PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτιώσεις για Μ43


Nick_compact
31-07-04, 15:46
Δεν βλέπω καμιά αναφορά για βελτίωση του πολυφορεμένου τα τελευταία χρονια Μ43 που φορούν και τα περισότερα ελληνικά BMW!Δεν είναι διατεθιμένοι όλοι να φορέσουν εξακύλινδρα!!!Εγώ πάντως πριν λίγο καιρό επικοινώνησα με DBilas dynamic και μου έδωσαν τα εξής πακέτα για το Μ43 Β16for the BMW 316i Compact E36 we could offer as following:



Performance kits for BMW M43B16 Engines
Step I :
Upgrade to 90kW / 122PS includes:
• A sport camshaft 326,--
• Complete software update of the engine control 355,--
• Fitting of the sport camshaft 196,-- at dbilas dynamic
Complete price including fitting dbilas dynamic 840,--
You save 37,--


Step II :
Upgrade to 95kW / 130PS includes:
• A throttle body injector system 1453,--
• A sport camshaft 326,--
• Complete software update of the engine control 355,--
• Fitting of the throttle body injector system 261,--
• Fitting of the sport camshaft 196,-- at dbilas dynamic
Completeprice including fitting dbilas dynamic 2500,--
You save 91,--

Step III :
Upgrade to 102kW / 139PS includes:
• A throttle body injector system 1453,--
• A sport camshaft 326,--
• Cylinderhead and Valve modification 572,--
• Complete software update of the engine control 355,--
• Fitting of the throttle body injector system 261,--
• Fitting of the cylinderhead 522,-- and the sport camshaft at dbilas dynamic
Completeprice including fitting dbilas dynamic 3395,--
You save 94,--


All prices are in EURO and include 16 % VAT.

For further questions do not hesitate to contact us.
Best regards,
dbilas dynamic
Maybachstr. 3
63322 Rφdermark
Tel:+49(0)6074-93328
Fax:+49(0)6074-93316

Fanatic
31-07-04, 18:34
Φιλε Νικο γιατι να δωσεις περιπου 3395 ευρω για να βελτιωσεις το 1600 που και παλι δεν θα σε ικανοποιει μετα απο λιγο καιρο και να μην βαλεις με 4000 ευρω πρπ ενα μοτερακι 2.500κ.εκ?Και το εξακυλινδρο θα εχεις και πολλαααααααααα αλογα παραπανω απο οποιοδηποτε μη εργοστασιακο πακετο για 1600! ;)

Υ.Γ. Τεκμηρια δεν υπαρχουν πια..

BMWER
31-07-04, 22:04
Μιλάς για Δανία την χωρα του φόρου στα αυτοκίνητα.Τωρα μπορουμε να παιξουμε με κυβικά χωρις να μας κυνηγούν.Μπορεί να μην κανει 4000 ενα
6 κύλινδρο αλλα ένα 318is για Ε36 φτάνουν και περισσευουν.Και γιατί το λεω
έλα πες μου πόσο α καίει το Μ40 με τα 139 αλογα κια ποσο το IS με τα 140 φευγα........α και ποιό θα σπάσει πρώτο.

Nick_compact
31-07-04, 23:47
Δεν διαφωνώ αλλά πολλοί δεν θέλουν να μπλέξουν με μετατροπή με κινητήρα άγνωστης προέλευσης και χιλιομέτρων και πάρα πολύ γραφειοκρατεία για να το δηλώσεις.Και άλλοι το θέλουν με τον εργοστασιακό κινητήρα για ψυχολογικούς λόγους!¶σε που για να βάλεις εξακύλινδρο δεν είναι μόνο ο κινητήρας και το σασμάν είναι και το διαφορικό και τα εμπρός ελατήρια,τα φρένα,η κρεμαγιέρα και διάφορες άλλες λεπτομέρειες!Αυξάνεται πολύ το κόστος συντήρησης για τα εξακύλινδρα κλπ.!Πάντως αυτό που παρέθεσα παραπάνω είναι πολύ ακριβή λύση,όντως το τελευταίο στάδιο δεν αξίζει!Έχει δει ποτέ κανείς ατμοσφαρικά βελτωμένο Μ42 ή Μ44?

