Επιστροφή στο Forum : ΖΑΝΤΕΣ 17" απο 330 coupe
Εργοστασιακες ΓΝΗΣΙΕΣ BMW 17 ιντζων απο το καινουργιο 330 coupe.
μαζι με ελαστικα 225/45R17 continental σε καλη κατασταση.
τιμη 600 ευρω.
Δεν ειναι δικες μου εξηπυρετω φιλο, οποτε για περισσοτερες πληροφοριες καλεστε τον στο κινητο του. Βρισκονται στην Αθηνα.
Παναγιωτης 6944525805
ενδιαφερομαι.
Κοιταω το μοντελλο αν μου κανει το οφσετ και τα λεμε.
Edit: Μαλλον ειναι αυτες: http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/Coupe/Europe/330i-N53/LHD/N/2005/december/browse/wheels/bmw_la_wheel_star_spoke_185/
8J 17 ET34
Μπερδευτηκα.
To BMWfans.info για το Ζ4 με 8J 17 δινει offset (ET) = 47.
Η ΟΖ για Ζ4 με 8Χ17 δινει ζαντες με οφσετς είτε 34 είτε 40
Αυτη που ειναι η αγγελια ειναι 8J 17 ET34.
Μου κάνει;;;;
Και η ουσιαστικη διαφορα τι θα ειναι;;;
stelmaniac
25-04-09, 15:58
Μπερδευτηκα.
To BMWfans.info για το Ζ4 με 8J 17 δινει offset (ET) = 47.
Η ΟΖ για Ζ4 με 8Χ17 δινει ζαντες με οφσετς είτε 34 είτε 40
Αυτη που ειναι η αγγελια ειναι 8J 17 ET34.
Μου κάνει;;;;
Και η ουσιαστικη διαφορα τι θα ειναι;;;
Mπαινουν με αποστατες Κωστα....
Δεν χρειάζονται αποστάτες Κώστα για να μπουν. Το ότι έχει μικρότερο νούμερο offset (8J ET34) σημαίνει ότι οι ζάντες θα βγαίνουν πιο έξω στο αυτοκίνητο σου από τις εργοστασιακές (8J ET47) και θεωρητικά θα έχεις και περισσότερο "αέρα" μέσα για να φορέσεις πολυπίστονα φρένα.
Πιο συγκεκριμένα θα έχεις 13mm περισσότερο χώρο μέσα & θα βγεις 13mm πιο έξω στο θόλο.
Αυτός είναι και ο λόγος που οι προτάσεις των βελτιωτών ξεφευγουν στο offset. Δηλ. θα δείχνει πιο macho. Απλά θα πρέπει να πας να "σιάξεις" λίγο την σύγκλιση.
Το μόνο θέμα που βλέπω για να τα πάρεις είναι ότι θα έχουν RFT λάστιχα, ή φοράς ήδη;
C U out there
stelmaniac
25-04-09, 18:40
Ναι μπερδευτηκα...στην αντιθετη περιπτωση χρειαζονται οι αποστατες....λαθος...:icon02:
Νικο thanks.
Ωπ. Αυτο το θεμα με την συγκλιση δεν μου αρεσει ...
RFT ειχα και τα αλλαξα σε κανονικα.
Στελιο dont worry, το ειχα καταλαβει το μπερδεμα...
Ναι, το ξέρω και γιαυτό στο είπα για τα λάστιχα.
Το θέμα της σύγκλισης μπορεί να στο φτιάξει οποιοσδήποτε αναρτησάς/βουλκανιζατεράς ξέρει τι σημαίνουν αυτοί οι όροι και έχει εμπειρία (συνήθως από αγώνες) να βγει έξω από τα standard νούμερα, χωρίς να σου χαλάσει το αυτοκίνητο). Οι τιμές που έχουν στα μηχανήματα τους είναι με βάση εργοστασιακές τιμές κάποιων πραγμάτων (όπως το πλάτος και το offset των ζαντών ή τα μετατρόχια π.χ.) και τα 13mm είναι αρκετά ΝΟΜΙΖΩ. Αλλά δεν είναι κάτι που πρέπει να σε προβληματίσει τόσο πολύ, φτιάχνει.
Edit: η BMW δίνει ένα εύρος τιμών για αυτές τις ρυθμίσεις γεωμετρίας ανάρτησης.
