και μονο ετσι, τοτε κι εγω θα το θεωρουσα βιασμο του αυτοκινητου. Αλλα αν παλι γινοτανε....

Ετσι λοιπον αυτη ειναι η αποψη μου. Προσωπικα, σεβομαι και της αποψεις και την τρελα που κουβαλαμε ολοι μας. Αυτο δεν σημαινει οτι τις ασπαζομαι αλλα ουτε και οτι τις κατακρινω, τουλαχιστον οχι περα της ιδιας, προσωπικης μου γνωμης...

Ευχομαι στο φιλο να το σκεφτει καλα. Ισως αν περιμενε λιγο, να μαζεψει και καποια χρηματα και πληροφοριες για το τι θελει να κανει?

Τελος, φιλε s_goudis το ποστ σου με τρελανε. Να εισαι γερός φιλε μου να το χαιρεσε για παντα.

Καλα χιλιομετρα σε ολους!
Φιλικα,
Χρηστος

Εννοείς δλδ ότι το ΜΟΝΟ που θα μείνει από το 2002 θα είναι η φανοποιϊα.

Αυτό που χαρακτηρίζει ένα όχημα ΔΕΝ είναι μόνοη εμφάνιση του αλλά το ΟΛΟ σύνολο και από τη στιγμή που το χαλάς...

Και αυτό που λες έχει γίνει.

Ψάξε στο νετ, είναι ένα 2002 (μόνο φανοποιϊα) με πάτωμα από Ε36, 6 κύλινδρο μοτερ και ένα κάρο άλλες αλχημείες.

alexk
13-03-09, 07:59
Το πιο πολλά Ε30 έχουν γίνει καγκούρικα... αλλά δεν ασχολούμαστε.
Πέσατε όλοι να φάτε τον άνθρωπο επειδή θέλει να κάνει κάτι με το αμάξι του.

Δικό σας είναι ρε παιδιά και παρεξηγηθήκατε ?
Άν θέλετε να 'σώσετε' τα 2002, αρχίστε να αγοράζετε ότι βρίσκετε μπροστά σας.
Παίρνει ο άλλος Μ3 Ε46, το κάνει μισο-γιαπωνέζικο -> τούμπανο
Παίρνει ο άλλος Μ3 Ε36, το κάνει σαν τα μάτια του -> τούμπανο
Παίρνει ο άλλος Μ3 Ε30, του βάζει μοτέρ Μ5, Μ6, supra, skyline -> τούμπανο
Παίρνει ο άλλος...

Όλα τούμπανα με λίγα λόγια.
Ο άλλος θέλει να κάνει κάτι στο αμάξι του, και διάβασα για βιασμούς, καταστροφές κτλ κτλ.
Σιγά τα αυγά. Ας κάνει ότι θέλει.

Φίλε, από εμένα έχεις +1000 για ότι θέλεις να κάνεις. Και μπράβο σου που θες να κάνεις την πλάκα σου σε πίστες και όχι σαν τον κάθε ντρίφτερ της πλατείας.

yiannis2002
13-03-09, 08:35
Επειδή δεν είμαι η wwf των 02 για να τ αγοράζω όλα να τα σώσω, και επειδή το έχω δεί το έργο καμια εκατοστή φορές, με αυτοκίνητα που ξεκινάνε για ντριφταδικα τουρμπατα εξακυλινδρα και στο τέλος καταλήγουν στις καρότσες ημιφορτηγων "παλια σίδερα μαζευω", συνεχίζω να λυπάμαι και να μην συμμερίζομαι την συμπαράσταση σας προς το παληκάρι.
Αφενός δεν έχει ιδεα τι απαιτεί το project που λέει πως θελει να υλοποιήσει
αφετέρου δεν γνωριζει το αυτοκίνητο του και το τι μπορεί να κάνει, ειδικά με λίγα λεφτά.
Από εκεί και πέρα, εμείς τα παίρνουμε σκράπ και τα κάνουμε αυτοκίνητα και όχι το αντίθετο, και βέβαια ο καθένας μας μπορεί να κάνει ότι γουσταρει, και να γουστάρει ότι θέλει.

