PDA

Επιστροφή στο Forum : φιλτρα αερα


bmw330vasilis
17-03-09, 00:34
εχει χιλιοσυζητηθει.....τα διαβασα....ρωτησα και μια απο τις εγκυκλοπαιδιες του φορουμ (shido)....ωστοσο βλεπω τις παρακατω υποσχεσεις......+11 περιπου ιππους κλπ.....Δεν θελω λεμε 11 ιππους.....ας ειναι λιγοτεροι...αξιζει τον κοπο και τα εξοδα?

προτεινετε κατι καλυτερο??


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/K-N-FIPK-AIR-INTAKE-00-05-BMW-E46-330I-330CI-330XI_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a570Q7c66Q3a 2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q 3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZite m380100467469QQitemZ380100467469QQptZMotorsQ5fCarQ 5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/K-N-FIPK-AIR-INTAKE-01-05-BMW-E46-330I-330CI-11-5HP_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a570Q7c66Q3a2Q 7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3a 2Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem1 90283619959QQitemZ190283619959QQptZMotorsQ5fCarQ5f TruckQ5fPartsQ5fAccessories

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-K-N-Performance-Air-Filter-E46-X3-Z4_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a570Q7c66Q3a2Q7 c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3a2 Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem17 0293177748QQitemZ170293177748QQptZMotorsQ5fCarQ5fT ruckQ5fPartsQ5fAccessories

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/K-N-FIPK-AIR-INTAKE-KIT-BMW-00-05-E46-330-11HP-57-1001_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a570Q7c66Q3a2 Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3 a2Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem 230331614064QQitemZ230331614064QQptZMotorsQ5fCarQ5 fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

τι να παρω....ή να μην παρω??

xaros
17-03-09, 01:08
αν ειναι να βαλεις βαλε το τελευταιο.
αν και διαφορετικο μοντελο-διαφορετικο μοτερ εχει το αντιστοιχο ο lil mike στο δικο του(με μεταλικη θερμοασπιδα-οχι ανθρακονηματινη οπως το δικο σου μοντελο)και πιστεψε με κανει δουλεια

manos----
17-03-09, 01:22
μανος Ζ4 συνφονο κι εγω για το τελεφτεο,
αν εβγαζε και για το δικο μου θα το εβαζα με κλειστα ματια,
για περισοτερες πληροφοριες στο www.knfilters.com

george kaleas
17-03-09, 02:59
παιδια +11 απο φιλτρο πολα δεν ειναι???
αντε και εξατμιση και παλη....

mo328i
17-03-09, 07:24
+11 ειναι πολλα οντως ,,, θα αναπνεει το αυτοκινητο καλυτερα θα ακουγεται καλυτερα και αντε να παει λιγο καλυτερα απο πριν,οποτε βαλτο καλο θα κανει!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ
17-03-09, 07:30
Μια απορια παιδια, με τα ''ανοιχτα'' φιλτρα, που η μπαινουν στο μαμα φιλτροκουτι η οχι δεν υπαρχει προβλημα με το ΜΑΦ?

bmw330vasilis
17-03-09, 08:02
μαζι με την ερωτηση του Γιαννη....ξερετε να μου πειτε αν θα κανει πολυ θορυβο το αμαξι γιατι δεν το θελω και πολυ κατι τετοιο!!

ermis1975
17-03-09, 08:13
Ειχα βάλει ΚΝ στη compact E46. Φιλτροχοάνη μέσα στο φιλτροκούτι. Αλλαξε λίγο ο ήχος. Δεν είδα καμία διαφορά (θα την καταλάβαινα γιατί ήταν...1.6). Αυτό που ψιλοπαρατήρησα ήταν να τσιμπάει η κατανάλωση λίγο παραπάνω.
Στο διαγνωστικό βγάζει λάθος στη ποσότητα αέρα! οπότε τους λές οτι έχεις φίλτρο ΚΝ και να μη πειράξουν τίποτα. Τώρα αν στα πιό καινούρια ανάβει και κανένα λαμπάκι στο ταμπλό δε ξέρω.

gyiama
17-03-09, 09:24
μαζι με την ερωτηση του Γιαννη....ξερετε να μου πειτε αν θα κανει πολυ θορυβο το αμαξι γιατι δεν το θελω και πολυ κατι τετοιο!!

απο φιλο που εχει αλλαξει 100 φιλτροχοανες κλπ απο θεμα θορυβου για τις 3 πρωτες θα εχεις αλλα οχι αμαν εφοσων μπαινουν μεσα στο μαμα φιλτροκουτι!!! αλλα για την τελευταια απιλογη ειναι το μονο σιγουρο οτι απο θορυβο θα εχεις και μπολικο μαλιστα!!!!!!

E36 RULES!!
17-03-09, 09:31
O μεγαλύτερος λόγος που εχεις αυξημένη κατανάλωση ειναι γιατι εστω και ασυναίσθητα, πας το αμάξι στις ψηλές γιατι θέλεις να ακούς... Εδω ειδα εγω κατανάλωση με debaffled φιλτροκούτι χιχι :D

Christos 330i ///M
17-03-09, 09:33
Ειχα βάλει ΚΝ στη compact E46. Φιλτροχοάνη μέσα στο φιλτροκούτι. Αλλαξε λίγο ο ήχος. Δεν είδα καμία διαφορά (θα την καταλάβαινα γιατί ήταν...1.6). Αυτό που ψιλοπαρατήρησα ήταν να τσιμπάει η κατανάλωση λίγο παραπάνω.
Στο διαγνωστικό βγάζει λάθος στη ποσότητα αέρα! οπότε τους λές οτι έχεις φίλτρο ΚΝ και να μη πειράξουν τίποτα. Τώρα αν στα πιό καινούρια ανάβει και κανένα λαμπάκι στο ταμπλό δε ξέρω.



ΚΝ σε 46 ; ; ;

Για ποιον λογο ρε φιλε ; ; ;

Δεν ειναι saxorallo . . .

Οχι δεν ειμαι κομπλεξικος απλα μου κανει εντυπωση . . .

Περα του οτι δεν προσφερει τπτ περα του οτι ειναι αντιαισθητικο σε ολα (ματι ηχο κτλ) . . .

Θα προτημουσα μια εξατμηση 2χ76 κοντο μακρυ με ενα χαλαρο μπασο και ολα θα ηταν μια

χαρα (βλεπε Geoμπουζουκατακτητς). . .

Ετσι κ αλλιως απο ενα 316 δν μπορουμε να παρουμε την δυναμη που θελουμε . . .