C U out there
Ο αναρτησάς; πως δηλαδή στο κατά προσέγγιση;
Είχα φορέσει 17αρια από Ε92 και τα βγαλα σε μιά ώρα. Δεν είχα σωστή επαναφορά, βαρούσε απότομα σε ανωμαλίες και στην ευθεία στα 140, έπλεε σαν σκαρί. Δεν λέω ομορφιά να γεμίζουν οι θόλοι, αλλά.....
Τώρα όσο γιά τους βελτιωτές, τα διαφορετικά όφσετ που δίνουν, πηγαίνουν σωστά και με τις αντίστοιχες αναρτήσεις τους, οπότε εδώ γίνονται μερλετημένα και οι σωστές ρυθμίσεις.
Ναι, τα ίδια με την Ζ4 ισχύουν και για την Ε46 και για την Ζ3. (πλην ///Μ αυτοκινήτων και στις 3 περιπτώσεις φυσικά).
Κάνουν οριακά και για Ε36 και για την ///Μ3 εδώ.
Αυτά...
Edit: gant τώρα είδα το post σου. Η διαφορά ανάμεσα στις εργοστασιακές επιλογές ζαντών του Ε46 και Ε92 δίνει μεγάλες διαφορές στο μετατρόχιο που αναγκαστικά επηρεάζουν την γεωμετρία του αυτοκινήτου. Αυτά που γράφεις ως παράπονα λύνονταν με επεμβάσεις στην γεωμετρία. Και ναι είναι βάση εμπειρίας τεχνίτη να φέρει το αυτοκίνητο (που έχεις επέμβει) στα ίσια του μετά. Οι ζάντες είναι κομμάτι που αφορά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι άλλη ιστορία επεμβαίνεις σε ύψος, σκληρότητα ή και μπροστινό camber ακόμα, αλλά η σύγκλιση είναι πράμα που ρυθμίζεται και στις εργοστασιακές.
C U out there
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.
Fairy ιδιαιτερως για τη διεξοδικη αναλυση. Και δεν με αφηνει να σου ριξω κι αλλη θετικη
Κ.
Οπότε ακυρο το ενδιαφερον μου παιδια.
Μα γιατί άκυρο; Δεν θα πας δηλ. ποτέ σε aftermarket ζάντα (που έχουν συνήθως διαφορετικά offset από τα εργοστασιακά) ή σε ζάντα από άλλο μοντέλο BMW (που συχνά έχουν διαφορετικά και αυτές) που σου αρέσει, επειδή μπορεί να χρειάζεται η γεωμετρία ρύθμιση (εντός του εργοστασιακού εύρους τιμών συνήθως) ώστε να αλλάξει τα αρνητικά πoυ δημιουργούν και να κρατήσεις μόνο τα θεττικά από την τοποθέτηση τους;
Μάλλον σας φόβισα! Δεν είναι κάτι που δεν αντιμετωπίζεται... Απλά μπορεί να χρειάζεται να κάνετε μια ευθυγράμμιση μετά την αλλαγή ζαντών.
Δηλ. οι BBS που κλασσικά δίνουν τουμανιζέξ offset γιατί είναι το όνειρο σχεδόν όλων μας;
C U out there
αυτες μπαινουν σε 316 ε90?λογικα δεν θα υπαρχει προβλημα αφου η ε92 δεν βασιζεται στο ιδιο σασι με την ε90?η μηπως ειπα χοντρη μαμακια?επισης οι ζαντες σε τι κατασταση ειναι?χτυπηματα,γρατζουνιες,στραβωματα?τα λαστιχα και επομενως οι ζαντες ποσα χλμ εχουν διανυσει?εχω 16αρια κ θελω να τα αλλαξω απεγνωσμενα...νομιζα αυτες θα του πηγαινουν...αρκει να ταιριαζουν και να μην εχω προβλημα.παντως η γεωμετρια ειναι σημαντικο πραγμα.ασχετο αλλα εχω ενα βενζινοκινητο τηλεκατευθηνομενο(bmw M3 καπακι φυσικα και θαλασσι μεταλλικο χρωμα).ε αλλαξα τα ζαντολαστιχα του και εβαλα αλλα που δεν ταιριαζουν στο offset (παρα τις συμβουλες του καταστηματος που το πηρα.τις αγορασα λοιπον απο Ebay).μετα την παρεμβαση μου αυτη ειναι τραγικο στην οδηγηση του.βεβαια σε κλιμακα 1/10 ολα ειναι πιο εντονα...αλλα αποτεκει ενα μικρο παραδειγμα το αν τα κανεις θαλασσα με τη γεωμετρια του αυτοκινητου.
