PDA

Επιστροφή στο Forum : Κομπρέσορας σε Valvetronic N42


moumtzisa
04-04-09, 20:04
Την Πέμπτη πήγα για service και μέσα είχε μια Ε92 316 coupe οπου της τοποθετούσε κιτ κομπρεσορα. Μου είπε ότι μπαίνει και στον δικό μου κινητήρα χωρίς προβλήματα στο valvetronic σύστημα. Το κιτ είναι εντελώς καινούργιο και ήταν το πρώτο κομμάτι που είχε φέρει.
Το κιτ έρχεται κομπλέ και με πρόγραμμα. Αποδίδει 220 hp και το κόστος 6000 ευρω τελική.

Περισσότερα δεν ξέρω αλλά όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του στείλω PM για να πάρει τηλεφωνο ο ίδιος και να ρωτήσει ότι θέλει.

Ο Πέτρος είναι πολυ εξυπηρετικός κατα την γνώμη μου και πιστεύω να σας διαφωτίσει.

VanVIC
04-04-09, 20:07
Αυτό το project έχει σχέση με ΚΑΦΟΥΝΗ ?

moumtzisa
04-04-09, 20:11
Οχι αν εννοείς όνομα εταιρίας κλπ. Το συνεργείο που πήγα ήταν Πειραία (περοχή Καμίνια) και ο τύπος ήταν μέσα στο δίκτυο BMW πολλά χρόνια.

VanVIC
04-04-09, 20:13
Πέτρος ΡΑΠ.... ?

bmw330vasilis
04-04-09, 20:14
αληθεια τι ρολο βαραει το εν λογω συνεργειο?
συγκεκριμενα προχθες περνουσα και ηταν τιγκα στο μπεμπε

moumtzisa
04-04-09, 20:21
Πέτρος ΡΑΠ.... ?

Οχι δεν είναι ο ΡΑΠ στον Πειραία. Το συνεργειο μου συστήθηκε από τον Νίκο της Superchips.
¶νοιξε τα Χριστούγεννα έχει πλήρες εξοπλισμό ολοκαίνουργιο και το κυρίως θέμα είναι οτί ο Πέτρος κατέχει πολλά.
Εκει μέσα από ότι έπιασε το μάτι μου παίζουν πολλά φτιαξίματα. Τό ένα ήταν η Ε92 που σας είπα, τό άλλο ήταν ένα ΜΙΝΙ και γω δεν ήξερα τι έφτιαχνε ο άνθρωπος. Και κάποια στιγμή έσκασε και ένα άλλο ΜΙΝΙ τούμπανο και αυτό.

VanVIC
04-04-09, 20:25
Περίεργο που δεν το έχω πάρει χαμπάρι.
Η δουλειά μου είναι στα Καμίνια (στην οδό Φαλήρου 30 χρόνια τώρα) και εκτός απο του Περατινού που είναι στην ίδια οδό και απο του Ραπαντζή, δεν ξέρω άλλο συνεργείο BMW στην ευρύτερη περιοχή.

santo
04-04-09, 20:26
Οχι αν εννοείς όνομα εταιρίας κλπ. Το συνεργείο που πήγα ήταν Πειραία (περοχή Καμίνια) και ο τύπος ήταν μέσα στο δίκτυο BMW πολλά χρόνια.

O Βαγγέλης που δουλεύει με τον Γιάννη στον εξατμισά??

Τι μάρκα είναι αυτός ο κομπρέσσορας?
ποιά εταιρία κατασκευάζει το κιτ?

moumtzisa
04-04-09, 20:27
Βασιλικών... σου λέει τίποτα. Όσοι πήγαιναν Mobility πρέπει να τον ξέρουν.

moumtzisa
04-04-09, 20:29
Δεν έχω πρόβλημα να δώσω τα στοιχεία. Στειλτε μου PM και τα έχετε...

bmw330vasilis
04-04-09, 20:30
γαι στειλε να το εχουμε στα υποψη!!


Δεν έχω πρόβλημα να δώσω τα στοιχεία. Στειλτε μου PM και τα έχετε...

moumtzisa
04-04-09, 20:34
γαι στειλε να το εχουμε στα υποψη!!

Στο έστειλα. Και άλλο θα το τουμπανίασεις? πόσο θα το φθάσεις τελικά?

bmw330vasilis
04-04-09, 20:41
χαχαχαχα...ποτε δεν ξερεις....βλεπε Vanvic!!:king::+1:


Στο έστειλα. Και άλλο θα το τουμπανίασεις? πόσο θα το φθάσεις τελικά?

moumtzisa
04-04-09, 20:42
O Βαγγέλης που δουλεύει με τον Γιάννη στον εξατμισά??

Τι μάρκα είναι αυτός ο κομπρέσσορας?
ποιά εταιρία κατασκευάζει το κιτ?

