PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε46 Σβήσιμο κινητήρα


simgr
03-07-05, 20:29
Καλησπέρα,
Πέρυσι είχε παρουσιαστεί το εξής πρόβλημα, με το που έβαζα μπρος έπαιρνε αλλά δεν κρατούσε ρελαντί και έσβηνε. Καμιά φορά με την δεύτερη ή την τρίτη έπαιρνε και άλλες φορές με παίδευαι. Να σημειώσω εδώ ότι στην προσπάθεια μου να βάλω μπρος πατούσα και το γκάζι για να μην πέφτουν οι στροφές, και όταν έπαιρνε μύριζε έντονα βενζίνη. Στην αντιπροσωπεία την πρώτη φορά μου καθάρισαν τα μπεκ. Το πρόβλημα παρέμεινε και την δεύτερη φορά μου άλλαξαν ένα πλαστικό ανταλλακτικό που είναι πάνω και μπροστά στην μηχανή (δεν θυμάμαι πώς λέγεται :icon02: ) και περνά βενζίνη. Από τότε τίποτα και το ξαναπαρουσίασε χθες ξανά. Άλλαξα κινητήρα πριν κανά μήνα, πώς είναι δυνατόν να ξαναέχω τα ίδια πάλι

papajim
03-07-05, 21:10
Κι εμενα μου το εχει κανει μερικες φορες τα τελευταια 2 χρονια (εχω ενα 316ι ε46 του 2001).Στη BMW μου ειπαν οτι δειχνει σαν να υπαρχει μια ανωμαλια στον εκκεντροφορο,αλλα δεν εκαναν τιποτα.Απλως εκαναν reset τη μνημη,για να δουν αν θα ξαναπαρουσιαστει.Απο τοτε το εκανε κανα 2 φορες ακομα,αλλα δεν βρηκαμε τιποτα.Το μονο που παρατηρησα,ειναι οτι απο τοτε που ανεβασα το αμαξι στη Ρωμη,δεν εχει παρουσιαστει ποτε το προβλημα...δεν ξερω αν εχει να κανει με την υποτιθεμενη καλυτερη ποιοτητα βενζινης.
επισης παρατηρησα οτι το κανει οταν βαζω μπροστα ενω ειναι κρυο (κυριως τα πρωινα).Ποτε οταν το εχω ηδη κινησει και ποτε οταν ειναι στο ρελαντι (πχ. σε φαναρι).
Αμα μαθω κατι καινουριο θα σου πω.

simgr
03-07-05, 21:30
Κι εμενα μου το εχει κανει μερικες φορες τα τελευταια 2 χρονια (εχω ενα 316ι ε46 του 2001).Στη BMW μου ειπαν οτι δειχνει σαν να υπαρχει μια ανωμαλια στον εκκεντροφορο,αλλα δεν εκαναν τιποτα.Απλως εκαναν reset τη μνημη,για να δουν αν θα ξαναπαρουσιαστει.Απο τοτε το εκανε κανα 2 φορες ακομα,αλλα δεν βρηκαμε τιποτα.Το μονο που παρατηρησα,ειναι οτι απο τοτε που ανεβασα το αμαξι στη Ρωμη,δεν εχει παρουσιαστει ποτε το προβλημα...δεν ξερω αν εχει να κανει με την υποτιθεμενη καλυτερη ποιοτητα βενζινης.
επισης παρατηρησα οτι το κανει οταν βαζω μπροστα ενω ειναι κρυο (κυριως τα πρωινα).Ποτε οταν το εχω ηδη κινησει και ποτε οταν ειναι στο ρελαντι (πχ. σε φαναρι).
Αμα μαθω κατι καινουριο θα σου πω.

Κι εμένα όταν είναι κρύο το κάνει. Μάλιστα έβαλα 100 βενζίνη τελευταία και ξανάρχισε να το κάνει, αφού κανά μήνα τώρα που το κυκλοφορώ μετά την αλλαγή κινητήρα, το γέμισα δυο φορές με αμόλυβδη και δεν είχα πρόβλημα.
Μάλλον και οι κατοστάρες δεν είναι και εγγυημένα οι καλύτερες, και αυτές μπορεί να νοθεύονται.
Ρε τους π@ύστ#δες τι βενζίνες μας βάζουν...

papajim
03-07-05, 21:52
Κι εμένα όταν είναι κρύο το κάνει. Μάλιστα έβαλα 100 βενζίνη τελευταία και ξανάρχισε να το κάνει, αφού κανά μήνα τώρα που το κυκλοφορώ μετά την αλλαγή κινητήρα, το γέμισα δυο φορές με αμόλυβδη και δεν είχα πρόβλημα.
Μάλλον και οι κατοστάρες δεν είναι και εγγυημένα οι καλύτερες, και αυτές μπορεί να νοθεύονται.
Ρε τους π@ύστ#δες τι βενζίνες μας βάζουν...

Περι νοθειας ειμαι σιγουρος..Οταν πηραμε το αμαξι,απο τη BMW μας προτειναν να βαζουμε μονο super αμολυβδη,ωστε και σε περιπτωση νοθειας,να μη πεφτουν τα οκτανια κατω απο 95.Παντως εδω (Ρωμη) που εχω κανει πια 4-5 γεμισματα και εχει φυγει η ελληνικη αηδια :), το νοιωθω πολυ διαφορετικο το αυτοκινητο...αντιδρα καλυτερα...Τελικα μαλλον παιζει διαφορα στα καυσιμα...
Χεχε,σκεψου τι θα γινοταν αν επετρεπαν τα diesel τελικα στην Αθηνα.Καταστραμενοι ολοι οι κινητηρες θα ταν και θα βγαινε η ιδια μαυριλα που βγαζει και ο ταριφας που χεις μπροστα σου και σε στελνει κατευθειαν για πλυσιμο.

Dark_Niaou
04-07-05, 07:47
Παιδιά και εμένα μου παρουσίασε τα ιδια συμπτώματα... Πήγα 2-3 φορές στον Κεμίδη και μου είπαν ότι φταίει η υγρασία.... και να σκεφτείτε ότι το τουτού μου είναι μέσα σε κλειστό γκαράζ.....
Τι να σας πω.... Είναι σαν να δουλεύει 5 κύλινδρο!!!! :calm:

Εάν εσεις έχετε άλλη ενημέρωση από την αντιπροσωπεία plz πέστε μου και εμένα..... :help:

papajim
04-07-05, 12:24
Εάν είναι valvetronic δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, το κάνει κάποιες φορές όταν είναι κρύο, χωρίς να σημαίνει τίποτα το ανησυχητικό.

