PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με δείκτη βενζίνης


ks50:50
28-06-05, 18:24
Έχω ένα Compact E46. Σήμερα συνέβη το εξής: Έβαλα βενζίνη χθες το βράδυ και σήμερα το πρωί βλέπω τον δείκτη αρκετά πιο πάνω από όταν έβαλα.Δεν έδωσα σημασία. Το μεσημέρι με περίμενε ο πατέρας μου και το αυτοκίνητο δούλευε στο ρελαντί για περίπου μία ώρα. Όταν το πήρα είδα ότι ο δείκτης έπαιζε ανάμεσα στο 1/4 και στο 1/2. Αντίστοιχα άλλαζαν και τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα στον υπολογιστή ταξιδίου. Συνέχισε να κάνει το ίδιο. Δοκίμασα μέσω του κρυφού Μενού να δω αν λειτουργει σωστά ο δείκτης(με το υπομενού 2) και σταματούσε λίγο πριν το full. Τσεκάρω με το υπομενού 6 για τα λίτρα που έχω στο ρεζερβουάρ και έπαιζε η ένδειξη με μέγιστη διακύμανση 5 λίτρα. Αφού το οδήγησα στον Κηφισό για περίπου 10 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα λειτούργησε κανονικά. Όταν μετά από ώρα το ξεκίνησα για να το τσεκάρω έκανε πάλι παιχνίδια.Το αυτοκίνητο δεν κάνει κανένα κόψιμο και ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά. Τί μπορεί να φταίει? Μήπως πήγε κανένα σκουπιδάκι λόγω βενζίνης σε κανένα αισθητήρα για την στάθμη του καυσίμου? Υποθέσεις κάνω. Στο συγκεκριμένο βενζινάδικο έχω βάλει πολλές φορές χωρίς πρόβλημα.Τα φώτα σας παρακαλώ....

InsaneDriver
28-06-05, 18:32
ΑΧΧΧΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχ γράψει και εγώ...τουλάχιστον να έχουμε όλοι το ίδιο πρόβλημα :banghead:

VIC
28-06-05, 18:58
ΑΧΧΧΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχ γράψει και εγώ...τουλάχιστον να έχουμε όλοι το ίδιο πρόβλημα :banghead:
Δάγκωσε την γλώσσα σου!!! :banhim:

ks50:50
28-06-05, 20:14
ΑΧΧΧΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχ γράψει και εγώ...τουλάχιστον να έχουμε όλοι το ίδιο πρόβλημα :banghead:

Το ωραίο είναι που είχα διαβάσει το δικό σου και λέω: κρίμα το παιδί.Του έχει βγάλει τέτοιες βλακείες και του σπάει τα νεύρα.Τώρα βέβαια σπάει τα δικά μου. ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ?

InsaneDriver
28-06-05, 20:49
Είσαι εκτός εγγύησης;;;

ks50:50
28-06-05, 22:16
Είσαι εκτός εγγύησης;;;

Εντός είμαι.Το έχω 13-14 μήνες.Θα τους το πάω απλώς λέω μην είναι κάτι προσωρινό και είναι οκ γιατί βαριέμαι τα συνεργεία.

alexk
28-06-05, 22:52
Δεν το πίστευα μέχρι που είδα τελικά να συμβαίνει. Εδώ και κάμποσο καιρό μου έκανε κάτι νερά ο δείκτης της βενζίνης και σήμερα το βράδυ, έμεινα από βενζίνη... Είναι απίστευτο τόσες συμπτώσεις μαζί.

