PDA

Επιστροφή στο Forum : ΣΩΣΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΟΥ


Chalyps
16-03-09, 11:18
Υπάρχουν δύο τρόποι αλλαγής λαδιού ποιον θεωρείτε πιο σωστό?
τεκμηριώστε αν είναι δυνατόν.

leyteris
16-03-09, 12:23
οταν ανοιγεις την ταπα απο κατω φευγουν πιο πολλα καταλοιπα με την ροη του λαδιου

oldcarskickass
16-03-09, 12:27
Θεωρώ την αναρόφηση πιο σωστή γιατί απλά μέσα στο κάρτερ δε μένει ΤΙΠΟΤΑ, αντίθετα όταν ανοίξεις την τάπα μπορεί να περιμένεις μέχρι και 6 - 7 ώρες (πράμα το οποίο έκανα από περιέργεια) και πάλι να δακρύζει.

Αρκεί βέβαια η σωλήνα της αναρόφησης να φτάνει τέρμα κάτω.

Βέβαια με την αναρόφηση δεν έχεις ούτε καν ποιοτικό έλεγχο για το πόσο περίπου λάδι βγήκε ή αν βγήκε όλο, αυτό που πρέπει κανείς να σιγουρευτεί είναι
1)να την αφήσει να δουλέψει αρκετή ώρα (γιατί όσο διάφανος και να είναι ο σωλήνας μετά από κάποιο καιρό μαυρίζει και δε βλέπεις τι περνάει
2)ότι η βέργα φτάνει μέχρι ΤΕΡΜΑ κάτω και ότι ρουφάει ΟΛΟ το λάδι, μπορείς να το δεις βάζοντας τη βέργα του λαδιού για να δεις αν και πόσο λάδι έχει απομείνει (όσοι βέβαια έχουν βέργα)

Τώρα θα μου πεις οι εταιρείες σταματάνε σιγά σιγά να βγάζουν τον δείκτη λαδιού και τον αντικαθιστούν με ηλεκτρονικό. Αυτό δε ξέρω αν και κατά πόσο έχει να κάνει με τη διαδικασία αλλαγής λαδιών.

Chalyps
16-03-09, 12:29
Θα σας περιγράψω την τέλεια αλλαγή λαδιών.
Είναι λίγο large βέβαια αλλά.....είναι οτι πιο τέλειο μπορείς να κάνεις.
Προκειται για μια τεχνική που εφαρμόζαν στις μηχανές των πολεμικών πλοίων.
Αδειασμα του παλαιού λαδιου απο την στρόφιγγα στην δική μας περίπτωση τάπα κάρτερ.
Η θερμοκρασία του κινητήρα να είναι η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και όχι κρύος.
Συπμλήρωμα του δοχείου(κάρτερ) μέχρι το min με λάδι λεπτόρευστο με μονό ιξώδες πχ 5W.
Λειτουργούμε τον κινητήρα μέχρι να ξαναφτάσει την θερμοκρασία λειτουργίας , (γιατί έχει κρυώσει) με σκοπο το φρέσκο λεπτόρευστο λάδι να πάει παντού και να καθαρίσει/συνπαρασύρει τυχόν επικαθίσεις.
Αδειάζουμε και τοποθετούμε το λάδι της αρεσκείας μας.

oldcarskickass
16-03-09, 12:42
Θα σας περιγράψω την τέλεια αλλαγή λαδιών.
Είναι λίγο large βέβαια αλλά.....είναι οτι πιο τέλειο μπορείς να κάνεις.
Προκειται για μια τεχνική που εφαρμόζαν στις μηχανές των πολεμικών πλοίων.
Αδειασμα του παλαιού λαδιου απο την στρόφιγγα στην δική μας περίπτωση τάπα κάρτερ.
Η θερμοκρασία του κινητήρα να είναι η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και όχι κρύος.
Συπμλήρωμα του δοχείου(κάρτερ) μέχρι το min με λάδι λεπτόρευστο με μονό ιξώδες πχ 5W.
Λειτουργούμε τον κινητήρα μέχρι να ξαναφτάσει την θερμοκρασία λειτουργίας , (γιατί έχει κρυώσει) με σκοπο το φρέσκο λεπτόρευστο λάδι να πάει παντού και να καθαρίσει/συνπαρασύρει τυχόν επικαθίσεις.
Αδειάζουμε και τοποθετούμε το λάδι της αρεσκείας μας.

