PDA

Επιστροφή στο Forum : E36 steering angle stop kit


valantis544
23-03-09, 02:16
Παιδιά το αμάξι μου έχει 225/45/17 λάστιχο (318is) κι όταν κόβω τέρμα το τιμόνι βρίσκει λίγο στην μέσα μεριά του θόλου. Απ΄ ότι διάβασα εδώ μέσα σε διάφορα post θα πρέπει να εγκαταστήσω αυτό το κιτ. Πόσο κοστίζει η εγκατάσταση του; Είναι εύκολο να περαστεί ή πρέπει να μου το κάνουν σε αντιπροσωπεία καλύτερα; Θέλει ευθυγράμμιση μετά το αμάξι;
Επίσης επειδή δεν έχω ιδέα ούτε καν με τι μοιάζει θα μπορούσε κάποιος να δώσει πληροφορίες; Που ακριβώς "κουμπώνει";

Μπήκα εδώ:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE53&mospid=47480&btnr=32_0630&hg=32&fg=25&hl=29

αλλά δεν έβγαλα άκρη.

Nemerkon
23-03-09, 04:56
πρωτα απο ολα κοιτα μην εχει ξεκουμπωσει κανα πλαστικο μεσα στο θολο και μετα προχωρα σε αλλα! και εγω νομιζα οταν το χαμηλωσα οτι κατι εβρισκε αλλα απλα ειχε ξεκουμπωσει ενα πλαστικο στο θολο.

valantis544
23-03-09, 10:04
Είχε ξεκουμπώσει κι ένα πλαστικό το οποίο στερεώσαμε, αλλά το σηκώσαμε στο συνεργείο και είδαμε πως με τέρμα κομμένο το τιμόνι βρίσκει κι από τις δύο μεριές, από την μέσα μεριά των θόλων σε σταθερό σημείο.

fast-enough
23-03-09, 10:09
αλλά το σηκώσαμε
:bullhorn:Όταν το σηκώνεις αλλάζει η κλίση των τροχών. Δε σημαίνει πως θα βρίσκει όταν πατάει στο δρόμο. Αν θες να δεις αν βρίσκει θα πρέπει να στρίψεις τους τροχούς όταν το αυτοκίνητο είναι στο έδαφος και να έχεις βάλει στα λάστιχα κάτι που ν ακουμπήσουν στο θόλο να αφήσει σημάδι. (π.χ. μπλε κιμωλία)....

valantis544
23-03-09, 10:31
Παιδιά δεν τίθεται τέτοιο θέμα να βρίσκει μόνο όταν είναι σηκωμένο, γιατί ακούγεται καθαρά όταν προχωράει το αυτοκίνητο με κομμένο τέρμα το τιμόνι πως τρίβονται οι ρόδες αλλά και σηκωμένο όταν είναι φαίνεται καθαρά το σημάδι που έχει κάνει από μέσα σε κάθε μεριά διότι αυτό γίνεται προφανώς εδώ και καιρό (ο προκάτοχος δεν ασχολήθηκε απλώς να το διορθώσει).

valantis544
23-03-09, 12:10
Κανένας δεν έχει τοποθετήσει το συγκεκριμένο κιτάκι για να μας πει λεπτομέρειες??

