Action Man
01-07-05, 20:45
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
O Monteiro απογειώνει τη Jordan του στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής
Και στις δυο περιόδους δοκιμών ο Ισπανός δοκιμαστής της McLaren, Pedro de la Rosa έκανε τον καλύτερο χρόνο, ως συνήθως. Στην πρωινή περίοδο οι McLaren έδειξαν την ταχύτητά τους όντας στις θέσεις 1-2-3 15 λεπτά πριν τη λήξη της. Τότε οι δυο Renault –με το καινούριο τους βάψιμο- κατάφεραν να κάνουν χρόνους που έφεραν τον Alonso στη δεύτερη θέση και τον Fisichella στην τρίτη. Ο Olivier Panis στην επιστροφή του σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο σημείωσε τους περισσότερους γύρους με την Toyota η οποία αντιμετώπισε προβλήματα με το μονοθέσιο του Trulli και έτσι ο Ιταλός δεν κατάφερε να σημειώσει χρόνο. Ο Liuzzi έκανε ένα τετ-α-κέ 360 μοιρών αλλά κατάφερε να επιστρέψει στα pits αντίθετα με τον Monteiro ο οποίος αναγκάστηκε να παρκάρει το μονοθέσιό του στην άκρη της πίστας μετά τη δική του έξοδο.
Η μεσημεριανή περίοδος δεν ξεκίνησε καλά για τη McLaren αφού ο κινητήρας του Raikkonen παρέδωσε το πνεύμα στον πρώτο γρήγορο γύρο που επιχείρησε να κάνει ο Φιλανδός. Αυτό σημαίνει ότι θα εκκινήσει δέκα θέσεις πίσω από τη θέση που θα του προσφέρει ο χρόνος του στις κατατακτήριες δοκιμές. Ένα σοβαρό πλήγμα στο κυνήγι του τίτλου. Οι δύο άλλες McLaren βρέθηκαν στις δυο πρώτες θέσεις βελτιώνοντας τους πρωινούς τους χρόνους. Τρίτος κατετάγη ο Michael Schumacher επιδεικνύοντας ικανοποιητικά σημάδια ταχύτητας μετά τη νίκη του στην Ινδιανάπολη. Ο Klien είχε ένα ατύχημα και κατάστρεψε τη Red Bull του, χωρίς να υποστεί ωστόσο ο ίδιος κάποιο τραυματισμό. Και ο Fisichella είχε μια έξοδο αλλά κατάφερε να επιστρέψει στα pits.
Στα παρασκήνια τώρα, ο Webber συμβουλεύει τη Williams να ψάξει για νέο προμηθευτή κινητήρων για το 2006 μετά την αγορά της Sauber από τη BMW. Η ομάδα έχει κάνει επαφές με τη Honda, την Toyota και την Cosworth για του χρόνου. Η Honda ωστόσο έχει απορρίψει το ενδεχόμενο.
Η FIA έχοντας ανακοινώσει 20 ημερομηνίες για την επόμενη σεζόν προκάλεσε περαιτέρω αντιδράσεις, σαν αυτή του Martin Whitmarsh της McLaren ο οποίος αποκλείει το ενδεχόμεν ο να γίνουν του χρόνου τόσοι πολλοί αγώνες. «Η Συνθήκη Ομονοίας που ισχύει προς το παρόν αναφέρει 16 αγώνες με επιλογή για 17. Μάλλον οι 20 αγώνες ανακοινώθηκαν για να παρέχουν ελαστικότητα στην επιλογή του τελικού προγράμματος». Η αναμενόμενη προσθήκη αν πράγματι γίνουν 20 αγώνες θα είναι αυτή του Μεξικάνικου Grand Prix.
