PDA

Επιστροφή στο Forum : ΜΟΤΕΡ 335 Ή 135 COUPE ΣΕ Ζ4


dimsav
23-03-09, 01:09
Γνωριζει κανεις αν γινεται και ποσο ευκολο ειναι να μπει σε Ζ4 το μοτερ το διτουρμπινο που φορανε οι 335 και 135;

Sp!ros G
23-03-09, 01:17
Καλησπερα φιλε και καλως ηρθες.Το μοτερ που αναφερεσαι δε γνωριζω αν μπαινει και μπορει να δουλεψει σε

Ζ4,αλλα αναρωτιεμαι γιατι να μπλεξεις σε τετοιες αγνωστες καταστασεις ενω ηδη υπαρχουνε μοτερ που

μπορουνε να σου δοσουνε τα αλογα του 335.Αυτο δηλωνεται μετα??Πως γινεται που δε μπηκε ποτε αυτο το

μοτερ σ`αυτη την καροτσα??

Kostas Christ
23-03-09, 01:23
η Hartge εχει κανει αντιστοιχη μετατροπη, τουλαχιστον σαν προτζεκτ. Στειλε τους ενα μειλ για λεπτομερειες

manos----
23-03-09, 02:24
μανος Ζ4, Καλησπερα φιλε και καλως ηρθες.το συνγεκριμενο μοτερ δεν μπαινει σε Ζ4 απο οσο κσερω,
ανεβικα αθηνα γιαφτο και μου ειπαν δεν χοραει πως τωρα δεν κσερο,
αλλα αν το επαιρνε θα το εβαζα αμεσος το 35 ειναι σκοτομα ειδικα
και με το προγραμα παει 50 κιλα ροπι και 360 αλογα,αλλα απογοητεφτηκα οταν μου ειπαν οτι δεν το παιρνει,
τορα ψαχνω για 3,0 με τα 265

Nick_compact
23-03-09, 08:26
To 3.0Si με τα 265 είναι μοτέρ διαμάντι, δε θα μετανιώσεις καθόλου αν το βάλεις.

alekos_911
23-03-09, 09:12
Πράγματι το 3.0Si ειναι διαμάντι...Τραβάει παντού και πάντα εχει τρομερή ροπή και ακούγεται υπέροχα ακόμα και χωρίς βελτιώσεις...Την πρώτη φορά που άνοιξα το αμάξι εδινε έδινε και δεν έλεγε να σταματήσει(απο μέσα μου έλεγα καλα αυτό το πράγμα δεν θα run out of power ποτέ?:bugeye:)Επίσης είναι κάτι δοκιμασμένο στο συγκεκριμένο πλαίσιο (και πίστεψε με δουλεύει τέλεια)...άσε που δεν καίει και τίποτα(σχετικά πάντα)

Nick_compact
23-03-09, 09:15
Εδώ να αναφερθεί ότι αυτό το μοτέρ, είναι το πιο ελαφρύ str8 six παραγωγής στον πλανήτη, με βάρος μόλις 169 κιλά.

oldcarskickass
23-03-09, 09:22
Χωροταξικά δε βρίσκω λόγο να μην μπαίνει.

Τώρα παίζει και το θέμα των ηλεκτρικών - ηλεκτρονικών.

Και να ξέρετε ότι το μοτέρ του 335/135 δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το μοτέρ από τα 3.0si.

Το N54B30 (του 135) είναι μια πιο high tech έκδοση του του Μ54Β30 (που φορέθηκε στην πρώτη σειρά του Ζ4) ενώ το Ν52Β30 είναι άλλο ΤΕΛΕΙΩΣ μοτέρ, είναι πιστεύω (και μαζί με εμένα αρκετοί ακόμα) από τα πιο high tech straight 6 μοτέρ τη σήμερον ημέρα.

Fanis
23-03-09, 09:36
Αν θες να μπεί, μπαίνει (εδώ χωράει o V8 της προηγούμενης Μ5)...το θέμα είναι ότι θα μπλέξεις και θα σου κοστίσει και ένα σκασμό λεφτά. Καλύτερα να βάλεις τον 3λιτρο με τους 265 ίππους και στο μέλλον αν θές πάραπάνω δύναμη,, να τον βελτιώσεις.

Nick_compact
23-03-09, 09:46
Λίγη βελτίωση παίρνει ο Ν52, που περιορίζεται σε εισαγωγή, εξαγωγή, και πρόγραμμα. Φίλος έβαλε πρόγραμμα Digi tune, και είδε καλή διαφορά, βγήκε ο κόφτης τελικής, και ανέβη ο κόφτης στροφών από τις 7 στις 7300. Αλλά το μοτέρ είναι απλά Α Ψ Ο Γ Ο. Σε συνδυασμό με το κοντό διαφορικό που φοράνε, ράβουν.

manos----
23-03-09, 13:09
το κσερο οτι το συνγεκριμενο μοτερ ειναι τελειο ολλα το προβλημα ειναι,
οτι δεν μπορω να βρο,κσερει κανεις που θα βρο ενα,
καινουριο οι ελαφρα μεταχειρισμενο,

VanVIC
23-03-09, 14:00
Ισως ο Σάββας στο 2310478100 θα μπορούσε να σου πεί τη γνώμη του και να σε συμβουλέψει.
Εγώ πιστευω πως γίνεται και πως ο συγκεκριμένος μπορεί να το αναλάβει.