Αντών///is
23-03-09, 17:02
Παιδιά το αμάξι μου έχει 225/45/17 λάστιχο (318is) κι όταν κόβω τέρμα το τιμόνι βρίσκει λίγο στην μέσα μεριά του θόλου. Απ΄ ότι διάβασα εδώ μέσα σε διάφορα post θα πρέπει να εγκαταστήσω αυτό το κιτ. Πόσο κοστίζει η εγκατάσταση του; Είναι εύκολο να περαστεί ή πρέπει να μου το κάνουν σε αντιπροσωπεία καλύτερα; Θέλει ευθυγράμμιση μετά το αμάξι;
Επίσης επειδή δεν έχω ιδέα ούτε καν με τι μοιάζει θα μπορούσε κάποιος να δώσει πληροφορίες; Που ακριβώς "κουμπώνει";
(α) Το ανταλλακτικό "retrofit kit - steering angle stop" το εργοστάσιο το θεωρεί προαπαιτούμενο για την τοποθέτηση ελαστικών διάστασης 225/45 R 17.
(β) Το ανταλλακτικό έχει Ρ/Ν 32111140479, η Ελληνική BMW το ονομάζει "σετ επισκευής" και η τιμή λιανικής τον Φεβρουάριο 2009 ήταν 15.71 €.
(γ) Το ανταλλακτικό είναι ένα σετ που αποτελείται από 6 κομμάτια. Το περιεχόμενο του σετ μπορείς να το δεις εδώ -> http://bmwfans.info/part-32111140479/ (http://bmwfans.info/part-32111140479/) . Για να έχεις μια εικόνα ποιά είναι τα κομμάτια αυτά και που τοποθετούνται δες εδώ -> http://bmwfans.info/original/E36/Cou/318is-M42/ECE/L/M/1995/09/mg-32/ill-32_0630/ (http://bmwfans.info/original/E36/Cou/318is-M42/ECE/L/M/1995/09/mg-32/ill-32_0630/) . Πρόκειται για τα δύο δισκάκια (securing plates) με αριθ. 4 στο σχεδιάγραμμα και τους τέσσερις συνολικά σφιγκτήρες (tension straps) με αριθ. 2 και 3 στο σχεδιάγραμμα που θα σφίξουν τις φούσκες (αρ. 1), αντικαθιστώντας τους παλιούς σφιγκτήρες, αφού οι φούσκες θα βγουν και θα ξαναμπούν. Τα δισκάκια του κιτ είναι διαφορετικά από τα ΟΕΜ.
(δ) Η εγκατάσταση του κιτ πρέπει να στοιχίζει αρκετά περισσότερο, αλλά δεν γνωρίζω να σου πω πόσο ακριβώς, γιατί στην περίπτωσή μου, την πρώτη φορά μου την έκαναν δωρεάν, στα πλαίσια πολλών άλλων εργασιών βελτίωσης και αναβάθμισης, η δε δεύτερη έγινε στα πλαίσια αντικατάστασης κρεμαγιέρας και σετ ακρόμπαρων.
(ε) Η ευθυγράμμιση είναι απαραίτητη, ή τουλάχιστον η σύγκλιση εμπρόσθιων τροχών, καθ' ότι λύνονται τα ακρόμπαρα.
(στ) Όσο για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει οπουδήποτε ή πρέπει να γίνει σε αντιπρόσωπο, δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά. Εξαρτάται και από το πόσο εμπιστεύεσαι το συνεργείο σου. Το αφήνω στην κρίση σου...

valantis544
23-03-09, 19:59
Ωραία να σαι καλά για τις πληροφορίες το παράγγειλα κιόλας από εδώ με 7 ευρώ και θα το περάσω στον μηχανικό μου:

http://cgi.ebay.com/BMW-E36-3-retrofit-steering-angle-limiter-stop-kit_W0QQitemZ170298502317QQcmdZViewItemQQptZUK_Car sParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item170298502317

Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.

george316
24-03-09, 12:47
ακου εμενα φιλε.το ιδιο εχω πάθει.ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΗ ΚΡΕΜΑΡΙΕΡΑ...
υπάρχει ενα μικρουτσικο ανταλλακτικο που κοστιζει 16 ευρο απο την αντιπροσωπια,μπαινει μεσα στη κρεμαριερα και δεν την αφηνει να τερματισει.
αυτο το ανταλλακτικο υπάρχει ηδη σε αυτοκινητα με γνησιο m pack γιατι φορανε πιο φαρδια ελαστικα απο το εργοστασιο και για τα αυτοκινητα που βαζουν μεγαλυτερες ζαντες απο αυτες πο φορουσαν.πανε σε μια αντιπροσωπια και ρωτα το.εγω σημερα η αυριο ερχεται το ανταλλακτικο αυτο και παω και το κανω.
το κοστος ολης αυτης της διαδικασιας(με ευθυγραμμιση κλπ κλπ κλπ )μου στοιχισε στην αντιπροσωπια 50 ε με εργατικα κλπ κλπ...