Στο 36αρι που ειχα 316 κοντεψα μεχρι και μοτερ να ανοιξω για να γινει 120 αλογα αλλα

ευτηχως . . .

Μην παρεις τιποτα στραβα συζητηση κανουμε . . .

ΓΙΑΝΝΗΣ
17-03-09, 09:36
Απο θεμα συμβατοτητας ομως τι γινεται, αναβουν λαμπακια....

Christos 330i ///M
17-03-09, 09:47
Απο θεμα συμβατοτητας ομως τι γινεται, αναβουν λαμπακια....

Γιαννη δν νομιζω ρε φιλε . . .

Αν βαλεις ενα σωστο τελικο (SS) με ενα σωστο φιλτρο (ITG) για το συγκεκριμενο

κινητηρα . . .

Δεν πιστευω να εχεις καποιο προβλημα . . .

ΓΙΑΝΝΗΣ
17-03-09, 09:49
Γιαννη δν νομιζω ρε φιλε . . .

Αν βαλεις ενα σωστο τελικο (SS) με ενα σωστο φιλτρο (ITG) για το συγκεκριμενο

κινητηρα . . .

Δεν πιστευω να εχεις καποιο προβλημα . . .

Χρηστο τι ειναι το (SS) ΚΑΙ ΤΟ (ITG)??
Σορυ.....:sleeping:

Christos 330i ///M
17-03-09, 09:50
Χρηστο τι ειναι το (SS) ΚΑΙ ΤΟ (ITG)??
Σορυ.....:sleeping:

Supersprint . . .

ITG φιλτρο . . .

bmw330vasilis
17-03-09, 09:51
το ss το βαλαμε χρηστο.....για itg pοιο εννοεις και τι ειναι?

Christos 330i ///M
17-03-09, 09:57
το ss το βαλαμε χρηστο.....για itg pοιο εννοεις και τι ειναι?

Στο 330 Βασιλη καλη ωρα οπως εχεις εσυ . . .

Ειχα δοκιμασει πολλα φιλτρα green.kn,simota,jr . . .

Εκει που ειδα διαφορα και δν το πιστευα οσο κουλο ακουγεται αυτο ηταν στο ITG . . .

bmw330vasilis
17-03-09, 09:58
εχεις κανα κωδικο να το δουμε....κανα λινκ.....τιμη ισως??
κανει θορυβο?
ευχαριστω ρε χρηστο



Στο 330 Βασιλη καλη ωρα οπως εχεις εσυ . . .

Ειχα δοκιμασει πολλα φιλτρα green.kn,simota,jr . . .

Εκει που ειδα διαφορα και δν το πιστευα οσο κουλο ακουγεται αυτο ηταν στο ITG . . .

Christos 330i ///M
17-03-09, 10:06
εχεις κανα κωδικο να το δουμε....κανα λινκ.....τιμη ισως??
κανει θορυβο?
ευχαριστω ρε χρηστο


Δεν ειναι τιποτα ρε φιλε ενα φιλτρο που μπαινει μεσα στο ιδιο φιλτροκουτι . . .

Νομιιζω γυρω στα 120 ευρα κανει καπου εκει . . .

Θορυβο στα ψηλα γουργουριζε καπως . . .

Μην ευχαρηστεις για τιποτα γι'αυτο ειναι το φορουμ . . .

ermis1975
17-03-09, 10:26
Βασικά αυτό που είχα βάλει δε φαινότανε!! Μπαίνει μέσα στο φιλτροκούτι και είναι σχεδόν ίδιο με το εργοστασιακό (και εργοστασιακό φιλτοχωανη φόραγε μέσα στο κουτί (απλά ήταν απο χαρτί και δεν ανέπνεε). Το έβαλα απλά για να δώ αν κάνει κάτι, μιας και δεν είχε διαφορά στο μάτι, στο αυτί σχεδόν ανύπαρκτη! ούτε στις υψηλές στροφές το καταλάβαινε κανείς! Και φυσικά το φύσαγα κάθε τόσο και δε το άλλαζα. Η κατανάλωση είχε ανέβει μετρημένη σε ταξίδι τελείως χαλαρό 100-120 χλμ 2 λίτρα παραπάνω!

zaharias
17-03-09, 11:33
Εαν το φιλτρο μπαινει μεσα στο μαμα φιλτροκουτι, δηλαδη στην ουσια γινεται αντικατασταση του χαρτινου εργοστασιακου, δεν υπαρχει προβλημα με το θορυβο...
Αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι το λαδωμα του φιλτρου (το οποιο γινεται απαραιτητα μετα απο καθε καθαρισμα)... Δεν θελει υπερβολικο λαδωμα γιατι αυτο ειναι που αχρηστευει το maf...

kplc16
17-03-09, 14:19
ΚΝ σε 46 ; ; ;

Για ποιον λογο ρε φιλε ; ; ;

Δεν ειναι saxorallo . . .

Οχι δεν ειμαι κομπλεξικος απλα μου κανει εντυπωση . . .

Περα του οτι δεν προσφερει τπτ περα του οτι ειναι αντιαισθητικο σε ολα (ματι ηχο κτλ) . . .

Θα προτημουσα μια εξατμηση 2χ76 κοντο μακρυ με ενα χαλαρο μπασο και ολα θα ηταν μια

χαρα (βλεπε Geoμπουζουκατακτητς). . .

Ετσι κ αλλιως απο ενα 316 δν μπορουμε να παρουμε την δυναμη που θελουμε . . .

Στο 36αρι που ειχα 316 κοντεψα μεχρι και μοτερ να ανοιξω για να γινει 120 αλογα αλλα

ευτηχως . . .

Μην παρεις τιποτα στραβα συζητηση κανουμε . . .

θα συμφωνησω με το Χρηστο
σε saxo και rallie παιζει μια μικρη αυξηση ιποδυναμης.
ΚΝ δοκιμασα στο almera της γυναικας μου πεταμενα λεφτα
Μονο ηχο.
Για BMW το δοκιμασε γειτονας και ξαναεβαλε το εργστασιακο.
Συμπερασμα μακρια

E36 RULES!!
17-03-09, 14:22
Τα saxoραλλα παιρνουν αρκετα αλογα λογω κακοσχεδιασμενης εισαγωγής απο τη μαμά τους... Γι'αυτο μολις την απελευθερωσεις λιγο παιρνουν μπολικα αλογακια ;)

VanVIC
17-03-09, 14:55
Βασίλη εγώ απ'την πλευρά μου έχω δοκιμάσει -μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι- αντίστοιχο panel filter K&N αλλά και BMC.
Θα΄λεγα οτι το BMC το ένιωθα λίγο καλύτερο σε απόδοση και αυτό ίσως να οφειλόταν στο ήταν λιγότερο "λιπαρό" (εκ προδιαγραφής) απο το αντίστοιχο K&N.