Οι φθορές που θα προκληθούν από τη χρήση μονότυπου 5W όμως; Και μάλιστα από τη στιγμή που θα δουλέψει μέχρι να ξαναζεσταθεί.

Και μην ξεχνάς ότι άλλες οι ανοχές των μηχανών των πλοίων αλλές ενός οχήματος.

skatzoxoiros
19-03-09, 01:56
Απλά τα πράγματα....

Σε μια δεξαμενή η οποία είναι γεμάτη νερό έχει στον πάτο της λάσπη και πετραδάκια, μπορείς να αφαιρέσεις το νερό ή ρουφώντας το με μια αντλία, ή ανοίγοντας την κάνουλα που έχει στον πάτο.

Και στις δυο περιπτώσεις νερό δε θα μείνει, το θέμα είναι σε ποια απο τις δυο θα φύγει και η περισσότερη λάσπη και πετραδάκια...


ΥΓ Συνάδελφοι με Toyota avensis σαν το παλιό το δικό μου, άλλαζαν τα λάδια τους με την μέθοδο της αναρρόφησης για οικονομία χρόνου. Σας πληροφορώ πως τα κάρτερ τους γέμισαν λάσπη, και επειδή η αντλία του λαδιού είναι στο κάτω μέρος του κάρτερ κόλλαγε με ότι επακόλουθα φαντάζεστε...
Ενδεικτικά, το δικό μου το έδωσα με 400.000 Km και αντλία λαδιού δεν είχα πειράξει, ένώ άλλοι στα 200.000 έτρεχαν για άνοιγμα κάρτερ, αντλίες λαδιού και επισκευές κινητήρα...

Sp!ros G
19-03-09, 02:13
Απλά τα πράγματα....

Σε μια δεξαμενή η οποία είναι γεμάτη νερό έχει στον πάτο της λάσπη και πετραδάκια, μπορείς να αφαιρέσεις το νερό ή ρουφώντας το με μια αντλία, ή ανοίγοντας την κάνουλα που έχει στον πάτο.

Και στις δυο περιπτώσεις νερό δε θα μείνει, το θέμα είναι σε ποια απο τις δυο θα φύγει και η περισσότερη λάσπη και πετραδάκια...


ΥΓ Συνάδελφοι με Toyota avensis σαν το παλιό το δικό μου, άλλαζαν τα λάδια τους με την μέθοδο της αναρρόφησης για οικονομία χρόνου. Σας πληροφορώ πως τα κάρτερ τους γέμισαν λάσπη, και επειδή η αντλία του λαδιού είναι στο κάτω μέρος του κάρτερ κόλλαγε με ότι επακόλουθα φαντάζεστε...
Ενδεικτικά, το δικό μου το έδωσα με 400.000 Km και αντλία λαδιού δεν είχα πειράξει, ένώ άλλοι στα 200.000 έτρεχαν για άνοιγμα κάρτερ, αντλίες λαδιού και επισκευές κινητήρα...
Skatzoxire τι εννοεις λασπη??Την κανονικη??χωμα με νερο???

michaelp900
19-03-09, 02:16
Με καλαμακι ισως....

Sp!ros G
19-03-09, 02:28
Δε ξερω ποιος ειναι ο καλητερος τροπος αλλαγης λαδιων και τους δυο χρησιμοποιω,αλλα μου

δημιουργηθηκε τωρα ενα ερωτημα και οποιος γνωριζει,ας απαντησει!Δοκιμασε κανεις να αλλαξει τα λαδια με

την αναρροφηση και μετα να ανοιξει την ταπα του καρτερ?Λογικα,αν οντος τα ρουφαει ολα δεν πρεπει να

σταξει τιποτα,αλλιως αν σταξει εστω και λιγο πιστευω οτι ειναι το ιδιο πραγμα.

george kaleas
19-03-09, 03:04
spiro το εχω κανει εγω τρεξαν αλα παρα πολυ λιγα αλα ωπος λες ειναι το ιδιο πραγμα!!
οποτε ταπα απο κατω ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!

