Επιστροφή στο Forum : Μπουζί: πότε τα αλλάζουμε; (Ε39 520iΑ Μ52)
Απλή ερώτηση: πότε αλλάζουμε μπουζί στον κινητήρα μου Μ52 με μονό βάνος.
Η ερώτηση προκύπτει κατόπιν αμφιβολιών που μου δημιουργήθηκαν από αυτά που έχω διαβάσει σε διάφορα μέρη και την άποψη του μάστορα...
Ποιο από τα παρακάτω είναι σωστό:
Α- αλλαγή σε κάθε inspection (και I και ΙΙ) (για μένα σημαίνει ~25000χλμ ή 1 χρόνος)
Β- αλλαγή σε κάθε inspection II (για μένα σημαίνει ~50000χλμ ή 2 χρόνια)
Γ- κάτι άλλο πχ κάθε τόσα χλμ ή κάθε χρόνο ή... κλπ
Ποιά μπουζί χρησιμοποιείς; Δεν εννοώ μόνο εταιρεία, αλλά και τύπο. Παίζει καθοριστική σημασία αφού τα μπουζί είναι κάτι που αλλάζεις μεν σε καθορισμένα servise intervals αλλά εξαρτώνται δε άμεσα από τον τύπο που χρησιμοποιείς καθώς και την κατάσταση στην οποία τα βρίσκεις.
C U out there
Τα κανονικά μπουζί που λένε οι προδιαγραφές και την τελευταία φορά βγήκαν με φυσιολογική φθορά.
Σε αμερικάνικο επίσημο χαρτί είδα κάθε 100.000μίλια=160.00χλμ!!
Σε άλλα χαρτιά βλέπω να λέει κάθε Inspection II.
Ο μηχανικός όμως ήθελε να αλλάξει μπουζί και φίλτρο βενζίνης σε κάθε Inspection I....
Δεν του έκανα το χατήρι... αλλά θέλω να το επιβεβαιώσω.
Κάθε Ιnspection II έχω ακούσει ότι αλλαζουν.Τώρα το θέμα είναι ότι κάποιοι μιλάνε και για κάθε 100.000χλμ...
Όπως είπε και ο Fairytale να δεις επίσης και σε τι κατάσταση είναι,γιατί πάντα όλα τα νούμερα είναι σχετικά...:)
Παντως εαν βαλεις μπουζι ιριδιου DENSO θα εχεις καλλιτερη αποδοση και αλλαγη καθε 100.000 χλμ
Η αποψη μου ειναι 1 φορα τον χρονο και αν το προβλημα ειναι οικονομικο το πολυ σε 2 χρονια.
Μιλαω παντα για αυτοκινητο που κανει χιλιομετρα . 12.000+ km τον χρονο.
δεν κσερο αλα εγο τα αλαζο οταν μου τα κλεβουνε
Tα τετρακιδα τα αλλαζουν ανα 60000 συμφωνα με το TIS
Επαναφέρω το θέμα γιατί βρήκα την απάντηση.
Τα πρώτα Ε39 ήθελαν πιο συχνά, κάθε Inspection I. Τα επόμενα Ε39 κάθε Inspection II (ή και περισσότερο).
Η διαφορά τους ήταν μόνο στα μπουζί. Τα πρώτα είχαν τα Bosch F7LDCR ή FR7LDC ενώ τα επόμενα τα πιο καλά, 4άκιδα πλατίνας Bosch FGR7DQP.
Το σημαντικό είναι (και σύμφωνα με τις οδηγίες της BMW) ότι αν στο παλιό αυτοκίνητο βάλεις τα καλά μπουζί τότε ισχύει το μακρύ διάστημα των καλών μπουζί.
Ισχύει ότι σου είπαν. Τα 4κιδα πλατινένια (η BMW τα ονομάζει high power) έχουν το 2πλάσιο (προσδοκώμενο) χρόνο λειτουργίας.
Γιαυτό και σε ρώταγα κάποτε να πεις τον τύπο.
Την επόμενη φορά δοκίμασε τα 4κιδα NGK (η ψυχρότητα τους είναι 6). Είναι καλύτερα...
C U out there
BKR6EQU(P) αυτα εννοεις εε??
Ναι, αυτά είναι. Η φαινομενική διαφορά στην ψυχρότητα είναι ουσιαστικά διαφορά της κλίμακας βαθμονόμησης των 2 εταιρειών. Τα μπουζί έχουν την ίδια ψυχρότητα δηλ.
C U out there
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.