Επιστρέφω σήμερα το βράδυ από τη δουλειά και περίπου στις 21:10 βρίσκομαι επί της Βάρης-Κορωπίου. Έχει ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας και λέει ότι θέλει βενζίνη. Γυρνάω το board computer στην αυτονομία και βλέπω υπόλοιπο 81χλμ. Προχωράω, αλλά τα χιλιόμετρα κατεβαίνουν με γεωμετρικό βαθμό. Σε 3 χιλιόμετρα και ενώ η αυτονομία δείχνει 65, αρχίζουν τα χοντρά κοψίματα. Προσπαθώντας να πάρω επιτόπια για να πάω στο πρατήριο που βρίσκεται 200μέτρα πίσω μου, βρουμ και σβήσιμο. Ευτυχώς έχει μια έξτρα λωρίδα και το άφησα εκεί και πήγα με τα πόδια για να πάρω βενζίνη.

1. Είναι η πρώτη φορά που μένω από βενζίνη με αυτοκίνητο.
2. Ένιωσα πολύ άσχημα

InsaneDriver
29-06-05, 01:32
ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧ συγχωρέστε με παιδιά αλλά έχω κλάσει στα γέλια...Σας το έλεγα...Δεν χαλάει μόνο το δικό μου :flipa:
Φίλε ks50:50 κάνε μου τη χάρη μιας και είσαι εντός εγγύησης να πας σύντομα σε μια Bmw να το δεις να μας πεις και εμάς τι συμβαίνει.

Εγώ λέω να κάνουμε όλοι ένα group BYE και να αποχαιρετήσουμε τα Bmw μας...Γελάω μόνος μου με αυτά που συμβαίνουν. Παιδιά έχετε σκέφτεί ότι λόγο της ζέστης κάποιος αισθητήρας μπερδεύει;;; :feedback:

ks50:50
29-06-05, 09:14
Πήγα σήμερα πρωί πρωί στο Σπανό και του είπα τί έγινε. Μου είπε ότι θέλει απλώς να μπει στο μηχάνημα και να το ρυθμίσει. Έκανε σαν να το έχει ξαναδεί πολλές φορές και μου είπε απλά ότι δεν φταίει τίποτα άλλο. Αύριο στις 8 το πρωί έκλεισα ραντεβού να το πάω. Περιμένω....

manosm3
29-06-05, 11:01
ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧ συγχωρέστε με παιδιά αλλά έχω κλάσει στα γέλια
Γελας με τον πονο των αλλων κακουργε????? :ices_ange

InsaneDriver
29-06-05, 14:15
Πήγα σήμερα πρωί πρωί στο Σπανό και του είπα τί έγινε. Μου είπε ότι θέλει απλώς να μπει στο μηχάνημα και να το ρυθμίσει. Έκανε σαν να το έχει ξαναδεί πολλές φορές και μου είπε απλά ότι δεν φταίει τίποτα άλλο. Αύριο στις 8 το πρωί έκλεισα ραντεβού να το πάω. Περιμένω....
Δηλαδή μιλάμε για κωδικοποίηση στο DIS;;; Αυτό μόνο;;;

ks50:50
29-06-05, 22:54
Δηλαδή μιλάμε για κωδικοποίηση στο DIS;;; Αυτό μόνο;;;

Πρέπει να έχει σχέση με λογισμικό. Τίποτα άλλο δεν ξέρω. Αύριο θα ενημερώσω.

Antono
03-08-05, 11:49
...Για να σας πω κι εγω την ιστορια μου με τη συγκεκριμενη βλαβη.

Αφου το αυτοκινητο (E46 3.18) ενα απογευμα εμεινε, το εξουσιοδοτημενο συνεργειο βρηκε αδειο ντεποζιτο βενζινης και λαθος ενδειξη στο ταμπλω. Ολα τα ηλεκτρονικα ελεγχθηκαν ΟΚ οποτε διεγνωσθη βλαβη στο ενα φλοτερ το οποιο αλλαχθηκε με συνολικη χρεωση ?400+ (το φλοτερ αυτο αλλαζει μαζι με την αντλια καυσιμου). Μου ειπαν οτι ηταν αστοχια υλικου.