Fanatic
01-08-04, 00:10
Τα 4000 που ειπα δεν ειναι λιγα αφου ενας γνωστος μου εκανε μετατροπη το 316 του σε 325 με τοσα λεφτα και ηταν μεσα σασμαν διαφορικο πλεξουδα και εγκατασταση!Το μοτερ ξυριζε κανονικα.Κατα την γνωμη μου ειναι οτι καλυτερο μπορει να κανει κανεις σε μπεμπα.Εγω ειμαι κατα των EXTREME βελτιωσεων σε ενα μοτερ.Αν θες κατι EXTREME κανεις υπομονη για Μ3 πιστευω.Αν θελεις γκαζι 325 και 328 ειναι υπεραρκετα....και μετα βαζεις κανα Φ.Π.Ε. για να μην λες οτι ειναι και εντελως μαμα... :p

BMWER
01-08-04, 14:05
Αν αναφέρεσαι σε κανένα 325 χωρίς Vanos κιτακι οκ ναι και δεν είναι κακό
απλά σίγουρα θα είναι παλιό το μοτέρ.

STAIO-CI
01-08-04, 14:11
Σιγουρα θα ειναι παλιο το μοτερ.Εγω ενδιαφερομαι για 330 και οι τιμες στην αγορα ειναι 11.000-12.000 ευρω χαλαρα!!!!!!!!!!Το 325 πιστευω να ειναι κανα 2.000 με 3.000 ευρω πιο κατω !!!

MPOWER
02-08-04, 09:31
Turbo kit απο Αλέκο Αργος....ξεκινάς από 170ps και το βασικότερο? Απροβληματιστο! Εχω βάλει Turbo εκεί πριν 11χρόνια και δεν καταλαβαίνει τίποτα!!!

M5-Matzos
02-08-04, 10:10
Θα συμφωνήσω με τον staio !

Strax
02-08-04, 11:01
Έχουμε και κιτάκι από Γάλλο (Delage Sport) με εκκεντροφόρο και πρόγραμμα για 20 αλογάκια και κόστος γύρω στα 1000€. Η λύση του Αλέκου είναι πολυ καλή, αλλά θα πρέπει να έχεις αποφασίσει για τι χρήση προορίζεις το αμάξι ώστε να τοποθετήσεις το ανάλογο κιτάκι (π.χ με την πιο μικρή τουρμπίνα για καθημερινή, ευχάριστη, σβέλτη οδήγηση και καλύτερη απόκριση που όμως ξεφουσκώνει καθώς ανεβαίνουν οι στροφές)

aVog
02-08-04, 11:11
H αλήθεια είναι οτι έχουν ακουστεί τα καλύτερα λόγια για την συγκεκριμένη μετατροπή και όποιος την έχω βάλει γνωστός μου είναι πολύ ευχαριστημένος. όλα όμως με μέτρο, κανένας απο αυτούς που ξέρω δεν πήρε 300 άλογα απο ενα 1.800 μοτέρ???

stef
02-08-04, 21:15
Υπάρχει και άλλο ατμοσφαιρικό κιτ!
Αυτό της Breyton για Μ43 αλλά καλύτερα να κοιτάξεις για κανά μοτέρ άλλο..

M5-Matzos
20-08-04, 08:50
Η γνώμη μου είναι ότι πλέον συμφέρει σε κάποιον ειδικά για Ε36 που έχουν πέσει πολύ οι τιμές να βάλει μοτέρ μεγαλύτερου κυβισμού. Για το μόνο που θα έχεις μαγαλύτερη επιβάρυνση θα είναι η ασφάλεια του αυτοκινήτου και τα κάυσιμα.

BMW5S
20-08-04, 11:03
θα συμφωνησω με τον Μ5 matzos καθως ειναι αλλη η αισθηση που σου δινουν τα περισσοτερα κυβικα

STAIO-CI
20-08-04, 15:26
Οπως λεει και ο φιλος μου ο ΜΑΤΖΟΣ τα πραγματα ειναι απλα ρε παιδια βαζεις ενα καλο και μεγαλο μοτερ και ειναι σαν να εχεις αλλο αυτοκινητο,με τα αλογα του και μετο βηματου το ομορφο χωρις να ψαχνεις πολλα πολλα!!!Αυτο το θεμα βλεπω μας απασχολει ολους μας !!! :cool:

Nick_compact
20-08-04, 17:48
Πριν μερικές μέρες οδήγησα ένα Ε46 Μ43 1.6 coupe από Καρά τούρμπο και έμεινα εκπληκτος!Όχι τόσο από την δύναμη του αυτοκινήτου,το οποίο πάει απλά καλά,αλλά από την ποιότητα της μετατροπής!¶ψογο!Όταν είδα το καπό ανοιχτό ηταν σαν να έβλεπα ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο!βέβαια για να είμαι ειλικρινής θα ήθελα περισσότερη δύναμη...όπως το είδα ήταν γύρω στα 165-170 ps και δούλευε 0.7 bar

Brown
23-08-04, 10:47
Από όσο γνωρίζω, τα νούμερα είναι περίπου αυτά, χωρίς άνοιγμα κινητήρα.

MPOWER
23-08-04, 10:54
Παιδιά η ποιότητα της μετατροπής του Αλέκου. καθώς και οι γνώσεις του είναι "αλλού"!
Παρεπιπτώντως το μοτέρ ανοίγει αλλά δεν πειράζεται...απλά του αλλάζει φλάτζα για να μειώσει την συμπίεση έτσι ώστε να αντέχει το μοτέρ στις "πιέσεις" της τουρμπίνας!

m_power_lunatic
23-08-04, 15:19
Παιδια θα συμφωνησω με τον MPOWER οτι ο Αλεκος ξερει!!Πριν χρονια ο ξαδερφος μου και εγω φτιαξαμε-εγω ετρεχα σαν τον Βεγκο ο ξαδερφος ηθελε να το καβαλαει μονο,χωρις τρεξιμο,αγχος κτλ-ενα Ε36 318is TURBO σε πρωτο σταδιο χωρις σφυρηλατα πιστονια 256HP και μπηκε και στα πρωτα τευχη του POWER TECHNIQUES ενω αργοτερα με σφυρηλατα,Τ35,μπεκ SIERRA γκρι κτλ 290HP+.O Aλεκος συμβουλεψε αρκετα τον βελτιωτη εδω στην Αθηνα και το αμαξι γαζωνε!!Ευκολη δυναμη αν και προτιμω ΑΤΜΟ!

compact
26-08-04, 09:41
γαμωτοοοο μιλατε ολοι για μοτερ που εχει βγαλει και η κουτση μαρια εκεντροφορους!!!!!!!!!
αν ειχα το μοτερ σου αυριο θα ηταν στον καρρα!!!!
για μεχρι 5000 μιλαμε τωρα,αν εχεις 10000 αλλαξε με 325 και να εισαι ολη την ωρα στον κοφτη.

alpinakias
26-08-04, 17:54
i gnomi mou ine makria ta heria apo tourmpo ektos apo manisia.ta rimaksi i mpempa .me to sasman ti ginete antehi?to diaforiko? ta frena?i mihani ti balame ti tourmpina kai figame ...
htipa ena 325 i 328 apo eksoteriko olo to amaksi gia ena 5hiliaro kai kanis komple metatropi kai sou menoun ola ta antalaktika

Nick_compact
26-08-04, 20:55
Alpinakia το σασμαν αντέχει πού άνετα ακόμα και εργοστασιακό δισκόπλατο μια χαρα κρατεί μέχρι 23-24 kg ροπή.το διαφορικό αντέχει άνετα μέχρι 200 ps το μοτέρ οδήγησα το αυτοκίνητο και απλά δεν έχει διαφορα από εργοστασιακό στον τρόπο λειτουργείας(και πιστεύω και στην αξιοπιστία του Καρρά).Τι τα πέρασες τα μηχανικά μέρη πλαστικά???BMW είναι...!!!

MPOWER
27-08-04, 09:28
Κλείνω 11 χρόνια εμπειρίας απο turbo του Καρρά και σας διαβεβαιώ οτι και να θές....δεν χαλάει! :confused:
Ασε που αντέχουν όλα τα μηχανικά :cool:

alpinakias
27-08-04, 16:46
filaraki ta manisia sasman diaforika klp.mporoun na anteksoun mia dinami 20% pio pano apo ti manisia ksero oti den ine plasika kai eho kanei metatropes kai ematha.alla oli lene ta kala kai ohi ta kaka afta ta diapistonis stin poreia.kamia dinamei de mporei na antikatastisi to megalo kibismo.

Z3 Fat Bastard
28-08-04, 08:36
filaraki ta manisia sasman diaforika klp.mporoun na anteksoun mia dinami 20% pio pano apo ti manisia ksero oti den ine plasika kai eho kanei metatropes kai ematha.alla oli lene ta kala kai ohi ta kaka afta ta diapistonis stin poreia.kamia dinamei de mporei na antikatastisi to megalo kibismo.

Χθες βγηκα παλι και σημερα 8 καρανταν ειμαι δουλεια !!!!!! Εχω πιει και τις vodkes μου οποτε τα πραγματα ειναι δυσκολα !!!!!

ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ Grenglish. Ειτε ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ στα ελληνικα , ειτε ΛΑΤΙΝΙΚΟΥΣ στα Αγγλικα :mad:
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΑΛΛΙΩΣ

Δειτε το thread περι του θεματος