Σου στέλνω PM για να ρωτήσεις ότι θέλεις. Δεν ξέρω να σου πώ.

konc
04-04-09, 21:15
Γιατί δεν το λέμε δημόσια? δεν είναι ούτε διαφήμιση, ούτε δυσφήμιση... είναι σα να λέω ότι βρήκα έναν τύπο που φέρνει μια μπύρα που δεν υπάρχει αλλού στην Ελλάδα και την πουλάει στην οδό τάδε. Ούτε καλό ούτε κακό, απλή πληροφορία.

stratos
04-04-09, 21:20
Γιατί δεν το λέμε δημόσια? δεν είναι ούτε διαφήμιση, ούτε δυσφήμιση... είναι σα να λέω ότι βρήκα έναν τύπο που φέρνει μια μπύρα που δεν υπάρχει αλλού στην Ελλάδα και την πουλάει στην οδό τάδε. Ούτε καλό ούτε κακό, απλή πληροφορία.


:+1:000000000

nickvas19
04-04-09, 21:29
ναι δωστε αλογα στον λαό :P

manosm3
05-04-09, 02:04
Περίεργο που δεν το έχω πάρει χαμπάρι.
Η δουλειά μου είναι στα Καμίνια (στην οδό Φαλήρου 30 χρόνια τώρα) και εκτός απο του Περατινού που είναι στην ίδια οδό και απο του Ραπαντζή, δεν ξέρω άλλο συνεργείο BMW στην ευρύτερη περιοχή.

Δημακης! Φαληρου και Κω! Το "μικρο" μαγαζι ομως! :nutkick:
Ειναι και τα παιδια που δουλευαν στη mobility, τα οποια ανοιξαν δικο τους μαγαζι αφοτου εκλεισε!

VanVIC
05-04-09, 07:02
Δημακης! Φαληρου και Κω! Το "μικρο" μαγαζι ομως! :nutkick:
Ειναι και τα παιδια που δουλευαν στη mobility, τα οποια ανοιξαν δικο τους μαγαζι αφοτου εκλεισε!

Αυτό είναι 50 μέτρα απ΄τη δουλειά μου !
Εχουν βάλει πινακίδες ?
Δίπλα στου Περατινού είναι ?
Δυο συνεργεία BMW μαζί ?

moumtzisa
05-04-09, 09:11
ΟΚ αφού δεν τίθεται θέμα διαφήμισης κανένα πρόβλημά.

M+S Workshop
Πέτρος Πανούτσος
Βασιλικών 74 Πειραιάς
210 4178111

το "δώστε άλογα στον λαό" του nickvas ήταν όλα τα λεφτά.

GIANNIS E90
05-04-09, 10:05
Δηλαδή ρε πεδία σένα 320 ε90 ποσά άλογα θα δώσει αυτό το κιτ
Και σκεφτόμουν να το πουλήσω για χάρη μιας 330!:rtfm:

Dark_Niaou
05-04-09, 10:12
Γιάννη, ότι και να βάλεις δεν θα συγκρίνεται με ένα μαμα μοτερ 330!!!! Εκτός και εάν δεν σε νοιαζει τόσο η αξιοπιστια αλλά η δυναμη...

VanVIC
05-04-09, 10:24
Γιάννη, ότι και να βάλεις δεν θα συγκρίνεται με ένα μαμα μοτερ 330!!!! Εκτός και εάν δεν σε νοιαζει τόσο η αξιοπιστια αλλά η δυναμη...

+1000
και μόνο ο ήχος...
αλλά και η προοπτική... (χιχιχιχιχι)

Dark_Niaou
05-04-09, 10:27
οκ συμφωνω ότι μια τέτοια κίνηση ειναι μονοδρομος όταν όμως έχεις εξαντλήσει όλες τις μαμα επιλογές... Οπως ακριβως έχεις κάνει και εσυ....

DimitrisZ4
05-04-09, 10:30
δηλαδη θα μπαινει τετοιο κιτακι σε Ζ4 3.0si ?

VanVIC
05-04-09, 10:53
δηλαδη θα μπαινει τετοιο κιτακι σε Ζ4 3.0si ?

σε si όχι (δεν "σηκώνει" λένε)
μόνο στο 3.0i με τους Μ54

VanVIC
05-04-09, 10:59
οκ συμφωνω ότι μια τέτοια κίνηση ειναι μονοδρομος όταν όμως έχεις εξαντλήσει όλες τις μαμα επιλογές... Οπως ακριβως έχεις κάνει και εσυ....

υπάρχει πάντα η λύση μετατροπής σε Μ αλλά εκεί, μετά, δεν είναι για "πολλά-πολλά", μην σου πώ οτι πρέπει να σταματήσεις εκεί αν κάνεις αυτήν την επιλογή.

Πάντως εγώ αν είχα Ζ4, θα έβαζα τον Μ54Β30 και μετα το ΕSS TS3 απ'ευθείας, καλά φρένα, μια καλή ανάρτηση και ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ! (σε όποιον και όπως...)
Θα πήγαινα και μια Γερμανία στην σχολή sport (ή αγωνιστικής) οδήγησης του Μ-division για μια σειρά μαθημάτων (απαραίτητο ακόμα και γι'αυτούς που νομίζουν οτι ξέρουν να οδηγούν γρηγορα)
FULLY COVERED

manosm3
05-04-09, 11:54
Αυτό είναι 50 μέτρα απ΄τη δουλειά μου !
Εχουν βάλει πινακίδες ?
Δίπλα στου Περατινού είναι ?
Δυο συνεργεία BMW μαζί ?