Μετα απο ακριβως 28 ημερες το αυτοκινητο εμεινε παλι απο την ιδια βλαβη. Μεσα στο συνεργειο υπηρχαν τουλαχιστον αλλα 2 κακομοιρα BMW με προβλημα στα φλοτερ. Ανταλλακτικο δεν υπηρχε πλεον (λογω της φοβερης ζητησης). Με πληροφορησαν μαλιστα οτι κατα την εκτιμηση τους θ' αργουσε διοτι "Η BMW πιστευει οτι το προβλημα οφειλεται στα βελτιωτικα προσθετα που χρησιμοποιουν νομιμα οι εταιρειες για να ανεβαζουν τα οκτανια και καταστρεφουν το υλικο των φλοτερ ειδικα της BMW" και γι' αυτο θα βγαλει νεα σειρα φλοτερ με διαφορετικη κατασκευη. Μου συνεστησαν μαλιστα να περιμενω τα νεα φλοτερ γιατι αν βαλω τα ιδια θα εχω παλι την βλαβη.

Το θεμα ειναι το εξης: Γιατι θα πρεπει να πληρωσει ο καταναλωτης την αξια (?400+) ενος φλοτερ που ειναι απο την κατασκευη του ελαττωματικο. Στο κατω-κατω η BMW εβγαλε ενα φλοτερ βενζινης που χαλαει απο τη... βενζινη!

Τωρα προσπαθω να βρω τον υπευθυνο της BMW για να ζητησω επισημη ανακοινωση και αποζημιωση...

moutraklas
03-08-05, 15:09
...Για να σας πω κι εγω την ιστορια μου με τη συγκεκριμενη βλαβη.

Αφου το αυτοκινητο (E46 3.18) ενα απογευμα εμεινε, το εξουσιοδοτημενο συνεργειο βρηκε αδειο ντεποζιτο βενζινης και λαθος ενδειξη στο ταμπλω. Ολα τα ηλεκτρονικα ελεγχθηκαν ΟΚ οποτε διεγνωσθη βλαβη στο ενα φλοτερ το οποιο αλλαχθηκε με συνολικη χρεωση ?400+ (το φλοτερ αυτο αλλαζει μαζι με την αντλια καυσιμου). Μου ειπαν οτι ηταν αστοχια υλικου.

Μετα απο ακριβως 28 ημερες το αυτοκινητο εμεινε παλι απο την ιδια βλαβη. Μεσα στο συνεργειο υπηρχαν τουλαχιστον αλλα 2 κακομοιρα BMW με προβλημα στα φλοτερ. Ανταλλακτικο δεν υπηρχε πλεον (λογω της φοβερης ζητησης). Με πληροφορησαν μαλιστα οτι κατα την εκτιμηση τους θ' αργουσε διοτι "Η BMW πιστευει οτι το προβλημα οφειλεται στα βελτιωτικα προσθετα που χρησιμοποιουν νομιμα οι εταιρειες για να ανεβαζουν τα οκτανια και καταστρεφουν το υλικο των φλοτερ ειδικα της BMW" και γι' αυτο θα βγαλει νεα σειρα φλοτερ με διαφορετικη κατασκευη. Μου συνεστησαν μαλιστα να περιμενω τα νεα φλοτερ γιατι αν βαλω τα ιδια θα εχω παλι την βλαβη.

Το θεμα ειναι το εξης: Γιατι θα πρεπει να πληρωσει ο καταναλωτης την αξια (?400+) ενος φλοτερ που ειναι απο την κατασκευη του ελαττωματικο. Στο κατω-κατω η BMW εβγαλε ενα φλοτερ βενζινης που χαλαει απο τη... βενζινη!

Τωρα προσπαθω να βρω τον υπευθυνο της BMW για να ζητησω επισημη ανακοινωση και αποζημιωση...

