PDA

Επιστροφή στο Forum : Alfa Romeo 75


Stallion3.2
10-03-09, 20:07
Alfa Romeo 75... θρυλική

http://farm1.static.flickr.com/157/389559109_d58ff4ff74.jpg?v=0

http://farm2.static.flickr.com/1078/1337985284_ebdb1ea0a0.jpg?v=0

http://farm2.static.flickr.com/1282/1337099091_c52a3a83b7.jpg?v=0

http://farm2.static.flickr.com/1032/1337100245_653321d943.jpg?v=0

Stallion3.2
10-03-09, 20:10
και η αγωνιστική έκδοση imsa για το αμερικάνικο πρωτάθλημα

http://www.twthieme.nl/SCARB%20Spettacolo%20Sportivo/SS%2007.JPG

http://www.forocoches.com/galeria/data/505/229alfa75imsa1.jpg

Nick_compact
10-03-09, 20:16
Δε θέλω να φανώ κακός, και δεν έχω πρόθεση για αντιπαράθεση, ειλικρινά, αλλά γιατί μου φαίνεται ότι η 75 φαντάζει θρυλική μόνο στα μάτια των Αλφίστι; :D

Action Man
10-03-09, 20:27
Εμένα μου αρέσει η 75αρα....ειδικά η turbo!
Yπήρχε μια στην οικογένια για ένα χρόνο.Απίστευτο όχημα,αλλά πολλά προβλήματα.
Όταν δούλευε ήταν απίστευτη!
Πραγματικά είναι από τις αγαπημένες μου.

Nick_compact
10-03-09, 20:30
Εμένα μου αρέσει η 75αρα....ειδικά η turbo!
Yπήρχε μια στην οικογένια για ένα χρόνο.Απίστευτο όχημα,αλλά πολλά προβλήματα.
Όταν δούλευε ήταν απίστευτη!
Πραγματικά είναι από τις αγαπημένες μου.

Δεν σχολίασα αν είναι ωραία ή αξιόπιστη, απλά είπα ότι δεν είναι "θρυλική". Εκτός αν μπορεί να θεωρηθεί θρυλικη, επειδή ήταν η τελευταία πισωκίνητη Alfa.....

Fairytale
10-03-09, 20:35
Δε θέλω να φανώ κακός, και δεν έχω πρόθεση για αντιπαράθεση, ειλικρινά, αλλά γιατί μου φαίνεται ότι η 75 φαντάζει θρυλική μόνο στα μάτια των Αλφίστι; :DΝίκο, είναι επειδή δεν έζησες την εποχή της! Μαζί με το τέλος της παραγωγής της έκλεισε ένα μεγάλο κεφάλαιο στην alfa και την ανεξαρτησία της. Το groupo FIAT την έβαλε σε ένα περίεργο μονοπάτι αναζήτησης ταυτότητας στο οποίο τώρα δείχνει να βρίσκει σοβαρό βηματισμό...
C U out there

E36 RULES!!
10-03-09, 20:35
Δεν σχολίασα αν είναι ωραία ή αξιόπιστη, απλά είπα ότι δεν είναι "θρυλική". Εκτός αν μπορεί να θεωρηθεί θρυλικη, επειδή ήταν η τελευταία πισωκίνητη Alfa.....

:D :D :D :smokin:

Nick_compact
10-03-09, 20:39
Νίκο, είναι επειδή δεν έζησες την εποχή της! Μαζί με το τέλος της παραγωγής της έκλεισε ένα μεγάλο κεφάλαιο στην alfa και την ανεξαρτησία της. Το groupo FIAT την έβαλε σε ένα περίεργο μονοπάτι αναζήτησης ταυτότητας στο οποίο τώρα δείχνει να βρίσκει σοβαρό βηματισμό...
C U out there

Δεν διαφωνώ, εξάλλου δεν είμαι γνώστης της ιστορίας της Alfa Romeo, αλλά εκτός του ότι η λήξη της παραγωγής της, συνέπεσε με σημαντικά γεγονότα για την πορεία της φίρμας, τι την κάνει θρυλική, σαν αμάξι;

Fairytale
10-03-09, 20:43
Το ότι ήταν επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο και ταυτόχρονα το τέλος μια εποχής. Είναι ένα αμάξι που θυμούνται ακόμα alfisti και μη και που αυτά που το ακολούθησαν δεν έκαναν τον κόσμο να το ξεχάσει...
Μην μου πεις ότι δεν βρίσκεις ομοιότητες με την Ε30 ///Μ3 και εμάς;
C U out there

Nick_compact
10-03-09, 20:50
Το ότι ήταν επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο και ταυτόχρονα το τέλος μια εποχής. Είναι ένα αμάξι που θυμούνται ακόμα alfisti και μη και που αυτά που το ακολούθησαν δεν έκαναν τον κόσμο να το ξεχάσει...
Μην μου πεις ότι δεν βρίσκεις ομοιότητες με την Ε30 ///Μ3 και εμάς;
C U out there

Ομοιότητες ανάμεσα σ αυτά τα 2...;; Χμμμ. Η Ε30 Μ3, είναι ένα αμάξι που εξελίχθηκε καθαρά για αγώνες, τεχνολογικό αριστούργημα για την τότε εποχή, με πολύστροφο τετραπετάλουδο ατμοσφαιρικό μοτέρ που ξυρίζει ακόμα και με τα σημερινα δεδομένα, σασί καμιά επαφή με τα απλά Ε30, με σημασία στην αεροδυναμική, που ακόμα τότε οι άλλοι δεν ήξεραν τι είναι, και πολλά άλλα που οι περισσότεροι τα γνωρίζουμε εδώ. Συγκρίνοντας με την 75, έχουν κοινά, όπως η πίσω κίνηση, και η αγωνιστική ιστορία όπως λες, αλλά μπροστά στην Ε30 Μ3, σαν να φαντάζει πολύ λίγη για να χαρακτηριστεί θρυλική. Τουλάχιστον, αυτή είναι η άποψη μου έτσι; Φιλικά πάντα.

EDIT : Για να γίνω πιο κατανοητός ίσως, η λέξη "θρυλική" είναι πολύ βαριά, για να χρησιμοποιείται έτσι απλά... Μπορείς να χαρακτηρίσεις την F40 θρυλική, την McLaren F1, την Countach, την Ε30 Μ3, την Integrale... Αυτά τα αμάξια, σαν παράδειγμα τα επέλεξα, κέρδισαν με την αξία τους αυτόν τον χαρακτηρισμό...

Fairytale
10-03-09, 21:03
Συγκρίνεις τα 2 αυτοκίνητα ενώ δεν είχα αυτό στο μυαλό μου, αλλά τα κοινά χαρακτηριστικά τους.
Η 75 ήταν η τελευταία brutal alfa, η τελευταία βρουμ-βρουμ. Το έδειξε και σε αγώνες αλλά στο μετέδιδε και όταν την κοίταζες. Ήταν και αρκούντως δυνατές (και πισωκίνητες). Και αναλογίσου τι ήρθε να τις αντικαταστήσει. Πάτωμα FIAT Tempra, προσθιοκίνηση (4κίνηση για τους αγώνες -μπλιάχ) και γλυκανάλατα (sorry) σχήματα (έστω σφηνοειδή για να μην κράξετε) με εντυπωσιακά χρώματα (απίστευτες πέρλες 3πλής κλπ).
Στο ξαναγράφω ότι αν δεν έζησες την εποχή της, δύσκολα μπορείς να καταλάβεις τι αντιπροσωπεύει για την alfa αυτό το αμάξι. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει (από όσα θυμάμαι) έκδοση αντίστοιχη μιας ///Μ3 Ε30 είναι άλλη ιστορία.
C U out there

Stallion3.2
10-03-09, 22:18
Συγκρίνεις τα 2 αυτοκίνητα ενώ δεν είχα αυτό στο μυαλό μου, αλλά τα κοινά χαρακτηριστικά τους.
Η 75 ήταν η τελευταία brutal alfa, η τελευταία βρουμ-βρουμ. Το έδειξε και σε αγώνες αλλά στο μετέδιδε και όταν την κοίταζες. Ήταν και αρκούντως δυνατές (και πισωκίνητες). Και αναλογίσου τι ήρθε να τις αντικαταστήσει. Πάτωμα FIAT Tempra, προσθιοκίνηση (4κίνηση για τους αγώνες -μπλιάχ) και γλυκανάλατα (sorry) σχήματα (έστω σφηνοειδή για να μην κράξετε) με εντυπωσιακά χρώματα (απίστευτες πέρλες 3πλής κλπ).
Στο ξαναγράφω ότι αν δεν έζησες την εποχή της, δύσκολα μπορείς να καταλάβεις τι αντιπροσωπεύει για την alfa αυτό το αμάξι. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει (από όσα θυμάμαι) έκδοση αντίστοιχη μιας ///Μ3 Ε30 είναι άλλη ιστορία.
C U out there