Κάποια στιγμή και την λύση με το γνωστό carbon "βαρελάκι" της BMC για το οπο΄΄ιο πολύς κόσμος (ακόμα και μηχανικοί) λένε τα καλύτερα αλλά με "συμάζεψε" ο shido που το είχε δοκιμάσει και το επέστρεψε επειδή όχι μόνο δεν "βοηθούσε" αλλά τον "μπέρδευε" κιόλας.
Περίεργο πράμα το vanos...

Eπίσης μεγάλη φήμη έχει και η gruppeM αλλά οι υλοποιήγσεις της είναι πολύ ακριβές για αυτό που "πρεσβέυουν" οτι προσφέρουν.

Η επιλογή δική σου...

sswift13
17-03-09, 16:35
Παίδες, να πω και εγώ την εμπειρία μου από φίλτρο K&N μέσα στο μαμά φιλτροκούτι. Με το που έγινε η τοποθέτηση, είχα την εντύπωση ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Το αυτοκίνητο δεν ξεκινούσε με πρώτη, είχε χάσει την σπιρτάδα του, και γενικά φαινόταν "νεκρό", ιδιαίτερα χαμηλά. Μιλάω για Ε36 318is M44. Επίσης οι ρεπρίζ ήταν για κλάματα, συν το ότι είδα και λίγο "τσιμπημένη" κατανάλωση. Σε "μπακάλικη" μέτρηση (με ρολόι χεριού) στα 80-120 ή 140 (δεν θυμάμαι καλά), είχα 3-4" διαφορά!!!! (πιο αργός με το φίλτρο). Σε ανοίγματα δε που έκανα με τον Bilparas που έχει και αυτός 318is (Μ42), επιβεβαιώθηκε η υποψία μου.
Εν ολίγοις, το φίλτρο στο ΔΙΚΟ ΜΟΥ αυτοκίνητο, δεν δουλεύει. Ίσως να θέλω πρόγραμμα, ίσως η εισαγωγή του Μ44 (που είναι εντελώς διαφορετική από το Μ42, καθώς ο σωλήνας που τραβάει αέρα από το περιβάλλον, κάνει μια αρκετά μεγάλη διαδρομή, καθώς περνάει πάνω από το βεντιλατέρ και καταλήγει από την άλλη μεριά) να μην είναι καλοσχεδιασμένη. Το συμπέρασμα είναι πως σε κάθε αυτοκίνητο συμπεριφέρεται διαφορετικά.
Η κατάληξη είναι το φιλτράκι να "αναπαύεται" στο γκαράζ.

Σημείωση: Εάν κάποιος ενδιαφέρεται για K&N φίλτρο για Μ44, τότε ΠΡΙΝ αγοράσει, ας περάσει μία βόλτα να δοκιμάσει το δικό μου, ώστε να βγάλει τα συμπεράσματά του. Κρίμα να δώσει το κατοσταρικάκι και στην συνέχεια να το "ξεκουράζει" στην αποθήκη του ...

shido
17-03-09, 18:14
Βασίλη εγώ απ'την πλευρά μου έχω δοκιμάσει -μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι- αντίστοιχο panel filter K&N αλλά και BMC.
Θα΄λεγα οτι το BMC το ένιωθα λίγο καλύτερο σε απόδοση και αυτό ίσως να οφειλόταν στο ήταν λιγότερο "λιπαρό" (εκ προδιαγραφής) απο το αντίστοιχο K&N.

Κάποια στιγμή και την λύση με το γνωστό carbon "βαρελάκι" της BMC για το οπο΄΄ιο πολύς κόσμος (ακόμα και μηχανικοί) λένε τα καλύτερα αλλά με "συμάζεψε" ο shido που το είχε δοκιμάσει και το επέστρεψε επειδή όχι μόνο δεν "βοηθούσε" αλλά τον "μπέρδευε" κιόλας.
Περίεργο πράμα το vanos...
Eπίσης μεγάλη φήμη έχει και η gruppeM αλλά οι υλοποιήγσεις της είναι πολύ ακριβές για αυτό που "πρεσβέυουν" οτι προσφέρουν.

Η επιλογή δική σου...

O Maf:bigthumb:

bmw330vasilis
17-03-09, 18:22
α ρε σιντο......τι κανουμε τωρα....τι λες εσυ για ITG??στο μαμα φιλτροκουτι?

E36 RULES!!
17-03-09, 18:38
Aφου δεν θα δουλεψουν και τσαμπα λευτα θα ειναι, ασ'το μαμα επανω... bmw ειναι, δν ειναι psa να παρεις αλογα απο ενα φιλτρο....

bill987
17-03-09, 18:54
Aφου δεν θα δουλεψουν και τσαμπα λευτα θα ειναι, ασ'το μαμα επανω... bmw ειναι, δν ειναι psa να παρεις αλογα απο ενα φιλτρο....

Έτσι ακριβώς Βασίλη, πεταμένα λεφτά!!

Κάνε κράτει για ESS!!!!:dance::dance:

YAziDis
17-03-09, 19:04
Προσωπικά και εγώ έχω ακούσει πως για Bmw είναι καλύτερα να κρατήσεις το μαμά φίλτρο... Δεν κάνουν τα αλλα καλή δουλειά..

leyteris
17-03-09, 20:57
φιλε βασιλη εαν βαλεις ΚΝ μεσα στο φιλτροκουτι ειναι ΟΚ.Τωρα η φιλτροχοανη δεν προκειται να σου δωσει 11 ιππους (4 ιππους δινει εξακριβωμενο) και να ξερεις θα κανει θορυβο.Την ειχαμε βαλει σε ε46 320 και εκανε θορυβο και ασε που οταν ρουφαγε ζεστο αερα απο το μηχανοστασιο το αμαξι σερνοτανε

bmw330vasilis
17-03-09, 21:01
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=137667&highlight=helene+filter+dyno

μαλλον στο μαμα θα μεινω!!