Τρέχαγυρευόπουλος...
Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά...
Καλό κουράγιο...

bmw316i
04-08-05, 08:02
Παιδιά έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με το δείκτη.
Εδώ και κάμποσους μήνες νόμιζα πως ήταν κολλημένος ο δείκτης.
Πήγα σε ηλεκτρολόγο και του είπα να το κοιτάξει...
Μόλις όμως βάλαμε το καντράν αυτό έκανε πάλι τα ίδια.Με λίγα λίγια
κολλάει το φλοτέρ.Και η ερώτησή μου είναι η εξής:το φλοτέρ στα ε30 πάει σετάκι με την αντλία βενζίνης?Που μπορώ να πάω να το κοιτάξω?

compact
04-08-05, 08:24
την προηγουμενη παρασκευη αφου βγηκαμε μονο αντρες καναμε και τις γνωστες μαλακιες(γκομενες ,νιτρα,κοντρες)
με αποτελεσμα να πηγαινω προς το σπιτι με λαμπακι και 74χλμ αυτονομια και σβουπ!!!!!!εσβησε!!!
ευτυχως στην ανηφορα που ημουνα εκανα επιτοπου και εφτασα μεσα στο βενζιναδικο!!
πρωτη φορα το κανει και ελπιζω η τελευταια!
πιστευω παντως να μου το εκανε λογο νιτρο υγρου τυπου(εχει παροχη βενζινης απο την επιστροφη καυσιμου στο ρεβερβουαρ)και καπου μπορει να χανει τον μπουσουλα!

Ray
04-08-05, 08:37
Εδώ και 1 εβδομάδα έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα...το πρωί το αμάξι δείχνει φουλ ντεπόζιτο και μετά απο 50χλμ διαδρομή κατεβαίνει στην μέση. εντωμεταξύ όταν το πρωτοβάλω μπροστά ο δείκτης παίζει μαζί με τα υπολοιπόμενα χλμ στον υπολογιστή ταξιδιού +-50χλμ...να πάω Σπανό?έχω εγγύηση ακόμα...

Dark_Niaou
04-08-05, 08:57
Εδώ και 1 εβδομάδα έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα...το πρωί το αμάξι δείχνει φουλ ντεπόζιτο και μετά απο 50χλμ διαδρομή κατεβαίνει στην μέση. εντωμεταξύ όταν το πρωτοβάλω μπροστά ο δείκτης παίζει μαζί με τα υπολοιπόμενα χλμ στον υπολογιστή ταξιδιού +-50χλμ...να πάω Σπανό?έχω εγγύηση ακόμα...


Πιστεύω φίλε μου ότι πρέπει να πας!!! Εχουμε κακή πείρα όπως βλέπεις!!!

Antono
05-08-05, 18:28
Παιδιά έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με το δείκτη.
Εδώ και κάμποσους μήνες νόμιζα πως ήταν κολλημένος ο δείκτης.
Πήγα σε ηλεκτρολόγο και του είπα να το κοιτάξει...
Μόλις όμως βάλαμε το καντράν αυτό έκανε πάλι τα ίδια.Με λίγα λίγια
κολλάει το φλοτέρ.Και η ερώτησή μου είναι η εξής:το φλοτέρ στα ε30 πάει σετάκι με την αντλία βενζίνης?Που μπορώ να πάω να το κοιτάξω?


Τα φλοτέρ είναι 2 τον αριθμό, ένα για ενδείξεις από FULL ως 1/2 και ένα από 1/2 ως EMPTY. Το δεύτερο είναι ενσωματωμένο με την αντλία (μου είπαν στο συνεργείο) επομένως η αντικατάστασή του στοιχίζει όσο η αντικατάσταση αντλίας καυσίμου.