Καλή τύχη !

MaSt0RaS
23-03-09, 16:07
Ισως ο Σάββας στο 2310478100 θα μπορούσε να σου πεί τη γνώμη του και να σε συμβουλέψει.
Εγώ πιστευω πως γίνεται και πως ο συγκεκριμένος μπορεί να το αναλάβει.

Καλή τύχη !

μπορει να το κανει αλλα θα σου πει να βαλει μοτερ απο Ζ4 Μ δεν αξιζει να μπλεξεις... και μετα ξερεις ακολουθας τον Van Vic με Εss

manos----
24-03-09, 18:57
μηπος ξερουμε τι τιμες κιμενονται, για να παρο μια ιδεα,
ενοω για τα 265, να δω αν μπορο να το βαλο τορα η τελος καλοκαιριου,
δεν ειμαι απο αθηνα,στην κρητη μενο,

Christos 330i ///M
24-03-09, 18:59
Αν εχει διπλη φυσα ο κινητηρας σου ισως να γινεται . . .

Αλλα το θεμα ειναι με τα ηλεκτολογικα τους . . .

dimsav
25-03-09, 13:57
ευχαριστω ολους για το καλωσορισμα και για τις συμβουλες.ΤΟ 3.0SI φοραει η δικη μου η coupe αλλα σκεφτομουν αν καποια στιγμη εβαζα το 35 που ειναι πραγματικα δυνατο και αρκετα βελτιωσιμο.Βεβαια αν το κοστος ειναι πραγματικα απαγορευτικο ,τοτε φυσικα και δεν αξιζει.Αλλα το ερωτημα ειναι γιατι να μην μπαινει,δεν φαινεται να υπαρχει λογος,απλα νομιζω οτι κανεις στην Ελλαδα δεν το εχει δοκιμασει.αν υπαρχουν περισσοτερες πληροφοριες ευπροσδεκτες.Επισης τα βελτιωτικα της BMW Performance εισαγωγες,φρενα ,καθισματα που ειδα σε ενα φυλλαδιο μπαινουν σε εμας και που μπορουμε να βρουμε τιμες;

djkostas20
25-03-09, 18:15
Τα βελτιωτικά αυτά τα είδα και εγώ όταν πήγα το αυτοκίνητο για service...Το φυλλάδιο αναφερόταν μόνο σε σειρά 1&3 και ένα τιμολόγειο που έιχε εκεί ήταν φούλ απαγορευτικό και φυσικά χωρίς αξία.
π.χ. 1000 € για ένα τελικό!!!! Σόρρυ για το off-topic

StavrosE30
25-03-09, 18:38
καλησπερα εγω θα σου ελεγα .. ενα Μ3 με 6αρι σασμαν και ενα κομπρεσαρακο πανο και θα ειναι τελειο και δεν θα σπας και το κεφαλισου να το σκεφτεσε πολυ.......:bigthumb:

jmicro
27-03-09, 11:59
Φιλε πρεπει να σκεφτεις και το μετα της μετετροπης...Πως θα δηλωσεις την αλλαγη κινητηρα στο υπουργειο και πως θα περνας ΚΤΕΟ μετα; Ο κινητηρας αυτος δεν μπαινει εργοστασιακα στο συγκεκριμενο σασι και θα εχεις προβλημα να παρεις τις απαραιτητες βεβαιωσεις απο την ΒΜW για τη δηλωση

bmw/E81/tii
27-03-09, 12:33
εχω κανει ενα αλλο θέμα για το σειρα 1 οχι το coupe το 3θυρο αν μπορει να μπει. ξερει κανεις??

dimsav
27-03-09, 13:57
δεν χρειαζεται ιδιαιτερα χαρτια γιατι δεν αλλαζει ο κυβισμος(δεν προκειται να σταθουν στα 10-15κεκ).Απλα δηλωνεις αλλαγη κινητηρα και τον αριθμο του.Το ολο θεμα ειναι ποσο ευκολα μπαινει και ποσο κοστιζει η μετατροπη και παντα υπολογιζουμε και οτι καποια χρηματα θα ποιασει και το τριλιτρο που φοραει τωρα.Το Μ3 παντα ειναι μια καλη εναλλακτικη αλλα οπως τα εχω οδηγησει στο 95% των περιπτωσεων το 35 ειναι πιο γρηγορο