TSAF
13-03-09, 09:26
Επειδή δεν είμαι η wwf των 02 για να τ αγοράζω όλα να τα σώσω, και επειδή το έχω δεί το έργο καμια εκατοστή φορές, με αυτοκίνητα που ξεκινάνε για ντριφταδικα τουρμπατα εξακυλινδρα και στο τέλος καταλήγουν στις καρότσες ημιφορτηγων "παλια σίδερα μαζευω", συνεχίζω να λυπάμαι και να μην συμμερίζομαι την συμπαράσταση σας προς το παληκάρι.
Αφενός δεν έχει ιδεα τι απαιτεί το project που λέει πως θελει να υλοποιήσει
αφετέρου δεν γνωριζει το αυτοκίνητο του και το τι μπορεί να κάνει, ειδικά με λίγα λεφτά.
Από εκεί και πέρα, εμείς τα παίρνουμε σκράπ και τα κάνουμε αυτοκίνητα και όχι το αντίθετο, και βέβαια ο καθένας μας μπορεί να κάνει ότι γουσταρει, και να γουστάρει ότι θέλει.

+10000000000

sciroccoR
13-03-09, 09:44
φιλε θα εχεις πολλα προβληματα να ταιριαξεις την μηχανη αυτη στο συγκεκριμενο αυτοκινητο...εγω θα προσπαθουσα να βρω μια τετρακυλινδρη απο ε30 η ε36 ωστε να εχω πιο πολυ χωρο...ομως ΜΠΡΑΒΟ που θες να ασχοληθεις και να κανεις την καυλα σου ....ολοι γουσταρουν τις μετατροπες και τις βελτιωσεις μην ακους κανεναν βαλε την μηχανη που λες φτιαξε αναρτηση καινουργια λαστιχα περασε με δερμα τα καθισματα βαψτο και ενα κακο χρωματακι και θα ευχαριστηθεις ....οχι βολταδικο που σου λενε ουτε να το σκεφτεις καν....αν θες την γνωμη μου κολλα και το διαφορικο και θα εισαι αρχοντας ΠΡΟΧΩΡΑ !!!!!!

pitsinos
13-03-09, 09:55
Από εκεί και πέρα, εμείς τα παίρνουμε σκράπ και τα κάνουμε αυτοκίνητα και όχι το αντίθετο, και βέβαια ο καθένας μας μπορεί να κάνει ότι γουσταρει, και να γουστάρει ότι θέλει.

+100000000000000000!!!

+ όποιος θέλει να φτιάξει ένα γρήγορο παλιό (ιστορικό) αυτοκίνητο ας έχει τα αρχ.... να το κάνει με τα original μηχανικά της εποχής του (βλ. 2002 tii, alpina, ) και να είναι μάγκαςΧ100 κι όχι να παίρνει μια καρότσα και μάλιστα από σπάνιο όχημα να πετάει επάνω ό,τι νά'ναι και να καταντάει πατσαβούρα...

yiannis2002
13-03-09, 10:42
το να χαλάσεις κάτι ειναι απείρως πιο εύκολο από το να φτιάξεις κάτι με τον σωστό τρόπο.

sciroccoR
13-03-09, 20:08
πιστευω οτι ειναι καθαρα δικο του θεμα πως του αρεσει να το φτιαξει,,,πιστευω οτι το να κυκλοφορουν 2002 σε αθλια κατασταση με σκουριες στα φτερα ,τρακαρισμενα και με μηχανη που βγαζει ντουμανια ειναι καλυτερα να του πεταξει απανω μια 2500 να ριχνει και κανα τσαγακι σε κανα γκολφακι η και καινουργιο ΒΜW ....γαμπριστικο!

kostase28
13-03-09, 21:07
Υπαρχουν ενα σωρο bmw να κανει την κ@βλα του οπως Ε21,Ε30,Ε12,Ε28....... που μπορει να μπει οποιο μοτερ γουσταρει με λιγοτερο κοψε ραψε και καλυτερη συμπεριφορα σε ντριφτινγκ.Τωρα για να καγκουρεψει το κακομοιρο το 2002 για μενα ειναι ακυρο,καλυτερα να το κανει αναπαλαιωση πιο πολυ θα το ευχαριστηθει και αγαπησει.Τωρα βεβαια περι ορεξεως.....

