PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε30 318ι-λέω να το turbίσω..τι λέτε?


oni
22-03-09, 08:26
καλησπέρα !!
απο τότε που πήρα την beba μου έχω σκεφτεί πολλά σενάρια :thinkerg:με θέμα την βελτίωση της κ εν τέλει κατέληξα στο να το turbίσω για τους εξής λόγους:
1 . δεν θα βάλω αδήλωτο 2.5αρι μοτέρ αρα δεν θα έχω κ άγχος
2 . δεν θα πειράξω μοτέρ μέσα κ για αυτό θα το δουλέψω στο μισώ bar με ένα προγραμματάκι και μία εξάτμηση εεεε και ένα blocke.(τη μετατροπή θα την κάνω μόνος μου)
έτσι θα αποδώσει γύρω στα 140-150 αλογάκια τα οποία με καλύπτουν γιατι δεν θέλω να ξοδέψω μια περιουσία.
Ετσι λοιπόν αφου το turbo θα ανοίγει μετά τις 2500 στροφές έτσι μέχρι εκεί θα μπορώ να το κυκλοφορώ και στην πόλη χωρίς να μου ρουφάει κ το μεδούλι(σε σχέση με το 2.5αρι)

τι έχουν να πούν οι έμπειροι της παρέας?
κ αν την βρίσκεται καλή ιδέα με κριτήριο την σχετικά οικονομική λύση που βρήκα , τι τουρμπίνα λέτε να βάλω?γιατι δεν το έχω ψάξει κ πολύ αυτό το θέμα καθώς πρώτα θέλω να συμβουλευτώ κ μετά να χάσω τον χρόνο μου :P:dblthumb2

kplc16
22-03-09, 08:55
αν τουρμπισεις ατμοσφαιρικο μοτερ ο μονος τροπος να μην εχεις προβληματα ειναι να μη το κυκλοφορεις

Mike_gr
22-03-09, 09:06
Μπορεις να βαλεις ενα 25αρι μοτερ και το να το δηλωσεις 2λιτρο.Θα εισαι μανισιος με καλη ροπη και καθολου προβληματα..

oni
22-03-09, 11:03
γιατί να έχω προβλήματα ρε παιδιά με τόσο χαμηλή πίεση?αφού έχει όρια ο κινητήρας να δεχτεί πίεση μισό bar παραπάνω , οκ μόνο θερμοκρασίες θα ανεβάζει . αφού είναι σκυλιά οι κινητήρες αυτοί .

Mike_gr
22-03-09, 11:23
οσο σκυλια και να ειναι, εργοστασιακο δεν θα ειναι ποτε.Εξαλλου πιο πολλα λεφτα θα δωσεις να το τουρμπισεις παρα να βαλεις ενα 25αρι πανω..

Libanner
22-03-09, 11:24
(τη μετατροπή θα την κάνω μόνος μου)



Καλή αρχή και ο θεός βοηθός :D

VanVIC
22-03-09, 12:05
Καλή αρχή και ο θεός βοηθός :D

Mίλα με Libanner και J.Muller .
Ειδικά ο 2ος το έχει αναγάγει σε επιστήμη το συγκεκριμένο θέμα.
Στην περίπτωσή σου όμως, ο "άνθρωπός σου" είναι ο Libaner.

Πάντως κι'εγώ θα το έκανα 2,2 ή 2,5, εξακύλνδρο να το ακούω και να χαίρομαι...

oni
22-03-09, 12:27
Καλή αρχή και ο θεός βοηθός :D

τι λες εσύ ? συμφωνείς?

oni
22-03-09, 12:27
οσο σκυλια και να ειναι, εργοστασιακο δεν θα ειναι ποτε.Εξαλλου πιο πολλα λεφτα θα δωσεις να το τουρμπισεις παρα να βαλεις ενα 25αρι πανω..

