Επιστροφή στο Forum : Αγορά Μεταχειρισμένης Z4 Coupe
Kαλήμερα σας και χρόνια πολλά.
Αν και νέα εγγραφή στο forum σας, παρακολουθώ απο καιρό τις συζητήσεις σας.
Ψαχνοντας στο forum ομως δεν μπόρεσα να εντοπισω μερικές απορίες που έχω, αλλα ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή.
Βρήκα επιτελους μια Ζ4 που φαίνεται καθαρή και τις προσεχείς μέρες θα προχωρήσω στην αγορά της (λογω εορτων καθυστερούμε) και θα ήθελα να ρωτήσω τα εξίς:
1. πως γίνεται (αν γινεται) να καταλάβει καποιος αν το αμαξι φοράει την ανάρτηση του m-pack? (να προσθεσω οτι ΔΕΝ φοράει τα M Buckets δερματινα, οποτε ισως να μην φοράει τιποτα απο το πακέτο)
2. Ποια είναι η ποιο εύκολη στην τοποθετηση και αξιόπιστη λυση για μπλοκε?? Διαβασα σε παραδίπλα thread για τα Quaife και αν και ενδιαφέρουσα πρόταση με χαλάει το γεγονός οτι σκάβεται η χελώνα για να χωρέσει και αν καταστραφούν τα ρουλεμάν είναι δύσκολο να ξαναβρεθούν οποτε ήθελα κατι πιο plug'n'play.
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων και σας εύχομαι καλό πάσχα.
για τα αμορτισερ απλα ρωτα σε μια αντι/πεια για το μπλοκε γιατι σε χαλαει η μετατροπη πιστευω ειναι καλη λυση!δν χαλανε ευκολα!
και προτεινω να περιμενεις να πολυκυκλοφορισει η καινουρια bτουρμπο θα πεσει σημαντικα η τιμη της παλιας!
Την ανάρτηση Μ την έχω και εγώ που δέν έχω το Μ πακέτο. Υπήρχε σαν extra επιλογή.
Την ελέγχεις ή στο βιβλίο συντήρησης άν αναφέρει στην 2η σελίδα κατάλογο με τα extra ή σε αντιπροσωπία με έλεγχο του αριθμού πλαισίου
και προτεινω να περιμενεις να πολυκυκλοφορισει η καινουρια bτουρμπο θα πεσει σημαντικα η τιμη της παλιας!
δεν θα πεσει σημαντικα.... το Ζ4 coupe ειναι ενα απο τα πιο σπανια αμαξια... επισης τωρα δεν αντικαθηστατε με ενα καινουριο coupe αλλα με ενα cabrio που εχει σκληρη οροφη!
και για μπλοκε επειδη το εκανα εγω συνιστω να κανεις μετατροπη απο Μ
Η μετατροπη με μπλοκε απο Μ τι θα πρεπει να περιέχει?
γιατι απο οτι ξέρω δεν αλλαζεις μονο το διαφορικο, αλλα και πολλα άλλα μερη της μετάδοσης
δεν θα πεσει σημαντικα.... το Ζ4 coupe ειναι ενα απο τα πιο σπανια αμαξια... επισης τωρα δεν αντικαθηστατε με ενα καινουριο coupe αλλα με ενα cabrio που εχει σκληρη οροφη!
και για μπλοκε επειδη το εκανα εγω συνιστω να κανεις μετατροπη απο Μ
Καλημέρα,
μιάς και ανέφερες για 'σπάνιο αυτοκίνητο', έκανα ένα search και έπεσα σε αυτό :
'Production:
In total, only 17,094 Z4 coupes (3.0si and M combined) were ever produced, compared to 180,856 Z4 roadsters.' από εδώ: http://www.bmwgallery.co.uk/bmw-z-series/roadster-coupe-convertible/bmw-z4.html#
Για σύγκριση σας αναφέρω οτι το Chrysler Crossfire κυκλοφόρησε σε 75.000 κομμάτια....
ε και εγω σε αυτα τα στατιστικα εχω σττιριχθει... το δευτερο πιο σπανιο αμαξι της BMW την τελευταια 20ετια νομιζω η κατι τετοιο...! δεν τα θυμαμαι καλα ειχα δει ολες τις πωλησεις...!
το αυτόματο κιβώτιο τι λέει παιδιά?
Το έχει κανείς? αξίζει (κάνει καλές αλλάγες στα πάντλς) ή να πάμε σε κλασσικές αξίες (μάνουαλ)
Aν μπορεις βρες smg αξιζει.Το αυτοματο σιγουρα πιο αργες αλλαγες.
Aν μπορεις βρες smg αξιζει.Το αυτοματο σιγουρα πιο αργες αλλαγες.
Φοβάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά το Ζ4 Coupe δεν βγήκε ποτέ σε SMG...
Σορρυ δεν γνωριζα νομιζα ηταν το ιδιο με το roadster...Τοτε θα προτιμουσα μονο manual
κάνεις με εμπειρια με το αυτόματο?
οταν θέλεις να κινηθείς γρήγορα ή να κάνει παντιλικιες, κάνεις δουλειά με τα paddles?
κάνεις με εμπειρια με το αυτόματο?
οταν θέλεις να κινηθείς γρήγορα ή να κάνει παντιλικιες, κάνεις δουλειά με τα paddles?
Εγώ, αλλά όχι στο Coupe...σε Ζ4 2.5si. Μια χαρά δουλειά κάνεις με τα Paddles (ή το μοχλό εάν προτιμάς να αλλάζεις από εκεί ταχύτητες). Εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα όταν το δουλεύω στο χειροκίνητο mode. Αυτό που δεν μπορείς να κάνεις με το αυτόματο είναι να συμπλεκτάρεις.
Εγώ, αλλά όχι στο Coupe...σε Ζ4 2.5si. Μια χαρά δουλειά κάνεις με τα Paddles (ή το μοχλό εάν προτιμάς να αλλάζεις από εκεί ταχύτητες). Εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα όταν το δουλεύω στο χειροκίνητο mode. Αυτό που δεν μπορείς να κάνεις με το αυτόματο είναι να συμπλεκτάρεις.
Ναι αλλά κάνεις φουλ παντιλίκια Fani..... :pth::flipa:;)
Ναι αλλά κάνεις φουλ παντιλίκια Fani.....
Μπερδεύτηκα....ερώτηση είναι ή δήλωση?
Αν είναι δήλωση....ευχαριστώ, αλλά ακόμα δεν έχω εξοικιωθεί πλήρως!
Αν είναι ερώτηση...ό,τι μπορώ κάνω! ;) :p: Πάντως πέρα από το συμπλεκτάρισμα, δεν έχω βρεί αλλη ουσιαστική διαφορά με το χειροκίνητο που έχω οδηγήσει.
Μπορει καποιος να αναφερει ΟΛΑ τα αρνητικα της ελλειψης συμπλεκταρισματος? Γιατι δεν ειμαι σιγουρος αν τα εχω ολα στο μυαλο μου..
Ευχαριστω!
Μπορει καποιος να αναφερει ΟΛΑ τα αρνητικα της ελλειψης συμπλεκταρισματος? Γιατι δεν ειμαι σιγουρος αν τα εχω ολα στο μυαλο μου..
Εγώ μόνο ένα μπορώ να σκεφτώ: Ό,τι δεν μπορείς να διώξεις το πίσω μέρος αφήνοντας απότομα τον συμπλέκτη. Κάτι άλλο δεν μου έρχεται στο μυαλό.
Εγώ μόνο ένα μπορώ να σκεφτώ: Ό,τι δεν μπορείς να διώξεις το πίσω μέρος αφήνοντας απότομα τον συμπλέκτη. Κάτι άλλο δεν μου έρχεται στο μυαλό.
Αυτο ειχα στο νου μου, οπως και "ταπα" ξεκινημα. Υπαρχει κατι αλλο που δεν μου ερχεται τωρα?
Μπερδεύτηκα....ερώτηση είναι ή δήλωση?
Αν είναι δήλωση....ευχαριστώ, αλλά ακόμα δεν έχω εξοικιωθεί πλήρως!
Αν είναι ερώτηση...ό,τι μπορώ κάνω! ;) :p: Πάντως πέρα από το συμπλεκτάρισμα, δεν έχω βρεί αλλη ουσιαστική διαφορά με το χειροκίνητο που έχω οδηγήσει.
Εγώ δήλωσή έκανα για εμένα.....
χα χα χα χα
Εγώ δήλωσή έκανα για εμένα.....
χα χα χα χα
ΟΚ...τώρα το κατάλαβα (μου κάνει κακό στην αντίληψη η πολύ δουλειά!!)...Συμφωνώ 101% Stef!! :dblthumb2 :dblthumb2 :dance:
mitsos_chania
08-10-09, 14:01
Αυτο ειχα στο νου μου, οπως και "ταπα" ξεκινημα. Υπαρχει κατι αλλο που δεν μου ερχεται τωρα?
και το smg ταπα ξεκιναει φανη
και το smg ταπα ξεκιναει φανη
Δημητρη μιλω για "απλα" αυτοματα κιβωτια οχι τυπου SMG! Για τα SMG το ειχα υποψιν :P
και το smg ταπα ξεκιναει φανη
Συμφωνώ...αλλά άλλος ο sLip και άλλος εγώ!
Απλά να σημειώσω ότι το αυτόματο λόγο μετατροπέα ροπής και αδιάκοπτης μετάδοσης ξεκινάει πιο γρήγορα από το χειροκίνητο (μέχρι τα πρώτα 40-50χαω).
αν είσαι σε χειροκίνητο mode σε μια στροφή με 6000rpm και το πατήσεις λίγο, υπάρχει περίπτωση να σου ανεβάσει σχέση ή μένει εκεί μέχρι να του πατήσεις εσύ το + για να πάει μια σχέση πάνω?
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.