E36 M POWER
15-03-09, 10:00
βρε παιδια..... τι το τρωτε το παιδι;
αν δεν το επερνε το 02 αυτος θα εμενε σε καμια μαντρα και θα αχρηστευοταν απο τη σκουρια... αν ειναι διατεθημενος να σκασει οσα λεφτα του ζητηθει για να ολοκληρωσει το project του καλως κακως (δικο του θεμα) να το κανει... το πολυ πολυ να μην καταφερει πραμα και να καταλληξει εκει που θα καταληγε πριν το αγορασει... αλλα εαν το καταφερει θα εχει ικανοποιησει 3 κ@υλες του...1ον: θα εχει ενα 02 (εστω και look, δικο του θεμα) που το γουσταρει, 2ον:θα κανει αυτο που του αρεσει με το αμαξι που του αρεσει... και 3ον: θα το εχει κανει μονος του και θα εχει την ευχαριστηση της δημιουργειας (η καταστροφης, παλι δικοτου θεμα)
εδω που ειμαι καθε μερα βλεπω τουλαχιστον 4-5 02 σε γωνιες αραγμενα και τα τρωει η σκουρια... γιατι λοιπον να μην παρουμε ενα και να το κανουμε κομματια και ας το πεταξουμε μετα...αφου ουτος η αλλως θα πεταχτει απο σκουρια, αφου και εσεις οι συλλεκτες αν θελετε να βρειτε θα βρειτε οποτε....;;;
αποψη μου και παντα φιλικα
Μιχαλης

roadrunner2002
16-03-09, 09:41
παιδια, καλημερα. θα φτιαξω ενα bmw οσο καλητερα μπορω , θα στειλω φωτο και τοτε μου απαντατε. δεν κατεβαινετε Κρητη να σας μεθυσω με ρακι μπας και αλαξετε γνωμη?

oldcarskickass
16-03-09, 10:01
παιδια, καλημερα. θα φτιαξω ενα bmw οσο καλητερα μπορω , θα στειλω φωτο και τοτε μου απαντατε. δεν κατεβαινετε Κρητη να σας μεθυσω με ρακι μπας και αλαξετε γνωμη?

Κρήτη αν δεν κάνω λάθος είναι ένα ακόμα δυνατό και προσεγμένο (στα δικά μου άπειρα μάτια τουλάχιστον προσεγμένο) 2002.

Νομίζω είναι και μέλος εδώ με το όνομα m2bmw2002, δε ψάχνεις να βρεις ποιος είναι αν μπορεί να σου δώσει καμιά συμβουλή;

E36 M POWER
16-03-09, 10:33
παιδια, καλημερα. θα φτιαξω ενα bmw οσο καλητερα μπορω , θα στειλω φωτο και τοτε μου απαντατε. δεν κατεβαινετε Κρητη να σας μεθυσω με ρακι μπας και αλαξετε γνωμη?

ωπα... επιασες φλεβα....
απο που απο κρητη ρε φιλε;
και εννοειτε πως σε περιμενουμε στη συναντηση...
δες εδω:http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=17900

Υ.Γ. συγνωμη για το :offtopic:

roadrunner2002
16-03-09, 10:44
Σητεια . αντε κατεβα

E36 M POWER
16-03-09, 10:46
Σητεια . αντε κατεβα

ριξε μια ματια στη συναντηση και σε περιμενουμε με η και χωρις BMW!!!:bigthumb:

roadrunner2002
16-03-09, 10:59
ποια συναντηση?

E36 M POWER
21-03-09, 06:56
http://http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=17900ποια συναντηση?

ριξε μια ματια!!!

MrZ
21-03-09, 08:56
Τ
Δικό σας είναι ρε παιδιά και παρεξηγηθήκατε ?
Άν θέλετε να 'σώσετε' τα 2002, αρχίστε να αγοράζετε ότι βρίσκετε μπροστά σας.
...
Ο άλλος θέλει να κάνει κάτι στο αμάξι του, και διάβασα για βιασμούς, καταστροφές κτλ κτλ.
Σιγά τα αυγά. Ας κάνει ότι θέλει.
....
Φίλε, από εμένα έχεις +1000 για ότι θέλεις να κάνεις. Και μπράβο σου που θες να κάνεις την πλάκα σου σε πίστες και όχι σαν τον κάθε ντρίφτερ της πλατείας.

:boink: Αυτό ακριβώς!! +10000000000000000
Και εγώ λυπάμαι τα escort που γίνονται καγκουρο-drift-άδικα αλλά...δικά τους είναι,ας τα κάνουν ότι θέλουν...