KATSAMPOXAKIS
17-03-09, 21:22
γυρευε τη δουλια σου...
θα σε τρελανει στις βενζηναδες..
εβαλα και εγω ελευθερο αποτελεσμα = 000

shido
17-03-09, 21:24
εχει διαφορα στις υψηλες

KATSAMPOXAKIS
17-03-09, 21:29
εχει διαφορα στις υψηλες

αξιζει η διαφορα γιαυτα που καταπινει?:scratchch

bmw330vasilis
17-03-09, 21:31
ποιο θεωρεις καλυτερο απο ολα ρε γιαννη εσυ που ξερεις και τα διαβαζεις??



εχει διαφορα στις υψηλες

shido
17-03-09, 21:42
δεν εχει και καμια τρελη διαφορα στην καταναλωση.,
Βασιλη δεν ξερω ποιο ειναι το καλυτερο
Εγω εχω ενα Κ&Ν μεσα στο φιλτροκουτι και ειμαι ευχαριστημενος
Μπορεις να κοιταξεις επισης το bmw performance airbox που ειναι πολυ πολυ καλο και ειδικα στα πολλα χιλιομετρα.ΣΚουπα ειναι ουσιαστικα και με αλλο σχημα το φιλτρο
Βεβαια ακριβο....

leyteris
17-03-09, 21:47
δεν εχει και καμια τρελη διαφορα στην καταναλωση.,
Βασιλη δεν ξερω ποιο ειναι το καλυτερο
Εγω εχω ενα Κ&Ν μεσα στο φιλτροκουτι και ειμαι ευχαριστημενος
Μπορεις να κοιταξεις επισης το bmw performance airbox που ειναι πολυ πολυ καλο και ειδικα στα πολλα χιλιομετρα.ΣΚουπα ειναι ουσιαστικα και με αλλο σχημα το φιλτρο
Βεβαια ακριβο....

νομιζω οτι κανει 700ευρω

shido
17-03-09, 21:57
νομιζω οτι κανει 700ευρω

Αν το παρεις απο Ελλαδα +ΦΠΑ.

Το ειχα παρει χειμωνα του 2007

bmw330vasilis
17-03-09, 22:06
για να το δωσες δεν κανει τιποτα ε??????



Αν το παρεις απο Ελλαδα +ΦΠΑ.

Το ειχα παρει χειμωνα του 2007

shido
17-03-09, 22:07
για να το δωσες δεν κανει τιποτα ε??????

η Bmw το δινει για 4-5 αλογα
το βγαλα γιατι .........
:ices_ange:ices_ange

Geo_3D
17-03-09, 22:08
ΚΝ σε 46 ; ; ;

Για ποιον λογο ρε φιλε ; ; ;

Δεν ειναι saxorallo . . .

Οχι δεν ειμαι κομπλεξικος απλα μου κανει εντυπωση . . .

Περα του οτι δεν προσφερει τπτ περα του οτι ειναι αντιαισθητικο σε ολα (ματι ηχο κτλ) . . .

Θα προτημουσα μια εξατμηση 2χ76 κοντο μακρυ με ενα χαλαρο μπασο και ολα θα ηταν μια

χαρα (βλεπε Geoμπουζουκατακτητης). . .

Ετσι κ αλλιως απο ενα 316 δν μπορουμε να παρουμε την δυναμη που θελουμε . . .

Στο 36αρι που ειχα 316 κοντεψα μεχρι και μοτερ να ανοιξω για να γινει 120 αλογα αλλα

ευτηχως . . .

Μην παρεις τιποτα στραβα συζητηση κανουμε . . .

Και ποιος σου ειπε οτι ο Geoμπουζουκατακτητης :p: εκτος απο την εξατμιση,δεν φοραει και ελευθερο φιλτρο????

shido
17-03-09, 22:09
ειναι σκετη παραπληροφορηση ο κερατας....ποιος ξερει που εχει το μυαλο του

leyteris
17-03-09, 22:18
παρενεργεια απο φιλτρο ελευθερας στο φιλτροκουτι.Οταν ανοιγα μεχρι 200χλμ ολα ΟΚ.Μετα τα 200 εκανε διακοπες και δεν ανεβαζε.Οταν εβαλα το χαρτινο φιλτρο του εργοστασιου μετα τα 200 ανεβαζε κανονικα.Προφανως μπερδευε το MAF απο υπερβολικη ποσοτητα αερα

agrotis328
17-03-09, 22:28
εγω εχω το τελευταιο που δειχνεις και μπορω να σου πω οτι κανει τρελο θορυβο στο τερμα γκαζι σε σημειο που ειναι κουραστικο,το εβγαλα δυο φορες και εβαλα τον παπα με kn ελευθερο αλλα εχασε τοσο πολυ το αυτοκινητο που προτιμω την χοανη

kostase28
17-03-09, 22:56
Βρε Βασιλη 3.000 εχεις τι το θες το φιλτρο? Σιγα την διαφορα που θα δεις,Ας το οπως ειναι και γευσου το διαμαντι οπως ειναι απο την μαμα του

m-power_01
17-03-09, 23:12
Το αυτοκινητο σου φοραει μια αρκετα καλοσχεδιασμενη εργοστασιακη ''σκουπα'' αυτο σημαινει οτι στα πολλα λειτουργει με καποια υπερπιεση (μια σουπερ μινι υπερτροφοδοτηση) αρα γιατι να βαλεις μια χοανη και να χασεις αυτο που καποιοι σου χαρισαν απλοχερα???
Αρα η βαζεις μια εισαγωγη αλλη gruppe m performance κλπ (αλλα δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο ...εχεις ξεζουμισει το μοτερ απο παντου και θες το μεγιστο?? ή κανεις την οικονομικη λυση του aftermarket panel στο εργοστασιακο φιλτροκουτι!
Θα κανεις και αποσβεση...καποια στιγμη.
Δεν μπορω να καταλαβω πως εχετε προβλημα με το μαφ??? οταν βαζουν ess γιατι δεν εχει προβλημα που περναει μεσα αερα παναγια βοηθα με απειρους στροβιλισμους???? (για την ιστορια να πουμε οτι το μαφ ειναι 3baro ) αρα μηδεν προβλημα! μονο λιγη προσοχη με το λαδι , δεν φτιαχνουμε σαλατα!!
ο μονος λογος που δεν βαζουν οι κατασκευαστες φιλτρα καλυτερα ειναι η φασαρια , το κοστος και η ευκολια συντηρησης! Επισης η αυξημενη καταναλωση ειναι ενας μυθος!!! μονο στο τερμα ανοιγμα θα εχει καποια μικρη διαφορα...
αυτα ελπιζω να μην κουρασα

shido
17-03-09, 23:19
πριν βαλω το bmq performance ειχα δοκιμασει ενα Bmc βαρελακι με αποτελεσμα να μπερδευει το αμξι πολυ.Οπως επισης να "κλωτσαει" στις χαμηλες.(κομπιασμα και μετα εδινε δυναμη)
αυτο δεν ειναι απο τον μαφ?

race535
17-03-09, 23:21
παρενεργεια απο φιλτρο ελευθερας στο φιλτροκουτι.Οταν ανοιγα μεχρι 200χλμ ολα ΟΚ.Μετα τα 200 εκανε διακοπες και δεν ανεβαζε.Οταν εβαλα το χαρτινο φιλτρο του εργοστασιου μετα τα 200 ανεβαζε κανονικα.Προφανως μπερδευε το MAF απο υπερβολικη ποσοτητα αερα

Δεν μπερδευε το ΜΑF.Οταν το ΜΑF δωσει λαθος ενδειξεις στον εγκεφαλο τοτε αυτος λαμβανει υποψιν του τις ενδειξεις του ποτενσιομετρου για να συνεχισει να δουλευει σωστα το μοτερ.Συνηθος τα μπερδεματα γινονται απο ελειψη καυσιμου σε τοσο μεγαλες ταχυτητες.
Ο παρα πολυς αερας θελει και το αναλογο καυσιμο,που δυστηχος δεν υπαρχει απο ενα γνησιο ρυθμιστη πιεσης καυσιμου.
Πιο ολοκληρωμενη δουλεια ειναι με ενα πολυ ελευθερο φιλτρο να μπαινει και ενας μεγαλυτερος ρυθμιστης πιεσης καυσιμου η καποιος (ρυθμιζομενος σε Bar) ρυθμιστης πιεσης ετσι ωστε να μην πνιγετε το μοτερ.

m-power_01
17-03-09, 23:33
φιλε shido απο που επαιρνε αερα??? (ειδες οτι απεριψα κατευθειαν τις χοανες, κατι τετοια περιστατικα ειναι ο λογος)

bmw330vasilis
18-03-09, 09:20
πριν βαλω το bmq performance ειχα δοκιμασει ενα Bmc βαρελακι με αποτελεσμα να μπερδευει το αμξι πολυ.Οπως επισης να "κλωτσαει" στις χαμηλες.(κομπιασμα και μετα εδινε δυναμη)
αυτο δεν ειναι απο τον μαφ?

Δεν μπερδευε το ΜΑF.Οταν το ΜΑF δωσει λαθος ενδειξεις στον εγκεφαλο τοτε αυτος λαμβανει υποψιν του τις ενδειξεις του ποτενσιομετρου για να συνεχισει να δουλευει σωστα το μοτερ.Συνηθος τα μπερδεματα γινονται απο ελειψη καυσιμου σε τοσο μεγαλες ταχυτητες.
Ο παρα πολυς αερας θελει και το αναλογο καυσιμο,που δυστηχος δεν υπαρχει απο ενα γνησιο ρυθμιστη πιεσης καυσιμου.
Πιο ολοκληρωμενη δουλεια ειναι με ενα πολυ ελευθερο φιλτρο να μπαινει και ενας μεγαλυτερος ρυθμιστης πιεσης καυσιμου η καποιος (ρυθμιζομενος σε Bar) ρυθμιστης πιεσης ετσι ωστε να μην πνιγετε το μοτερ.

ο shido λεει οτι μπερδευε χαμηλα ομως.....εσυ μιλας για μπερδεματα σε ψηλες ταχυτητες λογω καυσιμου/.......τι παιζει ρε παιδια απο τα δυο??:smashtard

shido
18-03-09, 09:33
φιλε shido απο που επαιρνε αερα??? (ειδες οτι απεριψα κατευθειαν τις χοανες, κατι τετοια περιστατικα ειναι ο λογος)

πισω απο το φαναρι.ΟΠως το εδειχνε στο site τις Bmc

shido
18-03-09, 09:33
ο shido λεει οτι μπερδευε χαμηλα ομως.....εσυ μιλας για μπερδεματα σε ψηλες ταχυτητες λογω καυσιμου/.......τι παιζει ρε παιδια απο τα δυο??:smashtard

Για διαφορετικα πραγματα μιλαμε ομως

race535
18-03-09, 12:17
ο shido λεει οτι μπερδευε χαμηλα ομως.....εσυ μιλας για μπερδεματα σε ψηλες ταχυτητες λογω καυσιμου/.......τι παιζει ρε παιδια απο τα δυο??:smashtard

Καθε κινητηρας εχει διαφορετικες λειτουργιες και συνεπως μια βελτιωση την αντιλαμβανεται αλλιως.
Ασχολουμε εδω και παρα πολλους μηνες με φιλτρα και φιλτροκουτια για το δικο μου αυτοκινητο και να σου πω την αληθεια ακομα δεν εχω βγαλει ακρη.Δεν ειμαι ακομα 100% σιγουρος και για τις δικες μου βελτιωσεις.Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι στουμπονωντας τον κινητηρα με αερα ετσι αερα πατερα δεν ειναι σωστο.Ο επιπλεον αερας που μπαινει πρεπει να εκμεταλλευεται και σωστα.Αν λαβουμε υποψιν τις αρχες λειτουργιας ενος κινητηρα πρεπει να λαβουμε υποψιν και το σωστο μιγμα.
Οι δυσλειτουργιες που προκαλουνται απο την τοποθετηση ενος ελευθερου φιλτρου ειναι παρα πολλες και τις περισσοτερες φορες εχουν και πολλα μυστικα!!!
Μπορει να μπερδευει το μοτερ λογω ελειψης καυσιμου η ακομη και να στενοχωριεται απο πολλους στροβιλισμους μεσα στις σωληνωσεις που προκαλουνται απο αλογιστη ποσοτητα αερα,μπορει σε πολυ υψηλες ταχυτητες λογω μεγαλης ταχυτητας του αερα,αυτος να υγροποιηται μεσα στους θαλαμους εισαγωγης.
Χρειαζεται κατ εμε υπερβολικη μελετη βαζοντας ενα φιλτρο και πολλες δοκιμες που συνηθως δεν ειναι φτηνες.
Θελει μετρηση καυσαεριων,μαζας αερα,θερμοκρασια αερα,ποσοτητα και πιεση καυσιμου,ισως αναλογη ρυθμιση του εγκεφαλου μετρηση ιπποδυναμης σε δυναμομετρο και μετα αν ολα δεν πανε καλα ξανα παλι δοκιμες,
το μηκος και η εσωτερικη επιφανεια του σωληνα,μικροτερο η μεγαλυτερο;;; η διαμετρος του σωληνα,να μεινει η ιδια η να μεγαλωσει;;τοποθετηση του φιλτρου πως και που; εξαγωγη;;;
Να φανταστεις οτι στην Φορμουλα 1 τα περισσοτερα λεφτα σπαταλουνται στην εξεληξη της εισαγωγης οποτε εχουμε μπει σε μεγαλες λεπτοδουλειες χωρις να εχουμε και πολλες γνωσεις.
Παντως το ρητο *Βαλε ενα φιλτρο και θα πηγαινει καλυτερα* μου φαινεται πλεον πολυ κομπογιανητικο:nono:

bmw330vasilis
18-03-09, 13:38
μου χετε κανει την καρδια περιβολι με το φιλτρο!!

Christoforos
18-03-09, 13:46
eγω παντως ρε παιδια τοσα χρονια βαζω σε ολα τα αυτοκιντηα μου φιλτρο K/N και δν εχω κανενα προβλημα

giannis 116
18-03-09, 14:54
Να σας πω και τη δικη μου εμπειρεια με φιλτρο. Εβαλα K&N πιο ελευθερο στο μαμα φιλτροκουτι και ειδα αυξηση της καταναλωσης, χωρις απαραιτητα να το δουλευω ψηλοτερα και καμια αισθητη βελτιωση.Μετα απο λιγους μηνες χρησης ειχα μπερδεματα στο ρελαντι και κομπιασματα εν κινησει και αναμμα check engine. Το πηγα συνεργειο και η διαγνωση εδειξε βρωμικο MAF sensor. Ο μηχανικος μου ειπε οτι μαλλον φταιει το πιο ελευθερο φιλτρο που δε φιλτραρει και τοσο καλα τον αερα με αποτελεσμα να γεμιζει ο MAF σκονη γρηγορα. Αφου μου τον καθαρισε τον αισθητηρα απο τοτε ολα καλα. Τωρα ισως να εφταιγε και το οτι τ αμαξι ειχε παρα πολλα χιλιομετρα αλλα ποτε δε ξερεις.

KATSAMPOXAKIS
18-03-09, 17:46
αυτο που κερδιζεις ειναι λιγη αρπα παραπανω στα λιγα. στα πολλα χανεις λογο υπερβολικου αερα στη εισαγωγη.
ειχα κανει δοκιμη σε ενα ε36 316 που ειχα βγαζοντας τελειος το φιλτρο αερα και σας πληροφορω οτι εχανε τουλαχιστον 20 χιλ. τελικη.+ εξτρα βενζηνες.

m-power_01
18-03-09, 19:09
Εχει δοκιμασει κανεις ενα σπρει που βγαζει η turner motorport για καθαρισμο του maf ?

moumtzisa
18-03-09, 20:08
Η ΚΝ στο site της υποστηρίζει ότι όχι αύξηση κατανάλωσης δεν έχεις αλλά έχεις και μείωση γιατι το αμάξι δεν πνίγεται στην αναρόφηση. Στο ίδιο site επίσης αν βάλεις το μοντέλο του BMW που έχεις ή το Part number του φίλτρου τότε σου δίνει το αντιστοιχό συμβατό προιόν της.
Αφού εγγυάται την συμβατότητα και την απόδοση του κινητήρα γιατί το αμάξι του φίλου Λευτέρη (αν δεν κάνω λάθος) του έκανε τσαλιμάκια πάνω από τα 200?
Μήπως ό κάθε επιτίδιος κ@βλ@μ@νος μηχανικός ή βελτιωτης χώνει μες τα αμάξι κάτι το οποίο δεν είναι συμβατο με το τουτού μας?
Εγώ για το 318ci 2000cc 143hp (με superchips) μπήκα μέσα στην ΚΝ η οποία μου έδειξε ως συμβατο το E-2232. Επίσης για οποια προβλήματα έχεις επικοινωνείς με e-mail με την τεχνική υποστήριξη. Εγώ θα πρότεινα ο Λευτέρης να κάνει μια προσπαθεια και να τους πεί τι έβαλε (part number) και τι προβλήματα έχει.
Προσωπικά νομίζω ότι η ΚΝ ούτε χθεσινή είναι ούτε μαγαζάκι. Έχει εμπειρία άρα έχει και τις απαντήσεις.

z3 2.2
18-03-09, 21:08
αν θελετε τη γνωμη μου ως μηχανικος η πιο σωστη λυση για ενα νορμαλ μοτερ ειναι το ελευθερο φιλτρο μεσα στο κουτι.για αρχη κανει πολυ καλυτερο φιλτραρισμα.δεν κανει τη βαβουρα της χωανης που κουραζει ειδικα απο μεγαλου κυβισμου μοτερ και τελος δινει και μια καλυτερη αναπνοη στο συστημα εισαγωγης.σιγουρα σε συνδιασμο με αναβαθμισμενο συστημα εξατμισης και καποιο βελτιωτικο προγραμμα κανει δουλεια,αλλα απο μονο του ειναι απλα μια πολυ καλη κινηση για να βοηθησουμε λιγο την αναπνοη του μοτερ μας.Βασιλη το φιλτρο μεσα στο κουτι ειναι η πιο σωστη λυση,για μενα τα υπολοιπα ειναι λιγο "πεταμενα" λεφτα

bmw330vasilis
18-03-09, 21:17
αρα προτεινεις οχι το μαμα αλλα ενα καλυτερο μεσα στο κουτι?
ποιο??


αν θελετε τη γνωμη μου ως μηχανικος η πιο σωστη λυση για ενα νορμαλ μοτερ ειναι το ελευθερο φιλτρο μεσα στο κουτι.για αρχη κανει πολυ καλυτερο φιλτραρισμα.δεν κανει τη βαβουρα της χωανης που κουραζει ειδικα απο μεγαλου κυβισμου μοτερ και τελος δινει και μια καλυτερη αναπνοη στο συστημα εισαγωγης.σιγουρα σε συνδιασμο με αναβαθμισμενο συστημα εξατμισης και καποιο βελτιωτικο προγραμμα κανει δουλεια,αλλα απο μονο του ειναι απλα μια πολυ καλη κινηση για να βοηθησουμε λιγο την αναπνοη του μοτερ μας.Βασιλη το φιλτρο μεσα στο κουτι ειναι η πιο σωστη λυση,για μενα τα υπολοιπα ειναι λιγο "πεταμενα" λεφτα

z3 2.2
18-03-09, 21:41
ενα k&n νομιζω Βασιλη μου ειναι η καλυτερη επιλογη.και γω αυτο φοραω.

m-power_01
20-03-09, 01:10
εγω σε καποιες δοκιμες που κοιταζα πιο αποδοτικο φαινοταν το γκριν ...το οποιο και εβαλα ! Δεν μπορω να ξερω αν ειναι το καλυτερο , αλλα ειμαι ευχαριστημενος. Πιστευω οτι οποιο απο τα 2 βαλλεις γκριν η κν δεν θα χασεις τα λεφτα σου .Αυτα τα δυο τα εχω βαλει σε αρκετα μοτερακια και δεν ειχε κανενα προβλημα...

gian325
20-03-09, 08:55
Εγω Βασιλη φοραω το ΚΝ στο φιλτροκουτι και ειμαι μια χαρα ουτε θορηβος ουτε τιποτα,
πιστευω ειναι μια πολυ καλη επιλογη
Μπορεις να το δεις αμα θελεις!
και να το δοκιμασεις αν ταιριαζει που νομιζω ταιριαζει!

bmw330vasilis
20-03-09, 09:02
φιλε το να το δω......δεν νομιζω οτι λεει και πολλα...αλλωστε κρυμμενο στο κουτι θα ναι!!οσον αφορα να το δοκιμασω...νομιζω οτι θα στο στερησω για καποιες μερες γιατι με μια βολτα δεν νομιζω να καταλαβω και πολλα....αρα δεν λεει...να σαι καλα παντως.....ο λογος μου με χορτασε!!!!





Εγω Βασιλη φοραω το ΚΝ στο φιλτροκουτι και ειμαι μια χαρα ουτε θορηβος ουτε τιποτα,
πιστευω ειναι μια πολυ καλη επιλογη
Μπορεις να το δεις αμα θελεις!
και να το δοκιμασεις αν ταιριαζει που νομιζω ταιριαζει!

BMW-Racing
20-03-09, 11:46
οταν λεμε ελευθερο φιλτρο που μπαινει στο φιλτροκουτο πιο ακριβως εννοουμε...?

m-power_01
20-03-09, 12:35
το φιλτρο αερα στην εισαγωγη του κινητηρα

BMW-Racing
20-03-09, 13:53
το φιλτρο αερα στην εισαγωγη του κινητηρα

ναι γνωριζω οτι μιλαμε για το φιλτρο αερα εισαγωγης στο κινητηρα.Για τον ορο ελευθερο ρωτω τι σημαινει...?χαρτινο ή μετταλικο ή καποιο αλλο..?

kplc16
20-03-09, 14:32
TO KN ειναι συνδιασμος χαρτι με πλεγμα. Δεν το φυσας! Το πλένεις ανα 10000χλμ και το περνας λιγο σπρέι

saikoE39
20-03-09, 15:41
Eγω φορουσα εδω και πολλα χρονια k&n(το ειχα βαλει πριν καν παρω το διπλωμα)...μου την βιδωσε και το εβγαλα..και εβαλα το μαμα....!!!!!
αποτελεσμα.....καμια διαφορα στην αποδοση(δεν παει βημα...ετσι και αλλιως)...και πανω απο ολα...πολλες φορες ενιωθα..οτι μια πηγαινε καλα...και την αλλη οχι...απο την μερα που εβαλα το χαρτινο...σταματησε αυτο το πραγμα.!!!!!!!!!

KATSAMPOXAKIS
20-03-09, 15:45
απο οτι καταλαβα η πλειοψιφια λεει μηδεν στο πηλικο για τα φιλτρα.:smashtard:smashtard

sswift13
20-03-09, 16:14
απο οτι καταλαβα η πλειοψιφια λεει μηδεν στο πηλικο για τα φιλτρα.:smashtard:smashtard

Η πλειοψηφία μάλλον λέει ότι σε κάθε αυτοκίνητο ίσως δουλεύει διαφορετικά. Γιατί δεν βρίσκεις ένα σαν το δικό σου να το πάς βόλτα? Δες στο κάτω-κάτω μήπως μπορεί κανείς να σου το δώσει να το δοκιμάσεις (για φίλτρο μέσα στον παπά), το οποίο μπαινοβγάινει εύκολα. Μπορεί στο δικό σου αμάξι να δουλεύει καλά ... Εγώ πάντως (όπως έγραψα και σε προηγούμενο post) κατάλαβα αμέσως την διαφορά όταν το έβαλα. Μία που το έβαλα και μία που το έβγαλα...

YAziDis
20-03-09, 16:39
απο οτι καταλαβα η πλειοψιφια λεει μηδεν στο πηλικο για τα φιλτρα.:smashtard:smashtard

Εγώ αυτό που κατάλαβα, είναι πως αναλόγως την εταιρία βλέπεις και πράτεις. Αυτό που έμαθα εγώ είναι πως στην bmw δεν κάνει και πολλά (έτσι λένε οι περισσότεροι) και πως στα saxoralla επειδή δεν έχουν καλή αναπνοή όταν το βάζεις σου δίνει δύναμη...

m-power_01
21-03-09, 16:30
ετσι ακριβως ειναι φιλε μου.Ειναι μια εισαγωγη γεματη πνιχτες και γωνιες αρα οταν βαζουν μια σκουπα το αμαξι πεταει.Εμεις που εχουμε μια πολυ καλυτερα μελετημενη εισαγωγη δεν βλεπουμε τιποτα παραπανω απο λιγο νευρο! Απλως το μικρο του κοστος ειναι που παμε ολοι και βαζουμε...για να πουμε οτι το καναμε και αυτο

moumtzisa
21-03-09, 23:18
Κατά την γνώμη μου για να πιάσει τόπο το φίλτρο θέλει όλο το σύνολο του 1ου σταδίου δηλ. ΦΠΕ. Φίλτρο χωρίς πρόγραμμα δεν έχει νόημα. Τώρα άν βάλεις πρόγραμμα και βάλεις και το φιλτράκι δεν θα πρέπει να υποστηρίξεις λίγο και την εξαγωγή? Άρα άν κάποιος βάλει πρόγραμμα θα μπεί στο τριπάκι να βάλει και τα άλλα δύο... δεν την γλυτώνει. Έτσι και εγώ είπα ότι θα βάλω μόνο πρόγραμμα αλλά ήρθε και το φίλτρο και την εβδόμάδα αυτήν πάμε για τελικό. Νομίζω ότι το φίλτρο βοηθάει στις ψηλές στροφές δηλ εκεί γύρω στις 6000. Σήμερα που το δοκίμασα μου φάνηκε ότι στις χαμήλες τίποτα αλλά στις ψηλές το αμάξι έδειχνε πιο ελεύθερο. Ισχύει ή είναι η ιδέα μου???

