PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπουζί: πότε τα αλλάζουμε; (Ε39 520iΑ Μ52)


onyx
17-03-09, 10:18
Απλή ερώτηση: πότε αλλάζουμε μπουζί στον κινητήρα μου Μ52 με μονό βάνος.
Η ερώτηση προκύπτει κατόπιν αμφιβολιών που μου δημιουργήθηκαν από αυτά που έχω διαβάσει σε διάφορα μέρη και την άποψη του μάστορα...
Ποιο από τα παρακάτω είναι σωστό:
Α- αλλαγή σε κάθε inspection (και I και ΙΙ) (για μένα σημαίνει ~25000χλμ ή 1 χρόνος)
Β- αλλαγή σε κάθε inspection II (για μένα σημαίνει ~50000χλμ ή 2 χρόνια)
Γ- κάτι άλλο πχ κάθε τόσα χλμ ή κάθε χρόνο ή... κλπ

Fairytale
17-03-09, 11:00
Ποιά μπουζί χρησιμοποιείς; Δεν εννοώ μόνο εταιρεία, αλλά και τύπο. Παίζει καθοριστική σημασία αφού τα μπουζί είναι κάτι που αλλάζεις μεν σε καθορισμένα servise intervals αλλά εξαρτώνται δε άμεσα από τον τύπο που χρησιμοποιείς καθώς και την κατάσταση στην οποία τα βρίσκεις.
C U out there

onyx
18-03-09, 11:54
Τα κανονικά μπουζί που λένε οι προδιαγραφές και την τελευταία φορά βγήκαν με φυσιολογική φθορά.
Σε αμερικάνικο επίσημο χαρτί είδα κάθε 100.000μίλια=160.00χλμ!!
Σε άλλα χαρτιά βλέπω να λέει κάθε Inspection II.
Ο μηχανικός όμως ήθελε να αλλάξει μπουζί και φίλτρο βενζίνης σε κάθε Inspection I....
Δεν του έκανα το χατήρι... αλλά θέλω να το επιβεβαιώσω.

BILL007
18-03-09, 12:01
Κάθε Ιnspection II έχω ακούσει ότι αλλαζουν.Τώρα το θέμα είναι ότι κάποιοι μιλάνε και για κάθε 100.000χλμ...

Όπως είπε και ο Fairytale να δεις επίσης και σε τι κατάσταση είναι,γιατί πάντα όλα τα νούμερα είναι σχετικά...:)

leyteris
18-03-09, 12:08
Παντως εαν βαλεις μπουζι ιριδιου DENSO θα εχεις καλλιτερη αποδοση και αλλαγη καθε 100.000 χλμ

mixalhs
19-03-09, 15:49
Η αποψη μου ειναι 1 φορα τον χρονο και αν το προβλημα ειναι οικονομικο το πολυ σε 2 χρονια.
Μιλαω παντα για αυτοκινητο που κανει χιλιομετρα . 12.000+ km τον χρονο.

iani_e32
19-03-09, 19:28
δεν κσερο αλα εγο τα αλαζο οταν μου τα κλεβουνε

XT660
20-03-09, 20:12
Tα τετρακιδα τα αλλαζουν ανα 60000 συμφωνα με το TIS

onyx
08-12-09, 09:03
Επαναφέρω το θέμα γιατί βρήκα την απάντηση.
Τα πρώτα Ε39 ήθελαν πιο συχνά, κάθε Inspection I. Τα επόμενα Ε39 κάθε Inspection II (ή και περισσότερο).
Η διαφορά τους ήταν μόνο στα μπουζί. Τα πρώτα είχαν τα Bosch F7LDCR ή FR7LDC ενώ τα επόμενα τα πιο καλά, 4άκιδα πλατίνας Bosch FGR7DQP.
Το σημαντικό είναι (και σύμφωνα με τις οδηγίες της BMW) ότι αν στο παλιό αυτοκίνητο βάλεις τα καλά μπουζί τότε ισχύει το μακρύ διάστημα των καλών μπουζί.

Fairytale
08-12-09, 09:13
Ισχύει ότι σου είπαν. Τα 4κιδα πλατινένια (η BMW τα ονομάζει high power) έχουν το 2πλάσιο (προσδοκώμενο) χρόνο λειτουργίας.
Γιαυτό και σε ρώταγα κάποτε να πεις τον τύπο.
Την επόμενη φορά δοκίμασε τα 4κιδα NGK (η ψυχρότητα τους είναι 6). Είναι καλύτερα...
C U out there

gregE36
08-12-09, 09:46
BKR6EQU(P) αυτα εννοεις εε??

Fairytale
08-12-09, 21:52
Ναι, αυτά είναι. Η φαινομενική διαφορά στην ψυχρότητα είναι ουσιαστικά διαφορά της κλίμακας βαθμονόμησης των 2 εταιρειών. Τα μπουζί έχουν την ίδια ψυχρότητα δηλ.
C U out there