Δεν ειναι bmw. Απλα το παιδι ξερει αρκετα απο bmw.

330CI
05-04-09, 15:42
Απ'ότι καταλαβαίνω, ο μόνος λόγος για να το τοποθετήσει κάποιος αντί να βάλει 3λιτρο
είναι τα λιγότερα κυβικά, αφού το κόστος είναι το ίδιο. Με την αξιοπιστία τι γίνεται όμως, δεδομένου οτι οι 99 στους 100 λένε να μην αγγίζουμε τον valvetronic;
Βρέθηκε τελικά η λύση;;;

DimitrisZ4
05-04-09, 18:33
εγω αναρωτιεμαι αν ποτε θα βγει κιτακι για τον Si κινητηρα...

moumtzisa
05-04-09, 19:55
Απ'ότι καταλαβαίνω, ο μόνος λόγος για να το τοποθετήσει κάποιος αντί να βάλει 3λιτρο
είναι τα λιγότερα κυβικά, αφού το κόστος είναι το ίδιο. Με την αξιοπιστία τι γίνεται όμως, δεδομένου οτι οι 99 στους 100 λένε να μην αγγίζουμε τον valvetronic;
Βρέθηκε τελικά η λύση;;;

Και έγω την ίδια ανησυχία είχα και τον ρώτησα το ίδιο πράγμα 3-4 φορές. Μου είπε με πολύ σιγουριά ότι μπαίνει. Ότι δεν είχαν ασχολήθεί παλίοτερα με το πουσάρισμα αυτού του κινητήρα και το κιτάκι μόλις κυκλοφόρησε.

Ο άνθρωπος ήταν τεχνικός σύμβουλος στην Mobility με εκπαιδεύσεις απο την BMW. Απλά ρωτάω θα το ρίσκαρε να σου πεί ότι μπαίνει σε valvetronic και μετά να πάρεις τον κινητήρα στα χέρια?

Ερωτήσεις δεν του έκανα περισσότερες γιατί οικονομίκα αυτήν την στιγμή δεν σκέφτομαι κατι τέτοιο.

stelmaniac
05-04-09, 20:02
Εγω λεω να παρω τον Ευαγγελο και να παμε σ αυτον τον κυριο....Θα βαλω τον Ευαγγελο να μιλησει για να του εξηγησει ο αλλος πως θα μπει η πατεντα του στο valvetronic ενω εγω θα τα καλυπτω ολα με βιντεο...

Πολυ γελιο...!!!!!

Libanner
05-04-09, 20:04
Ότι δεν είχαν ασχολήθεί παλίοτερα με το πουσάρισμα αυτού του κινητήρα και το κιτάκι μόλις κυκλοφόρησε.


Αυτό θα με ανησυχούσε κάπως αν σκεφτόμουν να κάνω μια τέτοια μετατροπή...Δε μπορώ να μιλήσω για τους συγκεκριμένους γιατί δε τους ξέρω αλλά πίστεψε με πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να πειραματιστούν στο αμάξι του κάθε ενός απο εμάς...

EVANGELOS
05-04-09, 20:29
Εγω λεω να παρω τον Ευαγγελο και να παμε σ αυτον τον κυριο....Θα βαλω τον Ευαγγελο να μιλησει για να του εξηγησει ο αλλος πως θα μπει η πατεντα του στο valvetronic ενω εγω θα τα καλυπτω ολα με βιντεο...

Πολυ γελιο...!!!!!

xexexexexe .... μα γιατί ???? ... σίγουρα πράγματα !!!!

saikoE39
05-04-09, 21:45
Tα παιδια κανουν καλη δουλεια....και πανω απο ολα εχουν πολυ καλο εξοπλισμο....!!!!!!!

Σε γενικες γραμμες...εχουν ανοιξει καλα συνεργεια με χαμηλες τιμες....με μηχανικους που προσεχουν και ειναι μαζεμενοι...!!!!!
οποιος ειναι μενει προς τα εκει...και τον βολευει δεν εχει να χασει κατι να τους δοκιμασει....!!!!!

leyteris
05-04-09, 22:29
λοιπον εμενα ο ΚΑΦΟΥΝΗΣ μου ειχε πει οτι προσπαθουσαν να ξεπερασουν ενα προβλημα με το βαλβετρονικ και μετα θα εμπαινε ο κομπρεσορας χωρις προβλημα και αυτο σε συνεργασια με οικο του εξωτερικου.ΑΥΤΑ για Ε90.Τωρα εαν ο πανουτσος εχει την λυση ΟΚ.

bmw/E81/tii
05-04-09, 23:16
μεχρι τορα ηξερα οτι μπορει να μπει κιτ κομπρεσορα μονο σε 6κυλινδρα.. αν εχουν βγαλει και για τα 4κυλινδρα θα ενθουσιασει αρκετους..