Η 75 έμεινε στην ιστορία για πολλούς λόγους.. τεχνολογικά ήταν αρκετά προηγμένη αφού και η 1.8 turbo αλλά και οι twin spark είχαν κινητήρες κορυφαίους στην εποχή τους. ο V6 της 3.0 θεωρείται απο τα καλύτερα μοτέρ που μιζάρανε ποτέ παγκοσμίως. κινητήρας μπροστά, κίνηση πίσω με κιβώτιο και μπαταρία επίσης πίσω για καλύτερη κατανομή αλλά και πίσω φρένα μέσα, δίπλα ακριβώς απο το διαφορικό ήταν λύσεις που ξέφευγαν απο την πεπατημένη. ακόμα υπάρχει σχολή στο Nurburgring που χρησιμοποιεί 75άρες. αν εξαιρέσεις την ειδική m3 νομίζω πως εκτός απο την αξιοπιστία των ηλεκτρικών της υπερτερούσε της Ε30, αλλά μην το κάνουμε θέμα..... πάντως ειδική έκδοση υπήρξε και είναι σπανιότατη:

http://1.bp.blogspot.com/_lsyt_wQ2awY/SLOIGh9xd6I/AAAAAAAAWtU/K_G5EIETN4Y/s400/Alfa_Romeo-75_1.8i_Turbo_Evoluzione_1986_800x600_wallpaper_01 .jpg

Fairytale
10-03-09, 22:42
Η 75 έμεινε στην ιστορία για πολλούς λόγους.. τεχνολογικά ήταν αρκετά προηγμένη αφού και η 1.8 turbo αλλά και οι twin spark είχαν κινητήρες κορυφαίους στην εποχή τους. ο V6 της 3.0 θεωρείται απο τα καλύτερα μοτέρ που μιζάρανε ποτέ παγκοσμίως. κινητήρας μπροστά, κίνηση πίσω με κιβώτιο και μπαταρία επίσης πίσω για καλύτερη κατανομή αλλά και πίσω φρένα μέσα, δίπλα ακριβώς απο το διαφορικό ήταν λύσεις που ξέφευγαν απο την πεπατημένη. ακόμα υπάρχει σχολή στο Nurburgring που χρησιμοποιεί 75άρες. αν εξαιρέσεις την ειδική m3 νομίζω πως εκτός απο την αξιοπιστία των ηλεκτρικών της υπερτερούσε της Ε30, αλλά μην το κάνουμε θέμα..... πάντως ειδική έκδοση υπήρξε και είναι σπανιότατη:

http://1.bp.blogspot.com/_lsyt_wQ2awY/SLOIGh9xd6I/AAAAAAAAWtU/K_G5EIETN4Y/s400/Alfa_Romeo-75_1.8i_Turbo_Evoluzione_1986_800x600_wallpaper_01 .jpgΧμ... έχεις δίκιο, τώρα θυμήθηκα αυτά για το κιβώτιο/φρένα/μπαταρία. Υπήρξε πολύ προσεγμένο αυτοκίνητο σε όσα ενδιέφεραν την alfa εκείνων των εποχών. Και ναι ευτυχώς ή δυστυχώς είχε όντως καλύτερη οδική συμπεριφορά από τις Ε30 (πλην ///Μ3). Βέβαια έχανε αλλού (στα κλασσικά τρωτά σημεία της A.R).
Γιαυτό και η απίστευτη απογοήτευση μου που από μετά από όλα αυτά ήρθαν τα 155 και 145/6. Εκεί τράβηξα Χ στο "φίδι".
Την έκδοση που δείχνεις δεν την είχα υπόψιν μου, δώσε specs.
To 75 experience όντως δείχνει πολλά...
Τέλος πάντων παρένθεση alfa 75 τέλος από εμένα στο thread.
C U out there

Stallion3.2
10-03-09, 22:53
για να κλείσει η παρένθεση περί Α75 και επειδή την evoluzione δεν την ξέρει σχεδόν κανείς:

τα specs της απο ένα site.....αγγλικά ξέρετε χαχαχα:

The Evo distinguishes itself through following details from the "normal" Alfa 75 Turbo

Limited series of only 500. All were built in the spring of 1987
Only delivered in red
Front-grill was not in grey, but in red
6x15" Rims instead of the 14" rims, coloured red
Stickers on the side with grey background and black text "75 Turbo Evoluzione"
Wings were widened, side panels, front-spoiler and bumper all made from super-light GFK (according to Alfa the Cd-value was down from 0,38 to 0,33. The Evoluzione was the first 75'er with the small rear-spoiler, which was later used in the serie version).
Seat design was slightly altered
Stiffer springs and even stiffer suspension units
Thicker rear-stabilizer (from 21mm up to 27,5mm)
Larger wheel-bearings front & rear
Redesigned "uprights" and front axle geometry
Exhaust-manifold with two-piece exhaust
Redesigned turbo
Strengthened main-bearings
Strengthened cylinder block
Strengthened cylinder head
Pistons which are 0,4 mm smaller, this then gives a cubic capacity of 1762 ccm. The standard from Alfa 75 Turbo is 1779 ccm. These measures were taken because the Evo was to drive in the group A (up to 3 Litre cubic capacity). For the classification of the turbo engines is the conversion factor 1,7. By 1762 ccm this would give us 2995,4 ccm. With the series bore this would have given the Evo 24 ccm more than legally allowed.

saikoE39
11-03-09, 00:27
Eμενα παντως αυτή η 75…στο ματι ,μου καθετε και μου καθοταν παντα πολύ πιο ομορφα από το Ε30(όχι Μ3 σαφως)….δεν ξερω τι έχει αλλά μου άρεσε πολύ……

Τεσπα…φετος στην σχολή ένας συμφοιτητής μου ξεκίνησε να φτιάχνει μια 75 1.8 του 89-90 από την αρχη..!!!!!
Το όλο του προτζεκτ έχει-είχε σαν σκοπο να μην ξεφύγει από τα νορμαλ μαμα πλαίσια….!!!!
Βεβαία αυτό…δεν το κατάφερε(εν μερη ….και ξήλωσε τον απλό 1.8 και έβαλε έναν 2.0 από τα τελευταία με τα 140 άλογα….!!!!! )
Τεσπα το αυτοκίνητο το οδήγησα …και έμεινα άφωνος ….η θέση οδηγήσεις είναι κάπως …στην αρχη ένιωθα ότι κατι δεν πάει καλά….. αλλα μετα τρελα……!!!!! Στριβεί πολύ όμορφα ……και διπλώνει απίστευτα …… την ερωτεύτηκα….!!!!!
Εν αντίθεση άλλως συμφοιτητής μου… έχει Ε30 318is…..δεν το εχω πάει βόλτα το συγκεκριμενο…(αλλά εχω οδηγησει πιο παλια Ε30)..και πιστεύω ότι συνολικά το 75 είναι πιο κοντα στις δικες μου επιλογές-προτιμήσεις…!!!!!(δεν είμαι σε θέση να κρίνω πιο είναι καλύτερο…)
Και εκτός αυτου είναι βρωμογκαζο το πραμα ……(εύκολα μπροστά από 318is 320..)

Και τελος πριν καμία βδομαδα. …σε μια γρήγορη βόλτα …μπροστά το Ε30 πίσω το 75…..εφυγε και δεν έμειναν και πολλά…. Κρίμα ήταν πολύ όμορφο …..!!!!

Nick_compact
11-03-09, 01:36
Εγώ δεν σχολίασα καθόλου την απλή Ε30, η οποία έτσι κι αλλιώς δεν μου αρέσει ιδιαίτερα εως και καθόλου, ειδικά όταν πρόκειται για τετράθυρες με σιδερένιους προφυλακτήρες, ούτε που θέλω να τις βλέπω. Στάθηκα στον χαρακτηρισμό "θρύλική", για την 75, και σύγκρινα γενικά την 75 με την Ε30 Μ3. Άλλωστε, οποιαδήποτε έκδοση της 75 είναι υποδεέστερη από την Ε30 Μ3, ακόμα και η evoluzione των 500 αντιτύπων. (την οποία τυγχάνει να γνωρίζω, κάπου είχα διαβάσει ένα άρθρο για αυτήν). Αυτή η διευκρίνιση για να κλείσουμε αυτή την άτυπη, offtopic, σύγκριση.

Stallion3.2
11-03-09, 08:18
http://www.race-game.org/images/z87.jpg

τις διαφορές τους τις έλυναν με άλλο τρόπο παλιά... επειδή δεν βρήκα φωτό τις προκοπής είναι απο ένα παιχνίδι....:rofl2::rofl2:

sakkunen
11-03-09, 18:43
για να κλείσει η παρένθεση περί Α75 και επειδή την evoluzione δεν την ξέρει σχεδόν κανείς:




Μιας κ είσαι της AR. Πόσο θα κοστολογούσες μια 75 turbo μετατροπή με 300.000 χλμ ? Χωρίς σαπάκια κτλ ?

Fairytale
11-03-09, 18:59
Η παρένθεση 75 κατάντησε πολυσέλιδη, έτσι έγινε ξεχωριστό thread.
C U out there

yiannis2002
11-03-09, 20:50
Η 75 έμεινε στην ιστορία για πολλούς λόγους.. τεχνολογικά ήταν αρκετά προηγμένη αφού και η 1.8 turbo αλλά και οι twin spark είχαν κινητήρες κορυφαίους στην εποχή τους. ο V6 της 3.0 θεωρείται απο τα καλύτερα μοτέρ που μιζάρανε ποτέ παγκοσμίως. κινητήρας μπροστά, κίνηση πίσω με κιβώτιο και μπαταρία επίσης πίσω για καλύτερη κατανομή αλλά και πίσω φρένα μέσα, δίπλα ακριβώς απο το διαφορικό ήταν λύσεις που ξέφευγαν απο την πεπατημένη. ακόμα υπάρχει σχολή στο Nurburgring που χρησιμοποιεί 75άρες. αν εξαιρέσεις την ειδική m3 νομίζω πως εκτός απο την αξιοπιστία των ηλεκτρικών της υπερτερούσε της Ε30, αλλά μην το κάνουμε θέμα..... πάντως ειδική έκδοση υπήρξε και είναι σπανιότατη:


η 75 ήταν βασισμένη στην πλατφόρμα 116 που σίγουρα έβγαλε καλύτερα αυτοκίνητα από αυτήν. Βλέπε αλφέττα και τζουλιέττα. Τα μοτέρ της προέρχονταν από την σειρά 105, και μαζί με τους Μ10 ειναι οι μακροβιότεροι ευρωπαικοί κινητήρες. Αλλά...στις 75 ειδικά στις τελευταίες ηταν από φιμωμένοι μέχρι ψόφιοι. Από οδική συμπεριφορά, καλές ήταν αφού ήταν ψόφιες, άλλωστε transaxle διάταξη είχαν, δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς.
Οι turbo και οι america ήταν άλλο αυτοκίνητο, με αλλαγές και στην καρότσα. Γι αυτό καλή μετατροπή δύσκολα βρισκεται. Σταδιοδρόμησαν και στην Αμερική ως milano 2,5 .Σίγουρα ήταν η τελευταία πισωκίνητη άλφα, αλλά αυτό δεν την κάνει θρυλική, πότε δεν είχε την αίγλη πχ της αλφέττα. Αν και σχεδιαστικά ήταν χρόνια μπροστά για την εποχή της, όπως κάθε καλή άλφα του παρελθόντος.

Stallion3.2
11-03-09, 21:11
Γιάννη για να πω την αλήθεια την 75 δεν την έζησα σαν ενήλικας, όταν ήταν στις δόξες της. πάντως το σίγουρο είναι ότι θεωρείται απο τα καλύτερα πισωκίνηντα αυτοκίνητα ever (περιοδικό EVO), ο Clarscksson της έκανε ολόκληρο αφιέρωμα με μία 3.0 (την οποία αφού βίασε για να άνει το βίντεο την κράτησε και την ανακατσκέυασε) και γενικά σε όλο τον κόσμο έχει φανατικό κοινό. στην Αμερική ακόμα την βελτιώνουν με υπερκιβισμένους V6 και τελευταία φτιάχνουν και ρέπλικες της IMSA...γενικά έμεινε σαν αμάξι και πολύς πολύς κόσμος, alfisti και μη, την σέβονται...ε νομίζω πως ένα αμάξι του 84 με τέτοια αναγνώριση δικαιούται να λέγετε θρυλικό. (πάντως η μεγάλη μου αγάπη, εκτός απο την giulia sprint gta και γενικά όλες τις 'veloce' είναι η alfetta GTV6)

Stallion3.2
11-03-09, 21:16
Μιας κ είσαι της AR. Πόσο θα κοστολογούσες μια 75 turbo μετατροπή με 300.000 χλμ ? Χωρίς σαπάκια κτλ ?


επειδή δεν είναι γνήσια αν έχει κάνει καλή δουλειά νομίζω πως τα 3-4 χιλιάρικα είναι υπερ αρκετά... όπα όπα 300.000χλμ? ο 1.8 turbo? το έχει συντηρήσει η θα σου μείνει στο χέρι? αν σ'ενδιαφέρει σοβαρά πάντως και επειδή δεν είμαι και ειδήμων στις 75άρες γράψου στο alfisti.gr και μπες στο 75 lounge όπου θα σου λυθούν πολλές απορίες... ο χρήστης Mitsos1 έχει λόξα με 75άρε και στην ιδιοκτησία του έχει 2, μία 1.8Τ και μία 3.0V6 με εκτενείς βελτιώσεις, μάλιστα τελευταία γράφει ένα βιβλίο για τον V6... οπότε θα σου τα πεί όλα....

yiannis2002
11-03-09, 21:25
την άλφα την "εφτιαξαν" οι 105, δηλαδή οι τζούλια 4πορτες και κουπέ,και οι πρώτες 116 δηλαδή οι αλφέττα μπερλίνα και gt και οι τζουλίεττα. εκεί φάνηκε η κάμψη, μιας και σε αντιθεση με τις 105 είχαν ως συν την οδικη συμπεριφορά και ως τεράστιο μείον την ποιότητα, τις εφτυνες και σκουριαζαν εξαιτίας των προβλημάτων με τις απεργίες κλπ. Εδω φαίνεται και η ανεπάρκεια του μανατζμεντ του γκρούπο. Ενω ειχαν μια εκπληκτική πλατφόρμα, με καταπληκτική και πρωτοποριακή διάταξη transaxle, τρομερό ζύγισμα , είχαν κινητήρες διαμάντια, που ζούν μέχρι σήμερα ως οι ψεκαστοί τουίν σπάρκ, και αυτοί αντί να βγάλουν μια ΑΛΦΑ με όλα κεφαλαία, έβγαλαν την 75.
Τι εστί 75? μια βαρύτερη τζουλιέττα, με ωραίο σχέδιο, με χάλια εσωτερικό φτηνιάρικο, με αναιμικά μοτέρ, παρόλη την αισιοδοξία των αριθμών, τα 110 στα 1600 και 122 στα 1800 δεν υπήρχαν στην πράξη, το κοντό βήμα δεν έσωζε την κατάσταση και τα κατσαβίδια παίρναν φωτιά. Μια αμέρικα ή μια τούρμπο την έχω ονειρευτεί και εγώ, αλλά το μοναδικό θρυλικό στις 75 είναι το ότι ήταν οι τελευταίες πισωκίνητες πριν την 8C.
Οσοι είχαν τζούνιορ ή νόβα και μεγαλώνοντας πήραν 75άρα από τις απλές ,χάσαν την μπάλα και κατέληξαν στα bmw.

Stallion3.2
11-03-09, 21:34
Δεν είχα 75άρα αλλά ίσως αποκτήσω μία V6 μαζί με ένα φίλο, πάντως ειλικρινά δεν έχω ακούσει αρνητικά σχόλια πο τους κατόχους..πάντως οι δίλιτρες πήγαιναν αέρα και οι V6 τραγουδάνε. πάντως για να σου δώσω και ένα δίκιο ένας άλλος φίλος που είχε alfetta 2.0 και τώρα μία 156GTA υποστηρίζει ότι η alfetta ήταν όντως καλύτερη απο την 75. πάντως εγώ όταν βλέπω μία καλή στο δρόμο την λιγουρέυομαι όπως και πολλοί άλλοι. σαν αμάξι έμεινε και δεν θα ξεχαστεί με όλα τα καλά και στραβά της

yiannis2002
11-03-09, 21:42
σου ειπα και πιο πάνω πως οι ¨αμερικάνες" ειναι διαφορετικά αυτοκίνητα , και στα μηχανικά και στην καρότσα. οπότε δίλιτρες τριλιτρες και τουρμπάτες είναι άλλο καπέλο από τις απλές 1,6 και 1,8 και τις τροφέο που είναι και η πλειοψηφία.

YAziDis
11-03-09, 23:01
Πάντως το αυτοκίνητο ως σκάφος μου έχει μείνει. Θύμαμαι ένας πελάτης μας είχε μια 75, και την έβλεπα και μ'αρεζε πάρα πολύ. Η ειρωνεία είναι πως ο πατέρας μου είχε το Ε30.
Πάρα πολύ ωραίο το 75άρι, και αν και δεν έζησα εκείνη την εποχή (ήμουν πάρα πολύ μικρός) πιστεύω ότι ήταν στις ελίτ...

kostase28
11-03-09, 23:26
Ωραια η 75 και αν ηξερες επαιζες με τον κ@λο ολη την ωρα,αξιολογο και δυνατο μοτερ το 2.0 twin spark των 150 ιππων,δυνατο το 1.8Τ και κορυφη το 3.0 ν6.Μεχρι εδω ολα καλα... εκεινο το εσωτερικο γιατι το εκαναν τοοοοσο χαλια??? Οταν πρωτομπηκα σε 75 ξενερωσα αφανταστα πολυ,κριμα.Παντως μεταξυ μας θα προτιμουσα μια Ε30 6κυλ...

330CI
11-03-09, 23:31
την άλφα την "εφτιαξαν" οι 105, δηλαδή οι τζούλια 4πορτες και κουπέ,και οι πρώτες 116 δηλαδή οι αλφέττα μπερλίνα και gt και οι τζουλίεττα. εκεί φάνηκε η κάμψη, μιας και σε αντιθεση με τις 105 είχαν ως συν την οδικη συμπεριφορά και ως τεράστιο μείον την ποιότητα, τις εφτυνες και σκουριαζαν εξαιτίας των προβλημάτων με τις απεργίες κλπ. Εδω φαίνεται και η ανεπάρκεια του μανατζμεντ του γκρούπο. Ενω ειχαν μια εκπληκτική πλατφόρμα, με καταπληκτική και πρωτοποριακή διάταξη transaxle, τρομερό ζύγισμα , είχαν κινητήρες διαμάντια, που ζούν μέχρι σήμερα ως οι ψεκαστοί τουίν σπάρκ, και αυτοί αντί να βγάλουν μια ΑΛΦΑ με όλα κεφαλαία, έβγαλαν την 75.
Τι εστί 75? μια βαρύτερη τζουλιέττα, με ωραίο σχέδιο, με χάλια εσωτερικό φτηνιάρικο, με αναιμικά μοτέρ, παρόλη την αισιοδοξία των αριθμών, τα 110 στα 1600 και 122 στα 1800 δεν υπήρχαν στην πράξη, το κοντό βήμα δεν έσωζε την κατάσταση και τα κατσαβίδια παίρναν φωτιά. Μια αμέρικα ή μια τούρμπο την έχω ονειρευτεί και εγώ, αλλά το μοναδικό θρυλικό στις 75 είναι το ότι ήταν οι τελευταίες πισωκίνητες πριν την 8C.
Οσοι είχαν τζούνιορ ή νόβα και μεγαλώνοντας πήραν 75άρα από τις απλές ,χάσαν την μπάλα και κατέληξαν στα bmw.

Επειδή είχα και Τζούλια (από τον πατέρα μου 1ο χέρι, την οποία και οδηγούσα επι 5 χρόνια), αλλά και 75 1.8 επι 8 χρόνια νομίζω οτι είμαι ο πλέον αρμόδιος για να συγκρίνω.
Η Τζούλια ήταν πιό βρωμόγκαζη (αν και μόλις 1.3), και είχε την αίσθηση του αλανιάρικου αυτοκινήτου. Σαφώς καλύτερα υλικά στο εσωτερικό, αλλά η 75 ήταν φυσικά πιό "σύγχρονη". Τα κατσαβίδια έπαιρναν πάντα φωτιά στις άλφα για να ρυθμίσεις τα καρμπυρατέρ, στην 75 τα γλυτωσα λόγω injection. Όμως, η 75 ΔΕΝ σκούριαζε, καθώς ήταν γαλβανισμένο το αμάξωμα, σε αντιθεση με τις 105, που είχε χοντρό θέμα αν δεν την πρόσεχες ιδιαίτερα. Είχε ένα θέμα με τα ηλεκτρικά της, όχι σοβαρό όμως αν ήσουν λίγο σχολαστικός. Η τζουλιέττα, επειδή την ανέφερες, ήταν μια αποτυχία και τούτο αποδείχτηκε περίτρανα από τις πωλήσεις της. Η V6 πάντως πρέπει να ήταν απίστευτο αυτοκίνητο, κρίμα που δεν είχα την τύχη να την οδηγήσω. Όντως με τις νέες αλφα πάντως όπως λες κι εσύ, "έχασα τη μπάλα" και κατέληξα στη μπέμπα, αφού γιατί να πάρω μτχ 156 2.0 (με 20.000 χλμ), όταν με τα ίδια λεφτά πήρα 46άρι κουπέ 2.0; (με 60.000 χλμ)

Και για να είμαι ειλικρινής, αν η άλφα έβγαζε μια σύγχρονη 75, πισωκούνα σε τιμή ρεαλιστική (όχι π.χ. 159 χαχαχα), θα την έπαιρνα με κλειστά μάτια.

oldcarskickass
11-03-09, 23:46
Μιας κ είσαι της AR. Πόσο θα κοστολογούσες μια 75 turbo μετατροπή με 300.000 χλμ ? Χωρίς σαπάκια κτλ ?

επειδή δεν είναι γνήσια αν έχει κάνει καλή δουλειά νομίζω πως τα 3-4 χιλιάρικα είναι υπερ αρκετά... όπα όπα 300.000χλμ? ο 1.8 turbo? το έχει συντηρήσει η θα σου μείνει στο χέρι? αν σ'ενδιαφέρει σοβαρά πάντως και επειδή δεν είμαι και ειδήμων στις 75άρες γράψου στο alfisti.gr και μπες στο 75 lounge όπου θα σου λυθούν πολλές απορίες... ο χρήστης Mitsos1 έχει λόξα με 75άρε και στην ιδιοκτησία του έχει 2, μία 1.8Τ και μία 3.0V6 με εκτενείς βελτιώσεις, μάλιστα τελευταία γράφει ένα βιβλίο για τον V6... οπότε θα σου τα πεί όλα....


Πιστεύω το ερώτημα είναι ρητορικό...

Καθώς ένα σκέτο S14 μοτέρ καλό ή μη, με 800.000.000.000 δε παίζει να παίζει κάτω από τα 2500€.

Καλή η πρωτοτυπία αλλά αν δεν υπάρχει αξιοπιστία...

Δε ξέρω για τις οδηγικές δυνατότητες των άλφα, αυτό που ξέρω είναι να μετράω και να βλέπω οχήματα του 80 και μετά(όλα τα κουτιά εκείνης της δεκαετίας make me wet), και εκεί πιστεύω ότι τα BMW έχουν την μερίδα του λέοντος (παρότι ακριβότερα), οπότε δε νομίζω να θες και πιο έμπρακτες αποδείξεις περί αξιοπιστίας.

leyteris
14-03-09, 20:27
Δεν σχολίασα αν είναι ωραία ή αξιόπιστη, απλά είπα ότι δεν είναι "θρυλική". Εκτός αν μπορεί να θεωρηθεί θρυλικη, επειδή ήταν η τελευταία πισωκίνητη Alfa.....

οντως οι πραγματικες αλφα ηταν οι πισωκινητες οπως επισης και η Α75

bimmer-corfu
16-03-09, 17:22
Είναι ένα αμάξι που και εμένα ακόμα μου αρέσει...