δεν είναι περισσότερα τα λεφτά

leyteris
22-03-09, 12:30
καλησπέρα !!
απο τότε που πήρα την beba μου έχω σκεφτεί πολλά σενάρια :thinkerg:με θέμα την βελτίωση της κ εν τέλει κατέληξα στο να το turbίσω για τους εξής λόγους:
1 . δεν θα βάλω αδήλωτο 2.5αρι μοτέρ αρα δεν θα έχω κ άγχος
2 . δεν θα πειράξω μοτέρ μέσα κ για αυτό θα το δουλέψω στο μισώ bar με ένα προγραμματάκι και μία εξάτμηση εεεε και ένα blocke.(τη μετατροπή θα την κάνω μόνος μου)
έτσι θα αποδώσει γύρω στα 140-150 αλογάκια τα οποία με καλύπτουν γιατι δεν θέλω να ξοδέψω μια περιουσία.
Ετσι λοιπόν αφου το turbo θα ανοίγει μετά τις 2500 στροφές έτσι μέχρι εκεί θα μπορώ να το κυκλοφορώ και στην πόλη χωρίς να μου ρουφάει κ το μεδούλι(σε σχέση με το 2.5αρι)

τι έχουν να πούν οι έμπειροι της παρέας?
κ αν την βρίσκεται καλή ιδέα με κριτήριο την σχετικά οικονομική λύση που βρήκα , τι τουρμπίνα λέτε να βάλω?γιατι δεν το έχω ψάξει κ πολύ αυτό το θέμα καθώς πρώτα θέλω να συμβουλευτώ κ μετά να χάσω τον χρόνο μου :P:dblthumb2
Με 0,5 bar πιεση δεν θα εχεις προβλημα αρκει ο κινητηρας να ειναι σε καλη κατασταση.
Τωρα μπορεις να βαλεις Garret 25αρα τουρμπινα,ιντερκουλερ,σκαστρα,προγραμμα ,πολλαπλη-πλακακι για να πατησει η τουρμινα συν τα παρελκομενα(σωληνες κτλ)και εισαι ΟΚ
EMENA γνωστος μου που το εχει φτιαξει στον φλασκη στην καλλιθεα δεν εχει κανενα προβλημα και το κυκλοφορει τωρα 3 χρονια

m-power_01
22-03-09, 13:44
κοιτα www.ebay.com εχουν κατι ωραια κιτακια αν πατησεις turbo kit bmw .Αν εχεις ψηθει για τουρμπακι...αλλα μηπως ειναι κουρασμενα τα μεταλλα για κατι τετοιο??? 05 bar ειναι 50% παραπανω απο το νορμαλ!!! ενταξει ειναι σκυλι το μοτερ αλλα εχει και τα χρονια του...

Libanner
22-03-09, 13:54
τι λες εσύ ? συμφωνείς?


Τουρμπισέτο γιατί όχι,εγώ τις μόνες επιφυλάξεις που έχω είναι επειδή έγραψες οτι θα το κάνεις μόνος σου,αν έχεις φτιάξει και άλλα και έχεις εμπειρία επι του θέματος πάω πάσο.

Τώρα απο κόστος κάνα 3000 ευρώ, γι αυτό που θες πάνω κάτω πρέπει να το υπολογίζεις...

Dimzan
22-03-09, 14:20
Εγω λεω οχι. Το τουρμπισμα αξιζει μονο οταν θες να παρεις ΠΟΛΛΑ αλογα.

Εφοσον υπαρχει αξιοπιστη λυση, δηλαδη εξακιλυνδρο τοτε βαζεις κατω το κοστος και βλεπεις αν σε συμφερει, γιατι πλεον οι μετατροπες σε Ε30 ειναι παμφθηνες και αξιοπιστες σε σχεση με τα 3000 για το τουρμπισμα. Το σημα και η ασφλαεια για το διλιτρο ειναι 300-400 το χρονο εξτρα απο το 1800. Βαλτα κατω και σκεψου το.

