PDA

Επιστροφή στο Forum : X6 M πρωτες επισημες φωτο.


sm6
05-04-09, 01:29
διερευσαν οι πρωτες επισημες φωτο του Χ6 Μ πριν απο την παρουσιαση του στο σαλονι της νεας υορκης στις 9 απριλιου.
οι πληροφοριες λενε για 550 αλογα, βαρος κατω απο 2 τονους, τετραπιστονες εμπρος δαγκανες, 0-100 κατω απο 4,5 και ειδικα ρυθμισμενα διαφορικα ωστε να δινουν "πισωκινητη Μ" συμπεριφορα.
πανω κατω αυτα που ειχαν ηδη συζητηθει.
φαινεται οτι θα ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο.

http://img.worldcarfans.com/2009/4/large/8011288.jpghttp://img.worldcarfans.com/2009/4/large/5128284.jpg
http://img.worldcarfans.com/2009/4/large/8944035.jpghttp://img.worldcarfans.com/2009/4/large/866619.jpg

VanVIC
05-04-09, 07:09
...οι πληροφοριες λενε για 550 αλογα...


Ποιό μοτέρ είναι αυτό, ξέρουμε ?

Dark_Niaou
05-04-09, 07:48
Στάθη, διακρίνω μία "κλίση" προς το συγκεκριμένο;;;; Είναι και οικογενειακό....!! Δώσε δύναμη!!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ
05-04-09, 08:20
Μεγαλωνουν οι οικογενειες μεγαλωνουν και οι αναγκες μας.........:love:

VanVIC
05-04-09, 08:27
Μεγαλωνουν οι οικογενειες μεγαλωνουν και οι αναγκες μας.........:love:

Καλή δικαιολογία για να ικανοπόιήσουμε και τα "πάθη" μας...

ΓΙΑΝΝΗΣ
05-04-09, 08:31
Καλή δικαιολογία για να ικανοπόιήσουμε και τα "πάθη" μας...

Αρεσει και στην γυναικα μου.........:bigthumb:

VanVIC
05-04-09, 08:39
Αρεσει και στην γυναικα μου.........:bigthumb:

Εχει καταλάβει πόσο θα κοστίζει ?
Καλού κακού, για ναμην σου πάθει (ή για να μην σου "κάνει") και τίποτα, πές της μια μηνιάια δόση (απο 72 δόσεις) αλλά μην της πείς για την προκαταβολή (βάλε καιμία 70αριά χιλιάδες)...

Θα είναι ακριβό, δε νομίζω λιγότερο απο 150Κ.

sm6
05-04-09, 10:38
καλημερα σε ολους.
βαγγελη το μοτερ ειναι το 4.4 με δυο τουρμπο τουϊν σκρολ.
αγγελε αν ερθει καποια στιγμη νεο μελος στην οικογενεια, σιγουρα θα ειναι Νο1 στη λιστα επιλογων...
βεβαια πρωτα απ' ολα καλα να ειμαστε γιατι θα κανει πανω απο 150 χιλιαρικα και αργει ρε γαμωτο ωστε να επωφεληθουμε το μειωμενο τελος...:D

VanVIC
05-04-09, 10:46
καλημερα σε ολους.
βαγγελη το μοτερ ειναι το 4.4 με δυο τουρμπο τουϊν σκρολ.
αγγελε αν ερθει καποια στιγμη νεο μελος στην οικογενεια, σιγουρα θα ειναι Νο1 στη λιστα επιλογων...
βεβαια πρωτα απ' ολα καλα να ειμαστε γιατι θα κανει πανω απο 150 χιλιαρικα και αργει ρε γαμωτο ωστε να επωφεληθουμε το μειωμενο τελος...:D

Με το καλό να΄ρθει και το νέο μέλος και το νέο "Μ"έλος !
Στάθη, τώρα που το μπορείς, προχώρα να το χαρείς...
"Carpe diem" το λένε ?

sm6
05-04-09, 10:54
"μηδεν αγαν", βαγγελη μου...

dimitris_bmw
05-04-09, 10:54
Το αυτοκίνητο φαίνεται άψογο και προβλέπεται να ταράξει τα νερά... Μια πολύ καλύ λύση για ''ανήσυχους'' οικογενιάρχες! Καλές αγορές... :bigthumb:

espoff
05-04-09, 21:41
Βρήκα επίσημες πληροφορίες στο http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=749 :+1:

Το τμήμα BMW M GmbH ασχολείται για πρώτη φορά με μοντέλα της σειράς X και παρουσίασε τις BMW X5 M και BMW X6 M. Αμφότερες έχουν αποκτήσει σημαντικά πιο επιθετική εμφάνιση με νέους προφυλακτήρες, με diffuser και καθόλου πλαστικά μέρη πέριξ του αμαξώματος. Τέλος την εικόνα ολοκληρώνουν οι ζάντες των 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 275/40 μπροστά και 315/35 πίσω. Στο εσωτερικό των X5 M και X6 M τα μοναδικά στοιχεία που προδίδουν την ταυτότητα των αυτοκινήτων είναι τα σηματάκια M, το νέο δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και οι look-carbon επενδύσεις στο ταμπλό.

Στο μηχανολογικό τομέα των BMW X5 M και BMW X6 M ξεχωρίζει ο 4.4 V8 M TwinPower Turbo που αποτελεί μια σημαντικά βελτιωμένη version του κινητήρα της X6 xDrive50i. Ενσωματώνει τεχνολογία Twin Scroll Twin Turbo και αποδίδει ισχύ 555ps στις 6.000rpm και ροπή 69.1kg.m στις 1.500-5.650rpm. Τα τελευταία κατανέμονται σε όλους τους τροχούς (σύστημα xDrive με πιο πολεμικό set-up) μέσω ενός νέου 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου το οποίο φυσικά και προσφέρει δυνατότητα σειριακών αλλαγών από τα αλουμινένια paddles στο τιμόνι. Ο συγκεκριμένος κινητήρας και το εν λόγω κιβώτιο είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθούν στις επόμενες BMW M5 και BMW M6.

Σύμφωνα με τη BMW τα νέα της δημιουργήματα χρειάζονται μόλις 4.7sec για τη διαδικασία του 0-100km/h με τη χρήση του Launch Control στο πρόγραμμα Μ του κιβωτίου (υπάρχουν ακόμα τα D και S) ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250km/h. Στον τομέα της κατανάλωσης, λόγω και της ενσωμάτωσης στοιχείων του BMW Efficient Dynamics (π.χ. Brake Energy Regeneration), η βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε 13.9lt/100km (μέση) με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 325gr/km.

Φυσικά εκτός των προγραμμάτων του κιβωτίου και της ρυθμιζόμενης αερανάρτησης οι BMW X5 M και BMW X6 M προσφέρουν όλα τα συστήματα ασφαλείας, προγράμματα λειτουργίας που επηρεάζουν την συμπεριφορά και την κατανάλωση των αυτοκινήτων ενώ τέλος για την σωστή ακινητοποίησή τους χρησιμοποιούνται ισχυρότερα φρένα με τα μπροστά να είναι 4πίστονα.

BILL007
05-04-09, 21:50
Tέλεια...Τέλεια!Eλα να αυξάνει η ///Μ οικογένεια!:D:D:D

ΓΙΑΝΝΗΣ
06-04-09, 07:30
Αναφερουν οτι στην Αμερικη θα κοστιζει περιπου 95000$ οποτε εδω κανα 160000ε, αμα κρατουσαν και ολες οι εκπτωσεις (κρατος+20%bmw) θα ηταν και κανα 25 με 35 κατω!
Πολλα αλλα τι παιρνεις............:bowdown:

http://www.automobilemag.com/new_and_future_cars/2010/0904_2010_bmw_x5_m_x6_m/index.html

ΓΙΑΝΝΗΣ
06-04-09, 12:03
Να και μια ελληνικη αναφορα

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/90740.asp

sm6
06-04-09, 12:33
στη γερμανια θα ξεκινουν, η X6 M απο τα 108.500 euros και η X5 M απο τα 105.900 euros.

για να συγκρινετε στη ιδια χωρα, η ML 63 AMG ξεκινα απο τα 104,480 euros και η Porsche Cayenne Turbo S απο τα 133,970 euros.

τιμες στην ελλαδα ML 63 AMG: 135.800 και Porsche Cayenne Turbo S: 162.000.

αρα λογικα η Χ6 Μ θα κυμαίνεται γυρω στα 140-145 χιλιαρικα...

ΓΙΑΝΝΗΣ
06-04-09, 12:39
στη γερμανια θα ξεκινουν, η X6 M απο τα 108.500 euros και η X5 M απο τα 105.900 euros.

για να συγκρινετε στη ιδια χωρα, η ML 63 AMG ξεκινα απο τα 104,480 euros και η Porsche Cayenne Turbo S απο τα 133,970 euros.

τιμες στην ελλαδα ML 63 AMG: 135.800 και Porsche Cayenne Turbo S: 162.000.

αρα λογικα η Χ6 Μ θα κυμαίνεται γυρω στα 140-145 χιλιαρικα...

Θα χασει τον υπνο της η porsche!

VanVIC
06-04-09, 12:43
Θα χασει τον υπνο της η porsche!

Να μου ο θυμηθείς οτι σύντομα θα "σκάσουν μύτη" scoop photos για Q7 "τούμπανο" με τον κινητήρα του RS6 (και βάλε...)

Ετσι είναι αυτά.

Christos 330i ///M
06-04-09, 12:56
Αρμα . . .

Να το εχεις απο πισω σου αυτο το οπλο και να σου κανει σινιαλο κανε στην ακρη παναγια μου . . .

Nikos120i
06-04-09, 22:14
Κρίμα το σήμα "Μ"...εντελώς απαράδεκτο αυτοκίνητο.

alexk
06-04-09, 22:28
Νομίζω ότι είναι ένα ιστορικό αυτοκίνητο.
Το 1ο BMW M που είναι τούρμπο.
Ο μύθος της BMW Motorsport ΠΕΘΑΝΕ.
Έχω στα χέρια μου προσπέκτους από Μ5 Ε34 όπου γράφανε με μεγάλα γράμματα "true power cannot be compressed".
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ ή διαφωνώ, αλλά νομίζω ότι αν θέλεις να πεις ότι στρίβεις και ότι έχεις αίσθηση όταν στρίβεις, το μοτέρ πρέπει να είναι ατμοσφαιρικό και πολυπετάλουδο, για να έχεις την τέλεια αίσθηση στο δεξί πεντάλ, για να το ζυγίζεις τέλεια στην στροφή.
Στην πραγματικότητα ένας ιδιοκτήτης Χ6 Μ δεν θα το πιέσει στις στροφές, οπότε η αίσθηση, ζύγισμα, σασσί, ανάρτηση και βάρος δεν παίζει ρόλο.
Με το καλό και τετρακίνητα sedan/coupe Μ. Μην πείτε αποκλείεται γιατί το ίδιο διαβάζαμε και λέγανε όλοι οι Μ φίλοι για τα τούρμπο μοτέρ.

Να είμαστε καλά λοιπόν, και εγώ όταν με το καλό συναντήσω Χ6 Μ σε στροφές (όχι εθνική) θα τον κάνω σουβλάκι έτσι για να τιμάμε την BMW για το τελευταίο πραγματικό όχημα.

EVANGELOS
06-04-09, 22:39
Νομίζω ότι είναι ένα ιστορικό αυτοκίνητο.
Το 1ο BMW M που είναι τούρμπο.
Ο μύθος της BMW Motorsport ΠΕΘΑΝΕ.
Έχω στα χέρια μου προσπέκτους από Μ5 Ε34 όπου γράφανε με μεγάλα γράμματα "true power cannot be compressed".
....

XEXE ...

Έχει πολύ καιρό τώρα απομακρυνθεί από τα σπορ οχήματα το division !!!

Aσχολείται με τις πωλήσεις ... αφού αυτό του λένε να κάνει

Ο Ρίχτερ είχε πει ότι ο "κόσμος" ΔΕ θέλει οχήματα τύπου csl ... είχε πει ότι στοιχηματίζανε ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΝ CSL FULL EXTRA ME AIR-CO etc...

Φαίνεται ότι οι Hardcore δεν αφορούν πλέον το division ...

κρίμα πάντως !!! ... από την άλλη είναι καλό γιατί ΔΕ φουντώνουμε όπως παλιά που περιμέναμε το επόμενο μοντέλο Μ ...

Θα μείνω με το 46άρι λοιπόν (και δε θα ζηλεύω καθόλου τους υπερσυμπιεσμένους φίλους μας)

p.s. στους πόσους τόνους ΔΕ σε βάζουνε στα φέρυ μποτ ?????? :woowoo:

sm6
06-04-09, 23:03
"ακομα δεν τον ειδαμε γιαννη τον βγαλαμε". γνωστο το ρητο.

το θεμα αλεξ, δεν ειναι να συγκρινουμε οτι αυτοκινητο βγαινει με μια csl. ειναι αδικη η συγκριση. ξερουμε οτι σε μια csl ακομα και σημερα, που εγω τη λεω "γρια" για να σε πειραξω, στεκονται ελαχιστα αυτοκινητα. αλλα το αυτοκινητο αυτο ειναι μια ειδικη και εξαιρετικη περιπτωση...
αυτο ομως δεν αφαιρει τιποτα απο την καλη δουλεια που εκανε η Μ στα suv. οι αντιπαλοι ειναι η ML-Amg και η καγιεν τουρμπο s, που παρολα τα βαρια τους ονοματα μαλλον θα βρουνε μπελα με το Χ6 Μ.
ειναι γεγονος οτι στους οπαδους της σπορ οδηγησης αρεσουν τα μικρα, ελαφρα και δυνατα αυτοκινητα.
κι εγω στην ηλικια σου αλλα και πιο πριν, εβαζα στο CR σελα που δεν μπορουσες να καθησεις, ηταν ξυλο. αναρωτηθηκες αν μπορω να το κανω αυτο σημερα?
αυτα τα αυτοκινητα απευθυνονται σε αλλο κοινο. αν δηλαδη αυριο μεθαυριο μεγαλωσει η οικογενεια, δεν ειναι λογικη επιλογη ενα τετοιου ειδους οχημα? αν δεν υπαρχει η δυνατοτητα για 3 και 4 αυτοκινητα αυτου του επιπεδου?

τωρα αν η πραγματικη δυναμη συμπιεζεται ή οχι, τοτε που τα εγραφε το προσπεκτους ισως ηταν ετσι. σημερα?
εγω φρονω οτι υπαρχει μεγαλη προοδος και, ας περιμενουμε να δουμε απο κοντα και να οδηγησουμε το αυτοκινητο, διοτι μπορει να εκπλαγουμε...

ειδαμε στο βιντεομε τον τιφ και την Ε30, οτι ειναι πλεον πιο αργη απο κολτ...
αλλο αν ειναι το φετιχ ολων μας...
αλλα σαν ικανοτητα να παει γρηγορα, ενα νεο αυτοκινητο θα ξεπερασει καποια στιγμη το παλιο οσο "φουντωτικο" και αν ειναι.

EVANGELOS
06-04-09, 23:39
...αλλα σαν ικανοτητα να παει γρηγορα, ενα νεο αυτοκινητο θα ξεπερασει καποια στιγμη το παλιο οσο "φουντωτικο" και αν ειναι.

Ναι αλλά το φουντωτικό είναι ΟΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ... :D

sm6
06-04-09, 23:52
Ναι αλλά το φουντωτικό είναι ΟΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ... :D

ναι δεν διαφωνω, ειναι θεμα επιλογων... αλλος γουσταρει ευθειες, αλλος στροφες, αλλος αισθηση, αλλος ανεση, αλλος εμφανιση. και αλλος τα βαριεται ολα και παιρνει παλια βεσπα και κυκλοφορει (αυτος ειμαι εγω!)

οταν ομως θα σε περασω σε καμια διαδρομη τυπου ριτσωνας με τη γιαγια, τον παπου και το καναρινι μεσα στο Χ, θα φουντωσεις για αλλο λογο... http://vespaforumhellas.gr/Smileys/default/th_Laie_67-1.gif

InsaneDriver
06-04-09, 23:56
Πάντως πραγματικά δεν είναι μόνο θέμα μάρκετινγκ...
Πως να ανταγωνιστείς μοτέρ με 4-5λίτρα και διπλά τούρμπο? Θα έπρεπε η bmw να φτιάξει το επόμενο Μ5 με 7 λίτρα μοτέρ. Εϊναι και το θέμα με τον περιορισμό των ρύπως όπου η υπερτροφοδότηση με την εξέλιξή της βοηθάει πολύ.

Alexk δεν ξέρω αν έχεις μπει σε Rs6 ή 997t αλλά θα το έχεις κάνεις θα δεις πόσο γραμμικά δουλεύουν οι τουρμπίνες, ίσα ίσα για να γεμίζει καλύτερα τις καμπύλες, χωρίς μεγάλα ξεσπάσματα κτλπ. Οπότε δεν θεωρώ ότι χάνεις ρυθμισιμότητα με ένα τέτοιο μοτέρ.

Θεωρητική η άποψή μου, αλλά την καταθέτω στα πρακτικα.

Sp!ros G
07-04-09, 01:42
Ισως να φταιω και εγω που λιγο πολυ εχω θεοποιησει τα Μ και πιστευα πως η λογικη των

αυτοκινητων αυτων ειναι να κανεις θυσιες σε θεματα ανεσης και χλιδης ωστε να δωσεις ενα

αυτοκινητο στους υποστηρικτες σου πιο δυνατο και πιο ειδικο ως προς τη χρηση του.Ετσι

πλεον η υπαρξη αυτων των SUV με ξενιζει.Δεν εβλεπα τα Μ ως τα πιο ακριβα μοντελα

της σειρας αλλα ως το δειγμα φραφης της εταιρειας ως προς τους φανατικους της σπορ

γρηγορης και ανοθευτης οδηγησης .Απο μικρος οταν εβλεπα ενα Μ πιστευα πως ειναι ενα

αυτοκινητο που εχασε το δρομο για την πιστα και κυκλοφορει στους δρομους,με δυνατο

ηχο,μαγκια και πολυ τσαμπουκα,πραγμα που με ενα SUV δε μπορω να φανταστω.Δεν ειμαι

αντιθετος με την υπαρξη ενος Χ6 με 550 αλογα και 0-100 σε 4,5 αλλα οχι σαν Μ.Πιστευω

πως θα μπορουσε να χρησιμοποιησει αλλους "ορους" η εταιρεια ωστε να δειξει οτι ειναι το

πιο γρηγορο της σειρας.Π.Χ Performance X6.Nα τo συνδεει με την ιστορια των Μ μου

φαινεται λιγο ανουσιο.Σιγουρα να κρινουμε τις επιδοσεις του στο δρομο και το τι μπορει να

κανει το αυτοκινητο δεν ειμαστε ακομα σε θεση,αλλα μπορουμε καλλιστα να σχολιασουμε

τη φιλοσοφια και την ιδεολογια του M division που απ`οτι φαινεται εχει αλλαξει.

I_LOVE_M3
07-04-09, 02:40
Αλλα κιαλλα ποιο το νοημα τοσα αλογα σε ενα Suv δηλαδη τι θα κανει ο οικογενειαρχεις θα βαζει τα μωρα πισω και θα σκαει τα γκαζια και τα μωρα θα ψαχνουν τα μαγουλα τους !!!δηλαδη ελεος πια !για να το σωσει τωρα η bmw με την ******* που εκανε τα επομενα ΑΛΗΘΙΝΑ Μ (Μ3-Μ5-Μ6)πρεπει να γινουν οι παρα πολλα κιβικα η να χασουν την μαγεια τους και να γινουν turbo !!!!γιατι δεν νομιζω καποιος με Μ3-Μ5-Μ6 να ανεχτει να χανει σε ευθεια απο ενα SUV !!!τα ****** ολα η bmw αφτο εχω να πω εγω και ειναι καθαρα αποψη μου !

giannis 116
07-04-09, 06:01
Νομίζω ότι είναι ένα ιστορικό αυτοκίνητο.
Το 1ο BMW M που είναι τούρμπο.
Ο μύθος της BMW Motorsport ΠΕΘΑΝΕ.
Έχω στα χέρια μου προσπέκτους από Μ5 Ε34 όπου γράφανε με μεγάλα γράμματα "true power cannot be compressed".
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ ή διαφωνώ, αλλά νομίζω ότι αν θέλεις να πεις ότι στρίβεις και ότι έχεις αίσθηση όταν στρίβεις, το μοτέρ πρέπει να είναι ατμοσφαιρικό και πολυπετάλουδο, για να έχεις την τέλεια αίσθηση στο δεξί πεντάλ, για να το ζυγίζεις τέλεια στην στροφή.
Στην πραγματικότητα ένας ιδιοκτήτης Χ6 Μ δεν θα το πιέσει στις στροφές, οπότε η αίσθηση, ζύγισμα, σασσί, ανάρτηση και βάρος δεν παίζει ρόλο.
Με το καλό και τετρακίνητα sedan/coupe Μ. Μην πείτε αποκλείεται γιατί το ίδιο διαβάζαμε και λέγανε όλοι οι Μ φίλοι για τα τούρμπο μοτέρ.

Να είμαστε καλά λοιπόν, και εγώ όταν με το καλό συναντήσω Χ6 Μ σε στροφές (όχι εθνική) θα τον κάνω σουβλάκι έτσι για να τιμάμε την BMW για το τελευταίο πραγματικό όχημα.

Εγω να προσθεσω πως ειναι και το 1ο 4κινητο Μ...