m-power_01
22-03-09, 13:36
αν ισχυει κατι τετοιο θα ειναι ισως λογω του προγραμματος!!! Αν ησουξν μαμα θα εβλεπες διαφορα χαμηλο μεσαια

bmw330vasilis
02-04-09, 09:50
μετα το ψαξιμο και τις αποψεις ολων και μετα την ΔΩΡΕΑ του φιλου SHIDO......τοποθετηθηκε οπως ανεφερα και αλλου το Κ&Ν στο φιλτροκουτι μου........Απλα να παροτρυνω και αλλους για την αλλαγη.....αξιζει τον κοπο και τα λεφτα...οσοι δωσετε!!!!

randombk
02-04-09, 10:23
Ειναι δεδομενο οτι αν βαλεις φιλτρο aftermarket με λαδακι επανω κτλ.. τοτε ειναι μαθηματικα ακριβες οτι θα παρεις τον MAF στο χερι!
παιδια ο MAF παιζει απο 250 με 300 ευρω! αν δεν εχετε προβλημα να τον αλλαζετε καθε 6 με 12 μηνες τοτε παω πασο! :thumbsdow



Μια απορια παιδια, με τα ''ανοιχτα'' φιλτρα, που η μπαινουν στο μαμα φιλτροκουτι η οχι δεν υπαρχει προβλημα με το ΜΑΦ?

bmw330vasilis
02-04-09, 10:28
νομιζω οτι αν ακολουθησεις σωστα τις οδηγιες συντηρησης και λαδωματος του εν λογω φιλτρου δεν θα χεις ποτε καποιο προβλημα...τωρα αν το πνιξεις στο λαδι σιγουρα θα τα κανεις σαλατα!!:cheers:





Ειναι δεδομενο οτι αν βαλεις φιλτρο aftermarket με λαδακι επανω κτλ.. τοτε ειναι μαθηματικα ακριβες οτι θα παρεις τον MAF στο χερι!
παιδια ο MAF παιζει απο 250 με 300 ευρω! αν δεν εχετε προβλημα να τον αλλαζετε καθε 6 με 12 μηνες τοτε παω πασο! :thumbsdow

VanVIC
02-04-09, 10:36
Μιλώντας για panel filter, τί θα διαλέγατε, K&N ή ΒMC ?

Λένε οτι το BMC είναι λιγότερο λιπαρό οπότε περνάει περισσότερος αέρας σε σχέση με το K&N.
Νομίζω οτι κάπου μου το είχε γράψει αυτό ο Strax, αν θυμάμαι σωστά.

tasosbmwe30
02-04-09, 15:29
Για εμενα καλυτερα K&N....μονο και μονο επειδη ειναι απο τις πρωτες εταιριες στο χωρο(και ειδικα των φιλτρων Γαζας)...οχι οτι οι αλλες εταιριες πανε πισω(οπως και για την GREEN εχω ακουσει καλα λογια)......αλλα οσο να'ναι η K&N ειναι πολλα περισσοτερα χρονια...και αυτο απο μονο του λεει πολλα...!!!

tassos
02-04-09, 16:49
Μιλώντας για panel filter, τί θα διαλέγατε, K&N ή ΒMC ?

Λένε οτι το BMC είναι λιγότερο λιπαρό οπότε περνάει περισσότερος αέρας σε σχέση με το K&N.
Νομίζω οτι κάπου μου το είχε γράψει αυτό ο Strax, αν θυμάμαι σωστά.


Βαγγελη δεν θελω να αμφισβητησω αυτο που λες απλα σκεψου:
Οταν κανεις συντηρηση στο φιλτρο σου καθοριζεις εσυ ποσο λαδι θα ψεκασεις και ποσο λιπαρο θα το κανεις...
Αρα πως γινεται να στεκει κατι τετοιο? ενα φιλτρο να ειναι πιο λιπαρο απο τ αλλο..

Γενικα θελει προσοχη η ποσοτητα που θα ψεκασεις γιατι μπορει να το ''μπουκωσεις'' στο λαδι και αυτο φαινεται και στην αποδοση του κινητηρα (το χω κανει το λαθος και ψαχνομουν τι εχει το αμαξι και δεν παει:takecover...!)

Christoforos
07-04-09, 10:17
παραγγειλα το Κ/Ν για το ε92 330i και μου φερανε πλακε αντι για στρογγυλο (σαν χοανη) που φοραει το αυτ/το.Που μπορω να βρω τι ακριβως φορα διοτι ο dealer μου πε οτι αυτο δινει η K/N

Anthimos E30
07-04-09, 11:12
εδω θα βρεις αυτο που θες http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx :dblthumb2

Christoforos
07-04-09, 17:52
Thanks boy!!!

Christoforos
09-04-09, 17:09
Εβαλα και γω τελικα Κ/Ν φιλτρο αερα στο αυτοκινητο.Αν και δν βλεπω τρελες αλλαγες το μονο ποθ κανει εντυπωση ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι λιγο πιο ζωντανο και αρπαζει πιο ευκολα!

KATSAMPOXAKIS
09-04-09, 19:40
τσεκαρε να μας πεις να δεις διαφορα στη καταναλωση!

nickvas19
14-04-09, 19:59
απο τα λίγα που ξέρω...πιος ειναι ο σκοπός του φίλτρου?να δώσεις λίγο παραπάνω αέρα...πότε όμως?όταν δεν αναπνέει...ποτε δεν αναπνέει καλα?όταν βαλεις προγραμμα...και αυξηθει η ποσοτητα βενζίνας και για να έρθεις στην ίδια αναλογια αέρα βάζεις φιλτρο...

zaharias
14-04-09, 20:09
Εβαλα και γω τελικα Κ/Ν φιλτρο αερα στο αυτοκινητο.Αν και δν βλεπω τρελες αλλαγες το μονο ποθ κανει εντυπωση ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι λιγο πιο ζωντανο και αρπαζει πιο ευκολα!

Και παλι καλα εσυ εισαι 3λιτρος και μια μικρη διαφορα την ειδες... (στα "μικρα" μοτερ δεν καταλαβαινεις τιποτα).

Περισσοτερο βοηθαει στο συνολο το φιλτρο, δηλαδη σε μια 1ου σταδιου βελτιωση με προγραμμα και εξατμιση..

Καλοριζικο παντως και προσοχη στο λαδωμα (οταν ερθει η ωρα του καθαρισμου)..