GIANNIS E90
05-04-09, 23:43
Πάντως άκουσα κι εγώ (από επίσημη αντιπροσωπεία) ότι ετοιμάζεται κάποια κίνηση από την bmw για τα 4κύλινδρα μοτέρ όμως προς το τέλος του χρόνου Δεν ξέρω αν έχει σχέση μ΄αυτο που σχολιάζουμε!

lykos_m3
06-04-09, 00:04
Γιάννη, ότι και να βάλεις δεν θα συγκρίνεται με ένα μαμα μοτερ 330!!!! Εκτός και εάν δεν σε νοιαζει τόσο η αξιοπιστια αλλά η δυναμη...Γιατί έχεις ακούσει εσύ να σπάνε μοτερ με compressor; καλύτερα θα είναι και θα πηγαίνει σαν ούτε δήλωμα, ούε τίποτα...

xaros
06-04-09, 00:25
Απλά ρωτάω θα το ρίσκαρε να σου πεί ότι μπαίνει σε valvetronic και μετά να πάρεις τον κινητήρα στα χέρια?
η απαντηση μου ειναι ναι,θα το ρισκαρε.δεν ειναι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος που παιρνει τετοια ρισκα(το κανουν πολλοι αλλωστε).....και μετα παιρνει και ο πελατης....το μοτερ στο χερι,σε ταψι,σε βαλιτσα,αγκαλια,στην αποθηκη κτλ
ολα αυτα χωρις κανενα ιχνος ειρωνιας προς το προσωπο σου

panagakiss
06-04-09, 01:51
xexexexexe .... μα γιατί ???? ... σίγουρα πράγματα !!!!

1) Διαβασα τον τιτλο (εμφραγμα απ τη συγκινηση)
2) Πηγα και πηρα καινουριο keyboard γιατι το παλιο βραχικυκλωσε απ τα δακρυα

Και μετα απο τα posts που διαβασα ερωτω:
Γιατι ειναι τοσο περιεργο που μπαινει κομπρεσορας σ'αυτο το μοτερ? αφου εχει ξαναμπει και μαλιστα στο μικρο (1.6lt). Το θεμα δεν ηταν μπαινει-δε μπαινει, αλλα κραταει ή οχι?
Παρακαλειται ο κυριος Ευαγγελος να μας διαφωτισει με τις γνωσεις του, και να μας εξηγησει το παραπανω post..

moumtzisa
06-04-09, 08:16
η απαντηση μου ειναι ναι,θα το ρισκαρε.δεν ειναι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος που παιρνει τετοια ρισκα(το κανουν πολλοι αλλωστε).....και μετα παιρνει και ο πελατης....το μοτερ στο χερι,σε ταψι,σε βαλιτσα,αγκαλια,στην αποθηκη κτλ
ολα αυτα χωρις κανενα ιχνος ειρωνιας προς το προσωπο σου

Εγώ βάζω τον εαυτό μου στην θέση ενός ανθρώπου που ξαφνικά κλείνει η επιχείρηση που δούλευε και βάζει το χέρι του βαθιά στην τσέπη του χρεώνεται και κάνει μια επένδυση πάνω από 100.000 ε. Είναι νέος και θέλει να φτιάξει γερές βάσεις της καινουργίας του προσπάθειας.
Τώρα τι έχω να κερδίσω να σου πάρω 6000 ευρω και εσύ να βλαστημάς την ώρα που έπεσες στα χέρια μου.
Ένα ποστ να στείλεις σε δυο τρια φορουμ και με έστειλες για τα καλά.
Εγώ πάντως πρώτη φορά πήγα εκεί (συστημένος βεβαια) και είδα ότι και μηχανήματα και γνώσεις και δεν σε βλέπει να σε γδύσει.
Τώρα από φτιαξίματα είχε 2-3 project σε μινι και 1 σε ε92 coupe.
Πάντως αν ήμουν λίγο παραπάνω κ@υλ@γκαζο αγοράκι θα το εμπαζα.

konas
06-04-09, 08:39
Από το προσφατο παρελθον, γιατι βαριεμαι να ψαξω σε πιο παλια:


.......Στο δικό σου αυτοκίνητο δεν γίνεται τίποτα γιατί το valvetronic είναι πάρα πολύ πολύπλοκο σύστημα, πολύ πιό σοφιστικέ από τα περισσότερα συστήματα μεταβλητού χρονισμού. Οι περισσότεροι άλλοι κατασκευαστές λένε "μεταβλητό χρονισμό" αυτό που λέει η BMW "μονό Vanos" από το 1990, το valvetronic είναι απίστευτα πολύπλοκο και στηρίζεται σε μαθηματικά μοντέλα για να λειτουργήσει. Ούτε καν σωστό πρόγραμμα custom δεν μπορεί να φτιάξει χωρίς να φάει μέρες δουλειάς κάποιος.

Αν θέλεις να μας ακούσεις, άσε το μοτεράκι ήσυχο και μην πετάς τα λεφτά σου. Ότι και να του κάνεις το μόνο που θα καταφέρεις όχι μόνο θα είναι να πετάξεις τα λεφτά σου αλλά να δημιουργήσεις προβλήματα εκεί που δεν υπήρχαν. ......

......
Το Valvetronic είναι σύστημα πατενταρισμένο από την BMW που καταργεί την κλασσική πεταλούδα γκαζιού. Η ροή του καύσιμου μείγματος ρυθμίζεται από την αυξομείωση του βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής ανάλογα με την πίεση που ασκείται στο πεντάλ του γκαζιού. Εδώ είναι το θέμα σου, η ηλεκτρονική έχει αντικαταστήσει την κλασσική μηχανολογία που γνώριζες ως τώρα.
Όπως καταλαβαίνεις στο τεχνολογικό αυτό κόσμημα προσπαθείς να επέμβεις με βελτιώσεις που είναι σαν "φιλοσοφία βελτίωσης" απαρχαιωμένες σε σχέση με την φιλοσοφία και την τεχνολογία του.

.......
C U out there

oxi... αν καταλαβαινεις λιγα μηχανολογικα και δεις σε βιντεακι πως λειτουργει το valvetronic θα καταλαβεις οτι ειναι δυσκολο. ......το θεμα ειανι πως θα τα συντονισεις με τον εγγεφαλο με δεδομενο οτι οπως βλεπεις και στο βιντεο σε ενδιαμεσο γκαζι δεν ανοιγει εντελως η βαλβιδα. Το ρολο της πεταλουδας εχουν αναλαβει οι βαλβιδες με το μεταβαλλομενο βυθισμα. Αρα οι νεες ενδιαμεσες καταστασεις ειναι αρκετες και προφανως ειναι δυσκολες στο ρυθμισμα. εδω και το βιντεο

http://www.youtube.com/watch?v=RE5Tx47-b24&feature=related

Το θεμα που καθε 3-4 μηνες ξαναχτυπα

nickvas19
10-04-09, 21:46
εγώ παλι πήρα τηλ για 116ι(δεν ξέρω φοραμε το ίδιο μοτερ...νομιζω πως όχι οποιος ξερει ας πει)....του λεω αν υπαρχει βελτιωσει εχω ενα 116...μου λέει μονο προγραμμα...λεω α οκ...και πάω να κλεισω...του κανω μια...κατι ακουσα για κομπρεσορα σε 4κυλινδρα γι αυτο πηρα τηλ...διορθώνει λέγοντας για σενα έχει προγραμμα...μετα πάμε σε κομπρεσορα...λεω ναι..τι περιλαμβανει το κιτ...τιμη μαρκα?...μου λέει το κιτ ερχετε απο αμερικη(μαρκα δεν ειπε) και δεν έχει δοκιμαστει σε αλλο μοτερ.Εμεις εδώ το δοκιμάζουμε σε ενα 316 που έχει ιδιο μοτερ με το δικο σου...οποτε αν πετυχει η δοκιμη γιατι θέλουμε να το κανουμε καποια χιλιομετρα θα γινετε και για σενα...οσο αναφορα την τιμη θα ξέρουμε μετα το πασχα καθως επισης και για το αν γινετε...ακομη δεν ειναι διαθέσιμη και αν θελησεις μπορεις και να το οδηγήσεις...2χρονια εγγύηση(για το κιτ μαλλον)...επισης είπε στο κιτ υπαρχουν τα παντα ιντερκουλερ ολα...

τωρα το αμαξι ειναι πελατη και το δοκιμαζουν?και τι ο αλλος δεχτηκε να γινει δοκιμή?και απο οσο ξέρω δεν έχω ιδιο μοτερ με 316...γιατι μου ειπε ψεματα?!και κάτι τελευταιο...αποκλειετε να εγγυηθεί οτι αν πάθει τπτ το μοτερ θα μου το καλύψει...για αλογα δεν ρωτησα πάντως αν ισχευει το 210 που ειπε ο φιλος πιο πάνω πολλα μου φαινονται

αυτα έμαθα εγω...τώρα παιδια τι να πω...

moumtzisa
13-04-09, 16:53
για αλογα δεν ρωτησα πάντως αν ισχευει το 210 που ειπε ο φιλος πιο πάνω πολλα μου φαινονται

αυτα έμαθα εγω...τώρα παιδια τι να πω...

Εγώ τον ρώτησα για το 2λίτρο valvetronic με τα 143, και μου είπε 220. Για 116 δεν ρώτησα.

konas
13-04-09, 20:08
Πολυ θα ηθελα να το δω το 2λιτρο valvetronic με κομπρεσορα. Οταν γινει, αλλα και μετα απο κανενα χρονο λειτουργιας.

tmilatos
13-04-09, 20:24
Ευτυχως το ξεπερασα το σταδιο, να κανω πειραματα με κανενα κομπρεσσορα, ή να παω για μεταμοσχευση ανοιχτης καρδιας (αλλαγη μοτερ), και παμε τελικα βουρ για Μ3. Πολυ θα ηθελα να ηξερα τα αποτελεσματα ομως αυτου του εγχειρηματος...