Εμενα ειναι ε46 του 2001,με τα 102hp.Νομιζω πως δεν εχει valvetronic (μπορει να λεω κ χαζομαρα βεβαια,δε ξερω).Δεν ειναι αυτο που βαλανε στον 1.6 με τα 115 μετα το facelift και στη compact?
Αν ειπα βλακεια,μη με παρετε με τις ντοματες,οκ? :takecover
Ακομα μαθαινω :)

wolfman
04-07-05, 21:45
Εμένα είναι Valvetronic 2.0 και μου το κάνει συχνά πυκνά. Στην BMW δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να πούν κάτι. Ετσι λοιπόν σβήνω τον κινητήρα κι επανεκκινώ χωρίς πρόβλημα. Εχω δοκιμάσει πολλές βενζίνες κι είμαι πεπεισμένος πως δεν είναι μόνο πρόβλημα καυσίμου.

MPOWER
05-07-05, 07:53
Είναι αρκετά γνωστό πρόβλημα και είναι ο αισθητήρας του εκκεντροφόρου εισαγωγής....(συνήθως)

Dark_Niaou
05-07-05, 08:39
Είναι αρκετά γνωστό πρόβλημα και είναι ο αισθητήρας του εκκεντροφόρου εισαγωγής....(συνήθως)

και τι πρέπει να κάνουμε Πρόεδρε;

thanos_1
06-07-05, 12:56
Παιδιά κ εγώ τα ίδια συμπτώματα έχω με την Ε46 316 και μου είπαν πως φταίει ο μετρητής αέρος (AFM) ο οποίος από ότι βλέπω κ με άλλα μέλη ,χαλάει συχνά στις bmw. Την άλλη τετάρτη πάω για αλλαγή, οπότε θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα.

MPOWER
06-07-05, 13:56
Αν έχεις τα συμπτώματα που περιγράφουν τα παιδιά νωρίτερα, μάλλον τσάμπα θα το βάλεις!

simgr
06-07-05, 19:43
Αν έχεις τα συμπτώματα που περιγράφουν τα παιδιά νωρίτερα, μάλλον τσάμπα θα το βάλεις!

Aπ' ότι διαβάζω όλοι τα ίδια συμπτώματα έχουμε διαπιστώσει άλλα όλοι διαφορετική αιτία εντοπίζουμε στο πρόβλημα.

ks50:50
06-07-05, 20:43
Παιδιά κ εγώ τα ίδια συμπτώματα έχω με την Ε46 316 και μου είπαν πως φταίει ο μετρητής αέρος (AFM) ο οποίος από ότι βλέπω κ με άλλα μέλη ,χαλάει συχνά στις bmw. Την άλλη τετάρτη πάω για αλλαγή, οπότε θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα.

Πόσες χιλιάδες χλμ έχεις?

bmwfan
06-07-05, 22:38
Οταν παταγες το γκαζι επερνε μπροστα;

bmwfan
06-07-05, 22:39
Παιδιά κ εγώ τα ίδια συμπτώματα έχω με την Ε46 316 και μου είπαν πως φταίει ο μετρητής αέρος (AFM) ο οποίος από ότι βλέπω κ με άλλα μέλη ,χαλάει συχνά στις bmw. Την άλλη τετάρτη πάω για αλλαγή, οπότε θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα.


Δεν περνει εμπρος;

simgr
06-07-05, 22:46
Δεν περνει εμπρος;

Το δικό μου πατώντας το γκάζι παίρνει αλλά θέλει να κάνεις 2-3 ξερογκαζιές για να κρατήσει ρελαντί

bmwfan
06-07-05, 22:54
Το δικό μου πατώντας το γκάζι παίρνει αλλά θέλει να κάνεις 2-3 ξερογκαζιές για να κρατήσει ρελαντί

Το προβλημα σου ειναι η βαλβιδα του ρελαντι εαν δεν υπαρχει βλαβη στον εγκεφαλο της μηχανης(πχ σενσορας εκκεντροφορου)Κολαει κλειστη με αποτελεσμα οταν πατας γκαζι να δινεις αερα απο την ανοιγμενη πεταλουδα γκαζιου και να περνει εμπρος. :nixweiss:

simgr
06-07-05, 22:56
Το προβλημα σου ειναι η βαλβιδα του ρελαντι εαν δεν υπαρχει βλαβη στον εγκεφαλο της μηχανης(πχ σενσορας εκκεντροφορου)Κολαει κλειστη με αποτελεσμα οταν πατας γκαζι να δινεις αερα απο την ανοιγμενη πεταλουδα γκαζιου και να περνει εμπρος. :nixweiss:

Μήπως ευθύνεται ο καινούργιος εκκεντροφόρος;

papajim
06-07-05, 23:00
Το προβλημα σου ειναι η βαλβιδα του ρελαντι εαν δεν υπαρχει βλαβη στον εγκεφαλο της μηχανης(πχ σενσορας εκκεντροφορου)Κολαει κλειστη με αποτελεσμα οταν πατας γκαζι να δινεις αερα απο την ανοιγμενη πεταλουδα γκαζιου και να περνει εμπρος. :nixweiss:

Εμενα παντως ,οπως ειπα και πιο πανω,αντε να μου εχει συμβει 10-12 φορες σε 4 χρονια.Πιστευω οτι η βαλβιδα που κολλαει μια φορα στο τοσο,ειναι καλη εξηγηση.Λογικα αν ηταν ο σενσορας του εκκεντροφορου,θα γινοταν πιο συχνα ετσι?

bmwfan
06-07-05, 23:08
Εμενα παντως ,οπως ειπα και πιο πανω,αντε να μου εχει συμβει 10-12 φορες σε 4 χρονια.Πιστευω οτι η βαλβιδα που κολλαει μια φορα στο τοσο,ειναι καλη εξηγηση.Λογικα αν ηταν ο σενσορας του εκκεντροφορου,θα γινοταν πιο συχνα ετσι?

Συμφωνο αλλα ποτε δεν ξερεις.Τα Ε46 Μ43 ειχαν αυτο το προβλημα με τη βαλβιδα ρελαντι αλλα και με τον σενσορα εκκεντροφορου.Το θεμα ειναι οτι αμα περνει με γκαζι ειναι κατα 99% βαλβιδα ρελαντι γιατι οταν πατας γκαζι περνει τον αερα που δεν αφηνει να περασει η κολημενη βαλβιδα ρελαντι. Οι βαλβιδες σαν πρωτη φαση καθαριζονται και εαν επαναληφθη το ιδιο συμπτωμα τοτε δεν εχει γιατρεια.

bmwfan
06-07-05, 23:10
Μήπως ευθύνεται ο καινούργιος εκκεντροφόρος;

Δεν νομιζω.Καθαρισε την βαλβιδα και βλεπεις.

simgr
06-07-05, 23:16
Συμφωνο αλλα ποτε δεν ξερεις.Τα Ε46 Μ43 ειχαν αυτο το προβλημα με τη βαλβιδα ρελαντι αλλα και με τον σενσορα εκκεντροφορου.Το θεμα ειναι οτι αμα περνει με γκαζι ειναι κατα 99% βαλβιδα ρελαντι γιατι οταν πατας γκαζι περνει τον αερα που δεν αφηνει να περασει η κολημενη βαλβιδα ρελαντι. Οι βαλβιδες σαν πρωτη φαση καθαριζονται και εαν επαναληφθη το ιδιο συμπτωμα τοτε δεν εχει γιατρεια.

Με τρομάζεις λέγοντας δεν έχει γιατρειά. Δηλαδή τι γίνεται μετά... :drive2: ;

bmwfan
06-07-05, 23:19
Με τρομάζεις λέγοντας δεν έχει γιατρειά. Δηλαδή τι γίνεται μετά... :drive2: ;

Αλλαζεις βαλβιδα ρελαντι. :party:
Το ειπα χωρις να εξηγησω sorry!!!

Dark_Niaou
07-07-05, 08:51
Αλλαζεις βαλβιδα ρελαντι. :party:
Το ειπα χωρις να εξηγησω sorry!!!
Καλημέρα,
Εγώ έχω αλλάξει βαλβίδα αλλά όταν βρέχει και μετά πάω στο γκαράζ και το αφήνω το ξανακάνει... Ασε που δεν μπορουν να βρουν τον λόγο.... :angryfire

bimmer-corfu
07-07-05, 11:00
Φίλε Papajim έχω και γω 316i του 2001. Δεν είναι valvetronic. Αυτό βγήκε πολύ αργότερα αν δε κάνω λάθος.
Και το δικό μου ρελαντί έχει κάνει ελάχιστες φορές κάτι σκαμπανεβάσματα. Καθαρισαν τη βαλβίδα ρελαντί αλλά τίποτα. Άλλαξαν τη βαλβίδα αλλά και πάλι τα ίδια. Στο τέλος έβαλαν το αμάξι στον εγκέφαλο και έδειξε βλάβη στον αισθητήρα εκεντροφόρου. Τον άλλαξαν και είναι ΟΚ.

Γενικά πάντως και στη 316 Ε46 αλλά και στη 316 Ε36 του 92 που έχω δεν έχουν υπάρξει σημαντικά προβλήματα εκτός απο μια επισκευή στη κρεμαγιέρα του Ε36 στα 100.000 Χιλιόμετρα περίπου.

thanos_1
07-07-05, 11:30
Πόσες χιλιάδες χλμ έχεις?
Εχω 40.000 χλμ.Οταν πατάω γκάζι παίρνει, αλλά καμιά φορά όταν δεν πατάω, παίρνει και μετά από 5" περίπου σβήνει.Εκτός από αυτό και εν κινήσει ανεβάζει δύσκολα στροφές και μία φορά ενώ πηγαινα χαλαρός με τρίτη μου έσβησε στην μέση του δρόμου.Τεσπα ο AFM πρέπει να αλλαχτεί γιατί μετά τα 40.000χλμ δεν λειτουργεί σωστά.Τώρα αν φταίει αυτο΄ς θα δείξει στην πορεία.

vagelis318ci
15-07-05, 07:38
Υποφέρω και γω από το ίδιο πρόβλημα, αλλά με τις παρακάτω ιδιαιτερότητες:
1)μου το παρουσίασε 3-4 μέρες αφού πάτησε τις ρόδες της στην Ελλάδα. Την
έφερα από Γερμανία, όπου δεν είχε παρουσιάσει το παραμικρό. Βενζίνη βάζω
μόνο V-Power Racing, αλλά δε φαίνεται να βοηθάει.
2)μόλις σβήσει, στη δεύτερη εκκίνηση ανεβάζει κανονικά ρελαντί χωρίς γκάζι.
3)δεν σβήνει ποτέ όταν είναι τελείως κρύα 'η όταν έχει κινηθεί, αλλά μόνο
όταν κατά την εκκίνηση ο δείκτης θερμοκρασίας βρίσκεται στα 3/4 της μπλε
περιοχής. Καλόόό? Το χειμώνα, ακόμη και τελείως κρύα ανέβαζε ρελαντί χωρίς πρόβλημα.
Στο επίσημο service BMW που την πήγα "το tester δεν έδειξε τίποτα" μου είπαν. Καμία ιδέα παιδιά?

nikos_E34
19-09-05, 18:44
kolimeni valvida relanti kathos kai valvida zestou kriou aera...ego ena xrono eixa to provlima afto sto M50 2.0 kai den evriskan provlima mexri pou enas filos fanatikos bmwdakias (odigouse E12 me S38B38 moter) mou to evgale sto garaz kai me ena stoupi kai potassa katharise to toutou kai den to ksanakane..kai ti lefta eixa dosei gia mpek katharismous kai simpliromata venzinis...kai me 10 litra 95 to amaksi apogeiothike

MZ3
20-09-05, 06:03
Καλημέρα,
Εγώ έχω αλλάξει βαλβίδα αλλά όταν βρέχει και μετά πάω στο γκαράζ και το αφήνω το ξανακάνει... Ασε που δεν μπορουν να βρουν τον λόγο.... :angryfire


tsekare ton esthitira lamda eixa palia paromio provlima kai me ton lamda eftiakse..

basilis
14-10-05, 18:14
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΧΩ ΕΝΑ 318 Ε46 ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ 2001 ΜΟΝΤΕΛΟ ,ΣΤΟΝ ΕΓΓΕΦΑΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΞΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΠΕΙΣΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΝΣ BMW ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΥΡΝΑΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΡΜΑ.ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ,ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.:calm:

manosbmw318ie30
14-10-05, 18:24
Λοιπόν εγώ έχω τον Μ40. Δύο φορές μου το έχει παρουσιάσει αυτό και:


Τη μια φορά αλλάξαμε τη βαλβίδα του ρελαντί και έφτιαξε... :)
Μετά από μερικά χρονάκια το ξαναέκανε, αλλά δεν ήταν η βαλβίδα του ρελαντί. Ήταν η βαλβίδα αναθυμιάσεων του ρεζερβουάρ!!! :banghead:Δε κατάλαβα ποτέ γιατί αυτή η βαλβίδα έκανε τον κινητήρα στο ρελαντί να δουλεύει σα τρακτέρ και να σβήνει μόλις άφηνα το γκάζι... :help:

zaharias
15-10-05, 22:06
Αρχηγε,στον 1 χρονο που το ειχα μου εκανε κατι ρεταρισματα.Η θερμοκρασια ηταν στα κανονικα της και ενιωθες το μοτερ να τρεμεί για 1-2 δευτερολεπτα, μετα απο λιγη ωρα ολα οκ.βγαλαμε το μοτερακι του ρελαντι και ηταν η βαλβιδα κολημενη.μου ειπαν οτι φταινε οι βενζινες. (και να σκεφτεις οτι το χρονο, δεν κανω πανω απο 10000χλμ και αλλαζω 2 φορες το χρονο προληπτικα φιλτρο βενζινης)Βαζω καινουργιο μοτερακι (βαλβιδα) και απο τις αρχες του καλοκαιριου περιπου,οταν παω να το βαλω μπροστα, παιρνει και σβηνει, δεν κραταει καθολου ρελαντι.Οποτε του κραταω πατημενο γκαζι για λιγο η 1-2 γκαζιες και φτιαχνει.Μου το εχει κανει και ζεστο,μετα απο βολτα δηλαδη, οχι μονο οταν ειναι παγωμενο. (μου το παρουσιαζει 2-3 φορες το μηνα)

e46compact
03-11-05, 19:26
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ενα compact1.8 2002 και πριν περίπου ένα χρόνο μου έκανε και εμένα σβησίματα η μηχανή. Χωρίς να κάνω κατι μονο του σταματησε να το κανει αλλα τωρα εχει αρχισει ενα αλλο παλαβο προβλημα.
Πολλες φορες οτα βαζω μπροστα ακουγεται ενας μεταλικος ηχος. οταν το σβησω και βαλω παλι μπροστα δουλευει κανονικα.
Ξερει κανενας τι μπορει να ειναι?

dimosbmw
07-11-05, 19:28
Λοιπόν έχω ένα 316 ε36 και αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα. Πάω να το βάλω μπροστά και δεν κρατάει με τίποτα το ρελαντί. Τι να κάνω και εγώ σαν γνήσιος έλληνας ανοίγω το καπό και κοιτάω!!!!!!!!(αποδοτικότατο) = τίποτα. Μπαίνω ξανά μέσα και πατάω μια φορά 4000χιλ στροφές και μια 6000+++ και τελικά κράτησε το ρελαντί. Στο συνεργείο μου είπαν πως ήταν κακής ποιότητας βενζίνης .Δεν ξανάβαλα ποτέ από αυτόν και όλα μια χαρά εδώ και 1 χρόνο. Ο εγκέφαλος δεν έδειξε τίποτα.

ks50:50
07-11-05, 22:46
Από κωλο-βενζίνη την είχα πατήσει και εγώ πέρυσι. Είχε το αυτοκίνητο 4000χλμ στο οδόμετρο και με το που το έβαζα εμπρός έπεφταν οι στροφές στα όρια του να σβήσει και μετά έπαιρνε κανονικά.Μάλιστα χτύπαγε και πυράκια στον δρόμο.Και να φανταστείτε ότι είχα βάλει και 98άρα βενζίνη από τον αληταρά.

E46SedanSiver
04-02-09, 22:29
na mi prototipiso.. kai me emena to idio pathenai sto E46 316 2000 mono otan einai krio omos.. kati mouleei oi kolo venzines na mi pate pote apo kleisthenous oso kai fthina an einai.

oldcarskickass
04-02-09, 23:27
Βαλβίδα ρελαντί. Αισθητήρας εκκεντροφόρου η/και στροφάλου, βαλβίδα επιστροφής βενζίνης (δε ξέρω ΑΚΡΙΒΩΣ πως λέγεται αλλά είναι κάτω από την εισαγωγή και όταν την ακούσει σφυρίζει, επίσης καίει και αρκετά παραπάνω).

Επίσης κατά 99% τις βλάβες αυτές το διαγνωστικό είτε δε θα τις βγάλει καθόλου είτε θα τις βγάλει σα σποραδικές, και με ένα ρισέτ θα στρώσει, θα ξαναεμφανιστεί όμως.


Αλλαγή ΟΛΩΝ των παραπάνω (ΕΚΤΟΣ από βαλβίδα ρελαντί) με καινούρια κόστος περίπου 250€.

Ευλογητός
04-02-09, 23:56
Με άφηνε το δικό μου ανά τακτά χρονικά διαστήματα.Μετά από καμιά ώρα ξανάεπαιρνε μπρος...

Το πρόβλημα;;Αισθητήρας στροφάλου.

Sokrates E46
07-02-09, 09:48
Ρίξτε και μια ματιά στην βαλβίδα αναθυμιάσεων, καλού κακού...

κμβ
07-02-09, 19:26
Δεν κάνετε και τον κόπο να κοιτάξετε το φίλτρο βενζίνης και να το αλλάξετε!!!!!
Υποπτεύομαι πως έχει πάρει σκουπιδάκια απο κακής ποιότητα βενζίνη και δεν τροφοδοτει τα στόματα!!!

percis
11-12-09, 19:55
Εχω και γω παιδιά το ίδιο πρόβλημα αλλά λίγο διαφορετικό και περίεργο.
Το αμάξι το είχα στην Κρήτη και δούλευε πάντα μια χαρά.
Τώρα που μετακόμισα Αθήνα που κάνει περίεργα πράγματα λες και δεν του αρέσει το κλίμα.:mad:

Όταν το ξεκινάω κρύο και ο καιρός δεν έχει πολύ υγρασία, όλα βαίνουν καλός.
Όταν όμως το ξεκινάω κρύο τη νύχτα-χαράματα που έχει πάρα πολύ υγρασία και το αμάξωμα είναι όλο μούσκεμα, μου παρουσιάζει τα παρακάτω περίεργα:

Μόλις γυρίζω το κλειδί στη δεύτερη σκάλα ο δείκτης στροφών αρχίζει να ανεβαίνει λες και κάνει ηλεκτρονικό τέστ (κανονικά όταν βάζεις μπροστά αυτό δεν συμβαίνει).
Με το που φτάσει περίπου στις 3.000 στροφές πέφτει απότομα στις 0 στροφές και ανάβει το κίτρινο λαμπάκι του ASC.
Όταν γυρίσεις το κλειδί για να εκκινήσει η μίζα, αυτό παίρνει μπροστά κανονικά και μετά απο 3 δεύτερα σβήνει μονομιάς. Όταν σβήσει με αυτόν το τρόπο, ανάβει και το κίτρινο λαμπάκι του ASC.
Για να ξαναπάρει μπροστά πρέπει να κάνεις πολλές προσπάθειες...:chair:

Τα παραπάνω συμβαίνουν μόνο όταν υπάρχει υπερβολική υγρασία. :idea:Υποψιάζομαι μήπως είναι πρόβλημα ηλεκτρονικό..

Γνωρίζει κανείς απο δω να με βοηθήσει; :help:

giannis 116
11-12-09, 20:31
Πρεπει να ναι ηλεκτρονικα 'φαντασματακια' λογω υγρασιας. Κι εγω το χα αφησει μια φορα καμια βδομαδα χειμωνα ακινητο εξω μεσα στο κρυο και στην υγρασια χωρις κουκουλα και οταν το πηρα μετα ξεκινησε κανονικα αλλα λιγο πιο κατω αναψε η ενδειξη του DTC και ο αισθητηρας πιεσης ελαστικων. Κατεβηκα σ ενα βενζιναδικο να τσεκαρω τα λαστιχα, ηταν οκ, κανενα σκασμενο, και οταν το ξαναβαλλα μπροστα να φυγω απ το βενζιναδικο ειχαν σβησει τα λαμπακια κι απο τοτε δε μου το ξανακανε. Τι να πω...μυστηριο...

percis
11-12-09, 20:41
Μακάρι να μου ανάβανε και μένα λαμπάκια, αλλά το να μην ξεκινάει είναι πάρα μα πάρα πολύ ενοχλητικό ... ξεφτίλα....

giannis 116
11-12-09, 20:53
Τσεκαρε το διακοπτη της μιζας μηπως κατι δε παει καλα εκει και κραταει υγρασια ή μπαινει υγρασια απο καπου (πχ κολωνα τιμονιου, παρ μπριζ) και σου κανει αυτα τα κολπα. Ισως να ναι και καμια μονωση φαγωμενη ή κανα καλωδιο φθαρμενο επισης...

percis
12-12-09, 01:05
Τσεκαρε το διακοπτη της μιζας μηπως κατι δε παει καλα εκει και κραταει υγρασια ή μπαινει υγρασια απο καπου (πχ κολωνα τιμονιου, παρ μπριζ) και σου κανει αυτα τα κολπα. Ισως να ναι και καμια μονωση φαγωμενη ή κανα καλωδιο φθαρμενο επισης...

Thanks:boink:, θα δω τι θα κάνω αν εξακολουθήσει να το κάνει.

billparas
12-12-09, 18:30
Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, εδώ και αρκετό καιρό, το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπορστά με την πρώτη δηλα΄δή δεν κράταγε ρελαντί και έσβηνε. με τη δεύτερη ή τρίτη , με γκάζι, έπαιρνε και δεν το ξαναέκανε για κανένα μήνα περίπου. Αυτό γινόταν και με καθαρισμένη βαλβίδα ρελαντί.

Την τελευταία εβδομάδα , ενώ στο πάρκινγκ παίρνει μπροστά με την 1η ακόμα και αν είναι κρύο, αν σταματήσω κάπου, πχ βενζινάδικο, παίρνει με την 10η δείχνοντας ότι είναι μπουκωμένο.

Χθες το έπαθα 3 φορές και ενώ σκεφτόμουν να το πάω από Δευτέρα συηνεργείο, τώρα έχει μείνει παρκαρισμένο και δεν παίρνει μπροστά. Πρέπει να έκανα πάνω από 30 μιζιές !!!! σε κάποιες από αυτές πήγε να πάρει αλλά μάταια.

Ο κινητήρας είναι Μ42 και το αυτοκίνητο δεν κινείται συχνά, αστάθεια ρελαντί δεν υπάρχει.

Παρακαλώ τα φώτα σας.

naperas
27-11-17, 19:56
Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, εδώ και αρκετό καιρό, το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπορστά με την πρώτη δηλα΄δή δεν κράταγε ρελαντί και έσβηνε. με τη δεύτερη ή τρίτη , με γκάζι, έπαιρνε και δεν το ξαναέκανε για κανένα μήνα περίπου. Αυτό γινόταν και με καθαρισμένη βαλβίδα ρελαντί.

Την τελευταία εβδομάδα , ενώ στο πάρκινγκ παίρνει μπροστά με την 1η ακόμα και αν είναι κρύο, αν σταματήσω κάπου, πχ βενζινάδικο, παίρνει με την 10η δείχνοντας ότι είναι μπουκωμένο.

Χθες το έπαθα 3 φορές και ενώ σκεφτόμουν να το πάω από Δευτέρα συηνεργείο, τώρα έχει μείνει παρκαρισμένο και δεν παίρνει μπροστά. Πρέπει να έκανα πάνω από 30 μιζιές !!!! σε κάποιες από αυτές πήγε να πάρει αλλά μάταια.

Ο κινητήρας είναι Μ42 και το αυτοκίνητο δεν κινείται συχνά, αστάθεια ρελαντί δεν υπάρχει.

Παρακαλώ τα φώτα σας.
εχω ακριβως τα ιδια συμπτωματα!!!εβγαλες ακρη τοτε???

naperas
27-11-17, 21:53
εχω ακριβως τα ιδια συμπτωματα!!!εβγαλες ακρη τοτε???

καθε συμβουλη πολυτιμη.

///Mflyin'
28-11-17, 19:07
Εμενα παντως εδω και καποια χρονια, μονο οταν ειναι υπερβολικα ζεσταμενο και παω να το βαλω μπρος (πχ οταν παρκαρω ενω το μοτερ εχει ζεσταθει πληρως και παω να το βαλω μπρος μετα απο λιγη ωρα, να εχει συσσωρευτει δηλαδη πολλη ζεστη κατω απ το καπο) μερικες φορες θελει γκαζι για να κρατησει ....θελει 2 3 ξερογκαζιες για να κρατησει απο μονο του μετα...δεν το εχω ελεγξει αλλα απ οτι εχω καταλαβει ειναι μαλλον ο αισθητηρας εκκεντροφορου, η βαλβιδα ρελαντι παιζει επισης, αλλα εφοσον δεν εχω θεμα οταν ειναι κρυο η σε καμια αλλη περιπτωση δεν νομιζω να φταιει..εχω αλλαξει φιλτρο βενζινης, τρομπα βενζινης και μπουζι αλλα ακομα συνεχιζει...γενικα παντως οταν ειναι ζεσταμενο και εχει μεινει ωρα ωστε να καψει, παντα κραταει ρελαντι ατσαλα και απλα καποιες φορες δεν κραταει καθολου... ενω οταν ειναι κρυο η απλα ζεσταμενο χωρις να εχει σκορπισει η ζεστη κραταει κατευθειαν... :banghead:

manos m
06-01-18, 20:24
κ γω φιλε το ιδιο προβλημα εχω, αρχικα θα αλλαξω κολαρο εισαγωγης..

manos m
14-02-18, 17:00
Πολλά μπορεί να είναι, εμένα το έκανε μόνο ζεστό κ τώρα το κάνει κ κρύο.. δοκίμασα πολλά, όπως πεταλούδα, αισθητήρα εκκεντροφόρου, χρονισμα κινητήρα.. τελικά μάλλον εχει κοψει εκκεντροφόρο!

rapid_fast
14-02-18, 18:15
Ελα ρε Μάνο που έκοψε εκκεντροφόρο..
Μα σε τι συνεργεία πάτε?
Στα πρώην ναυπηγεία σκαραμαγκα πάτε τα αμάξια σας??
Πόσο δύσκολο είναι να δεί κάποιος οτι ο εκκεντροφόρος δουλεύει σωστά?
Είναι αστεία αυτά που λέγονται..
Πως σκατά χρόνισε ο άλλος αν δεν είδε που βρίσκονται οι βαλβίδες?
Κουτουρου μόνο πάνω στα σημάδια?
Αυτοί δεν είναι μηχανικοί.. Ντενεκετζήδες είναι...
Να δείτε τον εγκέφαλο του αμαξιού σας..
Αν δεν είναι υποπιεση είναι ο πιθανότερος ύποπτος.
Και δεν παίρνει επισκευή..
Αλλά με αυτά που γράφετε οτι γίνονται στα αυτοκίνητα σας και τα ψαξίματα
που δεν έχουν καμία λογική, απο τους κουραφέξαλους και ανεύθυνους που τα αναλαμβάνουν παίζει να είναι και το δοχείο υποπίεσης του κυκλώματος βενζίνης..
Το πας, δηλώνεις βλάβη, το αφήνεις, στο φτιάχνουν, πληρώνονται..
Πως δέχεται επαγγελματίας να παραδώσει και να πληρωθεί αυτοκίνητο στον πελάτη ενώ δεν το έχει φτιάξει?
Είμαι σίγουρος οτι ούτε καυσαέρια δεν μπήκαν στον κόπο να μετρήσουν, γιατί απλά δεν μπορούν να κατανοήσουν τι λέει το καυσαέριο σε έναν μηχανικό...

manos m
16-02-18, 00:12
Συμφωνώ μαζί σου πως δεν κοιτάνε όλα όσα πρέπει, το πόρισμα του εκκεντροφόρου βγήκε σε συνεργείο bmw, γύρισε τον στρόφαλο και είδαμε την βίδα του εκκεντροφόρου να κάνει κράτη σε σχέση με τον εκκεντροφόρο.. το περίεργο είναι πως το αυτοκίνητο δουλεύει και δεν με έχει αφήσει..

Dim77
16-02-18, 08:13
Δουλεύει με κομμένο εκκεντροφόρο? Είναι δυνατόν να δουλεύει και να σου λένε με τον κινητήρα εν λειτουργεία ότι έχει κόψει εκκεντροφόρο?

rapid_fast
16-02-18, 08:14
Συμφωνώ μαζί σου πως δεν κοιτάνε όλα όσα πρέπει, το πόρισμα του εκκεντροφόρου βγήκε σε συνεργείο bmw, γύρισε τον στρόφαλο και είδαμε την βίδα του εκκεντροφόρου να κάνει κράτη σε σχέση με τον εκκεντροφόρο.. το περίεργο είναι πως το αυτοκίνητο δουλεύει και δεν με έχει αφήσει..

Μανο...
Είναι ασύλληπτα αυτά τα πράγματα και τα πορίσματα που εξαγονται...
μπορεί απλα να έχει κενά η καδένα...
Αφού υπάρχει γλυσιέρα και τεντωτήρας η καδένα είναι το πιο πιθανό ξέρεις...
Άλλωστε στο χρονίσανε και μπορεί απλά να στο μανουριάσανε και να έχει κενά η καδένα μεταξύ εκκεντροφόρων.....
Πραγματικά είναι ασύλληπτα αυτά που γίνονται...
Βγάζεις απλά το ψευτοκάπακο και ξέρεις αν έχεις θέμα στους εκκεντροφόρους...

Τέλος πάντων, σταματάω εδω..
Προτείνω να πας το αυτοκίνητο σε συνεργείο..

manos m
16-02-18, 10:52
Είναι το τέταρτο συνεργείο που πάω προσπαθώντας να βγάλω άκρη.. όλο το σετ καδένας είναι καινούργιο και μετά την τοποθέτηση δούλευε μια χαρά, όταν το μαρσαρε χωρίς έλεος ο επόμενος μάστορας για να κάνει όπως μου είπε εξαέρωση στα νερά μετά από αλλαγή θερμοστάτη!! Μετά το απόλυτο χάλι, σχεδόν τσακωθεικαμε και έφυγα αφού δεν παραδεχόταν πως έκανε ζημιά.. ότι μου έχουν κάνει και ότι μου έχουν πει σας λέω.. εάν δεν κατεχα καθόλου δεν ξέρω τι θα είχε γίνει.. είναι τόσα πολλά που αν σας τα πω όλα δεν θα με πιστέψετε στο τέλος..

manos m
16-02-18, 10:55
Κάτι που μπορεί να σας λέει πολλά είναι πως έχω ξεσυνδεσει τον αισθητήρα εκκεντροφόρου εξαγωγής γιατί αν τον βάλω δουλεύει ακόμα χειρότερα..

Dim77
16-02-18, 10:55
Σε πιστεύουμε ότι σου λένε, ότι σου λένε...άλλο είναι το θέμα...

manos m
03-03-18, 11:49
τελικα εχθες μετρησαμε συμπιεση και με το ζορι πηγαινε στο 100 και στους 4 κυλινδρους, την δευτερα θα δουμε το χρονισμα.. επιμενει για τον εκεντροφορο ο μηχανικος ο οποιος ειναι πρωην αντιπρόσωπος της bmw, δεν ξερω ρε παιδια εχω αλλαξει ενα σορο μηχανικους ο καθενας μου λεει τα δικα του..

rapid_fast
03-03-18, 21:21
τελικα εχθες μετρησαμε συμπιεση και με το ζορι πηγαινε στο 100 και στους 4 κυλινδρους, την δευτερα θα δουμε το χρονισμα.. επιμενει για τον εκεντροφορο ο μηχανικος ο οποιος ειναι πρωην αντιπρόσωπος της bmw, δεν ξερω ρε παιδια εχω αλλαξει ενα σορο μηχανικους ο καθενας μου λεει τα δικα του..
Μανο,
ακουσε με αν θες να καταλάβεις μερικά πράγματα....
Τη συμπίεση την μετράς με ποσοστό πίεσης που δίνεις και απώλειας που εχεις..
Αν δώσεις 110 μονάδες πίεσης, και οι κύλινδροι σου έχουν 100 μονάδες στεγανότητας είσαι καλά..
Αν έχεις μεγάλη απώλεια, το πρώτο που θα κοιτάξει ένας μηχανικός είναι αν παφλάζουν τα νερά του ψυγείου για να ξέρει αν έχεις καμένη φλάτζα και θα πάθεις ζημιά.
Αν είχε γίνει κάτι τέτοιο, θα το έγραφες είμαι βέβαιος..
Θεωρώ οτι πηγαίνεις σε συνεργεία πολύ χαμηλής ποιότητας και γνώσης..
Εχω ένα μοτέρ, που είναι όπως είναι..
Και το μαρσάρω σαν να μην υπάρχει αυριο.. (για τους δικούς μου λόγους, που απο ότι βλέπω ο μάστορας ήταν κάφρος και έκανε λάθος..)
Δεν υπάρχει λόγος να προκληθεί βλάβη απο αυτό..
Πέρα απο την εγκεφαλική του μαλακία που νομίζει έτσι θα κάνει εξαέρωση, δεν μπορεί να σου προκαλέσει ζημιά..
Αν προκαλέσει, σημαίνει οτι η ζημιά υπήρχε.. Δεν έχει λόγο να χαλάσει το αυτοκίνητο απο μαρσάρισμα χωρίς έλεος...
Ναι, να τους κατηγορούμε για τις βλακείες τους, αλλά υπάρχει και ένα όριο σε όλο αυτό...
Αρχικά πρέπει να συνδέσεις οτι αισθητήρα έχεις αποσυνδέσει πάνω στο μοτέρ..
Κατόπιν θα κάνεις ότι έλεγχο πρέπει να κάνεις..
Ενα ένα πρέπει να τα κλείνεις τα προβλήματα..
Διαφορετικά άκρη δεν θα βγάλεις...
Ο κανόνας πάντως με τα BMW είναι οτι είναι απο τα πιο απλά οχήματα στην αναγνώριση βλαβών τους για κάποιον που έχει γνώσεις..
Το ότι το αυτοκίνητο θέλει γκάζι για να κρατήσει αναμμένη τη μηχανή, σημαίνει ΜΟΝΟ οτι έχει απώλεια υποπίεσης..
Οταν το μοτέρ είναι κρύο, επειδή παρακάμπτεται ο Λ και ο καταλύτης, μικρές απώλειες υποπίεσης καλύπτονται απο το πλούσιο μείγμα, και δεν γίνονται αντιληπτές απο τον μέσο χρήστη, παρά μόνο απο τον τσάκαλο, που θα πατήσει λίγο το γκάζι και θα αντιληφθεί αν έχει σκασίματα ή τρέμουλο..
Με ζεστό μοτέρ, επειδή η προτεραιότητα είναι τα καυσαέρια, και όχι η σταθεροποίηση του ρελαντί, το όχημα δεν θα δώσει πλούσιο μείγμα πέρα του φακέλου του map και θα σβήσει, είτε απο την απώλεια υποπίεσης, είτε επειδή υπάρχει βλάβη στον μετρητή αέρα..
Ενας ακόμα ύποπτος είναι ο εγκέφαλος DME..
Σε πάρα πολλά, μα πάρα πολλά αυτοκίνητα, το κύκλωμα ελέγχου θερμοκρασίας μοτέρ της DME έχει βραχυκύκλωμα και δεν έχει τη σωστή μέτρηση θερμοκρασίας του μοτέρ..
Οπότε εκεί πας για τα 1300 ευρώ του εγκεφάλου..
Η υποπίεση χάνεται απο κομμένα κολάρα μετα τον μετρητή αέρα, αλλά και απο βουλωμένο δοχείο υποπίεσης του κυκλώματος καυσίμου..
Ο χρονισμός του μοτέρ είναι απαραίτητος, για να δώσει τη σπίθα ο εγκέφαλος την βέλτιστη στιγμή..
Υπάρχει ένα όριο στο οποίο το μοτέρ θα ανάψει, πέρα απο αυτό δεν παίρνει μπρος..
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, ακόμα και με τους αισθητήρες θέσης εκκεντροφόρων εκτός λειτουργίας, το όχημα είναι ικανό να λειτουργεί υποδειγματικά, αλλά σε ασφαλή λειτουργία χαμηλής απόδοσης..
Αυτό σημαίνει, οτι δεν έχεις αυξημένη ροπή χαμηλά και αυξημένη ιπποδύναμη ψηλά..
Σε καμία περίπτωση όμως δεν συνεπάγεται οτι το όχημα θα σβήνει...
Απλά θα καίει περισσότερο καύσιμο με λιγότερο τράβηγμα στο δρόμο..
Αν όλα τα κολάρα σου είναι σωστά, αν τα φίλτρα σου είναι σωστά, αν το κύκλωμα του καύσιμου είναι σωστό αν τα μπουζί σου είναι σωστά και σε καλή κατάσταση, αν ο καταλύτης σου δεν έχει φραγή, αν δεν έχεις βραχυκυκλωμένο μπέκ, αν οι πολλαπλασιαστές σου είναι σωστοί και αν η υποπίεση στο ρεζερβουάρ δεν έχει θέμα, τότε 100% έχεις καμένο εγκέφαλο..
Και αυτά όλα που σου γράφω είναι 2 ώρες έλεγχος απο έναν μηχανικό...
Ο οποίος θα ξεκινήσει ΠΡΩΤΑ με μέτρηση καυσαερίων..
Αν δεν ξεκινήσει έτσι, πάρε το αμάξι και φύγε..
Τόσο απλά..

manos m
09-03-18, 16:49
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και τις συμβουλές σου.. την δευτέρα πήγα το αυτοκίνητο για ελενχο στο χρονισμα και όντως είχε φύγει λίγο.. μετά ενω όλα έδειχναν πως θα είναι καλύτερα από πριν για κάποιο λόγο δεν έπαιρνε μπροστά, τελικά την άλλη μέρα πήγε σε ηλεκτρονικο μαζί με τον μάστορα τον δικό μου και μέχρι εχθές το πάλευαν, βρήκαν τα γρανάζια της γλυστιερας ανάποδα (δηλ της εισαγωγής στην εξαγωγή και επίσης ο μάστορας που την άλλαξε δεν αντικατέστησε τις δυο βίδες! Ευτυχώς δεν κόπηκαν στους εκκεντροφόρους ) αλλά και πάλι η συμπίεση μετρήθηκε με ζεστό μοτέρ και έδειξε 8 αν θυμάμαι καλά, ο κινητήρας χτυπάει και από την καδένα η οποία είναι καινούργια αλλά και από την μπιέλα απ'ότι μου λένε, την δευτέρα θα πιέσουμε τους κυλίνδρους να δούμε, από που χάνουν και θα βγάλουμε Κάρτερ να δούμε κουζινετα μπιελας, φυσικά κοιτάω για άλλο μοτέρ, μου έχει φάει σχεδόν 1500€ και πάλι είναι χάλι.. ο άλλος ρε παιδιά πήρε 650€ για σετ καδένας, φίλτρο αντλίας λαδιού, βάσεις μηχανής κ κάτι άλλα ψιλά και μου άφησε τις παλιές βίδες στους εκκεντροφόρους! Δηλ εντάξει έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά

rapid_fast
10-03-18, 19:18
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και τις συμβουλές σου.. την δευτέρα πήγα το αυτοκίνητο για ελενχο στο χρονισμα και όντως είχε φύγει λίγο.. μετά ενω όλα έδειχναν πως θα είναι καλύτερα από πριν για κάποιο λόγο δεν έπαιρνε μπροστά, τελικά την άλλη μέρα πήγε σε ηλεκτρονικο μαζί με τον μάστορα τον δικό μου και μέχρι εχθές το πάλευαν, βρήκαν τα γρανάζια της γλυστιερας ανάποδα (δηλ της εισαγωγής στην εξαγωγή και επίσης ο μάστορας που την άλλαξε δεν αντικατέστησε τις δυο βίδες! Ευτυχώς δεν κόπηκαν στους εκκεντροφόρους ) αλλά και πάλι η συμπίεση μετρήθηκε με ζεστό μοτέρ και έδειξε 8 αν θυμάμαι καλά, ο κινητήρας χτυπάει και από την καδένα η οποία είναι καινούργια αλλά και από την μπιέλα απ'ότι μου λένε, την δευτέρα θα πιέσουμε τους κυλίνδρους να δούμε, από που χάνουν και θα βγάλουμε Κάρτερ να δούμε κουζινετα μπιελας, φυσικά κοιτάω για άλλο μοτέρ, μου έχει φάει σχεδόν 1500€ και πάλι είναι χάλι.. ο άλλος ρε παιδιά πήρε 650€ για σετ καδένας, φίλτρο αντλίας λαδιού, βάσεις μηχανής κ κάτι άλλα ψιλά και μου άφησε τις παλιές βίδες στους εκκεντροφόρους! Δηλ εντάξει έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά
Μη σε πιάνει το αγχος..
Το Ε46 έχει θεματάκι με τα κουζινέτα του στροφάλου..
Μετά τα 300.000 / 350.000 είναι η μοναδική αλλαγή που χρειάζεται να κάνεις στο μοτέρ..
Δεν νομίζω οτι πρέπει να κοιτάξεις ακόμα για άλλο μοτέρ..
Δυστυχώς δεν στα έφαγε το μοτέρ, αλλά μάλλον τα συνεργεία..
Λυπάμαι που οι μηχανικοί είναι ότι ναναι...
Είναι ανεξέλεγκτη η κατάσταση πλέον..
Εγώ έχω σηκώσει απο χρόνια τα χέρια ψηλά...
:greenboun

tsalin
10-03-18, 20:37
Μη σε πιάνει το αγχος..
Το Ε46 έχει θεματάκι με τα κουζινέτα του στροφάλου..
Μετά τα 300.000 / 350.000 είναι η μοναδική αλλαγή που χρειάζεται να κάνεις στο μοτέρ..
Δεν νομίζω οτι πρέπει να κοιτάξεις ακόμα για άλλο μοτέρ..
Δυστυχώς δεν στα έφαγε το μοτέρ, αλλά μάλλον τα συνεργεία..
Λυπάμαι που οι μηχανικοί είναι ότι ναναι...
Είναι ανεξέλεγκτη η κατάσταση πλέον..
Εγώ έχω σηκώσει απο χρόνια τα χέρια ψηλά...
:greenboun

Σε πιο μοτέρ αναφέρεσαι?? Γιατί μόλις συμπλήρωσα 305Κ, με τον 1.9 και αγχώνομαι..

manos m
16-03-18, 21:19
Μπορεί από φαγωμενα κουζινετα να έχει απώλεια συμπίεσης ο κινητήρας; Σήμερα έκανα αλλαγή λάδια φίλτρο και η συμπεριφορά του βελτιώθηκε κάπως, ειδικά στο χτύπημα του κινητήρα..