Christos 330i ///M
16-03-09, 17:44
Και εμενα μ'αρεσει η 75αρα. . .

Στο παρα πεντε δν πειραμε ενα 75 1.8 trofeo στημενο(μετα εγινε το Ε36 χιχιχι)απο εναν κολητο του

μπαμπα μου. . .

Ενας γειτονας μου ειχε παλι 75 2.0 με τα 150 πολυ καλο πατημα με πολυ καλη δυναμη . . .

Τα χαζευω ακομα οταν τα βλεπω . . .

υ.γ μου εχει μεινει το χειροφρενο παντως πολυ μροστα λες και εισαι σε αεροπλανο . . .

sakkunen
16-03-09, 18:26
Πιστεύω το ερώτημα είναι ρητορικό...



όχι ρε σύ. Υπάρχει όντως στην οικογένεια το όχημα κ είναι για πώληση, εξου κ το ερώτημα.

:thefinger:pimp:

DoctorAbo
17-03-09, 00:12
Η Α75 ήταν ίσως η τελευταία πραγματική Alfa Romeo. Εκπληκτικό ζύγισμα(το κιβώτο πίσω παρακαλώ και τα φρένα στην έξοδο του διαφορικού.

Αν παρατηρήσει κανείς τίμια τα αυτοκινητηστικά πράγματα την εποχή τη 75 θα δει ότι μάλλον ήταν από τις 2 top επιλογές στη κατηγορία του.

Αν δε θυμηθεί κανείς τι αδιάφορα και με έλειψη έμπνευσης αυτοκίνητα έβαλε το μαγαζί αμέσως μετά θα καταλάβει πόσο σταθμός ήταν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακόμα και στα 1.600 cc
Το τεράστιο πρόβλημα του βέαεια ήταν ότι παρόλο που ήταν φτιαγμένο σαν άρμα μάχης και έσπαγε και χάλαγε και αυτό σα καλή Alfa .

Αν είχα χρόνο και χώρο θα αγόραζα ένα τέτοιο σήμερα (υπάρχουν πολά καλά στη πιάτσα)

Stallion3.2
17-03-09, 16:48
γιατρέ να βρείς χρόνο για μία καλή turbo η V6.... αξίζει!

z3 2.2
17-03-09, 18:35
παρακαλω οσοι δεν εχουν οδηγησει 75 και εχουν αρνητικα σχολια να το ξανασκεφτουν.....σοβαρα.......

riris
18-03-09, 10:39
οποιος ενδιαφερεται υπαρχει γνησιο 75 turbo για πουλημα info με p.m.

YAziDis
18-03-09, 10:43
Το κόβω να ανάβεις φωτιές στον Stalion χχαχααχ

yiannis2002
18-03-09, 11:51
παρακαλω οσοι δεν εχουν οδηγησει 75 και εχουν αρνητικα σχολια να το ξανασκεφτουν.....σοβαρα.......

πάνε καμια δωδεκαριά χρόνια , ίσως και παραπάνω. Ξάδερφος του πατέρα μου, είχε καλή λευκή αλφέττα μοτρόνικ. Δίλιτρη, πανέμορφη , περιποιημένη, με πολύ ωραίο εσωτερικό, μπλοκέ και ζάντες campagnolo.Ενα Σαββάτο την έφερε ο πατέρας μου σπίτι, την δευτέρα θα κάναν μεταβίβαση, ο Χ. πήρε μια 75 trofeo 1800. Την έζησα την αλφέττα λίγο, δεν την κρατήσαμε πολύ, γνήσια δίλιτρη και τα τεκμήρια ζορίζαν τότε. Ωραίο αυτοκίνητο, αρχοντική και στο περπάτημα της και στο παντηλίκι της. Απλωτό και με χιλιόμετρα. Γκάζι παντού και ήχος. Περίεργο σαζμάν όπως όλες οι αλφα με το σαζμάν πίσω, και φρένα τρομερά. Λεπτομέρεια το τετραφυλλο τριφυλλι στην πίσω κολώνα ψηλά, αρκετή για να αρρωσταίνω ακόμα, όταν βλέπω καμια καλή στην οθόνη μου, γιατί στον δρόμο δεν υπάρχουν.
Εζησα όμως και την 75άρα. Κούκλα, φινετσάτη, με το αεροπλανικό χειρόφρενο μέσα, με σχεδιασμό χρόνια μπροστά. Αλλά...
δεν πήγαινε το ρημάδι...δεν πήγαινε...
έστριβε, αλλά δεν άπλωνε, σαν ακεφο 1602 πήγαινε...και ήταν καλή όχι σαράβαλο. Περάσαν τα χρόνια, εβαλα στο χέρι και μια αμέρικα 3λιτρη ενός φίλου. Άλλο φρούτο αυτό, μεσα και έξω. Μουτρο για ν αρρωσταίνεις, με τους καθαριστήρες στα φανάρια, ήχος που μένει , και τα γονίδια της αλφέττα επιτέλους φάνηκαν.
Το συμπέρασμα...
αν θελετε 75 ψάξτε για 2,0 είτε για τούρμπο ειτε για τρίλιτρη. Για εμένα οι μικρές δεν αξίζουν ν ασχοληθείς μαζί τους ώς αυτοκίνητα, στην καθαρή μορφή τους. Τώρα, αν πέσει κάποιος σε κανα σκαλισμένο με καλό μοτέρ και μπλοκέ και κλπ, οκ πάω πάσο.

Fanis
18-03-09, 12:11
Πάντως να πώ ότι το κιβώτιο στον πίσω άξονα και τα φρένα (δισκόφρενα) πάνω στον άξονα, στην έξοδο του διαφορικού τα είχε και η Αλφέτα. Δεν ήταν κάτι καινούργιο. Είχαμε στην οικογένεια μια Αλφέτα 1.8 (1977 μοντέλο αν θυμάμαι καλά) για μερικά χρόνια. Τι μου έμεινε?
+ Κορύφαίο κράτημα και ζύγισμα για την εποχή (διαλύθηκε το πίσω λάστιχο με 170χαω και το αυτοκίνητο έμεινε στην πορεία του).
+ Πολύ καλά φρένα
+ Κινητήρας που ξύριζε, όταν ήταν σωστά ρυθμισμένα τα καρμπυρατέρ (κάτι πολύ δύσκολο)
+ Όμορφο και άνετο εσωτερικό.
- Πολλά προβλήματα με την σκουριά
- Το αναλογικό ρολόι στο ταμπλό άδειαζε την μπαταρία σε 2 ημέρες ακινησίας...!!! Βάλαμε διακόπτη να το κλείνουμε όταν σβήναμε την μηχανή :-)

Η 75 συνέχισε την ιστορία της Αλφέτα, με ίδια μηχανική διάταξη, ίδια κακή ποιότητα, πιο όμορφο εξωτερικό, πιο αδιάφορα εσωτερικό με ακόμα περισσότερα εργονομικά λάθη (υποκειμενικά όλα αυτά)....αλλά ήταν από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα της δεκαετίας του '80. Θυμάμαι που ο πατέρας μου ήταν ανάμεσα στην Α75 1.8Τ (είχε τα χρήματα) και την Μ3 (θα τα είχε αν του καθόταν μια δουλειά)....τελικά η //Μ3 έμεινε απιαστο όνειρο και η 75 1.8Τ απορρίφθηκε λόγο αξιοπιστίας.

Speedy
18-03-09, 12:17
Δε θέλω να φανώ κακός, και δεν έχω πρόθεση για αντιπαράθεση, ειλικρινά, αλλά γιατί μου φαίνεται ότι η 75 φαντάζει θρυλική μόνο στα μάτια των Αλφίστι; :D



+ 1000 Μαζι σου και εγω!
Οπως ειπες "Φανταζει"θρυλικη...

super duper
18-03-09, 13:27
η alfa romeo είναι μια ιστορικη αυτοκινητοβιομηχανία
και οι πισωκουνες που εχει βγαλει εχουν αφησει εποχή
βελοτσε κτλ

βεβαια το σημερα απεχει απο το χθες αρδειν
ασ ελπισουμε οτι καποια στιγμη θα γβαλει το καλο της ευατό

(και να σκεφτειτε οτι υπαρχει 145 1.7 στην οικογενεια με 220.000 απροβληματιστα χιλιομετρα ,του πατερα)

φιλικα

super duper
18-03-09, 13:28
σπυράκο

ολο κακιες εισαι:hello:


+ 1000 Μαζι σου και εγω!
Οπως ειπες "Φανταζει"θρυλικη...

XPHSTOSE30
18-03-09, 13:36
Να πώ και γω τη γνωμη μου.
Μια φορα οδηγησα 75 1.8Τ και μου εμεινε στο μυαλο μου για πάντα.
Λιγη δυναμη στα χαμηλά αλλα ψηλα σκότωνε!!!!
Και πάλι ομως θα προτιμούσα μια καλή Ε30 απο μια 75...

Γούστα είναι αυτα....

sakkunen
18-03-09, 17:01
πάνε καμια δωδεκαριά χρόνια , ίσως και παραπάνω. Ξάδερφος του πατέρα μου, είχε καλή λευκή αλφέττα μοτρόνικ. Δίλιτρη, πανέμορφη , περιποιημένη, με πολύ ωραίο εσωτερικό, μπλοκέ και ζάντες campagnolo.Ενα Σαββάτο την έφερε ο πατέρας μου σπίτι, την δευτέρα θα κάναν μεταβίβαση, ο Χ. πήρε μια 75 trofeo 1800. Την έζησα την αλφέττα λίγο, δεν την κρατήσαμε πολύ, γνήσια δίλιτρη και τα τεκμήρια ζορίζαν τότε. Ωραίο αυτοκίνητο, αρχοντική και στο περπάτημα της και στο παντηλίκι της. Απλωτό και με χιλιόμετρα. Γκάζι παντού και ήχος. Περίεργο σαζμάν όπως όλες οι αλφα με το σαζμάν πίσω, και φρένα τρομερά. Λεπτομέρεια το τετραφυλλο τριφυλλι στην πίσω κολώνα ψηλά, αρκετή για να αρρωσταίνω ακόμα, όταν βλέπω καμια καλή στην οθόνη μου, γιατί στον δρόμο δεν υπάρχουν.
Εζησα όμως και την 75άρα. Κούκλα, φινετσάτη, με το αεροπλανικό χειρόφρενο μέσα, με σχεδιασμό χρόνια μπροστά. Αλλά...
δεν πήγαινε το ρημάδι...δεν πήγαινε...
έστριβε, αλλά δεν άπλωνε, σαν ακεφο 1602 πήγαινε...και ήταν καλή όχι σαράβαλο. Περάσαν τα χρόνια, εβαλα στο χέρι και μια αμέρικα 3λιτρη ενός φίλου. Άλλο φρούτο αυτό, μεσα και έξω. Μουτρο για ν αρρωσταίνεις, με τους καθαριστήρες στα φανάρια, ήχος που μένει , και τα γονίδια της αλφέττα επιτέλους φάνηκαν.
Το συμπέρασμα...
αν θελετε 75 ψάξτε για 2,0 είτε για τούρμπο ειτε για τρίλιτρη. Για εμένα οι μικρές δεν αξίζουν ν ασχοληθείς μαζί τους ώς αυτοκίνητα, στην καθαρή μορφή τους. Τώρα, αν πέσει κάποιος σε κανα σκαλισμένο με καλό μοτέρ και μπλοκέ και κλπ, οκ πάω πάσο.

Επίσης η τουρμπάτη έστριβε καλύτερα απο την τρίλιτρη-φυσικά ήθελε χέρια-.

Speedy
21-03-09, 20:28
σπυράκο

ολο κακιες εισαι:hello:


Χεχεχεχ...

Δεν ειναι κακιες!

Προσωπικα δεν μου αρεσε ποτε το συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο για εμενα...
Παρολα αυτα στην εποχη του "Μετρουσε" αρκετα.

Mike_gr
21-03-09, 21:47
Επειδη βλεπω οτι γινεται συνεχεια η συγκριση 75αρι με την ε30 θελω να πω και εγω την γνωμη μου..
Δεν μου αρεσε ποτε το συγκεκριμενο αλφα (βασικα ελαχιστα μου αρεσουν) και ουτε ¨θρυλικο" ειναι οπως το ε30 μ3.Καταρχας η ε30 ειναι σιγουρα πολυ καλυτερης ποιοτητας αυτοκινητο και με μεγαλυτερο εργοστασιακο εξοπλισμο, επιπλεον ειναι και bmw:love: ....

Speedy
22-03-09, 11:39
Επειδη βλεπω οτι γινεται συνεχεια η συγκριση 75αρι με την ε30 θελω να πω και εγω την γνωμη μου..
Δεν μου αρεσε ποτε το συγκεκριμενο αλφα (βασικα ελαχιστα μου αρεσουν) και ουτε ¨θρυλικο" ειναι οπως το ε30 μ3.Καταρχας η ε30 ειναι σιγουρα πολυ καλυτερης ποιοτητας αυτοκινητο και με μεγαλυτερο εργοστασιακο εξοπλισμο, επιπλεον ειναι και bmw:love: ....


Σιγουρα αλλα μην ξεχνας οτι ηταν και ποιο ακριβη η Ε30...

Stallion3.2
22-03-09, 20:10
Σιγουρα αλλα μην ξεχνας οτι ηταν και ποιο ακριβη η Ε30...

δεν νομίζω ότι υπάρεχει λόγος σύγκρισης μεταξύ Μ3 Ε30 και alfa 75...είναι τυολάχιστον αστείο να συγκρίνεις ένα homologation special με ένα απλό αυτοκίνητο παραγωγής. αν θέλεις σώνει και καλά να συγκρίνεις Μ3 Ε30 με κάτι Ιταλικό της εποχής θα πας να δεις delta integrale 16v και maserati biturbo... πάντως μην ξεχνάμε ότι οι απλές bmw άρχισαν να στρίβουν και να φρενάρουν πολύ αργότερα απο την 75άρα......

Kostas Christ
22-03-09, 20:19
δεν νομίζω ότι υπάρεχει λόγος σύγκρισης μεταξύ Μ3 Ε30 και alfa 75...είναι τυολάχιστον αστείο να συγκρίνεις ένα homologation special με ένα απλό αυτοκίνητο παραγωγής. αν θέλεις σώνει και καλά να συγκρίνεις Μ3 Ε30 με κάτι Ιταλικό της εποχής θα πας να δεις delta integrale 16v και maserati biturbo... πάντως μην ξεχνάμε ότι οι απλές bmw άρχισαν να στρίβουν και να φρενάρουν πολύ αργότερα απο την 75άρα......
καπως ετσι, μην ξεχνας ομως οτι ακομα και οι απλες ε30 με συγχρονες αναρτησεις και λαστιχα στριβουν πολυ καλα και μπορουν να γραψουν αξιολογους χρονους στην πιστα

E36 RULES!!
22-03-09, 22:44
Επειδη βλεπω οτι γινεται συνεχεια η συγκριση 75αρι με την ε30 θελω να πω και εγω την γνωμη μου..
Δεν μου αρεσε ποτε το συγκεκριμενο αλφα (βασικα ελαχιστα μου αρεσουν) και ουτε ¨θρυλικο" ειναι οπως το ε30 μ3.Καταρχας η ε30 ειναι σιγουρα πολυ καλυτερης ποιοτητας αυτοκινητο και με μεγαλυτερο εργοστασιακο εξοπλισμο, επιπλεον ειναι και bmw:love: ....

Ας μη συγχέουμε τα Ε30 τα απλά με τα Μ3... Please... Ενα απλό 30αρι ειναι τοσο... θρυλικο οσο και η 75... Και η 75 ειναι και πιο σπάνια...

nassosbmw1
23-03-09, 08:54
Ας μη συγχέουμε τα Ε30 τα απλά με τα Μ3... Please... Ενα απλό 30αρι ειναι τοσο... θρυλικο οσο και η 75... Και η 75 ειναι και πιο σπάνια...

μην τα ισοπεδώνουμε όλα!τα 30άρια-36άρια υπάρχουν (και θα υπάρχουν) γιατί αντέχουν στο πέρασμα του χρόνου...εδώ στη γειτονιά είναι ένα Ε30 με ακόμα το μαμα βάψιμο ΟΛΗ μέρα στο δρόμο,ήλιος βροχές κλπ, και φαίνεται σαν καινούργιο! καλή χρυσή στριφτερή,ένα πραγματικά μεγάλο κεφάλαιο σαν η τελευταία πισωκίνητη άλφα,(αν και μια alfasud ήταν καλύτερη),αλλά και η πιο ζημιάρα...σπανια έγινε γιατί εξαφανίστηκε από την αναξιοπιστία της...όχι από περιορισμό παραγωγής...απλά θα μπορούσαν να την κάνουν μυθική...:scratchch

oldcarskickass
23-03-09, 09:24
Ας μη συγχέουμε τα Ε30 τα απλά με τα Μ3... Please... Ενα απλό 30αρι ειναι τοσο... θρυλικο οσο και η 75... Και η 75 ειναι και πιο σπάνια...

μην τα ισοπεδώνουμε όλα!τα 30άρια-36άρια υπάρχουν (και θα υπάρχουν) γιατί αντέχουν στο πέρασμα του χρόνου...εδώ στη γειτονιά είναι ένα Ε30 με ακόμα το μαμα βάψιμο ΟΛΗ μέρα στο δρόμο,ήλιος βροχές κλπ, και φαίνεται σαν καινούργιο! καλή χρυσή στριφτερή,ένα πραγματικά μεγάλο κεφάλαιο σαν η τελευταία πισωκίνητη άλφα,(αν και μια alfasud ήταν καλύτερη),αλλά και η πιο ζημιάρα...σπανια έγινε γιατί εξαφανίστηκε από την αναξιοπιστία της...όχι από περιορισμό παραγωγής...απλά θα μπορούσαν να την κάνουν μυθική...:scratchch

Μιλάτε σωστά και οι δύο αλλά σε διαφορετική βάση, μην μπερδεύεστε.

nassosbmw1
23-03-09, 10:25
Μιλάτε σωστά και οι δύο αλλά σε διαφορετική βάση, μην μπερδεύεστε.


όποια κι αν είναι η υποτιθέμενη βάση το ζουμί είναι ένα: η 75άρα ήταν μυθική για την αναξιοπιστία της...(όπως και η Α33 που είχα για λίγο βεβαίως βεβαίως...) wannabe μυθική ναι μυθική όμως με την καμία...
;)

nassosbmw1
23-03-09, 10:31
όποια κι αν είναι η υποτιθέμενη βάση το ζουμί είναι ένα: η 75άρα ήταν μυθική για την αναξιοπιστία της...(όπως και η Α33 που είχα για λίγο βεβαίως βεβαίως...) wannabe μυθική ναι μυθική όμως με την καμία...
;)


και για να μην θεωρηθώ κακός και αντιαλφίστας παραθέτω για μένα τα "μυθικά αμάξια" μου:

Alfa romeo Veloce
Sprint
GTV
Julia
Julietta

LANCIA Fulvia

Ford Escort MkI,II,III

NSU TT

BMW 2002

Stallion3.2
23-03-09, 11:47
http://www.youtube.com/watch?v=094N1ArBVHI&feature=channel_page

nassosbmw1
23-03-09, 14:57
http://www.youtube.com/watch?v=_pAGXaVofVg


http://www.youtube.com/watch?v=m1E-5_se44A&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Hck7MBnFWPM&feature=related

:rockon:

tsilis
23-03-09, 17:07
Κοιταξε φίλε μου...
το να συγκρίνεις τη μηχανολογική σκέψη μιας 75 βάζοντας ως αντίβαρο τα αγωνιστικά Escort, είναι το ίδιο άτοπο με την σύγκριση της 75 με την Μ3 Ε30
Κοινώς, καμμία σχέση οι εκδόσεις αυτές με τις αντίστοιχες απλές (βλ 316-325 ή Εscort δρόμου..)

Δεν είναι μακριά η εποχή που οι Ε30 απέδιδαν 75-90 άγρια άλογα, όταν η Alfa ερχόταν με 110-120, και απλώς γάζωνε κάθε Ε30 316-320 που συναντούσε (και εννοώ από άποψη δυναμικών χαρακτηριστικών)

Η κατρακύλα, που ανέφερε και ο yiannis2002, άρχισε την ίδια στιγμή με την "άνοιξη" της E30....δηλαδή με την έλευση των καταλυτικών εκδόσεων εκατέρωθεν, οπότε οι Alfa αντί trofeo έγιναν "psofeo" , οι δέ BMW, απέκτησαν εξαιρετικούς κινητήρες και δικαίωσαν και από δυναμικής απόψεως τη φήμη τους. Παρ΄όλα αυτά, "μαμά" 75 απλώς δεν έχει σχέση σε κρατήματα και τιμόνια με "μαμά" E30.
Άσχετως αν μερικοί από εμάς έχουμε λόξα με τους ημιυστερούντες (σωστά οldcarkickass? :) :))..

nassosbmw1
23-03-09, 21:24
1986 Alfa Romeo 75 1.8 specifications
Brief specs:
4 doors FR 4 cylinder 1779 cc 118.0 bhp/119.6 PS 1060 kg
Top speed 193 km/h (120 mph)
0-100 km/h 9.50 s
Power-to-weight 111.32 bhp/ton

1986 Alfa Romeo 75 1.6 specifications
Bore × stroke 78.00 mm × 82.00 mm 1570 cc
3.07 in × 3.23 in
Cylinders S-4
0-100 km/h 10.70 s
Power-to-weight 99.08 bhp/ton
Top speed 180 km/h (112 mph)


BMW E30 1987 318i specifications
Bore × stroke 84.00 mm × 81.00 mm
Cylinders S-4
Displacement 1.8 litre-1796 cc
Maximum power 116.6 PS (115.0 bhp) (85.8 kW)
@ 5800 rpm
0-60 mph 10.30 s
Top speed 185 km/h (115 mph)
Power-to-weight 119.17 bhp/ton

BMW E30 1987 1.6
Maximum power 101 / 5800
0-60 mph 11.6s
Top speed 175km/h 111mph

:hello:

tsilis
23-03-09, 23:12
Mιας και μάλλον είσαι νέος και δεν θυμάσαι :), δεν κατάλαβες ότι κατ΄ουσία έγραψες αυτό που είπα...

Γράψε λοιπόν τα specs των 316-320 προ του τέλους του 1987 (για την Ελλάδα 1988 και μετά..), έτσι όμορφα όπως έγραψες αυτών με τους Μ40, και μετά θα σε αφήσω να μου στείλεις και φιλάκια πέρα από χαιρετίσματα...:) :)

Υ.γ το Google δεν είναι πάντα φίλος μας :)

yiannis2002
23-03-09, 23:18
ο M10 είχε 75 άλογα στα 1600, στα πρώτα E30 316. 35 λιγότερα από τις alfa

nassosbmw1
24-03-09, 07:28
ο M10 είχε 75 άλογα στα 1600, στα πρώτα E30 316. 35 λιγότερα από τις alfa

...μόνο που τότε (πριν το '85) δεν υπήρχαν οι 75άρες...και θα αναφερεσαι στον πρώτο Μ10 με καρμπυρατερ γιατί με το ψεκασμο πηγε στα 100 αν θυμάμαι καλά...

nassosbmw1
24-03-09, 08:00
Mιας και μάλλον είσαι νέος και δεν θυμάσαι :), δεν κατάλαβες ότι κατ΄ουσία έγραψες αυτό που είπα...

Γράψε λοιπόν τα specs των 316-320 προ του τέλους του 1987 (για την Ελλάδα 1988 και μετά..), έτσι όμορφα όπως έγραψες αυτών με τους Μ40, και μετά θα σε αφήσω να μου στείλεις και φιλάκια πέρα από χαιρετίσματα...:) :)

Υ.γ το Google δεν είναι πάντα φίλος μας :)


μάλιστα κύριε ειδήμονα....μάλλον συγκρίνεις τα ασύγκριτα τότε...

Models

Europe:

* 1982-1987 316 - 1.6 L M98 I4, 75 PS (55 kW; 74 hp)
* 1982-1990 316 1.8 - 1.8 L M10B18 I4, 90 PS (66 kW; 89 hp)
* 1987-1994 316i - 1.6 L M40B16 I4, 102 PS (75 kW; 101 hp)
* 1982-1987 318i - 1.8 L M10B18 I4, 105 PS (77 kW; 104 hp)
* 1987-1994 318i - 1.8 L M40B18 I4, 115 PS (85 kW; 113 hp)
* 1989-1991 318is - 1.8 L M42B18 I4, 136 PS (100 kW; 134 hp)
* 1982-1985 320i - 2.0 L M20B20 I6, 125 PS (92 kW; 123 hp)
* 1985-1991 320i - 2.0 L M20B20 I6, 129 PS (95 kW; 127 hp)
* 1988-1990 320is - 2.0 L S14 I4, 192 PS (141 kW; 189 hp)
* 1981-1986 323i - 2.3 L M20B23 I6, 150 PS (110 kW; 148 hp)
* 1985-1987 325e - 2.7 L M20B27 I6, 122 PS (90 kW; 120 hp)
* 1985-1991 325i - 2.5 L M20B25 I6, 170 PS (125 kW; 168 hp)
* 1986-1991 325iX - 2.5 L M20B25 I6, 170 PS (125 kW; 168 hp)
* 1986-1988 M3 - 2.3 L S14 I4, 200 PS (147 kW; 197 hp)
* 1989-1991 M3 Evo - 2.5 L S14 I4, 241 PS (177 kW; 238 hp)
* 1985-1990 324d - 2.4 L M21 I6, 86 PS (63 kW; 85 hp)
* 1987-1993 324td - 2.4 L M21 I6, 115 PS (85 kW; 113 hp)


ε,ρε πλάκες.... μας ειπαν και μικρούς... φιλαράκι νάσαι καλά!μούφτιαξες τη μέρα...

yiannis2002
24-03-09, 08:57
...μόνο που τότε (πριν το '85) δεν υπήρχαν οι 75άρες...και θα αναφερεσαι στον πρώτο Μ10 με καρμπυρατερ γιατί με το ψεκασμο πηγε στα 100 αν θυμάμαι καλά...

η αντίστοιχη άλφα λοιπόν, είτε τζουλιέττα είτε αλφέττα είτε 75 (μετα το 85) , με καρμπυρατέρ ειχε 110 στα 1600 και 120-122 στα 1800.
καλώς ή κακώς, οι 75 1600 σε σχέση με τις 316 είχαν και καλύτερο εξοπλισμό και πιό ζωντανό κινητήρα (από τις Μ10), αλλά είχαν ενα κάρο άλλα ελαττώματα.
οι τροφέο ήταν ψοφίμια σε σχέση όχι μονο με τις Μ40 αλλά και με ότι είχε 4 ρόδες

tsilis
24-03-09, 09:01
To '85 βγήκαν οι 75 και πιο πριν ήταν οι Giullieta με τους ίδιους σχεδόν κινητήρες..

Μακάρι να με λέγανε και εμένα μικρό :)

Aντιθέτως εσύ δεν έφτιαξες τη δική μου μερα (φιλαρακι...)

Δεν είμαι ειδήμονας σε καμμία περίπτωση (φιλαράκι), προσπαθώ να μαθαίνω και κάνω άφθονα λάθη,αλλά από την άλλη δεν έχω και πρόβλημα όταν μου υποδεικνύουν ότι κάνω λάθος (φιλαράκι),γιατί έτσι μαθαίνω καλύτερα (πάντα φιλαράκι) :)
Ο τρόπος έχει σημασία βλέπεις, και ο δικός σου είναι ειρωνικός

Δεν θα απαντήσω ξανά στο thread, ότι ήταν να ειπωθεί ,ειπωθηκε

nassosbmw1
24-03-09, 09:06
To '85 βγήκαν οι 75 και πιο πριν ήταν οι Giullieta με τους ίδιους σχεδόν κινητήρες..

Μακάρι να με λέγανε και εμένα μικρό :)

Aντιθέτως εσύ δεν έφτιαξες τη δική μου μερα (φιλαρακι...)

Δεν είμαι ειδήμονας σε καμμία περίπτωση (φιλαράκι), προσπαθώ να μαθαίνω και κάνω άφθονα λάθη,αλλά από την άλλη δεν έχω και πρόβλημα όταν μου υποδεικνύουν ότι κάνω λάθος (φιλαράκι),γιατί έτσι μαθαίνω καλύτερα (πάντα φιλαράκι) :)
Ο τρόπος έχει σημασία βλέπεις, και ο δικός σου είναι ειρωνικός

Δεν θα απαντήσω ξανά στο thread, ότι ήταν να ειπωθεί ,ειπωθηκε

εσύ μάλλον τώρα δε θυμάσαι καλά παρόλο που πέρασαν μόνο μερικά πόστ..."το μικρός και δεν θυμάσαι" δε νομίζω να είναι και τίτλος ευγενείας όταν προσπαθείς να διορθώσεις κάποιον...τέσπαν δεν έχει κανένα νόημα η κουβέντα ούτε στη BMW ούτε στην Alfa Romeo έχω μετοχές για να θίγομαι....

:105whistl

oldcarskickass
24-03-09, 20:37
Κοιταξε φίλε μου...
το να συγκρίνεις τη μηχανολογική σκέψη μιας 75 βάζοντας ως αντίβαρο τα αγωνιστικά Escort, είναι το ίδιο άτοπο με την σύγκριση της 75 με την Μ3 Ε30
Κοινώς, καμμία σχέση οι εκδόσεις αυτές με τις αντίστοιχες απλές (βλ 316-325 ή Εscort δρόμου..)

Δεν είναι μακριά η εποχή που οι Ε30 απέδιδαν 75-90 άγρια άλογα, όταν η Alfa ερχόταν με 110-120, και απλώς γάζωνε κάθε Ε30 316-320 που συναντούσε (και εννοώ από άποψη δυναμικών χαρακτηριστικών)

Η κατρακύλα, που ανέφερε και ο yiannis2002, άρχισε την ίδια στιγμή με την "άνοιξη" της E30....δηλαδή με την έλευση των καταλυτικών εκδόσεων εκατέρωθεν, οπότε οι Alfa αντί trofeo έγιναν "psofeo" , οι δέ BMW, απέκτησαν εξαιρετικούς κινητήρες και δικαίωσαν και από δυναμικής απόψεως τη φήμη τους. Παρ΄όλα αυτά, "μαμά" 75 απλώς δεν έχει σχέση σε κρατήματα και τιμόνια με "μαμά" E30.
Άσχετως αν μερικοί από εμάς έχουμε λόξα με τους ημιυστερούντες (σωστά οldcarkickass? :) :))..


Βασικά ακριβώς το ίδιο θα έγραφα και εγώ.

Ότι όταν η Bmw έφευγε από τους demi injection Μ10 (βλέπε Jetronic, τα οποία μοτέρ όμως ΑΝΕΤΑ βγάζουν 700.000 χλμ, και το λέω με ζωντανά παραδείγματα) και φόραγε τα τεχνολογικά διαμάντια (για τότε) Μ40 - Μ42, οι αποδόσεις των Alfa έβρισκαν μεγάλο ζόρι.

Ημι υστερούντες FTW!!

kostasble
25-03-09, 18:08
απιστευτο αμάκι η 75!!!! μοναδική θέση οδήγησης.... αξεχαστη!!!!

Speedy
25-03-09, 18:42
δεν νομίζω ότι υπάρεχει λόγος σύγκρισης μεταξύ Μ3 Ε30 και alfa 75...είναι τυολάχιστον αστείο να συγκρίνεις ένα homologation special με ένα απλό αυτοκίνητο παραγωγής. αν θέλεις σώνει και καλά να συγκρίνεις Μ3 Ε30 με κάτι Ιταλικό της εποχής θα πας να δεις delta integrale 16v και maserati biturbo... πάντως μην ξεχνάμε ότι οι απλές bmw άρχισαν να στρίβουν και να φρενάρουν πολύ αργότερα απο την 75άρα......


Δεν συγκρινα καμια Μ3 με την αλφα75 καποιο λαθος κανεις...
Αν ξαναδεις τα ποστ μου θα καταλαβεις,εξαλου ξερουμε πολυ καλα ολοι εδω μεσα τι εστι Μ3 Ε30 και δεν μπαινου σε καμια διαδικασι συγκρισης με την Αλφα75....

sm6
25-03-09, 20:54
οπως λεει και ο γεωργιου, "μη συγκρινουμε τα ιμαλαϊα με το φιλοπαππου..."

panagiotis_200
25-03-09, 21:51
η γνωμη μου ειναι οτι και τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυ ομορφα και εξησου γρηγορα στης αναλογες εκδοσης τους!!ομως συγουρα αλλη χαρη εχει ο γερμανος bmw και αλλη ο ιταλος alfa romeo!!!!ετσι πιστευω!