-Θεοφιλος-

zaharias
29-10-09, 10:28
Κανενα νεο απο "αυτους" εχει κανεις..?? :D

Το project τους αραγε τι γινεται??

BILL007
29-10-09, 11:09
Το project τους αραγε τι γινεται??

To πήρε η Alpina,άστα Ζαχαρία...αχαχαχαχαχαχααχχαχαχ!!!!!:rofl2: :rofl2:

Πέρα απο την πλάκα,μακάρι οι άνθρωποι να το πετύχουν και να το φτιάξουν...Απο κει και πέρα όμως,εγω προσωπικά σαν Βασίλης νομίζω ότι θα κάνουμε πάρα πολλά χρόνια να δούμε κάτι τέτοιο λόγω πολυπλοκότητας...
Ο χρόνος είναι η καλύτερη απόδειξη σε αυτά τα θέματα...:banned:

leyteris
29-10-09, 11:32
Κανενα νεο απο "αυτους" εχει κανεις..?? :D

Το project τους αραγε τι γινεται??

πετυχα στην πειραιως στα φαναρια της ελαις το συγκεκριμενο αμαξι Ε92 λευκη (ημουν απο πισω του )και σε ανοιγμα που εκανε στην ευθεια το ειδα "χωμα", και εκανε ενα θορυβο σαν ραπτομηχανη.Πιο κατω εστριψε στο στενο του Ραπαντζη.Εγω ανοιγα με Ε90 320 170 ιππους
και πιστευω οτι και αυτο πανω απο 170 ιππους αποκλειεται να ηταν.

moumtzisa
06-12-09, 18:47
πετυχα στην πειραιως στα φαναρια της ελαις το συγκεκριμενο αμαξι Ε92 λευκη (ημουν απο πισω του )και σε ανοιγμα που εκανε στην ευθεια το ειδα "χωμα", και εκανε ενα θορυβο σαν ραπτομηχανη.Πιο κατω εστριψε στο στενο του Ραπαντζη.Εγω ανοιγα με Ε90 320 170 ιππους
και πιστευω οτι και αυτο πανω απο 170 ιππους αποκλειεται να ηταν.

Το συγκεκριμένο μην ξεχνάμε οτι φοράει την 1600.

ΔημητρηςΜ3
06-12-09, 19:10
να τα τα καινουργια!!!
κομπρεσορ σε 2λιτρο Ν42 ε46 ??
μηπως ηρθε η αρχη του τελους για τις μετατροπες σε 3λιτρα?
λεω εγω !

leyteris
06-12-09, 19:38
Το συγκεκριμένο μην ξεχνάμε οτι φοράει την 1600.

ναι αλλα το συνεργειο υποστηριζει οτι το κιτ βγαζει 220 ιππους,χλωμο το βλεπω

panagakiss
07-12-09, 01:53
ναι αλλα το συνεργειο υποστηριζει οτι το κιτ βγαζει 220 ιππους,χλωμο το βλεπω

Μηπως τα 220hp που ειχε αναφερει ο moumtzisa, ειναι με το κιτ στον δικο του κινητηρα (2.0lt)..? γιατι ετσι κι αλλος μου φαινονται πολλα να πηγε το 1600 με το κιτ 100 αλογα παραπανω. Θυμαμαι ενα valvetronic 1.6 με κομπρεσορα που ειχε συζητηθει σε παλιοτερο thread, που ειχε 160 και κατι αλογα.

masterge
07-12-09, 19:37
Για δείτε και αυτό

http://www.mosselmanturbo.com/index.php?id=154

zaharias
07-12-09, 23:50
Για δείτε και αυτό

http://www.mosselmanturbo.com/index.php?id=154

Καλο φαινεται... αλλα... κανονικα θα επρεπε να ηταν γεματος ο κοσμος με τετοια, αφου λογο φορολογιας κυκλοφορουν παρα πολλα διλιτρα, 1,8 κτλ.. Μηπως υπαρχουν θεματα αξιοπιστιας..??

(Παντως τα 4000 ευρω που ζηταει, εγω προτιμω να τα δωσω για εναν 2,2 ή 2,5 νομιζω ειναι καλυτερο value for money απο τη μια και απο την αλλη, απλα ο ηχος του straight six, δεν συγκρινεται με τιποτα.. :D)

konstantinosz4s23i
07-12-09, 23:54
καλησπερα..επικοινωνησα σημερα το απογευμα με Μ+S και μου ειπε οτι 116 kompressor kit στα 165-170 ps και για 320 e92 στα 215-220 περιπου..μετα τα χριστουγεννα μου ειπε περιμενει Kit και για εξακυλινδρα n52b25 kai n52b30..

gyiama
08-12-09, 00:28
Καλο φαινεται... αλλα... κανονικα θα επρεπε να ηταν γεματος ο κοσμος με τετοια, αφου λογο φορολογιας κυκλοφορουν παρα πολλα διλιτρα, 1,8 κτλ.. Μηπως υπαρχουν θεματα αξιοπιστιας..??

(Παντως τα 4000 ευρω που ζηταει, εγω προτιμω να τα δωσω για εναν 2,2 ή 2,5 νομιζω ειναι καλυτερο value for money απο τη μια και απο την αλλη, απλα ο ηχος του straight six, δεν συγκρινεται με τιποτα.. :D)

απ οσο ξερω και απ οσο εχω ακουσει ειναι τερας ΑΝΑξιοπιστιας το συγκεκριμενο κιτ!!!!!:drive2::drive2:

bimmer-corfu
08-12-09, 13:48
αφού τα διάβασα όλα να πω και εγώ τώρα ότι ο 1.6 ΔΕΝ είναι valvetronic. Απλά έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων

fast-enough
08-12-09, 14:36
Ναι αλλά η 316 φοράει τον Ν42Β18, με τα 115 άλογα και έχει 1800 κυβικά... και είναι valvetronic...

mr incredible
08-12-09, 14:41
Ναι αλλά η 316 φοράει τον Ν42Β18, με τα 115 άλογα και έχει 1800 κυβικά... και είναι valvetronic...

οχι το δικο μου 316 ε90 με τα115 εχει τον Ν45 δεν ειναι βαλβοτρονικ αρα περνει το κομπρεσερ?

fast-enough
08-12-09, 15:10
οχι το δικο μου 316 ε90 με τα115 εχει τον Ν45 δεν ειναι βαλβοτρονικ αρα περνει το κομπρεσερ?

μιλούσα για το Ε46...

Ο Ν45Β16 όντως δεν έχει valvetronic...

mr incredible
08-12-09, 15:12
αρα μπορουμε να κανουμε κατι η ααααστο καλυτερα?

axmpempis
18-12-09, 16:42
Τελικά ο κινητήρας Ν42 των 2 λίτρων, δεν επιδέχεται βελτιώσεις με οποιονδήποτε τρόπο?

asteris777
18-12-09, 17:15
μιλούσα για το Ε46...

Ο Ν45Β16 όντως δεν έχει valvetronic...

και εγω ε46 εχω και φοραει Ν45 και οχι Ν42

Tomi
18-12-09, 22:50
¶ραγε καμιά υποψιασμένη μπουκαλίτσα να έκανε δουλειά...??? :)

Nick_E60_GR
19-12-09, 00:42
Διάβασα όλο το thread περί Valvetronic και compressor (συμπιεστής). Εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι καθαρά στον προγραμματισμό και ειδικά στο δέσιμο του hardware (συμπιεστή) με τις μονάδες ελέγχου κι όχι μηχανικό πρόβλημα, ή πρόβλημα αντοχής του συστήματος...
....γιατί Valvetronic με compressor υπάρχει, και υπάρχει επίσημα από τη BMW και την Alpina και το έχουν τα Αlpina Β5-Ε60 και Alpina Β7-Ε65.

Η Alpina έχει εφεύρει ένα σύστημα μηχανισμών με ειδικό συμπιεστή, το οποίο έχει τη δυνατότητα να ακυρώνει τη λειτουργία του Valvetronic όταν ο συμπιεστής πρεσάρει αέρα, και το ενεργοποιεί (το Valvetronic) όταν είναι σε ήρεμη κατάσταση, απομονώνοντας ταυτόχρονα τον συμπιεστή από το σύστημα (με κάποια πεταλούδα by-pass στις εισαγωγές του V8, η οποία πιθανώς ελέγχεται από την υποπίεση) ο οποίος συμπιεστής δεν σταματάει να περιστρέφεται, αλλά ο κινητήρας λειτουργεί καθαρά ατμοσφαιρικά. Πολύπλοκο σύστημα που απαιτεί τρελές ρυθμίσεις παραμέτρων, που λογικά μόνο η BMW θα μπορούσε να τις διαχειριστεί....

"In principle, the B5 uses the same powerplant found in the familiar BMW ALPINA B7, with its eight cylinders and 4.4 litre displacement. The engine’s forced induction differs from conventional solutions: it is neither turbo, nor of the type of super-chargers that drain a great deal of power from an engine, especially at higher rpm

A radial or ”Nautilus-type” compressor delivers the ALPINA V8’s boost pressure: one might see it as a combination of super-charger and turbo-charger. It isn’t propelled by exhaust gases, as a turbo would be, but rather belt-driven from the crankshaft. The inner workings of the radial compressor compare to the intake side of a turbo: a small turbine generates up to 0.8 atmospheres of boost to the cylinders. Before reaching the engine, the air passes through a generously-dimensioned inter-cooler, capable of sinking intake air temperature up to 70°C

The advantages of this innovative technical solution? The radial compressor never stops spinning, with no time lag when power is demanded. Under the types of low to partial loads found in everyday driving, the engine operates as if it were normally aspirated, using the full functionality of Valvetronic (variable valve lift). This is the deciding factor in creating advantageous fuel economy. The compressor is controlled through the use of an ”upstream” throttle plate in the intake system – a development unique to ALPINA, and one that makes the charging of the Valvetronic V8, without the use of a common throttle body, even possible

When looking at the horsepower curve, it’s clear what one may expect from this engine-bay-filling, complex technology. At a modest 2,500rpm one has 200 horsepower with which to play. At 5,500 rpm the maximum 500 horsepower are reached, but the fun doesn’t stop there: the engine maintains 500 horsepower up to maximum revs of 6,000rpm. A very wide power band, therefore, across which the B5 provides immediate, optimum power

The torque curve is even more impressive. The curve takes on the form of a massive table mountain. At a mere 1,000rpm, just above idle, the V8 puts out 300 Newton metres of torque. Between 4,250rpm and 5,250, there’s a constant 700 Newton metres of twist on tap

The engine characteristics, as evidenced by the above numbers, are those a of far larger, naturally-aspirated engine. The B5’s powerplant distinguishes itself by instantaneous reactions to throttle inputs, care-free revving up to maximum revs, and a nearly inexhaustible supply of acceleration across the rev range. At fullsong, the BMW ALPINA B5 needs but 4.7 seconds to reach 100km/h (Touring: 4.8 seconds), placing it in the fine company of the world’s most renowned sports cars"


Πηγή: http://www.seriouswheels.com/cars/top-BMW-Alpina-B5.htm

Nick_E60_GR
19-12-09, 01:09
Ξέχασα να γράψω ότι εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται ότι είναι θέμα χρόνου να αντιγραφεί το "σύστημα alpina" από κάποια σοβαρή εταιρία παραγωγής κιτ υπερσυμπιεστών και να το δούμε κάποια στιγμή και στα μικρότερα valvetronic μοντέλα...

Για Ε90-Ε93 2.0 υπάρχει κι αυτό:

http://www.arma-racing.com/product_1_1.php?catId=249

έχει και videos εν δράσει

Dim77
19-12-09, 09:39
Νίκο, παρατήρησα στο site της ARMA, ότι το Ε92 που έχουν εκεί (Κίνα), φοράει τον Ν46 (και μάλιστα γράφει ότι η ισχύς πηγαίνει από 156 στους 230ps.

Ο Ν46 είναι valvetronic (εδώ το Ε92 φόραγε μόνο τον Ν43, ενώ τα προ facelift E90 φόραγαν τον Ν46), αλλά σε διάφορες χώρες προσφέρονταν μέχρι τον Φεβρουάριο του 2009 και με Ν46Ν

Εδώ όλοι οι κινητήρες με το VVT servomotor.
http://bmwfans.info/parts/catalog/11377548387/

Μήπως....:embarassm

Nick_E60_GR
19-12-09, 10:09
Σωστός Δημήτρη! Έχει 2 στάδια .....έχει και βραβείο "Product of Excellence"! Καλό θα ήταν να τους κάνει κάποιος μια ερώτηση περί κινητήρων/μοντέλων...

Tomi
19-12-09, 19:16
230αλόγατα για το δίλιτρο!!!!!Με έκανες και καίγομαι!!!!!!!Θέλω μετατροπή τώρα!!!!!!!!!

Nick_E60_GR
19-12-09, 19:33
Επειδή δείχνει να είναι σχετικά καινούρια εταιρία και ψάχνει για πελάτες, πιστεύω ότι και καλή τιμή θα έχει ....και κολοτούμπες θα κάνει από άποψη υποστήριξης για να αποδείξει πράγματα ...και κατ' επέκταση να πουλήσει... Μια ερώτηση για το ποιας εταιρίας συμπιεστή χρησιμοποιεί και πως γίνεται το management (δεν αναφέρει κάτι περί software) τι εγγύηση παρέχει κλπ κλπ, θα λύσει πολλά ερωτηματικά... φυσικά για Ελλάδα stage 2 (με intercooler)

Nick_compact
19-12-09, 19:39
Έχει γίνει αναφορά και αλλού για αυτό το κιτ... εγώ θα έμενα μακριά.

Nick_E60_GR
19-12-09, 19:42
Τι λένε Νίκο? Το έχει βάλει κάποιος?

georgiou999
04-02-11, 10:15
http://www.protothema.gr/car-and-speed/tech/article/?aid=101010

λετε να ανοιξε ο δρομοσ για τα valvetronik

ΔημητρηςΜ3
04-02-11, 10:23
2τουρμο στο 2λιτρο????????? ο θεε μου!!!!
τελος οι μετατροπες!!!!

TAZ118!
04-02-11, 15:41
Δεν ειναι Βι-turbo αλλα TwinTurbo....Εχει 1 τουρμπινα TwinScroll για ελαχιστο lag και αμεση αποκριση...