drum
24-03-09, 13:15
ακου εμενα φιλε.το ιδιο εχω πάθει.ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΗ ΚΡΕΜΑΡΙΕΡΑ...
υπάρχει ενα μικρουτσικο ανταλλακτικο που κοστιζει 16 ευρο απο την αντιπροσωπια,μπαινει μεσα στη κρεμαριερα και δεν την αφηνει να τερματισει.
αυτο το ανταλλακτικο υπάρχει ηδη σε αυτοκινητα με γνησιο m pack γιατι φορανε πιο φαρδια ελαστικα απο το εργοστασιο και για τα αυτοκινητα που βαζουν μεγαλυτερες ζαντες απο αυτες πο φορουσαν.πανε σε μια αντιπροσωπια και ρωτα το.εγω σημερα η αυριο ερχεται το ανταλλακτικο αυτο και παω και το κανω.
το κοστος ολης αυτης της διαδικασιας(με ευθυγραμμιση κλπ κλπ κλπ )μου στοιχισε στην αντιπροσωπια 50 ε με εργατικα κλπ κλπ...

η καλυτερη λυση ειναι αυτη.
ειναι κατι σαν στοπ πανω στην κρεμαριερα, κ δεν την αφηνει να παει στο τερμα της.
μην φανταστεις οτι χανεις πολυ σε στριψιμο. 2-3 χιλιοστα χανεις.

kostas e46
24-03-09, 13:28
ακου εμενα φιλε.το ιδιο εχω πάθει.ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΗ ΚΡΕΜΑΡΙΕΡΑ...
υπάρχει ενα μικρουτσικο ανταλλακτικο που κοστιζει 16 ευρο απο την αντιπροσωπια,μπαινει μεσα στη κρεμαριερα και δεν την αφηνει να τερματισει.
αυτο το ανταλλακτικο υπάρχει ηδη σε αυτοκινητα με γνησιο m pack γιατι φορανε πιο φαρδια ελαστικα απο το εργοστασιο και για τα αυτοκινητα που βαζουν μεγαλυτερες ζαντες απο αυτες πο φορουσαν.πανε σε μια αντιπροσωπια και ρωτα το.εγω σημερα η αυριο ερχεται το ανταλλακτικο αυτο και παω και το κανω.
το κοστος ολης αυτης της διαδικασιας(με ευθυγραμμιση κλπ κλπ κλπ )μου στοιχισε στην αντιπροσωπια 50 ε με εργατικα κλπ κλπ...

Γιωργο ειναι το ανταλλακτηκο που αγορασε ειδη ο Βαλαντης.

valantis544
24-03-09, 19:08
Ναι ρε παιδιά γι αυτό το ανταλλακτικό ακριβώς μιλάμε! :)

valantis544
08-04-09, 14:07
Το ανταλλακτικό το παρέλαβα αλλά έχει μέσα δύο δισκάκια που προφανώς μπαίνουν στα ιμήμπαρα όπως βλέπω στις οδηγίες, αλλά μου φαίνεται παράξενο πως αυτά τα δύο π@π@ράκια κάνουν την δουλειά. Αν κάνουν τον ρόλο του αποστάτη, το πάχος τους μου φαίνεται τρομακτικά μικρό. Αν γνωρίζει κάποιος περαιτέρω λεπτομέρειες για το πως υλοποιείται το stop των τροχών, αλλά και το πόσο σε πόντους, ας το πει μην πάω και το βάλω τζάμπα.

valantis544
14-07-09, 00:47
Το ανταλλακτικό μπήκε και κάνει την δουλειά του όπως πρέπει, απλώς είχα ξεχάσει να ενημερώσω το thread. Ευχαριστώ όσους βοήθησαν.

george316
14-07-09, 07:09
κωστα ναι.και μαλιστα φιλοι κοι φιλες ο κωστας το περασε χωρις καν να λυσει ακρομπαρα και ευθυγραμισεις και τετοια.με ενα μισαωρο το ειχε τελειωμενο...
βαλαντη τωρα που εμαθες....προσεξε μονο μην εγινε ζημια στα λαστιχα σου απο τη τριβη με το σασι οκ?

valantis544
14-07-09, 09:41
Ναι όντως είναι πολύ εύκολο να περαστεί και μπορείς να γλυτώσεις και την ευθυγράμμιση αν μετρήσεις το πάχος στα δισκάκια και προσαρμόσεις αναλόγως. Εγώ την ευθυγράμμιση την έκανα έτσι κι αλλιώς γιατί το αμάξι το πήρα πρόσφατα και ήθελα να ξέρω τι γίνεται.

george316
15-07-09, 14:03
επειδη το ειδαμε,το παχος στα δισκακια που λες ειναι ακριβως το ιδιο.ουτε προσαρμογη θελει,ουτε τιποτα απολυτως

valantis544
15-07-09, 23:28
Βρε παιδιά χωρίς να θέλω να πάω κόντρα, πιστεύω πως συμφωνούμε ότι για να μπει αυτό πρέπει να ξεβιδώσεις τα ημίμπαρα (ακρόμπαρα δεν αγγίζεις). Αν βάλεις τα δισκάκια χωρίς να πειράξεις την βίδα που κάνει τον ρεγουλατόρο για την ευθυγράμμιση, τότε θα κλείσει η γωνία caster στις ρόδες, που ίσως και να μην σε πειράξει καθόλου στο δρόμο, ίσα ίσα που θα έχεις και καλύτερη επαναφορά τιμονιού. Το θέμα είναι που λέει ο κατασκευαστής πως πρέπει να είναι, αλλά είναι κι ένα θέμα που το θέλεις εσύ. Αν τώρα μετρήσεις με το παχύμετρο το πάχος των δισκακιών και κουνήσεις τους ρεγουλατόρους (πρός την μεριά των τροχών) αναλόγως, τότε ναι δεν θέλεις ευθυγράμμιση. Όπως και να χει εγώ εξήγησα παραπάνω γιατί έκανα την ευθυγράμμιση κι ευτυχώς δεν πέταξα τα λεφτά μου, γιατί ήθελε λίγο ρεγουλάρισμα κι από πίσω.

george316
21-07-09, 09:30
κοιτα να σου πω για μενα.επειδη περασα πισω φρενα,αναγκαστικα εκανα ευθυγραμμιση.μια εβδομαδα μετα (και φημιζομαι για την ηρεμια και τη προσοχη στην οδηγηση μου)περασα ξανα αυτο το κιτακι στο φιλο μου το κωστα.
ουτε καν χρειαστηκε να μετρησουμε,δε πειραχτηκε απολυτως τιποτα camber caster το φαντασματακι ο kasper ενταξει καλη η φαση να τα ψαχνουμε ολα τοσο πολυ αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση μιλαω καθαρα εκ πειρας και με βαση αυτο που ειδα.μπρος στα ματια μου εγιναν ολα αυτα.εννοειτε οτι δε χρειαστηκε να κανω ευθγραμμιση,εννοειτε πως το αυτοκινητο δε φευγει και για οσους μου πουν οτι λιγη αποκλιση δε γινεται αντιληπτ,περασα και κτεο και μετρηθηκε εκει το αυτοκινητο.
αυτα απο μενα!!!!

valantis544
21-07-09, 10:37
Γεγονός είναι πως το αυτοκίνητο μετά ΘΑ ΘΕΛΕΙ ευθυγράμμιση και για άλλους λόγους, όπως και να το κάνει κανείς. Το ότι εσύ γλύτωσες τα 15 ή 20 ευρώ της ευθυγράμμισης και το αμάξι σου δεν παίρνει το τιμόνι (που ουδεμία σχέση δεν έχει αυτό όπως θα ξέρεις μιας και μιλάς εκ πείρας), δεν σημαίνει πως όλοι θα πρέπει να ακολουθήσουν την δική σου οδό. Εγώ που ήμουν μπροστά όταν έβαζε το ανταλλακτικό ο μηχανικός μου τότε ναι, άνετα θα μπορούσα να μην το ευθυγραμμίσω γιατί ξέρω τι έγινε, αλλά το έκανα για λόγο που ανέφερα σε προηγούμενο post. Μαζί σου είμαι κι εγώ, να μην τα κάνουμε όλα by the book στο αμάξι, αλλά αλλιώς μιλάω στους φίλους μου κι αλλιώς μιλάω μέσα σε ένα forum που μπαίνει τόσος κόσμος και θεωρώ χρέος μου να αναφέρω το σωστό και όχι την δικιά μου μαγκιά. Κι επειδή ανέφερες τα φαντάσματα να σου πω πως έχεις δίκιο. Υπάρχουν και φαντάσματα στα διάφορα συνεργεία, όπως και άσχετοι ή τρεμουλιάρηδες μάστορες. Οπότε επειδή δεν ξέρουμε που θα πέσει ο καθένας από αυτούς που μας διαβάζουν, τότε ο γενικός κανόνας είναι να ΓΙΝΕΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ.

Δέχομαι ότι έχεις δίκιο κι έχω άδικο για να λήξει εδώ κι ας κάνει ο καθένας ότι θέλει.

Φιλικά όπως πάντα.

george316
23-07-09, 07:50
συμφωνω ,επαυξανω και μαζι σου.
πρεπει να γινει ευθυγραμμιση και αυτο ειναι το σωστο.
αυτο που λεω ομως ειναι οτι στη συγκεκριμενη κατασταση,δηλαδη στο stop angle kit,το παχος απο τα δαχτυλιδια ειναι το ιδιο.ακριβως το ιδιο.αν πας σε μηχανικο ποτ θα σου κατεβασει ολη τη κρεμαγιερα για να στο τοποθετησει επιβαλλεται να κανεις ευθυγραμμιση.αν πας ομως σε καποιος που το γνωριζει και σου τα τοποθετησει χωρις να σου λυσει τα ακρα συγνωμη αν δε τα γραφω καλα,δεν ειμαι μηχανικος)τοτε δεν υπαρχει λογος να κανεις ευθυγραμμιση.θα μου πεις 20 ευρω κοστος ειναι,αλλα ειμαι σιγουρος οτι το παιδι μεχρι να καταλαβει τι προβλημα ειχε το αμαξι του θα πληρωσεο πολλους"μαστορες"για να του πουν τις χαζομαρες τους.
και ενταξει εγω ειμαι τυπος(ο κωστας το ξερει....)που πληρωνω παρα πολλα λεφτα σε μαστορες που δε ξερουν και λενε τα δικα τους.ε ενταξει προτιμω να φαω 20 ευρω γυρους με τζατζικι κιολας παρα να τα δωσω σε καποιον ασχετο.
χωρις καμμια παρξηγηση ετσι βαλαντη?

valantis544
24-07-09, 20:23
Καμία παρεξήγηση. Κι εγώ το ίδιο προτιμώ να τα φάω αλλού παρά, σε άσχετους μάστορες. Απλώς αυτά που κάνω όμως εγώ στο αμάξι μου, σε λίγους προτείνω να τα κάνουν για να μην παρεξηγηθώ, οπότε λέω αυτό που πρέπει να γίνει κανονικά.