Απ την αλλη το καλο με το τουρμπο ειναι οτι αλλαζεις μπιελοπιστονα οταν σου καπνισει και βαρας 200-250 ετσι...

panagiotis_200
22-03-09, 14:44
:bowdown:turbo... turbo... turbo...:bowdown:δωσε του να καταλαβει φιλαρακι δεν παθαινει τιποτα!! σχεδον!!ξερω για turbo εφαρμογες μεχρι και 210ps χωρις να το ανοιξουν το μοτερ για εντοστια!!!και χωρις προβληματα!!!!!προσεξε μονο πως θα το φτιαξεις μονος σου!!!!!:bricks1:

saikoE39
22-03-09, 17:11
δεν γνωριζω πιο μοτερ εχει το παιδι..(1.8..αλλα τι ειναι.??)
Παντως εδω και καιρο εχει ενας φιλος ενα 518 turbo....χωρις ιντερκουλερ...και το αυτοκινητο ειναι απιαστο στο δρομο....!!!!!
Σιγουρα πολυ πιο γρηγορο απο 520...και με πολυ ροπη....!!!!!
για μενα αξιζει....!!!

drum
22-03-09, 17:50
σε τι κατασταση ειναι το μοτερ σου? εννοω τι χιλιομετρα εχει.

φοβαμαι μην μπλεξεις σε περιπετειες αδελφε.
με μια Garret 25 λογικα θα εισαι ενταξει, αλλα κ το φοβαμαι ρε γμτ.
εχω 2litro με 150 αλογα diesel, κ πραγματικα παει πολυ καλα... παααρα πολυ.

E36 RULES!!
22-03-09, 21:02
GO FOR IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dimzan
22-03-09, 21:12
το καλο παντως ειναι πως αν το κανεις τελικα το τουρμπο σωστα θα βγει αρκετα φτηνο γι αυτα που θα σου προσφερει. Σκεψου οτι το κοστος μιας μηχανης Μ40 ειναι πολυ χαμηλο οποτε μπορεις να τη σπας οποτε θες τη δικια σου :D

Sp!ros G
22-03-09, 21:15
Τουρμπισετο φιλε!!Το πολυ πολυ να κολλησει το μοτερ και μετα να πουλησεις τα πραγματα του τουρμπο

και να βαλεις το 25αρι!!Ουτος η αλλος το μοτερ σου δεν εχει και καμια μεγαλη αξια να πεις οτι θα χασεις

ολα τα λεφτα σου!!Και ποτε δεν ξερεις,μπορει να δουλεψει και να μην εχεις και προληματα!!

z3 2.2
22-03-09, 21:24
οταν λες "μονος μου" τι εννοεις? και καλος μηχανικος να εισαι μια οχι ετοιμη λυση ειναι πονοκεφαλος και πολλες ωρες ψαξιματος.

panos 316T
23-03-09, 11:06
να πω και γω την άποψη μου σαν τουρμπάτος 16άρης.
καταρχήν τα επιχειρήματα σου ευσταθούν σε μεγάλο ποσοστό και επειδή πέρασα από αυτό το στάδιο ,πιστεύω ότι θα το χαρείς ιδιαίτερα ,
κατά δεύτερον με προβληματίζεις γιατί η περιγραφή σου εκτός του ότι έχει πολλά κενά λές ότι ενώ θα προχωρήσεις μόνο σου ζητάς τι τουρμπίνα να βάλεις πράγμα το οποίο με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μάλλον δεν το έχεις ξανακάνει και στο τέλος θα παίρνεις λεωφορείο!
τεσπα , για τα 140-150 που ζητάς κουμπώνει η 25άρα .
ότι και αν κάνεις σου εύχομαι καλή επιτυχία.

ptboul
23-03-09, 11:52
15 χρόνια και 230.000km είναι πολλά; ;)

panos 316T
23-03-09, 11:58
15 χρόνια και 230.000km είναι πολλά; ;)

και όμως πέρασαν έεεε;;;;

ptboul
23-03-09, 12:09
Πέρασαν με 2 αλλαγούλες (οnLy) στην τουρμπινούλα. Δεν είναι και άσχημα :nixweiss: