PDA

Επιστροφή στο Forum : bmw m3 supercharged


I_LOVE_M3
31-03-09, 11:33
Καλησπερα σε ολους !ξερει μηπως κανεις ποιος στην ελλαδα μπορει να φτιαξει(καλος μηχανικος στα M3)με supercharger ?εχω δει απο vf-engineering που δινουν 550+whp υπαρχει καποιος στην ελλαδα να το κανει αυτο ?ευχαριστω...

VanVIC
31-03-09, 12:09
Επειδή στην Ελλάδα όλα γίνονται, όλα φτιάχνονται και όλα είναι εφικτά (ζούμε στην χώρα της μαγείας...), αλλά και επειδή στην ελλάδα έχουμε τους καλύτερους μηχανικούς του κόσμου (ο ίδιος μηχανικός μπορεί να ισχυριστεί οτι φτιάχνει απο ποδήλατο μέχρι υποβρύχιο και διαστημόπλοιο), όταν βρεθεί κάποιος να σε πήσει για να το αναλάβει, κάνε μια "παράκληση" και ένα τάμα στην Παναγία την Μεγαλόχαρη και μετά άρχισε τις όποιες διαδιακασίες.

shido
31-03-09, 14:00
Η καλυτερη λυση φιλε μου ειναι να φερεις καποιος κιτ εσυ απο εξωτερικο και να στο περασουν εδω ή να βρεις αντιπροσωπους τους εδω που υπαρχουν και να να προχωρησεις.

εταιρειες
vf
ess
active autowerke

Libanner
31-03-09, 14:07
Μάλλον εννοεί καλό μηχανικό να του εγκαταστήσει κάποιο έτοιμο κιτ και όχι να το εξελίξουν εδώ...Αν εννοείς το δεύτερο είναι απλά ανοησία από την στιγμή που υπάρχουν έτοιμα δοκιμασμένα.

Strax
31-03-09, 14:46
Υπάρχει ΜΟΝΟ μία επιλογή. Ολοκληρωμένο, έτοιμο κιτ από τις 3 καταξιωμένες εταιρείες, που έχουν πουλήσει δεκάδες.

Για την τοποθέτησή τους δεν θα έχεις θέμα. Έχουν και οδηγίες και θεωρούνται plug-n-play. Οποιοσδήποτε καλός μηχανικός μπορεί να την κάνει με ευκολία.

EVANGELOS
31-03-09, 15:56
Πάρε και ένα ταψί καλού κακού !!!!

shido
31-03-09, 15:57
Πάρε και ένα ταψί καλού κακού !!!!

το ταψι γιατι ρε?:pth:

EVANGELOS
31-03-09, 16:02
το ταψι γιατι ρε?:pth:

Να μαζέυει τα Parts μετά το κράου ρε !!!!!!!!!!

:ices_ange:bigthumb:

p.s. Aτάκα κλόπυράιτ Παπαπάσχος από παλιά συνάντηση στο Κλικ !!! ... μνημειώδεις ατάκα !!!!

shido
31-03-09, 16:03
χαχαχαχαχαχα

EVANGELOS
31-03-09, 16:04
χαχαχαχαχαχα

Ο Θωμάς το είχε πει ως εξής :

"To ταψί θα το φέρεις απ'έξω ή θα το πάρεις από δώ ????????" :greenboun

cougar power motorsport
01-04-09, 02:21
φίλε εμείς δοκιμάσαμε εδώ ενα κιτ της active στο προσωπικο μου αυτοκίνητο και στο ντέμο της vorsteiner βάλαμε το κιτ της VF μέσω ενός φίλου συνεργάτη και βελτιωτή. Και τα 2 είναι πολύ καλά και σχετικά εύκολα να μπουν επάνω. δεν είναι 8 με 10 ώρες όπως λένε οι εταιρείες αλλά ούτε και κάτι που δεν μπορεί να το κάνει ένας καλός μηχανικός και τίμιος , ή κάποιος που ασχολείται με μετατροπές.

EVANGELOS
01-04-09, 12:21
Πως πάει το "πράμα" με τα κομπρεσσέρ ????? ... έχετε δοκιμάσει με "μαμα" ??? βάλτε κανά βιντεάκι να το δούμε ...

I_LOVE_M3
02-04-09, 11:09
Ακριβως οπως ειπε ενα παιδι πριν ψαχνω για καλο μηχανικο διοτι δεν ειμαι απο αθηνα και ετσι δεν μπορω να ξερω...θελω να αγορασω 1 κιτ απο εξωτερικο η απο ess η απο vf-engineering και απλα να μου κανει σωστη δουλεια !απλα οταν ανεβω αθηνα θελω να παω σε καποιον συστημενος και οχι να ψαχνομαι !

TSAF
02-04-09, 11:29
Εγω θα σου ελεγα να παρεις κιτ απο την g power. Eνας φιλος μου εχει βαλει απο την g power στο αυτοκινητο του και εβγαλε απιστευτη δυναμη.

ankor
02-04-09, 11:58
Επισκεψη Αργοs μερια με m3 46αρι μοντ 03 την προηγουμενη βδομαδα.Ερωτηση για compressor και τα σχετικα.Απαντηση Αλεκου:ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.Θα βγουν μετα ΤΑ προβληματα.....Γεια σαs.

Γνωστοs μου παλι με m3 46αρι κανει το χειρουργειο σε γνωστο μηχανικο-βελτιωτη στην Αθηνα και βαζει επανω εναν τηs asa.Τωρα ριχνει τα μπινελικια....και του εφτασε περιπου 8.500 ευρω.

Προσεχε....μηπωs μπλεξειs...

Aντωνηs.

EVANGELOS
02-04-09, 17:19
Επισκεψη Αργοs μερια με m3 46αρι μοντ 03 την προηγουμενη βδομαδα.Ερωτηση για compressor και τα σχετικα.Απαντηση Αλεκου:ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.Θα βγουν μετα ΤΑ προβληματα.....Γεια σαs...

Και που έμαθε από BMW o Kαρράς !!! εδώ οι Αμερικάνοι το δουλέυουν στο 1 μπαρ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ... με 550 άλογα λέμε ...

τι ???? ... άλλο το Youtube άλλο ο δρόμος ?????

άντε ρε !!! ... δε ξέρετε τίποτα ... βάλτε κομπρεσσέρ λέμε !!!

p.s. Tαψί τελικά σου στέλνουν αυτοί ???? :D

tacos
02-04-09, 17:25
Το ταψι να ειναι μαγνητισμενο, δεν χανεις ουτε τα ρινισματα.-

bmwlover
02-04-09, 17:34
Και που έμαθε από BMW o Kαρράς !!! εδώ οι Αμερικάνοι το δουλέυουν στο 1 μπαρ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ... με 550 άλογα λέμε ...

τι ???? ... άλλο το Youtube άλλο ο δρόμος ?????

άντε ρε !!! ... δε ξέρετε τίποτα ... βάλτε κομπρεσσέρ λέμε !!!

p.s. Tαψί τελικά σου στέλνουν αυτοί ???? :D

Φίλε Ευαγγελε μηπως ειμαστε λιγο υπερβολικοι.
Ενταξει δεν λεω οτι οι ελληνες ειναι τσακαλια αλλα, ουτε και οτι δεν υπαρχουν και πολοι αλμπανηδες αλλα τωρα ακομα και καταξιωμενες εταιρειες παμε να τις βγαλουμε αχρηστες.
Τελικα αυτα τα ΒΜW EINAI αχρηστα με το που πας να τα βελτιωσης λιγο η πολυ χαλανε.
Υ.Γ. δεν εχω ουτε τις γνώσεις σου αλλα ουτε και Μ3 και το συζηταω χωρις κανενα ιχνος ειρωνειας και φιλικα γιατι με ενδιαφερει η βελτιωση και οι προοπτικες του αυτοκινητου μου.

ankor
02-04-09, 17:35
Το ταψι ερχεται ωs δωρο με κοκκινη κορδελιτσα και φιογκακι......

driver team
02-04-09, 17:59
φιλος εισαγωγεας γνωστης εταιρειας βελτιοτηκων προιοντων BMW σε ερωτηση μου για compressor μου ειπε να το ξεχασω γιατι θα παρω στο χερι το μοτερακι εκτως και αν αλλαξω τα παντα απο μπιελες βιδες πιστονια και οτι αλλο χρειαζεται για να ειναι ασφαλεις!!!
και ειναι και το πιο λογικο διοτι ειναι αρκετα πιεσμενο το μοτερ για να το πιεσω τοσο πολυ με κιτ!!η τιμη φισικα εκτοξεβεται παρα πολυ σε φαση που ειναι αρκετα ασυμφορο αλλα αν ειναι να το κανεις και μετα να ψαχνεις μοτερ και ανταλλακτικα ειναι τα τετραπλα λεφτα!

thomelef
02-04-09, 18:24
οι σχετικές αλλαγές είναι φυσικό οτι πρέπει να γίνουν σε μια τέτοια μετατροπή σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
το m3 είναι είδη αρκετά pusharismeno, και ειδικά αν είναι και φορτωμένο με αρκετά χιλομετράκια άγριας χρήσης τότε τα πράγματα γίνονται λίγο αμφίβολα στο θέμα αξιοπιστίας.
μη γελιόμαστε απο τη κα...α μας ρε παιδιά και απο τις χρυσές εγγυήσεις που υποτίθεται οτι ισχύουν σε οποιοαδήποτε ζημιά πάθει το αυτοκίνητο.
το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εκτός απο επιταχύνσεις χαρίζει πολά περισότερα πράγματα.
εγώ πάντως αν ποτέ έκανα κάτι τέτοιο θα ήταν μόνο αν αγόραζα καινουριο και έβαζα το m3 στο γκαράζ για κειμίλιο.

I_LOVE_M3
02-04-09, 19:57
Στο 2 σταδιο της VF που δινουν 570 αλογα δν αλαζουν μπιστονια,μπιελες και οτι χρειαζεται απλα βαζουν ενα κομπρεσορα ?υπαρχει καποιος που το εχει κανει ?αξιζει τον κοπο η θα το κανω και σε 1-2 μηνες θα μου ερθει η μπιελα στο κεφαλι ?δεν νομιζω δηλαδη να βγαζει ενας οικος ενα φτιαξιμο και να μην ξερει αν θα αντεξει...

http://www.youtube.com/watch?v=acVMUo_Xj3Q

http://www.youtube.com/watch?v=UKSrvKTlXkE

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
02-04-09, 20:56
Αυτός που θα το αποφασίσει να βάλει κομπρεσορα πάνω σε Μ3 θα πρέπει να έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι η αντοχή και η αξιοπιστία από το μοτέρ θα είναι για πολύ λίγα χιλιόμετρα, αν δεν ανοιχτή ο κινητήρας αλλαχτεί η σχέση συμπίεσης και τα εντεροκαρδουλάκια του για να είναι πλέον με άλλα δεδομένα ο κινητήρας …………. βέβαια το ταψί πάντα θα παραμονεύει…….. με έκανες και γέλασα ρε ΕΥΑΓΓΕΛΕ !!!!!! :hello:

alexk
02-04-09, 22:51
Εγώ προτείνω τεχνολογία αλά golf gt.
Κομπρεσσέρ και τουρμπίνα.
Το κομπρεσσέρ για τράβηγμα στις χαμηλές στροφές και την τουρμπίνα για τις υψηλές.
Εμ, Μ3 βελτίωση θα κάνεις, μισό να το κάνεις ? Να γίνει σωστή δουλειά.
Επίσης, γνωστός βελτιωτής μου είπε ότι παίζει πολύ καλά το πρόγραμμα του Audi RS6 σε τέτοια μετατροπή, με μερικά στοιχεία από το πρόγραμμα του M6 (για να υπάρξει πλήρης συμβατότητα με το hardware της bmw --> drivers bmw από M6 και κώδικα Audi RS6).

alexM
02-04-09, 23:46
Καλησπερα σε ολους. Τουρμπινα -κομπρεσορας -ιντερκουλερ κλπ αφορουν ιδηοκτητες ΕVO,STI,GOLF GT και πολους αλλους. Ο ιδηοκτητης ενος Μ BMW απλα κοιταει τους αριθμους στο ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ....., και απολαμβανει την περισσεια δυναμη οδηγοντας.

manos///3
02-04-09, 23:52
Καλησπερα σε ολους. Τουρμπινα -κομπρεσορας -ιντερκουλερ κλπ αφορουν ιδηοκτητες ΕVO,STI,GOLF GT και πολους αλλους. Ο ιδηοκτητης ενος Μ BMW απλα κοιταει τους αριθμους στο ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ....., και απολαμβανει την περισσεια δυναμη οδηγοντας.


Mαλλον αυτο το λες γιατι εχεις 500 αλογακια και τη ροπη ενος V10!:)

Δωστε δυναμηηηηη......

alexM
03-04-09, 00:17
Εγω δεν αναφερθηκα σε Μ5. Για ολα τα Μ γενικα μιλαω. Η οδηγικη απολαυση ειναι θεμα φιλοσοφιας, μοτερ και οδηγου.Παντως μου λειπουν τα λαμπακια απο το στροφομετρο του Μ3.

manos///3
03-04-09, 00:23
Πλακα σου κανω!!!

Το Μ3 εχει υπεραρκετη δυναμη για τους δρομους μας..

Δωστε χρηματα για αναρτηση και φρενα...αντε και για καμια εξατμιση!

alexM
03-04-09, 00:50
Για φαντασου το επομενο Μ να φοραει μοτερ με κανα δυο τουρμπινες!!!!!!!!!!και εγω ο κυριος εξυπνος εκανα και δηλωσεις. Παντως την φιλοσοφια του οδηγου Μ 3-5-6-Ζ4 τη γνωριζει καλα η M GMBH !!!!!!!!.

gyiama
03-04-09, 00:55
Εγώ προτείνω τεχνολογία αλά golf gt.
Κομπρεσσέρ και τουρμπίνα.
Το κομπρεσσέρ για τράβηγμα στις χαμηλές στροφές και την τουρμπίνα για τις υψηλές.
Εμ, Μ3 βελτίωση θα κάνεις, μισό να το κάνεις ? Να γίνει σωστή δουλειά.
Επίσης, γνωστός βελτιωτής μου είπε ότι παίζει πολύ καλά το πρόγραμμα του Audi RS6 σε τέτοια μετατροπή, με μερικά στοιχεία από το πρόγραμμα του M6 (για να υπάρξει πλήρης συμβατότητα με το hardware της bmw --> drivers bmw από M6 και κώδικα Audi RS6).

αν δεν κανω λαθος για να παει καλα θελει και μερικα στοιχεια απο το καινουριο R8 που λυνει καποια μικροπροβληματα στη χαρτογραφηση!!!!!!!!!!!!:icon02:

thomelef
03-04-09, 07:53
Καλησπερα σε ολους. Τουρμπινα -κομπρεσορας -ιντερκουλερ κλπ αφορουν ιδηοκτητες ΕVO,STI,GOLF GT και πολους αλλους. Ο ιδηοκτητης ενος Μ BMW απλα κοιταει τους αριθμους στο ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ....., και απολαμβανει την περισσεια δυναμη οδηγοντας.



συμφωνώ απόλυτα φίλε μου

Sokin M3
03-04-09, 09:37
^και να συμπληρωσω,καθεται δεξια να τον περνανε S3 με φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση και αντλια βενζινης.......

επιλογες ειναι αυτες του καθενος

panos 316T
03-04-09, 10:01
συμφωνώ με το bmwlover,
φίλε μου αρκεί να γνωρίζεις ότι το εγχείρημα κρύβει από πίσω κάποια ρίσκα.
σαν project είναι άκρως δελεαστικό αλλά θα πρέπει να σαι έτοιμος και για τις παράπλευρες απώλειες(όπως λένε στην αντίπερα όχθη).
το αποτέλεσμα(αν το κάνεις) σίγουρα θα σε κάνει να κοιμάσαι μέσα στο αμάξι αλλά μέχρι να φτάσεις εκεί ίσως ταλαιπωρηθείς.είσαι διατιθειμένος;το λέει η καρδιά σου και η τσέπη σου;
τότε κοίτα την υπογραφή μου...

I_LOVE_M3
03-04-09, 12:37
Απλα να το βελτιωσω ατμοσφαιρα θα δωσω ενα σωρο λεφτα και το πολυ να παει 390-400 αλογα !δεν λεω καλα θα πηγενει αλλα με ενα κομπρεσερ στα 570 αλογα θα πηγενει καλυτερα !δηλαδη αφτα που δηλωνουν οι οικοι π.χ vf-engineering 3 χρονια ειναι μ@λ@κιες ?

I_LOVE_M3
03-04-09, 12:38
3 χρονια εγγυησει* Ξερει καποιος τι παιζεται ?

VanVIC
03-04-09, 14:17
Απλα να το βελτιωσω ατμοσφαιρα θα δωσω ενα σωρο λεφτα και το πολυ να παει 390-400 αλογα !δεν λεω καλα θα πηγενει αλλα με ενα κομπρεσερ στα 570 αλογα θα πηγενει καλυτερα !δηλαδη αφτα που δηλωνουν οι οικοι π.χ vf-engineering 3 χρονια ειναι μ@λ@κιες ?

Αν θές να βελτιώσεις ατμοσφαιρικά τον S54, για να φτάσεις 390-400 άλογα, χλωμό το βλέπω
Κάποιος απο'δω που απ'οτι μάθαμε, ακούμπησε τέτοιες αποδόσεις (μετά απο μεγάλες "επενδύσεις") απουσιάζει καιρό απο το forum και δεν ξέρω πως θα τον βρείς για να σ'ενημερώσει και να σου εξηγήσει.
Μιλάω για τον NICK_M3.
Aν δείς το garage του θα καταλάβεις...
Πάντως, απ'ότι μου'χε πεί κατ'ιδίαν, ήθελε αποκλειστικά ατμοσφαιρική (N/A) βελτίωση γι'αυτό και "κολύμπησε τόσο βαθιά".
Το ήξερε οτι με F/I θα ήταν πιο "ευκολο" (πρόσεξε, δεν γράφω και πιο αξιόπιστο).

Επίσης για ατμοσφαιρική βελτίωση του S54, με SEARCH εδώ στο forum, θα βρείς κάποια ιδιαίτερα λεπτομερή posts (ή και threads) του EVANGELOS (δεν ξέρω σε τί "επίπεδα" το έχει φτάσει το Μ3 του)

alexM
03-04-09, 14:39
^και να συμπληρωσω,καθεται δεξια να τον περνανε S3 με φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση και αντλια βενζινης.......

επιλογες ειναι αυτες του καθενος

Στα 43+ συνειδοποις οτι παντα θα υπαρχει καποιος πιο γρηγορος απο εσενα και εσυ θα εισαι πιο γρηγορος απο καποιον αλλον, οτι και αν οδηγεις. Μ5 Ε60 V-MAX..........

Sokin M3
03-04-09, 14:49
Στα 43+ συνειδοποις οτι παντα θα υπαρχει καποιος πιο γρηγορος απο εσενα και εσυ θα εισαι πιο γρηγορος απο καποιον αλλον, οτι και αν οδηγεις. Μ5 Ε60 V-MAX..........

σαφως ,αυτο ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις της ζωης.....το θεμα ειναι οτι ο ανταγωνισμος ειναι τετοιος που προσωπικα εμενα δεν με αφηνει αδιαφορο........οπως ειπαμε αυτα ειναι παντα επιλογες

I_LOVE_M3
03-04-09, 15:01
Εχω διαβασει τα Post για ατμοσφαιρικο φτιαξιμο και πιστευω πως ειναι παρα πολλα τα λεφτα και δν αξιζει για 390 αλογα αλλα μαλλον δν αξιζει καθολου το φτιαξιμο αφου μου λετε οτι με τον κομπρεσορ δεν θα αντεξει !δηλαδη ετσι οπως τα λεμε αμα βαλω turbo στο μ3 θα μου σπασει σε 1 βδομαδα δν νομιζω να ειναι τοσο ασχημα τα πραματα !

alexM
03-04-09, 15:08
σαφως ,αυτο ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις της ζωης.....το θεμα ειναι οτι ο ανταγωνισμος ειναι τετοιος που προσωπικα εμενα δεν με αφηνει αδιαφορο........οπως ειπαμε αυτα ειναι παντα επιλογες

Σεβαστη απολυτα η επιλογη σου, να εισαι παντα καλα. Ξεχασα να αναφερω οτι τα κουλα μου ειναι πολυ λιγα ακομα γιαυτο που οδηγω:drive2:

EVANGELOS
03-04-09, 19:02
Εγώ προτείνω τεχνολογία αλά golf gt.
Κομπρεσσέρ και τουρμπίνα.
Το κομπρεσσέρ για τράβηγμα στις χαμηλές στροφές και την τουρμπίνα για τις υψηλές.
Εμ, Μ3 βελτίωση θα κάνεις, μισό να το κάνεις ? Να γίνει σωστή δουλειά.
Επίσης, γνωστός βελτιωτής μου είπε ότι παίζει πολύ καλά το πρόγραμμα του Audi RS6 σε τέτοια μετατροπή, με μερικά στοιχεία από το πρόγραμμα του M6 (για να υπάρξει πλήρης συμβατότητα με το hardware της bmw --> drivers bmw από M6 και κώδικα Audi RS6).

Κάτι πήρε το αυτί μου ότι με πρόγραμμα σε fortran παίζει καλύτερα το πράμα .... Νομίζω +10 τροχό !!!

Επίσης εφαρμόζοντας την υπερ-τεχνολογία του γκρούπ μπορεί να κάνεις θαύματα ... και να γίνει το τροπέτο παν-αργο Μ3 ... ΠΥΡΑΥΛΟΣ ...

Προτείνω λοιπόν αντί για τα ημίμετρα του Άλεξ ..

engine transplant ... το ΤΕΡΑΣ 20vt είναι διαμάντι και ότι πρέπει για να αντικαταστήσει τον απαρχαιομένο και αργόστροφο αντι-σπορ s54

fwd conversion ... να μπει η κίνηση στο σωστό άξονα δηλ. μπροστά

edc installment non-removable ... η μαλ@ία dsc είναι επικίνδυνη αφού απενεργοποιείται

τουρμπο-κομπρεσέρ κιτ plug&play ... από τα αμερικάνικα ΤΕΡΑΤΑ μηχανολογικής ιδιοφυάς .. vf - aa - hpf - ή το ΜΑΓΟ τούρκο βελτιωτή da(-da) motorsport

πρόγραμμα σε άγραφο (επανεγράψιμο) - ακέφαλο - εγγέφαλο ... από τους ΓΚΟΥΡΟΥ του τιούνιγκ (έχουμε ΚΑΙ στο Ελλάντα)

ξένον λάιτς ΠΑΝΤΟΥ ... ακόμα και στα φλάς

και προφανώς 1 δυναμομέτρηση τη μέρα ΚΑΘΕ μέρα ...


Εχω διαβασει τα Post για ατμοσφαιρικο φτιαξιμο και πιστευω πως ειναι παρα πολλα τα λεφτα και δν αξιζει για 390 αλογα αλλα μαλλον δν αξιζει καθολου το φτιαξιμο αφου μου λετε οτι με τον κομπρεσορ δεν θα αντεξει !δηλαδη ετσι οπως τα λεμε αμα βαλω turbo στο μ3 θα μου σπασει σε 1 βδομαδα δν νομιζω να ειναι τοσο ασχημα τα πραματα !

Κοίτα ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ τώρα ... βελτίωση επιδόσεων ΔΕ γίνεται ΜΟΝΟ με άυξηση ιπποδύναμης ...

Στο Μ3 το τελευταίο πράγμα που θέλει βελτίωση είναι το ... μοτέρ !!!!

Δηλαδή αν δε σε ικανοποιεί το επί 6 χρόνια ψηφισμένο ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ... τι να πω ...

Κατ έμέ τώρα f/i στον S54 είναι σα να παραγγέιλεις πίστα και μετά να βάλεις πάνω τζατζίκι !!!! ... αν θέλεις τζατζίκι πάρε σουβλάκια ... μη γ@μ@ς την πίτσα !!!!

I_LOVE_M3
04-04-09, 13:22
Αλιμονο φιλε μου αν δεν με ικανοποιουσε το αμαξι θα ημουν και ******* !απλα σκεφτηκα να το κανω πιο δυνατο ακομα και γιαυτο ρωτησα και για κομπρεσορ τωρα αν ειναι ******* ιδεα δεν πειραζει !απλα οταν βλεπω αυτα τα Μ3 με τα 500-600 αλογα παθενω μια ταραχη !

alexM
04-04-09, 14:03
Εκεινοι με τα Μ3 500-600-700-800 αλογα <στραγαλια> να δεις ταραχη που εχουν παθει.

thomelef
04-04-09, 21:39
αν ψάχνεις την ίδια αισθηση με τα αμάξια 500-600 αλόγων με τούρμπο νομίζω πως έκανες λάθος αγορά.
το σίγουρο είναι πως ότι και να πάρουμε το συνι8ίζουμε και το βαριόμαστε με αποτέλεσμα να ξεχνάμε τη πραγματικη αξία του αυτοκινήτου.
όσο για τον ανταγωνισμό που ανέφερε κάποιος την προηγούμενη βδομάδα με πέρασε ενα starlet με 280 άλογα , για τη ακρίβεια με κάπνισε για τα καλά.
ξέρω όμως οτι το δικό μου αμάξι το κοιτούσε σα ξερολούκουμο και ασ είναι πιο αργο.
αυτό ισχύει και για τα s3 με τρανό παράδειγμα τον ξάδερφο μου που είναι στα 380 άλογα και όταν είναι να βγούμε έρχεται με ταξί για να μην υπάρξει η παραμικρή πιθανότητα να μη φύγουμε με το m3.
κράτα το αμαξάκι σου φίλε μου και προσπάθησε να ξαναβρείς αυτο που βρείκες όταν το αγόρασες.......

alexk
04-04-09, 23:45
Να σοβαρέψω και εγώ, γιατί είδα πολύ νόμισαν ότι όντως εννοώ αυτά που έγραψα.
Θέμα σου τι θα κάνεις με το αυτοκίνητό σου, απλά εγώ πιστεύω ότι θα έρθει η μέρα που θα λες μέσα σου "γιατί ???".
Άσε το αυτοκίνητο στην ησυχία του και κάνε το καμμία βόλτα.
Εκτεταμμένες βελτιώσεις έχουν ημερομηνία λήξης.
Και τα ατμοσφαιρικά 'αλεξίσφαιρα' άλογα έχουν χρόνο ζωής 10-15 χιλ. χλμ.
Μην πιστεύετε ότι σας λένε.

thomelef
04-04-09, 23:55
α να για σου ρε παίχτη!!!!!

I_LOVE_M3
07-04-09, 02:44
Οπα δεν ξεχασα τι αμαξι εχω μην λεμε οτι θελουμε τωρα !!μια σκεψη εκανα και γιαυτο την ειπα οχι για να με κραξετε λεγοντας εκανα λαθος επιλογη και τετια,το αν εκανα σωστη η λαθος επιλογη το ξερω εγω και κανεις αλλος καιι εχω κανει την καλητερη και δεν την αλλαζω με καμια !!!

Κωνσταντίνος
07-04-09, 09:36
.................... προσπάθησε να ξαναβρείς αυτο που βρήκες όταν το αγόρασες.......

Η πιο εύστοχη συμβουλή απ΄όσες ακούστηκαν.

tmilatos
07-04-09, 10:44
Πατριωτη οι δρομοι σας εκει δεν ειναι ο,τι καλυτερο για γκαζια... Τα θανατηφορα τροχαια ειναι καθημερινο φαινομενο στη Κω, τα ξερεις καλυτερα απο εμενα σιγουρα...

-Θεοφιλος-

Sokin M3
26-04-09, 20:45
Οπα δεν ξεχασα τι αμαξι εχω μην λεμε οτι θελουμε τωρα !!μια σκεψη εκανα και γιαυτο την ειπα οχι για να με κραξετε λεγοντας εκανα λαθος επιλογη και τετια,το αν εκανα σωστη η λαθος επιλογη το ξερω εγω και κανεις αλλος καιι εχω κανει την καλητερη και δεν την αλλαζω με καμια !!!

εχεις ψυχη να το κανεις?????

EVANGELOS
26-04-09, 21:19
εχεις ψυχη να το κανεις?????

Θα βάλεις εισαγωγή τελικά Νικόλα ε ????????

χεχεχεχεχε


άντε με το καλό !!!

Sokin M3
27-04-09, 00:41
Θα βάλεις εισαγωγή τελικά Νικόλα ε ????????

χεχεχεχεχε


άντε με το καλό !!!

ηδη την παραγγειλα.......ευτυχως που βρηκα την γνησια:):)

geo2832
30-05-09, 12:30
ενας μηνας περασε Νικο και δεν εχουμε καμια ενημερωση για το φλεγον θεμα.
Ελπιζω ολα να εχουν γινει,οπως θα ηθελες και το αμαξι σου να μαμαει!!!

Sokin M3
30-05-09, 12:32
ενας μηνας περασε Νικο και δεν εχουμε καμια ενημερωση για το φλεγον θεμα.
Ελπιζω ολα να εχουν γινει,οπως θα ηθελες και το αμαξι σου να μαμαει!!!εχουμε κολλησει στο τελωνειο με αυτη την εισαγωγη........αλλα που θα παει απο βδομαδα θα την εχουμε στα χερια μας