αυτες μπαινουν σε 316 ε90?λογικα δεν θα υπαρχει προβλημα αφου η ε92 δεν βασιζεται στο ιδιο σασι με την ε90?η μηπως ειπα χοντρη μαμακια?επισης οι ζαντες σε τι κατασταση ειναι?χτυπηματα,γρατζουνιες,στραβωματα?τα λαστιχα και επομενως οι ζαντες ποσα χλμ εχουν διανυσει?εχω 16αρια κ θελω να τα αλλαξω απεγνωσμενα...νομιζα αυτες θα του πηγαινουν...αρκει να ταιριαζουν και να μην εχω προβλημα.παντως η γεωμετρια ειναι σημαντικο πραγμα.ασχετο αλλα εχω ενα βενζινοκινητο τηλεκατευθηνομενο(bmw M3 καπακι φυσικα και θαλασσι μεταλλικο χρωμα).ε αλλαξα τα ζαντολαστιχα του και εβαλα αλλα που δεν ταιριαζουν στο offset (παρα τις συμβουλες του καταστηματος που το πηρα.τις αγορασα λοιπον απο Ebay).μετα την παρεμβαση μου αυτη ειναι τραγικο στην οδηγηση του.βεβαια σε κλιμακα 1/10 ολα ειναι πιο εντονα...αλλα αποτεκει ενα μικρο παραδειγμα το αν τα κανεις θαλασσα με τη γεωμετρια του αυτοκινητου.
Νομιζω φοραει τις ιδιες: Για δες εδω: http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/318i-N46/LHD/N/2006/march/browse/wheels/bmw_la_wheel_star_spoke_185/
αν παρεις τηλεφωνο στο νουμερο που ειναι γραμμενο στο 1ο ποστ, θα σου εξηγησει ο κατοχος αυτα που ρωτας. Εγω παντως αν ταιριαζε το οφσετ θα τις επαιρνα
Μα γιατί άκυρο; Δεν θα πας δηλ. ποτέ σε aftermarket ζάντα (που έχουν συνήθως διαφορετικά offset από τα εργοστασιακά) ή σε ζάντα από άλλο μοντέλο BMW (που συχνά έχουν διαφορετικά και αυτές) που σου αρέσει, επειδή μπορεί να χρειάζεται η γεωμετρία ρύθμιση (εντός του εργοστασιακού εύρους τιμών συνήθως) ώστε να αλλάξει τα αρνητικά πoυ δημιουργούν και να κρατήσεις μόνο τα θεττικά από την τοποθέτηση τους;
Μάλλον σας φόβισα! Δεν είναι κάτι που δεν αντιμετωπίζεται... Απλά μπορεί να χρειάζεται να κάνετε μια ευθυγράμμιση μετά την αλλαγή ζαντών.
Δηλ. οι BBS που κλασσικά δίνουν τουμανιζέξ offset γιατί είναι το όνειρο σχεδόν όλων μας;
C U out there
Οχι ρε συ δεν με φοβισες, αλλα δεν μπορω να εχω έννοιες...
αν καποιος ενδιαφερεται ας τηλεφωνησει!!!
ενδιαφέρεται για ανταλλαγή με 16'' και να δώσω και τη διαφορά σε χρήματα;
ενδιαφέρεται για ανταλλαγή με 16'' και να δώσω και τη διαφορά σε χρήματα;
μαλλον δεν ενδιαφερεται γιατι εχει παρει ηδη τις 18"
και αν δεν κανω λαθος δεν μπαινουν στο αμαξι του, λογω φρενων.
Ευχαριστω!
Φίλε μου Fairy, τα του αυτοκινήτου τυχαίνει να τα γνωρίζω πολύ καλά εδώ και δεκαετίες και τα μετατρόχια και τις αναρτήσεις και τα offset . Oσο για την BBS που αναφέρεις, να σου αντιστρέψω την ερώτηση : γιατί η Alpina, για δεκαετίες ολόκληρες δίνει ζάντες με το εργοστασιακό offset; Τώρα αν είναι να βάλω ζάντες τούμπανο, και μάλιστα αν είναι και φτηνές aftermarket, άντε να πειραματίζομαι με τον κάθε μαστρομήτσο να μου "ισιώσει" το αμάξι.
Ο σωστός ευθυγραμμισάς θα βάλει τα εργοστασιακά στοιχεία στο κομπιούτερ για τον σωστό έλεγχο και ρύθμιση, αν αυτά που φορώ εγώ δεν ανταποκρίνονται, πρέπει να είναι πολύ τσίφτης για να κάνει σωστή δουλειά. Εγώ εδώ στην Θεσσαλονίκ, δεν γνωρίζω πολλούς τέτοιους.