Παιδιά, όπως σας είχα πει μίλησα με την BMW Hellas. Ο κ. Βασιλάκος ΑΡΝΗΘΗΚΕ κάθε γνώση του προβλήματος και κάθε ύπαρξη αληθινής βλάβης, θεωρεί ότι ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό και ΔΙΑΦΩΝΕΙ με την υποχρέωση της BMW να μας αντικαταστήσει τα φλοτέρ με δικά της έξοδα. Κατά λέξη είπε επίσης ότι "την βενζίνη δεν την παρέχει η BMW άρα δεν ευθύνεται για τις βλάβες των φλοτέρ από τη βενζίνη". Στην ερώτηση μου "ούτε τον αέρα παρέχει η BMW αλλά τι θα συνέβαινε αν τα παρμπρίζ της χαλούσαν από τον αέρα?" απάντησε ότι δεν το θεωρεί ανάλογη περίπτωση. Αυτό σημαίνει ότι εμείς οι ιδιοκτήτες θα επιβαρυνθούμε περίπου 400 ευρώ συνολική αξία για το πακέτο φλοτέρ-αντλία και δεν ξέρω πόσα ακόμα για το δεύτερο φλοτέρ.

Είμαι νέο μέλος σ' αυτό εδώ το forum και δεν ξέρω τι δυνατότητες έχουμε. Πραγματικά πιστεύω ότι αν μπορούσαμε να κάνουμε μια κοινή δήλωση διαμαρτυρίας θα άλλαζε η στάση τους και θα είχαμε μια επίσημη τοποθέτηση... αλλιώς θα λένε στον καθένα μας ότι πρόκειται για μεμονωμένη περίπτωση.

COUPE
06-08-05, 20:41
ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΥΣΗΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ 1/2 ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΛΙΓΟΤΕΡΕΙ ΒΕΝΖΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ 20ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑΛΑΝΤΕΝΤΕΥΣΗ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΥΠ. ΤΑΞΙΔΙΟΥ.ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΗΣ ΡΕΖΕΡΒΑΣ ΑΝΑΒΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ
Η ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΝΖΙΝΗ ΕΧΟΥΜΕ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΤΑ ΗΛΕΚΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΒΜW Ε-46 ΗΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΛΥΣΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ

manosbmw318ie30
06-08-05, 21:59
Παιδιά έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με το δείκτη.
Εδώ και κάμποσους μήνες νόμιζα πως ήταν κολλημένος ο δείκτης.
Πήγα σε ηλεκτρολόγο και του είπα να το κοιτάξει...
Μόλις όμως βάλαμε το καντράν αυτό έκανε πάλι τα ίδια.Με λίγα λίγια
κολλάει το φλοτέρ.Και η ερώτησή μου είναι η εξής:το φλοτέρ στα ε30 πάει σετάκι με την αντλία βενζίνης?Που μπορώ να πάω να το κοιτάξω?

Από ότι ξέρω, στα Ε30 η αντλία βενζίνης είναι εκτός του ντεπόζιτου, επομένως (υποθέτω) δεν έχει καμμία σχέση με τα (ή το) φλοτέρ... Δε ξέρω κάτι παραπάνω.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AJ51&mospid=47273&btnr=16_0171&hg=16&fg=15
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AJ51&mospid=47273&btnr=16_0043&hg=16&fg=05
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AJ51&mospid=47273&btnr=16_0304&hg=16&fg=15

nikosvg
21-08-05, 12:32
Πριν απο μερικεσ εβδομαδες, σε διακοπες, εμεινα απο καυσιμα, με το δεικτη στο 1/4 και το trip computer να λεει 150 ΚΜ. Σε επικοινωνια με την οδικη βοηθεια της BMW μου ειπαν για τους 2 αισθητηρες πληρωσης καυσιμων, οπως και οτι το προβλημα ειναι αρκετα συνηθησμενο τωρα το καλοκαιρι με τις τιμες της βενζινης στα υψη. Το προβλημα το απεδωσαν σε "κακης ποιοτητας καυσιμα" (βλεπε νοθευμενα). Η αληθεια ειναι οτι πριν παρουσιαστει το προβλημα ειχα βαλει καυσιμα απο υποπτο πρατηριο καπου στην Καβαλα. Τωρα βαζω "καλη" Ultimate, μηπως και το προβλημα ειναι λογω καταλοιπων στον αισθητηρα, οποτε αν ειμαι τυχερος ισως επανελθει.