Και κάτι τελευταίο: φαίνεται ότι μερικοί διαδηλωτές με… γαϊδούρια μπορεί να δημιουργήσουν κυκλοφοριακό χάος στο Γαλλικό Grand Prix. Οι διαδηλωτές κατευθύνονται προς την πίστα και θα φτάσουν εκεί την Κυριακή φράζοντας τους δρόμους πρόσβασης. Διαδηλώνουν εναντίον της Formula 1 αποκαλώντας τη «παιχνίδι για κακομαθημένα πλουσιόπαιδα». Επίσης την κατηγορούν ότι αναγκάζει τη χώρα να κάνει υπέρογκα έξοδα και… μολύνει το περιβάλλον!_Φ.Λ. (fab@freemail.gr)
Χρόνοι πρώτης περιόδου
ΑΑ Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1 P. de la Rosa McLaren 1'14.778 21
2 F. Alonso Renault 1'15.183 10
3 G. Fisichella Renault 1'15.255 10
4 T. Sato BAR 1'15.530 10
5 K. R?ikk?nen McLaren 1'15.877 10
6 J. Button BAR 1'16.038 11
7 O. Panis Toyota 1'16.146 24
8 JP. Montoya McLaren 1'16.366 11
9 R. Schumacher Toyota 1'16.731 6
10 N. Heidfeld Williams 1'16.758 11
11 M. Schumacher Ferrari 1'16.838 11
12 D. Coulthard Red Bull 1'17.168 7
13 C. Klien Red Bull 1'17.343 10
14 R. Barrichello Ferrari 1'17.389 10
15 M. Webber Williams 1'17.451 11
16 F. Massa Sauber 1'17.777 7
17 J. Villeneuve Sauber 1'18.192 6
18 V. Liuzzi Red Bull 1'18.876 16
19 R. Doornbos Jordan 1'19.001 20
20 N. Karthikeyan Jordan 1'20.067 13
21 C. Albers Minardi 1'20.387 17
22 P. Friesacher Minardi 1'20.725 16
23 T. Monteiro Jordan 1'21.725 6
24 J. Trulli Toyota χωρίς χρόνο 1
Χρόνοι δεύτερης περιόδου
ΑΑ Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1 P. de la Rosa McLaren 1'14.460 35
2 JP. Montoya McLaren 1'15.129 21
3 M. Schumacher Ferrari 1'15.204 24
4 F. Alonso Renault 1'15.242 23 :mad:
5 G. Fisichella Renault 1'15.380 27
6 O. Panis Toyota 1'15.483 37
7 R. Barrichello Ferrari 1'16.605 27
8 J. Trulli Toyota 1'15.774 24
9 R. Schumacher Toyota 1'15.925 24
10 D. Coulthard Red Bull 1'16.371 26
11 J. Villeneuve Sauber 1'16.430 25
12 J. Button BAR 1'16.597 29
13 F. Massa Sauber 1'16.753 27
14 T. Sato BAR 1'16.890 28
15 V. Liuzzi Red Bull 1'16.987 25
16 M. Webber Williams 1'17.107 27
17 N. Heidfeld Williams 1'17.192 28
18 R. Doornbos Jordan 1'17.574 25
19 N. Karthikeyan Jordan 1'17.790 23
20 C. Albers Minardi 1'18.508 14
21 P. Friesacher Minardi 1'18.814 25
22 C. Klien Red Bull 1'18.897 5
23 T. Monteiro Jordan 1'19.186 18
24 K. R?ikk?nen McLaren χωρίς χρόνο 2 :( :(
O Monteiro απογειώνει τη Jordan του στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής
Και στις δυο περιόδους δοκιμών ο Ισπανός δοκιμαστής της McLaren, Pedro de la Rosa έκανε τον καλύτερο χρόνο, ως συνήθως. Στην πρωινή περίοδο οι McLaren έδειξαν την ταχύτητά τους όντας στις θέσεις 1-2-3 15 λεπτά πριν τη λήξη της. Τότε οι δυο Renault –με το καινούριο τους βάψιμο- κατάφεραν να κάνουν χρόνους που έφεραν τον Alonso στη δεύτερη θέση και τον Fisichella στην τρίτη. Ο Olivier Panis στην επιστροφή του σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο σημείωσε τους περισσότερους γύρους με την Toyota η οποία αντιμετώπισε προβλήματα με το μονοθέσιο του Trulli και έτσι ο Ιταλός δεν κατάφερε να σημειώσει χρόνο. Ο Liuzzi έκανε ένα τετ-α-κέ 360 μοιρών αλλά κατάφερε να επιστρέψει στα pits αντίθετα με τον Monteiro ο οποίος αναγκάστηκε να παρκάρει το μονοθέσιό του στην άκρη της πίστας μετά τη δική του έξοδο.
Η μεσημεριανή περίοδος δεν ξεκίνησε καλά για τη McLaren αφού ο κινητήρας του Raikkonen παρέδωσε το πνεύμα στον πρώτο γρήγορο γύρο που επιχείρησε να κάνει ο Φιλανδός. Αυτό σημαίνει ότι θα εκκινήσει δέκα θέσεις πίσω από τη θέση που θα του προσφέρει ο χρόνος του στις κατατακτήριες δοκιμές. Ένα σοβαρό πλήγμα στο κυνήγι του τίτλου. Οι δύο άλλες McLaren βρέθηκαν στις δυο πρώτες θέσεις βελτιώνοντας τους πρωινούς τους χρόνους. Τρίτος κατετάγη ο Michael Schumacher επιδεικνύοντας ικανοποιητικά σημάδια ταχύτητας μετά τη νίκη του στην Ινδιανάπολη. Ο Klien είχε ένα ατύχημα και κατάστρεψε τη Red Bull του, χωρίς να υποστεί ωστόσο ο ίδιος κάποιο τραυματισμό. Και ο Fisichella είχε μια έξοδο αλλά κατάφερε να επιστρέψει στα pits.