Nikos120i
07-04-09, 07:50
Νομίζω ότι είναι ένα ιστορικό αυτοκίνητο.
Το 1ο BMW M που είναι τούρμπο.
Ο μύθος της BMW Motorsport ΠΕΘΑΝΕ.
Έχω στα χέρια μου προσπέκτους από Μ5 Ε34 όπου γράφανε με μεγάλα γράμματα "true power cannot be compressed".
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ ή διαφωνώ, αλλά νομίζω ότι αν θέλεις να πεις ότι στρίβεις και ότι έχεις αίσθηση όταν στρίβεις, το μοτέρ πρέπει να είναι ατμοσφαιρικό και πολυπετάλουδο, για να έχεις την τέλεια αίσθηση στο δεξί πεντάλ, για να το ζυγίζεις τέλεια στην στροφή.
Στην πραγματικότητα ένας ιδιοκτήτης Χ6 Μ δεν θα το πιέσει στις στροφές, οπότε η αίσθηση, ζύγισμα, σασσί, ανάρτηση και βάρος δεν παίζει ρόλο.
Με το καλό και τετρακίνητα sedan/coupe Μ. Μην πείτε αποκλείεται γιατί το ίδιο διαβάζαμε και λέγανε όλοι οι Μ φίλοι για τα τούρμπο μοτέρ.

Να είμαστε καλά λοιπόν, και εγώ όταν με το καλό συναντήσω Χ6 Μ σε στροφές (όχι εθνική) θα τον κάνω σουβλάκι έτσι για να τιμάμε την BMW για το τελευταίο πραγματικό όχημα.

Πολύ σωστός!!!

Δε με πειράζει τόσο το turbo μοτέρ, όσο η κίνηση να μπει το σήμα Μ με ότι περιλαμβάνει αυτό σε ένα SUV και μάλιστα ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ Ζ4Μ που τελικά ακυρώθηκε!!!!

Επειδή αυτοκτόνησε η Porsche με το Cayenne πρέπει να αυτοκτονήσει και η BMW?

bimmer-corfu
07-04-09, 07:58
Sp!rosG πολύ σωστή κουβέντα είπες:+1:
Θα μπορούσε αλήθεια να είναι ότι είναι αλλά με άλλο όνομα. Όποιος θέλει SUV (ή SUC) με 0-100 σε 4,5 και σπορτιφ συμπεριφορά πάλι θα το έπαιρνε και τα M θα συνέχιζαν το μύθο τη πίσω κίνησης και 'ελαφρών' πισωκίνητων ατμοσφαιρικών αυτοκινήτων...

espoff
07-04-09, 08:36
στη γερμανια θα ξεκινουν, η X6 M απο τα 108.500 euros και η X5 M απο τα 105.900 euros.

για να συγκρινετε στη ιδια χωρα, η ML 63 AMG ξεκινα απο τα 104,480 euros και η Porsche Cayenne Turbo S απο τα 133,970 euros.

τιμες στην ελλαδα ML 63 AMG: 135.800 και Porsche Cayenne Turbo S: 162.000.

αρα λογικα η Χ6 Μ θα κυμαίνεται γυρω στα 140-145 χιλιαρικα...

:bowdown::bowdown::bowdown:
Έκανες ωραίο ρεπορτάζ

Ευλογητός
07-04-09, 10:50
Πολύ σωστός!!!

Δε με πειράζει τόσο το turbo μοτέρ, όσο η κίνηση να μπει το σήμα Μ με ότι περιλαμβάνει αυτό σε ένα SUV και μάλιστα ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ Ζ4Μ που τελικά ακυρώθηκε!!!!

Επειδή αυτοκτόνησε η Porsche με το Cayenne πρέπει να αυτοκτονήσει και η BMW?
Πιθανόν να μην υπήρχε τώρα Porsche αν δεν λανσάριζε το Cayenne...

ΓΙΑΝΝΗΣ
07-04-09, 10:55
Πιθανόν να μην υπήρχε τώρα Porsche αν δεν λανσάριζε το Cayenne...

Ετσι ειναι υπηρχαν τρομερα οικονομικα προβληματα μεχρι την ελευση των suv

sm6
07-04-09, 16:53
βαρος κατω απο 2 τονους

συμφωνα με νεες πληροφοριες της πηγης μου, το βαρος θα "παιξει" τελικα στους 2,2-2,3 τονους.

Geo_3D
07-04-09, 16:58
Πιθανόν να μην υπήρχε τώρα Porsche αν δεν λανσάριζε το Cayenne...

Λεπτομερεια...η porsche ΔΕΝ σωθηκε απτο cayenne,απλα με αυτο εγινε πιο πλουσια

Η porsche σωθηκε απτο πρωτο boxter,μιας και πλεον η δυνατοτητα αποκτησης της μαρκας ηταν ευκολοτερη για μεγαλυτερο ποσοστο κοσμου

sm6
07-04-09, 17:04
και μια ακομη λεπτομερεια, η πορσε δεν κινδυνευσε τα τελευταια χρονια.
με την μποξτερ εκανε ενα μεγαλο βημα προς την ευημερια και με την καγιεν ενα ακομα μεγαλυτερο αλμα!
οταν ειχε κινδυνευσει (κυριολεκτικα με λουκετο) ειχε "σωθει" χαρις στα ξεχασμενα 924-944...

Nikos120i
07-04-09, 20:22
Πιθανόν να μην υπήρχε τώρα Porsche αν δεν λανσάριζε το Cayenne...

Δε ψάχνεται να σωθεί πάντως η BMW για να κάνει κινήσεις Porsche...

stef
07-04-09, 20:55
Λεπτομερεια...η porsche ΔΕΝ σωθηκε απτο cayenne,απλα με αυτο εγινε πιο πλουσια

Η porsche σωθηκε απτο πρωτο boxter,μιας και πλεον η δυνατοτητα αποκτησης της μαρκας ηταν ευκολοτερη για μεγαλυτερο ποσοστο κοσμου


Γιωργάρα συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Έτσι ακριβώς είναι!
Από εκεί και πέρα ο alexk έθιξε ένα θέμα που και εμένα με προβληματίζει σαν κάτοχο BMW, από την άλλη πλευρά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η BMW και η όποια BMW είναι μία εταιρία που όπως όλες θέλουν να έχουν κέρδη και κοιτάνε την τσέπη τους πάνω από όλα
Βλέποντας λοιπόν τον ανταγωνισμό φυσκό ήταν να τον ακολουθήσουν και να τον ξεπεράσουν φυσικά παρουσιάζοντας 2 από τα ομορφότερα εαν όχι τα ωραιότερα SUV-SAV σε γρήγορη έκδοση!

Action Man
07-04-09, 21:00
Πιθανόν να μην υπήρχε τώρα Porsche αν δεν λανσάριζε το Cayenne...

Πέστα μεγάλε!Δεν θα είχε μείνει ούτε μπουλόνι,αν δεν υπήρχε Cayenne!


Tεσπά...αν είχα τα χρήματα ΑΝΕΤΑ χτύπαγα μια Χ6Μ για οικονενειακές μετακινήσεις..

Action Man
07-04-09, 21:04
Λεπτομερεια...η porsche ΔΕΝ σωθηκε απτο cayenne,απλα με αυτο εγινε πιο πλουσια

Η porsche σωθηκε απτο πρωτο boxter,μιας και πλεον η δυνατοτητα αποκτησης της μαρκας ηταν ευκολοτερη για μεγαλυτερο ποσοστο κοσμου

Απο την Cayyene σώθηκε.Έχω περσινό τεύχος περιοδικού, με συνέντευξη του Δ.Σ που το αναφέρει.

manosm3
07-04-09, 21:06
Πέστα μεγάλε!Δεν θα είχε μείνει ούτε μπουλόνι,αν δεν υπήρχε Cayenne!


Tεσπά...αν είχα τα χρήματα ΑΝΕΤΑ χτύπαγα μια Χ6Μ για οικονενειακές μετακινήσεις..

:twak::whip:

Action Man
07-04-09, 21:14
:twak::whip:

Που είναι το κακό ρε kolopaido;

manosm3
07-04-09, 21:20
Που είναι το κακό ρε kolopaido;

Εγινες παππους :icon_pai::peepwall::scratchch

Action Man
07-04-09, 21:26
Εγινες παππους :peepwall::scratchch
Aν σκεφτόμαστε με αυτή την λογική....τότε η μόνη γνήσια ///Μ είναι η Μ3 Ε30(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!:D:smokin:)
Ξαναλέω-για οικογενειακές μετακινήσεις και ατελείωτες ταξιδάρες...είναι άψογο!

manosm3
07-04-09, 21:30
Aν σκεφτόμαστε με αυτή την λογική....τότε η μόνη γνήσια ///Μ είναι η Μ3 Ε30(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!:D:smokin:)
Ξαναλέω-για οικογενειακές μετακινήσεις και ατελείωτες ταξιδάρες...είναι άψογο!

Μ5 :icon_kidr :rockon:

Geo_3D
07-04-09, 21:34
Απο την Cayyene σώθηκε.Έχω περσινό τεύχος περιοδικού, με συνέντευξη του Δ.Σ που το αναφέρει.

Παντελη μεχρι προτεινως και εγω ετσι πιστευα....αλλά η πηγη μου πιστεψε με,ειναι πολυυυυυυυυυυ πιο εγκυρη απο ενα περιοδικο και τον Δ.Σ.
Ειναι αυτο που λεμε..."πιο μεσα,δεν γινεται"

Action Man
07-04-09, 21:34
Μ5 :icon_kidr :rockon:
Άλλο βαρίδι και η Μ5 ρε Μάνο...σίγουρο όμως θα έχει καλύτερη αίσθηση από το τέρας..
Πάντως για να μη λέω ψέματα ο V10 είναι :rockon:

Action Man
07-04-09, 21:36
πιο εγκυρη απο ενα περιοδικο και τον Δ.Σ.

Δ.Σ=Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche AG

manosm3
07-04-09, 21:36
Άλλο βαρίδι και η Μ5 ρε Μάνο...σίγουρο όμως θα έχει καλύτερη αίσθηση από το τέρας..
Πάντως για να μη λέω ψέματα ο V10 είναι :rockon:

E39 Παντελη :rockon:

Geo_3D
07-04-09, 21:38
Δ.Σ=Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche AG

Πιο μεσα ακομα:D

Action Man
07-04-09, 21:40
Πιο μεσα ακομα:D
Δεν παίζει:D

sciroccoR
07-04-09, 22:38
M6...ωραιο ακουγεται...ας δουμε ποσο σπορ μπορει να γινει ενα οχημα τετοιον διαστασεων....προσωπικα δεν μου αρεσει το Μ σε τζιπ και μαλιστα σε εναν τετοιο ελεφαντα!!!

InsaneDriver
08-04-09, 00:02
Πιο μεσα ακομα:D

Μιλάς με τον μακαρίτη; Τηλεμαντεία, πνεύματα κτλπ;

http://www.motorsportshalloffame.com/halloffame/1996/Dr_Ferdinand_Porsche_400.jpg

stef
08-04-09, 01:31
Μιλάς με τον μακαρίτη; Τηλεμαντεία, πνεύματα κτλπ;

http://www.motorsportshalloffame.com/halloffame/1996/Dr_Ferdinand_Porsche_400.jpg

Όχι, απλά τα έχει με την κόρη του......:rofl2::rofl2:

Nick_compact
08-04-09, 11:01
E39 Παντελη :rockon:

+1 Άκουσα χθες μια Ε39 Μ5 με εξατμίσεις και έκανε κολασμένο ήχο!!! Ποιά V10!!!

Toubanos
08-04-09, 12:01
Μιλάς με τον μακαρίτη; Τηλεμαντεία, πνεύματα κτλπ;

http://www.motorsportshalloffame.com/halloffame/1996/Dr_Ferdinand_Porsche_400.jpg

Καλά..τρομερο..:rofl2::rofl2::bowdown: πέθανα στα γέλια!

sm6
08-04-09, 21:07
το ντεμπουτο της στο MotoGP στον πρωτο αγωνα του Qatar θα κανει και το νεο safety car Χ6 Μ.

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/n497493_bmw_1original.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-x6-m-qatar.jpg

ΓΙΑΝΝΗΣ
08-04-09, 21:13
Φαντασου να ειναι περιπολικο και να σε εχει παρει απο πισω (με την καλη την εννοια)

sm6
08-04-09, 21:17
και μερικες καταπληκτικες φωτο ακομα για τις τυπωσετε και να τις βαλετε στο δωματιο σας...

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/x6_wallpaper_3_1280x1024.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/x6_wallpaper_5_1280x1024.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/x6_wallpaper_1_1280x1024.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/x6_wallpaper_2_1280x1024.jpg

sm6
08-04-09, 21:18
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/x6_wallpaper_4_1280x1024.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/x5_wallpaper_5_1280x1024.jpg

και μια Χ5 Μ...

ΓΙΑΝΝΗΣ
08-04-09, 21:20
Εσυ πας να μας τρελανεις βραδυατικα!!!!!! ελεος:useless:

stef
08-04-09, 21:45
sm6 πολύ ωραίες φώτο!
Από πού τις κατέβασες εαν επιτρέπεται?

sm6
08-04-09, 21:59
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/mseries/x5_x6/2009/phase_2/experience.html

Kostas Christ
08-04-09, 22:45
χαλαρα το Χ5 ειναι ομορφοτερο, αλλα το Μ το χαλαει... το παραπεμπει σε αγωνες...

bmw316i
08-04-09, 23:44
Νομίζω ότι είναι ένα ιστορικό αυτοκίνητο.
Το 1ο BMW M που είναι τούρμπο.
Ο μύθος της BMW Motorsport ΠΕΘΑΝΕ.
Έχω στα χέρια μου προσπέκτους από Μ5 Ε34 όπου γράφανε με μεγάλα γράμματα "true power cannot be compressed".
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ ή διαφωνώ, αλλά νομίζω ότι αν θέλεις να πεις ότι στρίβεις και ότι έχεις αίσθηση όταν στρίβεις, το μοτέρ πρέπει να είναι ατμοσφαιρικό και πολυπετάλουδο, για να έχεις την τέλεια αίσθηση στο δεξί πεντάλ, για να το ζυγίζεις τέλεια στην στροφή.
Στην πραγματικότητα ένας ιδιοκτήτης Χ6 Μ δεν θα το πιέσει στις στροφές, οπότε η αίσθηση, ζύγισμα, σασσί, ανάρτηση και βάρος δεν παίζει ρόλο.
Με το καλό και τετρακίνητα sedan/coupe Μ. Μην πείτε αποκλείεται γιατί το ίδιο διαβάζαμε και λέγανε όλοι οι Μ φίλοι για τα τούρμπο μοτέρ.

Να είμαστε καλά λοιπόν, και εγώ όταν με το καλό συναντήσω Χ6 Μ σε στροφές (όχι εθνική) θα τον κάνω σουβλάκι έτσι για να τιμάμε την BMW για το τελευταίο πραγματικό όχημα.

Τα λες πολύ καλά Άλεξ..έβγε!!!
Εντάξει τα τουρμπομοτέρ σε όλες τις υπόλοιπες σειρές,τρώγεται!
Όχι όμως και Μ...

sakkunen
08-04-09, 23:44
Νομίζω ότι είναι ένα ιστορικό αυτοκίνητο.
Το 1ο BMW M που είναι τούρμπο.
Ο μύθος της BMW Motorsport ΠΕΘΑΝΕ.
Έχω στα χέρια μου προσπέκτους από Μ5 Ε34 όπου γράφανε με μεγάλα γράμματα "true power cannot be compressed".
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ ή διαφωνώ, αλλά νομίζω ότι αν θέλεις να πεις ότι στρίβεις και ότι έχεις αίσθηση όταν στρίβεις, το μοτέρ πρέπει να είναι ατμοσφαιρικό και πολυπετάλουδο, για να έχεις την τέλεια αίσθηση στο δεξί πεντάλ, για να το ζυγίζεις τέλεια στην στροφή.
Στην πραγματικότητα ένας ιδιοκτήτης Χ6 Μ δεν θα το πιέσει στις στροφές, οπότε η αίσθηση, ζύγισμα, σασσί, ανάρτηση και βάρος δεν παίζει ρόλο.
Με το καλό και τετρακίνητα sedan/coupe Μ. Μην πείτε αποκλείεται γιατί το ίδιο διαβάζαμε και λέγανε όλοι οι Μ φίλοι για τα τούρμπο μοτέρ.

Να είμαστε καλά λοιπόν, και εγώ όταν με το καλό συναντήσω Χ6 Μ σε στροφές (όχι εθνική) θα τον κάνω σουβλάκι έτσι για να τιμάμε την BMW για το τελευταίο πραγματικό όχημα.

:+1: !

Κ μερικές φωτό..

///ΜΧ5

http://i122.photobucket.com/albums/o251/sakkunen/mx5_rear_78_beauty430-1.jpg

///ΜΧ6

http://i122.photobucket.com/albums/o251/sakkunen/mx6.jpg

Action Man
08-04-09, 23:48
:+1: !

Κ μερικές φωτό..

///ΜΧ5

http://i122.photobucket.com/albums/o251/sakkunen/mx5_rear_78_beauty430-1.jpg

///ΜΧ6

http://i122.photobucket.com/albums/o251/sakkunen/mx6.jpg

:chair:...............

espoff
08-04-09, 23:53
:chair:...............

:calm:; ήρεμα ήρεμα

bmw316i
08-04-09, 23:55
:chair:...............


:rofl2::rofl2::rofl2:

sakkunen
08-04-09, 23:59
Χάλασε κ ο Πατέλος . Αφράτεψε στα κιλά αφράτεψε κ στα τουτού..:thefinger:pimp:

manos///3
09-04-09, 01:15
Τα SUV σπορ και πανακριβου χαρακτηρα τα βρισκω θετικα για οποιον

εχει λεφταααααα πολλαααααα,
παει χαλαραααα ( καμια φορα το σανιδωνει οταν εχει οικονομικα καριολια),
θελει ασφαλεια (να τον συνοδευει)
θελει να ειναι μια θεση ψηλοτερα (λογω υψους οχηματος και οχι μονο)
εχει δυο σκυλους (κατα προτιμηση ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ποιμενικα)
εχει εξοχικο στο βουνο (οχι πολυ ψηλα)
ειναι ασσος στο παρκαρισμα (οχι απαραιτητα μιας και τα μπιιιιπππ βοηθανε)
εχει φουσκωτο (πανω απο 9 μετρα το Μ ειναι ιδανικο)
ειναι μπουζουκοβιος (μετα απο μεθυσι βρισκει αμεσως το οχημα του)

manosm3
09-04-09, 01:25
Πιο ωραιο ειναι στο ματι το ///Μ316ί παρα το Χ5///Μ και Χ6///Μ:smashtard

Stallion3.2
09-04-09, 08:15
το Μ division έγινε ένα ταμπελάκι.. άντε και το Μ scania να το αποτελειώσει

Sp!ros G
10-04-09, 00:28
το Μ division έγινε ένα ταμπελάκι.. άντε και το Μ scania να το αποτελειώσει
Το οτι πλεον κατασκευαζει αυτοκινητα πιο βαρια και πολυ πιο δυνατα δε νομιζω πως την κανει

ταμπελακι.Σιγουρα τα αυτοκινητα αυτα δε χωρανε κριτικη σε θεματα μηχανολογικων,απλα αυτο

που σχολιαζουμε ειναι ο προσανατολισμος της.Ταμπελακι το Μ division δε το λες παντως!!

Stallion3.2
10-04-09, 20:45
το μοτέρ τους είναι ξεχωριστό η είναι αυτό της κορυφαίας έκδοσης δυναμωμένο?

Christos 330i ///M
10-04-09, 20:49
το μοτέρ τους είναι ξεχωριστό η είναι αυτό της κορυφαίας έκδοσης δυναμωμένο?


το μοτερ ειναι το 4.4 με δυο τουρμπο τουϊν σκρολ . . .


Το ελεγε σταθης (sm6) στην πρωτη σελιδα . . .

Stallion3.2
10-04-09, 20:56
ναι το διάβασα... το 4.4 biturbo δεν προσφέρεται ήδη στην X6 με χαμηλότερη απόδοση?

Christos 330i ///M
10-04-09, 21:02
ναι το διάβασα... το 4.4 biturbo δεν προσφέρεται ήδη στην X6 με χαμηλότερη απόδοση?

Ναι προσφερεται με 407 αλογα . . .

Οποτε καποια αλλη διαφορα θα εχει το μοτερ του Χ6Μ . . .

Stallion3.2
10-04-09, 21:08
ναι αλλά δεν είναι ξεχωριστό....άρα μήπως (λέω μήπως) η Μ έκδοση είναι απλά μία ψιλοβελτιωμένη X6 με γκατζετάκια, άλλους προφυλακτήρες και καθίσματα που θα υπερτιμολογηθούν για να φέρουν κέρδη (και μόνο) ? γιατί άλλες φορές οι m είχαν κινητήρες που δεν έβρισκες στην γκάμα....

Nikos120i
11-04-09, 01:13
Προσωπικά δε βρίσκω το νόημα Μ SUV...είναι λίγο οξύμωρο.

Stallion3.2
11-04-09, 10:42
Νίκο τα λευτά είναι πολλά ρεεεεεε.......



υ.γ. τι κάνεις? ολα οκ με την μπέμπα?

Nikos120i
11-04-09, 10:56
υ.γ. τι κάνεις? ολα οκ με την μπέμπα?

Καλά παίχτη! Μια χαρά όλα! Σούπερ!

Εσύ να δω πότε θα λογικευτείς να πάρεις BMW :bananasmi

Stallion3.2
11-04-09, 11:48
μπα....στα χρήματα που διαθέτω δεν με συγκινεί καμία bmw...αυτές που μου αρέσουν κάνουν δυστυχώς απο 70 χιλιάρικα και πάνω, απο και την brera/spider 3.2 (κατηγορία τιμής) και κάτω με καλυπτει απόλυτα η alfa

Nick_compact
11-04-09, 11:54
Σε χάλαγε μια 135 ας πούμε... Μια Ζ4 Coupe 3.0Si...

Stallion3.2
11-04-09, 11:57
τέσπα είμαστε off topic αυτά να τα πούμε με pm αν είναι....... τελικά η x6m τι ΔΙΑΦΟΡΕΣ έχει απο την κορυφαία x6? και εξηγούμαι.... για να κάνεις μία 330 m3 πρέπει ουσιαστικά να αλλάξεις το 80% του αυτοκινήτου..το ίδιο με 650/m6 και Z4 με Z4Μ... ρωτάω λοιπόν... μήπως τελικά η X6M είναι μία βελτιωμένη X6 που κόστισε ελάχιστα στην Bmw για εξέλιξη και θα πωληθεί πανάκριβα?... και δεν κατηγορώ την bmw, και η porsche τα ίδια έκανε και πήρε το tuareg (όπου δεν έριξε ούτε ένα ευρώ για την εξέλιξη) του φόρεσε ένα δικό της V8 και καλύτερες αναρτήσεις και το πουλάει στα διπλάσια λευτά. δεν με πειράζει τόσο που η bmw θέλησε να κάνει (σχεδόν) το ίδιο αλλά το σηματάκι M τι το ήθελε? εγώ αν είχα m3 (που πολύ θα ήθελα) θα αισθανόμουν σαν να με κοροιδέυανε λιγάκι..... άντε να μας έρθει και η m turbodiesel....



(και όσοι μου στέλνουν σχόλια καλό είναι να λένε και ποιοι είναι....)

JuNiOr_
11-04-09, 19:00
εγω θα αισθανομουν οτι με κοροιδευουν περισσοτερο, αν μου πουλαγαν αμαξι φιατ,σε σημα και τιμη αλφα, ή κινητηρες οπελ για μοτερ αλφα..:icon18:

VanVIC
11-04-09, 19:28
http://www.youtube.com/watch?v=4VYYNIZzpf8&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ecarzi%2Ecom%2F2009%2F04%2F 10%2Fbmw%2Dx6%2Dm%2Dpictures%2Dvideo%2F&feature=player_embedded

manosm3
11-04-09, 19:40
http://www.youtube.com/watch?v=4VYYNIZzpf8&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ecarzi%2Ecom%2F2009%2F04%2F 10%2Fbmw%2Dx6%2Dm%2Dpictures%2Dvideo%2F&feature=player_embedded

Aπ' ο,τι φαινεται και απο το βιντεο εχει φοβερες δυνατοτητες! :loser::bigthumb:

EVANGELOS
12-04-09, 14:04
Aπ' ο,τι φαινεται και απο το βιντεο εχει φοβερες δυνατοτητες! :loser::bigthumb:

Πάντως στην Ελλάδα με τόσο μικρά υποστυλώματα το γεφυράκι θα είχε τροπετιαστεί με τον πρώτο σεισμό ... καλή σκυροδέτηση - ωραία μπετά έβγαλαν όμως πρέπει να παραδεχτώ :greenboun

Stallion3.2
12-04-09, 20:09
εγω θα αισθανομουν οτι με κοροιδευουν περισσοτερο, αν μου πουλαγαν αμαξι φιατ,σε σημα και τιμη αλφα, ή κινητηρες οπελ για μοτερ αλφα..:icon18:

θα το πάρω χιουμοριστικά γιατί ήταν σχόλιο κουκουρούκου...... τώρα σοβαρά και χωρίς ίχνος ειρωνίας μπορεί να γράψει κάποιος που ΞΕΡΕΙ τι ΔΙΑΦΟΡΕΣ έχει με την υπάρχουσα κορυφαία X6.... δηλαδή: το μοτέρ έχει άλλες τουρμπίνες? άλλα μέταλλα? η ανάρτηση τι διαφορές έχει πέρα απο το να είναι προφανώς σκληρότερη... τα φρένα?

Nick_compact
12-04-09, 20:20
θα το πάρω χιουμοριστικά γιατί ήταν σχόλιο κουκουρούκου...... τώρα σοβαρά και χωρίς ίχνος ειρωνίας μπορεί να γράψει κάποιος που ΞΕΡΕΙ τι ΔΙΑΦΟΡΕΣ έχει με την υπάρχουσα κορυφαία X6.... δηλαδή: το μοτέρ έχει άλλες τουρμπίνες? άλλα μέταλλα? η ανάρτηση τι διαφορές έχει πέρα απο το να είναι προφανώς σκληρότερη... τα φρένα?


Να μην έχεις καμία αμφιβολία, ότί όλο το αμάξι είναι διαφορετικό. Από το μοτέρ, τα φρένα, μέχρι και ψαλίδια και διαφορικά.

Stallion3.2
12-04-09, 20:26
θέλω να το πιστέυω για να δικαιολογεί (εν μέρη τουλάχιστον την χρήση του m) αλλά έχει δώσει στοιχεία η bmw γι'αυτές τις διαφορές?

sm6
12-04-09, 20:29
καλη η "μασημενη" τροφη, αλλα εχει και ενα οριο.
οποιος ενδιαφερεται για πληροφοριες, κανει ενα :search: με :google: και βρισκει αυτο που θελει.
ειτε θελει να αγορασει το αυτοκινητο (λεμε τωρα...), ειτε θελει απλα να πληροφορηθει.
ολα τα αλλα ειναι εκ του περισσού.

https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/gr17.nsf/(DocID)/B4C93018950018ABC1257592003B42DB/$file/bmw_x5m_x6m_presskit_gb.pdf

Nikos120i
13-04-09, 07:56
εγω θα αισθανομουν οτι με κοροιδευουν περισσοτερο, αν μου πουλαγαν αμαξι φιατ,σε σημα και τιμη αλφα, ή κινητηρες οπελ για μοτερ αλφα..:icon18:

:rofl2: :rofl2: έλα ντε

Sp!ros G
06-05-09, 14:58
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ !

Κριση?Ποια κριση?Οικονομικη ή οικολογικη,οι Βαυαροι δειχνουν να την προσπερνουν και μαλιστα πολυ "γρηγορα", αποκαλυπτοντας τις κορυφαιες και ταχυτερες εκδοσεις των Χ6 & Χ5 στολισμενες οπως σωστα υποψιαζεστε με τα διακριτικα Μ. Μα θα πειτε,"τετοιας κλασης αυτοκινητα δεν

απευθυνονται στον απλο κοσμακη και μη μας λες για κρισεις αλλα για κροισους". Συμφωνω και επαυξανω,λυστε μου ομως μια απορια. Πως ειναι δυνατον οι κατασκευαστες αυτοκινητων να προβληματιζονται για τις νορμες περι ρυπων(θυμηθειτε τον μεσο ορο CO2 που θα ισχυσει απο το 2012)

και να λανσαρουν κινητα "ιπποφορβεια" σαν τις Χ5 Μ και Χ6 Μ? Λετε γιαυτο να σνομπαραν τον ατμοσφαιρικο V10 των Μ5 και Μ6 με τους 510 ιππους?Το σιγουρο ειναι πως ο V8 της Μ3 με τους 420 ηταν μαλλον "λιγος" για τα μετρα των Χ5 Μ/Χ6 Μ και να τι εκαναν οι μηχανικοι της BMW.

Κατασκευασαν ενα νεο V8 μοτερ,χωρητικοτητας 4.395 κ.εκ. και τοποθετησαν συστημα υπερτροφοδοτησης τεχνολογιας twin scroll (διπλο turbo) ωστε να εχουνε ενα πανισχυρο μοτερ με αναλογια 126 ιππους στο λιτρο.Πριν αρχισετε να "χτυπατε" στο κομπιουτερακι, να σας προλαβω: οι

κινητηρες των Χ5 Μ και Χ6 Μ αποδιδουν 555 ιππους στις 6.000 σ.α.λ και 69 χλγμ. ροπης στις 1.500-5650 σ.α.λ. . Η εντυπωσιακη αποδοση φερνει εξισου εντυπωσιακες επιδοσεις, καθως και τα δυο αυτοκινητα επιταχυνουν σε μολις 4.7" για τα πρωτα 100 χλμ/ωρα, ενω η τελικη ταχυτητα

περιοριζεται στα 250 χλμ/ωρα, οχι ομως και για την εκδοση "Driver M" της οποιας το κοντερ μπορει να δειξει μεχρι και τα 275 χλμ/ωρα.Για πρωτη φορα σε μια Μ τοποθετειται το εξαταχυτο κιβωτιο Μ-Sport Automatic, η κατανομη του βαρους αναμεσα στους δυο αξονες ειναι ιδανικη (50/50)

και για τα δυο αυτοκινητα, ενω σε σχεση με τις απλες εκδοσεις του αμαξωμα ειναι "χαμηλωμενο" κατα ενα εκατοστο.Για την ασφαλη μεταφορα της ροπης στην ασφαλτο φροντιζει το συστημα τετρακινησης xDrive, που διαθετει το συστημα DPC (το Dynamic Performance Control υπαρχει

στανταρ και στις δυο Μ ) με σοφιστικε πισω διαφορικο και την στενη του επικοινωνια με το συστημα ελεγχου ευσταθειας. Θελετε κι`αλλα? Τι λετε για την αεραναρτηση, με πληρη μεταβολη της σκληροτητας της αναλογα με τις οδηγικες συνθηκες? Μηπως για τις ενεργες αντιστρεπτικες

ραβδους, που βελτιωνουν τα οδηγικα χαρακτηριστικα? Το σιγουρο ειναι πως τα σχολια περιττευουν για τη μακροσκελη λιστα με τον ξοπλισμο,που περιλαμβανει και το συστημα ελεγχομενης καταβασης (Hill Descent Control) . Βεβαια, δεν μπορω να φανταστω καποιον που θα αγορασει μια Χ5

Μ ή μια Χ6 Μ να χρησιμοποιει το HDC κατεβαινοντας την πλαγια ενος βουνου . . .

Πηγη : Cam

giannis 116
30-11-09, 18:10
Λοιπον...ειδα ενα σημερα... Χ6Μ με Αθηναικες πινακιδες κοντα στη γειτονια μου! Στην αρχη το ματι μου επεσε στις ζαντες, νομιζα πως ηταν το απλο και καποιος εβαλε ρεπλικες ή κατι τετοιο. Μετα ομως ειδα την επιγραφη 'Χ6Μ' στο πλαι στο εμπρος φτερο, ειδα τις φρενουκλες μεσα απ τις ζαντες και τελος ειδα και τις 4 μπουκες πισω. Ε, τοτε σιγουρευτηκα! Χρωμα γκρι μπλε μεταλλικο αυτο το 'ουρανί' πως το λενε με ελαφρυ φιμε τα πισω τζαμια και μεσα πολλες νεκρες αγελαδες σε λευκο χρωμα και διακριτικες 'πινελιες' απο carbon. Paddles στο τιμονι, Head Up Display στο ταμπλω, τι να λεμε τωρα τα παντα ολα!
Τ αμαξι ειναι απλα πανεμορφο! Δεν ειμαι καθολου fan των SUV, SAV ή τελος παντων οπως τα λενε αυτα τα μεγαλα 4κινητα, αλλα αυτο μου αρεσε. Πιο ομορφο απ'τις απλες εκδοσεις Χ6, πιο ομορφο απ το Χ5 (Μ δεν εχω δει ακομα..), πολυ πιο ομορφο απο οποιοδηποτε Cayenne, Jeep, Range Rover κλπ κλπ.
Ενα πραγμα που μου εκανε ομως εντυπωση ήταν πως οι δισκοι, μπορει ναι μεν να ηταν ταψια ολοκληρα αλλα οχι τρυπητοι οπως μας εχουν συνηθησει στα 'Μ' αυτοκινητα...
Ρωτησα και εμαθα πως αυτο ειναι δημοσιογραφικο αυτοκινητο και πως οι πρωτες εντυπωσεις (απο δημοσιογραφο) ειναι, πως ολα τα υπολοιπα 'Μ' αυτοκινητα ειναι πολυ περισσοτερο 'Μ' απ αυτο αν και ειναι ενα τερας γενικοτερα.
Η πλακα ποια ειναι τωρα... Πεταγομαι σπιτι να παρω τη φωτογραφικη μηχανη και να τρελλαθω στις φωτο αλλα η μπαταρια ήταν κλασμενη και δεν εβγαλα ουτε μια!Μ@λ@κια ε;!..
Αμα την ξαναπετυχω στη γειτονια θα βγαλω μερικες να ποσταρω.

mitsos_chania
30-11-09, 18:15
σε ποια περιοχη την πετυχες?

giannis 116
30-11-09, 18:36
Νεα Χαλκηδωνα...Κατω απο γραφεια εκδοτικου οικου γνωστων περιοδικων αυτοκινητου και μοτο. Εχω πετυχει και αλλα υπερτουμπανα εκει παλιοτερα..

stef
01-12-09, 01:30
Ένα silverstone είδες....?

giannis 116
02-12-09, 17:12
Silverstone?.. Το χρωμα εννοεις;.. Δεν ξερω πως λεγεται αυτο το χρωμα αλλα ειναι ενα ελαφρυ γκρι μεταλλικο που μπλεδιζει, αν μπορω να το χαρακτηρισω ετσι ωστε να το περιγραψω με λογια οσο γινεται καλυτερα... Το χω πετυχει αυτο το χρωμα και σε Μ6 αν βοηθαει λιγο..

Enema
02-12-09, 17:37
Aυτο εδω?
http://www.reveuro.com/inventory/10153/bmw-m5-e60.14.JPG
Αν ναι, τοτε αυτο ειναι το silverstone.

giannis 116
02-12-09, 17:50
Αυτο ειναι αρκετα γκρι, ισως να χανει το χρωμα στη φωτο. Αυτο που ειδα μπλεδιζε πολυ ελαφρα...Βεβαια στο configurator για Χ6Μ, στο επισημου Γερμανικου site της BMW, υπαρχει χρωμα με την ονομασια Silverstone II, οποτε ισως ειναι αυτο.

stef
03-12-09, 21:13
Silverstone?.. Το χρωμα εννοεις;.. Δεν ξερω πως λεγεται αυτο το χρωμα αλλα ειναι ενα ελαφρυ γκρι μεταλλικο που μπλεδιζει, αν μπορω να το χαρακτηρισω ετσι ωστε να το περιγραψω με λογια οσο γινεται καλυτερα... Το χω πετυχει αυτο το χρωμα και σε Μ6 αν βοηθαει λιγο..


Ναι αυτό είναι, το ειδα και εγώ την προηγούμενη εβδομάδα
Λογικά ανήκει σε BMW Hellas..

BMW Power
04-12-09, 09:40
Εθεάθη και ένα μαύρο στην Πολιτεία

ΓΙΑΝΝΗΣ
04-12-09, 09:41
και ενα αλλο στο περιστερι......