Πολύ ωραία, άρα γνωρίζεις ότι:
η BMW δίνει εύρος τιμών για κάποια στοιχεία της γεωμετρίας ανάρτησης που επιδέχονται ρύθμιση.
η BMW δίνει άλλες τιμές (εύρος και εδώ) αν το αυτοκίνητο είναι Μ pack.
οι ΒBS (που είναι λίγο πανάκριβες, ειδικά οι forged/σφυρήλατες) θεωρούνται must (εκτός από εμφάνιση και βάρος) γιατί όταν σχεδιάζεται η λίστα εφαρμογής τους, παίρνουν υπόψιν τους τις ποιό γνωστές aftermarket λύσεις φρένων κάθε μοντέλου που θα κάνουν εφαρμογή για να τις χωράνε!
η γεωμετρία του μπροστινού συστήματος επηρεάζεται από την γωνία του βασιλικού πείρου το ίχνος του οποίου που δεν πρέπει να είναι άσχετο με την κέντρο της ζάντας. Η θέση δε του κέντρου της ζάντας στο χώρο έχει σχέση με το offset της (όρος που δηλώνει το πόσο μακρυά είναι το σημείο που βιδώνει η ζάντα στο μουαγιέ του αυτοκινήτου σε σχέση με το θεωρητικό κέντρο της).
Ο σωστός ευθυγραμμισάς λοιπόν θα πρέπει να έχει μια καλύτερη ιδέα από εμένα (γιατί του επαγγέλματος δεν είμαι, χομπίστας είμαι...) στο να φέρει κάποια πράγματα σε τέτοιες τιμές, ώστε το αυτοκίνητο να κερδίσει από την "τουμπανιζέξ" ζαντούλα και σε άλλα πράγματα εκτός της εμφάνισης. Γίνεται, απλά θέλει λίγο εμπειρία και κάποιο feedback από τους πελάτες του στο πόσο και που άλλαξε το αμάξι τους συμπεριφορά. Και συχνά έχοντας παραμείνει μέσα στο εργοστασιακό εύρος τιμών (οι υπερβολές σε επιλογές ζαντών δυστυχώς μας βγάζουν απέξω).
Για τον συνδυασμό ζαντών και ρυθμιζόμενων αναρτήσεων σαν μελετημένο πακέτο έχεις μάλλον δίκιο, συνήθως έτσι γίνεται. Αλλά εκεί οι τιμές είναι ανάλογα υψηλές αφού περιλαμβάνουν και τις δοκιμές εξέλιξης της γεωμετρίας ώστε να παρέχουν τα ανάλογα νούμερα στον πελάτη τους.
Αυτά στα αναφέρω γιατί πιστεύω ότι η επέμβαση σου στα ζαντολάστιχα (που είχε τα αποτελέσματα που ανέφερες) θα είχε αντισταθμιστεί με ανάλογη επέμβαση στην γεωμετρία. Την πόλη σας δεν την πολυξέρω όμως για να προτείνω επαγγελματίες. Είμαι σίγουρος όμως ότι με τόσους αγωνιζόμενους άνθρωποι γνώστες θα υπάρχουν...
vaspap ελπίζω να μην έχω χαλάσει την αγγελία σου!
C U out there
για πες και καννεναν στνη αθηνα να παμε ???? σορρυ για το σπαμ
<b>Fairytale</b>,
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ όσα παραθέτεις. Μπήκες σε λεπτομέρειες που δεν ήθελα να αναφερθώ.
για πες και καννεναν στνη αθηνα να παμε ???? σορρυ για το σπαμ
Πηγαινε στην λ. καβαλας απεναντι απο τα goody's (κοντα στο δαφνή) Goodyear βουλκανιζατερ διπλα απο πλυντηριο αυτοκινητων!!!!
Ειναι ο Μιχαλης και ειναι αστερι στις ευθυγραμισης ξερω και το τηλεφωνο 2105818518
να σε καλα εχω παει με τα μπουνια να σε καλα και παλι
για πες και καννεναν στνη αθηνα να παμε ???? σορρυ για το σπαμΣου απάντησα στο thread σου με το πρόβλημα του αυτοκινήτου σου.
C U out there
τωρα βρισκονται Ναυπλιο, άλλα με το ΚΤΕΛ πανε παντου αν καποιος τις θελει.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.