Στα παρασκήνια τώρα, ο Webber συμβουλεύει τη Williams να ψάξει για νέο προμηθευτή κινητήρων για το 2006 μετά την αγορά της Sauber από τη BMW. Η ομάδα έχει κάνει επαφές με τη Honda, την Toyota και την Cosworth για του χρόνου. Η Honda ωστόσο έχει απορρίψει το ενδεχόμενο.
Η FIA έχοντας ανακοινώσει 20 ημερομηνίες για την επόμενη σεζόν προκάλεσε περαιτέρω αντιδράσεις, σαν αυτή του Martin Whitmarsh της McLaren ο οποίος αποκλείει το ενδεχόμεν ο να γίνουν του χρόνου τόσοι πολλοί αγώνες. «Η Συνθήκη Ομονοίας που ισχύει προς το παρόν αναφέρει 16 αγώνες με επιλογή για 17. Μάλλον οι 20 αγώνες ανακοινώθηκαν για να παρέχουν ελαστικότητα στην επιλογή του τελικού προγράμματος». Η αναμενόμενη προσθήκη αν πράγματι γίνουν 20 αγώνες θα είναι αυτή του Μεξικάνικου Grand Prix.
Και κάτι τελευταίο: φαίνεται ότι μερικοί διαδηλωτές με… γαϊδούρια μπορεί να δημιουργήσουν κυκλοφοριακό χάος στο Γαλλικό Grand Prix. Οι διαδηλωτές κατευθύνονται προς την πίστα και θα φτάσουν εκεί την Κυριακή φράζοντας τους δρόμους πρόσβασης. Διαδηλώνουν εναντίον της Formula 1 αποκαλώντας τη «παιχνίδι για κακομαθημένα πλουσιόπαιδα». Επίσης την κατηγορούν ότι αναγκάζει τη χώρα να κάνει υπέρογκα έξοδα και… μολύνει το περιβάλλον!_Φ.Λ. (fab@freemail.gr)
Χρόνοι πρώτης περιόδου
ΑΑ Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1 P. de la Rosa McLaren 1'14.778 21
2 F. Alonso Renault 1'15.183 10
3 G. Fisichella Renault 1'15.255 10
4 T. Sato BAR 1'15.530 10
5 K. R?ikk?nen McLaren 1'15.877 10
6 J. Button BAR 1'16.038 11
7 O. Panis Toyota 1'16.146 24
8 JP. Montoya McLaren 1'16.366 11
9 R. Schumacher Toyota 1'16.731 6
10 N. Heidfeld Williams 1'16.758 11
11 M. Schumacher Ferrari 1'16.838 11
12 D. Coulthard Red Bull 1'17.168 7
13 C. Klien Red Bull 1'17.343 10
14 R. Barrichello Ferrari 1'17.389 10
15 M. Webber Williams 1'17.451 11
16 F. Massa Sauber 1'17.777 7
17 J. Villeneuve Sauber 1'18.192 6
18 V. Liuzzi Red Bull 1'18.876 16
19 R. Doornbos Jordan 1'19.001 20
20 N. Karthikeyan Jordan 1'20.067 13
21 C. Albers Minardi 1'20.387 17
22 P. Friesacher Minardi 1'20.725 16
23 T. Monteiro Jordan 1'21.725 6
24 J. Trulli Toyota χωρίς χρόνο 1
Χρόνοι δεύτερης περιόδου
ΑΑ Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1 P. de la Rosa McLaren 1'14.460 35
2 JP. Montoya McLaren 1'15.129 21
3 M. Schumacher Ferrari 1'15.204 24
4 F. Alonso Renault 1'15.242 23 :mad:
5 G. Fisichella Renault 1'15.380 27
6 O. Panis Toyota 1'15.483 37
7 R. Barrichello Ferrari 1'16.605 27
8 J. Trulli Toyota 1'15.774 24
9 R. Schumacher Toyota 1'15.925 24
10 D. Coulthard Red Bull 1'16.371 26
11 J. Villeneuve Sauber 1'16.430 25
12 J. Button BAR 1'16.597 29
13 F. Massa Sauber 1'16.753 27
14 T. Sato BAR 1'16.890 28
15 V. Liuzzi Red Bull 1'16.987 25
16 M. Webber Williams 1'17.107 27
17 N. Heidfeld Williams 1'17.192 28
18 R. Doornbos Jordan 1'17.574 25
19 N. Karthikeyan Jordan 1'17.790 23
20 C. Albers Minardi 1'18.508 14
21 P. Friesacher Minardi 1'18.814 25
22 C. Klien Red Bull 1'18.897 5
23 T. Monteiro Jordan 1'19.186 18
24 K. R?ikk?nen McLaren χωρίς χρόνο 2 :( :(