PDA

Επιστροφή στο Forum : 330 Μεσαίο -τελικό σε 320..


YAziDis
16-03-09, 12:02
Γεια σας παιδιά.

Έχω ερώτηση. Έχω ένα ε46 320 - 2200cc 170hp.
Άμα βάλω μεσαίο και τελικό από 330, θα υπάρξει κανένα πρόβλημα; Άκουσα κάτι ότι επειδή έχει άλλες προδιαγραφές καυσαερίων το μεσαίο και το τελικό του 330, μπορεί να είναι χειρότερα αν θα τα βάλω στο 320.

ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν αποζητάω βελτίωση. Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν θα υπάρχει πρόβλημα με το να πηγαίνει χειρότερα το αυτοκίνητο. Αν είναι στα ίδια δε με πειράζει..

leyteris
16-03-09, 12:16
φιλε παιζει ρολο τι backpressure κανει η εξατμιση του 330 γιατι εαν τη βαλεις και δεν κανει σωστο backpressure και σου "αδειαζει" τοτε λογικα θα σου χειροτερεψει η αποδοση πιθανοτατα στις χαμηλες

shido
16-03-09, 12:35
Ποιος σου ειπε οτι ειναι διαφορετικα καζανακια?
http://bmwfans.info/part-18100026767/
Και επειδη το εψαξα πριν το γραψω (ενα μυαλο χειμωνα καλοκαιρι) ολοκληρο το συστημα εξαγωγης (για κουπε ) ειναι ιδιο σε Μ54

YAziDis
16-03-09, 13:01
είναι και το μεσαίο το ίδιο Γιάννη; Δε θα έχω πρόβλημα άμα βάλω μεσαίο τελικό ε;

shido
16-03-09, 13:03
είναι και το μεσαίο το ίδιο Γιάννη; Δε θα έχω πρόβλημα άμα βάλω μεσαίο τελικό ε;

Aπο την πολλαπλη εξαγωγης (γιατι αυτο το πραμα χταποδι δεν το λες) μεχρι πισω δινει ιδιο κωδικο για 320 325 330

YAziDis
16-03-09, 13:42
Ok, άψογος όπως πάντα. Ευχαριστώ Γιάννη :)

KATSAMPOXAKIS
16-03-09, 18:44
εχω μια απορια!
αυτο το χλαπετο που ανοιγοκλοινει πισω στη διπλη εξατμηση στα 6κ γιατι ειναι???

YAziDis
16-03-09, 18:51
Απ'ότι άκουσα απ'τον bmw330vasilis είναι λειτουργία οικονομίας καυσίμου. ΄Τώρα το πως ακριβώς το κάνει ας απαντήσει καλύτερα κάποιος που θα ξέρει ..

bmw330vasilis
16-03-09, 18:57
οταν εισαι με νεκρα σε φαναρι κλεινει κ δουλευει σαν 4κυλινδρο για οικονομια

KATSAMPOXAKIS
16-03-09, 19:03
το ειχα τσεκαρει οπως λες στο νεκρο, ζεστο και κρυο τα αμαξι αλλα δεν δουλευει.
λετε να μη δουλευει και με εχει ξ@@@@@ στις βενζηνες οταν παω κεντρο.

bmw330vasilis
16-03-09, 19:03
παιδες....επειδη η εξατμιση μου ειναι ιδια με του γιαννη...320,323,325,330 φορανε την ιδια,δεν χρειαστηκε να του την δωσω οποτε συνεχιζει να πωλειται για λιγο

KATSAMPOXAKIS
16-03-09, 19:18
εσενα δουλευει το χλαπετο ??
και κατι αλλο haw much??

YAziDis
16-03-09, 19:33
έχει αγγελία ο Βασίλης στο ανταλλακτικά

bmw330vasilis
16-03-09, 19:47
εχω βαλει αγγελια....ωστοσο το κλαπετο δεν δουλευει γιατι τοποθετητθηκε η μπουκα και επρεπε να αφαιρεθει αυτο....!

KATSAMPOXAKIS
16-03-09, 19:53
οπωτε ακυρο.(παντος τα δινεις καλη τιμη)
θα παω να δω παντος γιατι δε δουλευει εμενα μου κανει εντηπωση , εχει ενα σα τυμπανο με ενα σωληνακι που παει μπροστα μαλλον υποπιεση κατι.

shido
16-03-09, 21:06
οταν εισαι με νεκρα σε φαναρι κλεινει κ δουλευει σαν 4κυλινδρο για οικονομια

1)
this flap is for European regulation of exhaust noise. Why they put it on U.S. models I don't know. There is an vacuum line that runs from the engine and applies vacuum to close the valve below around 3000rpm. Check the vacuum line. If the valve is broken you need to replace the muffler if you wish. The valve is sprung open without vacuum. I would put a Golf tee in the vacuum line and tie it back. This devise has no use other than to reduce noise. If it is rattling or causing noise then replace it. Please fill out a follow up survey if this helps you.

bmw330vasilis
16-03-09, 21:09
λαθος μου δλδ γιαννη?για τον θορυβο ειναι μονο??

shido
16-03-09, 21:10
2-3 θεματα που βρηκα ολα ελεγαν για θορυβο

bmw330vasilis
16-03-09, 21:13
νομιζω....οτι εχει να κανει και με την καταναλωση παντως...νομιζω!
τελικα εισαι εγκυκλοπαιδεια ρε μπαγασα!!!!

shido
16-03-09, 21:15
My best friend is Google :)