george kaleas
19-03-09, 03:07
και εβαλα και μεγαλη βεργα και χοντρη και εφτανε μεχρι τερμα...
αυτος ο τροπος αλαγης λαδιον εγινε γνωστος απο τα smart που δεν ληνουν απο κατω καθολου και αναγκαστηκα αλαζαν λαδια ετσι πιστευω σε οτιδηποτε αλο απο την ταπα με 1000!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ
19-03-09, 08:03
Νομιζω απο την ταπα του καρτερ ειναι ο καλητερος τροπος, νομιζω οτι η αναροφηση βγηκε λογο ''servis σε 20΄''. Απλα για να κερδιζουν χρονο στα συνεργεια και στους αγωνες αφου μετα αλλαζουν και μοτερ, αν το κανουν και αυτοι και δεν βγαζουν ταπα!!!!

z3 2.2
19-03-09, 08:52
ταπα καρτερ και κανα τσιγαρακι μεχρι να αδειασει τελειως.μετα με ανοιχτη την ταπα ενα λιτρο λαδι να ξεπλυνει και τελος.διαδικασια που κοστιζει + ενα λιτρο λαδι!!!πετα και τα λαδακια σου καθε 5000 εισαι ο καλυτερος.ας μην ειμαστε και πολυ παραξενοι.......ααα και παντα φιλτρο λαδιου!!!

pitsinos
19-03-09, 09:03
Έχω ακούσει για ένα υγρό πρόσθετο (δεν το έχω δει) το οποίο το ρίχνεις στο μοτέρ και το δουλεύεις για κανα τέταρτο και αυτό αφαιρεί τις επικαθίσεις του κινητήρα (το ξεπλένει δηλαδή) και φεύγει μαζί με το λάδι από την τάπα του καρτερ αφήνοντας ένα πολύ καθαρό μοτέρ.

Ξέρει κανείς κάτι πάνω σ'αυτό?

z3 2.2
19-03-09, 10:54
αν αλλαζουμε λαδια φ.λαδιου καθε 5000 ειναι οτι καλυτερο για το μοτερακι μας που το ξεζουμιζουμε χειμωνα καλοκαιρι! ειναι εξοδο δε λεω (εγω τα βαζω τσαμπα!!!) αλλα ενα μοτερ εχουμε (και ξεσκιζουμε) να μη το φροντισουμε ρε παιδια?ΚΑΘΕ 5000 ΠΕΤΑΜΑ!!!!

kostas e46
19-03-09, 11:13
Ταπα καρτερ ειναι ο καλυτερος τροπος!!!!!
Αναροφηση ειναι για αυτους που βαριουντε να ξεβιδωσουν την ταπα!!!

BMW-Racing
19-03-09, 11:24
Η δικη μου αποψη ειναι πως κ οι 2 τροποι ειναι σωστοι φτανει να εκτελουνται κ σωστα...

ptboul
19-03-09, 11:38
αν αλλαζουμε λαδια φ.λαδιου καθε 5000 ειναι οτι καλυτερο για το μοτερακι μας που το ξεζουμιζουμε χειμωνα καλοκαιρι! ειναι εξοδο δε λεω (εγω τα βαζω τσαμπα!!!) αλλα ενα μοτερ εχουμε (και ξεσκιζουμε) να μη το φροντισουμε ρε παιδια?ΚΑΘΕ 5000 ΠΕΤΑΜΑ!!!!

εγώ θα εμπιστευθώ έναν μηχανικό ;)

leyteris
19-03-09, 12:10
αν αλλαζουμε λαδια φ.λαδιου καθε 5000 ειναι οτι καλυτερο για το μοτερακι μας που το ξεζουμιζουμε χειμωνα καλοκαιρι! ειναι εξοδο δε λεω (εγω τα βαζω τσαμπα!!!) αλλα ενα μοτερ εχουμε (και ξεσκιζουμε) να μη το φροντισουμε ρε παιδια?ΚΑΘΕ 5000 ΠΕΤΑΜΑ!!!!

συμφωνω φιλε ,καθε 5.000 χλμ πεταμα τα λαδια και δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα

race535
19-03-09, 12:35
Εγω που εχω Ξηρο Καρτερ και η ενδειξη ποσοτητας γινεται μονο με πιεση και τον κινητηρα να δουλευει, η κλασσικοτατη ταπουλα ειναι μονοδρομος.και μαλιστα εχω και δυο ταπες,μια του καρτερ και μια του κυκλωματος στο πλαισιο.Θελει τουλαχιστον 2 ωρες η αλλαγη λαδιων.
Παντως την ανναρωφηση την βλεπω κατι σαν τον εμετο(καλη μας ορεξη) απο αλλου πρεπει να βγαινει το λαδι:bs: